×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A brit Tyson Fury szerint a nehézsúlyú IBF/WBA bajnok Anthony Joshua promótere, 2017-05-11 08:38:18 https://www.profiboksz.hu/2017/05/11/fury-joshua-lesz-karrierem-legkonnyebb-ellenfele/

Fury: Joshua lesz karrierem legkönnyebb ellenfele

A brit Tyson Fury szerint a nehézsúlyú IBF/WBA bajnok Anthony Joshua promótere, Eddie Hearn már le is foglalta a Wembley Stadiont 2018 áprilisára, természetesen a két fél küzdelmének tető alá hozása érdekében. A korábbi nehézsúlyú bajnok Fury egyébkét úgy gondolja, nem lesz nehéz dolga honfitársa ellen: "Mindig is azt mondtam, hogy Wladimir Klitschkot fogom a legkönnyebben verni, de ezt most megváltoztatom, azt hiszem, Anthony Joshuát még egyszerűbben intézem majd el. Megmondom, hogy milyen bokszoló ő és mire képes. Egyetlen esélye, hogy egy nagy ütést bevisz és ennyi. Egyébént se lábmunka, se állóképesség, se gyorsaság. Bohócot fogok belőle csinálni. Már októberben szívesen kiállnék ellene, de szerintem Klitschko visszavágót fog kérni tőle."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Schnauzer: Nem ér annyit ez az ember, hogy mélyre ássak magamban, szerintem tök okés dolog, hogy nem csípem a tagot.

» farkaskrisz   válasz erre
    2017-05-13 23:14:35

@Jersey Joe: Áááá, nem, nem idegesítem magam miatta, nem ér annyit Fjurkó.

» farkaskrisz   válasz erre
    2017-05-13 23:10:46

Majom Tyson!

    2017-05-12 15:09:44

Nincs benne semmi értelmetlen és nem kell hozzá pszichiáter :-)
Fury esetében például érdekes kérdés, hogy miért vált ki valakiből gyűlöletet a viselkedése. Akár el is fogadhatnánk olyannak amilyen, anélkül, hogy egyetértenénk azzal, ahogy viselkedik. A két dolog remekül megfér egymás mellett:-) Ez az a hozzáállás, amit mi is elvárunk másoktól magunkkal szemben: fogadjanak el, de ne akarjanak megváltoztatni.
Lélektan befejezve :-)

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-12 09:32:41

@Schnauzer: Aha, ez elmeletben szep, gyakorlatban sokszor ertelmetlen tanacs.
Ha mondjuk engem baromira irritalna sok arcatlan politikus, vagy mondjuk valosagsoszereplö, akkor nem gondolom hogy azt kellene elemezgetni pszichiater segitsegevel, miert is zavarnak primitv es köbunko reality szereplök, vagy az orszagot lenullazo gatlastalan politikusok.

» Melange   válasz erre
    2017-05-12 08:50:00

@farkaskrisz: Erre mondják azt, hogy ha valakiben valami marhára zavar (személyiségében, viselkedésében stb.), akkor el kell kezdenem mélyre ásni magamban, mert ezzel a dologgal nekem valami tennivalóm van az életben (nem véletlenül zavar az adott dolog). Ez most komoly! Direkt egyes szám első személyben írtam.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-12 07:59:34

Hát, ez hatalmas volt:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-12 00:38:02

@farkaskrisz: Valahogy így tudlak most elképzelni a géped előtt:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-12 00:28:34

Mikor Fury-ról van szó, ha csak meghallom a nevét, elönti a szívemet a sötét, vak gyűlölet! Igen, tiszta szívemből gyűlölöm a szövegét, viselkedését, megnyívánulásait!😬

» farkaskrisz   válasz erre
    2017-05-12 00:13:00

@bandi78: Ezzel a testalkattal elmehetne vígjáték-színésznek nyugodtan...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-12 00:05:02

@bandi78: a táncolós videóra írtam:)

» bandi78   válasz erre
    2017-05-11 21:49:50

@Jersey Joe: fetrengek a röhögéstől :DDDD

» bandi78   válasz erre
    2017-05-11 21:49:03

Sok közös vonás a másik gipsy-vel:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-11 21:09:41

