×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Inaktivitása miatt a WBC szervezet megszüntette a brit Amir Khan kötelező 2017-05-17 11:03:48 https://www.profiboksz.hu/2017/05/17/a-wbc-ejtette-amir-khant/

A WBC ejtette Amir Khant

Inaktivitása miatt a WBC szervezet megszüntette a brit Amir Khan kötelező kihívói pozícióját váltósúlyban, sőt a ranglista első 15 helyezettje között sem található már majd meg a brit ökölvívó neve. "Amir Khan kötelező kihívó volt. Majd kiállt Saul Alvarez ellen. Az eredmény ellenére megtarthatta a pozícióját, de lesérült. Nagyon hosszú ideje nem bokszolt, az inaktivitása miatt vettük tehát el a pozícióit." - mondta Mauricio Sulaiman. Mint ismert, Khan utoljára egy esztendeje, 2016 májusában lépett ringbe, középsúlyban, azóta a tervezgetésen túl nem jutott egy ellenféllel sem, illetve a helyzetét nehezítette a kézsérülése is, ami miatt operálni kellett, bár ezért a WBC némi türelmi időt is biztosított neki, de úgy tűnik, ez is lejárt. A WBC diszpozíciója valahol érthető, ugyanakkor pl. Bermane Stiverne kötelező kihívói posztja nehézsúlyban, ezen logika mentén haladva némi magyarázatra szorulna...
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@colos1: melyik olimpián voltál második? :D

    2017-05-20 13:53:28

@colos1: Azért Khan 17 évesen lett ezüstérmes és Kindelantól kapott ki aki kb Rigo kategóriájú zseni volt anno. Khan egy zseniális amatőr bunyós volt, de a profi bunyó nem feküdt neki úgy.

    2017-05-20 13:42:03

Aki azt mondja rossz az ezüst érem az nemtudja mit beszél Jézusom.

» felix trinidad   válasz erre
    2017-05-20 12:43:25

@dondannyboy: Ebben igazad van. De hát mindenki ügyesen kihasználja, amit tud. Ezzel nekem nincs is semmi bajom. Keressen csilliárdokat. Egyszer már kifejtettem, hogy ez a világ számomra beteg. Persze biztos megérdemelnek ennyi pénzt, meg kitermelik, meg tököm tudja, nem is érdekel. Én nem is ehhez szóltam hozzá.

"Tehát azért csinálja hogy az ő nevétől legyen hangos a világ, legyőzhetetlen akar lenni. De nem azért boxol hogy pénzt keressen hanem a dicsőségért önmagáért. A pénz másodlagos dolog (persze fontos) de nem az anyagi javak miatt csinálja, hanem az elismerésért. "

Én ezzel nem értettem egyet. Már mint maga az állítás nagyon szép, csak szerintem nem teljesen helytálló. Canelo-t példának hozni az pedig végképp hibás.
A mexikóinak szinte minden tette arról árulkodik, hogy őt csak és kizárólag a pénz érdekli. Aztán, hogy a bankelnökig, hogy jutottunk el, megmondom őszintén nem tudom, azt már nem követtem, mivel éppen dolgoztam, nem bankelnöki fizetésért. :D

    2017-05-19 09:38:26

@colos1: Igazad van, rosszul tud esni a 2. hely, de szerintem az önmegvalósítás nem feltétlen azt jelenti, hogy az 1. vagy abban, amit csinálsz. Embertől függ, lehet Khan bánja, hogy nem nyert olimpiát, meg nem lett a legjobb profiban, de az is lehet, hogy 10 év múlva pozitívan fog visszaemlékezni, és összességében elégedett lesz.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-05-19 08:56:01

@Totti: azért canelo pénzkeresetéhez a skilljein kivűl hozzátartozik hogy mexiói anélkül nem keresne annyit.

nézz meg egy loma rigot majd rakj mellé egy canelot egy aj-t utobbi kettő előbbiek mellett favágóknak tünnek mégis eggyenként annyit keresnek mint a 2 szuparklasszis eggyüttvéve nem fog.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-19 07:26:21

