×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy arról a profiboksz.hu is beszámolt, szombaton éjszaka a 11. menetben 2017-04-30 13:42:03 https://www.profiboksz.hu/2017/04/30/joshua-vs-klitschko-nyilatkozatok/

Joshua vs. Klitschko nyilatkozatok

Ahogy arról a profiboksz.hu is beszámolt, szombaton éjszaka a 11. menetben technikai KO-val legyőzte Wladimir Klitschkot, és ezzel megvédte IBF nehézsúlyú világbajnoki címét, valamint begyűjtötte a WBA gazdátlan övét Anthony Joshua. A vélhetően sokáig emlékezetes, több padlózással is tarkított londoni ütközet után (amelynek mindent eldöntő felvonása előtt két pontozónál az angol bunyós vezetett – 95:93, 96:93 -, a harmadik ítésznél viszont a kihívó állt jobban – 95:93) a győztes Joshua még a szorítóban kihívást intézett a korábban Klitschkot hozzá hasonlóan legyőző, jelenleg inaktív, de a visszatérést tervező Tyson Fury felé, aki a közösségi médián keresztül azonnal jelezte, szívesen kesztyűt húz a veretlen világelső ellen.

"Nagy volt a nyomás rajtam, de örülök, hogy meg tudtam felelni az elvárásoknak. Ha sikerül még tovább fejlődnöm, akkor képes leszek bárkit legyőzni." – beszélt érzéseiről az érhető módon rendkívül boldog Joshua.

"A jobb ember nyert ma este, ez egy elképesztő pillanata a profi ökölvívásnak." – kezdte az összecsapás utáni nyilatkozatát Klitschko, aki legyőzője szerint egy igazi példakép a ringen belül és kívül is. "Anthony ma jobb volt nálam. Szomorú vagyok, hogy nem sikerült véghez vinnem, amiért jöttem. Nem működött, amit szerettem volna, de ezzel együtt is nagy tisztelet jár Anthonynak. Természetesen van a szerződésben egy visszavágóra vonatkozó opció, de elsőként ki kell elemeznem, hogy mi is történt ma a szorítóban."

A mérkőzés egyik legmeghatározóbb jelenete:

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Flex: ...és ki mondta neked, hogy 68x tartsd alá a fejed? :D
Ezer más dolgot lehetett volna helyette nézni, csinálni. Nekem vannak olyan bokszolók, akiknek maximum egy összefoglalót vagyok hajlandó megnézni a meccséről, de nem is nyafogom tele folyamatosan az összes hírt azzal, hogy mekkora egy fos és mennyire szenvedek miatta. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-05-05 13:35:58

@Flex: Nem szart a fejemre 68-szor. Látványra nem egy Holyfield, az tény, nem olyan szórakoztató, de egyrészt el kell fogadni, hogy a mai 2 méteres, 110 kiló fölötti nehézsúlyúak nem fognak úgy mozogni, mint a 180 centis Tyson, a 95 kilójával. A másik, meg hogy voltak azért jó meccsei, pl. nekem a Wach, a Pulev, a Haye és Sam Peter elleni meccs tetszett. A régi meccsei meg szerintem jók voltak.
Itt azt kell megérteni, hogy már más ütőerővel rendelkeznek a boxolók, nem fognak annyira belemenni az adok-kapokba, mint régen. Szerintem ez is oka annak, hogy megváltozott a látványa a mérkőzéseknek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-05 13:18:44

@La Cucaracha: ha valaki 68x a fejedre szarik,és egyszer rádmosolyog akkor elfelejtesz neki mindent?
mondjuk van egy nőd,aki ilyen jól bánik veled:)Az első után elzavarnám,nemhogy 68 után.

    2017-05-04 23:38:54

@Phenomenal: én nagyon is elismertem ezt a teljesítményt.nagy meccs volt!ezt leírtam 100x.

    2017-05-04 23:36:23

@Flex: *Ha meg a jellemességről akarsz vitázni, akkor inkább az elfogultságodon gondolkozz el.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-04 13:24:17

@Flex: Tudtommal a kesztyűkről kiderült, hogy csak Fury trollkodott. Hogy a ringpadló miért volt 1 centivel vastagabb, mint kellett volna, azt nem tudom, de erősen kétlem hogy Wladnak ehhez köze volt. Miért tette volna? Ekkor még nem tudhatta, hogy Fury képes ilyen gyors lábmozgásra mozgásra, az előző meccsein sohasem volt ilyen. Ráadásul a saját lépéseit is akadályozta volna.

"Mosdathatjátok,de ha nektek 68 meccset elfeledtet ez az egy,akkor nem vagytok vmi erős jellemek a magánéletben sem:)"
Fejtsd már ki nekem, hogy a kettőnek mi a franc köze van egymáshoz.


Ha meg a jellemességről akarsz vitázni, akkor

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-04 13:23:05

@Flex: A logikad alapjan pl. Wilder innentol barmit csinalhat, leverheti Joshuat, Wladot, Furyt, Parkert egy ejszaka alatt hatrakotott bal kezzel akkor sem javitana a renomejan mert immar sok eve tolti a hurkat meg arcoskodik. Sztem az eros jellem ismerve pontosan az hogy kepes elvonatkoztatni valaki multbeli cselekedeteitol es kepes ot a jelenben ertekelni. Lehet hogy Wladnak most nottek ki a tokei, igazan keson ero tipus :-) de akkor sem kis teljesitmeny hogy 41 eves korara kepes volt tullepni onnmagan es megujulni. Sokan 20-egynehany evesen nem tudjak ezt megtenni. Azert ezt a teljesitmenyt azert lehuzni mert eddig mi hogy tortent vele, ez igy kellett legyen mert kulonben ezt a meccset se latod. Igy lett teljes a Klitschko orokseg.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-05-04 00:38:00

@La Cucaracha: kb:)
de addig viccelődsz,míg elfelejted h Klicskó volt az aki szarozott a kesztyűkkel a Fury meccs előtt,és párnázta ki a ring padlóját:)
Mosdathatjátok,de ha nektek 68 meccset elfeledtet ez az egy,akkor nem vagytok vmi erős jellemek a magánéletben sem:)

