×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Internetes hírforrások szerint a május 27-re, Helsinkibe tervezett Dereck 2017-05-16 08:20:03 https://www.profiboksz.hu/2017/05/16/gondok-a-chisora-vs-helenius-visszavago-korul/

Gondok a Chisora vs. Helenius visszavágó körül?

Internetes hírforrások szerint a május 27-re, Helsinkibe tervezett Dereck Chisora vs. Robert Helenius visszavágót nem megnevezett okból elhalaszthatják a szervezők. A probléma a brit oldalon lehet, hiszen állítólag a finn ökölvívót is meglepetésként érte a híresztelés. Helenius mindenesetre nyilatkozata szerint folytatja az edzéseket, a Sauerland pedig egyelőre nem kívánta kommentálni az állítólag fejleményeket. A két bokszoló még 2011-ben ütközött meg egymással, akkor Helenius győzött pontozással, de sokak szerint Chisora volt az, aki inkább többet tett a győzelemért. A felek egyébként a WBC "Silver" nehézsúlyú övéért is küzdenek, és a nyertes a bajnok Deontay Wilder - Bermane Stiverne utáni - kötelező kihívója lesz.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@CHUBAKKA: Ámen!:)
Megérdemelné, és egyszer még neki is elsülhet azért a keze. Szerintem Wilder ellen még jobb is lehetne akár, mint Szpilka. Joshua ellen alighanem felőrlődne de amíg tartana hajtana, és az sem elképzelhetetlen hogy meghajtaná párszor keményen az angolt kondifogyasztásra gyúrva. (Na Takam pld. ezzel az izomzattal hogy nem fárad el az kb. majdnem olyan csoda mint Tyson volt.) Parkerrel pedig elsőnek is pariban volt, így lehet most ténylegesen is nyerni tudna.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-18 23:49:02

@Peacock: ha már Takam az egyik kedvenced vele kapcsolatban, hogy asszem júniusban ringbe fog lépni Olaszországban, aminek én örülök, mert én is csípem Takam-ot, és remélem, hogy kapni fog majd vb meccsen lehetőséget! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-18 22:01:11

@mobyltel: Igen, bár neki a magassága jelenthet még komoly gondot. Ezt csak komoly ütőerővel és technikailag is cizellált mozgékonysággal lehet a mai mezőnyben kompenzálni (ld. a Wlad meccs utáni Povetkint példaként). Trey meglepően jól fejlődik technikailag és mozgásban Roach keze alatt (persze felteszem jó sokat fizetnek ezért hogy kiemelt figyelmet kapjon a mesternél), de van is mit behoznia az amatőr rutin hiányában. Az ütőereje is rendben van eddig úgy tűnik, mégis azt gondolom, hogy ez lesz nála a kulcstényező: ha ez magasabb szinten is nyerőnek bizonyul, akkor joggal tartani fognak tőle és lesz esélye a min. 5-6 centivel magasabb élmenők ellen is, ha viszont ez a 13 meccsből 13 KO csalókának bizonyul, akkor aligha lesz top 10-es bunyós. (Takamnál, az egyik kedvencemnél is csak az igazán romboló ütőerő hibádzik szinte ehhez pld.)

» Peacock   válasz erre
    2017-05-18 18:37:49

@mobyltel: igen sajnos sérülések hátráltatták Morrison-t, de ő szerintem egy igazi harcos, és nem adja fel vissza fog térni! én is nagyon kíváncsi vagyok rá, és szerintem minden adott hozzá, hogy sikeres legyen. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-18 12:04:25

@Peacock: Trey Lippe Morrison ebben az évben nem szerencsés, sorra szedi be a sérüléseket, először a szemöldöke szakad fel, amiatt a februári meccse maradt el, most meg kéztörés miatt a júniusi. Pedig rá nagyon kíváncsi vagyok mire lesz képes.:)

» mobyltel   válasz erre
    2017-05-18 11:21:48

@bpjotruska: Nomen est omen ;)
Persze nem hallottam még róla, de jó ómen a Peacock-os csapatpóló 😀 (A meccs végén is ott van.)
Amúgy szép találat, köszi:) Van benne potenciál, a mozgása pedig már most ezerszer szebb mint az alább említett Price-é. Persze az álla, ütésállóssága, állóképessége, és hogy mentàlisan mennyire bírja a nyomást az majd még csak ezután tesztelődik. És ha már "kisöccs": az izomzata sokkal bokszolósabb mint Joshuáé. De még eléggé szélesek az ütései. A szemem mindenesetre mostmár rajta tartom;)
És ha ő Joshua kisöccse, akkor Nick Webb pedig Haye-é. Kár hogy csak fizikumban inkább, de belőle is lehet még valami talán.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-17 20:46:37

