×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/JoshuaKlitschko1.jpg Április 29-én vívja pályafutása egyik legnehezebb meccsét 2017-04-18 08:48:15 https://www.profiboksz.hu/2017/04/18/klitschko-joshua-ugyanolyan-mint-en-csak-fiatalabb-kiadasban/

Klitschko: Joshua ugyanolyan, mint én, csak fiatalabb kiadásban

Április 29-én vívja pályafutása egyik legnehezebb meccsét a 41 esztendős korábbi nehézsúlyú bajnok Wladimir Klitschko, akinek ellenfele az az Anthony Joshua lesz, aki jelenleg az IBF címét őrzi. A két bokszoló között 14 év különbség van, de egyébként a fizikai paramétereik, felépítésük döntően megegyeznek egymással, amit maga az ukrán bunyós is elismer: "A karhosszunk teljesen ugyanaz. A felkar méret? Õ szűkebb pólókat hord, nyilván abban nagyobbnak látszhat. Ütőerő? Azt hiszem, ebben a témában nincs miről beszélnünk. Rengeteg hasonlóság van. A felkészülés, a magaslati edzőtábor, a táplálkozás, tényleg sok dolog egyezik. Minél jobban a mélyére nézünk, annál inkább látszik, hogy olyan, mint én. Nyilván van pár eltérés, de döntőrészt teljesen olyan. Nem vagyok boldog az utolsó mérkőzésem eredménye miatt, de tanultam belőle. Megszállott lettem tőle, és nagyon jó érzés, mikor áthatol a szívemen és az elmémen is." - nyilatkozta Klitschko. Anthony Joshua egyébként ugyanebben a műsorban úgy vélte, ellenfele nem nagyon számíthat a rutinjára, mikor egy ringben lesznek majd: "Sokan beszélnek az életkorunkról, de ez a fiatalok sportja. Néhány menetig nyilván ki fogja őt segíteni majd a rutinja, de aztán az ifjúságom, a gyorsaságom, a rengeteg adrenalin bennem elkezd majd gondokat okozni neki. És arra, amit én mit csinálok a ringben nem lehet felkészülni, hiába van az embernek évtizedes tapasztalata."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@fixpont: Ja, ha Indongo ellen sikerülne összehozni egy címegyesítő meccset, utána Crawford-nak nem lenne már érdemes kisváltóban maradni, hiszen váltóban hemzsegnek a jobbnál jobb nevek. Lomachenko viszont nagyon hajtja a kihívásokat, szóval engem az sem lepne meg nagyon, ha összejönne ez a mérkőzés a közeljövőben (jelenleg úgy tűnik, hogy Crawford-nak 2-4 meccsnél többet nem érdemes már vívnia kisváltóban és nem tartom kizártnak, hogy az utolsó Lomachenko ellen lesz). Ha mostanában nem jön össze és egymástól függetlenül járják tovább az útjukat, abban az esetben valóban csak akkor merülhetne fel legközelebb ez a párosítás, ha Lomachenko feljönne egészen kisváltóig.

» superman   válasz erre
    2017-04-19 13:51:22

@superman: nem tudom az osszejon-e valaha, Crawford szernitem nagyon hamar 147ben lesz, boven megvan hozza a magassaga, karhossz, midnen, Lomanak meg nincs, mondjuk Pacnak se volt megis sikeres lett, de vajon Loma elmegy valtoig?

» fixpont   válasz erre
    2017-04-19 12:57:13

@fixpont: Kivéve, ha utána összejön a Loma-Crawford is :)

» superman   válasz erre
    2017-04-19 12:25:32

@superman: egyetertek, az evtized boxmeccse a Loma-Garcia lesz :D

» fixpont   válasz erre
    2017-04-19 11:10:37

big drama show

    2017-04-19 09:23:22

"Ez az évtized boxmeccse" - ahhoz, hogy az lehessen, két csúcson lévő bunyós lenne szükséges. Ha nem lett volna a Fury-meccs és hozzá még másfél év kihagyás a már 40 feletti Klitschko-nak, akkor még rá lehetne fogni ilyesmit a párosításra, bár akkor is elmondható volna, hogy Klitschko idős és megkopott, de úgy legalább közvetlenül adhatná át a "stafétabotot", a nehézsúly trónját. Így legfeljebb a meccskép alapján harcolhatnák ki ezt a titulust, de Klitschko stílusa miatt ez is kizárható. Persze vitathatatlanul ott lesz a múlt és a jövő két nagy bajnoka, egymásnak feszülnek a kétméteres izomkolosszusok, várható dráma, feszültség, szóval mindenképp érdekes meccs lesz.

