×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A Felix Promotion június 10-i élő televíziós bokszgáláján 2017-05-10 10:25:01 https://www.profiboksz.hu/2017/05/10/cimmeccsel-debutal-profikent-bacskai-balazs/

Címmeccsel debütál profiként Bacskai Balázs!

A Felix Promotion június 10-i élő televíziós bokszgáláján végre bemutatkozik a hivatásos ökölvívók között Bacskai Balázs, az elmúlt egy évtized legeredményesebb magyar amatőr versenyzője. Az M4 Sport csatorna reggeli műsorában került bejelentésre a hír.
 
A 29 éves ökölvívó – Erdei Zsolt és Kovács István debütálása óta – a legkomolyabb múlttal rendelkező hazai bokszoló, aki profinak szegődik; Bacskai 2008-ban junior világbajnok, 2010-ben felnőtt Európa-bajnok lett, míg tavaly ringbe léphetett a riói ötkarikás játékokon. „Benji” a Felix Promotion színeiben mutatkozik be a hivatásosak között, éspedig a vállalkozás június 10-i rendezvényén. A szakág váltáshoz súlycsoportváltás is párosul Bacskai esetében, hiszen a népszerű ökölvívó amatőrként még 69 kilóban versenyzett, profiként pedig középsúlyban (72,6 kg) osztja majd a pofonokat.
Már az olimpia után közöltem, hogy szeretnék elmenni profinak, azóta a lehetőségeket jártam végig” – fogalmazott a kétgyermekes családapa. „Volt egy komoly német ajánlatom, a Bundesligában szereplő csapatomon keresztül, de végül Szellő Imiékhéz hasonlóan én is a Felix Promotion mellett döntöttem. Mindenképp szeretnék teljes karriert befutni a hivatásosak között is. A teljes képhez hozzátartozik az is, hogy eddigi mesterem, Erdei Zsolt elnökké választása miatt új helyzet állt elő.”
A budapesti öklöző 10 menettel debütál, Magyar bajnoki címmérkőzésen egy hozzá hasonlóan rendkívül sikeres egykori amatőr válogatott versenyző, Harcsa Norbert ellen, aki profiként veretlen, az eddigi nyolc mérkőzésén. Egészen biztosan szenzációs, presztízs mérkőzés várható a két klasszis között, tíz menetben, a Pintye Szabolcs sérülése miatt gazdátlanná vált középsúlyú Magyar-bajnoki címért. Bacskai felkészülését a hivatásosak között egykoron profi boksz világbajnok Kótai Mihály irányítja. „Tudom, hogy ez a küzdelem egy nagy ugrás lesz, de bízom magamban, valamint a körülöttem lévő szakmai stábban, és igyekszem felnőni majd a feladathoz. Sportember vagyok, a kihívások éltetnek, így ezzel a lehetőséggel élnem kellett” – fogalmazott Bacskai.

A Harcsa-Bacskai küzdelemmel fémjelzett június 10-i Felix Promotion gálát az M4 Sport élőben közvetíti. Bővebb információkért keresse fel a vállalkozás hivatalos weboldalát, melyet a www.felixpromotion.com címen lehet megtalálni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Romsy: Igaz, bocs. Akkor gondolom, hogy nem megfelelő feltételekkel...Félix valszeg jobbat kínált.

» kovban   válasz erre
    2017-05-13 14:01:24

@HunFighter: Bakker erre nem lehet alapozni egy 10 menetes meccsen hogy az ellenfél ugyis elfárad! Mivan ha nem?

» thurman   válasz erre
    2017-05-13 12:19:24

@bpjotruska: Tudod egy jó edző mindíg tudja ogy mikor mi kell a bunyósnak. Tudja hogy mitől tud feljebb lépni, mikor és mivel lehet a napi monotóniából szuper edzést csinálni. Ezért vannak a top istállókban top edzők, mert ezeket mind tudják.
És biztos vagyok benne hogy ha kimennénk bármelyik edzőhöz, olyat edzés munkát mutatnának amiről eddig nem is hallottunk.
Amúgy ők is csak csúcskategóriás bunyóssal dolgoznak és miért, mert ők már a világbajnok szinten vannak. Õk szintén világbajnokok akárcsak a tanítványaik. Oda bekerülni és ott edzeni maga az ötöstalálat. Utcáról oda nem lehet beesni, sparringolni meg főleg.