    2017-05-04 00:14:19

@bpjotruska: Arról ne feledkezz meg, hogy Joshuán 20 kilós súly mellény volt, és 18 unciás kesztyűvel ütötte Wladot, és még így is simán nyert, pedig direkt adtak neki meccs előtt egy injekciót, hogy besavasodjon, anélkül, hogy megmozdulna. Ha ezek nincsenek, akkor az első menetben leütötte volna Wladot, akin még boxkesztyű sem volt, doppingolt is, ráadásul soha nem volt még ennyire gyors, a David Haye elleni jab-jei lóf@szok voltak ahhoz képest, amiket szombaton kilőtt. Sőt, a Pulev elleni beugrós bal horgai totál lassúak és erőtlenek voltak, bezzeg a mostaniak, de ez a Joshua gyerek még így is leverte a világ legnagyobb kamu világbajnokát.
Wlad az ilyen Charles Martin szint lehet valahol.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-03 14:18:08

@La Cucaracha: Aaa, azzal az izomtalan puhos alkattal, mint a Klicskoe, nem savasodik az ember, 15 menetet is lenyomhatna nyugodtan, foleg ilyen fiatalon :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-03 06:50:00

@Flex: Flex, ha lenne egy minimális önkritikád, akkor nem írnád le azt, hogy bárki "elfogult" lenne. Itt egyedül te vagy elfogult, de nagyon durván :) Arra az apró tényre magasról sz@rsz, hogy Wlad 41(!) évesen igencsak közel járt a győzelemhez, ezt azzal magyarázod, hogy Joshua "pihent meg besavasodott", meg nagy volt a teher, de ha valaki felhozza Wlad korát, mint a vereség egyik okát, rögtön leoltod.
Szerited Wlad nem fáradhatott el? Rajta nem volt nagy nyomás?

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-03 04:21:00

@bpjotruska: az ötödikben bekezdett,és kifeküdt az ukrán.aztán elfogyott a szufla.legközelebb a 11.re szedte össze magát.megint a padlóra került Klicskó.Ezen kívül nem voltak nagy rohamok.hol az egyik,hol a másik készült el az erejével.tényleg kezdem azt hinni h más meccset néztünk.csakúgy mint előtte bármely Klicskó meccsnél:)
Azt meg nem tudom miért tagadod h szakértő vagy.Ennyi szir-szar noname nehézsúlyú meccset megnézni manapság..;)

    2017-05-01 22:18:01

@Flex: "Elindította azokat az akciókat és kiterült tőle az ukrán?igen." Ket menetben inditott komoly akciot Joshua a 11-bol? Nem. Minden komoly akciojatol kifekudt Wlad? Nem. Csusztattal? Nos, igen.
Es jah, en jatszom az ertetlent... es most irjam le kb 200. alkalommal is, hogy soha nem neveztem magam szakertonek, abban a remenyben, hogy megerted? :-)
A hianyossagait sosem tagadtam annyira, mint te az erossegeit. Tegnap nem csak magahoz kepest bokszolt kurva jol, hanem abszolut ertelemben is, es sokaknak feladta volna a lecket. Hat meg akkor, ha fiatalabban, a fizikalis kepessegeinek a csucsan jon ra, hogy lehet igy is bokszolni...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 21:12:05

@bpjotruska: akkor az ötödikben.Te szeretsz az ilyen kis pontatlanságokba belekötni:)
A lényegen nem változtat.
Elindította azokat az akciókat és kiterült tőle az ukrán?igen.
Elfogyott ezek után kondival?igen.
Ha jó a kondija mi lesz az ukránnal ha Joshua képes tovább dolgozni rajta?Kiüti az ötödikben simán.
Teljes elfogultság azt állítani,h Klicskó azt megúszta volna,vagy lett volna ellene ellenszere.Klicskó nem tud ezzel mit kezdeni,hiába volt 10 évig bajnok.
Sztem te már direkt játszod az értetlent:)
Szakértőként annyit bele kéne látnod,h még mindig komoly hiányosságokkal rendelkezik az ukrán,amire többek között rás is fázott.

    2017-05-01 21:03:12

Most nézem felvételről és ugyanúgy be vagyok oltva, mint amikor élesben néztem. Kevés ilyen nehézsúlyú hatott rám mint ez, hát még súlycsoportoktól függetlenül. Persze a királykategória érdekli legjobban az embereket - engem is. Ki voltunk mi már éhezve valami normális meccsre, főleg nehézsúlyúra... :)

» grabanc   válasz erre
    2017-05-01 20:32:56

@Flex: "Durva elfogultságra vall,h nem ismered be minden egyes elindított komoly akció után az ukrán a földön volt"
Az meg teljesen amator idiotizmusra, ha Joshua elszor az 5., masodszor a 11. menetben inditott komoly akciot, es miutan majdnem kiutottek az 5. vegen, majd a 6. menetben, kepes volt meg 5.-6. menetet ( melynek felet el is veszitette ) jatszadozni az ukrannal. Szerinted Joshuat amator idiotak veszik korul, es o maga is az? Nem utotte volna ki sokkal hamarabb Klicskot, ha csak annyi kell hozza, hogy egy komoly akciot inditson?
"A legtisztábban ez a negyedikben látszott,3 menet tiszteletkör után.Joshua kijött,és izomból lecsavarta" Mondtam mar, hogy nezd meg a meccset. Senki nem csavart le senkit a negyedikben. Az 5.-ben utotte le Joshua Wlad-ot, a menet vegen meg ugy allt, hogy ha meg van fel perc, akkor most nem o a bajnok...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 19:53:12

@bpjotruska: sztem maradj az ilyen semi meg no contact karaték nézegetésénél:)
hidd el a Sanders meccset láttam elégszer:)
Durva elfogultságra vall,h nem ismered be minden egyes elindított komoly akció után az ukrán a földön volt.A legtisztábban ez a negyedikben látszott,3 menet tiszteletkör után.Joshua kijött,és izomból lecsavarta.
Ha Joshua ott befejezi,mert nem fogy el a kondija(és itt jött ki a fiatalsága,rutintalansága,és a nyomás ami rajta volt),te még akkor is itt mentegetnéd az ukránt.

    2017-05-01 19:35:08

@leibigabi: (vagy általánosságban, ha azt vélelmezzük, hogy a leütésből felálló Klitschko még alkalmas volt egy mérkőzés megnyerésére - szerintem ez a feltételezés is igen valószerű).