» superman   válasz erre
    2017-04-19 09:02:39

@batka1: he he, jól elintézte az öreg a csávót, nem lehet, hogy a papi a Zelenoff fatterja? :-DD ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-18 18:35:59

@La Cucaracha: Ugyanezt látom nála én is.. Fury óta meg eltelt 1.5 év meccs nélkül... Én úgy gondolom a gypsy lezárta már Wlad érdemi pályafutását... De remélem azért nem lesz kiütve a ringből mint Hopkins...

» PedroMagi   válasz erre
    2017-04-18 18:33:16

@La Cucaracha: Megint rosszul írtam, de a lényeg remélem érthető :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-18 18:28:56

@La Cucaracha: *David Haye elleni Wladdal.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-18 18:28:33

Egyébként pár napja összehasonlítottam a David Haye elleni Wlad, a Fury elleni Wladdal. Eddig azt gondoltam, hogy Wlad még jó formában van, de a két videó összehasonlítása rádöbbentett, hogy az ukrán mennyit lassult.
Lehet fikázni a Haye elleni meccset, hogy unalmas volt, meg eltaktikázták, de nagyon éles, pontos és gyors volt Klicskó, Fury ellen már ahhoz képest lassú és erőtlen.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-18 18:23:44

@PeteTheGreek: hát ja, szerintem is inkább már nem érdekelte a bunyó, nem volt motivált, ez látszott is rajta. én sem hinném, hogy félt volna kiállni, vagy ilyesmi. jó esélye lett volna a visszavágón is nyerni Fury-nak szerintem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-18 18:21:40

@Kane: Keverted a dolgokat, a vörös-izomrost a "lassú" rost, ami állóképes, de nem bír nagy erőt kifejteni. Egyébként nem egészen a vörösvértestek miatt, hanem pl. egy ilyen izomban több mitokondrium van, tehát máshogy működik az energia nyerés. A fehér-izomrost az, ami a gyorsaságért és robbanékonyságért felelős. Ezek a rostok, ha jól emlékszem ATP-ből nyerik az energiát, tehát ebbe már bele van kódolva, hogy nem állóképes.
érdekesség még, hogy elméletileg, ha a beidegződést felcseréljük a két izomrostban, akkor a fehérből vörös lesz, a vörösből fehér, tehát elsősorban az idegrendszeren múlik a "gyorsaság".
Ha hülyeségeket hordtam össze, akkor valaki javítson ki.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-18 18:21:27

Persze, Fury nem akart visszavágózni élete pénzéért, miután ütést alig kapott :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-04-18 18:17:16

@Kane: Vhogy én is úgy érzem, hogy fog még Fury bunyózni, csak visszavágózni nem akart.

    2017-04-18 16:55:18

@szikozoltan: Majd bepótolják a Méjvödör-Mcgregor meccsen :-)

» WRITER   válasz erre
    2017-04-18 16:46:50

@WRITER: Csak óvatosan ezekkel a jelzőkkel, mert a Méjvödör-Paciao meccsre is felhúztuk magunkat és kaptunk egy semmi meccset.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 16:25:53

egyetértek AJ-el, hogy hiába a sok tapasztalat Wlad-nál, az nem fog neki segíteni a ringben, végül is nem a mérlegük fog egymással megküzdeni, hanem a két bunyós. Meg igazából Wladimir a legtöbb ellenfelénél jóval tapsztaltabb volt, és nem azért nyert, épp vagy vesztett ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-18 16:05:13

Mondjuk elképzelhetetlen hogy Fury annyira felkurta Klitsckot, hogy bever egy olyan balost mint anno Pulevnek.

    2017-04-18 15:52:04

@WRITER: Nehézsúlyban! ;-)

» All_in   válasz erre
    2017-04-18 15:47:43

Ez az évtized boxmeccse, remeélem jól szórakozunk majd.

» WRITER   válasz erre
    2017-04-18 15:42:41

Amúgy ha Joshua kiüti Wladot, 10000 százalékig biztosra veszem hogy Fury visszatér azzal, hogy én már előbb megvertem, és mehet a nagy brit rangadó.

