×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBA ágon kötelező kihívó Luis Ortiz természetesen megtekintette 2017-05-02 08:15:07 https://www.profiboksz.hu/2017/05/02/ortiz-nyolc-menetben-megallitom-joshuat/

Ortiz: nyolc menetben megállítom Joshuát

A WBA ágon kötelező kihívó Luis Ortiz természetesen megtekintette a hétvégén lejátszott Anthony Joshua vs. Wladimir Klitschko találkozót, amelyet a brit bunyós nyert meg technikai KO-val, a 11. menetben. A fordulatos meccsen mind a két fél megjárta a padlót, az ukrán bokszolónak pedig az ötödik és hatodik menetekben volt esélye idő előtt befejezni a találkozót, de végülis nem élt a lehetőséggel. Ortiz úgy gondolja, hogy őt nem fogja bevállalni Joshua csapata, de ha igen, akkor biztos a saját kiütéses győzelmében: "Elintézem 8 menetben, ebben biztos vagyok, de az is meggyőződésem, hogy azután, ami a hatodik menetben történt, Eddie Hearn nem fogja ellenem engedni őt. Klitschkonál horogra akadt, de ő futni hagyta. Tőlem nem menekült volna, biztosan befejezem abban a felvonásban a mérkőzést. Eddie védeni fogja az aranytojást tojó tyúkját. Mindenki hallotta, hogy bár Joshua tudja, én lennék neki a következő ellenfél, mégis Tyson Fury-t hívta ki, engem nem említett. Láttam, hogy üthető, egyetlen ütéssel le lehet küldeni. Még akkor is mázlija volt, mikor leállították a mérkőzést, hiszen nem is találgatott tisztán. Ha ott továbbengedik, Joshua megint kifullad. Mindazonáltal gratulálok ennek az ifjú srácnak, de én vagyok a következő és ennyi. Igazából rajtam is múlt, hogy ez a meccs összejött, hiszen Eddie Hearn és a WBA kérte tőlem ezt a szívességet, hogy engedjek utat nekik. Klitschko nem akart ellenem bokszolni, én hátraléptem, de most már a WBA övet és Joshuát akarom. Ha nem akar bevállalni, akkor pedig adja fel az övet, viszont ha mérkőzne, akkor szeptember-októberben jöhet. Hogy az embert a legjobbnak tartsák, a legjobbakat kell megvernie."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Jersey Joe: egy jó kihívó Jennings, de szerintem azért neki inkább a szorgalma ami kimagasló, ez látszik is a meccsein, elég komoly tempót diktál. meg hiányzik nála az igazi erő , meg ugye elég későn kezdte. viszont attól még Jennings egy nagyon jó bunyós, egy erős kihívónak számít szerintem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-05 23:22:48

"Még akkor is mázlija volt, mikor leállították a mérkőzést, hiszen nem is találgatott tisztán. Ha ott továbbengedik, Joshua megint kifullad"

Mondjuk így visszanézve nem mond hülyeséget Ortiz. A végső ütései tényleg nem nagyon találtak, de nyilván Klicskóban sem maradt már több erő, nem nagyon tiltakozott, amikor a bíró közbelépett.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-04 18:41:13

@superman: Mi a másodvonal?

Az, hogy valaki nem tartozik a top5-be??

Másodvonalas nálam egy Molina, egy Duhaupas, de egy 30 éves, ereje teljében levő Jennings biztosan nem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-03 22:58:52

@Jersey Joe: Nem tudom mire gondolsz, szerintem mivel Klitschko és Ortiz is egyértelműen jobb volt nála, mással pedig nem bokszolt a legjobbak közül, indokolt a másodvonalba sorolni.

