×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_logok/WorldBoxingSuperSeries1.jpg A hírek szerint teljessé vált a cirkálósúlyú 2017-07-08 12:38:54 https://www.profiboksz.hu/2017/07/08/teljes-a-cirkalosulyu-szuper-8-as-mezonye/

Teljes a cirkálósúlyú szuper 8-as mezőnye

A hírek szerint teljessé vált a cirkálósúlyú WBSS szupertorna résztvevőinek a listája.

A 8 induló a következő:

Mairis Briedis (22-0, 18KO) a WBC világbajnoka
Murat Gassiev (24-0-0-1, 17KO) az IBF világbajnoka
Oleksandr Usyk (12-0, 10KO) a WBO világbajnoka
Yunier Dorticos (21-0, 20KO) a WBA reguláris bajnoka
Krzysztof Wlodarczyk (53-3-1, 37KO) a WBC és az IBF korábbi világbajnoka, jelenleg az IBF és a WBO ranglistavezetője
Dmitry Kudryashov (21-1, 21KO) a WBC ranglistavezetője, egyben a szervezet kötelező kihívója
Marco Huck (40-4-1, 27KO) a WBO korábbi világbajnoka
Mike Perez (22-2-1, 14KO) korábbi nehézsúlyú

A legnagyobb hiányzó a WBA világbajnoka, Denis Lebedev, akinek távolmaradására egy esetleges közeljövőbeli visszavonulás tűnik a legkézenfekvőbb magyarázatnak. A mezőny nélküle is túlzás nélkül brutálisnak nevezhető, bár a cirkálósúlyban eddig még nem bizonyító Perez helyett talán szerencsésebb lett volna Cunninghamet vagy Glowackit indítani.
A negyeddöntők párosítására szombaton este kerül sor Monacóban.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Fu banyek csak birjuk ki szeptemberig :-) Nehogy barki leseruljon addig... Tudni lehet kik a beugrok?

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-09 00:01:24

Gassiev és Briedis sima KOval hozza sztem, Usyk meg fölényes pontozással; a tűzijátékban meg sztem az orosz fog állva maradni

    2017-07-08 23:49:56

@tseby: és fosztott volna meg minket a legjobbnak ígérkező párosítástól? sztem azon az egy meccsen lesz csak övcsere

    2017-07-08 23:47:29

Kudryashovtól félt mindegyik :) Reméltem hogy Usyk bevállalja, de nem merte.

    2017-07-08 23:45:50

Dorticos újabb kubai, aki már egy ideje Amerikában készül, ennek ellenére egy szót nem beszél angolul.

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 23:44:00

két tippem bejött, kár, hogy az ibf bekavart

    2017-07-08 23:42:51

Briedis vs Perez
Dorticos vs Kudryashov

    2017-07-08 23:41:51

@VRRRT: Huck hamar kiesik :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 23:41:14

Usyk vs Huck

    2017-07-08 23:39:45

Ahogy sejthető volt, Gassiev Diablo ellen bokszol.

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 23:39:03

Gassiev vs Wlodarczyk

    2017-07-08 23:38:52

miért kellett az ibf-nek belepofáznia???

    2017-07-08 23:38:19

Most jönnek.

    2017-07-08 23:25:23

Groves nem beszélt mellé, azt mondja, azért választotta Jamie Coxot, mert könnyű ellenféllel kell kezdeni. :)

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 23:19:46

@northpaw: Király ! Köszi!!!!!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-07-08 23:13:45

@AnnyiraPesti: Itt tudod majd nézni 23 órától:

https://worldboxingsuperseries...

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 22:17:34

@Phenomenal: Na ez igy már eleg eros. Nagyon örülök ennek a kezdemenyezésnek és remélem az egesz vilag felfigyel majd erre és az amerikaiak is követik a példajukat. Mert ez a torna méltó Ali nevéhez. Lebedev már tenyleg nem hianyzik annyira ide...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-07-08 21:30:54

Streamet tud valaki?

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-07-08 21:20:52

Az övesek fognak választani az övtelenek közül. Usyk választ először, aztán Gassiev és Briedis jön, a maradék meg Dorticosé lesz.

