×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Egyre több jel mutat abba az irányba, amely szerint az elmúlt hónapok 2017-04-06 18:04:42 https://www.profiboksz.hu/2017/04/06/egyre-biztosabb-a-pacquiao-vs-horn/

Egyre biztosabb a Pacquiao vs. Horn

Egyre több jel mutat abba az irányba, amely szerint az elmúlt hónapok heves lobbizása ellenére júliusban az ausztrál Jeff Horn ellen lesz kénytelen kockára tenni WBO váltósúlyú világbajnoki címét a korábbi P4P éllovas Manny Pacquiao. Mint arról korábban már többször is beszámoltunk, a filippínó klasszis sokkal inkább preferálna egy Amir Khan elleni ütközetet, azonban promótere, a Top Rank vezető Bob Arum konokul igyekszik a Horn-meccs irányába terelni védencét. A legfrissebb nyilatkozatokban már Pacquiao közvetlen tanácsadója, Michael Koncz is arról beszélt, hogy gyakorlatilag megszületett a megállapodás a Pacquiao vs. Horn találkozóról, és ugyan továbbra is Khan az elsődleges célpont, de köztes, vagy átmeneti megoldásként megfelel a veretlen ausztrál bokszoló, akivel július 2-án, Brisbane-ben mérheti össze az erejét Pacquiao, október-november magasságában pedig jöhetne a Khan elleni csata.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@deontay: az USA ban 59.99 az UFC

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-07 21:34:45

@Roy Jones Jr.: Semmi gond, megesik az emberrel ;) én a youtubeon néztem, lehet ott más az ár, mint egy tv csatornás előfizetésnél ezt nem tudom sajnos :/ abból indultam csak ki amit láttam a UFC hivatalos youtube csatornáján.

» deontay   válasz erre
    2017-04-07 17:59:06

@deontay: "Ha figyelmesen olvastál volna a UFCs PPVre írtam, hogy anno annyi volt, mikor néztem, nem a boxra..."

Igaz. Bocsi.

"Amúgy most néztem a youtubeon, a UFC 210 a ufc hivatalos csatornáján 7701 ft-ért megtekinthetö, ami a mai árfolyam szerint 26,38 dollár. Mégse tévedtem olyan nagyot..."

Én nem követem az UFC-t, de akik igen, azok nem ezt mondták nekem, hogy csak ennyi lenne...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-07 17:52:47

@Roy Jones Jr.: Amúgy most néztem a youtubeon, a UFC 210 a ufc hivatalos csatornáján 7701 ft-ért megtekinthetö, ami a mai árfolyam szerint 26,38 dollár. Mégse tévedtem olyan nagyot...

» deontay   válasz erre
    2017-04-07 17:36:25

@Roy Jones Jr.: Ha figyelmesen olvastál volna a UFCs PPVre írtam, hogy anno annyi volt, mikor néztem, nem a boxra...

» deontay   válasz erre
    2017-04-07 17:22:16

@miskacarus: "Azon feleul amit leirtatok,meg az is kozre jatszhat,hogy mar minden Vb talalkozo PPV,ha mar az egyik fel "eladhato".Regebbe n a nagy meccsek voltak csak PPV-k."

De ez amiatt van, hogy a bunyósok anyagi igényei teljesen elszálltak azóta, hogy Haymon megjelent a színen! Az ő általa menedzselt bunyósok kezdtek hurkák ellen is vagyonokat keresni és ez teljesen begyűrűzött, azért van vagy 200 bunyósa jelenleg. Régen, a boksz hagyományos rendszerében csak a legjobb ellenfelek ellen lehetett kiemelt pénzeket keresni, ezért jöttek össze a legnagyobb meccsek is előbb vagy utóbb, nem úgy, mint most...

@deontay: "Nem tudom, én amikor régebben néztem, akkor 6-7000 ft körül volt a PPV ami 20-25 dollár körül van a mostani árfolyam szerint, de lehet azóta változott, ha így van, bocsi a pontatlan adatért!"

Ez nem tudom, melyik évezredben volt, de már 10 éve is 55 dollárért ment az Oscar-Floyd... :)

"de egy UFC gála is 20-30$ között szokott mozogni."

Hol élsz te?! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-07 17:14:30

@gigaboly: Floydnak azért sok Jabjét nem mutatták, de egy biztos, sokkal szorosabb lassítva HDben, mint amilyennek tünt elsöre!

» deontay   válasz erre
    2017-04-07 16:44:01

Amúgy látta már valaki a May Pac videót ahol az összes ütést számolják és Pac dupla annyit talált:

https://www.youtube.com/watch?...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-07 16:15:01

@miskacarus: Nem tudom, én amikor régebben néztem, akkor 6-7000 ft körül volt a PPV ami 20-25 dollár körül van a mostani árfolyam szerint, de lehet azóta változott, ha így van, bocsi a pontatlan adatért!

» deontay   válasz erre
    2017-04-07 15:32:50

@Kane: És hát valljuk be jogosan. Azért a teljesítményért egy lyukas garast nem érdemelt volna, nem hogy több tíz millió dollárt. Az a meccs után sokan már csak elvből nem fizetnek elő rá. És meg is értem.