    2017-04-18 15:05:38

@All_in: Hehe, ezt benéztem - jogos - telefonon olvasgattam... Ettől még úgy gondolom hogy itt nem lesz semmi meglepetés, Wlad nem May, se nem Hopkins, se nem Lewis, korlátoltak a képességei ezt megmutatta már sokszor, és szerintem pont nem fog neki feküdni Joshua bunyója... Ha véletlen kiüti Joshuat vagy kondiKO, esetleg végigmegy akkor megemelem a kalapom az ukrán előtt... Egyébként ennek örülnék ha meglepetés lenne vagy izgalmas valami, nem csak a szokásos Joshua bebokszolja a sarokba az enemyt...

» PedroMagi   válasz erre
    2017-04-18 15:01:01

Ukrán k.o-t sejtek....attól független,h.kibaszottul unalmas,egysíkú boxoló lett a Wlad.

» zsiga32   válasz erre
    2017-04-18 14:55:28

@batka1: Bizonyítani? Semmit, csak nem vettem a poént bocs:D

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 14:11:29

@szikozoltan: Te általánosítva írtad, hogy "nézzük csak meg a többi "öreget", azok sem tudták a fiatal feltörekvő ifjú titánokat elpicsázni " én meg reagálva írtam, hogy ez nem törvényszerű, példát is hoztam (az utsó persze poén volt). Ergo nem azt írtam, hogy ez az "öregek" sportja, hanem csak hogy bőven találni meglepetést ezen a téren. Akkor most mit is akarsz bizonygatni? Mert utóbb írt mondatod már ugyanaz, mint amit én írogatok: "...a box a fiataloké, vannak öregek is akik megverik a faiatalokat, de hosszútávon nem igazán vannak a szorítóban.":)

» batka1   válasz erre
    2017-04-18 13:58:24

Hát a süketelés megy nagyban, meg igéretek a kiütésről, én meg azt hiszem, hogy 12 menetem keresztül meg majd elpötyögnek lazán, egy kis AJ fölénnyel, mert Wlad nagyon kozkáztatni nem akar majd. Kihozzák AJ-t pontozással győztesnek, Wlad pedig majd átadja mosolyogva az új királynak a stafétabotot. Remélem azért is rámcáfolnak a ringben, végül is mindenki azt szeretné :-)))

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-04-18 13:58:08

Megy itt a süketelés, Klitschko meg ki fogja ütni a brittet. Kíváncsi vagyok másnap ezt majd,hogy magyarázzák az "ideológusok" :)))))))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-04-18 13:28:03

@szikozoltan: Nézzétek csak meg anno a világ legjobb bunyósát (Jonest) hogy kik és hogy verik szarrá. Csúcskorában, ezeket hátratett kézzel verte volna meg, mint ahogy tette is.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 13:24:37

@batka1: Na mégegyszer: a box a fiataloké, vannak öregek is akik megverik a faiatalokat, de hosszútávon nem igazán vannak a szorítóban. Dirrekt nem hozok fel egy csomó meccset ahol a fiatalság diadalmaskodik az öregek felett, mert tisztelem az öregeket. De tudomásul kell venni, hogy ez sport és abból is a kemény fajta amit nem az időseknek találtak ki. Most vajon mennyi 45 év feletti bajnok van profi szinten a bunyóban?

Amúgy a fiatal gyerek nagyon gyenge egy ellen volt, nem csodálom hogy lecsavarta az öreg.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 13:22:17

@szikozoltan: Pl. Foreman vs Moorer (45 vs 27), vagy Thompson vs Haye (40 vs 24). Na meg ez :) https://www.youtube.com/watch?...

» batka1   válasz erre
    2017-04-18 13:10:46

@batka1: Hopkinst vegyük ki a logika alapú érvelésekből mert embertelen mikre nem volt képes, 50 évesen nem fogott padlót a másfélszer akkora bombázó Kovalev jobbegyenesétől, amitől bármelyik másik félnehézsúlyút a kötél alatt húzták volna ki.

    2017-04-18 12:49:53

@All_in: 1, ő az aki erősíti a szabályt. Szeretném ha nem így lenne ahogy leírtam, de hidd el hogy ez a sport a fiataloké. Erő, dinamizmus, gyorsaság ez egy vén rókába nincs meg sőt a feje sem bírja az ütéseket úgy mint egy fiatal titáné. Elkezdődött ott is a generációváltás, hála Istennek, mert ráfért.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 12:46:14

@WRITER: Rohadtul nem lényegtelen a bőrszín, mivel a feketéknek tök más izomzatuk van, jellemzően más mozgásuk és dinamikájuk. Valaki írta még anno hogy Pascal tökéletes mintája annak amikor valakinek több vörösvérsejt van az izmaiban mint fehér, iszonyat robbanékony, erős, viszont hamarabb fárad el. Ez akár Joshuára is érvényes lehet, nem tudhatjuk hány menetig bír egy magasabb tempójú meccset.