@pressurefighter0088: Ezstérem az olimpián hidd el rsszabb mintha a 8. lett volna. Tudom mert voltam én is 2. és annál rosszabb érzés nincs amikor a cél előtt buksz el. Ez nem az önmegvalósítás netovábbja. Jó bunyós, de sajnos ebben a sportban ütnek is és ezt nem szeresse az álla:D
Nem hiszem hogy ezt szerette volna 15 évvel ezelőtt amikor látszott hogy valamit tud, szval ezüst ide ezüst oda, az még nem a sport csúcsa. És ilyen tehetséggel a profi cím lett volna az igazi csúcs. Ez nem fog összejönni soha, így marad a pézkereset.

» colos1   válasz erre
    2017-05-19 04:39:30

Azért aki azt írta, hogy Khan csak pénzt keresett, de nem tudta "megvalósítani önmagát", az szerintem téved. Tény, hogy nem lett legenda, meg szánalmas amit mostanában csinál, de azért mégiscsak olimpiai ezüstérmes, és profi világbajnok (de nem úgy, mint Charles Martin). Gondoljatok bele, hány bokszoló van a világon, és ebből mennyi éri el ezt. Nézőpont kérdése, Sugar Ray Leonardhoz képest egy senki, de Viktor Gelienhez képest azért egy sikertörténet az övé.

http://boxrec.com/boxer/665643

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-05-19 00:21:30

@Istvan: mind a 2ben az a közös hogy egyik sem átlagember. A bankelnök is és a profibunyós is. Ezért van összehasonlítva hogy melyik melóval lehet normálisabb életet élni.

» colos1   válasz erre
    2017-05-18 22:26:20

@colos1: Bankelnok... mert az atlagember bankelnok minimum. Hagyjatok mar ezt, komolyan mondom nem tudom miert merult fel hogy ezek a boxolok nincsenek megfizetve. Akikrol itt szo van, egy meccsukon tobbet keresnek mint te egesz eletedben fogsz, nem kell osszevetni mas foglalkozasokkal. Az atlagemberekhez meg semmi kozuk.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-18 20:44:12

@Istvan: Pedig egy bunyósról sem hallottam hogy ő lett volna az egészség mintaképe.
Amíg egy bankelnök bivalypénzt kap amíg dolgozik, aztán amikor nyugdíjas lesz akkor is szép összeget hoz a postás, addig egy bunyós meddig bunyózhat? Kb. 35 éves koráig. Nos akkor melyik a jobb? Szétveretni magát az embernek vagy kellemes környezetben melózni (ez persze költői kérdés)?

» colos1   válasz erre
    2017-05-18 20:24:58

@Csumirobi: Figyelj, amikor a kisKhan vagy a kisCanelo palyavalasztas elott allt, hidd el, nem az volt a ket lehetseges ut, hogy bankelnok (jelentsen ez akarmit is szamodra), vagy profi boxolo vilagbajnok. Es raadasul keves az ha tanulsz mint az allat, attol te nem leszel bankelnok vagy olyasmi. Raadasul te azt irtad, hogy "hosszútávon is jövedelmezőbb melo" a tovabbtanulas, hat tajekoztatlak hogy nem. Ugyanis egy mernoknek, vagy orvosnak nagyon sokaig kell tanulnia, tobb mint 10 evig ahhoz hogy egyaltalan elkezdjen dolgozni, es a munkakorrel jaro felelosseget meg nem is emlitettem, egy kozepes boxolo pedig megkapja az eves fizetesenek a 3-4-szereset egy meccsel, es itt nem a legjobbakrol beszelunk. Bizonyos sportagak elsportoloi nagyon tul vannak fizetve, ezt tudomasul kell venni, es a profi boxolok (legalabbis bizonyos szint felett) is ezek koze tartoznak velemenyem szerint. A "sokat edzenek", "kozkaztatjak az egeszseguket" stb szovegeket hagyjuk, tudom, es nem errol van szo, es azt is tudom hogy a sportolok kitermelik.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-18 19:14:15

@Totti: Az üzletember azt a sok mocskos dolgot mind megteszi amit felsoroltál:D De egy harcos soha, az tiszta módon akar nyerni.

