×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az elmúlt években többször szóba került már egy 2017-04-04 08:23:17 https://www.profiboksz.hu/2017/04/04/roach-ward-legyozne-golovkint/

Roach: Ward legyőzné Golovkint

Az elmúlt években többször szóba került már egy álommérkőzés a középsúly jelenlegi legjobbja, Gennady Golovkin és az egykori nagyközépsúlyú, valamint jelenleg félnehézsúlyban bajnok Andre Ward között. Legutoljára a veretlen amerikai bunyós edzője, Virgil Hunter nyilatkozta az ügyről, hogy ha a kazah sportoló úgy gondolja, megküzdene Warddal, akkor nagyközépsúlyban megrendezhetnék a találkozót, tehát tanítványa bevállalná a 168 fontra való fogyasztást, amennyiben GGG feljebb lép egy divíziót. Freddie Roach, napjaink legjobb edzője korábban úgy gondolta, Golovkinnak jó esélye lenne megverni Wardot, de a Daniel Jacobs elleni ütközet után már máshogy vélekedik: "Golovkin még mindig az egyik legjobb ökölvívó. Korábban úgy gondoltam, hogy ha feljebb lépne félnehézsúlyba, képes lenne legyőzni Wardot. Viszont Andre Ward egy kiváló ökölvívó és valószínűleg jobb is, mint GGG utolsó ellenfele, Daniel Jacobs. A véleményem tehát megváltozott, mivel Jacobs megmutatta GGG gyengeségeit. Golovkinnak olyanokkal vannak gondjai, akik kiválóan vívnak. Canelo például teljesen más eset, ő nem vív, inkább verekszik. GGG viszont erősebb és keményebb nála, szerintem tehát meg fogja verni, ha egyszer összeállítják őket. De nem gondolom, hogy Golovkin most feljebb fog lépni és kiáll egy jobb ellenféllel, hiszen legutóbb megtréfálták kicsit. Jacobs, aki vívott és ráadásul fordított alapállásból is bokszolt, elég komoly gondokat okozott neki."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sarkozi Robert: Azt a mindenit, ez tényleg gusztustalan volt... Pff. Így lassítva észre is vettem, nem úgy, mint a meccsen. Ezeket gyakorlatilag 1-2 ölelkezésen belül megcsinálta.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-05 13:47:00

Totti: hát ez eszembe sem jutott... :-D
Sárkozi Robert: na igen, a mocskos szót szándékosan nem akartam használni, mert sokszor a legendás B-Hop is az volt. A videót majd telón kell megnéznem, de láttam Ward Kessler elleni meccsét, az is undorító volt. Vétlen fejelés miatt nyert az amerikai a 10. menet után technikai pontozással, de simán, ha jól emlékszem.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-05 13:33:24

@bandi1115: 164,5 fonton kell kihívni, ahogy a mester csinálja. :DDD

    2017-04-05 11:05:00

@bandi1115: "de az első meccs második fele alapján most Ward-ot tartom esélyesebbnek, pont a sokoldalúsága miatt. A stílusa szimpatikus vagy sem, de eredményes azt ennyi."

Azert az hogy sokoldalu enyhe kifejezes inkabb mocskosnak mondanam. Eredmenyesnek eredemenyes csak amit sokszor csinal az nem boksz.

https://youtu.be/OSbGRUO7Is4?t...

ebben a jelenetben minden volt: Fogas ,Fejeles, melyutes, konyokles

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-05 10:16:36

@Kane: Yeeee :D

    2017-04-05 08:44:32

Ha fogadnom kéne szerintem is győzne Ward, ugyanakkor ne felejtsük el, hogy a súlycsoportváltás miatti fogyasztás nem mindig sül jól el.