    2017-04-18 12:43:04

@PedroMagi: Olvastál előzményt?

Érdemes lett volna.

» All_in   válasz erre
    2017-04-18 12:42:29

@All_in: Azért Floydot meg Wladimirt ne emlegessük egy lapon... Wladból legutóbb bohócot csinált egy ír gipsy, előtte meg egy szoros Jennings elleni, szerintem simán megoldja Joshua wladot... Megérzi azokat a bombákat és befog parázni... Be is van rozsdásodva az ukrán.. Szerintem csak akkor nyerhet ha hasonlóan boxol mint Pulev ellen... Fury felpúposította az arcát, Joshua meg 3x akkorát üt..

» PedroMagi   válasz erre
    2017-04-18 12:18:24

@szikozoltan: Floyd emlékeim szerint 36 évesen találkozott Alvarezzel, akinek túl sok momentuma nem volt a meccsen.

» All_in   válasz erre
    2017-04-18 11:40:26

@bandi78: "Joshua többször nyilatkozta, hogy kiüti Wladimirt. Remélem, nem akarja ezt annyira görcsösen, mert visszaüthet."
De a nyilatkozataiból látszik, hogy a mérkőzés elején egy erős Klitschko-ra számít, nem gyors ko-ra készül, hanem a meccs második felében fölénybe kerülni. Ez alapján elvileg kell legyen terve arra, hogy miként bokszoljon el eredményesen Klitschko-val hosszabb ideig. Szerintem talán a régebbi közös sparringjaik miatt is nyilatkozik ilyen óvatosan, de akkoriban ő még kezdő profi volt, Klitschko viszont jelentősen kopott és öregedett azóta.

» superman   válasz erre
    2017-04-18 11:31:48

@batka1: Kikre gondolsz?

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 11:22:00

Az lényegtelen ki milyen bőrszinű!
Erős szavak Joshuától, csípik a szemem.
Amúgy a sport tv műsor ajánlatában úgy van írva hogy a Sport 1 fogja közvetíteni 22:45-kor.

» WRITER   válasz erre
    2017-04-18 10:59:44

"Joshua ugyanolyan, mint én, csak fiatalabb kiadásban" - nem, mert ő néger... :DDDDD

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-18 10:48:04

@Totti: Legalábbis a port.hu szerint. A sporttv alapján a sport1-en lesz 22:45-től. Na addig majd kiderül melyik az igaz. De az biztos, hogy közvetítve lesz. :)

    2017-04-18 10:40:20

Most nézem, hogy jövő hét szombat már 29-e. Te jó ég, de jó!!!! Úgy nézem a sport2 fogja adni 21:00-tól.

    2017-04-18 10:37:49

@szikozoltan: Hát, azért ez nem törvényszerű. Láttunk már sok "öreget", akik letörték az ifjúi hévet. Ráadásul pont Hopkinst hoztad fel, aki elég sok ilyen tettet hajtott végre, mielőtt leáldozott a napja. :)

» batka1   válasz erre
    2017-04-18 10:26:44

"ez a fiatalok sportja" ez a kulcsmondat. Mert ez valóban így van, nézzük csak meg a többi "öreget", azok sem tudták a fiatal feltörekvő ifjú titánokat elpicsázni (legutóbbi nagy égés ponz Hopkinssal történt). Ezt tudomásul kell venni és fejet hajtani előttük ha jobbak és erősebbek.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-04-18 10:16:27

"És arra, amit én mit csinálok a ringben nem lehet felkészülni, hiába van az embernek évtizedes tapasztalata."
Azért ha mondjuk a Vitali elleni "öreg" Lennox ellen menne Joshua, akkor simán a rtutinra tenném a pénzem, de lehet, hogy ha mondjuk a Solis elleni Vitali lenne vele szemben, akkor is a rutinra szavaznék. Wladimir más tészta. De leírni őt sem szabad. Joshua többször nyilatkozta, hogy kiüti Wladimirt. Remélem, nem akarja ezt annyira görcsösen, mert visszaüthet. Ahogy néztem az oddsokat, Joshua túl, Wladimir meg alul van árazva. Én 50-5-45 arányban (AJ-D-WK) látom az esélyeket. Tehát csak a döntetlen lenne nekem meglepetés.

» bandi78   válasz erre
    2017-04-18 09:59:30
Ugrás az oldal tetejére