×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén ismét parádés bunyót 2017-04-10 08:12:40 https://www.profiboksz.hu/2017/04/10/lomachenko-pacquiao-es-salido-nem-inkabb-garcia-crawford/

Lomachenko: Pacquiao és Salido nem, inkább Garcia, Crawford

A múlt hétvégén ismét parádés bunyót mutatott, és lazán leiskolázta Jason Sosát a profiként már két súlycsoportban világelső, amatőrként pedig kétszeres olimpiai-, és világbajnok Vasyl Lomachenko. A jelenleg nagypehelysúlyban versenyző ukrán ökölvívó elmondása szerint most már szeretne címet egyesíteni, de nagyon szívesen feljebb lépne és összecsapna Mikey Garciával, vagy éppen a kisváltósúlyú bajnok Terence Crawforddal: "Amilyen hamar csak lehet, szeretnék Mikey Garciával meccselni. Jelenleg csak világbajnokok érdekelnek. Meglátjuk, ki áll ki ellenem könnyűsúlyban, ha nem lesz jelentős ellenfelem, akkor megyek 135 fontba. Ha pedig ez sem működik, akkor nagyobb célok felé veszem az irányt, ami jelenleg egy Crawford elleni összecsapás." - mondta Lomachenko, aki már nem lát különösebb kihívást a korábban emlegetett, Manny Pacquiao elleni mérkőzésben: "Ami Pacquiaot illeti, már lassan befejezi, szerintem max 2-3 éve van neki. Nem akarok egy idősödő ökölvívót legyőzni, butaság lenne a részemről, ha most nekiállnék őt kergetni." Lomachenko menedzsere, Egis Klimas egyébként nem ért egyet abban bunyósával, hogy neki Terence Crawforddal kellene megütköznie, ahogy jelenleg az Orlando Salido elleni visszavágónak sem látja jelentőségét: "Felejtsük el Crawfordot. Láttuk a remek brit Kell Brookot, aki feljebb lépett GGG ellen, nagyon jól bokszolt, de erőben és méretben sehol nem volt. Öngyilkosság lenne tehát egy olyan világbajnokkal mérkőzni, aki jelenleg két kategóriával felette van. Salido már nem különösebben érdekel bennünket, nem is értem, miért emlegetik fel, hiszen az ő karriere jelenleg sehol nincs. Lomachenko megmondta, hogy mikor bokszoltak, Salido a 12. osztályba járt, ő viszont csak harmadikos volt. Vasyl most már egyetemista, Salido pedig még mindig ugyanott tart, vagy talán már le is bukott a tizenkettedikből. Nem hiszem, hogy most ennek a párosnak sok jelentősége lenne, maximum azért, hogy bosszút álljunk, meglátjuk." Korábban egyébként magát Terence Crawfordot is kérdezték Lomachenkoról, aki szintén nem látott sok lehetőséget erre az összecsapásra: "Lomachenko egy káprázatos tehetség, de ő éppen csak feljött nagypehelysúlyba, én pedig már váltóba készülök, szóval, erről most kár beszélni. Érdekes lenne egyébként, két ilyen technikás ökölvívó találkozója."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Szerintem Lomachenko belátta, hogy szakmailag már nem jelent számára előrelépést Salido legyőzése és én úgy látom, hogy ő kezdettől fogva igen tudatosan sporttörténelmet akar írni. Az utókor nem fogja rajta számonkérni ezt a visszavágót, ahogy mondjuk Wladimir Klitschko-n Sanders-et, de még annyira sem, mint Lewis-on Vitali Klitschko-t, egyértelmű most már, hogy túllépte Salido szintjét és sokkal nagyobb kihívások motiválják. Nagyon jól látja, hogy ezt inkább csak a rend kedvéért lenne szükséges megcsinálnia.

