×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi nehézsúlyú bajnok Tyson Fury ismét kikezdte az 2017-04-19 12:33:53 https://www.profiboksz.hu/2017/04/19/fury-a-vilaghalon-szolt-be-joshuanak/

Fury a világhálón szólt be Joshuának

A korábbi nehézsúlyú bajnok Tyson Fury ismét kikezdte az egyik közösségi oldalon honfitársát, a jövő hétvégén Wladimir Klitschko ellen harcba induló Anthony Joshuát. Fury szerint a 2016-os olimpiai ezüstérmes Joe Joyce rendszeresen eltángálja az IBF jelenlegi nehézsúlyú bajnokát az edzéseken, ezenkívül úgy véli, Joshua természetesen neki sem lenne ellenfél: "Miután Klitschko apó mindent szétforgácsolt, nekem kell majd újra összeraknom az egészet. Én vagyok minden idők legjobbja. Biztos vagyok benne, hogy el tudom tángálni Anthony Joshuát. Ez a pofa a csórók Frank Brunoja. Lehet, hogy én egy zsírdisznó vagyok, de te viszont egy papírhuszár, marcipánból faragott állkapoccsal, aki szétgyúrja magát és rosszfiút akar játszani. Tudd, hol a helyed, visszatérek és kiütlek!" Joshua természetesen nem hagyta válasz nélkül Fury beszólásait: "Nem is vártam többet Fury-tól, csak a szar folyik a szájából a meccseim előtt. Ugyanazt ajánlom neked, mint legutóbb, vagyis kapásból két jegyet az első sorba. De csak azért, mert egy hely már nem elég a hájas valagadnak. Pofádat befogod tehát, és inkább arról beszélj, mikor térsz vissza. Nem rajtam múlt, hogy eddig nem bunyóztunk. Tartsd magad szépen a szavaidhoz, én biztos lehetsz benne, hogy itt leszek."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@deontay: "Joshuát és Furyt össze se lehet hasonlítani, AJ megenné ezt a dagadt bohócot kb. 2-3 menet alatt... Fury üvegàlla megtörne hamar..."

Jajj mennyi ilyet lehetett olvasni a Klitschko-Fury előtt is... Aztán mekkora kopp lett. :D Sokan nem tudják objektíven értékelni Furyt mert nem tudják félretenni az ellenszenvet. De az a helyzet, hogy aki 206 centisen ennyire mozgékony, gyors, kiszámíthatatlan az bárkinek megnehezíti a dolgát. Persze lehet, hogy Joshua győzne, de hagyjuk már ezt a megenné szöveget. Először ott van neki a következő meccs, lássuk ő mire megy az ukránnal.

» Dave28   válasz erre
    2017-04-20 20:11:03

@Sarkozi Robert: Szerintem DC elverné Jonest nehézsúlyban. Neki a fogyasztás nagyon sokat ront a teljesítményén. Nehézben még a 110+ kilós Barnetet is kiemelte mint a rongybabát, pedig Barnet is klasszis birkozó. Ha az elsö meccset nézzük, az elsö 3 menetben inkább DC dominált, csak aztàn a kondi elfogyott, a fogyasztás miatt.

» deontay   válasz erre
    2017-04-20 19:47:48

@Kane: Igen de Jones az elmúlt 2 évben csak 1 meccset nyomott Cormier pedig most nagy formát mutat hiába nem fiatal már de a stílusa időtállo. Most inkább Cormier felé dőlhet a mérleg nyelve mert Jones akkoriban csucsformában volt mikor utoljára ütköztek ráadasul az is szoros meccs volt. Bár ha igaz amit nemrég lenyilatkozott Jones abban az időben bőven jutott idő bulizásokra meg ivászatra. Nagy kérdőjel lesz ez a meccs...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-20 19:24:44

@Sarkozi Robert: Jones ha visszatér úgyis újra el fogja picsázni, Cormier csak addig bajnok ameddig el van tiltva a zseni.

    2017-04-20 18:54:13

@bpjotruska: Gondold el milyen érzés lehet félnehézsulyban egy olyan emberrel harcolni mint Cormier aki elötte volt nehézsulyban arrol volt híres hogy volt bajnokokat simán felemelt és földhöz vágott. Gyakorlitlag simán ledönti a lábukról az embereket és földön már esélyük sincs ellene.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-20 18:36:35

@deontay: egyetértek szerintem is jó eséllyel kiütné AJ , Fury-t, nem biztos, hogy pár menet alatt, de persze az is benne lenne. AJ-t nem tudná úgy kizökkenteni, mint Wlad-ot, ő be tudná vinni az ütéseit, egy ilyen meccsen könnyen pórul járhatna Fury szerintem is!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-20 18:25:11