@bpjotruska: én már hallottam róla! he he pont ma néztem meg az egyik meccsét, talán pont ezt, micsoda véletlenek ! AJ kisöccse ez jó !! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-17 18:05:03

@bpjotruska: Frank Warren a promotere, sokra tartja, meg fiatal, barmi lehet belole.
Szerintem gondosan felepitik majd egy Joshua elleni meccsre, ket nagydarab brit izomkolosszus, jol el fogjak tudni adni majd (persze, ha addig nem derul ki, hogy Price 2 a srac).

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-05-17 18:03:00

@bpjotruska: Apropo, ez az ellenfel 2012-ben ott volt az Olimpian, szoval o sem az a tipikus hurka, akit 2. profi meccsre hoznak ( es jo kellemetlen stilusa is van )

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-17 16:33:18

Már lefújva, áttéve őszre.

    2017-05-17 16:31:57

@Peacock: Ha mar a mezonyrol van szo:
https://www.youtube.com/watch?...
Valaki ismeri ezt a fickot? en most hallok rola eloszor. Ugy latom te menedzseled ( 0:10-tol nezd a csapatanak a nevet az egyik ficko polojan ). Fizikumra mintha Joshua kisoccse lenne, 19 eves, ha jol ertem volt junior Europa bajnok, es mar segitette is Joshua felkeszuleset. Nem nagyon derul ki az eddigi ket meccsebol, mennyire tud bokszolni, de erdekesnek tunik. Jo bivaly fizikumu agressziv gyerek, es nagyon fiatal meg.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-17 16:30:20

@Perkins: ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-17 13:33:29

@CHUBAKKA: "hát remélem, hogy csak szóbeszéd ez, mert azért ez egy érdekes meccs lehet, egy kétesélyes meccs, nem lenne jó, ha elmaradna. Amúgy szerintem Chisora most képes lenne győzni!"

Bocs, de ez amolyan "horváth gergely"-es volt! Ami egyáltalán nem baj. Az örök optimista! :-)

» Perkins   válasz erre
    2017-05-17 13:18:36

@Peacock: Reméljük hogy így lesz,én sem mondhatok mást.

    2017-05-17 13:10:47

@spomb: A felsorolt nevek nagy részének komolyabb esélye van Joshua ellen, mint Wlad idejében a saját kihívóinak.
Ennek az az oka szerintem, hogy Joshua nem egy egysíkú biztonsági bunyós, hanem támadó szellemű aki mindenáron győzni akar a ringben, amit a biztos védekezés rovására is preferál. Szerencsére (hozzáteszem mint minden igazán elismert nagy bajnok és bajnokaspiráns). Szerintem ez az a kulcsmomentum, amit nem veszel figyelembe.
Emiatt lehet lesznek vereségei, de a 0 még senkit nem tett naggyá, és így ott a harci izgalom is a meccseiben. Arról nem beszélve hogy komoly hiányosságai is láthatóak, azon kívül hogy jól kontrázható, a szuflája sem az igazi és kicsit darabos. A Wlad meccsen is volt hogy rezgett a léc. Egyszóval a mezőny többi élmenője közelebb áll hozzá, mint Klicskoékhoz a saját idejükben a saját mezőnyük. És hát neki tesója sincs akivel megossza az ellenfeleit vagy egy zakó után vele visszavágóztasson. Teljesen más szitu, az egyeduralkodása is kérdés még egyelőre hogy lesz-e, nemhogy annak milyensége.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-17 09:48:54

@Peacock: Nem,csak szidjuk a Klicskó érát hogy milyen szar volt,de ha kicsit előrenézünk akkor sem sok mindent látni.
Ortiz öreg,eddig sem jött össze neki semmi,valószínűleg ezután sem.
Pulev kevés embert érdekel,ráadásul teljesen sansztalan.
Wlad szerintem visszavonul.
Povetkin kuka,ellene szerintem már nem akar bokszolni senki számottevő,érthető okok miatt.
Az általad felsorolt fiatal 30éves/:)/feltörekvők meg még a kanyarban sincsenek.
Nem akarok előre károgni de nagyon kíváncsi leszek a következő ellenfeleire Joshuának,ki lesz az akinek bármennyi esélyt is lehet adni ellene és nem előre lefutott meccs lesz.