» colos1   válasz erre
    2017-05-11 22:44:17

@thurman: Ki mondta, hogy végig fog menni a 10 menet? :'D Harcsát a 6. menet után hordágyon kell levinni már csak a kondi K.O. miatt, ha Benji el nem intézi hamarabb :D Esélytelen, hogy végigmenjen, de ha végigmegy, Benjinek az utolsó 4-5 menet élete legrelaxálóbb menetei lesznek, mert Harcsa ki fogja köpni a tüdejét :DDD Mindenki arról beszél, hogy szegény Benji nem fogja bírni a 10 menetet, de az senkinek sem merült fel, hogy kondikirály Harcsa lesz az ellenfele :DDDDDDDDDDDD

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-11 22:30:57

@colos1: Persze, hogy sok mulik, de rossz alapanyagbol egy klasszis edzo sem tud, vagy csak nagyon ritkan vb-szinvonalu bunyost faragni, egy vilagklasszis kepessegu bunyos meg szinte barmilyen edzovel ki tud magasodni a mezonybol.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-11 19:44:15

@bpjotruska: Hát sokat nem kockáztatnál:D Amúgy ez olyan -ezen a szinten- mint a Reál Madrid, vagy a Barcelona edzőjének lenni. Olyan sztárjátékosok vannak ott hogy nem tudsz tévedni. A győzelem tuti, a kérdés hogy mennyivel?

De amíg az edző ezen a szinten edzhet addig sokat kell neki melóznia. Hidd el az edzőn nagyon-nagyon sok múlik.

» colos1   válasz erre
    2017-05-11 19:33:23

@Csumirobi: "de nézd csak meg Klicskó legutóbbi meccsét, ki gondolta volna hogy Õ ilyenekre is képes? És képes mert kihozták belőle."
Klicskobol esetleg Steward hozott ki komoly dolgokat, amikor talpra tudta allitani a csunya veresegei utan. 40 evesen mar nem tanult o semmi ujat, ezt amit Joshua ellen lattunk, o sajat magabol hozta ki... Banks kb azert van ott szerintem, mert ugy illik, hogy egy adott szinten legyen edzoje is egy bunyosnak.
Kicsit tul nagy szerepet tulajdonitanak szerintem az edzoknek. en siman fogadnek barkivel, hogy egy altalam felkeszitett Klicsko most is legyozne egy akar 2 honapon at Freddie Roach-al vagy barkivel keszulo Charles Martin-t :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-11 19:08:04

nem a profi karrierje alakulása itt most a mérvadó, hanem hogy olimpiai bajnokként és érmesként nyilván többet látnak valakiben, mint aki harmadik nekifutásra jut ki és akkor is első körben simán kiesik.

    2017-05-11 18:43:50

@Romsy: Hát Koko nem jó példa, mert egyszer nem tudta megvédeni az öveit.

» colos1   válasz erre
    2017-05-11 18:39:58

@Csumirobi: honnan? vannak erre szakemberek, régen bombázták volna jobbnál jobb ajánlatokkal, ha bárki is látna benne annyit, mint egy Kokóban pl.

    2017-05-11 18:28:04

@csiga: Addig pedig eldönti a technika és a mentális erő hogy ki a jobb, és mindkettőben Bacskai áll jobban.

    2017-05-11 16:06:32

@Kane: Így van. Egyből tíz menet rengeteg. Éppen ezért vagy ledurrantja Bacskai az ötödik menetig Harcsát, vagy két tántorgó ember fog a levegőért küzdeni a ringben.

