×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Összesen négy olimpiai aranyérem és napjaink talán két 2017-06-29 08:46:55 https://www.profiboksz.hu/2017/06/29/rigondeaux-felrandulna-lomachenkohoz/

Rigondeaux felrándulna Lomachenkohoz

Összesen négy olimpiai aranyérem és napjaink talán két legtechnikásabb ökölvívója találkozna a szorítóban, amennyiben összejönne egy mérkõzés a jelenlegi kispehelysúlyú bajnok Guillermo Rigondeaux és a nagypehelysúlyban világelsõ Vasyl Lomachenko között. A kubai bokszoló csapata most jelezte, hogy készen állnak akár nagypehelysúlyban is megmérkõzni az ukrán klasszissal: "Megmondjuk Lomachenkonak és menedzserének, Egis Klimasnak is, hogy 130 fonton is vállaljuk a találkozót. Ugye ez az, amit kértek tõlünk? Hát, most teljesítettük a kívánságukat, ezt a feltételt tehát átugrottuk. A labda most az õ térfelükön van, lássuk, hogy kiállnak-e Rigo ellen. Rigondeaux simán felmehet pehely-, vagy nagypehelysúlyba is, anélkül, hogy meg kellene válnia a címétõl kispehelysúlyban. Jelenleg azt vizsgáljuk, merre induljunk tovább, de az elsõszámú célpont Lomachenko." - mondta Rigondeaux menedzsere. A helyzetet talán csak az nehezítheti, hogy Lomachenkot az a Bob Arum promótálja, aki korábban már szervezett mérkõzéseket a kubai klasszisnak, de kevésbé közönségcsalogató stílusa miatt meglehetõsen elégedetlen volt vele és azóta sincs túl jó véleménnyel Rigondeaux piacképességérõl.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Konyu: Ez aztán a komoly szakmai hozzászólás :)))))

» kovban   válasz erre
    2017-06-30 21:12:13

Sajnos nem lesz ilyen meccs. Túl szép lenne...

» balutnepper   válasz erre
    2017-06-30 15:40:47

@northpaw: Szerintem nem nagyon fog tobbet keresni Davis ellen sem. Lehet hogy inkabb az van a dontese mogott, hogy ugy gondolja Davis ellen nagyobb az eselye a gyozelemre, hasonlo penzert. Na meg a nagyobb mediashow-n valo reszvetel.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-30 14:52:48

Salidónak $720 ezret kínált a Top Rank a visszavágóért, ennyi nem volt elég neki. Lehet, hogy Gervonta Davis ellen többet fog keresni.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-30 14:45:40

@northpaw: Nem hiszem hogy Magdaleno ki fog allni ellene. Azt hallottam, hogy az osszes kispehelysulyu pro-edzonel ott van Rigo fenykepe es azzal kezdik az edzeseket hogy:
- Latjatok ezt a fickot a kepen? Ha vb-k akartok lenni akkor vele sose bokszoljatok.
- Es miutan vb leszek mester?
- Plane!

» Slajos   válasz erre
    2017-06-30 13:45:06

@Slajos: Persze, hogy nem gondolták komolyan. Rigo tegnapi nyilatkozatában már Magdaleno ellen akart bokszolni, vagyis maradna 122 fonton.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-30 13:19:34

@northpaw: Akkor ennyit erről... :S

    2017-06-30 13:13:55

Ki kíváncsi erre a tesze-tosza Rigora?! Loma beledöngölné a szorítópadlóba, mielőtt elkezdhetné a semmi-bokszát.

    2017-06-30 13:03:19

@northpaw: Marriaga nem rossz bunyos de jobban orultunk volna egy Salido elleni visszavagonak. A Rigo elleni meccs ha letre is jonne nem lenne realis most augusztusban. Azer Loma nem olyan bunyos akire csak hip-hop 1 honap alatt fel lehet keszulni, meg akkor se ha Rigorol van szo, plane hogy 2 sulycsoportot kene ugrania.

