×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ha minden jól megy, július 1-én, Moszkvában térhet vissza 2017-04-06 19:24:18 https://www.profiboksz.hu/2017/04/06/juliusban-terhet-vissza-povetkin/

Júliusban térhet vissza Povetkin

Ha minden jól megy, július 1-én, Moszkvában térhet vissza a kötelek közé az orosz nehézsúlyú klasszis, Alexander Povetkin (31-1, 23KO). A 37 éves bunyós egy katasztrofálisra sikerült 2016-os évet tudhat maga mögött, melynek során két nagyon fontos mérkőzése is kútba esett: először a Deontay Wilder (38-0, 37KO) elleni WBC vilábajnoki címmérkőzés, majd utána a Bermane Stiverne (25-2-1, 21KO) elleni világbajnoki selejtező hiúsult meg, mivel mindkettő előtt pozitív doppingtesztet produkált. Bár első alkalommal hosszas vizsgálódás után felmentették, a második botlás után határozatlan időre eltiltotta őt a WBC. Promótere szerint Povetkin már nem lesz eltiltva a meccs napján, ellenfelét pedig később nevezik meg. Szintén a gálán tér vissza az IBF és IBO volt kisváltósúlyú világbajnoka, Eduard Troyanovsky (25-1, 22KO), aki tavaly decemberben az év egyik legnagyobb kiütésének volt szenvedő alanya, amikor ugyancsak Moszkvában elveszítette világbajnoki címeit Julius Indongo (21-0, 11KO) ellen.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@tomba: hát igen van ebbe valami amit mondasz, talán majd más bunyósok ellen kaphat lehetőséget esetleg, mint AJ, vagy Parker. Vagy egy Ortiz elleni meccs is érdekes lehetne! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-09 17:25:37

mondjuk abból, hogy povetkin ilyen enyhe büntetést kapott (ha igaz egyáltalán, hogy bokszolhat a nyáron, az méginkább arra utal, hogy wcsak wilder elől akarták eltakarítani.
mintha azt mondták volna,: hagyd már a fenébe, nem látod, hogy ahányszor a "bronz bombázó" közelébe kerülsz találunk nálad valamit?

    2017-04-08 06:35:38

@bpjotruska: "a Stiverne elleni meccs, ami ugyanugy elmaradt volna Stiverne miatt, ha a WBC kovetkezetes, es ot is komolyabban szankcionalja amikor bukik. Vagy legalabb vizsgaltak volna fel evig az energiaitalt, oszt miutan felmentik Stiverne-t, hogy artatlan"


Hát, azért Povetkint sem meszelték el túlságosan.. Ráadásul ismétlem, az ő mintája egy jóval komolyabb szerrel és konkrét tagadással (szemben Stiverne-nel,aki bevallotta, hogy egy itallal bevitt ilyet "véletlenül") a meccs előtt közvetlenül lett ismert.
Az pedig nyilvánvaló, hogy a WBC nem akarta az oroszokat az öv közelében tudni, ez egy más téma.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 18:35:27

@bpjotruska: "aki viszont rosszakat lepik"


Így van, hülyeséget csináltak, buktak, emiatt pedig nem kell sértettnek lenni, ha baromi sok bokszszurkoló most elküldi a búsba.
Mindenki doppingol, de Povetkin le is bukott - két nagyon rossz időpontban.
Szerintem érthető, ha sokan elküldik a fenébe.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 18:26:55