» superman   válasz erre
    2017-04-12 10:09:51

Lomát a Sosa meccs előtt nagyon is mozgatta a visszavágó, nem tudom most miért nem - már ha igaz, amit egy friss videóban mond. (Az egyetlen amatőr vereségéért is kétszer vett revansot amúgy.)
Ráadásul Arum, a promótere is ezt szeretné (Salido, vagy feljebb Flanagan):
http://www.boxingscene.com/aru...
És azt hiszem ő igazán vefolyással bír, milyen meccsbe tesz pénzt.
És ha már kihívások: Salido nem csak Lomát tréfálta meg, de Juanmát, Vargast, Martinezt is, szóval nehezen hiszem hogy pont Loma nem akarja azt az embert ringben látni maga ellen, aki 2016-ban hat szaklap szerint is az év meccsét nyomta le Vargassal...
Salido akkor is kellemetlen és neves ellenfél, ha ma már Loma alighanem fölényesen leradírozná.
Friss hír amúgy hogy Salido a ringrozsda lefobása végett májusban bokszol egy 10 menetes meccsen a top 100-on kívüli Amphon Suriyo ellen (igen, ennyire nincs Salidonak se pénzes ellenfele éppen...), és az ő managere sem zárja ki hogy ez lehetne egyfajta ráhangoló mérkőzés is Lomára.
Ahogy Loma is mondta egy friss videóban: a visszavágó meccset ha más nem, a közönség, a rajongók miatt, de megvívná Salidoval.
No és hogy elúszik-e ez a lehetőség ha Loma feljebb lép? Aligha. Mert mit ad Isten, a Salidoval hírbe hozott Suriyo is könnyűsúlyú már... nem zárnám ki hogy ez is direkt van így.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-11 19:43:21

@northpaw: keményebb bokszolókat ütött ki pak mint lomacsenko ez a kicsi ember már az első menetben padlózna vagy háromszor utána kifeküdne mint hatton.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-11 15:10:06

@Kane: Így van, nem mindegy, hogy valaki úgy védekezik jól, hogy kivonja magát a küzdelemből, vagy úgy, hogy közben folyamatosan támad, utóbbit nyilván nem lehet megoldani bekapott ütések nélkül. Ezért vitattam a Golovkin védekezését érő kritikákat is, bár az utóbbi mérkőzésein valóban kevésbé volt meggyőző ilyen téren. Lomachenko-t viszont még nem láttam igazán veszélyes ütéseket kapni, inkább az a jellemző, hogy az ellenfelével egyszerre indítva kap be ütést, de többnyire ő adja a nagyobbat.

» superman   válasz erre
    2017-04-11 09:37:40

@Chico: Szerintem ezzel együtt is a legjobban védekező bunyós P4P. Az utolsó három meccsén szinte alig kapott ütést, és kb Salido ellen vesztett utoljára menetet.

    2017-04-11 07:00:34

Ilyen hozzáállással évente 4-5 meccset le kéne nyomnia. Ne akarjon ilyen iramban lépdelni, mert a védekezésre azért Õ sem helyez akkora hangsúlyt. Feljebb ebből még lehetnek gondjai. Szerintem a leglátványosabb legsokoldalúbb bunyós a mai mezőnyben. Még az edzésvideóit is szivesen nézem. :)

    2017-04-10 23:23:15

@Kane: mi?

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-10 22:16:36

@miskacarus: Hát ez nagyon vicces volt, adok egy pluszt!:)

    2017-04-10 22:08:22

@kovban: bizony rosszul

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-10 22:05:35

Loma erre a vázra felpakol 5-6 kg izmot az megváltoztatná az egész egyensúlyát és ezáltal a bunyóját is! Szerintem sok lenne neki!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-04-10 21:57:30

@miskacarus: Kipontozná Crawford könnyedén Lomát:))))))? Garcia meg kiütné:)))?
Mond, hogy rosszul értelmeztem az általad írtakat.

» kovban   válasz erre
    2017-04-10 21:51:39

Garcia/Gamboa ellen neznem meg 135ben egymas utan Lomat a sorrend mindegy, Crawford meg menjen valtoba aztan meglatjuk mit hoz a jovo.

» fixpont   válasz erre
    2017-04-10 21:06:12

@Kane: Ja,az lehet.De Crawford kipontozna konnyeden,Garcia meg kiutne.