@bpjotruska: Igen ez abszolut működhetne. Egy két héttel ezelotti félnehézsulyu cimmeccs mérlegelesén csinálta Daniel Cormier hogy rátámaszkodott a törülközőre ami takarta deréktol lefele és csak igy birta hozni a limitet. Nagy port is kavart az ügy. A csávo alkatilag nehézsulyú, sokáig ott is versenyzett csak a klubjában már ott volt a nehézsulyu bajnok Velasquez és ezert ugy dontottek versenyezzen félnehézsulyban. Egyébként Daniel volt az a bunyos aki 7 évvel ezelött kiötötte Lucas Browne-t.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-20 18:17:51

@deontay: Persze tudom h számodra ezek a meccsek felérnek teljes jogu cimvédésekkel de azért aki kicsit is belelát a dolgokba az ugy van vele ezekkel a hulyesegekkel etessék csak a birkanépet. Nézd meg Joshuát 3 éve profi de mindjárt össze tudták hozni egy 10 évig uralkodo bajnokkal.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-20 16:20:27

@deontay: Figyelj az UFC-nél van egy ranglista(nem 4) és ott Alvarez volt a bajnok miután kiütötte az 1 menetben az általad is elismert Dos Anjost. Tehát ö volt akkor a legjobb. Ez a bravúr még Fergusonnak sem sikerült pedig tudjuk nagyon jól ő is kicsoda. Gondold el ha nehézsulyban is nem 4 ranglista lenne hanem egy összesített. Szerinted Wilder honnan válogatna akkor? Valahol a 60-80 helyezetteket pásztáznák hogy előszedjenek egy kihívót...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-20 16:16:31

@Sarkozi Robert: Random merlegeles, mint a random-doppingteszt. A bajnokokat es az elvonalban rangsorolt bunyosokat barmikor megmerhetnek, es aki 10%-nal tobbel meghaladta a sulycsoportja limitjet, kovetkezo meccsere automatikusan eggyel feljebb mehetne. Pl bokszban egy kozepsulyu megmernenek 80 kiloval, kovetkezo meccsen vagy nagykozepbe menne, vagy nem engedelyeznek. Szigoruan hangzik, de ha a kenyszer hatasara a sajat sulyaban bokszolna mindenki, nem 10-20 kilokat fogyasztva, talan a meccsek is jobbak lennenek, es kevesebben is nyomorodnanak meg a ringben.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-20 15:25:47

Joshuát és Furyt össze se lehet hasonlítani, AJ megenné ezt a dagadt bohócot kb. 2-3 menet alatt... Fury üvegàlla megtörne hamar...

» deontay   válasz erre
    2017-04-20 15:02:37

@Sarkozi Robert: Arra hogy Alvarez a súlya legjobbja volt, inkább nem mondok semmit...

» deontay   válasz erre
    2017-04-20 15:00:48

@batka1: Mert eddig olyan gyakran elverték, igaz? :)

» Dave28   válasz erre
    2017-04-20 10:48:51

Wilder-t és Fury-t kéne már összeengedni, hogy kiderüljön ki a legnagyobb bohóc nehézsúlyban :D

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-20 08:47:48

@cenzura: Kiből csinált bohócot Fury? Joshua úgy leoltotta, mint az állat. Milyen "imázsát" törte szét Joshuanak? Maximum a saját nemlétező imázsát töri le.
Szerintem egy kicsit sokat képzelsz Furyról...

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-20 02:57:55

Most mi baja Furynak? ő is boxolhatott volna Wladdal mégegyszer de nem akart, szerintem csak bekamuzta ezt a narkót hogy kitérjen Wlad elől, ha visszatér biztos hogy nem lesz már a régi de azért pár pénzes meccs így is összejöhet neki főleg ha AJ kiüti Wladot, akkor az AJ Fury hatalmas lóvé lesz...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-20 01:14:55

@Kane: Nekik ez az eletuk. Egyebkent fogalmam sincs ez az egesz mire jo es hogy miert nem lehet valamit tenni ellene. kellene egy korlatot szabniuk a meccs napjan.itt a cikk:

http://totaldamage.hu/rafael-d...

187-198 a hetkoznapi sulya

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 23:39:00

Link narkós tahó ez a Furi. Elfogy a pénz, aztán jön vissza elveretni magát. Különben is csak azért hagyott ki, hogy megússza a büntiket.

» batka1   válasz erre
    2017-04-19 23:30:04

@Sarkozi Robert: De atya isten, Kovalev kisebb súlyról szokott fogyasztani... Ez mindenhogy durva és irreális, nem beszélve róla hogy aki ezt csinálja ne számítson hosszú életre, kizárt hogy nem károsítja óriási mértékben a szervezetet. Szerintem ennyit azért nem ér meg...