@Jersey Joe: Te is sarkitottal a haborus peldaval, en is a gyilkosossal.
Nem ertem, mit magyaraztam felre. Szerintem eleg egyertelmu, hogy a WBC-nek es Wildereknek ugy kell a Povetkin elleni meccs, mint uveges totnak a hanyatteses, es ennek megfeleloen egesz maskeppen biraltak el Pov es Stiverne doppingvetseget, de ezt mar sokszor kiveseztuk.
Es igen, Povetkin miatt maradt el a Stiverne elleni meccs, ami ugyanugy elmaradt volna Stiverne miatt, ha a WBC kovetkezetes, es ot is komolyabban szankcionalja amikor bukik. Vagy legalabb vizsgaltak volna fel evig az energiaitalt, oszt miutan felmentik Stiverne-t, hogy artatlan, koteleztek volna egy Molina elleni eliminatorra, melyne a gyoztese bokszolhatott volna vegso eliminatort. Povetkinnel kb ezt csinaltak.
Az a szomoru, hogy a WBC ovet ugy eldugtak, hogy top-10es bunyos kozelebe sem kerul evekig, Povetkin pedig sajnos csak egy paraszt ebben a jatszmaban - aki viszont rosszakat lepik, ezt elismerem.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-07 17:53:47

@Jersey Joe: "egy elég komoly doppinggal elkapták"


Már az ellenfelét, Povetkint.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 17:42:55

@bpjotruska: "Nem, ez inkabb az az eset, amikor valaki lelo egy embert, megussza buntetes nelkul, majd ket honap felhaborodottan kijelenti valahol, hogy o gyilkosokkal nem ul le egy asztalhoz. "

Nem úszta meg büntetés nélkül, nem úgy kapták el, mint Povetkint, nem nyilatkozta le, hogy nem verekszik meg Povetkinnel, nem mellesleg pedig fél nappal a meccsel értesült arról, hogy egy elég komoly doppinggal elkapták és nem lesz szankcionálva a meccs.

Kedvellek és tisztellek téged, de nem korrekt, ahogy félremagyarázod a történéseket.
És mégegyszer: Nem Stiverne-ne múlt a mérkőzés. Tehát ne azzal érveljél, hogy a másikat támadod.
Povetkinről van most szó, ennyi.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 17:40:17

@Jersey Joe: "Amikor valaki lelő egy embert, ő meg azt mondja, hogy jó van, de a szomszéd Lajos bácsi unokatestvére is lelőtt egy embert a háborúban, 44-ben."
Nem, ez inkabb az az eset, amikor valaki lelo egy embert, megussza buntetes nelkul, majd ket honap felhaborodottan kijelenti valahol, hogy o gyilkosokkal nem ul le egy asztalhoz.
Egyebkent igen, sulyosabb volt Povetkin vetsege, elsosorban a talalt szer miatt, de az ilyen "hevuletet" es hasonlo faszsagokat inkabb hagyjuk meg azoknak, akik nem birnak ennel ertelmesebben vitazni...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-07 16:53:02

@bpjotruska: Ez a mosdatás.

Amikor valaki lelő egy embert, ő meg azt mondja, hogy jó van, de a szomszéd Lajos bácsi unokatestvére is lelőtt egy embert a háborúban, 44-ben.

A nyilvánvaló különbségeket pedig pontosan ismered (Povetkin mintája a meccs előtt közvetlenül vált ismertté, Stiverne-nel szemben tagadott mindent, nem történt olyan egyértelmű feltárás, hogy miért és hogyan és mikor kerülhetett bele a vérébe az anyag, stb.), úgyhogy a Povetkin iránti hevületed ne vigyen már ennyire félre.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 16:46:38

@Jersey Joe: Milyen mosdatas? Nem tagadtam, hogy Povetkin ket doppingteszten is bukott, csak szoltam hogy Stiverne is bukott, de persze neki annyit mondott a WBC, hogy ejnye-bejnye, tessek tejelni nemi penzt, Povetkin esetben meg jott a vilagvege es a meccs lemondasa.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-07 16:38:45

@Jersey Joe: Itt a kettős mérce a gond. Povetkin félre lett rakva, amit nagyon sajnálok. Az egyik legérdekesebb bunyós a mezőnyben, aki bárkire veszélyes lenne. Nagyon remélem, hogy látjuk még nagy meccsen bokszolni. Nem áll úgy ez a nehézsúly (Wilder, Parker...), hogy egy Povetkin szintű bunyóst csak úgy ejtsenek.