    2017-04-07 15:22:27

@deontay: A UFC kb egy arban van a box galakkal

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-07 15:20:20

@deontay: Ez is nagy igazság, viszont ahogy Chico mondta, tényleg bennevan az hogy az emberek óriásit csalódtak az "évszázad meccsében", rájöttek hogy egyszerűen nem éri meg fizetni ezért.

    2017-04-07 15:09:23

@miskacarus: Szóval, mivel ő nem tartja normális dolognak a homoszexualitást, ezért őt diszkriminálják. Nem szép dolog. :D

    2017-04-07 14:55:39

Szerintem a PPV árakkal lehet még baj! Pl. az angol gálák messze nem kerülnek ennyibe, és rengetegen elö is fizetnek, de egy UFC gála is 20-30$ között szokott mozogni. Lehet ha nem 60-70 dollár lenne a PPV többen fizetnének, jóval többen.

» deontay   válasz erre
    2017-04-07 14:46:13

A buzikra tett kijelentese is befolyasolja az eladasait az USA-ban,ami miatt a Jordan is dobta a szponzaralasat.
A masik meg persze,hogy a PPV megallt a par szazezres nagysagnal.
Azon feleul amit leirtatok,meg az is kozre jatszhat,hogy mar minden Vb talalkozo PPV,ha mar az egyik fel "eladhato".Regebben a nagy meccsek voltak csak PPV-k.

» miskacarus   válasz erre
    2017-04-07 13:51:45

@Totti: Az a baj hogy nemcsak a boksz kurvult el hanem a többi profi sport is pénzes cirkusz lett és amíg a sportolók egymás zsebét méregetik addig egymasra is licitálnak az igényeikkel.. Ha pl a kosárlabda sztárok sem keresnének csillagászati összegeket akkor vaszleg a bunyosok fizetési igényei is elkezdene lassan "normális" keretek közé szorulni

» menyus   válasz erre
    2017-04-07 13:20:16

@Chico: Ez a főprobléma pontosan. 20 millió dollár? Nevetségesek. Ezt nem szabadott volna idáig engedni. A rohadt pénz miatt kerülgetik egymást, és védik a mérlegüket sokan.
Régen kikaptál, senkit nem érdekelt. Rá 3 hétre nyertél megint. Ma már nem így van sajnos. Tönkre tették ezt a sportot rendesen. Ilyenkor mindig belegondolok, hogy szerintem ezek az emberek el is hiszik, hogy érnek ennyit. Szerintem Pac is meg van róla győződve, hogy ő ér ennyit, ami azért meglepő, mert ő egy olyan országból jön, ahol látnia kellett a pénz értékét. 20 millió dollár. 20 millió forint is sok azért, hogy 2 ember püföli egymást. Könyörgöm azért ezek az emberek nem feltalálók. Az ég világon semmit nem tesznek hozzá a világhoz, hogy jobb legyen vagy fejlődjön.

Ez természetesen eléggé szubjektív, és csak és kizárólag az én véleményem.
Hozzáteszem nem csak a bokszolókkal van bajom, a színészek, énekesek, focisták, "un. sztárok" bérezése is teljesen szürreális. Beteg ez a világ. Na mindegy, ez az én bajom.

    2017-04-07 12:52:33

Ez a meccs - Pac szintjén - egyszerűen kuka :( Nem sokan nyernek rajta, mi sem.

» grabanc   válasz erre
    2017-04-07 11:50:07

@Roy Jones Jr.: Értelek én. Ahogy leirtad ott a baj, hogy nem azért kerül PPV-re mert olyan kaliberű, hanem mert némelyik bunyós nagyon túl van árazva. Ez szerintem nem mehet már sokáig , hogy irreálisan magas pénzeket fizessenek ki egy két bunyósnak "hurkatöltésért" Ezért irtam lentebb, hogy szerintem lassan kifut ez a PPV mutatvány aminek az "aranykora" MAyweatherrel befejeződött.

    2017-04-07 11:03:45

@Chico: Szerintem meg nem, mert a PPV-nek nincs semmilyen alternatívája jelenleg. Ha egy bunyós meccspénze felmegy 2-2,5 millió dollár fölé - elég, ha ez csak adott meccsekre történik -, akkor onnantól nem lehet sima tv-n, ilyen egyszerű. (Van, hogy már kevesebb is elég ehhez.) Már vagy százszor leírtam, de úgy látszik nem elégszer, hogy ma már jórészt nem azért kerül egy meccs PPV-re, mert az olyan kaliberű, hanem mert nem lehet más módon a bunyósok meccspénzét előállítani, minthogy az emberekkel (előfizetőkkel) fizettetné meg a tv és a promóterek.

Vagy lehet azt is persze, amivel Haymon kísérletezik pár éve - na persze még véletlenül sem a saját pénzén -, hogy megpróbálja a PBC-t eladni valamelyik kábelcsatornára majd sokszáz millióért. Aztán vagy bejön vagy nem és majd valamikor a Waddell & Reed majdnem 1 milliárd dolláros pénzalapjával is el kell majd számolnia egyszer, hogy mit csinált vele, de egyelőre nem aggódja túl a dolgot...

