×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este a londoni Copper Box Arénában teszi kockára a WBO félnehézsúlyú 2017-07-08 10:11:52 https://www.profiboksz.hu/2017/07/08/baranyi-vs-yarde-merlegeles/

Baranyi vs Yarde mérlegelés

Szombat este a londoni Copper Box Arénában teszi kockára a WBO félnehézsúlyú Európa-bajnoki címét Baranyi Richárd (18-1-0, 12KO) a hatalmas reménységnek kikiáltott Anhony Yarde (11-0-0, 10KO) ellen. A pénteki mérlegelésen egy hajszálnyival ugyan, de a kihívó bizonyult nehezebbnek Yarde 173 fontot (78.4 kg) nyomott, míg Baranyi 172 fonttal (78 kg) hozta az elvárt súlyt (a kategória felső határa 175 font).
Az este folyamán a Brit bajnoki mérkőzések mellett a WBC ifjúsági bajnoki címéért húz kesztyűt a mindössze 19 éves Daniel Dubois (3-0-0, 3KO) és bemutató mérkőzést vív Hughie Fury a lengyel Kamil Sokolowski (4-10-2, 1 KO) ellen. Fury mérkőzése a végkimeneteltől függetlenül nem fog beleszámítani a hivatásos mérlegébe, hiszen a WBO szabályzata tiltja, hogy lekötött világbajnoki mérkőzés előtt ringbe lépjen, ezért a találkozó törlése helyett úgy döntöttek a szervezők, hogy bemutató mérkőzésként fogják megtartani azt.
 
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@dondannyboy: A dietetika egy eleg komplex dolog de ossszegzem egy par mondatban hogy en mit tanultam a barataimtol: Alapvetoen nem az elelmi anyagokkal van problema hanem azzal hogy mindenkinek mas a szervezete. Hogy mi tesz jot neked azt neked kell kikiserletezni. Alapvetoen kis mennyisegben semmi nem igazan artalmas(vannak elelmi anyagok amikre hasonloan reagalunk) alltalaban a cukortol zsirtol jobban hizunk de a zsirbol nehezebben nyerunk energiat. Az a baj hogy ma mar a hatasok tekinteteben mindenrol van bizonyitek es az ellenkezojerol is. A legjobb tancs amit kaptam hogy kiserletezzek a sajat testemmel figyeljem hogy hogy reagalok. Naplot nem vezettem rola de kis odafigyeles sokat segit. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-09 14:31:56

@dondannyboy: "a tésztás cuccok nem jók?
talán tyson étrendjében olvastam a durumtésztát.(oké annak 30 éve már hogy csúcson volt)
de a durum meg a teljes kiörlésű miért gond? "

Nem gond. Phenomenal is azt mondja, "mindenkinek mas a szervezete es aki tudja hogy a kajak milyen hatassal vannak ra javithat a teljesitmenyen." 30 éve, Tysonnál is úgy működött, hogy nem volt általánosan elismert recept :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-07-09 14:31:21

a tésztás cuccok nem jók?
talán tyson étrendjében olvastam a durumtésztát.(oké annak 30 éve már hogy csúcson volt)
de a durum meg a teljes kiörlésű miért gond?

a fehér rizsnek meg baromi magas a glikémiás index-e.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-07-09 14:17:44

@Phenomenal: Igen, tészták, lisztes cuccok, cukros cuccok nem jók, de sokan el vannak tévedve nagyon, pl Kell Brook valamelyik meccse előtt utolsó 2 hétben követte a hagyományos diétát, előtte pedig hosszabb ideig ketogén diétán volt, szalonnát, zsíros sajtokat evett, és bevált, éhezés nélkül fogyott...... Ami engem zavar, hogy sok "szakértő" ördögtől valónak tartja pl azt a húst, aminek egy kicsivel magasabb a zsírtartalma, meg egyéb ételeket, amik alapvetően jók, talán mikor nagyon fogyni kell, akkor kellene csak hanyagolni, míg az ilyen cukros üdítőkkel semmi baja, az mehet, kell az energia.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 13:26:38

@pressurefighter0088: Szerintem nagyon fontos az etkezes egy bokszolonal(barmilyen fizikai sportolonal. Sokszor kell hirtelen energiat felszabaditani. Minden amit beviszel hatassal van a teljesitmenyedre. A reszleteket hosszu lenne kifejteni, van egy ket dietetikus/szemelyi edzo ismerosom ok jobban ertenek hozza de en is tapasztaltam a sajat edzeseim alatt hogy az etel hatassal volt ram. Van amitol egyszeruen "befaradok" (teszta,lisztes cuccok ugy altalaban) mindenkinek mas a szervezete es aki tudja hogy a kajak milyen hatassal vannak ra javithat a teljesitmenyen.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-09 12:41:11

@Master of Disaster: "Mondjuk sokat elmond a WBO EU bajnok címének értékéről, hogy kihívó és között ekkora különbség lehet. Félix tud valamit... "

Európa-bajnoknak kiáltják ki a WBO és WBA vonalon hasonló nevű övvel rendelkezőket, akkora egy faszság! nagyon idegesítő! Az EBU bajnoka az Európa-bajnok és pont. Annak van eb-i presztizse. Egy "újonnan" kitalált övnek csak mert hasonló a neve, még közel se ér annyit. kivételek mindig vannak, de az EBU párharcok általában jóval magasabb színvonal, mint az EBA, vagy a wbo-europe. de még Ko-ko is beírt ide ezt megcáfolni, hogy egyedül neki és Laci bácsinak volt ebu öve, de akkor se lehet kijelenteni, hogy csak az ér eb-címet, a többi szerv. öve nem. Igenis ki lehet jelenteni. Egy Baranyi soha nem lehetne európa-bajnok!! Esetleg Szellő lehet az a szint. talán.