    2017-04-07 15:13:09

@bpjotruska: "Vissza kellett volna lepnie a masodik meccstol amikor Stiverne bukott doppinggal, es akkor legalabb az nem miatta maradt volna el. :-) De o hulye volt es boksozlnia akart, egy feleslegesen, vagyis idohuzasbol eloirt eliminatoron... "

Örülök, hogy előhozod ezeket a végeredményt baromira nem érintő kérdéseket (amelyeken lehetne sokat vitatkozni, de ennyi időm nincs), egy családi perpatvarban jó húzásnak tűnik, egy jogi vitában legfeljebb csak röhögnének rajta.
A lényeg, hogy meccs volt, ők rendezték, megbuktak rajta, mindkét teszten, ennyi.

Nem kell már ez a mosdatás...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 14:31:48

@tomba: "lehet, hogy azért mert egy kzrva jó bokszoló? "


Sajnos, nem ezért szerintem, csiga véleményét pedig osztom a tekintetben, hogy Povetkin egy a legjobb "iparosok" közé tartozik, nem egy őstehetség, mint pl. Ortiz.

Nem érdekel a Wilder vs Stiverne 2, annyira, mint amennyire az előző kettő említett érdekelt volna, hidd el. Van egy olyan gyanúm, hogy ha meglett volna a Wilder vs Povetkin tavaly, az orosz pályafutása már le lett volna zárva érdemben - csak nem a dopping miatt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 14:26:54

@Jersey Joe: lehet, hogy azért mert egy kzrva jó bokszoló?

az meg, hogy mennyire tiltották el, simán mutathatja, hogy gyenge lábakon állnak a vádak (az első meg is dőlt).

de te nézd vidáman a wilder stiwerne 2-t, jó szórakozást hozzá.

    2017-04-07 12:10:49

@Jersey Joe: "Durva, hogy mit mentegetik itt sokan Povetkint és csapatát, mikor a két legfontosabb és legérdekesebb összecsapás maradt el miatta."
Igy van. Vissza kellett volna lepnie a masodik meccstol amikor Stiverne bukott doppinggal, es akkor legalabb az nem miatta maradt volna el. :-) De o hulye volt es boksozlnia akart, egy feleslegesen, vagyis idohuzasbol eloirt eliminatoron...
Erre gondoltal?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-07 12:09:57

Durva, hogy mit mentegetik itt sokan Povetkint és csapatát, mikor a két legfontosabb és legérdekesebb összecsapás maradt el miatta.

Valóban igaz, mindenki doppingol, de így, vagy úgy, ők buktak le, s cseszték el sokak kedvét.
Én azóta alig tudtam leülni megnézni egy mérkőzést, akkora csalódás volt nekem, amikor decemberben néhány órával a hónapok óta várt Stiverne-meccs előtt kiderült, hogy elmarad az egész.

Ráadásul még azt sem lehet mondani, hogy a WBC nagyon eltiltotta volna, alapesetben két év járt volna neki ezért.

Tényleg én is azt látom, hogy itt folyamatos Povetkin ajnározása.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-07 12:02:25

Povetkin nem rosszabb dopping terén, mint mások, mivel ha nagyon akarnak, mindenkiben találhatnak hibát.
Valóban el lehet felejteni a WBC-vonalat, bár hogy mégis kivel bunyózzon, az számomra rejtély... 37 éves, nem fiatalodik, kerülik, folyton elmeszelik, lehet, nem kellene már ezt erőltetni.
Troyanovsky-nál viszont úgy látszik, ésszerű döntést hoztak, és nem küldik azonnal Indongo ellen kiköszörülni a csorbát egy olyan brutális és gyors KO után. Bár nem ismerem az oroszt, mentálisan biztosan megviselte a vereség, és ahogy, és akitől kikapott. Valljuk meg, Indongo elég sötét ló volt.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-07 08:43:16

