×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A szeptemberben Canelo Alvarez ellen szorítóba lépni készülő 2017-06-08 13:05:01 https://www.profiboksz.hu/2017/06/08/golovkin-miert-nem-utotte-ki-canelo-chavezt/

Golovkin: miért nem ütötte ki Canelo Chavezt?

A szeptemberben Canelo Alvarez ellen szorítóba lépni készülő Gennady Golovkin legutóbbi, Daniel Jacobs elleni teljesítményét éppen elegen megszólták, többek között például leendő ellenfele is. Ezúttal azonban, egy interjú során, a kazah bunyós fejezte ki elégedetlenségét riválisa legutóbbi, Julio Cesar Chavez Jr. elleni összecsapásán mutatott teljesítményével kapcsolatban: "Nagyon érdekes volt nekem, főleg, hogy miért is nem tudta leütni, vagy kiütni őt? Ez így elég szörnyű volt. A kiütésre kellett volna mennie. Ha ennyire jó erőben volt, ennyi energiája volt, hogy le sem ült a szünetekben, akkor rá kellett volna mennie. Nem azt kell mutogatni, hogy nem ül le az első menetet követően, hanem, hogy a másodikban megpróbálja befejezni. Ez semmire nem volt jó, csak arra, hogy az izmait mutogassa, gondolom a csajoknak."

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kane: Azt irtad, hogy kb 50%, hogy meghal egy civil, akit megut egy komoly szinten levo profi... erre valaszoltam hogy tulzas, mert eleg sok profi bunyos verekedett mar civilben, es ahhoz kepest nagyon ritkak a halalos kimenetelu balhek. Valoszinuleg egy Joshua vagy Klicsko pofont is meguszna az ember egy-ket kivert foggal, felszakadassal, orrtoressel, agyrazkodassal meg ilyesmi. Nyilvan vannak szerencsetlen esetek, es nyilvan te is tuloztal azzal, hogy ekkora esellyel belehalna barki is egy-ket utesbe.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-06-09 22:13:00

@bpjotruska: Tudnék mondani egy balhéiról is ismert tehetségesebb bunyóst, aki pár éve egy ütéssel konkrétan tönkretette egy ember szemét maradandóan. Leírni hogy ki volt ez nyilván nem volna etikus, de biztosan akad itt aki tudja kiről beszélek.

    2017-06-09 21:58:02

@Kane: haaat, ezt azert tulzasnak tartom. Nem egy balhes bosozlo volt, akik verekdtek is civilben, de vegztes kimenetelu bunyorol nem nagyon hallottam. Az egy dolog, hogy ha rendesen eltalalnak egy ketszer akkor nehezfiut, akkor lehet felmosni, de bele nem nagyon halnak par utesbe ( ill. egy eset beugrott, az orosz bunyose, aki a lepcsohazban kapta rajta a pedofilt, amint epp a fiat molesztalta, no az belehalt a veresbe - de gondolom nem egy-ket pofont kapott ). A Khan fiverek is korhazba kuldtek par eve nehany autotolvajt egy utcai torzsalkodasban - akik gondolom nem 60-70 kilosak voltak, mint ok... de tragedia ott sem volt. Egyszer meg Lamon brewster-be kotottek bele egy asszem moszkvai diszkoban - szerencsere a kidobok gyorsak voltak, es Brewster turelmes, repetat ott sem kert volna a ficko, az tuti.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-06-09 19:44:00

@leibigabi: Igen de en egy amerikai dokumentumfilmbe hallottam, hogy fizikailag is lenyomott mindenkit annak ellenere, hogy ilyen torpe volt. Khurtsidze is durva arc, boxrec szerint mini Mike Tyson a beceneve :D Bar vicces, hogy kb fele olyan gyors mint az eredeti, Doughlas-t jol elrendezte mindenesetre aki 20 centivel magasabb. Azon a meccsen szuletett a hires "Mike Tyson baby Mike Tyson - I like Mike Tyson, I like" motivacios beszed a sarokba, nagyon vicces nezzetek meg :D

    2017-06-09 17:27:29

@northpaw: "Anthony Spilotro még 160 centi sem volt, ennek ellenére eléggé tartottak tőle. "
Állítólag Joe Pesci nagyon élethűen hozta a karaktert. :)
https://www.youtube.com/watch?...