» superman   válasz erre
    2017-05-01 18:42:23

@leibigabi: "A majdnem megcsinálta és a megcsinálta között az a különbség, hogy az egyik megmutatja, hogy hátrányból is képes megnyerni egy meccset, a másik viszont nem."
Szerintem ilyen esetekben érdemes árnyaltabban fogalmazni, az jobban tükrözi a valóságot, pl. ...a különbség, hogy az egyik egyértelműen bizonyítja, hogy hátrányból is képes megnyerni egy meccset, a másik alapján ez csak igen nagy valószínűséggel feltételezhető (legalábbis ha elfogadjuk azt, hogy pl. annak a bizonyos jobbosnak a hatása eldönthet egy mérkőzést - és szerintem ez korántsem egy merész feltételezés).

» superman   válasz erre
    2017-05-01 18:39:51

@udvari: Nem értem az összefüggést, Vitaly sem említhető egy lapon Tysonnal már ne is haragudj!

» thurman   válasz erre
    2017-05-01 17:04:41

@udvari: Vitya nem birta egyaltalan leutni, de az o utoereje koszono viszonyban sem volt soha a Tyson-eval. Amit Iron Mike el tudott erni 1-2 menet alatt egy komboval vagy egy nagy, tiszta utessel, ahhoz Vitalij-nak rendszeresen 8-10 menetre, kb 200 jabra es vagy 100 jobbegyenesre volt szuksege... vegul elerte majdnem mindig a kivant hatast, de az egyuteses KO-ereje a fasorban sincs sem a Tyson-e, sem a Wlad-e meg Joshua-e mellett.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 16:36:02

@leibigabi: Az a felutes brutalis volt. Azt hiszem az uvegall-mitosszal ha mas nem, ez az utes le kell szamoljon. Igaz, benne maradt az utes, es vegul amiatt veszitette el a meccset, de egy uvegallu bunyos most is fekudne tole, o meg kihordta labon... az az utes szerintem egy Tyson-on meg Lewis-on is rendesen atszaladt volna.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 16:33:53

@thurman: Igen ezért kérdeztem :)
Vitya is alig bírta leütni.

» udvari   válasz erre
    2017-05-01 16:32:18

@Flex: Joshua ugyanugy soporte el, mint Sanders? Legalabb felvetelrol nezd mar meg azt a meccset, konyorgom :-)) Az 5. es 6. menetekben mindketten kozel alltak a kiuteses gyozelmhez, a 10. utan pedig realisan nezve dontetlen korulire allt a merkozes, megis mi a jeges menkuben hasonlitott ez a meccs a Sanders ellenire? Ja, persze, Joshua ahogy megindult, egybol elsoporte. Csak egyszer nem volt kondija befejezni, masodszor meg gondolta hogy var a 11. menetig a megindulassal. mert olyan jol telt neki a ringben. Ha ugy lett volna kedve, kiuti az elso menetben, biztos. Regebb meg tuti nem lett volna eleg semmire ez a teljesitmeny, minden bokorban olyan nyeszlett bunyosok teremtek, mint Joshua ; gondolom o is felhozember lett volna a 80-90-es evekben, Wlad meg az sem...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 16:30:22

@superman: Lényegében igazad van, de egy kicsit más szempontok alapján értékeljük a mérkőzést. A majdnem megcsinálta és a megcsinálta között az a különbség, hogy az egyik megmutatja, hogy hátrányból is képes megnyerni egy meccset, a másik viszont nem. Nagy pénzt valóban nem raktam volna Joshuára amikor Klitschko jobbosa betalált, de Klitschkora sem, amikor Joshua felütése betalált :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 16:24:59

@leibigabi: Tegnap(előtt) azt láttuk, hogy rendesen megütötték, aztán a padlóról felállva majdnem kiütötte az ellenfelét. A győzelem végül nem jött össze, de szerintem te sem raktál volna nagy pénzt Joshua-ra, amikor Klitschko jobbosa betalált, tehát nem gondolnám, hogy ez a meccs erősítené a hipotézised.

» superman   válasz erre
    2017-05-01 15:54:23

@Flex: "Én azt kérdezem tőled,mikor korábban volt itt 1000 hsz-is a régiek vs. maiak vitakörben,hogy látod most Wlad helyét egy All time listán. "

Elég szubjektívek az ilyen alltime listák, ki ilyen-ki olyan szempontok alapján rangsorol, én valószínűleg nem tenném a top10-be, de beférne a top 20-ba. Ha pedig korábbi bunyósok elleni képzeletbeli meccsen mérkőztetném, akkor is lenne vagy 20 nevem, akikről valószínűsíteném, hogy sokkal komolyabb próbatétel elé tudták volna állítani, mint a kihívóinak nagy része.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 15:54:03

@superman: "Két állításod azért meglehetősen vitatható: "Klitschko pedig pont nem arról ismert, hogy ő a nagy túlélő." - Nem tudom pontosan hogy érted, de Steward éppenséggel pont a túlélésre alakította ki Klitschko stílusát és emiatt kapott annyi kritikát a karrierje során.
"Ha meg tudná, akkor Klitschkonak ott vége lenne, mint az összes olyan meccsén, ahol rendesen megütötték." - Pont a legutóbbi meccsén láttuk, hogy ez nem így van."

Úgy értem, hogy Klitschkonál két véglet van, vagy szinte ütést sem kapva megnyeri a meccset, vagy ha meg tudják ütni, akkor el is bukja a meccset. Tegnap is ezt a vonalat erősítette. A Peter I elleni meccs az ami ennek ellentmond, de az is inkább arról emlékezetesebb, hogy mennyire zavarba került és nem arról, hogy micsoda ütésekből hozta vissza a meccset.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 15:31:47

@udvari: Ez valóban kérdés?

» thurman   válasz erre
    2017-05-01 14:56:13

@leibigabi: Láttuk a karrierjét elejétől a végéig.Az ellenfeleiről is tudtunk mindent.
Láttunk egy súlycsoportot szinte kihalni.Ami sztem nem Wlad hibája,de a korszak kétség kivűl tele volt gyenge kihívókkal.A fele nem is igazi nehézsúlyú volt.Azt is láttuk milyen meccseket játszott ellenük.
És akkor volt egy Sanders,aki nullázta,majd utána 10 éven keresztül mindenki azt írta,h az a forgatókönyv már elképzelhetetlen az ukrán ellen.Erre Joshua ugyan így söpörte el,bár a kondija az elég kevés volt arra,h abban a menetben le is zárja.
Egy ugyancsak hosszú évekig tartó vita volt a fizikai fölénye.Erre jön egy Fury,0 ütőerővel,igazán komoly technikai virtuóznak őt sem mondanám,és lenullázza 12 menetben úgy,h tényleg csak a távot tartja,és kiteszi a kezét mikor az ukrán elindulna.Magyarul pofon egyszerű taktikával.Fury nem csak a magasságával nyert sztem,hanem azzl,h ő tényleg elhitte h nyerhet.Előtte egy ilyen kihívót sem kapott Wlad.
Én azt kérdezem tőled,mikor korábban volt itt 1000 hsz-is a régiek vs. maiak vitakörben,hogy látod most Wlad helyét egy All time listán.
Nekem nagyon tetszett a hétévgi meccs,de ki merem mondani ettől függetlenül,h ez édeskevés lett volna korábban.
Én attól tartok,h Wlad csak abban lesz egyedülálló,h mennyi ideig védegette a címét németországban.De ez csak egy szám.Nem pedig egy olyan teljesítmény,amit egy korábbi legenda mérlegével összevethető.

