×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Andrzej Fonfara ellen vív visszavágó mérkőzést a WBC félnehézsúlyú 2017-06-01 08:19:54 https://www.profiboksz.hu/2017/06/01/stevenson-cimeket-egyesitene/

Stevenson címeket egyesítene

Andrzej Fonfara ellen vív visszavágó mérkőzést a WBC félnehézsúlyú bajnok Adonis Stevenson. A kanadai ökölvívó elmondása szerint ezt követően szeretne majd a júniusban sorra kerülő Sergey Kovalev vs. Andre Ward visszavágó győztesével bokszolni, hogy végre mind a négy cím egy kézben legyen. Stevenson nyilatkozatának komolyságáról azonban talán sok mindent elárul, hogy az elmúlt 2,5 évben nem sikerült egy épkézláb kihívóval megmérkőznie, legalábbis a Dmitry Sukhotskiy, Tommy Karpency és Thomas Williams Jr. névsor nem kimondottan az élvonalhoz tartozik, illetőleg kötelező kihívója, Eleider Alvarez is várakozik rá egy ideje a kapualjban, akiről a kanadai sportoló kb. tudomást sem akar venni. "Egyesíteni akarom a címeket, a Ward vs. Kovalev nyertesével akarok menni. A rajongók ezt akarják. Egy ideje a levegőben lóg ez az egész, eljött hát az idő, hogy egyetlen királya legyen a 175 fontban. Én vagyok a félnehézsúly ura, és az összes övet akarom. A rajongók is ezt várják, jól tudom." - nyilatkozta Stevenson, aki az amerikai és orosz bokszoló visszavágójáról is ejtett néhány gondolatot: "Szerintem 50-50, de ha végigmegy, akkor Ward nyer szoros pontozással. Ha Kovalev győz, akkor nem lesz 12 menet, hiszen nagyon erős az orosz. De egy ilyen meccsen soha nem lehet tudni, még az is elképzelhető, hogy lesz egy fejelés és vége. Szerintem az első mérkőzést Ward nyerte, hiszen remekül bokszolt a végén. Összeszedte magát a padlóról és nagyon jól teljesített utána. Ilyen a bunyó. Kovalev szépen le tudta ütni, de Ward jobban zárta a mérkőzést."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

A UFCben más kicseszések vannak a bunyósokkal szemben, pl. bevezettèk hogy mindenki Reebok cuccot hord, ami fizet egy kisebb összeget egy meccsre az adott harcosnak ( 5000-30000), ezzel rengeteg szponzori pénztöl estek el. Rory MaCdonald 60 ezret kapott a Lawler elleni háborúért, most a Bellatorban lehozott egy laza meccset 400 ezerért... nem mindegy.

» deontay    válasz erre
    2017-06-02 20:29:52

@sziporka: Az nem igaz, hogy Haymon fizeti a legtöbbet. Ha megnézed a jelenlegi legjobban kereső bokszolókat, hány van közte Haymonnál? De ha netán arra céloztál, hogy a hurkatöltésért Haymon fizeti a legtöbbet, úgy már igaz. De a bokszolók karrierjének felépítésében, a "sztárcsinálásban" Haymon sehol nincs a többi nagyobb promóterhez képest, ezért szerintem aki hosszú távra tervez, és igazán sokat akar keresni, az nem ír alá Haymonhöz. Shakur Stevenson sem tette, akit most a legnagyobb fiatal amerikai tehetségnek tartanak.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-02 15:55:34

@spomb: Duva azért nem volt hajlandó ebbe belemenni (és nem is ő elsősorban, hanem az HBO), mert a Stevenson - Kovalev nem lett volna olyan jól jövedelmező meccs, mint a Lewis - Tyson vagy Mayweather - Pacquiao, máskülönben meg nem érné meg a közös HBO - Showtime produkció. A Ward - Kovalev meccs 160 ezres eladást produkált. A Stevenson - Kovalevre lehet, hogy ennél többen fizettek volna elő, de az teljesen biztos, hogy az eladásai kanyarban nem lettek volna a May - Pac, vagy a Lewis - Tyson eladásaihoz képest, így bőven veszteséges lett volna.
Egyébként itt szerintem nem Duva akadályozta meg a meccset, hanem az HBO, akik kijelentették, hogy mivel ők futtatták fel Stevensont, meg Kovalevet is, ezért nem engedik, hogy a meccs a Showtime-on legyen.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-02 15:35:00

@kovban: Szerintem ez nem ennyire egyszerű. Ezek az emberek ebből élnek, nekik nincs rendes munkájuk, a nyugdíjat is maguknak termelik ki. Egy top bunyósnál egyértelműen érvényesül a profitmaximalizálás elve.