» bandi78   válasz erre
    2017-06-09 16:08:01

@Gigaboly: Golovkin a nagyobb és az erősebb.Simán ki kell hgy csapja a vöröst idő elött.Ha nem igy lesz és kikap a kazah az bizony elég nagy szégyen lesz és akkor jöhetnek a hasonló kérdések:)

» Boxerone   válasz erre
    2017-06-09 15:23:52

@Gigaboly: Ha Golovkin nem üt ki egy ereje teljében lévő Canelót - akinek az istállója egyébként is diktáló helyzetben van a szerződés szabályainak tekintetében, és aki azontúl hogy sokkal jobb bokszoló mint Chavez, nem is lesz legyengült állapotban, miért is vetne fel azonos súlyú kérdéseket mint a Canelo- Chavez mérkőzés?!
Mindezzel milyen párhuzamot akarsz húzni ha Canelo behúzza Golovkin ellen? Csak mert én az általad leírtban kicsit szándékos sarkítást érzek, nem valós párhuzamot. De hogy a felvetésed egyáltalán nem jogos, az egészen biztos.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-06-09 13:04:51

Golovkin inkább azzal foglalkozzon hogy fogja kiütni Alvarezt mert ha végigmegy és a pontozók nem neki adják ugyanezt a kérdést fel lehet majd neki tenni...

» Gigaboly   válasz erre
    2017-06-09 12:25:01

@pepegross: Hurcidze állítólag egy orosz-grúz maffiacsoport tagja volt az mma-s Levan Makasvilivel együtt. Régóta nyomoztak utánuk. 33 embert tartóztattak le, szerintem Hurcidze Saunders helyett készülhet a börtönbajnokságra. :)

    2017-06-09 11:32:35

@HunFighter: Állítólag nem.

    2017-06-09 11:26:48

@csiga: "sokszor a probléma megoldókból is probléma lesz, amit aztán előbb utóbb, de meg kell oldaniuk." erre írtam leibigabinak, mert tetszett a szöveg!
Veled még az orosz nevekről csevegtünk, de ott sem volt semmi kifogásom, csak
írtam, hogy a németeknek még ennyire sem megy.
A magyar nyelvtanhoz sok sikert kívánok! (nekem meg főleg)

» pepegross   válasz erre
    2017-06-09 11:14:26

@csiga: És? Túlélte a ember? O.o

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-09 09:44:42

Tegnap az ufc-s Adlan Amagov szúrt le valami üzleti vita közben egy embert.

    2017-06-09 09:21:50

@pepegross: Nem én hoztam a magyar nyelvtani szabályokat, de képességeim szerint alkalmazom.

    2017-06-09 09:20:11

@leibigabi: Előbb orosz grámátyiká csiga&co. társaságában, most hazai nyelvi furfangok Tőled. Profiboksz.hu, a kultúra háza, sőt hazája!

» pepegross   válasz erre
    2017-06-09 05:12:36

@Totti: "Meg mondjuk arról nem beszélve, hogy a csávó teljesen őrült volt."

Hát igen, egy őrült az mindig veszélyes, mindegy mekkora. Az alvilágban a veszélyességet nem darabra mérik, hanem mennyire őrült? :)

"Már ameddig, mert ugye végül elég csúnyán elbántak vele."

Igen. Az ő köreikben sokszor a probléma megoldókból is probléma lesz, amit aztán előbb utóbb, de meg kell oldaniuk.