    2017-04-19 23:00:22

@cenzura: Te pont akkora troll vagy mint a sztárod, csak sosem leszel vb. Meg sem ütötte? Mert megütné?! Ki itt az ütődött hombre?
Na, nem etetlek tovább cerka.

» grabanc   válasz erre
    2017-04-19 22:04:22

Jól van Furkóferi,a hangszennyezés helyett, ami a szájszervedből ömlik, tolj magadba 10 kokainos hambit!!! Ehhez még értesz!!!

» farkaskrisz   válasz erre
    2017-04-19 21:59:45

Bárki bármit mond Fury nem hülyegyerek.
Símán kihozta a kőművest Joshuából. Eddig be volt állítva jó gyereknek ,jóneveltnek. Erre milyen tróger dumát nyom:))))))
Epic fail emberek!!!
Saját felépített műmájer imázsát törte szét Joshua. Fury zseniális! Lazán bohócot csinál bárkiből. És még meg sem ütötte! Úgy kizökkentette,hogy még meg sem ütötte.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-19 21:52:10

@Kane: Kokszol mint az atom. Igy tudnak csak ilyen mertekben fogyasztani. mindegyik ezt csinalja. Multkor olvastam ezt Dos Anjosrol ő maga nyilatkozta le de még ma belinkelem.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 21:49:42

Azért Tony rendesen visszaszólt az "1xvoltholnemvolthypehuszárnak".
Most a recefice vb vagy sokat vagy keveset szívott.

» grabanc   válasz erre
    2017-04-19 21:44:10

@deontay: Alvarez pedig akár tetszik akár nem a sulycsoportja legjobbja volt éppen mikor szembekerult Mcgregorral. Wildernak hány ilyen ellenfele volt? Pfff hagyjuk. Befogod tehát és várjuk meg mit lép Wilder a Wlad-Joshua mérkőzés után.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 21:41:53

@Sarkozi Robert: Miivaaan??? 200? Mit csinál, a szaunában él?:D

    2017-04-19 21:35:03

@Sarkozi Robert : Javitas: 200 fontrol szokott bemérni Dos Anjos

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 21:30:30

@deontay: "Járthatja is a száját, miután 24-0val, 9 nyert UFC meccsel a háta mögöt szaros interim övèrt bunyóztatnák, egy ír gyökèr meg az 0"

Szerintem azzal h kitakaritotta a pehelysulyt es kiutott a P4P bajnokot megerdemelte h kihivja az eggyel feljebb uralkodo bajnokot. És milyen igazuk lett hiszen porrá is verte :D. Nurma azert nem kapott lehetőseget mert Dos Anjos legyőzése után 2 évig nem meccselt csak mérkozeseket mondott le. Most sem volt ez maskepp harmadszor ejtette Fergusont. Miért is érdemelne igy cimmeccset. Ez nem a WBC nehezsulyu öve hogy puszira kapsz lehetoseget :). De amugy tök érdekes h lokod itt a heroinos kinézetet amikor Nurma majdnem halálra fogyasztotta magát. Szerinted neki mennyi lehet a naturál sulya? Nemcsak mcgregor nez ki ugy merlegelesen de mellett nagyon sok fighter. Mielott meggondolatlansagokat irsz azert nem art utananaezni a tobbieknek. Dos Anjos példaul 190 fontrol szokott bemérni 155-be. Ez tobb mint amit mcgregor fogyaszt. Akkor Dos Anjos nem a kicsiket verte? :). A szokasos kettos merce nálad

» Sarkozi Robert    válasz erre
    2017-04-19 21:15:25

@deontay: Haver, kicsit feljebb ment a pulzusod a kelleténél. Válaszolj egy egyszerű kérdésre. Csak egyetlen egyre, de arra nagyon kérlek tényleg válaszolj. Wilder melyik ellenfele volt olyan kaliberű mint Aldo vagy Alvarez?:)

    2017-04-19 20:54:09

@deontay: Azért ez így nem teljesen igaz. Múlt heti hír, hogy Breazeale nagyon is beperelte Wildert, csak nem a médiát lihegte teli vele mint egy cirkuszi celebmajom, hanem értelmesen a rendőrségre ment:
https://www.google.hu/amp/amp....