    2017-05-17 09:16:11

@spomb: Nem tudom értelmezni a 20%-ot. Hacsak nem úgy, hogy Ortiz, Pulev, Wlad vagy címegyesítés jön most Joshuának köv. meccsre, ez pld. 100% - és mivel nem tudjuk a sorrendet az 5 közül, ezért 100%/5=20% ;)
Csak ezzel nem cáfolod hogy Joshuára még komoly kihívások várnak, amikbe akár becsúszhat vereség is. Ezért téves az alapállításod hogy Joshuának nincs hova tovább érdekes meccset vívni. Erre soroltam hogy dehogy nem.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-17 08:59:24

@Peacock: Ezeknek a meccseknek a realitása kb 20%,az nem sok.
Kuzmin meg Webb,ne már:))

    2017-05-17 06:55:47

@Ultrasberry1990: Igen Wilder egyszer megmutatta hogy tud bokszolni.....egyszer. Azota varjuk hogy mentse a nehezsulyt.
Addig vartunk mig jott helyette Joshua aki nem igazan szeret a baberjain ucsorogni, vagy Parker aki nem nagyon valogatos (megha neha a teljesitmenye nem is mindig meggyozo)
A masodvonal is szerintem izgalmas bunyosokbol all. Szerintem most egesz jo a nehezsuly voltak es vannak jo meccsek (Wlad -Joshua, Chisora - Whyte, de nekem a Breazele- Ugonoh is nagyon tetszett,bar a Lengyelnek drukkoltam) Szoval szerintem megyeget kifele a katyubol a nehezsuly, es pont Wilder es managementje az aki a masik oldalon huzza bele vissza.
Az eddigi valasztasai alapjan sztem a Briggs -Oquendo gyoztese lesz a befuto (En nem sajnalom le Chisorat,szerintem hozza Wildernek minimum egy Stiverne elleni forma kene, de lehet az is keves lenne)
Csak nehogy az oreg Leccgocsemp belesz*rjon a muzlijebe :)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-05-16 22:56:49

Vajon eljön az idő, hogy Wilder kiáll valami épkézláb ellenféllel ?
Én pedig nem is a " Wilder hater " táborba tartozom de nekem is feltűnik erősen hogy a 2015ös Stiverne meccs óta legyőzte a nem túl acélos Molinát , a kemény iparos Duhaupast , a kiütésig szoros meccset vívott a nem kutyaütő de élvonalbelinek nem nevezhető Szpilka ellen , valamint lecsavarta a levitézlett Arreolát és valljuk be Washington sem felfelé lóg ki a névsorból .. van 38 meccse amiből 1 az amire azt lehet mondani hogy igazi "rangadó " volt . Parker akkor kezdte a pályafutását amikor Wilder már a 23.győzelmén is túl volt és neki azért csak ott volt már egy Takam , Dimitrenko , Ruiz Jr. trió ami szerintem már erősebb névsor főképp Takam .
Azt azért nem mondanám , hogy kamubajnok meg stb de jó kérdés hogy mikor akarja legalább már a B kategóriájú embereket aprítani ? Jönnek a nyilatkozatok , hogy ezzel meg azzal meccselne aztán mindig jön valami kiégett csóka vagy egy töltelékember . Az , hogy ilyen rossz a hírneve itt is ez csak magának köszönhető . Ha lenne egy tippem ki lesz a következő ellenfele akkor azt mondanám , hogy vagy Chisora vagy pedig majd Briggs .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-16 22:40:38

@spomb: Joshuáról beszélsz? Ott van neki a technikás Ortiz (köt. kihívója), a kicsit már kopott de jónevű Pulev (dettó köt. kihívó a másik övre), a sötét ló Wilder (címegyesítés), a bevállalós Parker (címegyesítés dettó), a ranglistákra is hamarosan visszatérő erős és sikeréhes Povetkin, a Wlad visszavágó opció, a meglepetésember Tyson Fury pár meccs múlva a Ring lineár övéért, és akkor a hamarosan beérő és lassan biztosan szelektálódó izgalmasabb feltörekvőket (a virtuóz Rivas, a vad Morrison, az atletikus Nick Webb, a hórihorgas Wallin, a szépen fejlődő Kuzmin, a gyúróssá avanzsált nagydumás Miller, stb.) ki is hagytuk.
Vagy mivel angol, olyan közepesen izgalmas párosítások is tuti lesznek páran mint a sötét ló Hughie, a tuti pénz és sikeréhesen visszatérő Haye, a duracellnyuszis Chisora, stb.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-16 21:55:47

@Totti: Lehetséges,én nem látom olyan tömöttnek a mezőnyt.