Nem azért igazol Haymonhoz, hogy kerülje a kihívást, hanem, mert ő fizeti a legtöbbet. Haymon elég nagy szeletet szakított ki magának a profi boksz közvetítésekből, és van egy olyan érzésem, hogyha Arum végleg nyugdíjba vonul, akkor a Top Rank is gyengülni fog. Stevenson ráadásul elég idősen futott be, persze, hogy affelé irányul, hogy megszerezze és megtartsa a lóvét. Ez nem sportemberi, hanem üzletemberi magatartás.

Én pl. jobbnak látom, ami az UFC-ben megy, hogy a gálákon külön pénzt kapnak a legjobb meccs résztvevői, a legjobban teljesítő, a legszebb kiütés, a legszebb submission, és kaphatnak további post-fight bonusokat. Szerintem sokkal egészségesebb, kompetitívabb közeg. Nem hiába nőtt rá a boksz nyakára (persze más okok miatt is).

» sziporka   válasz erre
    2017-06-02 14:04:50

@northpaw: "A megbeszélések során állítólag Stevensonék több rugalmasságot mutattak és hajlandóak lettek volna egy, a Lennox Lewis vs. Mike Tyson, illetve Floyd Mayweather vs. Manny Pacquiao összecsapásokhoz hasonló konstrukcióra, vagyis mindkét televíziós társaságot bevonták volna, de Kathy Duva, az orosz ökölvívó promótere ebbe nem volt hajlandó belemenni"
2016.01.29.

Még egyszer leszögezem nem akarok ebből vitát generálni,maradjunk annyiban hogy nem lesz ilyen meccs,mindegy milyen okok miatt,úgyis csak mi,a nézők látjuk kárát.
"nehéz elhinni azt, hogy ő kiállt volna mindenki ellen"
Én személy szerint simán elhiszem hogy Stevenson kiállna bárkivel,miért ne hinném.

    2017-06-02 12:35:34

@northpaw: Bika nagyközépből jött fel természetesen, elírtam.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-02 11:28:46

@spomb: Mikor Stevenson átment a Showtime-hoz, az volt a duma, hogy azért megy át, hogy Hopkins ellen bokszoljon, mert Hopkins akkor még a Showtime-on volt. Természetesen nem jött össze a Hopkins elleni meccse, pedig tárgyaltak, de inkább a veretes nevű Sukhotskiy ellen bokszolt, Hopkins pedig átment az HBO-ra Kovalev ellen. Utána arról ment a tárgyalás, hogy Stevenson Jean Pascallal fog bokszolni Montrealban, ami Kanadában igen jól jövedelmező meccs lett volna, ehelyett Stevenson kiállt a félnehézből feljött Bikával, míg Pascal ment Kovalev ellen.
Szóval arról van itt szó, hogy Stevensonnak lehetett volna eddig legalább 3 nagyobb pénzzel kecsegtető meccse a karrierje során, de egyik sem jött össze neki, és itt már nehéz elhinni azt, hogy ő kiállt volna mindenki ellen, csak a körülmények áldozata lett abban, hogy végül mindez nem sikerült neki. Már csak azért is, mert a kötelező kihívója, Eleider Alvarez ellen sem hajlandó bokszolni Stevenson jelenleg, inkább megy egy olyan ellenféllel szemben, akit már legyőzött.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-02 11:28:01

@Totti: Nah raktam is. Hajrá Fonfara! :DDD

    2017-06-02 10:55:18

@HunFighter: Én is egy 1000re gondoltam. Szerintem annyit ér. Hívogató ez az odds. :D

    2017-06-02 10:53:01

@Totti: Lehet, dobok egy ezrest a Fonfara győzelemre - bár valószínűleg buknám.

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-02 10:14:11

Stevenson - Fonfara
1.05-1.14 - 6.00-8.50

Hát kb így.

Én amúgy nem értem ezeket az oddsokat. Egyértelműen Stevenson a meccs esélyese, na de azért messze nem ennyivel. Fonfara elég kemény srác, aki nem kicsiket üt, ráadásul Stevenson formája elég kérdéses.
Az elmúlt időszak legnagyobb kihívása lesz neki a Lengyel. 1 éve bokszolt utoljára, 4 éve bokszolt normális ellenfél ellen, és hát szeptemberben tölti a 40. évét.
Nem azt mondom, hogy nem Stevenson fog nyerni, de ezek az oddsok olyan szinten viccek, hogy lehet rakok egy kisebb összeget.

    2017-06-02 10:06:55

Mi lesz a Fonfara meccsen? Mennyi esélyt adtok Pan Andrzejnek?
Ha valahol már van esélylatolgatás bátran irányítsatok át, kösz.

» pepegross   válasz erre
    2017-06-02 09:36:23

@pepegross: Persze, Wildernel jobb a listaja, de szerintem csak Cloud szamithato Top ellenfelnek a recordjaban.

