×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A napokban Wladimir Klitschko úgy nyilatkozott, hogy nem érez magán 2017-04-25 08:55:42 https://www.profiboksz.hu/2017/04/25/joshuanak-nem-tetszett-klitschko-beszolasa/

Joshuának nem tetszett Klitschko beszólása

A napokban Wladimir Klitschko úgy nyilatkozott, hogy nem érez magán semmiféle pressziót a hétvégi, Anthony Joshua elleni összecsapás közeledtével. Szerinte a tét inkább fiatal brit ellenfele vállát nyomja, hiszen õ a címvédõ, õ bokszol a saját közönsége elõtt, valamint neki kell szép teljesítményt mutatni, ha a jövõben nagy pénzeket akar majd keresni: "Teljesen jól érzem magam, hiszen nincs rajtam semmiféle nyomás, nem kell megvédenem a címeimet és Joe Louis rekordját sem kell megdöntenem. A tét inkább az ellenfelem vállára nehezedik, hiszen egyesített bajnok szeretne lenni. Én jól akarom érezni magam a szorítóban, élvezni a légkört, és csupán azzal foglalkozni, amire képes vagyok. Joshuának viszont ki kell ütnie engem, ahogy ígérte. Milliomos szeretne lenni, ehhez nagyot kell hétvégén bokszolnia. Otthon lesz, a saját közönsége elõtt, meg kell hát mutatnia, mi is van benne." A 2012-es olimpiai bajnok, jelenleg IBF nehézsúlyú címvédõ természetesen válaszolt 41 esztendõs ukrán riválisának: "Nincs abban semmi kivetnivaló, ha az ember milliomos akar lenni. Nyilván, ha az embernek gyereke van, akkor megpróbálja magasra tenni a lécet, semmi rossz nincs abban, ha ilyen magas szintre tör valaki. Wladimir Klitschkot többször megvádolták azzal, hogy a hátán cipeli az ellenfeleit akár 12 meneten át is azért, hogy bekaszálja a reklámbevételeket Németországban. Azt is mondták róla, hogy mindent a pénznek rendel alá. Biztos azért beszél rólam most ilyeneket, mert jól ismeri a helyzetet. Azt is a fejéhez vágták párszor, hogy túlságosan ki van gyúrva és ezért biztos elfárad 5-6 menetet követõen. Megpróbál tehát mindent az ifjabb bajnokra ráhúzni, amin õ is keresztülment. Ismerem az ökölvívást, azt is tudom, õ miket élt meg. Látom azt is, hogy mit akar ezekkel elérni, és hogyan próbál összezavarni a mérkõzés elõtt."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Remélem Briggs és Fury ott lesznek a meccsen, és persze egészen véletlenül találkoznak, aztán elkezdik oltogatni egymást!😁

» farkaskrisz   válasz erre
    2017-04-29 11:21:22

@SweetSweetSweet: na akkor jól rémlett. köszi! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-26 23:46:02

@CHUBAKKA: Ez még egy 2006-os história anno Wladnak mint újdonsult WBO bajnok, Briggs lett volna az elso kihivója,de akkor Wlad valami lábsérulésre hivatkozva le mondta az akkor még viszonylag fiatal és éles és persze mindig nehéz oklu Briggs meccset.

Helyette Calvin Brock lett a kihivó...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-04-26 22:18:48

Tetszik hogy eddig majdnem mindenki Joshua győzelmében volt biztos, de ha megtekintitek a szavazást, látható hogy több ember bízik Klitschko győzelmében mint Joshuaéban.
Szóval inkább ne veszekedjen senki, úgy is mindenki állítása szembe megy a kívánságával!

» WRITER   válasz erre
    2017-04-26 05:00:49

@csikimacko: Ámen.

» kovban   válasz erre
    2017-04-25 23:57:27

Én Istenem, jó Istenem
Csak ne legyen nézhetetlen

» csikimacko   válasz erre
    2017-04-25 23:06:45

@cenzura: ?????

» All_in   válasz erre
    2017-04-25 22:44:43

Látom a szövegértés nem az erősséged!

Tedd már meg legalább hogy leírod hogy szerinted mivel tudna nyerni az orosz.
- alacsonyabb
- könnyebb
- lassabb
- rövidebbek a kezei
- az elmúlt években többet Bunyózott

segíts kérlek ha valamit kifelejtettem!