Fiatal még Fury,talán vissza tud még jönni,azonban még egy ilyen hullámvölgyből már nem tudna kijönni,de talán már ebből sem,plussz a sportághoz való alázata sem az egeket verdesi.
Személy szerint úgy gondolom Joshua simán lebombázza majd,lesz majd egy nagy gála,mindenki hülyére keresi magát és röhögnek a markukba.
kb ennyi

    2017-05-11 17:53:04

A nagyszájú tohonya jövőbelátó! Még szerencse, hogy ő már mindent tud. Trollerpacal... eljön az idő és fexik-nyuxik.

» grabanc   válasz erre
    2017-05-11 17:41:15

@Jersey Joe: Látszik rajta, hogy szégyenli a kövérségét, és nem szívesen áll a kamera elé. :) Mondjuk 1000x inkább ez, mint Wlad modorossága.

    2017-05-11 17:34:19

@Leccgocsemp: Igen, kicsit osszekavarna a dolgokat, ha Wlad legyozne egy visszavagon Joshuat. Viszont attol csak a Fury - Joshua esne kutba, egy Wlad vs Fury visszavago nem. Marpedig ha Joshuat le tudna gyozni egy visszavagon, akkor tuti fel lenne porogve annyira Wlad, hogy Furynak is megprobaljon visszavagni, es ket nagy siker utan vonulna vissza.
Wilder pedig minden ismertebb bunyos es vilagbajnok meccse utan nyilatkozik valami hasonlot, hogy kivel allna ki es kit verne meg, aztan boksozl egy helikopter-szerelo ellen. Nem kell komolyan venni, csak egy kis figyelemre vagyik.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-11 17:02:29

Szerintem direkt hízott meg,hogy amikor visszafogy még könnyedebben menjen az Alisasszé!:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-05-11 16:23:50

Szerintem Fury a Klicskó elleni meccsén is be volt kokózva. Vagy legalábbis nagyon úgy nézett ki, és ez megmagyarázná a fura grimaszait, a mozgását, az állóképességét, na meg azt is, hogy (tény, nem találta el őt túl sokszor Wlad) szinte fájdalom nélkül kibírta az ütéseket, pedig nem egy betonfejű bokszoló (Wlad meg nem éppen papír öklű).

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-11 16:16:10

@Kane: Nem veszed figyelembe, hogy Fury mekkora játékos :-)
Megvan hozzá a személyisége, egyedisége, kiszámíthatatlansága, hogy összezavarja úgy a rajongókat, mint ellenfeleit.
Kíváncsi vagyok én erre a mentálisan teljesen szétesett, szétdrogozott, depressziós, motiválatlan kövér emberre :-)

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-11 15:33:11

Srácok, azt azért vegyétek már figyelembe, hogy az egész depressziós-kokainos duma azután jött, hogy kiderült a dopping ügyei :D

Nem kólával bukott meg, hanem szteoriddal. Utána jött a mentális probléma szöveg. Szóval ne vegyétek készpénznek azt a dumát :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-05-11 15:20:39

@bpjotruska: meg Charr-al is volt valamiféle beszélgetése Fury-nak a youtubeon láttam ki tudja lehet, hogy ő lesz az ellenfél. Végül is ő sem lenne rossz, mert azért ismert figura, nem rossz bunyós, de azért Fury-nak simán verhető még így is, hogy így elhízott meg minden. remélem, hogy összeszedi magát Tyson, és tényleg jó formába tud kerülni, mert a nehézsúlynak kéne azért egy Fury , de egy jó formában lévő, motivált, és aktív Fury . Meg azért a tesója Hughie sem rossz, nagyon kíváncsi lettem volna a Parker elleni meccsre, csalódott voltam, hogy elmaradt. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-11 15:15:48

@bpjotruska: Megkérdezném, hogy mi történne akkor, ha Wlad bevállalná a visszavágót (nem hiszem, de nem lehetetlen) és mindenki meglepetésére győzne? Újra kellene osztani a lapokat és kútba dőlnének a tervezett meccsek, mint Joshua - Fury, stb.? Ráadásul Wilder is azt nyilatkozta Joshua győzelme után, hogy jövőre megtarthatnák a cimegyesitést is. Tudom, sok a ha, de minden még átirodhatna is?