    2017-07-09 12:15:21

@batka1: .... nem basztatásból.. de nézz már utána lécci, hogy az elmult 20 évben volt Neked valaha is egyetlen pozitiv jellegu kommented bárkivel kapcsolatban ezen az oldalon? (Lehet hogy igen, de en nem emlékszem ilyenre)

    2017-07-09 11:31:38

Az a durva, hogy Baranyi eléggé lekezelően beszélt Yarde eddigi ellenfeleiről, olyanokat mondott, hogy egyik sem nyerni ment oda....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 11:29:29

@batka1: "Inkább ne hozza ki..."

Akkor meg az a baj, hogy miért nem hozza ki :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-07-09 11:28:03

@Flex: Részben egyetértek, de azért bokszban az edzés sokkal fontosabb, mint a táplálkozás, nem úgy mint pl a testépítőknél, ők szokták mondogatni, hogy 30 % edzés, 70 kaja. Persze az étrend is nagyon fontos, de állítom neked, hogy ha Yarde főzeléken és szendvicsen élt volna az utóbbi mondjuk 1 évben, Baranyi meg minőségi ételeken, akkor is Yarde nyert volna simán.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 11:24:32

@edge: Nekem Yarde tűnt a hosszabb karúnak, érdekes mert boxrecen is őt írják magasabbnak bár a mérlegelésen visszanézve meg Baranyi a magasabb. De mindegy is mert teljesen egysíkú a Baranyi csapat meg szinte az egész honi ökölvívás.

» mikike1   válasz erre
    2017-07-09 11:23:39

@edge: Inkább ne hozza ki...

» batka1   válasz erre
    2017-07-09 11:19:10

Ezt a teljesítményt én sem süvegelem meg.
Alapvetően sztem sajnois 2 probléma van.
1.Nem tudják kezelni sokan a külföldi nyomást,nem az élvonallal edzenek.
2.Erre a fizikumra én is azt mondom h édes kevés.Egy sportolónak manapság,főleg ha nem jó a genetikája,kurvára kell érteni a táplálkozáshoz.Egy 80kg-os embernek minimum fél kiló szín húst meg kell enni,hozzá zöldségek,minőségi ch,és zsírok.
Fogadni mernék,h főzelék meg szendvics a napi menü.
Egy valamit magára adó sportolónak az edzés már csak jutalomjáték a nap folyamán.A konyhában szívni,meg számolgatni,az az igazi harc.

Tud Ricsi boxolni,nem azzal van itt a baj.Egyszerűen gyengék fejben,és fizikálisan.

    2017-07-09 10:27:17

@mikike1: Lukács Adorján az edzője és Baranyi a magasabb. Neki kellett kívülről bokszolnia, de nem nagyon ment.

» HunFighter   válasz erre
    2017-07-09 09:55:16

@mikike1: Baranyai volt a magasabb. Nem az ellenfel (es talan a hosszabb kezu is). Engem sokkal inkabb bánt, hogy a leutés után Baranyaiban fel sem merult a fogás lehetosege. Ami pedig teljesen alap dolog ilyen estben. Csak a kettos fedezeket eroltette...

Felixet meg kár bárkinek is basztatni... o kihozza a maximumot a gyenge hazai felhozatalbol...

    2017-07-09 09:09:28

@mikike1: Igazad van, de akkor is 1. menetben vége lett volna.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 09:06:49

Baranyit se félnehézbe hanem eggyel lentebb kellett volna versenyeztetni, persze most is mi leszünk a hülyék még így is hogy kicsapták az elsőbe. De Flix meg Baranyi most eltűnnek egy időre a médiából, érhető is.

» nagygeza   válasz erre
    2017-07-09 08:56:49

Nem tudom ki az edzője Baranyinak de a taktikai tervezése 0. Egy magasabb hosszabb kezű gyorsabb és erősebb ellenfél ellen az a terv hogy áll az ütőtávjában aztán hátha el tud adni neki egy ütést neki? Baranyinak be kellett volna menni teljesen közelre, ott pedig horgokkal felütésekkel operálni hogy legyen esélye, így sem nyert volna de legalább némi esélye nyílt volna rá, ehelyett egy újabb leégetése a magyar ökölvívásnak, gratulálok...

» mikike1   válasz erre
    2017-07-09 08:35:12

Gyalázatos teljesítmény volt na persze aki kicsit is józanabb és nem focidrukker stílusba nyomja az gondolhatta hogy max 2 menet. Félixnek jött az ajánlat kellett a pénz neki elfogadta Baranyi is keresett nem ezzel van a gond, hanem hogy ő Eurrópabajnok és olyan ellennálást nyújtott mint mikor egy kezdő lemegy a terembe és összeáll a sokmeccses hosszú évek óta bunyózó emberekkel.

» mikike1   válasz erre
    2017-07-09 08:28:58

Na, off nélkül. Valaki aggodalmát fejezte ki lentebb, hogy ilyen gyenge teljesítménnyel nem hívják a magyarokat többet és Félix megunja, kiszáll. Erre csak azt tudom mondani, hogy egyrészt Csepiéket is hívják, meg mi is a grúzokat, másrészt ha abbahagyná Félix az cseppet sem lenne veszteség számomra. Mert eddig értékelhető bunyóst nem nevelt ki a csapata.

» batka1   válasz erre
    2017-07-09 07:31:43

Yardenál a kommentátor már most cirkálósúlyt emlegetett

» cenzura   válasz erre
    2017-07-09 00:41:35

@Phenomenal: ...és a kisebb súlyt nem csak a szakmai stáb hiánya miatt nem tudják hozni a magyarok...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 00:27:55

@pressurefighter0088: Igen rengetegszer olyan mintha egy szammal kissebbek lennenek a magyarok. Meg a legtobbjuk ugy is nez ki mintha siman bemerhetne egyel kissebb sulyba. pl mikor lattam Gorbics milyen jol birta Williams ellen azon gondolkodtam mi a fenenek tettek be egy nalanal ket szammal nagyobb bunyos ellen aki csak a 8. menetben tudta erobol megoldani...?