» colos1   válasz erre
    2017-05-18 19:11:36

@Csumirobi: Canelo-ból soha a büdös életbe nem lehetett volna sem mérnök, sem bankelnök. Ez a hajó a születésénél elment. Ami viszont jött helyette az az, hogy valami elképesztő mód ért a bunyóhoz. Amiből milliárdokat söpör össze magának meg a gazdáinak. De ezzel nekem semmi bajom. Én nem erről beszéltem.

Én azt mondtam, hogy ez a handa-banda, örökség, önmegvalósítás, amikről beszélsz nem sok ökölvívóban fellelhető manapság. Canelo pedig egészen biztosan nincs közöttük.
Aki történelmet akar írni, az nem így viselkedik. Õ nem egy harcos, hanem egy/több üzletember bábja. Egy harcos, nem nálánál kisebb embereket ver meg. Nem kötelezi az ellenfelét, lehetetlen dolgok betartására, és nem adja le az övét soha! Fair módon győzi le az ellenfeleit és nem kerül el senkit. És azt gondolom a pontózok kilóra való megvétele sem tartozik a harcosok tulajdonságai közé.

Aki ezeket csinálja az nem harcos, hanem üzletember.

    2017-05-18 16:35:22

@dondannyboy: Vagy elég ha vízvezetékszerelő az ember, akkor is lehet milliárdos csak felcsúton kell lakni:D

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 15:47:49

@Totti: Nem értelek Téged: a fickónak alacsony az intelligenciája nem lehet bankelnök, de mérnök az lehet, hogy van ez, ahhoz nem kell IQ? :D

Amire ráakarok világítani az az hogy ha tanult volna sokat akkor lehetett bankelnök aki szépen sok pénzt keres nyugodtan. De Õ elment bunyózni és kiderült hogy piszok tehetséges, és ha már ott van akkor az észbeli hiányosságát a sporttal pótolja. És ha lehet akkor még történelmet is írhat (megvan rás az esélye).
Tudod a pénz nem minden, ha mindened megvan (anyagilag) akkor gondolkodsz el azon hogy mi a következő motiváció? És ez általában az embereknél az önmegvalósítás. Sokan nem hiszik el de többet jelent a pénznél az hogy valaki vagy a földön, mintsem hogy megvedd a 23. ferraridat. De hogy ezt vki felfedezze, ahhoz értelmi szinten elkell jutni oda. Ezért írtam lejjebb, hogy Khan egy lúzer mert sok pénzt össze kalapált (amire sok ember képes akinek van esze), de a valódi önmegvalósításig nem jutott el.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 15:34:34

@Romsy: Ez mélyütés volt:D

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 15:24:11

ha bankelnök nem is, MÖSZ elnök simán lehetett volna.

    2017-05-18 15:05:16

@Csumirobi: Ember! Ennek a csókának nincs meg a 100as IQ-ja. Hogy a jó Istenbe lehetne belőle bankelnök?? Ez nem teljesen így működik. Nem is értem mire akarsz kilyukadni?
Kiváncsi lennék hány bokszolóból lett bankelnök. Ez a két foglalkozás, hát hogy is mondjam? Nem igazán rokonszakmák. Kicsit más kvalitások kellenek...

    2017-05-18 14:48:32

@Istvan: Bocsi én bankelnököt írtam és nem mérnököt. Külömség van és az óriási úgy a feladatokban mint a fizetésekben.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 14:41:18

@dondannyboy: *már nem él

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-18 14:32:58

@Istvan: de te a világ egyik legjobb bokszolját hasonlitod össze az átlag mérnöki fizetéssel.

miért nem az átlagot az átlaggal vagy az elitet az elittel?