Valoszinuleg Rigoek nem is gondoltak komolyan ezt a Loma elleni meccset, legalabbis nem 130-on, csak koztudatban akarjak tartani a nevet. Rigonak fel kene mennie 126-ba, habar ott sem tolongananak a vb-k hogy vele bokszolhassanak de meg kene probalnia. Mar csak 1-2 eve van hatra lepnie kell valamit.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-30 13:02:17

Ahogy sejthető volt, nem lesz ebből semmi, Lomachenko Marriagával bokszol majd a Crawford - Indongo gálán.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-30 12:45:37

Rigonak nagyobb az ütőtávolsága, hiába alacsonyabb. Igazából szerintem is leginkább az erő külömbség dominálna a meccsen, de én nem irnám le Rigot ellene. Második meccsén azért Salidonak sikerült megnehezitenie Loma dolgát, de azóta szépen menetel nagyon. Rigo meg mostanába keveset bokszol, és akkor se mindig. De valahogy nem tudom leirni senki ellen, én olyan 40-60 körül látom a meccset Vasyl számára, mert Rigo volt már padlón gyengébb ütők ellen is, Loma meg mostanába nagyon szorja ki az embereket.
Minden esetre bármi is lenne a meccs vége, nagyon város lenne.

    2017-06-29 22:59:09

Loma győzne. Rigo is egy Zseni de Loma olyan könnyeddséggel győzte le Walterst, Russelt és Martinezt hogy az szamomra meggyozobb volt mint a Donaira elleni győzelem

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-06-29 22:37:55

Rigónak nem a súllyal lenne a gond, hanem a korával! Legjobb évein túljutott!!!Persze jó eljátszani a gondolattal!:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-06-29 21:43:30

Legyen meccs azt kész !
A végeredmény teljesen minden legyen jó a meccs :)

» udvari   válasz erre
    2017-06-29 20:51:57

Bocs, hogy többször elküldtem.

    2017-06-29 19:58:14

Felsorolni is nehéz lenne melyik bokszoló mellett mi szól. Aki olyat īr hogy biztos egyik vagy a másik nyer az csak egy meddő vélemény.

    2017-06-29 19:56:31

Azért mert valaki bokszolt a magyar vagy valamilyen c osztàlyban attól még meg sem tudja saccolni a végeredményt egy ilyen mérközésen. 2 zseni fog összecsapni a végeredmény nem megjósolható csak tippelni lehet. Bárcsak nagyobb sújban is ilyen bevàllalósak lennének...

    2017-06-29 19:51:09

Azért mert valaki bokszolt a magyar vagy valamilyen c osztàlyban attól még meg sem tudja saccolni a végeredményt egy ilyen mérközésen. 2 zseni fog összecsapni a végeredmény nem megjósolható csak tippelni lehet. Bárcsak nagyobb sújban is ilyen bevàllalósak lennének...

    2017-06-29 19:51:08

Azért mert valaki bokszolt a magyar vagy valamilyen c osztàlyban attól még meg sem tudja saccolni a végeredményt egy ilyen mérközésen. 2 zseni fog összecsapni a végeredmény nem megjósolható csak tippelni lehet. Bárcsak nagyobb sújban is ilyen bevàllalósak lennének...

    2017-06-29 19:51:06

Azért mert valaki bokszolt a magyar vagy valamilyen c osztàlyban attól még meg sem tudja saccolni a végeredményt egy ilyen mérközésen. 2 zseni fog összecsapni a végeredmény nem megjósolható csak tippelni lehet. Bárcsak nagyobb sújban is ilyen bevàllalósak lennének...