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-05-11 15:08:49

@CHUBAKKA: Price-ot nem ajanlanam egyelore, ellene azert ha nem eles az ember, es nincs betonbol a feje, benezhet egy nagy bombat, kikapni tole viszont akkora blama lenne, hogy kb veget is vethetne Fury visszateresenek. Ezen kivul meg szerintem Price karrierjenek mar vege, nem akar o felhozoemberre valni, masra pedig mar nem lenne kepes.
Cornish valoszinuleg veszelytelen lenne Fury-ra, a merlege jo, de a Joshua elleni vereseg ota olyan bunyos ellen is ment vegig a 6 menetes meccse, akinek 22 KO/TKO veresege van ; szoval utesekre nem nagyon kell szamitani a reszerol, inkabb egy jo atmozgato edzes lehetne Fury-nak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-11 15:05:05

@bpjotruska: így van, nem is rossz bunyósok akiket mondtál, és pl én Cornish-t csípem is, nyert is pár meccset azóta, hogy AJ kiütötte, szóval aktív, Dimitrenko meg ugye a veretlen Granatot intézte el . Vagy ott van még Price is, hozzá mit szólnál? ;-) no mi lesz veled királykategória ?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-11 14:56:44

@Jersey Joe: :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-11 14:52:01

https://www.instagram.com/p/BT...


Ezt az embert...:D

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-11 14:47:15

@Valero: Valoszinuleg rendben lesz. Volt mar eddig is 120 kilo felett meccse, most ha vallal egy-ket felhozot 130, majd 120 kilo korul, azokat meg tudja oldani ugyis ; meg egy felhozoember ellen nem is kell ugy boksozlnia, mint Wlad vagy Joshua ellen, ott inkabb odaall verekedni es ramegy a kiutesre, abban meg annyira nem zavarja majd 10-20 kilo plusz. Jovo aprilisig van ido boven, en mindenkepp azt latnam jonak, ha boksozlna 2-3 felhozommeccset, mondjuk sorban ilyen Ian Lewison, Dave Allen majd Gary Cornish/Dimitrenko kaliberu csavok ellen, es kozben fokozatosan szabaduljon meg a plusz kiloktol.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-11 14:46:15

@Kane: Wlad ellen nem Fury volt szuper, hanem az ukrán muzsikált nagyon vérszegényen.
A Joshua elleni Wlad lenyomta volna Fury-t.
Joshua szétveri.

» Galamb   válasz erre
    2017-05-11 14:41:11

@Schnauzer: Most ütközött ki rajta az egész, depresszió, motiválatlanság, összeomlás. Mentálisan már talán haza is vágta az idegeit, azóta nem is bokszolt, csak iszonyat dagadt lett. Bármit meg mernék tenni tétnek arra hogyha összejön a meccs nem lesz 5 menetnél több. Klicskó elleni formájában zavarba hozhatta volna Joshuát, de az nem fog visszatérni.

    2017-05-11 14:32:23

Azért egy "szét drogozott", hosszasan inaktív, túlsúlyos bunyóstól ez nem olyan rossz szerintem. Aztán ezek még csak a kezdeti edzegetések. Nem lesz vele semmi gond, komolyan kell vele számolni, ha ő is komolyan gondolja a továbbiakban a visszatérését!
https://www.youtube.com/watch?...

» Valero   válasz erre
    2017-05-11 14:32:21

@ogreface: Nagy kérdés a kihagyás, bár Wlad is nagyon jó formában volt és ugyanakkor bokszoltak.
Látva Chavez aszalódását a fogyasztás is nagy kérdés, bár Furynak nem kell egy bizonyos súly alá mennie, lehet pár kilóval az ideális súlya felett is, ha annál még jó a gyorsasága és dinamikája.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-11 14:32:10

@Kane: Nem hiszem, hogy Fury most kezdte volna a kábszerezést, szerintem régóta nyomja. Biztos, hogy negatívan hat, de szerintem már Wlad előtte is tolta rendesen, mégsem volt rossz formában.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-11 14:27:50

A Wlad elleni produkcioja ota megtanultam, hogy barmilyen bohocnak is mutatkozik az interjukban, Furyt komolyan kell venni.