Az sem teljesen igaz, hogy Wilder korrektül szokott nyilatkozni az ellenfeleiről. Például mielőtt kikapott Wlad, nem akart ugye kiállni vele (sem, meg egy veszélyes bokszolóval sem), miután megverte Fury, Wilder egyből lenyilatkozta hogy ő akarta letaszítani a trónról, és hogy Wlad mellett Vitalij (!) is mindig egy bokszgyilkos bokszoló volt aki az unalmas küzdelmeivel (khm...) szépen lecsökkentette a bojszrajongókat.
https://www.google.hu/amp/amp....
Nos ez a Vitalij ott emeritus champion ahol ő vb és valahogy 30x Ko meccsel sem akart addig Wilder az övért menni amíg az idősebb ukrán volt a vb.
Amit Povetkin kapcsán mondott, azokat had ne idézzem, de minden volt csak tisztelet nem, inkább gyalázkodás.
Breazeale-t is hazugnak és gyávának nevezte.
Furyról elmondta hogy ellene egy célja van: komoly sebet okozni neki.
https://www.google.hu/amp/amp....
Stiverne meccs előtt sem elismetően nyilatkozott, sőt inkább nyíltan fenyegetett:
https://www.google.hu/amp/amp....
Stb.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-19 20:37:40

@Sarkozi Robert: Wilder eddig 5 címvédésen van túl, a kötelezö kihívója dopping bukásáért ne öt hibáztassuk, hivatalos volt a meccs, 1 hét volt hátra, Wilder készült keményen, Povetkin bukott...

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 20:07:29

@Sarkozi Robert: Járthatja is a száját, miután 24-0val, 9 nyert UFC meccsel a háta mögöt szaros interim övèrt bunyóztatnák, egy ír gyökèr meg az 0!!! könnyüsúlyú meccsel megkapja a címmeccset.2 súlycsoport legjobbjait szarrá verte?? :D pehlyben a 10 kilóval könnyebb, 10 centivel alacsonyabb bunyósokat elverte, könnyüben meg 1 meccse volt Alvarez ellen aki jó, de közel se a legjobb... majd ha elveri Nurmát, Fergusont, Barbozát akkor valóban megverte a legjobbakat, eddig megverte Alvarezt, és kikapott Diaztól egyértelmüen, majd nyert egy igen csak vitatható, inkább döntetlen szagú meccsen...és ne gyere ezzel a kamu 2 súlycsoportot felment dumával, Mcgregor naturál súlya simán 170 font, màr évekkel ezelött a Cage Warriorsban is 155ben bunyózott, akkor milyen 2 súlycsoportot ment föl? Annyi történt hogy nem aszalta magàt egy heroinista csövessé, Canelot is megszgyenítve. Leírtam miért utálom ezt az ír gyökeret, egy gusztustalan tahò, aki a sok primitív embernek tetszö közönséges stílusa miatt van ilyen szinten felsztàrolva,amit Aldoval is müvelt, az minösíthetetlen, csak egy fèreg viselkedik így! Elismerem hogy egy jó bunyós, de messze van attól, mint amit sokan belelâtnak.

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 20:05:13

"Aha kiáll velük... hány kötelezö kihívóját verte meg eddig? Hányszor vèdett címet?"

Nekem elég az is hogy 2 sulycsoport legjobbjait szarrá verte és még arra sem volt rest h feljebb is nyomjon két meccset egy Top bunyos ellen. De ha már itt tartunk Wilder még a cimet sem védte meg kötelező kihivo ellen ezen idő alatt. Szerintem ezek a dokgok önmagukert beszelnek.Ezért nem értem tényleg nálad ezt a Mcgregor iránt érzett gyuloletet mert amit én érzek Wilder irant annak van is alapja. Õbenne tenyleg csak a legelvakultabb rajongoi látják a nehezsuly jövőjét.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 19:18:04

Ebből a nyilatkozatból ítélve Klicsko nagyon meg lesz verve. Klicskó egy ilyentől amit most Fury lenyomott összezavarva és kétségbe esve ment be a ringbe, Joshua meg szétoltotta.

» lunatic3   válasz erre
    2017-04-19 19:13:41

@Kane: Egyebkent Nurma egyaltalan nem profi modon all hozzá ehhez az egészhez de kozben a száját jártatja arrol h ő a P4P meg mindenkit szétfog csapni. Szerintem a negyedik nekifutást sem kell eroltetni Fergusonnal nem hiszem h most egy darabig belefeccölnek megint rengeteg pénzt. Még az UFC orvosaira sem volt szükségük ugy rohantak el a korházba. Szerintem Dana-nak kicsit elege lehet belőle. Szeritnem mentálisan nincs teljesen egyben a srác. Ferguson a Jiu jitsu-jával, a remek álloharcával és a tempojaval komoly feladat elé állototta volna. Ez nem a Micheal Johnson féle mészárlás lett volna.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 19:05:45

@deontay: Ja, úgy hogy kiütötte másodpercek alatt a közel 10 éve regnáló bajnokot aki P4P első volt a UFC-ben. Dos Anjon lesérült, ezért két súlyt felugrott Diazhoz, aki kb a kriptonitja a stílusának, aztán porrá ütötte Alvarezt. Az említett két úriember meccse elmaradt, mert Nurma két héttel mérlegelés előtt is betegre zabálta magát, aztán majdnem belehalt a fogyasztásba, ha nem így lett volna, összecsaphatott volna a győztes vele, ez nem Meki hibája. Össze sem lehet hasonlítani mennyivel komolyabb ellenfelei voltak mint Wildernek akit te az egekig magasztalsz mindenféle teljesítmény nélkül.