    2017-05-11 15:50:27

@Romsy: Honnan tudod hogy melyiik bunyósban mennyi van? Biztos vagyok benne hogy a külföldön többet ki tudnának hozni a tehetséges bunyósokból. Itt ennyit tudnak az edzők, de nézd csak meg Klicskó legutóbbi meccsét, ki gondolta volna hogy Õ ilyenekre is képes? És képes mert kihozták belőle. És biztos vagyok abban is hogy Szellőből, Harcsából és a többeiekből is kitudnak préselni. Ez edzői kérdés, ők előbbrébb vannak mint a magyar edzők ez tény. És ha vki többet tud attól nem szégyen tanulni.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-11 15:43:34

@batka1: nem hiszem, hogy értelmezési problémáim lennének. Mint embert én is csípem Kótait, mert amennyire ismerem jó szándékú gyerek.
De sajnos olyan kvalitásai vannak (nincsenek), ami miatt inkább a "csórikám" kifejezést használtam, mint sem hogy megsértsem.
A sikeres edzőkkel való példálózás azért volt, mert te megint belemész abba amibe itt sokan: a "mit értél el te?" kategóriába. nem személyeskedtem veled, de ha szeretnéd, akkor menjünk el ilyen irányba. sokaknak felajánlottam már ezt a lehetőséget is, de ezt senki sem választotta még.
Csak javasolnám, hogy egyszer mondjuk beszélgess el pl Mocsár Gyuszival, utána Kótaival és ha van egy kis érzéked, akkor rögtön ráérzel miről írok.
Ismétlem: nem fogom leírni mi a baj Kótaival, mert az sértésnek számítana. nem emberi baj van vele, úgyhogy nyugodtan bírhatod ahogy én is. csak ne legyél álszent

» Hatton   válasz erre
    2017-05-11 15:37:35

@Hatton: Már megbocsáss, de olyan dolgokat írsz, amit én nem mondtam. Az írtam, hogy kedvelem Kótait és nem tudom milyen edző lesz, de te sem. Csak mert azonnal lehúztad. Nem mondtam, hogy jó edző (mivel ugye nem tudható előre) és a kommentátori dolgokról egyáltalán nem is írtam. Azt is írtam, hogy nem hiszem, hogy csórikámnak kellene nevezned, mert nem az. Egyébként van némi ellentmondás a kommentjeidben. Egyszer jó előre lekicsinyled Kótai edzői kvalitásait, aztán meg példálózol olyan sikeres edzőkkel, akik nem voltak kimagasló bunyósok. Szerintem gondold át a mondanivalód mielőtt írsz és értelmezd azt a kommentet, amire reagálsz.

» batka1   válasz erre
    2017-05-11 14:48:14

Félix ezzel csak nyerhet; Ha Harcsa győz, akkor újabb lendületet kap a karrierje, ami az eddigi gyengébb teljesítménye miatt rá is fér. Ha meg kikap, akkor meg majd bohóckodhat magyar címekért némi apróért, ha lesz hozzá affinitása. Bacskai ha nyer, akkor egyből "fel is van építve", ha meg kikap, akkor meg nyomnak gyorsan egy resetet, aztán elkezdik a hurkatöltést és majd alakul valami.
És ami a legjobb, hogy mi szurkolók is csak nyerünk az ilyen tökös párosításokon.

» Gergoke   válasz erre
    2017-05-11 13:17:38

@csiga: De Harcsának ugyanígy nincs meg ez. Legutóbb egy alacsony tempójú zsákolásba belefáradt szemmel láthatóan, egy teljesen kezdő ellen szó szerint. Erőnlétben itt mindenképp Bacskainak lesz fölénye, Harcsának már amatőrben is gondjai voltak ezzel míg Bacskainak soha sem.

    2017-05-11 13:11:17

@batka1: ha szerinted jó kommentárokat csinál a meccsekhez és jó edző Kótai, akkor az is egy vélemény, bár vicces. annak meg hogy ki mit ért el semmi köze ahhoz, hogy lásson dolgokat. teddy atlas vagy lou duva kajak szar bunyósok voltak pl és hatalmas edzők, de ezer ilyet lehetne mondani.
ha szerinted Kótainak nincsenek bizonyos hátrányai, akkor nincs miről beszélnünk.