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-10 20:56:45

@Kane: Igen, az öreg mindenképpen zseni. Usyk sem véletlen ragaszkodik hozzá, gondolom.

» bandi78   válasz erre
    2017-04-10 20:18:23

@Galamb: Az fain! Ezt jól benéztem. Pedig azt olvastam egyszer egy cikkben amit írtam. Bár lehet, hogy a "ezttudnodkellujvilag.blog" volt ! :D

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-04-10 19:53:36

@miskacarus: Sem Garcia sem Crawford nem hinném hogy képes lenne egy Walters szintű bunyóst úgy kiiskolázni, hogy az rémülten adja fel a mérkőzést. Loma olyan dolgokat mutat a ringben amit eddig senki, képtelenség felkészülni rá.

    2017-04-10 19:12:14

@AnnyiraPesti: Az alábbi neked ment. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-04-10 19:11:05

Todorov nem olimpiai döntőben, hanem elődöntőben mérkőzött Mayweather-rel.
Enyhe túlzással szólva a 19 éves May oktatta a 27 éves bolgárt, de a pontozók le voltak zsírozva. Orbitális csalás volt.

» Galamb   válasz erre
    2017-04-10 19:08:25

Crawford nagy lenne neki,most is,de kesobb is.Amihez elegendo technika,es utoero is tarsul.
Illetve Garcia ellen senkit nem tartanek konnyuben egyertelmu eselyesnek,meg Lomat sem.

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-10 18:00:54

@cenzura: Ha valaki legyőzheti Lomachenkot a következő 5 évben akkor az Crawford. Nálam egál lenne az esély meccs előtt, mert Crawford sokkal nagyobb, és szintén pokolian gyors, a kivételes technikai tudása mellett, még ha a boksz eddig ismertebb elemeit tudja magas szinten, míg Lomachenko olyan dolgokat csinál, amiket eddig nem láthattunk ilyen formában, bár szerintem nem jön össze mert váltósúlyba készül az amerikai. Aztán ki tudja, lehet őt is leiskolázná az ukrán, elképesztő amit művel a ringben.

    2017-04-10 17:16:28

@Sarkozi Robert: Nagyobbakhoz viszonyítva gyorsabb értelemszerűen.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-10 17:07:09

@bandi78: Tehetséges, szorgalmas, és szerencséjére valamilyen egészen odáig meg nem értett zseni az apja. Az öreg Loma nem is volt bokszoló, mégis képes volt egy ilyen hihetetlen atlétát csinálnia a fiából, minden korban a lehető legjobb edzésformákat szabta ki rá, felfedezte a bunyó kiaknázatlan területeit, különösen figyelve a szem-kéz kordinációra, mentális fókuszra, olyan dolgokra amiket külön sosem edzettek úgy ökölvívók mint ők. Hihetetlen zseniális edző, legalább annyira amennyire zseniális bunyós Lomachenko.

    2017-04-10 16:49:08

@deontay: Gamboát hagyjuk, neki már a harmadik kávé is lefőtt... Pár éve érdekes lehetett volna de nem tettem volna a kubaira mert az idegrendszere olyan szinten gyenge hogy az első alkalommal ahogy leforogna lábon Lomachenko és eltalálná kétszer, idegből elkezdene vagdalkozni. Rigot már elhagyta súlyban sajnos, de Garcia biztos vagyok benne hogy ki fog vele állni. Õ tényleg egy mexikói szívben-lélekben.

    2017-04-10 16:45:12

Le a kalappal az ukrán elött! Nagyon jó a hozzáállása! Crawfordot nem eröltetném ö kisváltóba is nagy! Garcia, Gamboa, Rigo meccsek èrdekelnének a legjobban!