    2017-04-19 17:58:42

@Sarkozi Robert: Aha kiáll velük... hány kötelezö kihívóját verte meg eddig? Hányszor vèdett címet? 2015 decemberében lett bajnok pehelysúlyban, 0 címvédés, 2016 Novemberében lett könnyüsùlyú bajnok, és valòszínü hogy ott se lesz címvésése, mert se Ferguson se Nurmagomedov nem érdekli ( vajon miért )...

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 17:54:14

@Sarkozi Robert: Wilder se magát tartja minden idök legjobbjának, hanem Alit, mindig hangoztatja is, a jelenlegi nehézsūlyban tartja magát a legjobbnak. Az összehasonlítást meg nem ö hozta fel, hanem megkérdezték egy interjú során mi lenne a meccsük végeredménye.

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 17:47:59

@deontay: Meki legalabb pocskondiazza az ellenfeleit de ki is all veluk. Wilder-tol csak azt halljuk hogy most igy meg ugy megver mindenkit, meg 2017 lessz az o eve aztan pedig az csoda ha kiall egy TOP 15-os bokszoloval. Persze csak akkor ha patyolat tiszta.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 17:44:16

@deontay: hát igen Fury néha tényleg túlmegy minden határon, néha már tényleg sok, és túlzásba viszi. Mi lenne egy Wilder-Fury meccs előtt mi ?!! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 17:43:16

@northpaw: Joe Louis-t? XD. Hiaba telt el lassan 100 ev de ha Louis-al egy ringbe tennek ezt a majmot hogy minden utes utan vegigtancolna a ringet. Meg az osszehasonlitas is felhaborito, nemhogy meg ilyeneket ki mer jelenteni. Na ez a mentalitas a kulonbseg egy igazi es egy kamubajnok kozott. Ali-t a masodik vilagbajnoksaga idejen mikor megkerdeztek ki minden idok legjobb bokszoloja azt mondta hogy nehezsulyban o maga de sulycsoportoktol fuggetlenul Sugar Ray Robinson. Louis ugyanezt mondta. De nem baj majd Joshua helyreteszi Wildert ha osszehozzak kb 2020-22 tajekan.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-19 17:41:07

@deontay: Értem,elfogadom,ez korrekt válasz volt!

    2017-04-19 17:28:31

Valòban ezt mondta de nem a Mcgregor féle: te egy kib@szott punci vagy, egy senki, egy csöves, úgy megverlek, hogy a családod se ismer rád, letépem a fejed és végigvonulok vele a szülövárosodban... nem az a baj ha valaki bízik magában ès magát tartja a legjobbnak, hanem ha valaki ezt olyan stílusban teszi mint Fury vagy Mcgregor...

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 17:27:17

@Binyu: A brizlis balhét hagyjuk, ott nem tudjuk mi történt, érdekes hogy senkit nem állítottak elö a hatóságok, mèg csak egy feljelentés se volt! Wilder is szokott nagyokat mondani, de nem olyan stílusban mint Fury vagy Mekkelek, az ellenfeleiröl általában elismeröen nyilatkozik, ès legtöbbször azt hangoztatja hogy ö a legjobb, ami szerintem szimplán az önbizalmából fakad. Fury és Mcgregor viselkedése számomra elfogadhatatlan, de ez az én véleményem, ha neked, vagy másnak ez szimpatikus az a te saját döntèsed, tiszteletben tartom!

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 17:15:56

@deontay: "azt nem bírom, ha valakinek a teljesítményéhez képest aránytalanul nagy az arca"

Tényleg nem akarok veled szívózni, de az megvan, hogy Wilder egy interjúban azt nyilatkozta nemrég, hogy ő kiütötte volna Joe Louist?

» northpaw   válasz erre
    2017-04-19 17:14:44

@northpaw: és mi lesz Stiverne-el? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 17:06:29

@deontay: Vita nèlkül írom,amijet felsoroltál hogy utálsz,ez mind Wikderre is igaz,akkor most ő kivétel számodra?ő is eredmények nélkül dumál,gyerekes családokra szalad rá a haverokkal stb

    2017-04-19 16:51:21

@deontay: Hogy helyeznék már? Eszembe sem jutott ilyesmi.