» Melange   válasz erre
    2017-06-02 08:45:50

@Melange: Nem vagyok Stevenson-fan, de azért láttam már sokkal gyengébb "kihívókat" is.
Az "orosz-ukrán stb. vonalat" persze én is szívesen látnám, Kova-Beterbiev-Gvozdyk kis pénz - nagy veszély.
Tony Bellew azt hiszem kimaradt, őt sem cirkálóban, sem nehézben se ütötték ki, Stevensonnak sikerült.

» pepegross   válasz erre
    2017-06-02 08:41:10

@Sarkozi Robert: Hat akkor, ha a gödörben levö Dawson-t annak veszed aki az akkor utolso 5 meccseböl kettöt tudott csak megnyerni, es meg a papiröklü Ward ellen is kel feküdt a KO-ig? Ö akkor abban a formajaban mar nem volt top ellenfel.
Talan Cloud szamithato annak, de az is 4 eve volt.

» Melange   válasz erre
    2017-06-02 08:23:00

@Titok: Teljesen jól látod,adott volt egy töküres súlycsoport,legalábbis az ő szintjéhez képest,max egy db Kovalevvel,persze hogy ebből nem lesz nagy bevétel,így elment Haymonhoz,így tudta kihozni a legtöbb pénzt belőle.
Kovalev csak egy meccs lett volna,Kova sem keresett többet amíg Ward nem kereste meg.
Rendben hogy nagy az utálat Stevenson irányába mert nem bokszolt az orosszal,de még csak azt sem lehet mondani hogy ez csak az ő hibája lett volna,bár ebbe most nem mennék bele.
Az biztos hogy pár éve még rá fogadtam volna az orosz ellen,ma már valószínűleg sokat öregedett,anno szerintem sokkal gyorsabb volt és legalább ugyanakkora ütő.

    2017-06-02 07:26:31

@dermedt: Stevensonnak azért voltak Top ellenfelei...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-06-02 01:55:21

@northpaw: Hát én úgy tudom hogy millió felett is keresett ilyesmi ellenfelekkel, de Karpency ellen asszem 750ezret keresett. Stevensonnak pont nem jött be szerintem a váltás, ő pont rosszabbul járt. Mindenki aki számit kb a konkurens csatornán van, nem bokszolt valami sokat, igy a hatalmas pénzeket se keresett, ő nagyot akart, de még vár rá.
Én amúgy biztos vagyok hogy kiállna bárki ellen, kova-Ward, de csakis a pénz miatt, nem a nagy kihivás miatt.

    2017-06-02 00:31:27

@Titok: Azért olyan sok pénzt nem keres Stevenson az ilyen Karpency, Sukhotskiy, Bika meg Thomas Williams Jr féle ellenfelek ellen, akikkel bunyózott az elmúlt két évben. Ha maradt volna az HBO-nál, akkor összejött volna a Kovalev elleni meccse, meg talán a Ward elleni is, akkor jóval többet kereshetett volna. De neki az volt a fontos, hogy ne kelljen megerőltetnie magát túlságosan.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-02 00:18:43

@northpaw: Szerintem nem épp a semmit mondó ellenfelek, hanem a sok pénz ami vonzobbá tette a dolgokat. Legalábbis én nem hiszem hogy minden a bunyósok hiábja. Aztán meg ugye jöhetnek azok a válaszok is hogy "de ha odacsapnának az asztalra..."
Miért is tennék? Jó pénzt keresnek, és láthattuk hogy pl Mikey Garcia hogy járt amikor Arummal voltak gondjai. (Amúgy hivatalos hogy Broner ellen lesz meccse.)
Persze nekünk rossz nézőknek hogy nem állnak sokszor ki és igy nem látunk jó meccseket, de nem feltétlen ezért minden esetben a bokszolót kell hibáztatni.

    2017-06-02 00:10:11

Mr. Chickenson es a legujabb marketinges performance :)

» traveler   válasz erre
    2017-06-01 23:02:46

@Titok: Tény, hogy sok a hasonlóság a két bunyós karrierjében: WBC, Haymon, hurkák, nagy arc...

» dermedt   válasz erre
    2017-06-01 22:16:25

@Titok: Northpaw leírta a lényeget. De tudod én már csak azért sem hinnék Stevensonnak, mert pár éve pont ő mondta, hogy azért igazol Haymonhoz, mert sok pénzt keres minimális kockázattal. Ezek a bunyósok pontosan tudják, hogy amit mondanak annak nem lesz következménye, azaz senki veszélyessel nem kell kiállniuk.