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-09 00:21:47

Ha valaki lemaradt volna...

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2017-07-09 00:14:26

@Joe Calzaghe5: Nem akarok éjfélkor elkezdeni vitatkozni, de szerintem igenis a fizikuma rossz, és nem csak ezen a meccsen, hanem általánosságban. Óriási volt az erőkülönbség, szerintem neki többet ártottak Yarde ütései fedezéken keresztül, mint Yardénak az ő tiszta találatai (bár nem sok volt). Ezt pofázom már egy ideje, hogy itthon hiába vol valaki technikás, kimegy külföldre bokszolni egy sokkal erősebb bunyóssal, és az első ütésváltások után elfelejt mindent, amit addig tudott, mert túl erős az ellenfél. Persze általában az ellenfelek technikásabbak is, de van sok klasszis bokszoló, aki eléggé "favágó" stílusban bokszol, pl Maidana.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 00:12:49

@pressurefighter0088: Csaló, szélhámos banda vagytok!

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-09 00:05:53

@Joe Calzaghe5: Nekem a fekete kandúr macskámat elütötték tavasszal. A lábában elszakadtak az idegek, a medencéje rommá tört. Műtétek sora, stb... egyébként is ropicica volt a beceneve. Most csíkcica lett, mert felülről úgy néz ki (de már felépült 80%ban). Na hát még ő is gecidurva ellenfele lenne Baranyinak. Erről ennyit. :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-09 00:04:19

@Perkins: Ne hidd el, amit GaiusM ír, igazából Yarde nyert 1. menetes KO-val.

Igaz hogy meg volt fogva, de gong után Baranyi lerakta a kezét, és Yarde akkor eresztett el egy bombát, a bíró meg nem léptette le, tehát csalás történt.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-09 00:02:29

@noonecanbeatme: Mondjuk ez alapján Klicsek is egy menet alatt végezte volna ki Furyt. :)
Általánosságban: Yarde szerintem nem megítélhető még, hogy mire lehet jó. Lehet, hogy ki fog pukkadni, de pl. anno Ricky Hattonra is ezt mondták Tszyu ellen, aztán kiderült, hogy a sok WBU címvédés ellenére is van benne potenciál elég komolyan.
Félix kapcsán remélem, hogy ez a nagyon gyenge boxolói teljesítmény nem zárja be a lehetőségek kapuit előtte olyan mértékben, hogy megint elmenjen a kedve/pénze a hazai profiboksztól, mert abból azért szerintem eléggé hiányozna.

» Barbados Demon   válasz erre
    2017-07-09 00:01:37

Nem a fizikuma volt rossz, hanem a tudása, bár meg kell hagyni Yarde szerintem minimum 3-4 kiloval nehezebb volt. Ricsinek jobban fel kellet volna készülnie,ez így durva alázás volt. Amúgy hogy edz ő, csak van vmi edzésterve.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-07-09 00:00:44

@noonecanbeatme: Kár volt azzal jönni, hogy Yarde tapasztalatlan, meg alig volt meccse. Szerintem akkor is sima lett volna, ha ez az 1. profi meccse.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:59:21

Erdeit még megemlíteni is tiszteletlenség Baranyival egy mondatban! Így már most elnézést kérek Zsolti! ;)

» Valero   válasz erre
    2017-07-08 23:58:45

@Perkins: Még most jön csak a 11. menet, a lapokon Baranyi vezet.

:D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:57:44

Bocsi fiúk, de lemaradtam a meccsről. Ugye, nem volt csalás? Lesz visszavágó? :)

» Perkins   válasz erre
    2017-07-08 23:54:56

@noonecanbeatme: És jól felmérte az erőviszonyokat Yarde is mert egyből kb powerrel kezdett és leorhanta ... Jól látta hogy ha nem használ fedezéket sem tesz benne kárt Ricsi .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:54:46

A legutolsó, igazi bizodalmam a Tavoris Cloud vs Madár meccsben volt... sajna nem jött össze! Ki tudja mikor lesz még egy Magyarnak ekkora sansza!!!

Bárkit megbántottam volna, elnézést, de a várakozásban 2-vel több sört ittam!!! Bocs srácok!

    2017-07-08 23:54:23

Nem is értem, miért volt ennek a meccsnek egy pillanatig is kérdés a végkimenetele. Egyszerűen nevetséges, szánalmas...
Már nem azért, de ki hitte egy pillanatig is hogy egy ILYEN FIZIKUMMAL rendelkező embernek köze lesz ehhez a fekete sráchoz?
Komolyan mondom, szégyen. Általános hatodik osztályban több izom volt rajtam.
Hihetetlen hogy ha egy ilyen címmeccs közelébe jut az ember, ennyire nem tesz a saját érdekében.
Kettős fedezékre kap egy bombát és szétesik szegény Ricsike, nincs mi kitartson rajta.

» noonecanbeatme   válasz erre
    2017-07-08 23:52:03

@GaiusM: Nem bantodtam meg csak elismertem a hibat :-) Sajnos azokkal is egyet kell ertsek akik azt mondjak hogy nezhetne ki sportolonak. En 34 vagyok sose sportoltam aktivan de heti 3-4 alkalommal edzek valtozo intenzitassal 1-1.5 orakat es valamennyire odafigyelek az etkezesre megis jobban mutatnek a ringben mint Baranyi pedig megcsak nem is azert csinalom hogy jol nezzek ki. Ebbol is gondolhattam volna mar mi lesz az eredmeny. Igen igen ez nem testepites de en sem azt csinalom es meg ezzel a hobbiedzessel is.... Na mindegy. Amugy lehet hogy O maga is elhitte hogy lehet itt keresnivaloja. Felixet nem bantom. Mint promoter megtette amit kellett. Ahogy Somp irta ez a valosag....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 23:51:45

@Valero: Erdei - Baranyi? Tippek?