» Hatton   válasz erre
    2017-05-11 12:13:23

azzal mondjuk nem értek egyet, hogy külföldi promóterhez kellett volna mennie, félix nagyjából kihozza ezekből a magyar versenyzőkből a maximumot, általában felépíti őket olyan szintre, ahol már jó összegért össze tudnak csapni egy olyannal, aki ellen semmi esélyük nincs (Bedák, Nagy). ennél nagyobb (reális) célja meg nem nagyon lehet olyan versenyzőknek, akik nem Erdei/Kokó szintjén álltak amatőrben.

meg egy külföldi teamben lehet még akkor is ő lenne a 20. senki, ha legyőzne 8-10 pozitív mérlegű bunyóst, félixnél meg -ha jól sikerül,- lehet az első meccse után a fő attrakció és köré épülhetnek a későbbi gálák, az meg gondolom neki sem hiányzik, hogy külföldön töltse a hurkát, 33 évesen meg vívjon egy interkontinentális címmeccset és esetleg később kap beugróként valami komolyabb meccset is ha jól szerepel. :D

    2017-05-11 11:55:24

@kovban: ott van a cikkben, hogy hívták.

    2017-05-11 11:34:45

@Csumirobi: "Nem értem Balázst, hogy miért nem ment egy külföldi promóterhez."

Talán mert nem hívták.

» kovban   válasz erre
    2017-05-11 09:45:29

Nem értem Balázst, hogy miért nem ment egy külföldi promóterhez.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-05-11 08:59:42

@batka1: Kicsi az esely :)

» liviano   válasz erre
    2017-05-11 08:37:28

@Istvan: Szellő Imiben maximálisan egyetértünk, ő is volt junior vb érmes, ő is szép reményekkel vágott neki a profi karriernek. Vele kapcsolatban kötöm az ebet a karóhoz: neki sok a cirkáló, vagy legalább is a legmagasabb szinten esélytelen ebben a mezőnyben.
2 kávé után most én is óvatosabb vagyok Benji-t illetően, de én azért bízom a tudásában, és szurkolok neki, hogy legalább egy EBU övet megkaparintson! Koko óta ez senkinek nem sikerült, annak meg már vagy 17 éve.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-11 08:22:30

@csiga: Valamiért Félix dobta Harcsa csontját, Bacskait fogja favorizálni. /Hozzáteszem, teljes joggal./

Szerintem csak azért, mert ez egy izgalmas párosítás a szurkolóknak, számára meg kiderülhet, hogy a meccs után kit érdemesebb favorizálni.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-11 07:45:31

@Hatton: Kótai Misit én kimondottan kedvelem. Nem tudom mit fog produkálni edzőként, de te sem. Az a jelző, hogy "csórikám" pedig nem hiszem, hogy ráillik. Õ ugyanis elért valamit ebben a sportágban, amit nem tudom te elértél-e?

» batka1   válasz erre
    2017-05-11 07:35:43

@HunFighter: Komoly tévedésben van az, aki azt hiszi, hogy Bacskai szervezete kész van 10 menetre.

Nincs.

Valamiért Félix dobta Harcsa csontját, Bacskait fogja favorizálni. /Hozzáteszem, teljes joggal./

    2017-05-11 07:29:01

@HunFighter: Ja értem akkor benji biztos nem fárad el 10 menetben, elképzelhető, de 3menetet végigütni egy dolog, 10menetet végigütni megint más!

» thurman   válasz erre
    2017-05-11 07:12:31

@bandi78: Szerintem ezt a meccset simán elveszti, az utolsó dobása pedig Pintye ellen lesz (szerintem lesz ilyen mérkőzés is még ebben az évben).

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-11 00:12:48

Norbi adottságai sokkal jobbak, mint amit eddig profiként mutatott. Hogy ennek mi az oka, azt valószínűleg csak ő tudja.
A Lomachenko-Salidóhoz képest a nagy különbség az, hogy Salido kimaxolta, amit a profi bunyóban az ő képességeivel ki lehet hozni, Norbi meg mintha nem találná a helyét a profik között.
Jó kis meccs lesz, Bacskai jó eséllyel nyer -kezdeti pár meccset letud ezzel és repülőrajtot vesz-, ha meg nem, lehet azt mondani, hogy korai volt még. Norbinak meg vszeg az utsó dobása, ha szeretne még vmit virítani.
Köszi, Félix! :)

» bandi78   válasz erre
    2017-05-10 23:24:12

@thurman: Nem kisebb, klasszisokkal nagyobb a különbség Bacskai és Harcsa között. Harcsa az első menetben még veszélyes tud lenni, a 7. menetben már önként kapitulál a mérkőzés során, ha Benji nem szedi szét, mert már a 3-4. menetben kiköpi a tüdejét. Benjit nem kell félteni, amíg ő elfáradna, addigra már rég az öltözőben van és már túl van egy meccs utáni interjún. Loma és Salido között is nagy a különbség, de nem olyan nagy, mint Benji és Harcsa között.

