×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Március 18-án karriere legnehezebb feladata elé állította 2017-04-07 13:45:48 https://www.profiboksz.hu/2017/04/07/meglepo-nyilatkozat-canelo-szerint-jacobs-legyozte-ggg-t/

Meglepő nyilatkozat: Canelo szerint Jacobs legyőzte GGG-t

Március 18-án karriere legnehezebb feladata elé állította a középsúlyú WBC/IBF/WBA bajnok Gennady Golovkint kihívója, Daniel Jacobs. Az amerikai bunyós rengeteg mozgással, alapállásának váltogatásával, technikai képzettségével alaposan feladta a leckét a kazah klasszisnak, aki ezúttal csupán vékony, de egyértelmű pontozással győzedelmeskedett, ám ezt sokan vitatják, például a Jacobs-tábor, vagy éppen Saul Alvarez, akinek szeptemberre van egy Golovkinnal tervezett ütközete: "Pontosan tudtuk, mi lesz a történet vége. Nálam Jacobs simán nyert 2-3 ponttal, de ez a sportág már csak ilyen. A pontozók úgy döntöttek, Golovkinnak kell nyerni, így kihozták őt, az eredményt pedig tiszteletben kell tartani."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@gigaboly: Tehát te azt mondod, hogy Jacobs nyert, jól értem? Mert erre én csak azt tudom mondani, hogy szerintem nem. Az meg, hogy Canelo-t kihozták volna, erről kétségem nincs, de akkor sem lett volna igazságos. A boksz pontozásánál vannak szabályok, ezt sokan elfelejtik. Azért, mert valaki visszajön egy meccsbe, az morálisan is, és sportértékileg is nagyon szép dolog, de ettől függetlenül, ha nem jönnek ki a számok, akkor nem szabad neki adni. Legalábbis szerintem.

    2017-04-08 21:33:35

@Totti: Ha a pontozók nem azt nézik ki az ismertebb akkor bajban lett volna, ha Golovkin Canelo ellen nyomna egy hasonló meccset mint Jacobs volt akkor Canelo simán nyerne 2 pont különbséggel, ott már nem Golonak pontoznák a szoros meneteket sőt...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-08 19:53:41

@Galamb: Na, elfeledtem törölni az előzőt. :)

Onnan, hogy :
Véleményem szerint.... -már pluszban van.

» Galamb   válasz erre
    2017-04-08 15:59:13

@Kane: Nem kizárt,hogy @greg íroniának szánta a címet, de akkor elmulasztotta idézőjelbe tenni azt, hogy MEGLEPÕ. :)



Véleményem szerint nem melepő.
Én legalábbis Canelo-tól nem vártam mást. Nagyon is passzol ez a nyilatkozat az eddigi, GGG-hez fűződő szövegeléseihez, viselkedéséhez.

» Galamb   válasz erre
    2017-04-08 15:56:05

@lufigg: Sztrego szeretünk :D

» kovban   válasz erre
    2017-04-08 15:11:26

@Galamb: Irónia:)

    2017-04-08 14:53:56

"Meglepő nyilatkozat: Canelo szerint Jacobs legyőzte GGG-t"



Véleményem szerint nem melepő.
Én legalábbis Canelo-tól nem vártam mást. Nagyon is passzol ez a nyilatkozat az eddigi, GGG-hez fűződő szövegeléseihez, viselkedéséhez.

» Galamb   válasz erre
    2017-04-08 14:46:46

@batka1: Bennevan ez is, May is ezt csinálta majdnem egész karrierje során, így még többen akarták látni hogy valaki porrá üti. Nem lepne meg, mivel Canelo mostanában teljes egészében Mayweather útját követi a pénzkeresés módjában.

    2017-04-08 12:52:58

@Totti: Miért vitatkozol Szregoval?:)

    2017-04-08 12:51:29

@lufigg: "A pontozók úgy döntöttek, Golovkinnak kell nyerni, így kihozták őt,"

Ezzel nem Golovkinra mondott csúnyát, hanem az egész sportágát köpte szemen, ami milliomossá tette őt a 70-es IQ-jával...

    2017-04-08 12:45:36

@lufigg: Boxolók !Nem marhák !

» Donato   válasz erre
    2017-04-08 12:31:58

Biztos visszanézte UHDWTKQ minőségben, 10 X-es lassítással egy 80 colos tévén, miközben rajta volt egy "újra tárgyaljuk az feltételeket, mivel vesztett" szemüveg. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-04-08 10:25:42

@fixpont: Gyanús ez a Saunders dolog, Goloról semmi hír nem volt eddig, Oscar elmondta hogy ne meccseljen Saundersel mert baj lesz majd Loeffler találkozott Gomezzel és a nagy titokban kiderül hogy nem akarják aláírni Saunders ellen a szerződést mert állítólag sérült, úgy látszik Canelora tesznek fel mindent.