» leibigabi   válasz erre
    2017-06-08 22:19:31

@leibigabi: Meg mondjuk arról nem beszélve, hogy a csávó teljesen őrült volt. Ráadásul mögötte állt az Outfit (chicago mafia). Már ameddig, mert ugye végül elég csúnyán elbántak vele.

    2017-06-08 22:09:27

@northpaw: " Anthony Spilotro még 160 centi sem volt, ennek ellenére eléggé tartottak tőle."

Igen, ő is jó példa arra, hogy egy 160 centis ha lőfegyverrel, baseball ütővel megy ki, amit nem fél használni, akkor simán lesz akkora respektje, mint egy önmagában elsősorban csak a megjelenésében bízó 190-es kigyúrt akárkinek. Nem beszélve arról, hogy Spilotrot valószínűleg már a híre is megelőzte, mielőtt bárhol is megjelent volna :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-06-08 22:03:46

@Romsy: 'azért elég vicces lehet egy 160 centis verőember, kb mint ez az arc:'

Az Amerikai alvilágban a verő vagy végrehajtó emberek nem is annyira hasonlítanak alkatra az itthon úgy általában megismert 190-es kigyúrt behajtókra :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-06-08 21:52:41

@Romsy: Anthony Spilotro még 160 centi sem volt, ennek ellenére eléggé tartottak tőle.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-08 21:45:51

@Kane: "Ha egy ilyen szintű, valószínűleg doppingoló profi bunyós komolyabban megüt egy civilt, az kb 50 százalék hogy meghal. Én nem alkalmaznék inkább ilyeneket, rizikó is van benne bőven."

A maffiában szerintem ez még bőven a bevállalható rizikófaktor :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-06-08 21:40:45

azért elég vicces lehet egy 160 centis verőember, kb mint ez az arc:

https://www.youtube.com/watch?...

    2017-06-08 21:28:25

@Kane: Szerintem könyvelést bonyolított!:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-06-08 21:26:59

@Kane: Azt vedd figyelembe, hogy Khurtsidze-nek 2011-2014 között majdnem három évig nem volt meccse, amikor megérkezett Amerikába 2014-ben, kezdetben csak noname ellenfelekkel bokszolt valószínűleg fillérekért, amiből nem biztos, hogy meg tudott élni, ezért jöhetett kapóra számára a "mellékállás". És ez, hogy fillérekért bokszol hurkákkal, akár még a mai napig is így lehetne, ha Sam Soliman nem mondja vissza az utolsó pillanatban az Antoine Douglas elleni meccsét, amire Khurtsidze beugorhatott, és ha már megtette, győzött is. Gyanítom, hogy ha már valaki bekerült a maffiába, akkor onnan nem olyan egyszerű kikerülnie, hiába ívelt fel az utóbbi időben a bokszkarrierje.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-08 21:22:34

@northpaw: Ha egy ilyen szintű, valószínűleg doppingoló profi bunyós komolyabban megüt egy civilt, az kb 50 százalék hogy meghal. Én nem alkalmaznék inkább ilyeneket, rizikó is van benne bőven.

    2017-06-08 20:57:06

@Kane: Verőember, gondolom. Sok kevésbé pénzes bokszolónak van ilyen "mellékállása"...

» northpaw   válasz erre
    2017-06-08 20:34:12

@northpaw: Meglepő, kíváncsi vagyok milyen szerepet tölthetett be ő bármilyen maffiában...:D

    2017-06-08 20:07:40

@Totti: Hat az biztos, hogy nem sok embernel lenne Saunders azon merkozesek eselyese. :)

» Slajos   válasz erre
    2017-06-08 19:39:39

@Slajos: És verné is mindkettő... :D

    2017-06-08 19:30:40

@Joe Calzaghe5: Hat azt most nem fogjuk megtudni. De ott van Saundersnek Lemieux a 2. helyen vagy bokszolhat Jacobsal is aki a 6. helyen van a rangsorban. Szerintem egyik sem utasitana vissza a lehetoseget.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-08 19:15:42

nemár pedig kiváncsi lettem volna mire képes Khurtsidze.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-06-08 17:34:13

off: Saunders - Khurtsidze meccs lefújva, a grúzt letartóztatták bűnszervezetben való részvétel miatt...