    2017-05-01 14:47:47

@leibigabi: Két állításod azért meglehetősen vitatható: "Klitschko pedig pont nem arról ismert, hogy ő a nagy túlélő." - Nem tudom pontosan hogy érted, de Steward éppenséggel pont a túlélésre alakította ki Klitschko stílusát és emiatt kapott annyi kritikát a karrierje során.
"Ha meg tudná, akkor Klitschkonak ott vége lenne, mint az összes olyan meccsén, ahol rendesen megütötték." - Pont a legutóbbi meccsén láttuk, hogy ez nem így van.
Egyébként Klitschko Tyson-nal ellentétben egy olyan bunyós, akinek elég nehéz meghatározni a prime időszakát. Fiatalabb korában volt a legtechnikásabb, az alapképességei (gyorsaság, reflexek) is nyilván akkoriban voltak a legjobbak, aztán Steward mellett volt a leghatékonyabb és legeredményesebb, de technikailag beszűkült és mentálisan instabil volt, most pedig a legutóbbi meccsén öreg korára láthattunk egy mentálisan is erős Klitschko-t. Egyébként ez is egyfajta nagyság a részéről, hogy többféle erőssége segítségével - vagy gyengesége mellett - is sikerült a csúcsra jutnia (Joshua ellen ugyan kikapott - bár akár nyerhetett is volna -, viszont a szombati Klitschko valószínűleg mindenki mást vert volna a mai nehézsúlyból, Fury-t is beleértve).

» superman   válasz erre
    2017-05-01 14:31:04

@leibigabi: Valoszinuleg fontos kerdes, hogy milyen biro lett volna, es mennyire engedi a fogast. Joshua lassubb es kevesbbe agressziv mint Tyso, visoznt ot nem tudta volna lefogni Wlad, ill. nem is tudta, amikor probalkozott akkor sem. Egy 20 centivel alacsonyabb es 10 kiloval konnyebb embert meg, legyen az barmilyen eros es robbanekony is, megiscsak konnyebb lefogni - eleve ra is lehet tehenkedni, mig az egymagasra nem - mint egy ketmeteres izomkolosszust. Szoval nem biztos, hogy Tyson teljesen ki tudott volna botakozni. Valoszinu, hogy betalal koran, es akkor le is finiseli, de elkepzelhetonek tartom a Povetkin elleni forgatokonyvet is, nyilvan Wlad szamara razosabb verzioban.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 14:15:31

@leibigabi: Valóban a rutin nagyon kellene. Sokszor hagy AJ üres járatot a bunyójában, külső szemmel rengeteg "ziccert" szalasztott el, és a kondi elfogyás nagyon aggasztó volt. De hát ilyen kérdésekre keresték a választ sokan a meccs előtt. A sok kérdőjelből most néhány feloldódott, ami lehetőséget jelenthet a hibák javítására. Több ringmunka egész biztosan jobbat tenne már az izomépítés helyett. Szeretnék látni egy visszavágót AJ és WK között. Ez egy szoros kiélezett meccs volt, és a második felvonás is további tapasztalattal járna AJ-nek.
Köszi a választ!

» Dirhanka   válasz erre
    2017-05-01 13:23:27

@udvari: egyértelműen Mike Tyson!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 13:21:45

@udvari: Tyson klasszisokkal jobb bokszoló volt, nálam ez nem is kérdés.

    2017-05-01 13:16:36

off.
Kérdés Sander vs. Tyson esetén ki lett volna az esélyesebb ?
on.

» udvari   válasz erre
    2017-05-01 13:14:48

@Flex: ""Inkább Klicskóról kérdezném a véleményed ezek után,hiszen most úgy fest az ő karrierje befejeződött."

Nem tudom, hogy pontosan milyen szempontból kérdezed, de összességében egy kicsit vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban, mert az eredményei azt mutatják, hogy egy nagy bajnok (ezt nem lehet tőle elvenni), de valahogy mégsem néz ki annyira jónak, mint amennyire az eredményeiből látatlanba gondolnám.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 13:06:22

@leibigabi: pont ezt írtam korábban a másik cikk alá.Tyson első menetes K.O.
Joshua egyszer indult meg,az ukrán ki is dőlt.Erre még én is azt mondtam a társaságban akikkel néztem,h ezt ténleg nem hiszem el:)Mi lett volna Tyson ellen?
Ráadásul Joshua többször elhajol az ukrán ütései elől.Tysont nem találta volna el.
Joshuát még látni kell többször,h megítélhetőbb legyen.

Inkább Klicskóról kérdezném a véleményed ezek után,hiszen most úgy fest az ő karrierje befejeződött.

    2017-05-01 12:36:39

@bpjotruska: Mindig lehet találni érveket pro és kontra. Tyson valóban egy fejjel alacsonyabb volt, és lehet, hogy nem ütött Joshuánál nagyobbat, de sokkal agresszívabb volt az első menetekben és sokkal gyorsabban ütött akkorát, mint Joshua. Tysont egész egyszerűen túl kellett volna élnie a korai menetekben és Klitschko pedig pont nem arról ismert, hogy ő a nagy túlélő. Ezzel nem akarom ledegradálni Klitschkot, hiszen 10 évig uralkodni akármilyen mezőnyben is, az óriási teljesítmény és komoly tudást sejtet, és az is, hogy a legnagyobbakhoz kell hasonlítnunk.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 12:33:08

@leibigabi: Persze ha fogandom kene, en is Tyson KO/TKO gyozelemre tennek, a meccs elso feleben.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 12:12:18