    2017-06-29 19:51:06

Rigót mindenki agyonverte a meccsek előtt, aztán mikor a ringben találkoztak akkor a nagy többségnek elment a kedve, az ígéret semmis lett, a meccs unalmas. És ez nem mindig Rigó miatt, illetve olyan értelemben igen, hogy 2 perc után az ellenfelek többsége rájött, hogy Rigó van a ringben és még sincs, a kubai meg megelégedett a kipontozással. Talán Donair volt az egyetlen aki valóban tett is a győzelemért, és akkor meg azt láttuk, hogy ha a kis ember rá van kényszerítve akkor szép meccset is tud produkálni.
Valami ilyesmit várnék Loma ellen is, és azért az ukránnak sem esnének jól a kontrák. Loma pörgése miatt Rigó is felvenné a ritmust és szerintem látnánk egy zseniális meccset.
Hogy ki győzne? ... az ukrán súlyelőnye ellenére sem fogadnám rá, de Rigóra sem....

    2017-06-29 18:07:23

Az egyik szemem sír, a másik nevet. Napjaink két legzseniálisabb bunyósáról van szó, szerintem (és ezt a szót nem azért tettem hozzá, mert itt sokak számára túlzott jelentőséggel bír).
Mindketten a kedvenceim. Sajnálnám bármelyiket is, ha kikapna.
Unalmas meccs lenne? Ez lenne maga az ÖKÖLVÍVÁS!
Mint amikor két sétáló embert nézünk 36 percig. Az unalmas. Ha nem tudjuk, hogy az a két sétáló ember aknamezőn lépeget.
Sajna az egyik kisebb a másiktól :(

    2017-06-29 17:31:33

@Kane: "Rigo törne meg előbb fejben"
Erről a Közönséges bűnözők (amúgy zseniális!) filmből jut eszembe egy idézet: "Ezek a srácok még soha nem törtek meg, senkinek!"

    2017-06-29 17:22:54

Érdekes kérdés ez a fizikai előny vagy hátrány.
Loma valóban magasabb és erősebb testalkatú, de Rigonak elég hosszú karja van.
Bár valószínűleg Lomachenkonak nagyobb a testi ereje, de ütőerőben szerintem Rigo van előnyben.
Mindezek mellett én is Lomat érzem esélyesebbnek: Rigo zseniálisan védekezik, de Lomachenko nagyon intenzíven támad és hát nem ész nélkül csapkod össze-vissza.
Szóval biztos, hogy lesznek azért ott bekapott találatok.
Rigonak nagyon fel kéne pörögnie ha partiban akar lenni. Szerintem erre nem lesz képes (már ha lesz ilyen meccs egyáltalán)

Biztos sokan hülyének néztek, de kiütéses győzelemre viszont Rigonak adnék nagyobb esélyt.

Mindenesetre k***va jó lenne ha összejönne ez a találkozó. Ha meg még idén meg lenne, akkor ezt az évet aranybetűvel írhatnák a Box nagykönyvébe.

» emgabor   válasz erre
    2017-06-29 17:17:52

@spomb: Megtörhet, de ahogy felvázoltam, és amire nem reflektáltál semmit, jelen helyzetben én úgy gondolom, Rigo törne meg előbb fejben, ezt abszolút szimpátiától függetlenül mondtam, és állítottam mögé rendes érveket, szóval szerintem megállja a helyét a véleményem.

Egyébként igazad van, de jókora személyes szimpátiám ellenére sem jelentem ki hogy Loma magasabb szintet képvisel mint Rigo, két ilyen kaliberű bunyósnál ezt nem lehet kijelenteni, csak miután egymás ellen megvitatták a ringben. Erre nincs több esély 10 százaléknál szerintem sajnos, szóval marad az örök találgatás. Loma számomra sokkal bonyolultabb és szebb technikáit mutatta meg a boksznak mint Rigo, ezért a szimpátiám felé, de semminek nem örülnék jobban mint egy életkedvel teli, elszánt, brillírozó Rigondeaux-t látni a ringben.

    2017-06-29 16:28:38

*elöl levő bal keze mellé, bocs.