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:49:47

@Ultrasberry1990: Totál igazad van... nem vitatom! Csak fáj....

    2017-07-08 23:49:03

@cenzura: Remélem, hogy nem jön a Puskás Akadémia után a Papp Bokszakadémia, még több lóvé lenyúlásával.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:48:58

Tudatosan építik kiváló szakmai stábbal ezt a srácot! Teljesen más szintet képviselnek a külföldön menedzselt bunyósok! Nyílván vannak ott is szar bunyósok, de a külföldieket a mérlegük alapján is csak óvatosan minősítsük! Nem véletlenül írtam már korábban is, hogy mások a lehetőségek külföldön, a mi srácaink kb. 1-2 súllyal kissebbet mutatnak minden egyes súlycsoportban, tisztelet a kivételnek! Mit is akarnak Félixék egy 178 cm magas ilyen izomzattal, ilyen képességekkel bíró sráccal a félnehézsúlyúak között?? Minden egyes valamire való komolyabban építgetett félnehézsúlyú ki fogja végezni Ricsit!! De a nagyközépsúlyúak is!

» Valero   válasz erre
    2017-07-08 23:47:53

@Master of Disaster: Na igen. Ilyenkorra az ember már csak saját maga miatt is odateszi magát, hogy legalább az első két menetben ijesztő legyen. Én 44 vagyok, és csak keveset foglalkoztam küzdősporttal. De ha nem teszem le a cigit, akkor simán hozom Baranyit. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:47:08

@Master of Disaster: Lötyögés, szélhámoskodás.
Pont mint a foci csak ott még tipp mix is van.
És az önbecsapás után jön a kijózanító pofára esés.
Ilyen teljesítmény után a főnököm kirúgna. És ha én lennék főnök az ilyen alkalmazottat azonnali hatállyal...

» cenzura   válasz erre
    2017-07-08 23:46:42

Fb-n közvetítették élőben a videót, és az egyik magyar szurkolótól egy "kurva anyját"-ra tellett, ha jól hallottam. Ez megy.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:46:39

@LacKO: Az , hogy Yarde mire viszi az még jó kérdés mert még nagyon az elején jár . Nyilván pár meccs múlva már ez a villogás nem lesz elég de azért majd erre a tucatbunyós dologra térjünk vissza pár év múlva :D
Viszont a baj az , hogy mikor meg van üresedve egy öv vagy éppen egy hurka birtokolja arra mi rárepülünk aztán pedig mikor meg kell védeni elkezdődnek a problémák .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:45:19

@GaiusM: Ezt mondom én is. Felszolgálták, mint főtételt, de még csak előételnek is kevés volt. Szóval Félix "étlapíró mester" tud valamit...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-07-08 23:43:57

@Phenomenal: Nem bántásnak szántam Bro. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:43:21

@Master of Disaster: Igaz vallom a küzdősport nem testépítés de Baranyi testalkata nálam nem sportoló testalkat .. én fociztam 20 évet és ugyan még mindig csak 27 vagyok de basszus jobban nézek ki mint ő .. úgy hogy én szerintem sosem végeztem annyi és olyan edzésmunkát mint ő . Tudom nem mindenki olyan genetika de egy szintig mindenkit lehet építgetni .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:42:59

Lemaradtam, de akkor az volt amit jósoltam. Igazából nekem Yarde jó bokszolónak tűnik, csak nem eredeti amit csinál, minden mozdulatát Mayweathertől kopizza, és a jelenlegi szintű ellenfelei ellen ez működik is, persze úgy hogy baromi erőseket üt mellé. Kíváncsi vagyok meddig lehet egy ilyen stílust elvinni, főleg úgy hogy mivel a srácnak alig volt meccse eddig, nem nagyon lehet gyengeségekre felkészülni belőle, mert eddig az összes meccsén hengerelt.

    2017-07-08 23:42:05

@Ultrasberry1990: Én pedig azt mondom.. /vessetek meg/ hogy ez már a sokadik eset, mikor a managemant hibázik... Bááár ha azt nézzük hol van jobb helyen az öv...???
De akkor is! Erre nem volt szükség!
Sokadik eset, hogy senkik ellen megszerzett övet, egy tucatbunyós, megalázóan elviszi!!! Mert sztem Yarde sem több tucatbunyósnál.
Áhhh.... nagyon sajnálom, mert hittem, bíztam!

    2017-07-08 23:41:36

@Master of Disaster: Félix szerepe nem az, hogy kineveljen egy bajnokot. Hanem az, hogy összehozzon egy olyan csapatot, akiket majd el tud adni x összegért, jellemzően haszonért. Ebből a haszonból részesül a csapat, mínusz a promóter saját haszna. Ez a promóter dolga. Ezt csinálja mindenki. Baranyit most megrágták és kiköpték, ennyi volt benne. Egy C gála főmeccse.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:41:31

Ja, még annyit, hogy tegnap előtt voltam 49 éves, 20 évet küzdősportoltam, de már vagy 10 éve csak levezetek és állítom, hogy ezerszer jobban nézek ki, mint Baranyi. És nem azért mondom ezt, mert én nézek ki olyan kurva jól. Van kis pocakom és görnyedek is, de bassza meg, egy EB cím meccsre legalább egy fitnesz terembe elmennék, hogy alakom legyen

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-07-08 23:40:30

@GaiusM: Köszi a tippet és nézem is :D
És tényleg az még érintetlen , valahogy pénzszivattyú nélkül is lehet A-ból B-be eljutni ? :O Lehet :-)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:39:26

@GaiusM: Beismerem benyeltem a marketinget ez van ....Szidjuk itt a gruzokat de nekik legalabb van egy Kurtshidzejuk (igaz jelenleg boriben :-) )

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 23:39:18

Ez szégyen!
Kimenni címvédőként és ennyit adni. Mindkét magyar leégett. Pontosan mutatja a hazai lötyögést ez a gála.
És erre szerveztek gálát a brittek pfff.
Se Gardner se Yarde nem tudja lemérni hol is tart ilyen meccsekkel.
De meglesz ennek a böjtje mert lassan már angliába sem hívják a magyarokat.