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-08 01:53:36

@gigaboly: Jacobsot megneznem Lemieux ellen es a gyoztes kaphatna egy masodik eselyt GGG ellen ha a Canelo nem jon ossze. A Saunders meccs nem erdekel.

» fixpont   válasz erre
    2017-04-07 23:29:25

húharosszat mondtak ggg-re most adjatok neki ezt nem szabadt ggg és kova szent tehenek.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-07 22:58:46

Ez az ember direkt teszi magát ennyire unszimpatikussá?

» batka1   válasz erre
    2017-04-07 21:41:12

Én nagyon sanszosnak látom, hogy Canelo-nak kiscsavez is sok lesz. Egyébként sem hiszem, hogy be meri vállalni Golovkint...

» Perkins   válasz erre
    2017-04-07 20:47:38

@gigaboly: Valószínűleg sajnos nem lesz visszavágó igazad van túl kockázatos lenne mégegyszer Jacobs. Viszont a Canelo meccs sem fog szerintem soha létrejönni mert neki meg Golovkin nagyon rizikós.

» nagygeza   válasz erre
    2017-04-07 20:39:03

@nagygeza: Na ez az, Jacobs visszavágó tuti nem lesz mert az rizikós lenne, a K2 nem engedi oda amíg a Canelo meccsre bármi esély van mert nagyon necces volt a győzelem és a visszavágón akár pontozással kikaphat ha nem üti ki Jacobst... sajnos nem lesz ilyen meccs...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-07 20:34:04

@nagygeza: 1. Alvareznek sosincs igaza. 2. Ha Alvareznek mégis igaza lenne, úgy az 1. pont lép életbe:)

» kovban   válasz erre
    2017-04-07 20:20:59

Most Alvareznek igaza van ezt a meccset Golovkin nem nyerte meg egyértelműen, Jacobs nagyon jó tervet alkalmazott ellenne. Mindenképpen kell a visszavágó.

» nagygeza   válasz erre
    2017-04-07 19:55:34

Hát ez...

» sziporka   válasz erre
    2017-04-07 19:47:13

@Istvan: 1 ponttal:)? Az kiru! Főleg annak tudatában, hogy mekkora volt a különbség találati arányban, meg tényleges tiszta találatban:)

» kovban   válasz erre
    2017-04-07 19:46:15

@emgabor: Ehehe ja:)))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-04-07 17:59:00

En ott voltam a meccsen,egy pillanatra sem iranyitott Jacobs.Se iramot,se tavolsagot,se agressziot.Sima Golovkin meccs volt.

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-07 17:15:34

Igazából csak azt mondta el, hogy neki, hogy pontozták volna a meccset,ha ő van ott ezzel a teljesítménnyel, Jacobs helyében.

» emgabor   válasz erre
    2017-04-07 17:06:44

Atya ég!
Ha tiszteletben kell tartani, akkor minek vitatja? Mi ez a szar duma? Egyébként miért kellene tiszteletben tartani egy elcsalt eredményt? Maximum elfogadni, lenyelni lehet a tehetetlenség okán, amellett, hogy egy tisztességeset köp az ember, ha eszébe jut.
Magam nem a legjobb minőségben láttam a meccset, de egy pillanatra sem éreztem Jacobs fölényt. Golo végig dominált a ringben.

    2017-04-07 16:19:54

Nagyon sajnálatos dolog hogy pont Canelo nyilatkozatának tűnik ez a fennhéjázó és tiszteletlen hangvételű megnyilvánulás, miközben Golovkin pont az ő személyével és teljesítményével kapcsolatban nem beszélt így soha.

Nem azzal van a gond amit mondott, hanem ahogy megfogalmazta. Pl. hogy ez a sportág ilyen - azaz azt kívánja az emberbe plántálni, hogy csalás történt. Ez felháborító és kicsit csalódott is vagyok emiatt vele kapcsolatban. Egyrészt vitathatatlan hogy szoros volt, és ha valaki Jacobs győzelmet látott, simán elfogadható számomra mert több szempont alapján is lehet profi bokszmérkőzést pontozni. Reális egyébként a szűk de stabil Golovkin győzelem. Másrészt viszont Canelo életében nem egy, éppen neki kedvező pontozásos eredmény született az életében ahhoz képest, hogy akkor épp mit produkált, tehát a nyilatkozatát az embernek ilyen esetben saját maga tükrében illene megfogalmazni, mert ez így több mint visszatetsző.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-04-07 15:52:29

@cenzura: Ha Canelo lábon táncikálós lenne akkor bőven lenne esélye, de ilyen nincs, mivel a testfelépítése egyszerűen nem engedi meg. Az ütésállóság kopik, az ütőerő tényleg nem, de az időzítés, a gyorsaság, a koncentráció mind ki tudnak kopni az idővel.