    2017-05-16 20:05:40

@leibigabi: Az allumenium ertekes dolog, kicsid ur, ne tessek man azza viccelni, hogy ovet csinaljanak abbul is!

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 18:44:18

@spomb: Parker-rel jó meccset csinálna szerintem. És talán ő még ki is áll vele, nem mellesleg.

    2017-05-16 18:02:34

@Peacock: Nem gondolom hogy sorban állnának nála a nagyobbnál nagyobb csatákkal kecsegtető ellenfelek,nem is tudom ki lehetne az akivel reálisan össze is hoznák.
Van egy öreg Ortiz,egy válogatós Wilder,egy doppingos Povetkin,aki szerintem már sosem lesz képes visszakapaszkodni,más nem nagyon jut eszembe.

    2017-05-16 17:30:26

@Peacock: A kárral egyet értek. Joshuának viszont van előre: ott a többi élmenő és bajnok, címegyesítés, stb. - ez nem így megy hogy megvert egy 42 éves embert és akkor most már mindenki más csak hurka ;)
Elég sok kihívás vár rá, és kétséges is mindnek meg tud-e felelni.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-16 16:50:28

@spomb: Nem kezdenék bele a vitába hogy szerintem nem állt ki (amint a + minta kipattant, a Pov meccs WBC-s hivatalos elhalasztásának bejelentése - a döntés - előtt hazautazott és lenyilatkozta hogy a meccs végleg törölve - nem is halasztva - pld.) és hogy Wilderék (Haymon) maguk érik el, hogy mindig gyengébb listaellenfelek legyenek (Arreola pld. eltiltásból élmenő lett vagy most Stiverne egy Ortizos eliminátori nélkül aki pótolhatta volna Povetkint lett kötelező).
És persze hogy számít ki mit nyilatkozik bajnokként. Joshua azért hiteles most mert nemcsak kihívta, de ki is állt Wladdal, és nem az övért (mert Wlad se mandatory nem volt, se övbirtokos - a WBA címért menetel pont Wlad kései feltétele volt csak). Parker dettó nem az a kifarolós nagyotmondó fajta.
És az az érv hogy Wilder a bajnok, ne ő keresse a kihívásokat hanem őt keressék, hát... egyrészt a többi bajnok is keresi őt, másrészt a felsorolt élmenők mind szerettek volna vele bokszolni, pont Wildert inkább cserkészni kell, mintsem kerülni.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-16 16:47:23

@spomb: ortiz kihivta de ugye szteroidosokkal nem bokszol kivéve talán stiverne.
wladra anno nem állt készen
parker aj hangoztatása meg nem jelent semmit.
szerintem még egy 40+-os briggset is kerülni fog.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-16 15:29:19

pedig most néztem, hogy a sport tv is lejátszaná a meccset, kíváncsi vagyok, hogy mi lehet az ok, ha tényleg elmarad? apropó sport tv, akkor gondolom, hogy a Whyte-Wach meccs is lesz majd legalább is remélem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-16 14:36:52

@Peacock: Igy van de en nem errol beszeltem.
Kiallt a kotelezokkel.
Az meg hogy kit hivogat ki hulyeseg,nem neki kell barkit is kihivnia,o a bajnok ot kell.
Vagy ilyen forditott vilagot elunk?
Vegul is mindegy,az ilyen emberek apritasaval visszafordithatatlan karokat okozott neki Haymon,sosem lesz elismert okolvivo.
Joshua a masik veglet,o meg mar csak lefele mehet szinvonalban,minden tovabbi ellenfele hurka lesz Wladhoz kepest,megis ki ellen vivhatna nem elore lefutott meccseket.
Wilder utjat allhatna,de nem valoszinu egy ilyen meccs mar.