» kovban   válasz erre
    2017-06-01 21:08:23

Remélem most kicsapja Fonfara ezt a Kamubajnokot. Ilyen ellenféllista Ibo bajnokhoz illene nem pedig Wbc világbajnokhoz. Bár a wba/Wbc kiérdemelnék már a szégyenszervezet "rangot"

    2017-06-01 20:59:08

@Titok: Ezek a bokszolók nem véletlenül írtak alá Haymonhöz. Pont az volt a szándékuk, hogy minimális kockázatot jelentő ellenfelek ellen bokszoljanak jó pénzért. Ezért én itt elsősorban őket hibáztatnám, és nem Haymont.

» northpaw   válasz erre
    2017-06-01 20:52:49

@dermedt: Mindkettő ugyan annál a menedzsernél vannak. Szerintem ez nem véletlen. Legalábbis én azt gondolom hogy nem a bokszolókkal van baj, hogy nem akar kiállni ezzel azzal, hanem a menedzser nem akarja.

    2017-06-01 19:47:27

Stevenson a félnehézsúly Wilderje....

» dermedt   válasz erre
    2017-06-01 18:48:30

Szép gondolatok,de ezt olvasva mintha az elmúlt évek kiestek volna nála..

» H Gebi   válasz erre
    2017-06-01 18:27:38

Warddal majdnem biztos, hogy nem bokszolna, mivel a Roc Nation-nel van, és JayZ-vel Haymon aligha fog üzletelni.

» kovban   válasz erre
    2017-06-01 13:56:24

@sziporka: sajnos így van, totálisan egyetértek veled.

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-06-01 13:17:51

mikor kezdődik?

    2017-06-01 12:32:43

Fonfara kiüti most.
Múlt idő már Stevenson.

» cenzura   válasz erre
    2017-06-01 12:31:33

En amugy nem tartom lehetetlennek, hogy Stevenson ki fog allni a Kova vs Ward gyoztesevel. Neki mar nincs sok hatra a karrierjebol, es ha csak egy kis buszkeseg is van benne akarja ezt a meccset. Haymonon fog ez mulni inkabb mintsem a kanadain.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-01 12:20:25

@Slajos: sziporkanak ment.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-01 12:17:41

"..pedig én kedveltem a bunyóját, urambocsá még fegyvertára is lett volna Kova ellen, ki-ki meccs lett volna.."

Egyetertek. Valamivel nagyob eselyt adtam volna Kovanak, mivel utesallobb mint Stevenson de izgalmas es fordulatos merkozes lehetett volna. Amugy szerintem meg most sem rossz Stevenson. Fonfarat verni fogja, legalabbis pontozassal nem hiszem hogy a lengyel fole fog tudni kerekedni. Persze a kiutesre van eselye.

» Slajos   válasz erre
    2017-06-01 12:17:08

Keso mar Stevensonnak.

    2017-06-01 11:53:47

Ez működik:

http://lapti.tv/match-tv-onlin...

    2017-06-01 11:40:21

@csiga: Van hozzá egy linked is talán,mert nem tudok orosz tv-t nézni a kábelen.

» csotke   válasz erre
    2017-06-01 11:09:00

Az orosz match tv élőben közvetíti a Fonfara elleni meccset.

    2017-06-01 10:53:42

@Beast_Pete: Ha Wardnál maradnak a címek, hidd el, ki fog állni. Vagy, ha Kova hanyatló formát mutat. Anélkül nem. Totál hiteltelen ez az ember, pedig én kedveltem a bunyóját, urambocsá még fegyvertára is lett volna Kova ellen, ki-ki meccs lett volna, erre a csávó teljesen elinflálta a tehetségét és az érdemeit. Szomorú ez.

» sziporka   válasz erre
    2017-06-01 10:44:10

Az a baj, hogy évek óta ezt nyilatkozza. Én nagyon örülnék, ha kiállna végre a győztes ellen, mert ilyen mérkőzésekre van szüksége a boksznak. Kova és Ward kiállt egymás ellen, most másodjára is ringbelépnek egymással szemben. Ezért is tartom őket nagyra. Remélem, hogy Stevenson ha komolyan gondolja, akkor Haymon nem áll az útjába, de... vannak fenntartásaim.

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-06-01 10:25:46

@Dr Evil: Ebben nem vagyok olyan biztos. Én egyébként sajnálom, hogy Stevenson ilyen mentalitással bír, Kovával jó meccset csinált volna...

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-01 09:32:00

Blablabla...

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-06-01 09:29:57

"A rajongók ezt akarják." "A rajongók is ezt várják, jól tudom."
Eddig is szart, nagy ívben a rajongóira. A pénz érdekli és kész.
Majd Fonfara beárazza hétvégén.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-06-01 09:29:51

Vajon komolyan is gondolja?
Nem sanszos.....

» All_in   válasz erre
    2017-06-01 09:22:27
Ugrás az oldal tetejére