» superman   válasz erre
    2017-05-03 22:28:52

@superman: Jennings azért több, mint felkészült másodvonalas.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-03 22:11:45

@Kane: "Ortiz szerintem egészen kivételes bunyós, lehet csak én látom így, de szerintem jelenleg ő a legjobb nehézsúlyú bokszoló, mindenki ellen ő lenne nálam az esélyes. "
Szerintem is ő talán a legkomplexebb nehézsúlyú jelenleg, komoly hiányossága sem mutatkozott még meg. Viszont ő még senkivel nem bunyózott az élvonalból, nagyon nem mindegy, hogy ezt a pozitív képet mindössze 2 felkészült másodvonalas és további gyengébb ellenfelek legyőzésével alakította ki. És még ilyen ellenfelekkel szemben is mintha kedvezőtlen tendencia mutatkozna a formájában, lehetséges, hogy öregedik, kopik, lassul, darabosabb lesz a mozgása stb. Mindezek miatt én a kipróbált első vonalas bunyósokkal szemben semmiképp nem gondolnám őt az esélyesebbnek, ezek sorrendben Joshua, Klitschko és Povetkin. A kevésbé kipróbált, vagy kevésbé erős élvonal-közeli bunyósokkal szemben, mint Wilder, Parker, Takam, Pulev, Stiverne, Ruiz már magam is úgy gondolom, hogy komoly esélyekkel léphetne ringbe, amennyiben képes volna a legjobb formáját mutatni ellenük.

» superman   válasz erre
    2017-05-03 18:56:04

@Kane: Egyetértek, Ortiz the best!!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-03 16:23:49

szerintem egyébként azt kellett volna a WBA-nek csinálni, mikor Fury leadta az övet, hogy kiírnak egy meccset a címért, mint ahogy a WBO-nál csinálták ugye Parker-Ruiz meccs volt! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-03 12:58:57

@csiga: hát hozzák össze, úgy legyen!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-03 12:43:14

@Kane: Akkor össze kell hozni az Ortiz-Povetkin meccset, ők nem kerültek eddig sem senkit. :)

    2017-05-03 07:49:36

@Jersey Joe: Whyte ellen kicsit más volt a helyzet ugyanis whyte már egyszer amatőrben megverte (lehet keverem valakivel) így ott egy kicsit becsületbeli bunyó volt kettejük között. Ezért fejben leszívta a teljesítményét illetve azért azóta fejlődött Joshua !

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-05-03 00:50:23

@deontay: Engem Ortiz valahogy nem emlékeztet senkire, a bunyójában rengeteg elem van ami tipikus kubai megoldás, de mégsem az a tipikus kubai mozgása van, van valami nagyon egyedi és mégis szép a mozgásában. Kb ilyen még nekem Kovalev, a legtöbb technikája az orosz iskolából van neki is, de mégsem az a tipikus orosz bunyós, neki is van egy érdekes egyedi mozgása ami sokszor fura, de eredményre vezető. Ortiz szerintem egészen kivételes bunyós, lehet csak én látom így, de szerintem jelenleg ő a legjobb nehézsúlyú bokszoló, mindenki ellen ő lenne nálam az esélyes. Reméljük akkor AJ tartja a szavát és kiáll vele, álompárosítás lenne az is.

    2017-05-02 22:23:30

@bpjotruska: :D ez jó! Igen engem is inkább a fizikuma miatt emlékeztet Bowera. Ortiz felütése tényleg szenzációs, rég láttam bunyóst ilyen jól ütni, remélem össze jön neki egy vb. Meccs valaki ellen!

» deontay   válasz erre
    2017-05-02 22:23:25

@Ultrasberry1990: Elírás történt : első AJ padlózás .. igen első de a meccsen részéről utolsó is :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-02 21:52:11

@deontay: Fizikumra leginkabb ra hasonlit, a stilusa meg eleg sajatos. Foreman-ra engem nem emlekeztet egyaltalan, Bowe-ra talan annyiban, hogy kombinativ es belharcban is jol boldogul, foleg a vizfakaszto feluteseivel.
Boxingscene-en azt irtak rola, amikor megserult a keze, hogy fontos neki a bal kez, mert altalaban a bal jab-el dolgozik, majd huzza ra a kemeny jobbosokat... sok meccset lathatta az iro, ha nem tunt fel neki, hogy forditott alapallasu :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-02 21:52:05