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 22:38:44

Bacskai osszetori a Harcsat.

» torontoisrac   válasz erre
    2017-05-10 22:21:54

@HunFighter: Figyelj Bacskai sem egy Lomachenko, és még mindig kisseb külömbség van bacskai és harcsa között tudásban ,mint loma és salido között van volt!

» thurman   válasz erre
    2017-05-10 21:53:16

@Romsy: Egyetértek. Nem fair így a hírverés.

    2017-05-10 21:24:12

@Peacock: Miből gondolod, h pl. az itthoni srácok nem dolgoznak már jó ideje erőnléti edzőkkel és dietetikussal?
Akkor még1szer leírom! Az edzőválasztás, sehol a világon nem a promoter feladata, de még a menedzseré sem (ahol ez külön van)... Max javasolhatunk. Ennyi. Mindenki maga választ.
Mivel pl. a kongresszusokra való kiutazás költségeit, nem az ökölvívók dobják össze nekünk, így az ő utazásaikat külföldre sparring, kinti edzések sem nekünk kell vagy feladatunk finansziroznunk!
Az Univerzum speciális volt ilyen téren (nem is létezik már). :((
Azt előtte sem csinálta senki és azóta sem! Viszont akik az Uni előtt kezdték el a pályát, azóta is vannak... Lehet, h jó volt az elképzelés és ott akkor, müködött, de hosszutávon... Sajnos azt látom, sokan csak azt hiszik, h ismerik a rendszert, de nem!

    2017-05-10 21:23:22

Szerintem nagy ugrás egyből 10 menettel debütálni egy rutinosabb profi ellen.
Én látok benne rizikót.

    2017-05-10 21:22:14

@HunFighter: Igen teljesen más helyzet. Harcsa nem egy rengeteg meccsrutinnal bíró vérprofi hanem egy kiégett amatőr hatását keltő, iszonyat gyenge kondival rendelkező bunyós aki egy ellenfelét tudta kiütni összesen eddig, pedig mind felhozó volt. A német srác meg is verte. Bacskai a bundesligában addig top ellenfelekkel küzdött végig, bárkivel le merem fogadni hogy ezt a meccset simán hozza Benji méghozzá kiütéssel. Ez 100 százalék, teljesen biztos vagyok benne.

    2017-05-10 21:14:12

Egyébként ez annyira vicces, hogy felhozzátok Lomát, hogy szegénynek is az elején azért beletört a bicskája... Gyerekek, Harcsa nem egy Salido, könyörgöm.. :D :D :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 20:57:32

@felix: Neked konnyu. Csak beirsz ide, aztan rogton megmondjak neked hogy hogyan kell csinalni. Bezzeg nekem ha valami problemam van a munkahelyemen, oldjam meg magam. Ereztem en annak idejen hogy promoterkedni kene... :).

» Istvan   válasz erre
    2017-05-10 20:48:58

@felix: Az elején a nehéz, valóban befektetésigényes feladat szerintem (de mem nálam van a Bölcsek Köve) az lenne, hogy egy nemzetközi viszonylatban is valóban jó profi EDZÕT, sőt stábot (orvosi team, erőnléti edző, dietetikus, stb.) fizess/biztosíts neki hosszú távra. (Akár pld. amerikai kinntattózkodást fizetve.) Mert itthon a promóter egy én menedzseri feladatokat is ellát.
És a nagy eredményekhez ez hiányzik a leginkább.
A klasszikus meccsszervezési feladatokat persze elég jól csinálod, bár első meccsre 10 menet az szerintem felesleges nagyzolás (rizikó).

