×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Kalle Sauerland promóter szerint a 2017. május 27-én megrendezésre 2017-04-20 09:10:32 https://www.profiboksz.hu/2017/04/20/chisora-vs-helenius-wilder-kihivasi-jogaert/

Chisora vs. Helenius Wilder kihívási jogáért?

Kalle Sauerland promóter szerint a 2017. május 27-én megrendezésre kerülõ Dereck Chisora vs. Robert Helenius visszavágónak ezúttal igen komoly tétje lesz, hiszen a nyertes egy Deontay Wilder elleni WBC nehézsúlyú meccs kapujába katapultálja majd magát. A Helsinkiben megrendezendõ mérkõzésen a két fél hivatalosan a WBC "silver" nehézsúlyú övéért ütközik meg, illetõleg a 2011-ben nyitva maradt ügyüket kívánják tisztázni, amikor is a svéd ökölvívó gyõzedelmeskedett, megosztott pontozással, ám sokak szerint inkább a brit fél érdemelte volna meg, hogy a kezét a magasba emeljék. A találkozó egyébként meg is törte Helenius addigi lendületét és azóta - sérülések, majd promóteri problémák miatt is - már nem igazán tudja egykori formáját reprodukálni. A WBC döntése mellesleg meglehetõsen furcsa, hiszen Heleniusnak tavaly három meccse volt, amibõl egyet - amelyen számottevõ ellenfele volt - el is bukott, Chisora pedig utolsó összecsapását - Dillian Whyte-tal szemben - elvesztette, noha a végeredmény ez esetben is vitatható volt. Wildernek egyébként elméletileg Bermane Stiverne is - szintén gyakorlatilag jelentõsebb meccs nélkül - kötelezõ kihívója, a szervezet tehát a jövõben erõsen foglalkoztatni fogja nehézsúlyú bajnokát.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sayajin: "de mindemellett nagyon fej-fej mellett haladtak. visszakapta azt amiért ő nagyon reklamált az élettől..."

Azért ne haragudj meg, kedves Sayajin, de Charr nyert egyáltalán menetet Vitalij ellen? Én úgy emlékszem, hogy szisztematikusan péppé lett verve a feje, négy meneten keresztül. Persze, amikor Charr érezte, hogy vége lesz, akkor bedobta magát, és egész agresszívnak tűnt egy 41 éves, félkezű Klicskó ellen, de azért ne állítsunk már olyat, hogy visszavágót kellett volna adnia :)

Ha nem emlékeznél, Lennox ellen 6-ból 4-menetet vitt Vitalij, ráadásul ha jól rémlik, Lewisnak is szét volt nyílva itt-ott a bőre, csak egy néger emberen nem látszanak annyira az ilyenek. Ráadásul semmi egészségügyi problémája nem volt Lewisnak, és csak 37 volt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-21 19:10:29

@superman: Igazad lehet, én csak párhuzamot probáltam vonni a két meccs között. Klicsko testvérek azért tudtak ilyen sokáig uralkodni, mert alkatilag - méretbeli és fizikai adottságaiknak köszönhetően nem volt igazi ellenfelük, ha az egyikük netalán veszített a másikuk rögtön ment revansot és fordítva, egyhangú meccseket produkáltak, de szó szoros értelmében profik voltak a "keveset" de azt jól elvén alapulva. Lewis az utolsó nagy öregként még helytált és úgy vonult vissza. Vitalij is tudta mikor kell abhagyni. Wladmir meg nem tudja mikor kell abbahagyni, talán majd 29-én eszébe jut, mondom ezt úgy, hogy én általában annak drukkolok akit esélytelenebbnek érzek, jelen esetben neki.

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-21 17:28:29

@superman: hát igen jó lett volna egy visszavágó Vitya, és Lewis közt, de hát nem jött össze sajnos. :-( Lewis szerintem jól döntött, hogy visszavonult, bár szerintem egy visszavágó még jobb meccs lett volna, de Lewis azt is behúzta volna én úgy gondolom, méghozzá ko-val! Lewis amúgy is győzött az első meccsen is, és már előtte is bizonyított eleget! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-21 14:22:26

@Sayajin: szerintem az utókor azért jóval kevésbé követeli a Vitali-Charr visszavágót, mint anno a Lewis-Vitali-t :)

» superman   válasz erre
    2017-04-21 12:57:36

@Phenomenal: Valóban Haye tudta igazán lerendezni Chisot. De ha figyelted én azt írtam, hogy izgalmas csata lehet ebből vagy Wilder 4-6 menet alatt lerendezi. Ez a két tippem van. Ha úgy bokszol mint legutóbb, akkor még az is lehet, hogy túl azon, hogy izgalmas lesz, még győzelmi esélye is lesz. De ha pl. egy nem felkészült Chisoval bokszol a meccs első felében vége is lehet. Én amúgy erre a Helenius meccsre nagyon kíváncsi vagyok. Engem a finn nem győzött meg a Duhapupas meccsen annyira. Azóta két gyors siker. Erős nagyon a Helenius, de hátha Chisora most el tudja kapni. És most kicsit drukkerként írtam nem megfejtőként.