» northpaw   válasz erre
    2017-06-08 17:08:08

@leibigabi: nekik pont elég, hogy a transzban lévő néző agyába égjenek a logóik:) a meccs lényegtelen. és hát ez át is jött annak, aki nem szurkoló, hanem csak egyszerűen szeretne jó bokszot látni

» Hatton   válasz erre
    2017-06-08 15:33:43

Canelo szerintem Golo-ban sem fog tudni komoly károkat tenni az ütéseivel, fordítva viszont Golo bombáit meg fogja érezni Alvarez elég komolyan, és a meccs vége felé kapitulálni fog a 11. menet környékén szerintem. Jacobs erősebb jóval, mint Canelo szerintem, és ő sem tudta komolyabban zavarba hozni GGG-t he he he! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-06-08 15:32:27

@Hatton: Igen, ott nyugatabbra elég jó befektetés egy ilyen gála.

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-08 15:25:16

@Hatton: ".a nagy pénz a világcégeké, amelyek még több sz@rt tudtak ez által eladni világszerte"

Képzeld mennyivel több szart tudtak volna eladni, ha még a meccs is jó és nem ilyen szar :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-06-08 15:20:44

@HunFighter: és ezek a kispénzek...már a bunyósoké, menedzsereké stb...a nagy pénz a világcégeké, amelyek még több sz@rt tudtak ez által eladni világszerte

» Hatton   válasz erre
    2017-06-08 14:49:40

@Hatton: Ennyi, teljesen jól látod. Szerintem Canelo nem is készült fel annyira erre a meccsre és eléggé unottan bokszolt. Kb. ez ilyen matiné volt Alvareznek és rengeteg reklámpénzt zsebelt be mindkét bokszoló, ebből szerintem még az edzőknek is jutott busásan. A menedzserekről és promóterekről nem is beszélve.

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-08 14:23:34

@HunFighter: maximálisan egyet értek veled. ennyi reklámot még bokszmeccsen nem láttam...tele a gatyák, a szorító a minden. és legalább 8 világcég volt nem csak 1-2 ahogy szokott ja és kb ebből egynek se volt köze a sporthoz. alibi boksz volt, tenyérrel megcsapkodva, hogy csattogjon. a világ eddigi legnagyobb kamu meccse volt

» Hatton   válasz erre
    2017-06-08 14:20:09

@HunFighter: Szerintem nem. Látszott, hogy próbálja. Be is talált pokoli bombákkal. Egyszerűen kevés volt hozzá. Ennyi. A kis Chavez egyetlen jó tulajdonsága, hogy a tök üres feje, elég keményre készült.

    2017-06-08 14:15:31

A reklámbevétel miatt nem ütötte le, ennyi.

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-08 14:08:57

Hat igen, nem mindegy hogy valaki a jo eröben levö Jacobs-ot nem tudja kiütni, vagy a szetaszalt,a ringben csak tenfergö Chavez-t.

» Melange   válasz erre
    2017-06-08 14:07:26

@VMVKWA: dehogynem... csak igen finoman.

» vadifukk   válasz erre
    2017-06-08 14:06:55

Szerintem igaza van.Borzasztoan nezett ki Chavez, minden erejet elvitte a fogyasztas ami a rakkolashoz kellett volna.Lepkefing volt es Canelo nem csapta ki.

» Bruneor   válasz erre
    2017-06-08 13:48:55

Legalabb nem buzizta le.

» VMVKWA   válasz erre
    2017-06-08 13:39:08
Ugrás az oldal tetejére