    2017-06-29 16:18:37

@Kane: Lomacsenkónak szerintem is egészen kivételes adottságai vannak, félelmetesen gyors és pontos egyenesek, plusz a bal felütés és jobb horog kombók, plusz az, hogy gyorsabb a lába, mint másnak a keze, ahogy kilép az ellenfél elöl levő jobb keze mellé, üthetőség szempontjából gyakorlatilag majdnem holt térbe, olyan gyorsan, hogy a másik a kezét nem tudja megmozdítani közben, ezt szerintem senki nem tudja kezelni, csak egy igazi ős zseni, de mondjuk Rigondeaux meg elméletileg az lenne, csak az ő komplexitása nincs annyira megmutatva, mint Lomacsenkóé, nem tudom miért, mert nincs alkalma vagy kedve hozzá :) Nagyon kíváncsian várnám ezt a meccset és hajlandó lennék ebből a kíváncsiságból fakadóan fogadni is veled Loma ellenében Rigora, és ez lenne az a fogadás, amit akkor se bánnék, ha elveszíteném :)

    2017-06-29 16:17:48

Ha 130 fonton letrejonne a Loma vs Rigo, szerintem az ukran hozna pontozassal olyan 115:113 vagy 116:112-re. Rigo kicsi 130-ba, Lomanak meg az eddig latottak alapjan meg jobban passzol a 130 mint a 126.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-29 15:51:35

@Kane: Latom a szemelyes szimpatiat reszedrol,hat nem tudom,szerintem fejben Loma is megtorhet,akarcsak a kubai.
En mondjuk mivel kissebb,Rigonak szurkolnek,ugy fair.

    2017-06-29 15:40:41

@Arcos Harcos: Mit milyen pontosan? Te írtad hogy 130 vagy a felett.

Magára pakol csak úgy pár kiló izmot? Bokszoltál valaha versenyszerűen? Csak mert ha igen, tudnád hogy ez nem így megy, de ha szerinted igen akkor felesleges magyarázni is.

Ki tiltja meg Rigonak hogy 140 legyen?

Soha nem hallottam még olyan hírt hogy Loma gyötörné magát a fogyasztásnál, mérlegelésen sem néz ki hullának, szóval nem tudom honnan következtetsz arra hogy kijönne a kondiján a fogyasztás.

    2017-06-29 15:32:23

@northpaw: "semmi esélye nem lenne ellene a kubainak azon a súlyon."

Ugyanez elhangzott milliószor a Pac-Marquez 4 előtt is pl. Mi az, hogy semmi esélye sem lenne Rigonak? Loma 140 font lenne a ringben? Na és? Rigonak meg lenne tiltva, hogy ő is pl 140 font legyen. A lényeg annyi, hogy Rigo a számára leg optimálisabb súlyban léphetne ringbe, míg Lomának, ha tényleg 140 szokott a ringsúlya lenni, gyötörnie kell majd magát a 130-ért, ami az ő szintjükön akár döntő momentum is lehet, mert egy nagy tempójú, feszült meccsen az utsó menetekben kijöhet Loma kondiján a fogyasztás!

A 6 centi magasságkülönbség pedig nem különösebben számottevő, Rigo amúgy is mindig nálánál magasabbakkal boxol!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-06-29 15:25:23

@Kane: "Te nem tudom melyik univerzumban élsz"
Amelyikben képesek az emberek szöveget értelmezni!

"szerinted nehezebb és erősebb lenne Rigo a ringben"

Igen. Mivel 130-on lenne a meccs, akkor gondolom Rigo sem 122 fonttal lépne ringbe, mely többletet izomban pakolná magára, így erősebb is lenne!

"Két súlycsoportal és hat centivel kisebb, mégis miből gondolod hogy ő lenne a nehezebb vagy erősebb?"

Miből gondolod hogy én azt gondolom?