    2017-04-21 12:56:46

@bpjotruska: igazad van abban, hogy Peter és Arreola messze nem voltak olyan jók az elhajlásos védekezésben, mint Chisora (bár lábon szerintem Chisora sem volt fürgébb náluk, de a védekezésének köszönhetően ő legalább közel tudott lépni), viszont a bal kéz "elvesztése" óriási hátrány ilyenkor a nagyobb bunyósnak, különösen a Klitschko-k esetében, hiszen ők folyamatosan azzal kontrollálták, előzték meg és tartották távol a kisebb ellenfeleiket.

» superman   válasz erre
    2017-04-21 10:00:17

@CHUBAKKA: "Chagaev, Mormeck, Leapai szinte nem csináltak semmit, mintha azt várták volna, hogy na gyere üssél ki haver" - kérdés, hogy azért nem csináltak semmit, mert nem akartak, vagy azért, mert nem tudtak...
Povetkin-t nagyon csúnyán, szabálytalanul verte Klitschko, de fölényesen verte és azt azért szerintem kevesen vitatják, hogy Povetkin és Chisora közt klasszis különbség van (és nem Chisora javára...).
Az igaz, hogy Peter ellen problémái voltak az első meccsen, viszont az Klitschko számára az első komoly megmérettetés volt a vereségei után, mentálisan még instabil volt - tulajdonképpen ez a meccs kellett neki az önbizalma visszanyeréséhez. Szóval, hogy másodjára már fölényesen nyert, az nem csak Peter formáján múlott. A mentális tényezők Wladimir esetében kulcsszerepet játszottak mindig is, valószínűleg ezért nem kockáztatták a visszavágókat, pl. Puritty ellen sem (Steward ezen a téren is hatalmas fejlődést ért el nála, látszik pl. a Peter elleni meccseken, vagy hogy Brewster ellen a visszavágóra is odaállította már. Egyébként ez az egy dolog volt, amiből Chisora is megpróbálhatott volna előnyt kovácsolni, az arcba köpéssel meg a Vitali elleni szoros eredménnyel biztos, hogy megzavarta kicsit Wladimir-t és hasonló próbálkozásai biztos lettek volna később is, de szerintem Steward-dal ezeket kezelni tudta volna Klitschko.
Aztán Steward nélkül Fury már mentálisan és fizikálisan is össze tudta zavarni (de ő amúgy is egész más bunyós, mint Chisora).

» superman   válasz erre
    2017-04-21 09:53:45

A történelem megismétli önmagát, legalábbis ezt szokták mondani, hát vitalij pont úgy járt manuel char ellen az utolsó mecsén mint ő maga járt lenox lewis ellen aki a mecsük után visszavonult, hogy egy feltörekvő, küzdeni akaró, elszánt ember, akit csupán sérülés miatt léptetek le amit ütések okoztak, de mindemellett nagyon fej-fej mellett haladtak. visszakapta azt amiért ő nagyon reklamált az élettől...

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-21 08:31:47

@Chico: chisot nem vállaja be mert szerintem nem tudná kiütni.

off:
van egy cikk itt Pável Béláról amihez nem lehet már kommentelni. A videó a youtubon is fennt van és a hozzászólások alatt olyat olvastam hogy az idős ember elhunyt.
Valakinek esetleg infoja van erről hogy igaz-e vagy sem?
Itt a cikk:
http://www.profiboksz.hu/video...

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-20 22:05:24

@superman: Szerintem nem csakl Vitalij serult keze miatt volt eredmenyesebb Chisora, mint Peter vagy Arreola. Ugyan nem egy Frazier vagy Tyson kaliberu bunyos Chiso, de a mai nagydaran szekreyekhez kepest eleg sokat mozog torzsbol es a fejet is jol mozgatja, meg fedezekkel is vesz le uteseket ; Arreola es Peter szerintem sokkal statikusabb celpontot nyujtottak, joforman behunyt szemmel is el lehetett oket tallani jabekkel es jobbegyenesekkel, ugy meg hiaba mennek eloreegy fel fejjel magasabb bunyos ellen, max orrverzes lesz belole. Chisora is eleg nagy favago, de szerintem egy fokkal fejlettebb pressure-fighter, es talan labon is mozgekonyabb - meg ha ez nala is inkabb csak elore gyeloglast jelent, de valahogy eleg jol odaer a mgasabb ellenfelekhez is. Vitalij, Helenius es Pulev is kapott tole emberes pofonokat.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-20 20:28:26