    2017-05-16 13:19:49

@spomb: Joshua a 18. meccsén, 3. címvédésén Wladimirrel küzdött.
Parker az első címvédésére at akkor még szuperveszélyesnek tűnő ex-vb Haye-el, majd a kicsit sötét ló Hughie Furyval állt volna ki, de az említettek nem álltak ki ilyen-olyan okból. De 23 meccs alatt (egy címvédéssel) így is kiállt már Ruizzal, Takammal.
Wilder 38 meccs alatt, 5 címvédés alatt csak egy Stiverne-t és egy Scottot tud felmutatni. Ez a kritika alapja, miközben persze lehet mindenki mást ezért hibáztatni, de Wilder azért tény hogy csak kihív mindenkit, de valahogy sosem áll ki velük. És nem szomorkodik hogy elmaradt az egyetlen értelmes kötelező címvédő meccse, hanem látványosan (kár)örömködik rajta.
De ennyit az egész nem ér - én speciel nem szeretem kritizálni. A lényeg, hogy bokszoljon végre valódi ellenfelekkel (az más ha ők menekülnének előle, de nem erről van szó!!!), és ott váljon el hogy valójában milyen jó bokszoló. Hogy top 10, az azért szinte így is biztos. (De ez Stevensonra is igaz.)

» Peacock   válasz erre
    2017-05-16 13:07:40

hát remélem, hogy csak szóbeszéd ez, mert azért ez egy érdekes meccs lehet, egy kétesélyes meccs, nem lenne jó, ha elmaradna. Amúgy szerintem Chisora most képes lenne győzni!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-16 12:36:15

"Internetes hírforrások szerint"

Akkor jó. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-05-16 11:21:15

@dondannyboy: Igy van.

    2017-05-16 09:29:16

@spomb: 2 év alatt 1 kötelezője volt illetve most kap egy olyat aki finoman szólva se van már top formában.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-16 09:26:48

@Peacock: Wilder nem hatralt ki egy kotelezo elol sem,ugy tudom,az hogy annak ki a szemelye,arrol nem o tehet.

    2017-05-16 09:23:20

Röhej :) Várom mikor vezetik be az előzőek mellé még a platina, bronz, vas, alumínium öveket és címeket.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-16 09:14:25

@Peacock: Ne feledd el, hogy még simán kiállhat a Briggs-Oquendo meccs győztesével is, hiszen az is egy teljes értékű öv lesz. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-05-16 09:07:39

"...a nyertes a bajnok Deontay Wilder - Bermane Stiverne utáni - kötelező kihívója lesz."
Igen, különösebb jövőbelátása nélkül sajnos tudni lehet, hogy Wilder marad a bajnok (Stiverne aligha lesz valaha még top formában) - mi több a Chisora meccs után is;)

Jó lenne már Wildert egy Ortiz, Parker, Joshua, Wlad, Povetkin ellen látni (ezek lennének az igazi kompetitív meccsek). Vagy ha velük nem áll ki még mindig (ő és/vagy Haymon), akkor legalább egy Takam, Pulev, Ruiz, Whyte, Rivas ellen (őket szerintem verné is).
(Miller a nagy agyával átment előbb szumósba most meg testépítőbe, már nem is sparringol csak súlyzózik, így őt lassan kihúzhatjuk a reménységek közül, pedig kicsit bíztam benne hogy jobb lesz legalább Whyte-nál.)

Amúgy ennek a Chisore-Helenius meccsnek sem sok létjogosultságát látom - márhogy az nem baj hogy egymás ellen bokszolnak, csak valahogy Silver övet nem nagyon ér szerintem mert Chisora vereségből érkezik (még ha ez vitatható is de ugye ez a ranglistát nem befolyásolja), Heleniust meg azért mégiscsak kiütötte Dunhaupas (igaz azóta van két nyert meccse, de nagyon nem mindegy hogy kik ellen).

» Peacock   válasz erre
    2017-05-16 08:58:38

@GaiusM: Igen, ez a majdnem világbajnok, de mégsem világbajnok cím :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-16 08:55:57

A "Silver" itt mit is jelent most pontosan? Világbajnok lesz, de mégsem, mert az "Interim" és a "Gold", továbbá a "Super" bajnok is bajnok?
Mellesleg szerintem Chiso megoldaná most.

» GaiusM   válasz erre
    2017-05-16 08:50:31
Ugrás az oldal tetejére