"Honnan saccolod meg ilyen pontosan a ringsúlyát?"

Milyen pontosan?

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-06-29 15:06:40

@superman: Nyilván elég nagy faktor ez Loma javára, de én most a kettejük képességeit, kvalitásait igyekeztem meghatározni, hogy egyenlőre minden bizonnyal kb egy szintet képviselnek, amikor emberek azt írják hogy valamelyik sokkal jobb, vagy klasszisokkal jobb, az nem igaz, fogalmunk sincsen melyik bunyós a jobb, senkinek. Régen voltak olvashatóak olyan baromságok, hogy Rigo a jobb, mert ő meg tudná csinálni azt amit Loma hogyha akarná, fordítva viszont ez nem igaz, stb...:)

    2017-06-29 14:32:05

@Kane: "Kizárólag a személyes szimpátia az ami egyik bunyóst jelenleg a másik fölé emelheti"
Szerintem az a két súlycsoport különbség többet "emel", mint bárki szimpátiája :)

» superman   válasz erre
    2017-06-29 14:17:51

@spomb: Kizárólag a személyes szimpátia az ami egyik bunyóst jelenleg a másik fölé emelheti, egyik sem találkozott hasonló kaliberű bunyóssal soha életében egyszer sem. Én sem láttam meginogni, nem is céloztam ilyenre, de attól még nem tűnik megingathatatlannak, nem kevés ideje kérdéses hogy szereti-e még egyáltalán amit csinál, ha jól emlékszem ő maga mondta hogy nem, ezért gondolom hogyha valaki hirtelen bonyolultabb feladat elé állítaná mint amit az utóbbi időben megszokott, talán a rövidebb utat választaná és kiszállna fejben a meccsből.

Mi az hogy Loma féle ugrabugrálós bunyó? Konkrétan amit csinál az az ökölvívás legeslegfelső szintje, nem ugrabugrálás össze vissza, csak az mondja annak, akinek túl komplex és ezért nem érti amit csinál.

    2017-06-29 14:08:58

@Kane: Erdekes amit irsz,pont Rigo az tobbek kozott,akit egytized masodpercre sem lattam soha sem megingani mentalisan.
Ezt a Loma fele ugrabugralos bunyot is jol kezelne szerintem.

    2017-06-29 14:02:35

Egyébként az a borzasztóan elszomorító, hogy a Canlo vs Chavez 1M Pay-per-view-nak a töredékét nem hozná ez a meccs. Köszönjük Amerika!

    2017-06-29 13:40:50

Egyébként ha összejönne, amire látok kb 10 százalék esélyt, az lenne az utóbbi jópár évtized legmagasabb színvonalú bokszmeccse. Nem a kedvencem Rigo, de hülye aki nem tudja reálisan megítélni a kvalitásait, de ez ugyan így igaz Lomachenkora is. Egyik sem áll a másik felett technikailag, csak gyökeresen eltérő stílust nyomnak. Loma sokkal nagyobb koncentrációt, több és komplexebb képességeket követelő bunyót mutat be, nem hiszem hogyha ütőtávba kerülne akkor Rigo ezzel bármit is tudna kezdeni, már pedig Loma lábmunkája 10/11, ezt gondolom még az is elismeri aki még mindig utálja amiért vb meccset kapott olyan hamar. Nem tennék egyikre sem komoly összeget, de szerintem Lomában van több ambíció és szenvedély a sport iránt, ezért mentálisan felőrölné Rigot, valami olyan produkcióval amitől nem hogy tátva marad az ember szája, de össze sem csukódik másnap hajnalig. Nagyon szerencsések vagyunk hogy két ilyen szintű géniuszt láthatunk brillírozni a ringben.