» Peacock   válasz erre
    2017-05-10 20:37:03

@felix: Hova? Akar fenyevekkel elobbre. Lasd Universum. Egyszeruen sokkal nagyobb piacon voltak, nagysagrenddel tobb penzt kaptak egy galaert, volt par huzonevuk akikkel eladtak a galat, es pl. Erdeit, Kovacsot nem kellett ki-ki meccseken szerepeltetni, hanem epitgethettek oket nyugisan, nagy penzek kifizetese mellett.
Az elvonalbeli bokszolok mogott szinte mindig vmi ismert promoter vagy minimum egy penzeszsak all.
Azt azert tulzas lenne kepzelni, hogy Mayweatherbol ugyanaz lett volna, ha nyer egy olimpiat, aztan fekete Kovacskent a FBP-hez megy profinak...

A Bacskai-Harcsa meccset koszi, hazai szinten jo parositas.

» dike33   válasz erre
    2017-05-10 20:21:20

Kótait szegényt honnan akasztották le már megint? Ahogy a kommentáláshoz úgy az edzősködéshez sincs semmi köze csórinak

» Hatton   válasz erre
    2017-05-10 19:56:41

@thurman: Amíg Benji elfárad, addigra Harcsát infúzióra kell kötni :DDD

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 19:44:22

Azért óvatosan ,láttuk Loma egy világklasszis bunyós aki képes volt kikapni Salidotol ,csak mert nem tudta hogy mire elég a kondija!
Amugy sztem itthon messze nincs ellenfele aki megszorítaná!

» thurman   válasz erre
    2017-05-10 19:05:53

@bandi1115: Ok, csak ugy jott le mintha ezekkel az emberekkel kene meccselnie, ha ezek kozul akar egy is osszejon, mar hatalmas sikerrol beszelhetnenk. Persze nem baj a pozitiv hozzaallas, csak tulzasba sem kell esni. Bevallom csak az eredmenyeit ismerem Bacskainak, de ha Szellonek nemigen akar sikerulni valami komolyabb merkozes, akkor nem latom Bacskainak a lehetoseget. Pedig Szello is nagyon jo boxolo szerintem.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-10 18:53:33

@gulogulo benji nem. Tudja hozni a 69kg ot, madár amatorben csak nemzetközi meccseken indult 75kg ban itthon 81kg boxolt, ezzek a sportolok elege megszenvedtek amatorben a fogyasztasal nem. Fiatalon álltak át profinak.

» felix trinidad   válasz erre
    2017-05-10 17:12:53

@felix: Nem a menedzselésben gondolom a hibát és nem is gondolom, hogy rosz kezekben lenne a menedzsment szempontjából. Én az edző kérdést boncolgattam! Legyünk őszinték ha Magyarországon jobb edzők lennének akkor szinte boritékolható lenne minden Olimpia előtt egy szép helyezés vagy akár egy érem. Más sportokban amikben szerepelünk pl:kajak-kenu ez így is van. Persze nem azért mert itthon nagyobb emberek, illetve erősebbek születnek. Hanem azért mert jobbak a szakemberek. Az ökölvívásban sajnos ez nem így van. Ezt ön is tudja! Erdeinek ki volt az edzője amikor világbajnok lett? Vagy Balzsaynak? Ézt az edző kérdést önnek kell megoldanom. Nem nekem :)
Ha komoly eredményeket akarnak vele elérni akkor érdemes.

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-05-10 17:04:24

Szóval. Az, hogy egymás ellen mennek szerintem örömteli. Viszont a későbbiekben Bacskainak nem tudom, hogy jó választás e a középsúly. Általában aki profinak megy, egy súlycsoporttal lejjebb vitézkedik a fogyasztási mizériák miatt. Õ meg pont felfele ugrik egyet. Nem lehet, hogy Bacskai túl kicsi lesz középsúlyban? Ha mondjuk 20 éves lenne, akkor megérteném, hogy még erősödik. Szellőnél sem értettem ezt. Mondjuk Erdei Zsoltnál ez pont bejött, de Erdei az Madár. :-) Vagy esetleg a gyorsasági fölényre apellálnak magasabb súlycsoportokban? Valaki elmagyarázhatná a koncepciót. Köszi!