@leibigabi: Tyson asszem 1.78 volt, Joshua es Wlad 1.98. Biztosan meg tudna utni Tyson ekkora merethatranybol is, de akarmilyen robbanekony es gyors is volt, azert 20 centi rengeteg kulonbseg, es nem vagyok biztos, hogy konnyebben be tudna talalni, mint Joshua, de meg abban sem, hogy nagyobbat utott. Persze az is igaz, hogy Wlad is sokkal nehezebben tudna ot hangsulyos utesekkel telibe talalni, mint Joshuat. Ezert is varnek egy Wlad - Povetkin szeru borzalomnak indulo valamit, ahol vagy ki tudna utni Tyson Wladot az elso 4-5 menetben, vagy ha csak 1-2 padlozasra elegedot talalna be, netan annyit sem, akkor talan szoros pontozassal ki is kaphatna.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 12:09:43

@deontay: Én abból indulok ki, hogy Tyson meg tudná-e ütni Klitschkot vagy sem. Ha meg tudná, akkor Klitschkonak ott vége lenne, mint az összes olyan meccsén, ahol rendesen megütötték. Tyson pedig egy igazi ütő fiú, ha ő sem tudná megütni, akkor ki. Ha valaki összeszarná magát a másiktól az Klitschko lenne. :)

Dirhanka

AJ a legnagyobbakkal összehasonlítva, a Top 50-es listán ? Az ilyen listáknál nem az egymás elleni eredmény a lényeg, hanem az össz hagyatéka, úgyhogy ezt át kellene gondoljam, de így hirtelen azt mondanám, hogy 30 -ban benne van. A 3 tanácsom kb az lenne, hogy próbáljon meg még erőteljesebb magabiztosságot sugározni az ellenfelei felé, már a mérkőzések előtt, a tiszteletet hagyja a meccs utánra. A kondícióját sztem inkább több ring munkával (sok sok sparring) fejlessze, mint ilyen olyan súlyzós és erőgyakorlatokkal, és ezzel, bár nem éles meccsek, de némileg több ring rutint is szerez.

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 11:42:36

@bpjotruska: Igen nekem is a Pov meccs jutott eszembe, de az biztos hogy Tyson jobb bunyós az orosznál. Tyson tényleg szinte leküldhetetlen volt 1 ütéssel, viszont Lewison kívül nem találkozott akkora ütövel mint Wlad, és Lewis pont egy jobbossal küldte le, nem sorozattal ( igaz elötte sokat kapott már Mike ). Ez megint egy olyan meccs amit baromi nehéz lenne megtippelni, igaz Tyson lenne a favorit, de nem annyival mint Douglas, vagy Holyfield ellen :)

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 11:11:06

@deontay: En sem vagyok biztos benne, hogy konnyu meccs lett volna Tyson-nak ( bar egy korai KO/TKO-t tartok a legvaloszinubbnek ), de Wlad akarmilyen jol is bokszolt Joshua ellen, az arzenaljabol hianyzonak dolgok, amik pont Tyson ellen kellenenek. Tyson-t szinte senki nem tud egyes utesekkel lekuldeni, oda tobb megrendito ereju utes kombinacioja kellett. Egyenesekkel tisztan eltalalni is nehez volt a gyors hajolgatasa meg az alacsonysaga miatt. Joshua-nak szepen betalalgatott Wlad, de o egy hozza hasonlo termetu, Tyson-hoz kepest meglehetosen statikus bunyos ( bar nem mozog rosszul a mezonyhoz es a meretehez kepest ). Szoval nehez elkepzelni, hogy komolyabb kombinaciok ES felutesek nelkul hogya lehetne Tysont legyozni. Esetleg egy olyan szornyu, de sokkal szorosabb meccsen, mint a Povetkin elleni.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 11:02:53

@leibigabi: Prime Mike az első menetben pontot tett volna a végére. Annyira mozgékony volt és erős hogy kisiklott volna a Wowa fogási kisérletei elől ,precíz és kőkemény kombóktól hamar vége lett volna szvsz.
Megkérdezhetem hogyan látod most AJ-t a legnagyobakkal összehasonlítva? Top50-es listán melyik pozit nyerné el? Ha 3 tanácsot adhatnál, h melyik területen fejlődjön mi lenne az a 3 terület?

» Dirhanka   válasz erre
    2017-05-01 11:01:18

@deontay: Lehet, hogy igazad van, de én mégis azt gondolom, hogy mielőtt Klitschko agyában tudatosulna hogy fogni szeretne, azelőtt találna be egy ehhez hasonló Tyson felütés és a mérkőzés ott érne véget. :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 10:59:59

@leibigabi: Nem tartom túl valószínünek... Tyson a legnagyobb meccseit elveszítette, és Wowa minden bizonnyal a legkomolyabb ellenfelei közé tartozna! Wowa hatalmas méretfölényben lenne, baromi gyors, ès erös jabekkel, jó lábmunkával, és ha közel kerülne, még mindig ott a lefogás! Nem mondom, hogy nem tudna nyerni Tyson, de közel se lenne olyan könnyü dolga, és azért könnyen beakadhatna egy acélkalapács is :)

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 10:49:39

@thurman: Ne személyeskedj, ha megkèrhetlek... nem mondanám hogy Wilder képzetlen, 1 év box után USA bajnok lett, aranykesztyüs, majdrá egy évre olimpiai bronzèrmes. Eddig karrierje során minden stílusban megállta a helyét, legyen az vívás, belharc, vagy szimpla letámadás, de jò legyen képzetlen Wilder... Foreman se volt sokkal képzettebb, mégis sokáig eljutott! Felhozó emberek ellen nem állt soha vesztèsre, kiütötte mindet max 4 meneten belül. Stiverne, Molina, Duhaupas, Szpilka, Arreola, Washington nem felhozó emberek, nem elitek, de messze vannak a felhozó kategóriától! Az említett meccsek közül egyedül Washington ellen állt "vesztésre" ahol kb. úgy állt a meccshez, mintha egy sparring lett volna. Arra meg hogy nem tud egy horgot se ütni, csak ezzel válaszolnék: https://m.youtube.com/watch?v=...