Először is szerintem az a leállítás a 11.menetben nagyon is jogos volt ugyanis Wlad már nem igazán tudott védekezni ,a kötél tartotta .
Az hogy AJ elfáradt volna e az jó kérdés akkor ezt már nem figyeltem de visszanézem a meccset , de Klicskoban benne volt annyira az a felütés hogy szerintem ha az első AJ padlózásnál nem tudta lefinishelni akkor a 11-12.ben sem tudta volna már .
Ortiz az egy érdekes ellenfél lenne . Jó kérdés mit bírna az álla ugyanis még igazi nagy ütővel nem találkozott tehát ez egy kisebb kérdőjel . Az viszont vitathatatlan , hogy ha meg tudná rendíteni Joshuát esetleg ott is elfogyna ilyen látványosan akkor az neccesebb lenne mert belőle kinézem hogy vérszagot kapva nekiugrik és van is olyan technikás hogy kivégezze de persze ez is csak egy gondolatmenet ez is elsülhet ezer módon .
Egy szó mint száz , szerintem nagyon jó lenne egy AJ - Ortiz és az elmúlt időszak után az már jó jel hogy legalább akarnak egymással bokszolni az emberkék nem a bujkálás megy :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-02 21:51:05

@deontay: he he , tényleg! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-02 21:50:06

@Jersey Joe: Engem Ortiz kicsit Bowera emlékeztet.

» deontay   válasz erre
    2017-05-02 21:45:07

Főleg ha Ortiz provokálgatni fogja továbbra is, AJ nem fog bújkálni előle. Nem az a fajta.

» Galamb   válasz erre
    2017-05-02 21:39:59

Ha jól emlékszem, nemrég azt mondta AJ, hogy miután legyőzi Klitschko-t, megküzd Ortiz-al.
Na, ha mondta, akkor úgy is lesz! Nem fog meghátrálni. Elképzelhető, hogy még Fury előtt meglesz, hisz Tyson-nak, hosszú időre, s valószinűleg egy meccsre is szüksége lesz, mire igazi sportformába lendül.

» Galamb   válasz erre
    2017-05-02 21:37:30

@JCalzaghe: Engem Ortiz abszolút nem Foreman-re emlékeztet. Valóban erős Ortíz, de rendkívül kifinomult, ritmusos a mozgása, ez pedig Foreman-ről nem volt elmondató.
Ha valaki most az erejével kiemelkedik az egykori Foreman-hez hasonlóan, az pont Joshua.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-02 21:30:02

Látom egy idióta poén termeli a mínuszokat. Komolyra fordítva, AJ tehetséges és alázattal áll a sporthoz. Ortiz kemény dió lenne, véleményem szerint kétesélyes meccs 50-50 százalékban. Fury is necces lehet a stílus miatt de ellene legalább a k.o-ra minimális az esély. Ortiz baromi erős, engem Foreman-re emlékeztet

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-05-02 21:22:54

@Jersey Joe: óriási meccs lenne szerintem az AJ-Ortiz, nagyon nagy csata lenne! nem hinném, hogy AJ kihátrálna egy ilyen meccsből, még ha lehet, hogy egy ilyen meccsre valószínű, hogy nem telne meg a Wembley! meg a többi bajnokkal is óriási meccsek lennének szerintem ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-02 21:12:31

@AnnyiraPesti: "Ortiz ellen azonban egy szálkásabb, gyorsabb Joshuát kapnák."


Whyte ellen is szálkásabb volt Joshua, mégis lefáradt az egyik menetben, pedig Whyte meglehetősen messze van Ortiztól tudásban.