Azt viszont nem hiszem, hogy Tysonnak konnyebb dolga lesz AJ-val mint Wladdal volt. Eloszor is a Joshua elleni Wlad is mar egesz mas kihivas lett volna Furynak, mert nem felt volna kockaztatni. Joshua meg egyaltalan nem fog felni par pofon aran kozel menni es kozelharcba bocsatkozni Furyval. Joshua szamara sem lenne konnyu meccs Fury labmunkaja es mozgekonysaga miatt de azert nem annyira elerhetetlen a gipsy mint amennyire Wlad ellen tunt. Az ukran ha nem felt volna annyira attol hogy pofont kap joval tobbszor is eltalalhatta volna.

» Slajos   válasz erre
    2017-05-11 14:26:16

Erős túlzásnak tartom, hogy Furyt keresni kell a ringben. Meglehet őt könnyen találni, még ha ügyesen elmozog is. Egyszer volt Budán kutyavásár, ez érvényes szerintem Fury egyszeri nagy győzelmére is, és arra is, hogy ha ugyan azt meg is csinálja más ellen, az eredmény nem kell, hogy megint a Wlad elleni legyen. Ha összejön is a meccs Joshuával, nem neki fogok szurkolni, de szerintem nem lesz az 10 menet sem. Ha Fury csak ugyanazzal fog előállni újra, nagyot fog koppanni. De jól csinálja a szövegelést, el kell ismerni, csak nem biztos, hogy ez mindenkire egyformán hat.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-05-11 14:18:40

@Dave28: "Én soha nem értettem azt, hogy egy kb 120 kilós csávóra hogy lehet azt mondani, hogy papíröklű, meg átgyalogolnak az ütésein meg ilyenek."

Nézd meg Valuevet - aki nem 120 kilós volt - hogy bizonyos szint felett kit ütött ki... vagy akár tudott egyáltalán padlóztatni.

    2017-05-11 14:13:17

@Kane: Mondjuk ja, a kábítószerezés nyomai nem múlnak el nyomtalanul, lásd Maradona is hogy lelassult a 80-as évek végére, pedig még fiatal volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-11 14:05:11

@Subi: Jogos :)

» bandi78   válasz erre
    2017-05-11 14:04:59

Fury sosem lesz a régi, ennyi kábszizás hatása nem csak az agyat de a reflexeket is hazavágja maradandóan, aki nem hiszi majd meglátja milyen tompa lesz magához képest, semmi esélye Joshua ellen, nagy csalódás lesz, majd meglátjátok.

    2017-05-11 13:45:59

Szerintem Fury-t egy Wlad elleni visszavago utan lehetett volna jobban bearazni.Oke, hogy belemerult a joba de a mai napig nem emlegeti a visszavagot,talan nem veletlenul.

» Bruneor   válasz erre
    2017-05-11 13:19:19

hát ez a Fury már megint elkezdte a szövegelést, csak már a ringben látnám. ki lesz az ellenfele Charr, vagy ki ? Legkönnyebb meccse, hát ezt ő sem gondolhatja komolyan, de hát kellenek az ilyen dumák, hogy az emberek felkapják a fejüket , Fury mindig is nagyon jól tudta, hogy kell eladni magát! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-11 13:14:48