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 10:43:41

@Galamb: Természetesen kell fejlödnie Wildernek, nem mondom hogy tökéletes bunyós! Joshua rendkívül jó bunyós, és simán benne van, hogy megveri Wildert, viszont fordítva is. Belharcban szerintem elég jó most is Wilder, Stiverne ellen csodálkoztam is, hogy irányította a meccset közelharcban is, annak ellenére, hogy a kanadai nagyon jó benne, ráadásul a hosszabb kar ott hátrány, majd Duhaupast is szépen bontotta le a közelharcban! Nagyon remélem év végén összecsapnak! A legjobb forgatókönyv számomra az lenne, ha Wilder nyomna egy meccset nyár végén Parkerrel ( amit sztem megnyerne), közben Aj is nyomhat egy formában tartót, majd év végén a vitathatatlan övèrt menne Wilder, és Joshua 90 ezer ember elött a Wembleyben :)

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 10:33:26

Nem tudom ki hogy van vele, de a fenti videoba könnyedén beleilleszthető egy prime Tyson (na nem a Fury), ahogy hasonlóan ugyanezt tenné Klitschkoval az első (1.) menetben. :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-01 10:23:25

@deontay: Szerintem is izgalmas meccs lehetne,
DE!, ismétlem: DE csak egy feltétellel lenne az. Éspedig, ha Deontay nagyot fejlődne belharcban.
Láttad a szombati remekbe szabott, pazaz felütést ?
Na, ahogy Wilder egyelőre kezeli a belharctámadásokat (amiben Joshua mester), már az első percekben eldőlhetne a meccs, s persze Wilder is... :)
...de ha kedvenced e téren képes lesz nagyot fejlődni, akkor tényleg pazar meccset rendezhetne az én kedvencemmel. :)))))

» Galamb   válasz erre
    2017-05-01 10:17:05

@deontay: Reálisan itélem meg Wilder képességeit,akkor is aztmondom h képzetlen ahogy elkezdi ütni a tenyereseit az borszasztó szemre,ráadásul felhozó emberek ellen vesztésre áll sokszor!
Attól még nem gyülölködik senki mert egy fanatikus hulye vagy aki olyan emberért rajong aki egy horgot nem tud ütni!

» thurman   válasz erre
    2017-05-01 10:14:18

@bpjotruska: Értem én jól.:)
Azért is említettem, hogy csupán a poén kedvéért írom.

Valóban simábban győzött Fury, ellenben, ha Wlad a szombat esti felkészültséggel és elszántsággal lépett volna ringbe Fury ellen is, akkor nagyon kétlem, hogy hasonló ugyanez lett volna a meccs képe. :)
Ezzel nem Fury képességeit vonom kétségbe; ő egy remek búnyós szerintem.
Épp ezért is vagyok nagyon kíváncsi a Joshua vs Fury-ra.
Ha Tyson rendesen felkészül, megizzasztja Joshuat, az biztos. Fury-nak sok olyan kitűnő bokszképessége van, +olyan "pimasz" önbizalma + "bivaly" termete, hogy vele senkinek se könnyű elbánni, ha rendesen odateszi magát.

» Galamb   válasz erre
    2017-05-01 09:59:41

@thurman: Talán mert nem reflexböl gyülölködik mindenki, és reálisan meg tudja ítélni a képességeit... Wilder baromi nagy ütö, Parker mellett a leggyorsabb nehézsúlyú, végig tud tolni 12 menetet úgy, hogy nem fingik ki 5 menetre egy 1 perces roham után, tud vívni, belharcolni, és az álla is elég jó! Joshua jobban letesztelt Wildernél, képzettebb valamivel, hihetetlen erös, a szíve, ès az álla is rendben van, de nehezen tud mit kezdeni az elmozgásokkal, elég gyenge a kondija, és azért szét tud esni ha vissza is üt az ellenfél! Mind a két bunyósnak megvannak az erösségei, és a gyengéi, amik könnyen eldönthetik a meccset, nagyon jó párosítás lesz ez! Jelenleg teljesen 50-50re adom az esélyeket, mint mondtam megvannak azok a tulajdonságaik, amivel megverhetik a másikat!

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 09:52:22

@gigaboly: Bakker mit láttok Wilderben? annyira képzetlen szegény, ez két fickó 5-meneten belül darabokra szedné!

» thurman   válasz erre
    2017-05-01 09:28:34

Egy visszavágón már teljes önbizalommal, megilltődöttség nélkül rohamozná meg Joshua. 4 menet alatt kivégezné Wladot, akiben pedig a leütés emléke élne elevenen. Semmi értelmét nem látom.

    2017-05-01 09:24:20

@Galamb: A "hozza hasonloan" itt nem a meccs kepere vonatkozik :-) ami valoban mas volt, Fury sokkal simabban gyozte le Wladot, bar szinte nezhetetlenul.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 09:19:25

"Joshua még a szorítóban kihívást intézett a korábban Klitschkot hozzá hasonlóan legyőző, jelenleg inaktív, de a visszatérést tervező Tyson Fury felé..."


Hozzá hasonlóan??? :))))

Nem keresem a kákán a szört, csupán a poén kedvéért említem, hisz a két meccs között kb. akkora különbség volt, mint a nyúl és az oroszlán között. :)

Az "...ugyancsak legyőző..." szóhasználat szerencsésebb lett volna. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-05-01 08:14:52

@Ultrasberry1990: Nem Wilder vonta ki a forgalomból Povetkint hanem Stiverne.

    2017-05-01 06:21:12

Fury ellen csinálná a legnagyobb meccset jelenleg, Haye ellen is nagy eladás lett volna, még talán lehet ha 2 lábbal kihúzza Bellew ellen legközelebb. Parker sima ügy, Wildert viszont csak angliában vállalnám be a helyében és csak úgy ha nem a vada tesztel vagy ha muszály akkor legyen mellette más is aki kötelezően külön mintát vesz és ellenőriz.

» gigaboly   válasz erre
    2017-05-01 02:37:06

@Ultrasberry1990: Szerintem ez még belefér. tényleg nem ment rá a hatodik menetben a leütés után. Ez tény. Hogy valójában miért, azt csak találgatni lehet.

» gulogulo   válasz erre
    2017-05-01 02:18:11

@zsiga32: Elég régóta itt vagyok és ez a fajta írásnem az nem ide való szerintem :)
Ez nem az origo és index és társai szerintem :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-04-30 23:59:13

@Phenomenal: Köszi :)

» grabanc   válasz erre
    2017-04-30 23:46:08

Szerintem csihadjon le mindenki majd remélhetőleg jövő ilyenkorra letisztázódik ki merre hány méter :D
AJ maga elmondta hogy még van mit tanulnia , Wildernek egy beteg Stiverne a legnagyobb skalpja azóta is , Povetkint kivonták a forgalomból , Ortiznak nagyon lassan csordogál a karrierje , Wlad passz mit akar a jövőben , Pulev szerintem a futottak még kategória marad , Parker sötét ló , Haye pedig most kapott ki egy cirkálósúlyú ellen .
Kb ez a súlycsoport krémje és kellene még pár feltörekvő arc is de Rivas továbbra is nekem olyan semmilyen , Granat is " kipukkant " , a kis Morrison is még sehol kb . Én azt mondom majd meglátjuk , a vak is ezt mondta ;)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-04-30 23:35:37

@Kane: szerintem a tegnapi 41 éves wlad aki harciassabb volt megoldotta volna wildert.