Vagy van egy 3.opció is, meg kell győzni a bunyósokat, hogy elég nekik a 2 millió dolláros meccspénz a legjobb nevek ellen is és ne akarjanak többet, akkor nem kell semmit PPV-re tenni... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-07 10:20:38

@gigaboly: Szerintem meg az a legfőbb oka, hogy Pacquiao már nem bokszol olyan jól és emiatt nem is olyan vonzó az előfizetőknek. Amióta szenátor lett, már még annyi ideje sincs normálisan felkészülni, mint mikor még csak képviselő volt. A Floyd elleni produkció meg kijózanító volt. Az emberek kiábrándultak belőle...
Nyilván számít, hogy kik ellen bokszol mostanság, de ezek az emberek elérhetőek. Vagy azért, mert túlárazzák magukat vagy azért, mert Pacquiao túl sokat kér egy neves ellenfél ellen...

A múltkor már belinkeltem, hogy Pacquiao egy Crawford elleni meccsért 20 milliós garantáltat akar! Mire?! Csoda, hogy ezek után nem Crawford jön, hanem Horn?! Ugyanez megy Broner meg D.Garcia ellen...

Vagy szerinted a Pacquiao-Khan meccs kapcsán miért 38 millió dolláros ajánlat keringett a sajtóban, hogy annyit kapna a két bunyós? Mert Pacquiao ilyen ellenfél ellen megelégedne 5 millióval is?!

"miért nem mondta hogy ő csak 20 millióért megy el ausztráliába?"

És hol lehetne ezt kitermelni Ausztráliában, mondd már meg?! Ennyire nem hülye ő sem...

Azzal van baj, hogy Pacquiao azt viszont hiszi, hogy az USA-ban meg tutira kitermelné azt is, csakhogy ez sajnos már rég nem magától értetődő, ahogy Arum is tapasztalta a saját bőrén a Bradley III után...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-07 10:00:31

Én azt gondolom ennek az egész PPV dolognak lassan lefő a kávé, sokaknál meg már ki is hűlt. És ehhez a Pacquiao vs Mayweather évszázad átverése is nagyban hozzájárult. Miért tért egyáltalán vissza? Kopik a lóvé, drága a slepp? Nem fizet olyan jól a politika? Ha ennyire kell neki a pénz akkor csapja ki ezt a Hornt kb.3 menet alatt és akkor talán jöhet neki Khan egy nagyobb összegért. De arról szerintem ne is álmodjon, hogy Õ fog még akkora összegeket keresni mint akár a Cotto és Margarito és környékén.

    2017-04-07 08:55:48

Na ezért nagy kár.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-07 08:52:02

Bob Arumnak elment már az esze öreg korára, szörnyen érdektelen ez a mecs, maximum a statisztikai szám növelése :D

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-07 07:47:23

@Roy Jones Jr.: Az hogy Pac nem olyan vonzó az az ellenfeleknek is köszönhető, nem lehet folyamatosan ismeretlenek ellen bunyózni, Bradley is az volt az első meccsükön már az egy mellélépés volt, azóta meg volt Rios Algieri Vargas meg most Horn "ezek" ellen senki nem csinálna eladást, Szerintem ma millió felett Cotto, Canelo, Marquez és Floyd meccsek hoznának neki amikre kb 0 esély van, akikkel meg jobb ppv lenne az Thurman, Broner, Khan és Brook angliában, a többiek ellen 300 ezer a max.
A nagy anyagi követelés kérdéses mert legutóbb nagyon keveset kapott és most se fog annyit kapni mint régen, miért nem mondta hogy ő csak 20 millióért megy el ausztráliába?

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-07 01:25:42

@gigaboly: Ha az araboknak nemcsak a szájuk jár, akkor az a meccs jött volna, ilyen egyszerű... Hányszor beszéltek már róla, hogy majd valami nívós bokszmeccset elvisznek a Közel-Keletre, mégsem lett belőle semmi a világon, látható, hogy miért. Koncz meg egyébként sem illetékes bármiről is érdemben tárgyalni, mivel ő csak egy tanácsadó, semmi más...

" Arum már nem tesz bele pénzt"

Hova tegyen már bele pénzt Arum? Pacquiao nem egy feltörekvő tehetség...
Amúgy meg az ő irreális anyagi követelései azok, amik (jórészt) megakadályozzák a jó meccsek létrejöttét, mert már rég nem olyan vonzó az előfizetőknek, mint volt...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-07 00:30:48

ez a meccs 100% már, és ez is volt az elsődleges Arum szerint, hogy Koncz mit akart az másodlagos, én biztos nem fogom megnézni és azt se bánnám ha elpontoznák, semmi értelme ezeknek a meccseknek, Arum már nem tesz bele pénzt, kiszedte belőle amit ki akart, mindketten jól jártak...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-06 23:31:53
Ugrás az oldal tetejére