» All_in   válasz erre
    2017-04-25 22:14:56

@CHUBAKKA: Haver, te azt hitted, hogy komolyan írtam, amit írtam? Atyaég....
Egyébként tételesen hülyeségeket állítasz. A Sanders elleni visszavágót nem Wlad mondta vissza, hanem az afrikai. A decemberi "Joshua elleni" meccset nem visszamondta, hanem meg sem egyeztek, azért a kettő között óriási különbség van. A Chisora elleni meccseket Haye miatt dobta vissza, azért ezt bocsássuk már meg neki :)
Az egyéb sérülései szerintem nem feltétlenül kamuk, 35 év fölötti élsportolóról beszélünk, aki amúgy is majdnem 2 méter, picit sérülékenyebbek az ilyen emberek, mint pl. egy Povetkin.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-25 21:35:23

@bpjotruska: Szerintem sem fognak egymasnak esni. Ezen nagyon meglepodnek, habar egyaltalan nem bannam.

De akarmennyire is fogadkozik Wlad, szerintem ugyanazt az ovatos bunyot fogja hozni mint eddig. Lehet, hogy az elejen majd beprobalkozik egy rovid idore de az csak az elso 1-2 komolyabb pofonig fog tartani, utana visszaall a regi kerekvagasba.

Joshuatol meg arra szamitok, hogy ovatosan fogja csipegetni az ukrant es csak akkor fog kemenyebben megindulni ha erzi, hogy nagy folenyben van.

Ha Wlad jo formaban lesz, akkor egy ki-ki meccsen barmit el tudok kepzelni, a szoros pontozastol a ko-ig, mindket reszrol. De ha Fury ota meg romlott az ukran teljesitmenye, akkor eselyes, hogy mar nem sok vizet fog zavarni AJ ellen.

» Slajos   válasz erre
    2017-04-25 21:23:31

@WRITER: hát, ha tényleg sikerülne Wlad-nak megújúlni, és egy kirobbanó teljesítménnyel legyőzné AJ-t, akkor le a kalappal! de félek, hogy nem ez lesz! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 21:15:43

Szerintem doktori címmel rendelkező boxolónak van annyi sütni valója hogy a régi, visszafogott stílusával nem győzhet Joshua ellen. Biztos vagyok benne hogy agresszívan fog támadni, tudom hogy megújult, muszáj megújulnia ha nyerni és bizonyítani akar. És ha tényleg ebbe az irányba megtudott változni, akkor nem sok esélyt adok az angolnak, ugyanis ő sem verhetetlen, ő is emberből van.

» WRITER   válasz erre
    2017-04-25 21:13:15

@Slajos: Ha Joshua ugy bokszol, mint Whyte ellen, es Wlad is ugy oda mer allni mint Whyte - nem fog - akkor harom menetet nem tart az a meccs, mig valaki felborul. De ezt szerintem mindketten tudjak, es nem mernek majd ekkorat kockaztatni.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-25 21:10:26

@WRITER: Igen, ha Whyte birta, akkor Wlad is birhatja.
Kerdes, hogy vajon ez a Klitschko az a Klitschko-e meg? Mert ha mar nincs meg benne az a robbanekonysag, gyorsasag es reflex ami volt, akkor szerintem Wlad nem fog kibirni annyi pofont, mint amennyit Whyte vagy Breazeale kibirt.

» Slajos   válasz erre
    2017-04-25 20:54:56

@WRITER: persze AJ össze fog esni a 8. menetben, mert még eddig csak 7 menet volt a legtöbb amit bokszolt. Ráadásul Wladimir olyan tempót diktál, hogy azt a csúcs Pacman is megirigyelhetné, csak úgy záporoznak majd az ütései, mint a 300 című filmben a perzsák nyílai. A kombinációkról, és Wladimir agresszív stílusáról, közelharcáról már nem is beszélve! AJ-nek esélye sincs! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 20:33:51

Gyerekek szerintem ha White bírta 6 menetig, Klitschko bírni fogja 12-ig is, viszont ezt már Joshua nem fogja bírni!

» WRITER   válasz erre
    2017-04-25 20:27:31

@cenzura: Azé' én el tudom képzelni hogy egyoldalúan nagyon hamar szétvágná. Főleg a rohadt nagy méretfölény és erőfölény miatt. Az angolban "overpowering" néven fut ez a jelenség, amit pl. a Foreman-Frazier meccsen is láthattunk, szerintem lehet közöttük olyan erőkülönbség ami nagyon durván egyoldalúvá tenné a meccset.