átlag 75k a bokszolok fizetése de ebben benne vannak a szupersztarok is.

talán may a legjobban kereső bokszolo 400 milliós vagyonnal soros pál mérnöki végzettséggel milliárdos dollárban.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-18 14:32:17

@Csumirobi: Ennyit a melozni kifizetodobb dologrol. Tudni kene mennyi penz az az 5 millio dollar.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-18 14:21:07

@Csumirobi: Akkor szamoljunk mondjuk 5 millio dollarral egy merkozesre, legyen neki ebbol mondjuk csak 5 a karriere soran, es vonjuk le a koltsegeket, ami legyen a fele. Az 12.5 millio dollar, de szerintem Canelo alighanem tobb mint 50 milliot fog keresni a karriere soran. Mennyi lehet egy mernok evi fizetese? Szakmatol fuggoen 50-70 ezer dollar. A maradek matekot radbizom, sok sikert.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-18 14:17:44

@Csumirobi: $5.000.000 (garantált) + PPV-rész, azért, mert 12 meneten zsákolt egy hullán. Ennél jövedelmezőbb meló a világon nincs. Én nem akarom megbántani Canelo-t, valószínűleg nem is tudnám, de már amikor megszólal süt belőle az ostobaság, és lerím, hogy mennyire tompa. Persze nem kell mindenkinek géniusznak lenne, többek között én sem vagyok az. De amiket te állítasz az olyan szinten elrugaszkodott a realitástól, hogy fogalmam sincs, hogy egyáltalán komolyan írod-e.

A Canelo-s példa meg végképp tetézi a dolog komolytalanságát. A Mexikói az elmúlt időben, semmi mást nem bizonyított, mint az állításod ellenkezőjét.
Egyoldalú szerződéseket köt, és kerüli a kihívásokat (Golovkint, de még csak Lemieux-t is). Egy dolog számít neki a PÉNZ!

Most valami oknál fogva bevállalta a kazah-ot, de hogy nem nyugodt sem ő, sem a gazdái az tisztán látszott a felvételeken. Ebben az egy dologban meg is értem őket.

Ha meg valaki azt mondja, "hogy mi bajom, hát bevállalta GGG-t". Annak azt üzenem, hogy eltelt 2-3 év, másrészt pedig elég messze van még szeptember 16-a...

    2017-05-18 13:51:40

@Totti: Mi ebben a képmutató? Amit írok azt úgyis gondolom, mert ez az igazság.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 13:19:43

@Totti: Egyszerűbben fogalmazok: ha vette volna a fáradságot és tovább tanul, akkor nem kellene a szorítóban püfölnie az elleneket. És ráadásul hosszútávon is jövedelmezőbb meló.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 13:17:30

@colos1: A magyar mentalitassal abszolut egyetertek ami a penzugyi gondolkodast jellemzi nalunk is,a kovetkezo kommentben ez azonnal tokeletesen latszott is.
Viszont abban is egyetertek hogy ez inkabb hatalmas kiugrasi lehetoseg a szegenysorbol valoknak,mondjuk Canelo szerintem ebbe a korbe pont nem tartozik bele,ez nem is lenyeg.