Amugy szerintem deantoy "szélkerék" wilder ütőereje nem olyan nagy mint amilyennek a mérlege sugallja

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-30 23:19:00

@dondannyboy: És hogy lehet,hogy Aj üzenget,kihívogat bunyósokat,és össze is hozzák neki,Wildernél meg mindenki,hát Hajmon nem engedi stb,igen ez részben igaz,de nem véletlen nem engedik oda komolyabb bunyósokhoz,és ő se töri magát,mert az tény hogy nagyot üt,gyors is,de egy fos technikailag,a malomkörzés nem mindenkinél válik be,c-d kategóriás bunyósokkal meggyűlt a baja,az ütőereje mentette meg,ha kiáll Joshuával,és megveri,azt gogom mondani,ez igen,le a kalappal,ilyen egy bajnok!de egyenlőre egy nagyképű neveteséges kamubajnok,és még végszónak,Joshua elmondta hogy vannak hiányosságai,de mindent megtesz hogy fejlődjön,tisztelettudoan nyilatkozik,korrektül,Wilder eddig ebből is csak annyit bízonyított hogy családokat rohan le a haverokkal,és mindenkit megvert már elméletben,meg ő más színt,bár ezzel nem tévedett!!!

    2017-04-30 22:59:28

@dondannyboy: Szerintem semmiféle lebukás nem volt,ellehetetlenítették Povit mert féltették a kamubajnokot,és szerintem jogosan,ha Rossy lecsapta Stivernét,Aj merevre ütné!

    2017-04-30 22:43:16

@dondannyboy: És akkor gondoljunk bele mit csinált volna a tegnapi Klicskó, Joshua eddigi legnagyobb skalpja Wilderrel?:))) Papírbajnok...

    2017-04-30 22:42:05

@Binyu: szerintem a lebukást povi team cseszte el.

amugy wilder baromira jelentéktelennek tünik.

szerinted aj mit csinalna stivernel wilder legnagyobb skalpjával?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-30 22:28:57

Fura hogy Furyt hívta ki Joshua és nem Wildert,de aztán rájöttem hogy ha Povit doppingoláson kapták,vele mi lenne,egész életre eltiltanák nem csak pár hónapra,nem akar ő még úgy járni,mint Povi:):):):)

    2017-04-30 22:09:43

Szerintem Klcsikonak nem szabad ezt tovább folytatnia. Ha a bíró nem állítja le, brutális kiütés lett volna a vége. Pénze van dögivel, egészsége még megvan, családos ember, nincs mit bizonyítania, nem szabad kísértenie a sorsot.

» iceman   válasz erre
    2017-04-30 20:35:35

Nem lesz visszavágó,nem is lenne sok értelme,pontozással ezt a meccset amúgy is AJ kapta volna,ez lett volna a koreográfia,az ukrán soha nem tudná még egyszer ilyen formába hozni magát ezek után.
Anélkül meg valóban hülyeség lenne,ott már csak kizárólag a pénz miatt csinálná és hamar kicsapnák.

    2017-04-30 19:32:35

@Binyu: Meg az életkor se biztos, hogy kétszámjegyű, a w betűkből. :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-30 19:00:58

@Binyu: :)))))))

    2017-04-30 18:52:46

A bokszvilág ezzel a tegnapi eredménnyel járt a legjobban. Ha pontozás lett volna előfordulhat, hogy valamelyik fél felé elcsalják. Így nincsenek kérdőjelek. Klitschko remekül bokszolt (persze fogott amikor lehetett) de nem parázott, koncentrált volt egy leütésből is felállt gyönyörü jobbossal ütötte le Joshuát. Mindent megtett amit csak lehet. Az volt az érzésem, hogy direkt nem is ütött a mérkőzés elején kombinációkat Joshua mivel akkor tud rá Klitschko készülni. Így, hogy a menet elején volt az első roham meg is volt a meglepetés ereje! Nincsenek kondi problémái Joshuának csak pszihésen sokat kivett belőle az eleje! Azonban van min javítani csiszolgatni. Sajnálom Klitschkot de a profiboksznak tényleg ez a legjobb. Emlékezzünk rá hány csimpaszkodós jab jab jobb egyenes meccse volt. Illetve most Fury nem mondhatja, hogy ő a világ legjobbja! :)

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-04-30 18:46:53

@Henry87: Klicsko előtt be..optam azzal , hogy lebohócoztam Furyt ami valójában igaz is de ez a bohóc egyszer már hülyét csinált a világból :D
Talán képes lenne rá még egyszer ? Az biztos hogy AJ ellen ez a mentális hadjárat nem vezet eredményre , valamint a Klicsko elleni meccstaktika sem viszont ezek ellenére sem írnám le valamiért :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-04-30 18:27:02

Joshua fanoknak :)
https://www.youtube.com/watch?...

» Phenomenal   válasz erre
    2017-04-30 18:19:37

„A kihívás elfogadva. Az elmúlt ötszáz év legnagyobb küzdelmét adjuk majd a világnak. A bokszolóknak az lehet az álom, ha veled megküzdhetnek" – fogalmazott Fury, aki egy másik bejegyzésében hozzátette: „táncra fel!"

"Az elmúlt 500 év legnagyobb küzdelmét":DDD Viszont az meglepő, hogy nem szúrt oda AJ-nek, sőt dicsérte. Tényleg akarja a meccset?:D

» Henry87   válasz erre
    2017-04-30 18:08:51

Joshának nem értem minek ekkora kar, lehet hogy ilyen a genetikája de eből a testépítő trinyóból meg vállból le lehetne adni,mondjuk egy 107-109 kg elég lenne rá.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-04-30 17:20:23

@zsiga32: nem a te sportod szerintem

    2017-04-30 16:29:48

@zsiga32: Ez a komment meg Troll szagú volt,ha meg tényleg így gondolod akkor ez nem a sportot szerintem,

    2017-04-30 16:28:28

@seth: :-D

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-30 16:26:34

@zsiga32: Igen, valóban gyanús körülmények sorozata ez.
Én kikockáztam a felvételt és arra lettem figyelmes, hogy minden egyes Klicsko KO-nál benyúl két kéz a ringbe és kirántja a lábát.
Egyenként léptetve a kockákat vettem észre, hogy Soros György volt és egy gyíkember.