@Peacock: igen ezek jó párosok! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 19:58:08

@superman: igen tudom sérült volt Vitya válla, mint ugye Byrd ellen. Bár én nem úgy láttam, hogy Chisora ellen ne tudta volna mozgatni a kezét. Szerintem Vitya testen volt sebezhető. Nagy bajnok volt Vitya, és őt kedveltem is vártam a meccseit, de ő sem volt azért sebezhetetlen, verhetetlen. Lewis ellen is szépen helytállt nagyon, viszont ott sem tudta elismerni a vereségét, bár sérülés volt, de azt meg Lewis okozta ütésekkel. Vitya nem tudta elismerni a vereségét, nem tudta elviselni, és sportszerűen gratulálni az ellenfélnek , ez viszont nem szimpatikus benne. Nekem ez a véleményem, szerintem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 19:56:28

@Chico: Szerintem egy Ortiz-Stiverne eliminátori a köt. kihívói jogért, és tartaléknak egy Takam-Ruiz a Silver övért jobban vette volna ki magát - mind előrébb rangsolotak Chisoránál, Helenius meg a 15-ben sincs fent (joggal) még ezen a spec. WBC ranglistán sem.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-20 19:53:51

@superman: talán inkább Povetkin aki tényleg eléggé megy előre nyomást gyakorolva az ellenfélre, de ugye láthattuk, hogy ezt Wladimir milyen magabiztosan is kezelte! ;-) Chagaev, Mormeck, Leapai szinte nem csináltak semmit, mintha azt várták volna, hogy na gyere üssél ki haver! Peter igen őt szépen elinézte a második meccsen, de ott már nagyon nem volt toppon Peter szerintem, ráadásul előtte Vitya már rommá verte, ami nekem sokkal jobban tetszett . Persze attól még szép volt Wlad-tól. Viszont jó, hogy felhoztad Peter-t, mert nézzük csak meg az első meccsüket, ami bizony elég necces volt Wlad-nak főleg a 10. menet végén már kezdett olyan állapotban lenni, mint Brewster ellen, de aztán jött a gong, és megúszta, és a szünetben összekapták őt szerintem. Viszont az egy értékes győzelem volt Wlad-nak! Puritty ellen igen elfáradt, de azért egy visszavágón megmutathatta volna Wlad, hogy na tessék el tudom intézni ezt a fickót, de inkább helyette Vitali vett revansot, ahogy Chisora-t is inkább ő vállalta el!! nem azt mondom, hogy Chisora biztos, hogy legyőzte volna Wladimirt, de azért nem lett volna egy sétagalopp, nagyon nem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 19:45:59

@CHUBAKKA: Vitali szerintem a meccs harmadától láthatóan nem tudta megfelelően használni a bal kezét Chisora ellen, így nem tudta távol tartani, valószínűleg ezért tudott nagy arányban testütéseket és egyéb találatokat elhelyezni rajta az angol és ezért lett az egy szoros meccs. Vitali korábban megalázóan simán verte a Chisorához leginkább hasonlító ellenfeleit (Williams, Peter, Arreola).

» superman   válasz erre
    2017-04-20 19:40:47

@CHUBAKKA: Azért általános vélekedés szerint a Puritty elleni vereségét inkább magának köszönhette Klitschko és nem egy olyan típusú bunyós az ő ellenszere (különösen a Steward által átalakított verziójának), inkább az olyanok veszélyesek rá, mint Sanders, vagy mint utóbb láttuk, Fury. A Wladimir számára problémás egyveleget tehát inkább a gyorsaság, robbanékony ütőerő, illetve nagy termet, mozgékonyság, megfelelő technika/ védekezés tulajdonságokból lehet megalkotni. Ezekből Chisorára semmi nem jellemző és Klitschko el is vert jó néhány hozzá hasonló alkattal, tulajdonságokkal, stílussal rendelkező bunyóst (pl. Leapai, Povetkin, Chagaev, Mormeck, Peter).

» superman   válasz erre
    2017-04-20 19:32:25

@Phenomenal: igen Haye-el kiállt, de Haye meg félt tőle, és feküdt neki a stílusa, ezt Steward-ék is nagyon jól tudták. Wladimir-nek nagyon nem feküdt volna az a rakkolós stílus amit Chisora képviselt. Lettek volna gondok szerintem, ahogy Vitali-nak is voltak, de ő keményebb mentálisan, de még neki is naqgyon kemény meccs volt. érdemes megnézni azt a meccset, hogy bizony Chisora azért elég komoly küzdelemre késztette Vitya-t, és bizony a testütései nagyon nem estek jól neki ( ami szerintem Vitya gyengéje volt, hogy testen meg lehetett fogni őt, és ezt Chiso-ék észre is vették, és jól ki is használták szerintem! ) ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 19:32:22