    2017-05-18 09:38:59

@colos1: Két dolog itt összecsúszik szerintem. Az is igaz hogy a fejlettebb társadalmakban (értsd: ahol nagyobb a szabadidőmennyiség, biztosabb és magasabb szintű nagy átlagban a megélhetés, több az anyagi "jav"), ott többen törekszenek az élet különféle területein önmegvalósításra, önkiteljesedésre, vagyis a jóléti társadalmakban az anyagi jólét biztos alapja alapozza meg a jól-létre törekvést. Maslow általános modellértékű szükségletpiramisából (ha társadalmiasítjuk picit) ez jól megérthető - amíg az alapszükségletek nem adottak, addig magasabb rendű szükségleteit nem, vagy csak kotlátozottan tudja kielégíteni az ember, mert a cél, a preferencia az alacsonyabb szintű (pontosabban: alapvetőbb) szükségletek kielégítésére irányul.
No de a tapasztalat meg pont az, hogy a boksz nem értelmiségi sport a modernitásban-posztmodernitásban. A bokszolók többsége (no nem mind) rossz szociális helyzetbe születik bele, és a boksz inkább jó kiemelkedési lehetőség a hátrányok kompenzálására, a siker és elismertség megszerzésére, de ez jelen esetben a kiinduló helyzet okán nem klasszikus önmegvalósítást jelent, hanem az alap szükséglethiátus kompenzálásának módja, mely jelen korban (is, még) a biztos anyagi javakon alapul. Az alacsony sorból jövő bokszolónak (és ez a többség) így az anyagi biztonság végeredményben az egyik legfőbb motiváció, még ha eredetileg a deprivtságát is kompenzálja a sikerekkel. Ez s paradoxon és vele született hátrány aztán persze töibbnyire kihat az anyagi siker idejére és azon túl is. Öncélú pénzhajhászás, túlzott alapszükséglet-kielégítés, torzult értékrend és személyiség.
Szóval nem mindenki egy intellektuális Cleverly, Algieri, stb. aki hobbiból bokszol inkább egészséges önmegvalósításként, sőt a többség inkább kompenzál. És az alacsony sorból jövés adja az erejük, vadság új, elszántságuk. Barrera és Morales ellentéte is ebben a kontextusban értelmezhető. A szegény sorból feltörekvő bokszoló valahol érthető hogy kicsit rühelli az ő szemében inkább csak választott önkiteljesítésre törekvő jómódú vetélytársát, akinek sosem kellett megélnie a nélkülözést, lemondást, az alapvető létért való küzdelem keserű - és inkább csak visszatekintve nemes - ízét.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-18 09:20:30

@Csumirobi: Canelo????? Te miket beszélsz? Két egyjegyű számot nem tud összeadni. Most ti direkt írogattok baromságokat?

    2017-05-18 08:23:47

@Totti: Szereti a pénzt, de kötve hiszem hogy azért kezdett el bunyózni, mert sok pénzt akart keresni. Ennyi erővel (és kevesebb verejtékkel), akkor elmehetett volna bankelnöknek is.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 08:20:22

"nem ugyanarra a rugóra jár a magyar ember agya mint a külföldieké"

Hála Istennek, én azt mondom. Csak egy picit adtunk többet a világnak, mint Mexikó.
Nevetséges, és képmutató, amit írsz. Te valami álomvilágban élhetsz. Minden bokszolónak a főmotiváció a gazdagság, és az ezzel járó hírnév SZERINTEM.
Ezek a maiak magasról szarnak rá, hogy mit hagynak itt neked a Földön. Pontosan ezért haldoklik a profiboksz. Nem is értem, te miről beszélsz komolyan mondom.

    2017-05-18 08:18:41

@colos1: Én erre tippelnék. Pont Canelo-t hozod fel példának, amit nem is értek. De nem is megyek most bele ebbe.

    2017-05-18 08:11:27

@colos1: Egyetértek, igen, még nem értünk még rá, hogy ne csak a pénzt értékeljük, hanem más olyan nem kézzel fogható dolgot is mint a siker vagy az elismerés.
Bár amit írtál kicsit (na jó nagyon) filozófikusan hangzik, de igaz.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-18 07:41:11

@Totti: Sanos ma magyarországon csak egyetlenegy motiváció van és ez a pénz. Aki magyarországon él az el sem tudja képzelni hogy lehet más motiváció is mint a mocskos anyagi, ezért látják nagyon sokan a másik emberben is a pénz motivácós eszközét. De hidd el, hogy a fejlettebb országokban nem az anyagi javak azok amik miatt mennek előre az emberek (persze fontos, hiszen szükséges az élethez), hanem az önmegvalósítás. Hogy valamit itt hagyjon a földön, hogy történelmet csináljon, hogy ne csak egy legyen a sok ember közül. Hogy elérjen valamit abban amit csinál ő legyen a legjobb. Ezt tudom nehéz megérteni, hiszen nem ugyanarra a rugóra jár a magyar ember agya mint a külföldieké. De remélem egyszer megérti a magyar is hogy mi a fontos az életben!

» colos1   válasz erre
    2017-05-18 06:33:34

@Totti: Szerinted azért kezdett el bunyózni pl. Caneló mert 2 tonna pénz akart keresni?