Furyt Joshua is keresni fogja a ringben, csak éppen nem fogja megtalálni! :D
Ilyen mozgáskultúrával nem rendelkezik se Joshua, se mások a mezőnyben, amihez párosul a nagy ütőtáv, a kiugróan nagy magasság, a jó reflexek, gyorsaság, határtalan önbizalom, jó állóképesség(100%-os forma esetén) és a színes technikai repertoár! Fury a négereket megszégyenítő lazaságával egyedi, és valószínűleg Joshua számára sem verhető ellenfél, a hibái a Klitschko meccsen alaposan ki is ütköztek!
Fury stílusát nagyon okosan az adottságaira alapozva tökéletesítették, amik alapból kiválóak!
Most minden azon múlik, hogy mennyire nyeri vissza a régi formáját?! A youtubon látható kis videók alapján szerintem azért olyan komoly problémák nincsenek, mint ahogy azt egyesek gondolják. De minden éles mérkőzésen fog majd kiderülni!
Viszont ha már a jelentős túlsúlyról beszélünk, akkor ne felejtsük el Brian Nielsen-t, aki bár nem volt világklasszis, de egész szépen helyt állt ismertebb bunyósok ellen is, a maga 191 cm magasságával, és a piaci hentes alkatával! A leszállóágban lévő Orlin Norrist például egyhangú pontozással meg is verte 12 menetben, Tysonnal is bunyózott 6 menetet, a szintén nyugger Holyfielddel 10-et. Na most hozzá képest Fury kategóriákkal jobb bunyós, és ennyire még ő sincs szétfolyva megcsöcsösödve! :D :D Én semmi esetre sem írom le Furyt, hiba lenne!

» Valero   válasz erre
    2017-05-11 13:06:47

@ogreface: Szerintem is ez lesz a legnagyobb kérdés. Ha ennyit fogyaszt, elég sok energiát fog veszíteni, a teste is más lesz kissé.

De mindegy, lesz addig felkészülési mérkőzése, ott világosabb képet kapunk.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-11 13:01:51

@Galamb: Ismerjük a 100%-os 2017-es meccs előrejelzéseket :-)

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-11 12:49:47

Fury akkora verést fog kapni, mint amekkora ő maga. Most az egyszer nagyon melléfog. 100%, hogy a padlón végzi.

» Galamb   válasz erre
    2017-05-11 12:26:13

@Schnauzer: "Ha Joshua nem tudja letámadni és kiütni az meccs első felében, akkor már nagyon nehéz dolga lesz a kondija miatt."

De vajon Furynak milyen lesz az állóképessége a közel 50 kilós fogyasztás és ennyi kihagyás után?

» ogreface   válasz erre
    2017-05-11 12:23:55

@Blackpanther: Szerintem ilyet senki nem mondott. Azt írták itt többen is, hogy azért ahhoz elég az ütőereje, hogy ne gyalogolhassaon át rajta. Ha nyer Fury, akkor az szinte biztos WP lenne. És ha valahogy leadja azt az "akót", akkor még benne is van a pakliban.

    2017-05-11 12:13:22

Joshua ebből is felállt, majd pont Fury fogja kiütni???

goo.gl/MH7IZm

» Blackpanther   válasz erre
    2017-05-11 11:47:15

@bandi78: Chisora is megérezte, azokat a kis pötyögéseket, aki azért bírja a pofont. Nem is jött ki a 11. menetre, és az is világosan látszott, hogy az arca nem csak holmi másnaposságtól gyűrött kissé. :)

    2017-05-11 11:37:53

Egy jó Fury képes kipontozni AJ-t.

    2017-05-11 11:24:51

Remélem, hogy összejön. Kell Furynak két felhozómeccs. Én az egyikre (ami nem mellékesen még hozhat is a konyhára) David Price-t választanám, mert simám verhető, nagydarab is, és brit. Mondjuk az lehetne a második AJ előtt. Először meg egy tényleg felhozó meccset kéne lenyomnia.

» GaiusM   válasz erre
    2017-05-11 11:16:22

Én soha nem értettem azt, hogy egy kb 120 kilós csávóra hogy lehet azt mondani, hogy papíröklű, meg átgyalogolnak az ütésein meg ilyenek. Tény, hogy Fury nem a legnagyobb ütő, de az is tény, hogy Joshua meg nem a legjobb állú. Nehézsúlyban meg azért nincsenek kis pofonok. Wlad se véletlenül volt tanácstalan... Fury ütése arra simán elég, hogy nem lehet csak úgy ész nélkül támadni. Bőven benne van a pakliban, hogy Fury AJ-t is kipötyögi. Persze még előtte le kell adnia kb fél mázsa felesleget :D

» Dave28   válasz erre
    2017-05-11 11:14:33

Hát, nem tudom. Fury ütőereje ahhoz sem lenne elég, hogy Chavez Jr.-t kiüsse.