@CHUBAKKA: Nana. Annyira lebeszeltek hogy az alapvetoen kis uto es nem eppen sokoldalu Chiso helyett inkabb a bizonyitottan (akkor meg) robanekony, technikas es villamgyors Haye-t valasztotta..... ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-04-20 19:06:40

Chisora egy nagyon kemény, és masszív kihívó, láthattuk, hogy pl Vitali-nak sem volt egy könnyű meccs, neki is okozott gondot Chiso ! akkor iszonyat formában volt Chisora, nagyon felszívta magát, engem egy kicsit így szívósság alapján is Puritty-re emlékeztet aki ugye legyőzte Wlad-ot. Szerintem amúgy anno Wlad-ot lebeszélték Steward-ék a Chisora elleni meccsről, mert nagyon veszélyes lett volna, legalább is én így érzem, szerintemmm!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 17:14:02

@TheChesapeakeRipper: hát igen szerintem is nem lenne egyszerű falat, és engem is érdekelne egy ilyen meccs Chisora nagyon kemény fickó, nagyon szívós! Wilder-nek nagyon meg kéne küzdenie a győzelemért, de azért meg lenne szerintem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 16:43:45

Chisora nagyon jó meccset csinálna Wilder ellen, Én adnék neki egy 40%-ot. Azok a csapott parasztlengői Chisorának simán zavarba fogják hozni Wildert, jó lenne, ha már végre eltűnne ez a majom a WBC éléről...

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-04-20 14:39:48

@gigaboly: Igen. :-) a logika szerint a Chisora -Whyte gyoztese jon, tehat Stiverne, jobbanmondva kihivja az AJ-Wlad gyozteset a ringben, vagyis a dagadt forman kivuli Furyval elszajkaratezik vagyis inkabb eltakaritaja az utbol a Briggs-Oquendo parharc gyozteset ami azt jelenti hogy a kovetkezo ellenfele a legenda James Toney...... ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-04-20 13:17:05

Akármelyik nyer megint csak egy C kategóriás kihívója lesz Wildernek.

    2017-04-20 13:14:55

@Phenomenal: egyetértek , Chiso nagyon egy szívós pofa, jó kihívó, nagyon nagy benne a győzni akarás, óriási szíve van, nagyon bírja az ütést, az egyik legkellemetlenebb ellenfél. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 12:30:10

nem úgy volt hogy a Chisora White győztesével fog kiállni, vagyis Stivernével? pontosabban azt mondta kihívja a AJ Wlad győztesét és a ringbe is be akarja hivatni magát...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-20 11:45:17

@Peru: Azert sztem ez annyira nem helytallo. Haye volt az egyetlen aki ki tudta utni szabalyosan a Fury elkeni masodik meccsen meg nem jott ki a 10. Menet utan ( mondjuk az edzoje nem engedte mar mert eleget kapott ) Wildernek 5-6 menet alatt kiutni komolyabb bekapott utes nelkul sztem lehetetlen. Es kisebb utok is megtancoltattak mar . Nem mondom hogy Chiso lenne a nyero de egy rakkolos kemenyfeju csupasziv bunyos es ellene mar elo kene huzni a Stiverne elleni format. Sot, megkockaztatom meg akkor sem lenne egyaltalan lefutott meccs.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-04-20 10:47:56

Chisora hektikus. Lehet amúgy, hogy remek meccset csinálna Wilder ellen, sőt még izgalmas csata is lehet. De azt is benne látom ebben a párosításban, hogy Wilder 4-6 menet alatt lerendezi. Csípem a Chisora showkat és az utolsó meccsén nagyon jó kis bunyót mutatott be.

    2017-04-20 10:35:48

Haladás,már eljutottunk a b-c kategóriáig:)

    2017-04-20 10:20:19

Azert en szivesebben latnam Chisot Wilder ellen mint ismet egy Stiverne elleni meccset. Szerintem o megdolgoztatna vegre a bronz bombazot a penzeert. Csak nehogy itt is valami szennyezett angol csirke vagy energiaital kozbejojjon.....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-04-20 10:15:46

Toney - Chisora egyáltalán nem lenne rossz ;)
Egy 7-8 évvel ezelőtti Toney szerintem tudna meccselni Chisorával. De egyik bunyósnak sem ajánlom Wildert, csak ha atom a EÜ biztosítás mögötte.

    2017-04-20 10:14:57

Ez nem komoly, nem kell aggódni, kicsit elkéstek az áprilisi tréfával. Valójában már folynak a tárgyalások egy igazi legendával, James Toneyval...

» bandi78   válasz erre
    2017-04-20 10:04:04

Rossz vicc...

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-04-20 09:49:48

Vicc...

» kovban   válasz erre
    2017-04-20 09:47:48
Ugrás az oldal tetejére