Az igazi kérdés, hogy ki ellen bokszol júliusban.
Mivel azonban ahogy látom az összes világranglistáról törölték, ez nem kedvez egy neves ellenfélnek. Az sem, hogy a meccs Oroszországban lesz. No meg az sem, hogy két nevesebb ellenfele is (ha jogos volt, ha mem) hoppon maradt ellene doppingvád miatt.
Ami vonzó lehet benne, az a pénz, már ha még megéri a promóterének belefeccelni. Viszont ha Arreola a doppingvétség miatti eltiltása után meccs nélkül is egyből a top 10-be került vissza (szabadon választható ellenfélként, pontos helyezésre nem emlékszem) a WBC-nél, akkor Povetkinnek aki eltiltása előtt no. 1 listavezető volt, egy nyertes visszatérő meccs után kb. top 5-be kellene bekerülnie, szinte mindegy kit ver meg.
Én azért valahol remélem, hogy tovább idegesíti majd Haymont és Wildert (aki jelen állás szerint a 40. meccsén sem fog találkozni igazán komoly ellenféllel ami vicc - mert eddig Scott és Stiverne voltak egyáltalán csak top 10 közeliek, de a visszavágón már Stiverne se lesz az) - bár valószínűbb és okosabb döntés persze más vonalon elindulni neki és a promóterének.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-07 08:27:56

Érdekes, hogy az orosz (és kubai) bokszolókat amerikában/ amerikai bokszolók ellen nem igazán engedik bokszolni, valamit mindig keresztbe tesznek, nonszensz ez a sportpolitika, azontúl, hogy pénzben nem tudnak megegyezni, bojkotálják a bajnokukra veszélyes keleti ellenfeleket. Az hogy lehet, az egyik labor talál valamit a másik nem, hm?? wilder is ott van már wbc bajnokaként, még nem is kellett amerikán kivül megvédenie címet, milyen világbajnok az ilyen? Ja, hogy egyszer elment oroszországba :XD érdekes mód akkor gyorsan haza is jött, mert egy félével ezelőtti mintában találtak valamit povetkinnél aminek a használata akkor még engedélyezett volt. Egy szó mint száz, az lesz bajnok mostmár csak akit ők (amerikaiak) bajnoknak akarnak látni, vagy legalábbis nem ütközik teljesen az érdekeikkel...

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-07 08:02:06

@Chico: Szerintem ha még akar valamit, az nem a pénzről szól nála. A profiboksz terén igenis úgy érezheti, hogy nem hozta ki azt magából, ami lehetett volna belőle. Óriási hiányérzete lehet, ha visszavonul vagy "B-ligázik". Persze, lehet úgy is, Oroszországban ünnepelt sztár marad. De maga előtt? Ha most még 1-2 évre összerántja magát, akkor elmondhajta, amit Vladimir, ha esetleg kikap: "Legalább megpróbáltam".

    2017-04-07 07:55:44

Enis abban bizom hogy más vonalon fog elindulni,szerintem ha létre jött volna a mérközés,nem lett volna elég az idegbeteg malomkörzés Wildertől és Povi nyert volna

    2017-04-07 05:12:07

@Arcos Harcos: hat az biztos, hogy vagy a wbc-t vagy a cuccot el kell felejtenie, mert a ketto egyutt neki legalabbis nem megy

» fixpont   válasz erre
    2017-04-06 23:10:07

@sziporka: Jogos, javitva.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-06 21:40:03

Én megkedveltem az elmúlt években ,de minek erőlködik? Az elmúlt 4 évben volt 5 meccse. 37 éves el van lehetetlenitve azon kivül meg félévente egy meccs nekem nem tűnik komoly szándéknak. Még ha a lógó mellű jóllakott óvodás imidzset ami WBA bajnokként volt, kemény melóval át is dolgozta elég brutál fizikummá, ez az aktivitás amit előad szerintem nagyon kevés.

    2017-04-06 21:38:57

Moszkva tulajdonnév. Bocs.

» sziporka   válasz erre
    2017-04-06 21:27:11

Remélhetőleg tanult az esetből és nem éred ismét Wilder nyomába, és teljesen hanyagolja a WBC - t. Nagyon megnézném Parker vagy Joshua ellen is.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-04-06 20:25:03
Ugrás az oldal tetejére