Viszont McNess-szel mi történt tudja valaki? A kommentátor ilyen dumákat tolt: i see terrible thing. Nem is adtak közelit csak totál képet meg ott volt a teljes orvosi csapat

» cenzura   válasz erre
    2017-07-08 23:37:07

Azért szerintem elég jó Yarde. Erős, gyors, szerintem még hallunk róla.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:36:58

Bocs mindenkitől, 1 menetet tévedtem... Hát, a különbség itt nagy volt, de még nem látom ezt az angol gyereket az élmezőny közelében. Viszont nagyon fiatal, tehát beérhet...

Mondjuk sokat elmond a WBO EU bajnok címének értékéről, hogy kihívó és között ekkora különbség lehet. Félix tud valamit...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-07-08 23:36:35

Amúgy nem ez volt a főmeccs? Ki a tököm boxol a háttérben?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:35:37

@Ultrasberry1990: Nézz jégkorongot, az nálunk még szinte érintetlen, és eredményeink is vannak.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:35:34

@Hapci07: Erdei azért ezt a fiút meg tudta volna oldani . Nem Yarde ennyire penge hanem Ricsi volt ennyire gyenge sajna . Mindenki annyit tud mutatni amennyit hagynak neki .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:34:21

@Phenomenal: Akkor neked jól eladták Baranyit (bocs). Az 51 éves Petrányi jobban mutat a ringben és azon kívül is, mint ez a szerencsétlen bohóc. És jöhetnek a mínuszok, de ez az egész egy vicc volt.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:34:02

És joggal vagyok szerintem sokadjára dühös mert akármilyen magyar vonatkozású eseményt nézek ( kivétel 1-2 sportág ) mi a töltelék vagyunk amivel még nem is lenne baj abban az esetben ha a box egy örökös peremsport lett volna de basszus nemár , hogy nem tudunk olyan srácokat kinevelni akik nem 1 meg 2 menetekre mennek el zsáknak ... Ugyanez a foci is meg még jó pár sport .. lehet itt a pénzt beleönteni de nem ettől lesz feltétlen jobb az egész és itt most nem Félixre célzok egyik mondattal sem .
Egyszerűen egy újabb sajnálatos pofánvágás , hogy Ricsi még a hazai szinten élvonalhoz is tartozik.

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:33:02

@GaiusM: koko/wbo lobbi

» dondannyboy   válasz erre
    2017-07-08 23:31:57

A magyar bokszolók csak a grúz 6 osztályt tudják meg verni azt is nagy nehezen

» professor002   válasz erre
    2017-07-08 23:31:28

@Hapci07: Azert ne lassunk bele olyan sokat Yardeba se. Beismerem tobbet remeltem Baranyitol de pont az a szomoru hogy igy kikap egy olyantol akit meg csak epitgetnek.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-07-08 23:30:55

Hú ez durva volt:( Yarde-t kibokszolni egy min. egy top Erdei kellett volna nem Baranyi.

» Hapci07   válasz erre
    2017-07-08 23:28:48

Hát én nem akarok senkit kritizálni mert előbb utóbb meg kell próbálni azt a bizonyos szintugrást de azért ez mégis mi a picsa volt ?
Tudom könnyű a kis székből okosat írni de Ricsinek egyáltalán semmi boxoló kinézete nem volt emellett már bevonulásnál sem lehetett a szemében semmi tüzet látni és mellesleg mint ha sem A sem B sem ZS terv nem lett volna csak a " menj be azt majd meglátjuk " ..

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:28:47

Oké, hogy magyar. Oké, hogy (nincs is más okom). De ilyenek minek kerülnek öv közelébe? Ez legjobb esetben is egy alhonvédhelyettes színrelépése volt a sorozóbizottság előtt.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:28:42

2x akkorra volt a csávó a ringben. És sajnos a tudása is kb. 2x annyi volt.
Ez van.

    2017-07-08 23:28:39

Ennyit érnek a magyar bokszolók 1 menet sem volt xdxd

» professor002   válasz erre
    2017-07-08 23:28:29

Ez gyors volt.. :S
Más liga volt sajnos... :(

    2017-07-08 23:27:49

csak nem volt véletlen az 1,01-es szorzó. :( Kár érte nagyon.

» Barbados Demon   válasz erre
    2017-07-08 23:27:38

Kb ez a realitás.

    2017-07-08 23:26:50

pfu mekkora különbség volt....

» kuncsorszky   válasz erre
    2017-07-08 23:26:44

hát ez nem sikerült...

» Barbados Demon   válasz erre
    2017-07-08 23:26:33

Joggal voltam beszarva...

» 4man4ever   válasz erre
    2017-07-08 23:26:03

Gyerekek lehet az én tv-m szar de olyan mint ha lenne köztük kb 2 súlycsoport differencia . :O

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:25:00

@GaiusM: Ha nem látott képeket akkor lehet rosszabb a helyzet :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:22:40

@GaiusM: az épp elég ha most meglátja

» tony26   válasz erre
    2017-07-08 23:22:15

Max. 2 menet

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-07-08 23:21:53

Remélem, hogy 20-30 napja nem volt tükör Ricsi előtt. És képeket sem látott Yarde-ról.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:21:06

Ez a Yarde elég keményen néz ki , hát nem sok jót jósolok Ricsinek de hajrá hajrá !!

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-07-08 23:19:50

Hajrá Ricsi!