Nyilvánvalóan Joshua elképesztő erővel rendelkezik, Ortiznak is nagyon vigyáznia kellene, de Ortíz egyszerűen megérdemelte a ringben nyújtott teljesítményével, hogy megkapja az esélyt.
Ennyi.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-02 21:08:20

@CHUBAKKA: Amúgy tényleg jogos volt a leállítás, az a jobbfelütés-balhorog kombó amiből ha fel is állt de úgy dőlt el mint a sózsák, képtelenség hogy nem maradt benne egy ekkora ütőtől mint Joshua, brutális volt. Bírom hogy mindig reklamál az akit állva léptetnek le, vagy amikor mint most is, mások mondják hogy engedni kellett volna még. Pascal is meg volt sértődve amiért leállították a meccsét Kovalevvel amikor az teli erőből jobbhoroggal olyan belevert a fejébe hogy kb sóbálvánnyá dermedt. Sajnos mindig lesznek akik kritizálnak egy teljesen jogos leállítást is.

    2017-05-02 20:57:06

@Kane: lehet, hogy nem lesz meccs, de akkor öv sem lesz AJ-nek! én egyébként nem féltem senki ellen sem AJ-t! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-02 20:50:43

Úgysem lesz ilyen meccs tök felesleges találgatni, Ortizt mindenki kerülni fogja mert hatalmas rizikó kevés pénzért... Szokásos dal sajnos, hiába kihívó, nem lesz meccs.

    2017-05-02 20:18:39

hát azért azzal nem értek egyet, hogy Ortiz azt mondja ugye, hogy, ha továbbengedik akkor mi lett volna, hát nagy hiba lett volna továbbengedni, mert én úgy láttam, hogy Wlad már eléggé nem tudta, hogy merre van az arra. Szerintem Wlad már eléggé védekezésképtelen volt én úgy láttm, sőt szerintem akkor sem szólhatott volna senki-semmit, ha a második leütés után véget vet a mérkőzésvezető a meccsnek, nagyon nagy ütéseket kapott Wladimir, azért ez nem játék!! Viszont abban egyetértek Ortiz-al, hogy aki a legjobb akar lenni annak tényleg a legjobb bunyósokkal kell megmérkőznie, és legyőznie! amúgy abban is van igazság amit bpjotruska mondott, hogy Ortiz még nem mérkőzött igazán nagy nehézsúlyúval, aki nála jóval nagyobb, erősebb. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-02 19:22:30

Sokan mondják, hogy AJ elfogyott a mérkőzés végére. A kérdésem csak az lenne, hogy akkor hogyan ütötte ki Klitschkot? Biztos vagyok benne, hogy a mérkőzés kedvéért raktak rá ilyen izomtömeget mivel ez a taktika része volt. Ortiz ellen azonban egy szálkásabb, gyorsabb Joshuát kapnák. Az meg a másik, hogy azért volt szerintem hullámzó a teljesìtménye a mérkőzésen mivel fejben stresszes volt és ez kihatott a kondijára is. Én inkább a magasabb emberek ellen féltem Joshuát. Kiváncsi lennék mitkezdeni Furyval! Az biztos, hogy csak olyan emberek ellen fogják engedni aki ellen nagy pénzt remélnek vagy verhetőnek találják. Ne legyen igazam de szerintem nem csak kizárólag rajta múlik, hogy ki ellen bokszol majd!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-05-02 18:39:53

szerintem ki fog állni vele AJ, mert nem hinném, hogy kihátrálna ő bárki elől is, nem azért küzdött meg az övekért, hogy leadja utána. Amúgy szerintem legyőzi majd Ortizt, de el tudom képzelni, hogy AJ-nek is komoly gojndjai lesznek majd a meccsen Ortiz kemény ütéseivel kombóival, ügyességével, és a nagyon jó védekezésével kontráival stb..