Az érthetetlen félelmét neveztem mentális korlátnak, egy bokszoló egyszerűen ne legyen majrés és kész, ő az, így járt.

    2017-04-19 16:50:01

Mindig volt olyan akinek nagy a szája,ez hozzá tartozik a box sporthoz. De azért Fury helyében tényleg kussolnék. Alig 30 évesen otthon veri a dákót elhájasodva,bekokózva. Sokra vihetné de szarik mindenre. Ha netán visszatérne, már nem fogja tudni azt nyújtani mint régen,de szerintem esze ágában sincs újra kesztyűt húzni!

» WRITER   válasz erre
    2017-04-19 16:47:17

És szerinted az elért sikerei az All time legjobbak mellé helyezik öt? Fedor, Jones, Cormier, Silva, Overeem, Cro Cop, Nogeira, GSP, Barnett, Shogun, Wanderlei, Liddell, Penn,Mughty Mouse, Velasquez, Mir, stb... A Fury meccshez meg annyit hogy Wowa rengetegszer húzta vissza a kezèt, ez nem Fury zsenialítása volt, hanem Wowa èrthetetlen félelme.

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 16:40:22

@deontay: Wlad annyit bokszolt amennyit engedtek neki a mindig is benne lévő mentális korlátok, ez kijött egy nagyobb karfesztávú és magasabb és nem bemajrézott bunyós ellen, ennyi történt. Azért volt szar mert ennyire volt képes. Meki azért simán lemészárolta Alvarezt aki azért nem ürge bunyós volt, legyőzte Dos Anjost és Pettist is, McGregor ellen sansza nem volt. Én szeretem a stílust ahogy bunyózik, általában ezért is nézem meg a meccseit, nem a hype miatt.

    2017-04-19 16:25:43

@Kane: Nagyon jól látod, nem bírom ha valakinek ilyen nagy az arca, helyesbítek, azt nem bírom, ha valakinek a teljesítményéhez képest aránytalanul nagy az arca, ill. A hype körülötte. Furytól szép eredmény a Wlad elleni siker, de azért az ukrán teljesítménye kritikán aluli volt, ezt megállapíthatjuk! Ö ütött menetenként 4et, Fury 6ot, kb ennyi történt. Nem bírom azt a gusztustalan stílusát, mert az hogy Klitschkora azt mondja hogy sátánista buzeráns, az számomra elfogadhatatlan! Mcgregor meg még gusztustalanabb, mások családját veszi a szájára, mèg gusztustalanabb mint Fury, emellett indokolatlanul nagy hype van körülötte! Messze nem olyan nagy ász ö, mint pl. egy Cormier akit folyamatosan köpködnek, és lenéznek egy ilyen gyökeret mint Mcgregor meg istenítenek.

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 16:19:51

@gigaboly: A brit Daily Star szerint a Helenius - Chisora meccs győztese lesz Wilder következő ellenfele.

» northpaw   válasz erre
    2017-04-19 16:10:52

@Kane: "elfogultan"-t akartam írni, pardon.:)

    2017-04-19 16:07:12

@deontay: Jó azé' nem kell lebecsülni ennyire, Chisorát is szépen megoldotta pedig ő sem az a mindig leírható fajta bunyós. Wlad nyekkenni nem tudott ellene, be volt szarva, pedig Fury a mérete ellenére talán a legkisebb ütőerejű nehézsúlyú... Belemehetnék hogy ezek Wildert is megvernék, de már eljutottam oda hogy elfogadom hogy ő a kedvenced, felesleges lenne fennakadni ezen. Szerintem te szimplán nem bírod ha valakinek ekkora arca van, McGregort is azért ítélted meg olyan csúnyán és elfogulatlanul. Viszont az hogy kinek mekkora az arca, külön kell választani a teljesítményétől, főleg egy küzdősportoló esetében. Gondolj bele, lehet ha pár évtizeddel korábban születsz még Alit is utáltad volna és hajtogattad volna hogy Liston agyonverné egy visszavágón, csak mázlija volt, stb... Sok ilyen szurkoló volt akkoriban.

    2017-04-19 16:06:28

és mi lesz Wilderrel? :)

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-19 16:05:17

@Tigga: És olyan izgalmas mérkőzései voltak, kár lenne érte...

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-19 15:43:03

Ez jó duma volt Joshuàtól :D remèlem ez a marha Fury visszatér, mert jó lenne látni ahogy kiüti valaki! Legyen az Wilder, Joshua, Ortiz, Povetkin, Parker, Haye,Takam vagy Wlad egy visszavágón mind megfektetnék!