    2017-07-08 23:19:45

Na most jön végre.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:17:21

@GaiusM: Döntetlen :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:15:54

@pressurefighter0088: Az eheti tippjátékon nekem csak olyan tippek vannak, amik 100%, vagy 0. Sose volt ilyen. Tehát vagy Yarde KO, vagy Baranyi win. :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:14:54

@GaiusM: El lesz verve Yarde :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:12:18

@pressurefighter0088: Verés

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 23:09:38

Nagy verekedés lesz.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:07:36

@tony26: Szerintem most jön.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 23:07:24

@tony26: de ők jönnek

» kuncsorszky   válasz erre
    2017-07-08 23:07:04

még mindig nem ő jön?

» tony26   válasz erre
    2017-07-08 23:04:47

Kemény.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:56:21

Ez a Byfield - McNess meccs például egészen látványosan pörgős. Nem a klasszikus vívás ugyan, de szórakoztató! Ezt szereti a nép. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:51:22

Azért azt meg kell mondanom, hogy baromira irigylem a briteket mostanában. Olyan szintű C gálákat (ezt én annak sorolnám) tudnak összehozni, annyi tehetségük van... nem is beszélve ugye a top bunyósokról. És még egészen korrekt pontozásokkal is ki mernek jönni.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:43:00

@GaiusM: Ja nehogy valahogy Wilderhez kerüljön minden öv...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:42:55

@batka1: "A kiütés szabálytalan volt, lenyomta ballal a fejét, jobbal meg a felütés."
Balfelutes volt testre a KO, igaz a jobb keze ott volt Barrigan tarkojan Dubois-nak. Ha fejre megy az utes, valoban randa dolog, anno Lennox Lewis csinalta neha ( pl Bruno vagy Grant ellen ).

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-08 22:42:11

@lunatic: Vigyázz, hogy mit mondasz. :D :D :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:37:46

Izgalmas lesz a nehézsúly a jövőben

» lunatic   válasz erre
    2017-07-08 22:37:11

@bpjotruska: Legalább vannak ígéretes tehetségek a jövőre nézve is, akiket érdemes követni. Meglátjuk, hol lesz Dubois 15 meccsel a háta mögött.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:35:38

Mondjuk az a Dubois ellenfél eleggé félnehézsúlyú csontozat volt...

» Hapci07   válasz erre
    2017-07-08 22:35:00

@GaiusM: Ketlem, hogy tobb ereje lenne, nekem viszont nem tunik merevnek, csak az elso leutes utan egy kicsit gorcsosse valt, az ellenfel meg tulelobe valtott. De vegul megoldotta, bar elsore fura KO colt ; aztan lassitasban latszott, hogy rendesen gyomorszajon verte azzal a balossal, megertem, hogy kifekudt a srac ( aki felnehezben is bokszolt tobbszor, szoval tobb szammal kissebb Dubois-nal )

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-08 22:33:03

@batka1: 19 évesen harmadik meccsnek egy papíron ilyen mérlegű ellenfél nem rossz választás. Valóban nagyon nyersnek tűnik még, de ha nem akarja a promóter túl hamar kiszedni a pénzt belőle, akkor van jövője, és fel lehet építeni. A testi ereje megvan.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:32:29

Ez a Dubois gyerek lassú. A kiütés szabálytalan volt, lenyomta ballal a fejét, jobbal meg a felütés. Le kellett volna léptetni, de legalább nc utólag. Persze az ellenfél örült, hogy ennyivel megússza, nem akart felálllni, de aztán lelkesen fotózgatott... minek ilyen meccs?

» batka1   válasz erre
    2017-07-08 22:27:39

@GaiusM: Ja :D Foreman 2

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:24:53

@pressurefighter0088: Végülis csak 19 éves. :) 20-25 évnyi karrier áll előtte.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:23:44

@GaiusM: + kevesebb izom (savasodás), dolgozni kell még rajta, és jó lesz az..

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:20:40

@bpjotruska: Igazad volt, eléggé Joshua stílus, de mintha még több ereje lenne (amikor talál). De eléggé merevnek látom.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:17:52

@pressurefighter0088: Nem tudom, hogy egy deklaráltan "bemutató" meccset betesznek-e. De Dubois brutál.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:17:16

paff

» tony26   válasz erre
    2017-07-08 22:13:42

@GaiusM: és Fury?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:13:06

Viszont 2 meccs biztos gyorsan lemegy.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:12:37

@pressurefighter0088: Volt már egy Yarde érkezés, most van Dubois meccs, szerintem a következők ők lesznek.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:12:33

@GaiusM: Sajnos igen :/

Hallottam olyat, hogy ez a meccs volt az 5. vagy 6., és Baranyi a 15. lesz csak.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:10:04

@pressurefighter0088: Nagy a sansz a fordítottjára. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 22:07:16

Kezdődjön már.....:)

Inkább ütnék ki egymást 1-2 menet alatt, és a főmeccs tartana sokáig.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:05:29

volt már baranyi?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-07-08 22:02:45

@GaiusM: Jaa értem, gondoltam amúgy. Gondolom moderátor törölte. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 22:01:41

@pressurefighter0088: Az a hozzászólás törölve lett, de ez ittmaradt. :) Lunatic pedzegette, hogy Baranyainak meszeltek... :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 21:58:44

@GaiusM: Ezt mire írtad, kinek?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 21:56:59

@lunatic: Ráadásul még Baranyinak is, dupla csapás. :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 21:47:58

@batka1: Vigyázz a Yarde meccsen, még egy ilyen és lemaradsz az egészről. :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 21:47:15

A most futó meccs baromi unalmas, rövid időre bealudtam rajta. Még 4 menet kín.