    2017-04-07 15:43:51

@foreman99: Szerintem ne nagyon várd a Canelo-Ggg meccset.
Ez a buta,suttyó nyilatkozat is azt mutatja,hogy tiszteletlen a kazah iránt fahéj. Ha tudja,hogy szeptemberben vívnak akkor nem mond ilyen blődséget. Ergo most sem lesz meccs és szerintem sosem.
Hiába várják,higy Golo majd megöregszik elkopik.Ennek akkor lenne értelme ha Alvarez lábon táncoló típus lenne.Gyorsabb Alvarez sem lesz lábon, Golovkin ütőereje nem fog kopni ütésállóssága sem. Kb.3 év múlva bízhatna Alvarez egy kései Tko-ban,csak addig el kéne neki is jutni.
Ez az egész Canelo-Golovkin egy humbuk évek óta.Nem lesz ilyen meccs.A nagyvilág felé így tartják köztudatban Alvarezt de közben szar niemandok ellen is csinál 300 előfizetőt mexikói ünnepnapokon. Egyszerűn nincs rászorulva Golovkinra. 3 tuti,borítékolható meccsel behozza és le is nyomja a kieső Golovkin meccs profitját.És még kockázat sincs. És pont ezért gusztustalanok ezek a megnyilvánulásai mint a mostani is.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-07 15:30:56

A lényeg az hogy legyen meccs ez a nyilatkozat csak hype miatt van, szeptemberben ki fog derülni ki a jobb kettejük közül. A tippem szerint Alvarez kiüti testen Golovkint az egyik kései menetben.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-04-07 15:21:21

@foreman99: Akkor nagyon hülye Golovkin.

    2017-04-07 15:14:05

Lehet tényleg nem lesz semmi a júniusi Golovkin vs. Saunders meccsből.
https://www.boxingnewsresults....

Canelo nyilatkozatához annyit, hogy amikor élőben néztem nálam is szűken Jacobs nyert, de a többség jogosnak tartja GGG győzelmét illetve ő volt az aki padlóztatta a másikat így elpontozásról nem beszélhetünk.
Remélem szeptemberben összejön a Canelo-GGG, mert óriási meccs lesz! Bár van egy érzésem, hogy 2018-ra tolódik.

» foreman99   válasz erre
    2017-04-07 14:06:42

Nalam egy ponttal nyert Golo, talan a 115-112 is elmegy. Azert volt ott egy padlozas is.

» Istvan   válasz erre
    2017-04-07 14:05:39

@csiga: Ezt a nyilatkozatot nem oscar tette, hanem Canelo.

"Golovkinnak kell nyerni, így kihozták őt"

Pitiáner, gusztustalan ez a kijelentés, ráadásul full alaptalan. Az ő szájából meg egyenesen visszataszító.

    2017-04-07 14:04:08

@Totti: Szánalmasnak tartom ezt az egész Alvarez-Golovkin mizériát. Nem is a Kiskabos a fő szarházi, hanem Oscar.

    2017-04-07 14:01:27

@csiga : Há' nem érted hogy az lesz minden idők legnagyobb mehíkói meccse ezért megéri bevállalni?:))) Morales és Barrera talán ezért vannak egészen jóban mostanság, mert együtt nevetnek azon amit Alvarez művel...

Amúgy a legviccesebb Floyd arca volt amikor meghallotta hogy a kisasszony döntetlenre pontozta a meccset, aki nem látta érdemes megnézni:)

    2017-04-07 13:59:42

@csiga : 164,5. Ne felejtsd el! Nagyon nem mindegy. Olyannyira nem, hogy ők ezt még szerződésbe is foglalták.

    2017-04-07 13:57:26

Jah... Pont úgy, ahogy te döntetlenre hoztad a meccset May ellen CJ Ross kisasszonynál.
Jacobs legalább kiállt Golo ellen, Alvarez meg nem fog sosem. A kazahhoz kicsi volt 160 fonton, Chavezhez 164 fonton nem az.

» csiga    válasz erre
    2017-04-07 13:56:04

Na pont ő az az ember akinek nem kéne megszólalni. A pontozókat pedig a szájára venni. Hiteltelen.

    2017-04-07 13:55:28

Meccs közben a nagy izgalomban én is azt láttam hogy Jacobs hajszállal vitte a meccset, újranézve tiszta fejjel szerintem Golovkin nyert két pontal. Mindenképp tisztelet illeti Jacobst hogy tényleg vissza tudott jönni a meccsbe a leütés után, nagyon erős volt fejben és miután átesett a holtponton semmilyen félelem nem látszott rajta. Jobb bunyós mint Pirog ellen volt szerintem anno, több alázat van benne a sport iránt, és reálisan látja az ellenfele képességeit. Az oroszt mintha teljesen lenézte volna a meccs előtt, de még közben is. Kár Pirogért, nálam az a kiütés az egyik legszebb akció volt alltime. Elképesztő mozgáskultúrája volt, kevés oroszt láttam így érezni a ritmust és gondolkodni a ringben mint őt.

    2017-04-07 13:50:58
Ugrás az oldal tetejére