    2017-07-08 21:07:32

@Slajos: Persze ez igy van. Csak erdekessegnek emeltem ki. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 20:51:33

@Phenomenal: "..Vicces pont azt neztem hogy pl Wlodarzyk 35 eves de mar 57(!) Meccse van. Huck 32 es 45 merkozesnel tart. Usyk 12 meccses.. "

Ja csak azt is kell nezni, hogy kik ellen. Mer ha Wlodarczyknak leszamoljuk azt a 25 segedmukast akkor kb. 32 meccsnel tart. Hucknal 45 - 11 segedmunkas = 34.

Usyk nyulbelakkal nem bokszolt, mert felesleges idohuzas lett volna az o karrierjeben. Glowacki kb. a 12. meccsen ment olyan szintu ellenfellel mint amilyennel Usyk kezdte a pro-karrieret.

» Slajos   válasz erre
    2017-07-08 20:40:33

"A negyeddöntők párosítására szombaton este kerül sor Monacóban."
Ha nem tévedek akkor a győztesek mennek az elődöntőbe, majd a döntő. Tehát négy emberkének egy, kettőnek két meccs és értelemszerűen a döntősöknek három meccs jut. Jó nehéz volt ezt így kiszámolni :)
Viccet félretéve, ha igaz a fenti eszmefuttatás akkor én megtoldanám a rendezvényt az első körben kiesettek minitornájával. Amolyan vigaszág mint a judóban. Tehát míg a nyertesek elérnek a döntőig addig a négy vesztes is hasonlóan elődöntőt, és döntőt vívnának. Aki megnyerné a vigaszágat az lenne a végső nyertes első kihívója. Szerintem nem lenne hülyeség.

    2017-07-08 20:30:13

Hajnali TUF 25, érdemes belenézni a főmérkőzésbe...

goo.gl/h9BH4A

» Blackpanther   válasz erre
    2017-07-08 20:22:46

Hát ez óriási! Nagyon örülök neki, hogy össze jött!!! Perezre nagyon kíváncsi vagyok szerintem ő lesz a meglepetés ember! Nálunk adja valami?

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-07-08 20:18:38

Szerintem Pereznek van helye ezen a listán, vagy legalábbis remélem nem okoz csalódást.
Amúgy milyen rendszerben fog lezajlani a torna?

    2017-07-08 20:03:59

@Sayajin: Háát sztem sem sokra vinné Imre a győztes ellen, de ha Beterbiev 5 menet alatt nem tudta kiütni WSB meccsen, akkor azért a 3 menet lehet, hogy kicsit nagyképű.....

» kovban   válasz erre
    2017-07-08 18:44:35

@Sayajin: Vicces pont azt neztem hogy pl Wlodarzyk 35 eves de mar 57(!) Meccse van. Huck 32 es 45 merkozesnel tart. Usyk 12 meccses es mar vb de mar elmult 30. Gassiev a maga 24 merkozesevel es 23 evevel talan eljut Wlodarzyk szintjere :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 18:40:11

@Winwin: Szegény Imre, még 3 menetet sem bírna ki a győztes ellen :XD

» Sayajin   válasz erre
    2017-07-08 18:36:50

Végre összejönnek igazán várós összecsapások, mint a ggg-alvarez, crawford - indigo, és most ez is. Tipp: Gassiev vs. Usyk lesz a döntőben, vagy csak lehet én várom ezt két srácot, de ők ketten valahogy jobbnak tűnnek számomra mezőnynél. Lebedev valóban "beugorhatott volna Huck vagy Perez helyére, de ez a fiatalok játéka, lehet tényleg nem kíván több kemény mecset a szervezete már. Valahogy, ha csak súlycsoportokat nézzük, a cirkáló súly pezseg leginkább, és ennek tornának az ötlete épp kapóra jött:)

» Sayajin   válasz erre
    2017-07-08 18:33:48

@bpjotruska: Nyilvan javultak ezek a tilajdonsagok. A kerdes inkabb az hogy mennyire? Lehet hogy egy nehezsulyuhoz kepest gyorsabb es dinamikusabb lett de meg nem eleg gyors hogy felvegye a verseny a naturalisan cirkalokkal. Lattuk ahogyan Fast Eddybol Slow Eddy lett. Remelem azert hogy Perez ettol jobb. Meglassuk