» batka1   válasz erre
    2017-07-08 21:43:04

mindegyik reklámos

    2017-07-08 21:33:22

@pressurefighter0088: Egyes esetekben, amikor kintről 0,99€ ugyanaz, amit az Auchan 1000-1500 körül árul.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 21:29:53

@GaiusM: Jó az a kínai: :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 21:28:56

Jah, a múltkor én is Vipboxon néztem a Pac meccset, az akkor jó volt. Most eltűnik egy reklám, de marad aliexpress, banggood, stb... :)
Edge linkjén a 3-as az, amit még nézni lehet. Azért köszi mindenkinek :)

Lehet, hogy kevesebbet kellene kínait rendelni. :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 21:23:36

@bpjotruska: Ez nekem is jó, csak nem tudom teljes képernyőre rakni.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 21:21:19

@GaiusM: Egy idő után (30 mp) általában maguktól eltűnnek a reklámok. Az 'x'-ek csak megtévesztő linkek további reklámokhoz, vagy oldalakhoz, ne nyomogasd őket. Esetleg a teljes képernyős mód szokott még eltüntetni reklámokat.

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-07-08 21:15:52

Köszi a linkeket, és jó szurkolást mindenkinek!

    2017-07-08 21:15:33

@GaiusM: Igen. A 3-as egész tűrhető.

    2017-07-08 21:14:39

@GaiusM: nalam ez mukodik jol, reklamok es bizbaszok nelkul:
http://www.vipbox.bz/boxing-ww...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-08 21:14:39

@edge: Ezen legalább találtam egy olyan csatornát, ahol csak áttetsző reklám van, így valamit látni. Köszi.

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 21:07:14

Srácok, köszi a sok linket. Lenne egy kérdésem... ezek általában nézhetőek szoktak lenni. Ezekről hogy műtitek le a sok fos reklámot meg clickbait szart? Van adblockom is, meg minden egyéb, de akárhova, akármilyen kis x-et fedezek fel a képen, ha rányomok, már jön valami nem odavaló...

» GaiusM   válasz erre
    2017-07-08 20:59:01

mikor jön Richárd?

» tony26   válasz erre
    2017-07-08 20:58:53

Szerintem Yarde..de bízok benne hogy okoz neki Baranyi kellemetlen pillanatokat.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 20:06:28

itt egy link:
http://cdn.livetvcdn.net/webpl...

    2017-07-08 20:04:09

Sok sikert Richárd!

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 19:59:07

ez a link még működik

http://www.vipbox.bz/boxing-ww...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-07-08 19:57:04

Ez nekem jó:


http://www.vipbox.bz/boxing/49...

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 19:52:09

Sajnos csak az undercardot engedték nézni ezek szerint. :( Más streamem nincs.

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 19:31:21

@spomb: Nekem se műx.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 19:24:53

@northpaw: köszi,de nekem nem műkszik,vagy csak még nem?

    2017-07-08 19:22:05

@northpaw: Kösz a linket.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 18:32:55

Baranyi R. (12,00-21,00) - A.Yarde (1,01-1,02)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-07-08 17:57:24

Lesz még egy magyar vonatkozású meccs ma. Halász Gábor Yury Kashinsky ellen a WBO Oriental címéért cirkálóban. Itt a stream hozzá, ha netán valakit érdekelne:

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2017-07-08 17:53:18

:) Egy testépítő -talán- "besavasodna". De Yarde -sajnos- nem fog. Valószínűleg nem is lesz rá ideje, de ha 12 menet lesz, akkor sem...

» Perkins   válasz erre
    2017-07-08 17:52:42

Yarde pályafutását már az elejétől követem.... az 5. menetig le fogja zárni (sajnos) a meccset...

» mexico   válasz erre
    2017-07-08 17:24:28

Pedig el kell hinni hogy bemér félnehézbe, vannak akik hasonló izomzattal csak kb. egy fejjel magasabb kiadásban mérnek be ugyanebbe a súlyba!

» Valero   válasz erre
    2017-07-08 16:53:27

@Kane: Egyetértek. Baranyinak meg kell lépnie a szintet, ez nem az ovodások játszótere már. A mérlegelés videót néztem youtubon és sok angol nyelvű kommentelő írja hogy nem hiszik el hogy Yarde be tudott mérni félnehézsúlyba, valóban sokkal erősebb.

» Moorer   válasz erre
    2017-07-08 16:31:47

@cenzura: Félix dolga csak az hogy megadja a lehetőséget a szintlépésre a megfelelő időben. És Yarde egy olyan figura, aki ismert, van benne pénz és alig volt bokszmeccse, valamilyen szinten tapasztalatlan, mégha az eddigi kevés meccsén nagyon érett bokszoló hatását is keltette a ringben. Hogyha Baranyi nem képes meglépni a szintet az a kvalitásainak és az edzőinek a hibája maximum, nem Félixé...

    2017-07-08 16:16:53

Gyerek izom vs Felnott izom. :-)
Bar Yarde szerintem siman hozna a nagykozepet is.

» miskacarus   válasz erre
    2017-07-08 16:12:54

@Kane: Szokásos sztori lesz efelől nincs kétségem.
Viszont ilyenkor mindig eszembe jut a "piacvezető vállalkozás" itthon örökösen elcsépelt és már unalmas frázisa.
Mert ezt lehet mondogatni, hírdetni de ma be lesz árazva a "piacvezető".
Félek, hogy elindítok egy lavinát ami nem célom de ma akasztják a hóhért ez szinte bizonyos. Bízom Félix intelligenciájában, hogy ezt nem támadásnak vagy ócsárlásnak veszi de sajnos eljött az igazság napja.

» cenzura   válasz erre
    2017-07-08 16:05:01

Arra, hogy nem lesz 4 menetnél több 1,53 az odds, 2,37 pedig arra, hogy lesz 5 vagy több menet.Szerintetek?

» Henry87   válasz erre
    2017-07-08 15:32:32

@El Doggy: Annyira nem nagy az izomtömege Yarde-nak, csak úgy néz ki mint egy élsportoló, akinek nem rossz a genetikája.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 15:04:53

Meg én azt nem tudom mire alapozzák sokan hogy majd elfárad a gyerek. Izmos besavasodhat éppen de ez nem feltétlenül történik meg ha csak nem tök ész nélkül kaszàlja a levegőt meneteken keresztül. Engem jobban aggaszt Ricsi formája meg az, hogy ha nem ütik merevre 2 menet alatt és esetleg átvészeli az első pár menetet akkor nem fog e inkább ő elfogyni? Mert valljuk be láttuk már, hogy van ezzel probléma. Ránézésre meg nagyon nincs fizikálisan a csúcson de ezt figyeltem már máskor is nála. Nem tudom, hogy egyszerűen genetikailag ilyen a felépítése vagy csak ennyire futja felkészülés címen.