    2017-06-29 13:39:42

@Kane: Hat Salido az nem felados tipus az biztos. Konnyen lehet hogy Davis rafarag ellene, mint anno Lopez. De eleg sanszos, hogy nem lesz unalmas meccs amig tart :)

» Slajos   válasz erre
    2017-06-29 13:36:43

@Kane: Salido elég gyengén festett a legutóbbi meccsén, a Martinez és a Vargas elleni ringháborúk úgy látszik, sokat kivettek belőle. Nem adnék neki sok esélyt Davis ellen, a kellemetlen stílusa ellenére sem, szerintem neki lassan vissza kellene vonulnia.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-29 13:34:35

Nyilvánvalóan nagypehelysúlyt szerettem volna írni, köszönöm a megértő és jóindulatú reakciókat. Mivel már Garcia is jelezte, hogy kiállna vele, de csak lightweight-ben, ezért írtam a súlycsoportváltást.

    2017-06-29 13:32:49

@Slajos: Veszélyes meccs ez a zsebtanknak, Salido nem fogja megadni magát az első hangsúlyos ütésnél. Kíváncsi leszek hogy oldja meg őt Davis, az ilyen boxer-puncher stílusú bunyósoknak nem mindig fekszenek a Salido stílusú piszkos fighterek. Fejben egyébként szerintem katasztrófa Davis, többször akadt ki nyilvánosan mint bárki más a mezőnyből.

    2017-06-29 13:30:20

@Tom Cormie: csak sokkal lassabb, ami az o fo erossege, uti eddig is jol utott, belharcolnia sosem kell majd Loma ellen, tehat neki a legfobb erenye a sebessege lesz, amit csak ront a 130

» fixpont   válasz erre
    2017-06-29 13:29:01

@Tom Cormie: Akkor is félrebeszélés, mivel akkor sem lesz 130 fonton erősebb sem nagyobb Lománál, így ez a két faktor bőven az ukrán malmára hajtja a vizet még akkor is. Akárhogyan próbáljuk csavarni a dolgokat, itt bizony egy nagypehelysúlyú fog összecsapni egy kispehelysúlyúval.

    2017-06-29 13:27:45

@Kane: Szerintem rosszul értelmezted amit írt. SZVSZ azt akarta mondani, hogy 130 fonton Rigo nagyobb és erősebb lesz, mint 122-ben.

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-06-29 13:17:44

@northpaw: Aha, errol nem is tudtam. Mondjuk a Tank vs Salido se lenne rossz meccs de azer kar, hogy a Loma elleni visszavago igy elmarad.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-29 13:17:13

@Slajos: Salido Gervonta Davissszel akar bokszolni a Mayweather - McGregor undercardján jó pénzért.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-29 13:13:47

@northpaw: Nem ugy volt, hogy Salidoval fog visszavagozni Loma augusztusban?

» Slajos   válasz erre
    2017-06-29 13:12:03

@Arcos Harcos: Te nem tudom melyik univerzumban élsz, hogyha szerinted nehezebb és erősebb lenne Rigo a ringben. Két súlycsoportal és hat centivel kisebb, mégis miből gondolod hogy ő lenne a nehezebb vagy erősebb? Honnan saccolod meg ilyen pontosan a ringsúlyát? Nagyon kíváncsi vagyok.

    2017-06-29 13:08:20

Nagyon megkésve hoztátok le ezt. Rigo azóta meggondolta magát, és inkább "RigoLoma126" hashtegekkel kampányol főként az interneten. Semmi nem jó neki, amikor 126 fonton bunyózott Loma, rehidratációs klauzát akart kötni, azt mondta nem megy fel oda, most hogy fellépett egyet az ukrán, hirtelen semmi baja nincs a 126-al, elmondja ezt ami itt a cikkben olvasható, aztán megint 126-on "akar" kiállni. Semmi szándéka nincs az egésszel csak hogy köztudatban maradjon a neve. Mielőtt betalálna egy Rigo fanatikus, mielőtt bármit mondana kérem csak az után hogy elolvasta amit írtam, és arra reflektált, pontról pontra, szépen részletezve mindent, köszi.