» deontay   válasz erre
    2017-04-19 15:30:00

@CHUBAKKA: Én Kilcskónak drukkolok, mindig izgalmas, ha egy öreg oroszlán meg tudja magát rázni utoljára :)

    2017-04-19 15:29:29

@WRITER: így van nincs már messze, szerencsére , hajrá AJ !! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 15:15:04

MINDENKI NYUGODJON LE! MÁR CSAK 10 NAP :-)

» WRITER   válasz erre
    2017-04-19 15:07:05

@Leccgocsemp: egyébként meg vannak azért jó ütései Wlad-nak, láttam tőle szép dolgokat, csak az a baj, hogy elég ritkán csinálja őket. nem azt várom tőle, hogy Ali sasszét nyomjon, vagy olyan belharcot, mint Bowe, vagy Holy. Örülnék neki, ha végre tényleg odatenné magát, és ami a legfontosabb, hogy igazán bízna a képességeiben, és nem görcsölne. Látnánk egy jó meccset, és szépen búcsúzna a ringtől Wlad! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 14:39:15

@Beast_Pete: Hát nem, csalódott is vagyok.

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-19 14:38:52

@CHUBAKKA: Ugyan ezt gondolom én is, de csak a hecc kedvéért jót nevetnék ha Wlad előállna mégiscsak valami újjal - új taktikát is igért mellesleg - megnézném Wilder és Fury arcát az esetleges győztes meccse után AJ ellen. Meg szeretném látni a tolongást, kik állnának ki ellene valóban. Reméljük nemsokára megjön a válasz legalább az első kérdésre. Mondjuk Wlad igért terápiát Furynak is, nem lett semmi belőle, de érdekes a magabiztossága AJ ellen.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-04-19 14:07:02

Hát kötve hiszem, hogy Joyce partiban tudna lenni Joshuával, de legalábbis a "rendszeresen eltángálja" biztos nem állja meg a helyét. Oly sokat azért nem láttam eddig Joyce-ból, de engem olimpiai ezüst ide-oda nem győzött meg arról, hogy bármit is le tudna tenni a profik között, ha egyáltalán szeretne profi lenni. (Ha már itt tartunk, az éven a profik között bemutatkozó, szintén volt olimpikon Lawrence Okolie személyében sokkal több potenciált látok, és előbb vagy utóbb ő is nehézsúlyban fog kikötni.)
Viszont tényleg nagyon remélem, hogy Fury még visszatér, mert benne maradt még pár érdekes meccs. Szerintem lenne keresnivalója az elit ellen, főleg, hogy az igencsak harmatos most. Ha abból indulok ki, hogy Ruiz Jr. is feladta a leckét Parkernek, akkor ott esélyesebbnek látnám Furyt, Wilder ellen nem is kifejezés, tekintve, hogy olyan bunyósok is okoztak neki kellemetlen perceket akik a B kategóriát talán alulról súrolgatják. Joshuat inkább a Wlad meccs fényében ítélném meg, valamint még Ortiz és Povetkin ellen lennék kíváncsi a gypsy king-re, és ott sem tartanám esélytelennek, sőt mi több...
Remélem mihamarabb összekapja magát, vagy ha más nem elfogy a pénze és motiváltan, egészségesen, jó formában láthatjuk még bokszolni nagy nevek ellen.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-04-19 13:56:47

@Leccgocsemp: hát úgy legyen, hogy tényleg egy új Wlad-ot lássunk a ringben, de valahogy én nem nagyon hiszek benne, Wlad az Wlad. Õ nem Vitali, sosem láttam még úgy harcolni Wladimirt, inkább fogott, vagy eltáncolt, elmozgott kerülte az igazi csatát! de tudod mit ne legyen igazam, és tényleg lássuk egy megújult Wlad-ot, és akkor jól fogunk szórakozni! AJ biztos, hogy nem fog kihátrálni, el fogja fogadni a kemény harcot, az adok kapok stílust, na gyerünk tokától bokáig ahogy mondani szokták!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 13:55:38

Szerintem Fury életében először és utoljára volt olyan szerencsés, és jól felkészült, hogy egy nála jobb boxolót (aki se fejben nem volt ott, továbbá a sebességét és a reflexeit is otthon hagyta aznap) le tudott valahogy maszatolással győzni, ezt egy Joshua ellen már nem tudná megtenni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-19 13:52:47

Szerintem Fury életében először és utoljára volt olyan szerencsés, és jól felkészült, hogy egy nála jobb boxolót (aki se fejben nem volt ott, továbbá a sebességét és a reflexeit is otthon hagyta aznap) le tudott valahogy maszatolással győzni, ezt egy Joshua ellen már nem tudná megtenni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-19 13:52:47