» El Doggy   válasz erre
    2017-07-08 14:13:36

Baranyi szerintem nagyon hamar ki lesz ütve. Ugyan olyan erősségű ellenfelei voltak mint Yardénak, csak neki több mert nem lépte meg olyan meggyőzően a szintet mint Yarde, aki kb ütést sem kapva, először technikából kibokszolva kiütötte őket brutálisan, Ricsi ezekkel néha szenvedett, egyszer meg testen kiütötték. Képességekben szemmel láthatóan nagyobb a különbség mint kinézetben, pedig az is beszédes. Az meg hogy egy magyar bunyós mellett felhozzuk hogy nagy izomzattal hamar besavasodik az ellenfél, nem feltétlen állja meg a helyét ha belegondolunk hogy mennyivel jobb stáb áll Yarde mögött, az ismeretes hazai viszonyokkal szemben... Szurkolok Ricsinek hogy helyt álljon, de szerintem ennek brutális kiütés lesz a vége.

    2017-07-08 14:05:31

Valakit kimondottan doppingol ha külföldön idegen közönség előtt kell bizonyítania, na már most Baranyi nem ez a kategória sajnos! Teljesen mindegy ki és mit mond, ez jól látszik! Sosem tartottam helyesnek egy bunyós teljesen búrában való nevelését, igen is szokja meg idegenben is a mérkőzések hangulatát, meg a mérkőzések köré épülő felhajtást! Ne úgy totyogjon ott mint egy fostos kiskacsa! Nézzétek meg pld. Kótait, betolták verhető ellenfelek ellen amerikai gálákra is, hogy szokja a légkört, hogy megismerjék külföldön is.Szerintem a kinti felhozó kategória amúgy is erősebb átlagban, mint az európai felhozó ellenfelek színvonala. Lehetne a srácokat építeni így is! Nem levágatni kéne komolyabb srácok ellen az itthon pátyolgatott "bajnokunkat"! Most sem lesz másként gyanítom, de ha tévedek, akkor nagyon boldog leszek!

» Valero   válasz erre
    2017-07-08 13:50:23

"ha egy Magyar bunyós külföldön nem a megszokott kis vackában lép fel ráadásul nem feltétlen esélyesként akkor már tele a gatya"

Ez igaz, de azért van aki az idegen környezet ellenére összeszedi magát, és viszonylag bátran (vagy inkább nem megilletődve) megy ki az 1. menetre, csak aztán néhány ütésváltás után rájön, hogy mind erőben, gyorsaságban, reflexekben, stb nagy a különbség az ellenfél javára, és onnantól kezdve már csak a túlélés a cél, vagy még az se, csak legyen vége.

Most remélem másképp lesz!

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-07-08 13:13:22

@bpjotruska: meg van egy magas bunyósa is asszem Hearn-ek, majdnem egymagas AJ-el, de viszont ő cirkálósúlyú , ha jól tévedek!de majd kijavítasz , ha tévedtem, mert te azért jobban ismered a bunyósokat, merre meddig. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-07-08 12:12:38

Daniel Dubois-ra erdemes lesz odafigyelni, alaktaban es stilusaban mintha Joshua kisoccse lenne ( kesztyuztek is mar egymassal, es rebesgetik hogy le is utotte AJ-t, de persze az lehet mese is ).
https://www.youtube.com/watch?...
Fury-eknal meg jol mukodik a marketing, most olvastam egy cikket, hogy nem egy bokszzsak ellen akart keszulni, es milyen kockazatot jelent ez az ellenfel, aki a multkor is kiutott mittomen kit... azt, hogy az egyetlen KO-gyozelme a fickonak, mar nem emlegettek. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-07-08 11:57:27

@kuncsorszky: Igen, remélem hamar be is savasodik. ;-)

» ogreface   válasz erre
    2017-07-08 11:32:51

Ezt a gyereket okos és bátor bunyóval lehetne megverni elhúzni 4-6 menetet akár átadni egy kicsit a kezdeményezést és kontrából kipötyögni. Ha baj van tördelni a bunyót fogni mindent amit lehet a vége felé pedig ha életében először megérezné a srác, hogy baj is lehet elkezdene kapkodni. Na akkor lehetne még jobban kicsinálni ha kínyílik és elkezd eszetlenül sarabolni. Viszont nem akarok belemagyarázni semmit, de mint annyiszor megint azt látom ha egy Magyar bunyós külföldön nem a megszokott kis vackában lép fel ráadásul nem feltétlen esélyesként akkor már tele a gatya. Mondom lehet én látom rosszul de Ricsi olyan zavarban van, hogy szerintem azt se tudja fiú e vagy lány. Először is valamelyik okos ha már Ricsi nem veszi észre rászólhatna, hogy igazítsa meg a boxerét mert nagyon gáz...lányos zavarában fikázik a kamerák előtt és ijedt tekintettel téblábol, meg ez a pacsi vagy mi is a végén :) Na egy szó mint száz nem a jéghideg magabiztos bajnok érzetét keltette. Aztán én lennék a legboldogabb ha rám cáfolna de véleményem szerint még el sem kezdődött a meccs de már majré van. Így meg nehéz lesz...

» El Doggy   válasz erre
    2017-07-08 11:18:10

ez a Yarde gyerek eléggé ki van pattintva. TV nem adja esetleg?

» kuncsorszky   válasz erre
    2017-07-08 10:18:41
Ugrás az oldal tetejére