    2017-04-25 19:42:43

@All_in: Felnyalatná a padlót Joshuával,konkrétan az lenne!
De látom te is abba a halmazba tartozol akik a következő szempontok alapján tippelnek:
-magasabb
-hosszabb a keze
-súlyra nehezebb

Tehát jobb boxoló! Bravó!
Az eszedbe sem jut,hogy Joshuát éles meccsen még nem láttad a 8. menetben.
Whyte 1db-ot odavert és seggén vette a levegőt az egész menetben. Povetkin meg vagy 4 padlóból felállt Klicskó ellen. És momentuma sem lenne ezek után Povnak? Atyaég...

» cenzura   válasz erre
    2017-04-25 19:36:52

@Kane: úgy még senki nem tudta kiütni Wlad-ot, ha jól rémlik, hogy úgy kelljen felmosni őt a padlóról. Lehet, hogy AJ sem fogja úgy kiütni, hogy kiterüljön Wlad, csak mondjuk a bíró véget vet majd a meccsnek, mint Sanders, vagy Brewster ellen. Nem csípem Wlad-ot ahogy bunyózik, de azért remélem, hogy nem lesz komolyabb sérülése, komolyabb baja! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 18:37:59

Micsoda trash talk:))) Nagyon kis érzékeny lélek ez a Joshua, remélem annyira a szívére veszi hogy merevre üti az ukránt:)

    2017-04-25 18:33:32

@Totti: vagy, ha lesz is akkor idén már nem! mert, ha nyer AJ Wlad ellen akkor két kötelező címvédés vár rá, amit szerintem be is hajtanak rajta, ugye Pulev, és Ortiz ellen. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 18:33:28

szerintem AJ nem fogja azt a luxust megengedni magának, mint pl Pulev, hogy olyan szellősen védekezzen! én úgy látom amúgy, hogy AJ elég erős mentálisan, jól kezeli a heyzeteket, nem hagyja, hogy kizökkentsék, nagyon profi szerintem ! már csak pár nap juhéjjj, és itt a meccs!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 18:24:18

@All_in: Fogalmam sincs mire alapozod ezt az állítást, de lehet, hogy igazad van, de szerintem nem. Örülnék ha kiderülne. Bár kétlem, hogy lesz ilyen meccs bármikor is.

    2017-04-25 18:22:59

Joshua biztos tiszta ideg volt, amikor ezt nyilatkozta. Akár 60-ig is felszaladhatott a pulzusa. :)

    2017-04-25 18:00:06

@Valero: senkit nem tud az kiütni ne vicclej már azt a félnehézsúlyút sem tudta.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-25 17:48:19

Megmondom mi lesz!
Joshua támadni fog, Wladimir széttördeli a mérkőzést, másodszándékból bunyózik, és a mérkőzés második felében fogja kiütni Joshuát!
:D

» Valero   válasz erre
    2017-04-25 17:36:06

dőlni fog az ukrán fetrengeni a földön és most megpróbál mindnt a ringen kívül mert a ringen belül földre lesz verve.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-25 17:10:24

@CHUBAKKA: Te aztán tudsz koma! ;)

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-04-25 16:37:55

Elszabadultak az indulatok :D

» bandi78   válasz erre
    2017-04-25 16:21:21

@Totti: persze, hisz AJ is csak jab-et ütne, meg jobbegyesnest , meg tehénkedés igaz? hisz AJ úgysem tud közelharcolni, meg felütést ütni, test ütések stb.. Povetkin, ahhoz képest, hogy a legtöbben azt mondták, hogy 6-7 menet alatt kiüti majd őt Wlad ! szó se róla jó bunyós Povetkin, de szerintem nem olyan, mint AJ, és nem is volt közel sem olyan várakozás, mint most az AJ elleni meccsen van! egyébként meg én nagyon szívesen megnéznék valamikor egy AJ-Povetkin meccset ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 16:10:48

@Totti: Talán még momentuma sem lenne az Orosznak.
Na ez némi költői túlzás, de nem sok mindent látok amivel megnehezíthetné Joshua dolgát.

» All_in   válasz erre
    2017-04-25 16:00:41

@CHUBAKKA: Például Povetkin. Õ szerintem verné Joshuát.