@Kane: hát igen! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 13:48:58

Nagyszerű, hogy most már mindenki beszólogat szinte mindenkinek, de kevesen állják a szavukat. Most olvasom éppen egy másik oldalon Wlad nyilatkozatát, miszerint Fury nem győzött a közös meccsükön, Wlad vesztett ugyan, de saját hibájából és az igazi vesztes Fury, mivel nem állt ki a visszavágóra. Azt is igérte AJ ellen, hogy egy új Wladot fogunk látni - Klitchko reloaded - saját magát a Mount Everesthez hasonlitva és ellenfelei várhatják a kórház vagy temetés közti lehetőséget. A lényeg, hogy meg akarja mutatni, hogy ő a nagyobb bokszoló és részéről vége az unalomnak a ringben ezentúl. OK, tegyük fel, hogy nyer, Fury mit fog lépni? Inkább a ringben erősködhetne, mert Wladnak igazat adok, kért visszavágót és miven nem jött össze, odaáll a legnagyobb kihivás elé, nem csak szövegel. Hogy ki végzi majd a kórházban, az már más kérdés :-)))

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-04-19 13:47:51

@CHUBAKKA: Csak nehogy olyan Riddick Bowe féle "pofon" legyen az, mert akkor nem nagyon lesz meccs:)

    2017-04-19 13:33:12

Amúgy szomorúan konstantálom hogy simán lehet hogy ezt a nyilatkozatot sem épp tiszta fejjel nyomta le... Az én vagyok minden idők legjobbja szöveg erősen utal valamiféle istenség érzetre, azt pedig az általa úgy szeretett kokain is kiválthatta. Remélem nincs igazam és tényleg csinál valami produktívat a közeljövőben...

    2017-04-19 13:31:49

@Kane: persze nincs is ezzel gond, hogy megvédi magát, szerintem AJ lehet, hogy egy sallert is kiosztana Fury-nak, ha pl összejönne egy meccs közöttük, és a sajtótájékoztatón Fury nyomná a hülyeségeit! Wilder szint úgy szerintem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 13:31:07

@HunFighter: egyetértek. Fury nemcsak a bokszformából jött ki, úgy fest. :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-04-19 13:27:44

Furytól jobb szöveget vártam arra való tekintettel, hogy Fury hivatásos troll, most AJ jobb dumát tolt le, pedig ő az ügyeletes jó fiú. Összekaphatná magát Tyson!

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-19 13:17:25

@CHUBAKKA: Én aztán nem leszek rosszul a trashtalktól, jó látni hogy kicsit kilépett a jófiú szerepből:)

    2017-04-19 13:09:50

@Valero: És mondjuk Povetkin ellen is helyt kéne állnia. Mert én ezért közel nem vagyok biztos abban, hogy megugraná az oroszt. Joshua óriási reménység, de még azért bizonyítania kell bőven. Klicsek jó kezdés lesz.

    2017-04-19 13:02:48

@Kane: AJ úgy van vele szerintem, hogy neki nincs szüksége erre a kemény dumás hülyeségre, ő tiszteli az ellenfeleit, viszont a ringben már nem! de viszont, ha valaki beleáll, akkor azt nem is hagyja, Fury nem tudná úgy oltani őt, mint tette azt Wladimir-rel! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-19 13:02:31

@Valero: Én tényleg nagyon imádom Furyt azért amit leművelt Wladdal a ringben, de tekintve a két bunyós képességeit, adottságait, egyszerűen fizikai képtelenségnek tartom hogy ne legyen kiütve Joshua ellen. A szintugrásra már nem kell sokat várnunk.:)

    2017-04-19 13:01:14

Mindenki Joshuát tekinti a jövő nagy bajnokának, de ehhez még le kell győznie Klitschko-t, egy jól felkészült Fury-t, és ha őket meggyőzően elverte akkor reális a jövő bajnoka elképzelés! Addig csak óvatosan, ne értékelje túl senki amíg ezt a jelentős szintugrást le nem tudja! Ne érjen senkit meglepetés ha netán elvérezne Joshua ez ellen a két bunyós ellen, most bizonyíthat igazán profiként Klitschko ellen, először élesben!

» Valero   válasz erre
    2017-04-19 12:51:01

LOL

    2017-04-19 12:47:51

Na mit ad az isten pont tegnap mondtam hogy Fury-Joshuát érzek a levegőben:))) Amúgy jól kinyitotta a száját Joshua, közel sem mondott ilyeneket még senkire.

    2017-04-19 12:45:49
Ugrás az oldal tetejére