» colos1   válasz erre
    2017-05-18 06:16:24

@Miskolci: ez nincs igy, attol senkire nem lehetsz merges, hogy nem olyan jo, arra viszont igen, ha a szaja es a teljesitmenye kozott hirtelen elkezd noni a tavolsag, es bar Khan regebben boxolt par nagy nevvel, az utobbi evekben senkivel aki komolyan veheto viszont szoban mindenkivel osszehozza magat

» fixpont   válasz erre
    2017-05-17 23:44:40

@colos1: "Tehát azért csinálja hogy az ő nevétől legyen hangos a világ, legyőzhetetlen akar lenni. De nem azért boxol hogy pénzt keressen hanem a dicsőségért önmagáért. A pénz másodlagos dolog (persze fontos) de nem az anyagi javak miatt csinálja, hanem az elismerésért."

A "SZERINTEM" szót ne hagyd ki. Akkor sem lesz igazad, de befogadhatóbbá válik tőle az írásod.

    2017-05-17 22:24:10

Mindig azt hiszem hogy Khan már meghozta élete legbölcsebb döntését és visszavonult, erre újra és újra feltűnik hogy tovább bohóckodjon!

» antonio   válasz erre
    2017-05-17 21:24:00

Ha vki elkezd boxolni azt azért teszi mert szereti ezt a sportot. Aztán (ha tehetséges) jönnek az eredmények és ő akar lenni a legjobb. Tehát azért csinálja hogy az ő nevétől legyen hangos a világ, legyőzhetetlen akar lenni. De nem azért boxol hogy pénzt keressen hanem a dicsőségért önmagáért. A pénz másodlagos dolog (persze fontos) de nem az anyagi javak miatt csinálja, hanem az elismerésért.
A pénz hozzájárul a sporthoz, főleg ilyen szinten, de nagyobb elismerés az amikor a bíró az ő kezét emeli a magasba.

» colos1   válasz erre
    2017-05-17 21:02:54

Khan-al szerintem annyi problémája van az embereknek, hogy nagyobb ígéret volt, mint amivé vált.
Emlékszem mikor elment profinak, akkor kb. annyira volt felhype-olva, mint a második Hamed, Roy Jones a jövő P4P number one-ja.
Egy ideig a környezete, ő maga de sokan bokszot szerető emberek is elhittük ezt róla, és az arca is szépen hozzánőtt ehhez a "szerepkörhöz". Na az utóbbi megmaradt a teljesítmény (szigorúan a P4P top5 szinthez viszonyítva) elmaradt. Én úgy gondolom ezért gondolják sokan lúzernek. A kihívásokat nem kerüli, sok pénzt keres, az önbizalma is tiszteletre méltó, látványos meccseket csinál, de nekem az unszimpatikus, hogy rengeteg esetben magas lóról lekezelően beszél az ellenfeleiről, aztán a karma néha visszaüt. :)

» Miskolci   válasz erre
    2017-05-17 18:51:05

@Csumirobi: Ebben a sztoriban nem Khan-nal van a gond. Te nem érzed?

    2017-05-17 17:24:39

@Melange: Bár nem nekem írtad, de rám is vonatkozik.
Én azért hoztam fel a pénzt, mert valaki lúzerezte Khant, hogy micsoda vesztes stb. Ami hülyeség, mert rohadt sokat keresett - már pedig ez a cél nekik, akár tetszik akár nem.

Engem persze ez nem tesz boldoggá, egész pontosan ez sem igaz. Én örültem a Canelo-Khan meccsnek, ahogy a Brook-GGG-nek is. Szerintem érdekes, gyengébb gyorsabb vs erősebb de lassabb. Viszont pl. azt gyűlölöm, hogy Stevenson vagy Wilder a hosszabbtávú érdekeik/pénz miatt nem boxolnak megfelelő ellenfelekkel. Számomra az az undorító, hisz minket szurkolókat fosztanak meg remek élményektől. Khanra ez nem igaz, mert bármelyik meccsét örömmel nézem. Még akkor is, ha tudom, hogy előbb-utóbb kicsapják. Legalább nem hurkákat tölt...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-05-17 17:20:57

@fixpont: A legtöbb boxoló elmondta, hogy a profi box a pénzről szól. Egy csomó focista igazol bizonyos csapatba, kizárólag a pénz miatt. Top top focisták. De ott van Alonso is.