» gulogulo   válasz erre
    2017-05-10 16:58:53

@AnnyiraPesti: Vagy inkább AnnyiraMagyar! :)))
Persze -mindenki, így én is-, szívesen elvégzem az elején a nehezebb feladatokat és a befektetés oroszlánrészét is vállalom, majd később átadom! :))) Miért is? Hova jutathat el egy nyugati menedzser egy magyar ökölvívót ahova én nem?
Mert erre azért kiváncsi vagyok.:)

    2017-05-10 16:50:51

@Tom Cormie: Maximálisan egyetértek. Ez azért nem kis ugrás lesz.

» Henry87   válasz erre
    2017-05-10 16:25:47

Nem az első ellenfél inkább a 10 menet lehet a gond. Elég sok az a pörgős amatőr bunyó után. Lesz amikor visszakell fognia magát. Remélhetőleg Kótai ezt megfogja tudni oldani (mármint a visszafogást). Ha mindent ki akar hozni magából profiként akkor azt kell mondanom sajnos Félixéket pár év után lekell váltani. A Magyar edzők jók de külföldön sokkal jobbak vannak! Vagy egy jó edzőt kell neki szerválni, külföldről. De az nagyon sok pénz. Az első pár év jó lesz így, aztán elválik!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-05-10 16:23:25

Jelenleg Harcsa semmi olyant nem mutatott, ami miatt rizikós lenne bevállalnia Bacskainak. Pintye Szabi már más szintet képvisel, őt bevállalni nem szabad még!

» Valero   válasz erre
    2017-05-10 15:57:27

Első profi meccsre 10 menetet vállalni elég rizikós. Még akkor is ha egyébként jobb ökölvívó, mint az ellenfele.

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-05-10 15:48:04

Egyébként kíváncsi lennék mi lenne ha Harcsát legyőzné Bacskai, aztán közvetlen bevállalná Pintyét. Én jobb bokszolónak tartom sokkal Szabit mint Harcsát, ellene nem érezném annyira lefutottnak a meccset.

    2017-05-10 15:02:53

@bandi1115: 15-20 mérkőzés, épkézláb ellenfelek ellen.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-10 14:56:17

@Istvan: Ezt úgy értem, hogy a profi bokszot nem 29 évesen szokták elkezdeni, és ha valamit el akar érni Benji, akkor nem tötymöröghet el 15-20 mérkőzést senkikkel, rekordfelépítés céljából. Neki gyorsabb tempójú karrier építés kell.
Nyilván nem egy De la Hoya, de ő nyilatkozta, hogy szeretne a profik közt teljes karriert befutni. A teljes karrierhez pedig ezek közül a nevek közül kell az egyiket legyőznie, MAJD. Az arányérzékemmel semmi probléma, GGG kivételével azokat soroltam fel, akik alighanem 3 év múlva is a tűz közelében lesznek.
Hogy Bacskainak lesz-e reális esélye elérni a kitűzött céljait vagy sem, ahhoz valószínűleg tényleg kell 15-20 mérkőzés, ezzel én is tisztában vagyok.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-10 14:51:03

Na! Mintha elfelejtenék itt többen a nagy lelkesedésben, hogy a profi boksz az nem amatőr. Nyugtával dícsérd a napot. Meglátjuk.

» batka1   válasz erre
    2017-05-10 14:26:06

Mikibá ne térjen vissza sehová.:D Az őszre felépülő Pintye meg megy majd a győztessel. Vagy a vesztessel is akár?:)

» Henry87   válasz erre
    2017-05-10 14:22:05

jó kis párosítás!
és mivel Kótai kiesik a szakkommentátor státuszból,talán Dőry Mikibá is visszatérhet!:)
sztem Harcsa hozza a meccset.

    2017-05-10 14:14:06

@bandi1115: Ezt hogy erted hogy nincs mire varni? Egyaltalan Bacskaival kapcsolatban hogy kerulnek elo ezek a nevek? Nincs meg az aranyerzek, te ilyen nevekkel jossz, a masik meg ha eppen nem villog majd akkor rogton felhozoembert kiabal. Majd 15-20 merkozes utan fog ez kiderulni szerintem.

» Istvan   válasz erre
    2017-05-10 14:11:24

@bandi1115: Az megvan neki, ne aggódj.