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 18:18:17

@Phenomenal: Perez hatranyai nehezsulyban a kis termete, kisse nehezkes mozgasa ( labon ) es a lustasaga voltak. Ezek elvileg mind javulhattak a sulycsoport-valtassal ( a maassag nyilvan relative, nem lett magasabb a fogyastol :-), 90 kilosan gondolom komolyabb tempora kepes valaki, mint 110 korul ). Visoznt itt nem lesz meg sem kepzettsegben, sem gyorsasagban az elonye, ami a legtobb nehezsulyu meccsen azert megvolt. Szerintem is fekete lo jelenleg, semmi sem derult ki az egyetlen cirkalo meccsebol.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-08 17:38:06

@Kane: Breidis szerintem sem volt meggyozo Huck ellen bar egyertelmuen es megerdemelten nyert. Usyknak szerintem mindegy kit hoznak. Ha volt hogy szarabbul is bunyozott valaki ellen az onbizalmat egy pillanatra sem lattam meginogni.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 17:03:32

@Moorer: Nehézsúlyban sok keresnivalója nem volt, itt legalább lehet esélye övet nyerni, jó bunyós ö csak kicsi nehézbe. Formára nagyon jól nèz most ki, nem olyan zsíros mint nehézbe, semmi baj a cirkálóval.

» deontay   válasz erre
    2017-07-08 17:03:25

@Moorer: Szerintem Perez a nehezsulyban alapvetoen kicsi volt es puhos is. Inkabb attol feltem hogy megszokta, es itt a gyorsasaga nem fog ugy ervenyesulni. Ha viszont a stilusat is alakitotta a valtashoz akkor van ra esely hogy jol szerepel.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 16:59:34

@Snake: Én nagyon nem örülök hogy Perez szétfogyasztotta magát. Egy felhozót elintézett de az élvonal ellen milesz vele???

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 16:25:44

@Phenomenal: De mivel Usyk valószínűleg kiemeltje a tornának ő fogja Huckot kapni, úgyis kellemetlennek bizonyultak számára az alacsony bunyósok, ha Huck ellen hozza a tudást ami tényleg benne van szerintem jó startal, önbizalommal nyithat a komolyabb bunyósok ellen, és ezt ők is tudják, szerintem Klimas kilobbizza ezt a meccset kezdésnek Usyk számára. Briedis egyébként (legalábbis számomra) kissé alulteljesített Huck ellen.

    2017-07-08 15:41:24

@Phenomenal: A Super Six az más menetrend szerint zajlott. Ott érthető volt, hogy egy bunyós visszalép, miután kikapott, mert egy vereség után ritkán szoktak belemenni azonnal kétes kimenetű meccsekbe komoly ellenfelek ellen. Itt ha valaki kikap, akkor számára véget ért a torna, tehát szerintem itt nem lesz visszalépés, legfeljebb sérülés esetén.

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 15:24:26

@Kane: Meg van esely egy tok erdektelen es ertelmetlen Breidis - Huck visszavagora is. :-) azert en inkabb neznem meg mit tud a lengyel az elvonal tobbi resze ellen. Huckot szerintem hamar kiszorjak. Mindenesetre igy is nagyon varos. :-) csak remelem nem lesznek itt olyan tokolidesek mint a super sixnel.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 15:19:13

@VRRRT: Kivéve persze Usyk:)

» kovban   válasz erre
    2017-07-08 15:02:42

@VRRRT: Ezek elég kétesélyes derbik lennének:)

» kovban   válasz erre
    2017-07-08 15:01:59

Ocsi bacsi is megmondta anno, hogy a cirkalo nagyon kemeny.

» VMVKWA   válasz erre
    2017-07-08 14:51:29

Ja és Kudryashovnak mindenki ellen benne van hogy betalál, a cirkálósúly nem a defenzív bunyósok mezőnye.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-07-08 14:28:40

Remélem lesz Gassiev-Kudryashov, belegondolni is durva milyen képe lesz annak a meccsnek.Szerintem vagy Briedis vagy Usyk fog nyerni de Gassievet se írom le.Huck és Wlodzaryck szerintem esélytelenek Perez és Dorticos pedig fekete lók.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-07-08 14:26:58

Én is Glowackit hiányolom, de
Perez nevezésének örülök. Nálam Huck lóg leginkább a sorból.
Ettől függetlenül ez egy nagyon jó névsor-jó meccsekre van kilátás.