    2017-06-29 13:05:58

@GGG: Loma és a nagyközépsúly :'DDDD

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-29 13:00:05

@Arcos Harcos: Rigóból úgy sem vesz ki sokat a fogyasztás, hogy 122 fonton bokszol, 128 font körül szokott lenni a ringben. Saját bevallása szerint be tudna mérni 118 fontra is, ha nagyon muszáj lenne. "Rigo is 130 font vagy afelett lesz a ringben" - Ja, Loma meg 140 font körül... Nem véletlenül vannak súlycsoportok a világon. Rigo hatalmas fizikai hátrányban lenne 130 fonton bárki ellen, és mivel Lomachenko emellett még is rendkívül képzett is, semmi esélye nem lenne ellene a kubainak azon a súlyon. De teljesen felesleges erről beszélni is, mert ez a meccs nem fog összejönni, van 5 hét Lomachenko augusztusi meccséig, már le van foglalva a helyszín stb., 5 hetes felkészüléssel nem fogja bevállalni sem Rigo, sem más komoly ellenfél, sajnos Lomának valszeg megint egy középszerű ellenfele lesz.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-29 12:53:19

Szerintem nagypehelyben is nyerne Rigo. Sokan úgy kalkulálnak, hogy egy nagypehelysúlyú Loma csapna össze egy kispehelysúlyú Rigoval, pedig Rigo is 130 font vagy afelett lesz a ringben. Nehezebb, erősebb lesz a kubai, valamint a fogyasztás is kevesebbet fog belőle kivenni, mint lentebb, persze ha lesz ilyen meccs.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-06-29 12:32:50

@GabrielGray: pontosna így van!
Amikor Rigo komoly ellenfél elé volt állítva nagyon szépen teljesített!
Emlékszem még a Donaire mérkőzésre, minden percét nagyon élveztem, ku..va szép volt amit csinált... simán megoldotta Donaiert aki szintén jól bokszolt.
és előtte a vitára is emlkszem, sokan leírták Rigot: ki lesz ütve a 2. menetben, stb. kb. ilyen és hasonló hozzászólások voltak...
na baromira nem így lett! és most sem lenne így...

» leslie   válasz erre
    2017-06-29 11:48:19

Az a vicces, hogy Rigo reache igy is joval nagyobb, hogy o a kisebb. (173 vs. 166)

Nem mintha szamitana, mert nem lesz ilyen meccs.

» fixpont   válasz erre
    2017-06-29 11:46:01

na ez a mérkőzés nagyon érdekelne!!!
(bár kétlem hogy összejönne)

» leslie   válasz erre
    2017-06-29 11:31:32

Ez a meccs Lomacsenko népszerűségét erősen visszavetné.

» mikike1   válasz erre
    2017-06-29 11:08:10

kicsit tartok attól, hogy a Rigo csapat azért dobta be ezt, hogy forogjon a neve, igazából nem veszíthetnek vele semmit, mi lehet az ő szempontjukból "legrosszabb" eset, hát hogy összejön a meccs :) ettől függetlenül azért örömteli, hogy kinyilvánították a szándékukat és kicsit reménykedek abban, hogy az utóbbi években tapasztalható jelenség, miszerint a nagyok a kockázatvállalás hiánya miatt elkerülik egymást, talán most kicsit megváltozik, a klicskó-joshua, a kovalev-ward, a golovkin-alvarez meccsek megmutathatják, hogy két nagyon jól csengő név és nagy bajnok meccse, plusz visszavágó, vagy épp trilógia összességében minden résztvevőnek többet hozhat a konyhára, mint akár 6-8-10 hurkatöltés.