» deontay   válasz erre
    2017-04-10 16:20:15

@Untouchable: Igaz, mennyivel érdekesebb lenne, ha Lomachenko csak egy súlyban bunyózna és 2 éves ciklusokban verné végig a súlycsoport élvonalát, év végén mindig beiktatva 1-1 feltörekvőt is. De "sajnos" ő inkább úgy akar boksztörténelmet írni, hogy több súlycsoportban is megver egy-kettőt az adott súlycsoport legjobbjai közül, így néhány meccs alatt összejöhet neki egy olyan ellenféllista, amire egy súlycsoportban maradva hiába is várna. Persze ennek sikeres kivitelezéséhez olyan egyedülálló képességek kellenek, amilyenekkel ő rendelkezik.

» superman   válasz erre
    2017-04-10 14:44:28

Én egyetértek Klimas-szal. Szerintem nem attól lesz értékes egy versenyző pályafutása, ha feszegeti, mekkorával nagyobb ellen tud még győzni. Azért találták ki a súlycsoportokat, hogy naturálisan egy méretbe tartozók döntsék el, ki a legjobb a kategóriában.

» Untouchable   válasz erre
    2017-04-10 13:52:16

A tehetség nemsokat ér, ha nincs szorgalom és alázat mellette. Aki Floydot utóljára megverte (az olimpiai döntőben) az is 3 hetet készült az olimpia előtt és elvert mindenkit. Utána persze alkoholista lett és ma már a mindennapi megélhetés is problémát okoz neki! Nagyon kell a jelenlegi helyzetben az ökölvívásnak egy olyan ember mint Lomachenko. Remélem még sokáig fog bokszolni!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-04-10 13:28:30

@lufigg: Ja, igen: https://youtu.be/JsKLjivDZ9c

» ogreface   válasz erre
    2017-04-10 13:11:34

"ahogy megy felfelé értelemszerűen egyre gyorsabb"

Ebben biztos vagy?

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-10 13:04:33

@lufigg: Bizony, Pac nagyon sok embert ütött ki az utóbbi 7 évben, alappal tart tehát ettől. Jól mondod Sztrego ismét.

» northpaw   válasz erre
    2017-04-10 12:46:56

Paki kiütné a ringből ezért nem akar bokszolni.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-10 12:40:38

Klimas ,Brook hasonlata iszonyatosan rossz!
Brook nagyon messze van Lomachenko képességeitől. Ha Crawford nem menne váltóba igenis lenne értelme a Loma-Crawfordnak. Alázna ott is Lomachenko,hiába kisebb ahogy megy felfelé értelemszerűen egyre gyorsabb,egyre nehezebb eltalálni és gyakorlatilag lehetetlen lekövetni lábon.Emlékezzetek csak amikor Salido megverte ki fogadott volna arra,hogy Walters ellen végigáll egyáltalán 4 menetet?
A lehetetlen létezik de Lomachenkótol ő is tart!

» cenzura   válasz erre
    2017-04-10 12:12:32

@Totti: Teljesen jogos, az az előnye meg van :D
De azért veszettül komolyan edz is hozzá, nem csak a tehetségéből akar megélni. Egy Istenáldotta tehetség, aki mellesleg egy szorgalmas iparos is egyben. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-04-10 11:02:58

"Lomachenkónak nem csak a zsenialitása, hanem a hozzáállása is tetszik"

Nekem is. Jó olvasni ilyet. Látszik, hogy nincs beszarva senkitől, pénzzel is úgy van, hogy úgy is jön, és nem csak az érdekli, hanem valóban a kihívásokat keresi.

Jó tegyük hozzá van egy hatalmas előnye a többi nagy szájú, kerülgető, stat javító vb-okkal szemben.

Még hozzá az, hogy egy Isten áldotta zseni. Így könnyebb ilyen mentalitást folytatni, valljuk be. :D

    2017-04-10 10:40:54

Lomachenkónak nem csak a zsenialitása, hanem a hozzáállása is tetszik. Az ok is rendben van, hogy miért nem akar Pacmannal bunyózni, ilyenkor ugrik be a Khan - Barrera pl. Remélem, hogy megkapja az őt megillető meccseket, élmény nézni még az edzéseit is.

» bandi78   válasz erre
    2017-04-10 09:01:18
Ugrás az oldal tetejére