    2017-04-25 15:41:46

@Totti: nem mondtam, hogy kerülte a kihívásokat, de voltak meccsek amiket elkerült, pl a Sanders visszavágó . Ez miatt én nem savazom Wlad-ot, hogy kiáll AJ-el, viszont tényleg elég nézhetetlen meccseket csinál, nem bokszol bajnokhoz méltóan, nem bízik magában , nem csípem őt na. Hogy miért vállalta be, hát hány iylen meccse volt Wlad-nak, iylen kaliberű , mint AJ? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 15:33:12

@CHUBAKKA: Nem teljesen értem mit akarsz ezzel mondani. Én csak annyit mondtam, hogy Wlad nem került senkit, nem azt, hogy szép boksszal verte őket.

"kiállt velük igen jó ellenfelekkel, és ezért kapjon most valamiféle kitüntetést, hisz bokszoló ez a dolga"

Ezt végképp nem értem. Az előbb azt mondtad, hogy meccs lemondásban Wlad a király.

Egyébként én is így gondolom, hogy ez a dolguk a bajnokoknak, csak erről szólni kéne nekik is, mert úgy tűnik elfelejtették.

"Chisora is kiállt milyen jó ellenfelekkel"

Így van. Többre is tartom őt, mint a sok nyúlbélát, akik kerülik a kihívásokat és csak stat-ot javítanak.

Komolyan nem értem, hogy pont most mért kell savazni Klicskót. Bevállalta a legnagyobb kihívást, amire neki már egyáltalán nem lenne szüksége, hiszen pénzügyileg azt gondolom elég stabilan áll. De ő hisz még magában, és próbára teszi magát. Lehet, hogy elbukik, de legalább megpróbálta. Az én szememben ez mindenféleképpen tiszteletre méltó dolog.

Egyáltalán nem vagyok Klicskó drukker. Főleg a Povetkin meccs óta. Ott le kellett volna léptetni szvsz. De most, most van. Szerintem mindannyiunk érdeke, hogy egy jó meccset láthassunk. Wlad-ot sok mindennel lehet támadni, de hogy kerülte volna a kihívásokat az nevetséges. Főleg összehasonlítva a mostani "nagyokkal".

    2017-04-25 14:37:38

@Valero: végül is igen, meg Puritty, és Chisora-t is Vitya verte meg! viszont Wlad meg megverte Byrd-öt , Vitya helyett ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 14:32:34

egyébként még régebben tényleg rémlik valami, hogy Wlad nem állt ki Briggs-el, és valami büntetést is kellett fizatnie, nem is keveset! csak nekem rémlik ez, vagy esetleg emlékszik rá más is?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 14:31:17

@CHUBAKKA: Igen 2004.04.24. Corrie Sanders ellen tette ezt Vitali utoljára, azóta is elég önálló volt az öccse! ;)Szóval erről ennyit!

» Valero   válasz erre
    2017-04-25 14:24:09

@Valero: vagy, ha nem állt ki ott volt a bátyó aki kisegítette! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 14:13:52

@Totti: dehogynem vagy, miért nem vallod be, Wlad szurkoló vagy ! kiállt velük igen jó ellenfelekkel, és ezért kapjon most valamiféle kitüntetést, hisz bokszoló ez a dolga . Más kérdés, hogy hogyan bokszol, és kell neki a mérkőzésvezetői részrehajlás is,pl Povetkin ellen ezt jól láthattuk! végül is Chisora is kiállt milyen jó ellenfelekkel, persze más kérdés, hogy kikapott, meg, hogy neki nincsenek olyan jó adottságai, mint Wladnak. Akkor pl Holyfield kikkel állt ki, és micsoda szívvel harcolt, és ő nem egy 2 méteres született nehézsúlyú ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 14:13:02

@CHUBAKKA: Ha minden bunyós csak olyan ellenfelekkel állna ki, mint Wlad tette a karrierje során, akkor semmi gond nem lenne ezzel a sporttal. Mondom ezt úgy, hogy távolról sem vagyok Klicskó drukker.

    2017-04-25 13:54:54

Ha lemondja a mérkőzést de pótolják akkor nincs gond! Ha lemondja és soha nem áll ki az éppen szóbanforgó bunyóssal, na az a gáz!
Wlad gyakorlatilag eddig mindenkivel ki állt akivel ki kellett!