    2017-04-30 16:21:20

@Kane: Egyet értek, de azért ő még fejlődik. Most volt igazán letesztelve, ezután lehet a hibákat javítani. Az álla se rossz, attól az ütéstől azért lehet más is lement volna. Kicsit a bátortalanság is érthető, Klicskó az csak Klicskó, de a végére már nem volt ott semmi bátortalanság :)

» infamous   válasz erre
    2017-04-30 16:09:52

@Galamb: AJ a meccs nagy részében pont nem tűnt valami bátornak, inkább idegesnek és megilletődöttnek. Csomó helyzet volt amit kihasználhatott volna de nem tette, rengetegszer megsorozhatta volna testen, emellett iszonyat pontatlan volt és rengetegszer tűnt képzetlennek is. Neki szurkoltam de ennél sokkal többet vártam tőle, még ha győzött is a padlóról felállva ami mindenképp plusz pont.

    2017-04-30 15:51:17

Nem tudom...kicsit bundaszagú wolt ez a meccs..a Klics befejezhette wolna a jobbos után,ideje wolt rá.Ez nem rá wall.Oké h.az angol felfrissült a wégére,de igen elfogyott a közepe felé.Wilder ebben jobb.Én a Klics helyében élnék a wisszawágówal,kiütném az angolt,aztán jöhetne a nyugdíj...Wilder kiüti a Josht,egyértelmű...

» zsiga32   válasz erre
    2017-04-30 15:48:06

@Flex: (az a felütés) Joshuától ha ez tudatos volt,akkor mestermunka.."

Inkább sok gyakorlaton, tehetségen alapuló ösztönös mozdulat volt.
Megfigyeltem, hogy AJ már az első meccsektől ráérez az adott helyzetben pont hatékony kombinációkra.
, s ezeket az alkalmakat bátran és kíméletlenül ki is használja.
Õ azért is lesz nagy bajnok, mert fog rajta a tanulás. Nagyon fejlődőképes. Ez natív intelligenciára vall.
... meg aztán a szorgalom, hozzáállás, fizikum.
Intelligencia+szorgalom+tehetség+
fizikum.
Nem rossz kombináció. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-04-30 15:45:39

@dondannyboy: detto

itt kell megállni.

    2017-04-30 15:19:34

@dondannyboy: egyetértek, abba kell hagyni Wlad-nak a bunyót!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-30 14:56:43

@Valero: Én meg azt remélem nem lesz.
Klitschko vmit javitott ezzel a meccsel a megitélésén.
De aj ha megindult klitschko tehetetlen volt tul erős aj és képzett mig wladnak a belharc ismeretlen.

ha van olyan ostoba hogy ujra kiáll vele aj azt fogja már tenni vele amit anno sanders tett.

Most kell abbahagyni ez a vereség emelt az értékén.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-30 14:55:14

Banks vagy 10eve mellette van szerintem nem találna nála jobb edzőt aki tudná mire van szüksége

» felix trinidad   válasz erre
    2017-04-30 14:47:00

Na most mondom azt, ha visszavágó akkor másik edző készítse fel Wladot! Meg kell neki tanulnia újra horgokat felütéseket ütnie, és a belharcos szitukat kezelni! A szíve a helyén, az ütést sokkal jobban bírja mint azt sokan gondolták róla, az ütései még mindig robbannak, és kondícionálisan kiváló!
Remélem lesz visszavágó, de ne Banks készítse fel rá!

» Valero   válasz erre
    2017-04-30 14:41:10

@mola: akkor mi lett volna?

Ez a kép amúgy tökéletes.Gyönyörű technikás felütés,és Klicskó 2 lógó keze a levegőben.Sajnos ez a fajta "védekezés" is mebógbosszulta magát.Rendszeresen 2 kézzel kapálózott ki az ütésekre mikor megtámadták.Joshuáéktól ha ez tudatos volt,akkor mestermunka.Ezzel számolni lehetett,hogy egy ilyen tiszta ziccer bejön.
Sosem értettempl ezt sem az ukránnál,miért csinálja ezt a két kézzel kinyúlok borzadájt.

    2017-04-30 14:35:58

Le a kalappal az ukrán előtt, így ki lehet kapni! Viszont én a helyében nem erőltetném azt a visszavágó opciót, pénze van, nincs szüksége már a bokszra.
Joshua ragyogó képességű nehézsúlyú, ezt most is bizonyította egy olyan Klicsek ellen, aki végre nem alibizni ment a ringbe. Az Ortiz elleni meccs érdekes lehet, de szerintem mindenki mást jó eséllyel lecsavarna, méghozzá egyértelműen. Wilder-t is.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-30 14:27:25

remélem, hogy Wladimir most már tényleg vissza fog vonulni, mert azt kéne már, annak ellenére, hogy most fantasztikusan bunyózott szerintem. AJ-nek meg gondolom, hogy jönnek a kötelező címvédések, Ortiz, és Pulev ellen, amik azért nem ígérkeznek egy sétagaloppnak, de szerintem AJ azokat is behúzza! na következő szombat meg jön Parker. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-30 14:24:19

@Winwin: Így van, Wilder, Joshua, Parker, Fury még fiatalok, fejlödjenek, és döntsék el ki a legjobb a fiatalok közül, most kapjon elöbb Ortiz, Povetkin, Pulev, Takam lehetöséget valamelyik övre!

» deontay   válasz erre
    2017-04-30 14:23:08

A fury, parker és wilder meccsek inkább ráérnének, ezek mindannyian fiatalok, és még akár fejlődhetnek is

» Winwin   válasz erre
    2017-04-30 14:04:34

Jó lenne, ha povetkin és ortiz is képbe kerülhetne, mielőtt nagyon távolkerülnének a top formájuktól

» Winwin   válasz erre
    2017-04-30 14:03:46

Végre jó bunyót láttunk.."egyenlő" képességek álltak szemben......
Csak így tovább nehézsúly......
Wilder Joshua már most izgalmasnak tűnik.....

» MrPerfect   válasz erre
    2017-04-30 13:56:48

Az a felütés ha nem akad be! :-(

    2017-04-30 13:53:56
Ugrás az oldal tetejére