A sportolók többsége akkor lúzer szerinted, vagy csak nagyon naív vagy.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-05-17 17:16:58

@Kane: Na msot tisztézzunk vmit: az a vaddisznó és Khan megegyeztek egy súlyban. Mind a 2en vállalták. Most hogy üvegálla van arról Canelo nem tehet, ha Khant zavarta volna akkor nem áll ki. Tehát mind a 2en felkésuült bunyósok voltak akik tisztában voltak a másik tudásával. Kiütötte mint a szart ez tény és mint az is tény hogy a meccs előtt Khan pont az ellenkezőjét mondta mint ami lett a vége.
Sportérték? Khan esetében ilyenről nem lehet beszélni, Õ csak a pénzra hajt ezt még a vak is látja. Õ soha nem lesz olyan szinten mint a nagyok és nem fog nagyot alkotni.

Azt akarod mondani hogy sajnáltad Khant hogy lecsavarta Canelo? Ha üvegállú, akkor nem ez a sport az Õ sportja. Menjen el semi kontaktba karatéjozni. Ott nem fogják tesztelni az állát, itt igen.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-17 16:37:54

@Csumirobi: Mégis milyen örömöt leltél abban hogy egy középsúlyú vaddisznó ájultra ütött egy üvegállú kisváltósúlyút? Ha a sportértéken van a fókusz, ahogy azt te is mondtad, na ebben aztán olyan nem volt.

    2017-05-17 15:39:19

@Deontay: Nem beszari Khan, hanem a karrierje mostmár kizárólag arra megy, hogy pénzt gyűjtsön. Egyébként a ringben tényleg én még soha nem láttam rajta félelmet, ami mindenképp plusz, de már annyira nyilvánvalóak a hiányosságai, hogy szerintem egyszerűen nem akkora tényező már, hogy mindenki ellen őt akarjam látni. Az álla gyenge, nem tud regenerálódni és támadás közben nagyon üthető. Egyébként ez a névsor szerintem nagyon nem állja meg a helyét amit felhoztál, a legnagyobb győzelme szerintem Maidana volt, de ilyenek hogy Barrera, Malignaggi, Collazo, Algieri, Alexander nem olyan nevek amitől eldobnám az agyam. A profik között szerintem elég nagy csalódás Khan, főleg hogy régen ódákat zengtek arról, mennyire kipicsázta Pacmant edzésen, mekkora őstehetség.

    2017-05-17 15:36:51

@Deontay: Szerintem nem lehet beszarinak mondani,de kényelmes az biztos,Brookot mondjuk kerülte évekig,kis pénz,nagy verés

    2017-05-17 15:29:38

Barrera, Malignaggi, Maidana,Judah, Collazo, Alexander, Algieri, Peterson, Garcia, Canelo csak ennyit tudok mondani a sok elfogyltságtól mentes kommentelônek, akik Khan beszarisàgàt ecsetelik hètrôl hètre, és ezek közül a nevek közül is csak Garcia, ès a 2 számmal nagyobb Canelo verte meg ( Peterson meccs egy csalàs volt ). Nem baj ha nem szeretitek Khant, de baromságokat nem kéne összehordani, nagyon komoly karrier áll mögötte, ha mindenki csak ennyire kerülnè a kihívásokat sokkal jobb lenne a profibox. Biztos hogy lesz mèg nagy meccse a jövôben!

» Deontay   válasz erre
    2017-05-17 15:06:00

Khan tisztában van vele hogy ő nem lesz már vb,sem elismert bunyós,úgy van vele kiveszi az összes pénzt amit csak lehet ebből az egészből,már nem sokáig cseng jól a neve egy ellenfélnek sem,a pénzért képes kiütettni magát bárki wllen akivel lehet keresni,Stivernére kitérve,ez a kis 2mondat a cikkben,nagyon jól rá világít hogy Wilder seggét védik,most letudja a "veszélyes"kihívót ismét,és veri a mellét hogy ő a címek királya,ő ugyanazmint Khan,Hajmon jól fizet,ő ekhiszi magárol hogy a legjobb,az más kérdés hogy mindenki oltogatja,és jogosan!!!