Valószínűleg azért szart be Wlad annyira h ütni se mert!

Szerintem Fury nagy előnye h naturálisan erős (nincss felgyúrva) laza gyors amivel a kötöttebb Joshuanak lenne baja!

» thurman   válasz erre
    2017-05-11 11:07:41

Egy két méteres, százhúsz(? :) ) kilós ember nem üt kicsit. Fury sem. Ha leállna és meghúzná az ütéseit, akkor nyilván jóval nagyobbat ütne, de célpontot is nyújtana, amit -szerintem- esze ágában sincs megtenni egy Klitschko vagy Joshua ellen. Sok ütés Furytól már nagyon kellemetlen tud lenni, arról nem is beszélve, hogy azért a kondit is gyilkolja.
Fury jelenlegi formáját nézve nyilván Joshua az abszolút esélyes, de ha sikerül topforma közelébe kerülnie Furynak, akkor már közel sem lesz olyan egyértelmű a kép.
Amúgy meg szerintem azon akadna ki mindenki, ha nem így nyilatkozgatna. Akkor tuti valami nagyon erős nyugtatót szedne. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-05-11 10:47:23

Fury jó közepes ütőerővel van megáldva, ami nem sok, de azért ahhoz bőven elég volt hogy mondjuk Chisorának feldagassza a fejét! Azért ahhoz bőven elég az ereje, hogy gyorsasággal, pontossággal vegyítve nagyon is kellemetlenek legyenek az ütései!
Egyébként igaza van, tökéletesen kiütköztek Joshua hibái, ill. Klitschkonak csak egy hajszálon múlott a győzelme, míg Fury gyakorlatilag kibokszolta és porig alázta az ukránt.
Jelenleg Furyra mondom azt, hogy minden adottsága meg van ahhoz hogy elverje Joshuát, az ütőereje az ami gyengébb, de nem rosz az se!

» Valero   válasz erre
    2017-05-11 10:32:21

Addig az rendben van , hogy Fury hamarabb eléri AJ-t de Joshua nem is lesz beszari odaállni ütni . Márpedig szerintem nem fog félni Fury ütéseitől . Klicsko ellen eljátszotta ezt de szerintem ez most nem fog működni valamint mentálisan sem hiszem hogy meg tudja zavarni Joshuát báár Furyról beszélünk :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-11 10:29:26

Hát, nem tudom. Fury ütőereje ahhoz sem lenne elég, hogy Chavez Jr.-t kiüsse, tehát idő előtti győzelem nem elképzelhető. AJ azért képzettebb, mint Klitschko, jobban variálja az ütéseket, tehát nem tudná vele azt csinálni, amit az ukránnal.

Ha pedig pontozás lenne a vége, nyilván amellett döntenek, aki nagyobb piaci értéket képvisel, az pedig nem a hatékony, de kb. nézhetetlen stílusú, papíröklű, puhos Fury.

    2017-05-11 10:06:38

joshua és wlad között az lesz a különbség,hogy aj nem lesz tanácstalan/beszari(?),és darálni fog,mint amikor klicskót letámadta,nem látom magam előtt,hogy akkor fury el tud menekülni.

    2017-05-11 09:41:18

Ha sikerül emberi súlyt elérnie, semmi sem lehetetlen. Klitschko megalázása után nehéz lenne azt mondani, hogy biztosan őrültséget beszél és semmi esélye sem lesz.

    2017-05-11 09:37:49

Sok igazság van benne. Ha Joshua nem tudja letámadni és kiütni az meccs első felében, akkor már nagyon nehéz dolga lesz a kondija miatt. Meg fog gyűlni a baja Fury mozgékonyságával és azzal, hogy Fury már rég eléri, mire Joshua ütőtávon belülre kerül.
Ennek ellenére én nem Fury tartom esélyesebbnek, de jóval nehezebb dolga lesz vele szerintem Joshuának, mint Wladdal, aki fix célpontot jelentett számára.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-11 09:37:07

Valószínűleg Õ ebben szentül hisz is.

» GabrielGray   válasz erre
    2017-05-11 09:14:18

Most sem mondott hülyeséget Fury.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-11 09:10:10
Ugrás az oldal tetejére