» emgabor   válasz erre
    2017-07-08 14:23:36

@northpaw: A ma esti gálán elvileg a K1-et idéző stílusban fognak ellenfelet választani maguknak.

    2017-07-08 13:47:49

Én örülök Perez nevezésének. Ilyen átalakulások nagyon ritkán vannak. Elszánt a fickó! A boxrec-es képet ki is cserélhetné.

    2017-07-08 13:27:00

@northpaw: Én Glowaczky részvétele esetén attól féltem volna hogy létrejön egy tök érdektelen és értelmetlen visszavágó Usyk ellen, ami egy meccsét érdektelenné tenné a tornának, ez esetben egy ilyen párosítás sem áll fent. Az egyik legjobb dolog ez ami a bokszban történt az utóbbi 10 évben, egy erős és érdekes mezőny tagjai lettek összekényszerítve egy tornába. Szerintem ez érdekesebb mint a Super6 volt anno, és nem csak a több résztvevő miatt.

    2017-07-08 13:25:46

@VRRRT: A WBC bajnoka ugye Briedis, a rangsorukban az első pedig Kudryashov, így szerintem ők jó eséllyel egymás ellen fognak bokszolni. Wlodarczyk mind az IBF-nél, mind a WBO-nál a #1 contender, így valószínű, hogy Gassiev vagy Usyk ellenfele lesz.

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 13:23:26

@batka1: a szupertorna győztese mehet majd szellő imre ellen

» Winwin   válasz erre
    2017-07-08 13:15:15

Én ezt a párosítást szeretném látni:
Briedis-Perez (a lettnek van rutinja nehézsúlyúak ellen)
Gassiev-Huck (okos boksszal az álnémetnek lenne pici esélye)
Dorticos-Kudryashov (szép tűzijáték lenne)
Usyk-Wlodarczyk (az ukrán úgyis egy lazább meccset akart)

    2017-07-08 13:14:24

@bpjotruska: Az egészsége mindenkinek megsínyli a profi sportolást, de igazad van szerimtem, neki már nem kellene tovább terhelni a szervezetét.

» batka1   válasz erre
    2017-07-08 13:12:08

Hogy volna már teljes?! Szellő nélkül? :)

» batka1   válasz erre
    2017-07-08 13:10:26

@northpaw: A piac is számít. Huck mondjuk még anélkül is ott van az élmezőnyben, de Diablo helyett tényleg mehetett volna a másik polák.
Én USS-t kihagyását nem értem, az amcsi piac okán se ártott volna beszervezni, és még mindig jó a srác. Õ is tudott volna egy jó meccset csinálni.

    2017-07-08 13:07:38

En azert elegedett vagyok,nem rissz nevek is.

» VMVKWA   válasz erre
    2017-07-08 13:02:34

"Perez helyett talán szerencsésebb lett volna Cunninghamet vagy Glowackit indítani"

Nem csak Perez, hanem Huck vagy Wlodarcyzk helyett is szerencsésebb lett volna Glowackit indítani.

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 12:55:24

Lebegyev tavolmaradasat en nem banom. Jo bunyos nagyon, de sokat kivehetett belole a Gassiev elleni meccs, aztan regebb is volt egy brutalis meccse Guillermo Jones ellen ; nem hianyzik neki mar ez a torna, akarkivel is kerulne ossze, ujabb kemeny ringhaborkra lenne kilatas, lassan 38 evesen az egeszsege mar megsinylene szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-08 12:52:30

Ez így nagyon rangos esemény lesz, még sok ilyet!

» Dirhanka   válasz erre
    2017-07-08 12:51:05

Végre egy igazi torna trükközések és süketelések nélkül.
Ez a kemény, nem a beton. :)

    2017-07-08 12:46:12
Ugrás az oldal tetejére