    2017-06-29 10:54:43

@Tom1: "Rigora tennék, de megnéztem, Loma 6 centivel magasabb. Az ő magasságuknál hat centi elég sok, amit nagyon nehéz lenne megoldani."
Szerintem Rigo-nak nem gond leküzdeni 6 centit, nézd meg az utolsó meccsét. A 2 súlycsoport ugrás annál nagyobb probléma. Pehelyben kellett volna összehozni ezt a meccset, de sajnos akkor még nem volt hajlandó felmenni Rigo, mivel ő is tudja, hogy már elérte a határait kispehelyben, így is kisebb az ellenfeleinél és egy hasonló klasszisnak nagy hiba súlyelőnyt adni. Szóval egyértelmű, hogy a mostani hajlandóság az üzleti érdekek győzelme a szakmaiak felett, Rigonak nincs sok lehetősége és már nincs is túl sok hátra a karrierjéből. Természetesen Loma bőven elég jó ahhoz, hogy ilyen előnyt kihasználjon és nyerjen, de amíg tart a meccs, akár igazi csemege is lehet (még ha nem is látvány és Rocky-feeling szempontjából).

» superman   válasz erre
    2017-06-29 10:47:52

@GGG: Azért Rigo a Donaire elleni meccsen megmutatta,hogy tud ő verekedni is ha arra van szükség. Nem is csinálta rosszul.

» GabrielGray   válasz erre
    2017-06-29 10:45:24

Kivancsi lennek Loma melyik meccsen vilagosodtak meg az emberek hogy Rigonak semmi eselye ellene.
Ha kissebb esellyel indulna az csak kizarolag a meretek miatt lenne,semmikepp sem a technikai tudas miatt.

    2017-06-29 10:43:29

Rigónak 130 fonton semmi esélye nem lenne, az mismatch. 126 fonton is Lomachenko lenne az esélyes, de ott még lenne sansza a kubainak, de azt a súlyt szerintem már nem tudja hozni az ukrán.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-29 10:39:10

Nagyszerű lenne, de mostanában a tapasztalat azt mutatja, hogy ha összekerül két zseni, abból egy óriási taktikai táncika lesz, kevés akcióval és vitatható pontozással, de NE legyen igazam!!!

» ogreface   válasz erre
    2017-06-29 10:22:45

@GGG: Loma szerintem benne lenne egy Rigo elleni meccsben, plane 130-ban. A kerdes inkabb az, hogy Arum mit gondol errol, bevetel szempontjabol.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-29 10:17:26

@GGG: Ja, nemsoká felmegy nagyközépből félnehézbe, és bokszol egyet Warddal. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-06-29 10:09:37

Loma nagyon jól bírja az ütéseket (amikor kapott néhányat, meg sem nyekkent). A kubai szerintem max. pontozással nyerhetne, de szerintem túl nagy lenne a fizikai hátránya. Sajnos kevés esélyt látok, hogy létrejön, de szerintem szakmailag az all time top 10 lenne. Ami az "élvezhetőséget" illeti, az lehet, hogy "worst top 10". Persze nem az ukrán miatt...

Kérdés még az is, hogy Loma meddig marad nagyközépsúlyú.

    2017-06-29 10:06:08

Valószínűnek tartom, hogy Loma kiütné Rigo-t. Viszont amíg tartana a mérkőzés, addig minden másodperce élmenyszámba menne.

    2017-06-29 09:53:07

Rigora tennék, de megnéztem, Loma 6 centivel magasabb. Az ő magasságuknál hat centi elég sok, amit nagyon nehéz lenne megoldani. Kár érte.

    2017-06-29 09:35:33

Hat az jo lenne ha ez a meccs osszejonne de Rigo eleg nagy fizikai hatrannyal indulna 130-on Loma ellen.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-29 09:33:34

Uhh mekkora meccs lenne. Félek, hogy marad is a feltételes mód...

» Henry87   válasz erre
    2017-06-29 09:09:44

Istenem, bárcsak összejönne.

» Barbados Demon   válasz erre
    2017-06-29 08:53:15
Ugrás az oldal tetejére