» Valero   válasz erre
    2017-04-25 13:49:01

@LightsOutPrince: Wlad taktikája a meccs lemondása, halasztása, pl volt ugye Fury ellen is, meg Pulev ellen is, hogy sérült meg ilyesmi bla bla bla. Meg, ha jól tévedek az AJ meccs is tavaly decemberben lett volna, és ott is valami sérülés volt, vagy mi. Meg 2-szer a Chisora meccset is, ha jól rémlik, de lehet, hogy tévedek. :-DD ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 13:43:46

@CHUBAKKA: "a meccslemondásban meg amúgy is Wlad, és Fury a bajnokok!"
A Fury részt hanyagoljuk, de ki tudnád nekem fejteni bővebben Wladimir részét?

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-04-25 13:28:54

@La Cucaracha: persze AJ-nek ez a hobbija, hogy lemond meccseket, főleg majd egy ilyen nagy, és fontos meccset mi?! :-D ;-) a meccslemondásban meg amúgy is Wlad, és Fury a bajnokok! :-DD ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 13:20:53

Tulajdonképpen Wlad troll leckéket vesz Furytól, és összefogtak Joshua ellen. Múltkor Tyson szólt be Joshuának, most Wlad, szegényt teljesen szétszedik mentálisan. Nem csodálkoznék, ha visszamondaná a fellépést...

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-25 12:40:26

Úristen, micsoda kemény beszólás! Én a szövetség nevében minimum három hónapra eltiltanám ez a maffiózó ukránt, büntetném őt egycsilliárdbilliárdmilliárd euró megfizetésére és kötelezném, hogy járjon oktatásra és utána tegyen vizsgát a "Nagy beszólások" tantárgyból Toney professzornál és utána "Ne csak tettesd, legyél az!" szakvizsgát Mayorga docensnél!

» ogreface   válasz erre
    2017-04-25 12:21:03

Hat ebből a videóból indult ez a milliomos dolog :)... De hogy ennyire nem tudnak mással trollkodni... Mókás

https://mobile.twitter.com/ant...

» Dirhanka   válasz erre
    2017-04-25 12:05:10

AJ szerintem már most is milliomos. Wlad meg menjen már el a nyugdíjba, nagyon unalmas!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-25 11:23:12

Huh mekkora beszolas volt ez,nem semmi.

» VMVKWA   válasz erre
    2017-04-25 10:52:50

@sziporka: Lehet, hogy kell egy kis csörte a meccs előtt a közönségnek és mivel nem tahó módon nyilatkozgatnak egymásról, így csak ilyen kis apróságba lehet belekötni a másik nyilatkozatában.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-04-25 10:45:30

@sziporka: Na jó... egy milliárdos persze nem, mert neki visszaesés :D

» sziporka   válasz erre
    2017-04-25 10:43:34

@totoj: Én se szeretem Wlad biztonsági bunyóját, de most úgy vagyok vele, hogy szombaton győzzön a jobb.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-04-25 10:43:18

Mondjuk nem értem AJ-nek mi nem tetszett... Szerintem semmi bántó nem volt Klitschko mondatában. Persze, hogy milliomos akar lenni. Ki az aki nem?

» sziporka   válasz erre
    2017-04-25 10:43:15

Soha nem szerettem Wlad-ot,de most nagyon szoritok neki,hogy megverje Joshua-t!

    2017-04-25 10:40:14

Szerintem is Joshuan van a nagyobb pszichés teher. Főleg úgy, hogy többen tartják őt esélyesnek, mint Wladot. Tekintve az idei év mérkőzéseit, ahol nem jöttek be az előzetes tuti tippek, lehet ebből egy izgalmas mérkőzés.
De az nem tetszik Joshuaban, hogy nem mond igazat: Wlad nem cipel senkit a hátán 12 meneten keresztül, Wlad lóg az ellenfelein a meccs alatt, ha van rá lehetősége :-)

» Schnauzer   válasz erre
    2017-04-25 10:40:12

Ha jön a héten a hír,hogy ez is elmarad....agyvérzést kapok.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-25 10:14:12

Klitschkonak igaza van, Josuanak kell bizonyítani!

» WRITER   válasz erre
    2017-04-25 10:11:01

Rég nem vártam ennyire nehézsúlyú meccset!
Viszont őszintén remélem, hogy be fog futni Lets go champ Briggs, és Batman Fury is színesíteni a show-t! :D

» Valero   válasz erre
    2017-04-25 09:43:00

Ejnye-bejnye... Ez legyen a legcsúnyább beszólás, ami egy ilyen kaliberű meccs előtt elhangozhat. :)

» karcsi1959   válasz erre
    2017-04-25 09:38:00
Ugrás az oldal tetejére