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-02 17:13:12

@bpjotruska: Nem tudhatjuk, ahogy igazából ezt a meccset sem talàlta el senki, hogy mi fog tōrténik.
Pont ezért kell, hogy megmérkõzzenek még idén.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-02 16:36:26

Esetleg Csepi beugrik Ortiz ellenfelének :)

» kovban   válasz erre
    2017-05-02 16:36:17

Érdekes dolgot mond a meccs végével, Joshua tényleg nagyon belassult megint a végére, alig bírta felemelni a karját.

Ha azt Klicskó túlélte volna, ki tudja, mi tōrténik az utsó menetben.

Ortizt neki !!!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-02 16:34:32

http://www.borsonline.hu/sport...

» kovban   válasz erre
    2017-05-02 16:28:06

@fcs2000: Az a baj, hogy akarmilyen technikas bunyos is Ortiz, az erejere si sokat alapoz. Az eddigi legjobb gyozelmet is Joshua-hoz kepest kicsi es papiroklu Jennings ellen aratta, akit kicsit izombol ( is ) oldott meg ; szoval meg nem tudhatjuk, mit kezdene egy maganal jelentosen nagyobb, erosebb es meg nagyobbat uto bunyossal.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-02 16:10:17

"Ortiz: nyolc menetben megállítom Joshuát"
Én 1 menetben megállítom AJ-t, csak adjon valaki egy AK-t 😛

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-05-02 15:02:24

előbb lesz Joshua Fury meccs, mint Joshua Ortiz. Veszélyesebb is Ortiz jóval és szerintem sokkal több bevételt produkálna egy Fury meccs. Márpedig manapság a pénz beszél, nem az a lényeg, hogy mindenáron a legjobbakkal mérkőzzenek.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-02 13:27:23

Ortizról el tudom képzelni, hogy megverheti Joshuát, de bármelyik nehézsúlyút jelenleg, kemény nagyon, mondhatni egy állat...

» fcs2000   válasz erre
    2017-05-02 13:12:01

simán képes lehet rá.

    2017-05-02 12:11:07

@LightsOutPrince: Arra lecsap Wilder

» Charlie Firpo   válasz erre
    2017-05-02 11:19:46

@Sayajin: Fury még baromi messze a visszatéréstől, és ha ettől eltekintünk, egy Fury vs Ortiz még nem is lenne rossz. Én inkább attól tartok, hogy a Briggs vs Oquendo féle öregfiúk meccs győztese lesz valahogy belekeverve a pakliba.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-05-02 09:54:04

"Eddie Hearn és a WBA kérte tőlem ezt a szívességet, hogy engedjek utat nekik"

Fiatal gyerek még, mit neki, ha ezzel a csekély kéréssel kivonták őt a boksz vérkeringéséből. Még egy pár év(tized) és biztosan meg fogja kapni a lehetőséget. Mármint akkor, ha nem kérik meg újra, hogy várjon még egy kicsit.

Szeretnék tévedni, de félek, hogy Ortizt nem látjuk már nagy mérkőzésen belátható időn belül.

    2017-05-02 09:49:42

mert a WBA-tól bármi kitelik :XXD

» Sayajin   válasz erre
    2017-05-02 09:30:58

Jaja, nagyon jó lenne Ortiz - A.J meccs! (Hajrá Ortiz! :)) Bár én attól tartok lesz itt még annyi sz.rkavarás, hogy a végén lesz,egy A.J vs Klicsko visszavágó és majd Fury vs Ortiz meccs lesz az előbb említte meccs győztesének kihívási jogáért...

» Sayajin   válasz erre
    2017-05-02 09:27:46

Borzalom, hirtelen mindenki veri Klicskot és Joshuat akár egy este alatt, csak az a kérdés idáig hol a francba volak ezek az emberek.

    2017-05-02 09:27:23

Szerintem az embereknek már tele van a hócipője az X menetben kiütöm dumával.
Persze ez nem Ortizon múlik jelen esetben.
Ilyen meccseket akarunk látni...

» Gaggggggga   válasz erre
    2017-05-02 08:40:17
Ugrás az oldal tetejére