    2017-05-17 14:55:34

@sziporka: Te nem manager v. Haymon vagy, igy az miert erv barmire is egy bunyos megiteleseben, hogy gipsz jakab ellen mennyit keresett?
Pont ez az a szurkoloi hozzaallas az, amiatt halodik a profi boksz, barmilyen szar meccset le lehet tolni a torkokon, csak fel kell hypolni, a veszelyes ellenfeleket es izgalmas parositasokat elkerülni "a kockazathoz kepest keves a penz" felkialtassal.
Es ez csak kisebb reszben a managerek, promoterek sara, sokkal inkabb az ezt engedö szurkoloke.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 14:32:36

@PeteTheGreek: amikor egy sportoloval kapcsolatban az elso dolog ami eszedbe jut, hogy mennyit keres vagy keresett az mar kudarc a szamara, el nem tudom kepzelni, hogy egy Messi vagy egy Federer vagy egy Hamilton ezzel nyugatatja magat, ha kikap a fontos meccsen, ha a penz kerul a gondolkodasod fokuszaba, mar vesztettel is, mar loser is vagy (a sportban, a maganeleted pedig nem erdekel)

» fixpont   válasz erre
    2017-05-17 14:02:55

@PeteTheGreek: A lúzer Khannak sok pénze van, de vajon milyen címe van? Tudod a pénz nem minden, ha csinálsz vmit és úgy érzed hogy jó vagy benne, akkor Te akarsz lenni a legjobb. Khannak ez nem jött össze. Nem akar senki (komolyabb) se bunyózni vele. Az igazi nagyok ellen betlizik.
Legutóbbi meccsén (több mint egy éve) úgy kicsapta Alvarez, hogy öröm volt nézni.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-17 13:54:39

@Csumirobi: Ja, az a lúzer Khan a Canelo meccsel többet kaszált, mint más bunyós 5 év alatt... Ettől függetlenül, amit a karrierjével csinált, az vicc kategória.

» sziporka   válasz erre
    2017-05-17 13:50:56

@bandi78: Doppingmentes? Nem is egyszer bukott, igaz neki beveszik hogy csak a red bull volt a sok. :)

    2017-05-17 13:04:43

Sajnálnám, ha visszavonulna. Szerettem nézni a kiütéseit. :)

» batka1   válasz erre
    2017-05-17 12:36:33

Az a lúzer keresett 9 millió fontot a legutóbbi bunyójával, és van még egy tuti nagy pénzes Brook meccse itt, amit akkor csinál meg, amikor akar. Akár kikap Brook Spencetől akár nem, az tuti nagy lóvé az angolok miatt.

A lúzer Khan... :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-05-17 12:36:22

Anir Khan az Üvegtigrisbe való figura lett. Nyomja a dumát de soha semmi nem jön össze neki. Igazi lúzer:D

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-17 12:24:23

Stiverne síma ügy, azt Haymon fizeti. Ki van ez találva.
Khan meg.....legyintek kb. Visszatér egy év múlva Wilder ellen:)))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-05-17 12:20:52

Ideje volt. Mindig csak a szoveg.
Stiverne meg. Manapsag nem talalni doppingmentes kihivot nehezsulyban. Meg kell becsulni. :D (vagy lehet ax a tulajdonsaga a nyero inkabb, h Wilder tuti le tudja nyomni?:) )

» bandi78   válasz erre
    2017-05-17 12:18:33

A vége úgyis az lesz, hogy egy rakat pénzért fog bunyózni :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-05-17 11:51:05

Khan tobbet kepzel magarol mint amennyit valojaban er. Gondolom azert nem tud senkivel megegyezni mert irrealisak a kovetelesei.

» samcro9   válasz erre
    2017-05-17 11:39:10
Ugrás az oldal tetejére