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 13:38:10

@HunFighter: Ehhez csak annyit tennék hozzá: + a kondíción.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-10 13:30:39

@GSE: Most szerintem leírják és az utolsó bizonyítási lehetősége Pintye ellen lesz.

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 13:27:27

@bandi1115: Harcsa neki bemelegítésre jó lesz. Benjit már tényleg kár taxisofőrök ellen bunyóztatni. Technikailag, taktikailag nagyon felkészült versenyző, neki már minden a lélektanon ill. a menedzsmenten múlik.

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 13:26:30

29 évesen, egy elég sűrű súlycsoportban (Canelo, GGG, Saunders, Lemieaux, Jacobs, Eubank Jr., Charlo, hogy csak a legjobbakat említsem) nincs mire várni. Kaphatott volna kezdésnek egy taxisofőrt, de értelme nincs, mint ahogy sok ideje sem, ha komolyan gondolja, hogy csúcsra akar érni. Szerintem pedig komolyan gondolja.

» bandi1115   válasz erre
    2017-05-10 13:12:55

Szerintem Kótai azért lehet alkalmas az edzésére, mert a saját példáján ismeri, hogyan kell felkészülni a hosszú, melós profi meccsekre és nem emlékszem, hogy neki lettek volna különösebb kondigondjai az energikus stílusa ellenére (technikailag persze inkább fordítva történhetne az okítás, de most nem ez lesz a kulcstényező :)).
Remélem Bacskainak fekszik majd a profi bunyó, szerintem elvileg ez így lesz. Az eredménylistáján is látszik, hogy ő inkább nagyon fiatalon tartozott a legjobbak közé, mostanra túlnőttek rajta a korosztálya legjobbjai, de mivel mindig is kissé hullámzó volt a teljesítménye, reménykedhetünk, hogy legalábbis európai viszonylatban a profik közt is csúcsra ér.

» superman   válasz erre
    2017-05-10 12:51:22

Tko szerintem is.Mármint Harcsa kikap.
De későn kezdi.29 évesen nehézsúlyban is késő.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-10 12:28:45

@GSE: Tény hogy elég gyengén teljesített eddig profiban szerintem...

    2017-05-10 12:24:24

Ez igen, komoly, ez egy bevállalós párosítás, házon belül nem tudom ez esetben mit jelent, hogy Harcsát "leírták", vagy ez utolsó lehetőség neki, vagy finoman terelik másik súlycsoportba, vagy hülyeséget beszélek? :)

    2017-05-10 12:18:49

Harcsának meglesz az első veresége. Bacskainak sima ügy lesz, keresztbe lenyeli.

» HunFighter   válasz erre
    2017-05-10 11:48:35

Szerintem itt inkább Harcsára lesz meleg a kabát. Bacskai osztályokkal összeszedettebb, kondícionáltabb és technikásabb is mint ő, szerintem Bacskai KO a nyolcadik menetben egy elég sima meccsen.

    2017-05-10 11:14:34

Na ez király lesz. Mondjuk nem tudom Kótai mennyire lesz jó tréner, de majd kiderül.

» Henry87   válasz erre
    2017-05-10 11:10:34

Ez egy hazai álommeccs!

Kicsit érdekes hogy Kótai lesz az edzője, de a lényeg hogy összhang legyen köztük.

    2017-05-10 11:10:33

Első mérkőzésre ez bátor választás. Akármi is less a vége, tisztelem érte. ú
Kemény felhozóember ellen debütál :D :D

Olimpiai bajnokok szoktak első meccsükön így indítani (pl. Ward, Joshua, Roy Jones).

    2017-05-10 11:09:09

a címbe mondjuk belekerülhetett volna Harcsa neve is, főleg hogy mindketten a csapat tagjai és egyelőre ő az ismertebb név is profiban.

    2017-05-10 11:04:04

félix kezd ráérezni milyen párosítások kellene. :D ideje volt.

    2017-05-10 11:02:24

Ügyes hogy nem szaroznak, Harcsának nincs kondija meg ütőereje se hogy megzavarja.

» Hapci07   válasz erre
    2017-05-10 10:55:49

Ez igen le a kalappal felix előtt!

» felix trinidad   válasz erre
    2017-05-10 10:47:17
Ugrás az oldal tetejére