    2017-04-05 08:42:20

Szerintem is legyőzné. Pokoli jó bokszoló, minden stílushoz tud alkalmazkodni, és két számmal nagyobb, mint GGG, aki középsúlyban sem nagy.
OFF: Kovalev nem tudom, hogy mit tudott kitalálni a visszavágóra, neki fogok szurkolni, de az első meccs második fele alapján most Ward-ot tartom esélyesebbnek, pont a sokoldalúsága miatt. A stílusa szimpatikus vagy sem, de eredményes azt ennyi. Akkor is, ha azok közé tartozom, akik szerint normális pontozással vékonyan buknia kellett volna az első meccset.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-05 08:05:37

@lufigg: Meg volt már verve.Lemaradtál róla. Néha ismétli sport1 ott pótolhatod.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-04 23:56:01

@Binyu: először megkéne vernie aztán egyértelműen és utána jöhetne az egyértelműebben

» lufigg   válasz erre
    2017-04-04 21:46:00

@Kane: Ehjjjj de várom,remélem Kova még egyértelműbben fogja verni Wardot

    2017-04-04 21:36:19

Na mindenki megnyugodhat, a Kovalev-Ward visszavágó alá lett írva, június 17-re.

    2017-04-04 20:11:53

@Moorer: Nem a felfelé menéssel van a baj általában, hanem az onnan visszajövéssel. Pláne minél idősebb az ember. Engem például épp emiatt érdekel Kell Brook címmeccse, hogy tud visszafogyni két súlycsoportot. De ő még csak 30, esetleg összejöhet neki rendesen.

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-04 19:06:25

http://totaldamage.hu/mr-calza...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-04-04 17:35:11

@dondannyboy: Ha a névadóm nehézbe képes volt felmenni félnehézből akkor ne úgy hasonlítsuk már össze GGG és Ward esetét mint Dávidot és Góliátét. Szerintem GGG háttéremberei tökéletesen meg vannak elégedve azzal hogy egy ténylegesen gyenge súlycsoport legjobbja, a fentebbi kategóriák már komolyabb kihívást jelentenének és az pénzben nem biztos hogy nyerő.

» Moorer   válasz erre
    2017-04-04 17:35:09

@fixpont: Roach-ot illetoleg igazad van es hogy szakmai szemponok alapjan nem idoszeru a felvetes abban is. Viszont Golovkin a csucson van es Ward is visszakerult a tronra es a koztudatba, tehat uzleti szempontbol mar most is ez a meccs lenne a legkifizetodobb Wardeknak (plane ha a Kovalev elleni visszavago alol kibujhatnanak altala :))

» superman   válasz erre
    2017-04-04 17:22:32

Szegény Roach! Cseppet sem zavarja,hogy Golovkin egyértelműen verte a 2. legjobbat. Ez a fél világ által lenézett Jacobs szétcsapná Alvarezt.Erről ennyit...

» cenzura   válasz erre
    2017-04-04 16:58:16

@superman: semmi tobbet nem latok bele, mint felulni a hype train-re amit GGG neve jelent most, be akarsz kerulni a boxhirekbe, valahogy szodd bele GGG-t, ennyi, Wardnak van dolga meg, foglalkozzon azzal, GGG-nek is van dolga meg ez a kerdes soha nem volt annyira idoszerutlen mint ma

de Roach bekerult a hirekbe vele!!! mission accomplished

» fixpont   válasz erre
    2017-04-04 16:03:04

@Totti: ezt így konkrétan nem olvastam tőle. Szerintem egyébként az edzője is elég érintett és ő azt állította, hogy Ward vállalná a fogyasztást...

» superman   válasz erre
    2017-04-04 15:20:52

Ward azt is nyilatkozta már hogy félnehézbe sem volt kellemes befogyasztania. Nagyközépbe max úgy fér be mint Dawson, élőhalottként, annak meg se sportértéke sem értelme nincsen.

    2017-04-04 15:19:00

@superman: Ward lenyilatkozta már, hogy nem is akar, és nem is bír visszafogyasztani nagyközépbe.
Szerintem ő elég érintett ebben a kérdésben.

    2017-04-04 15:10:49

@fixpont: lehet, hogy igazad van, de szerintem Ward kényszerből ment fel félnehézbe, nem pedig azért, mert kinőtte a nagyközepet, így ő egész más eset, mint a mindig is félnehézben bunyózó Dawson. Szerintem bízzuk az érintettekre a döntést, Golovkin is kockáztatna a feljebb lépéssel és a naturálisan nagyobb ellenfél bevállalásával.
@All_in: Golovkin pedig nagyközépsúlyú volt amatőrként. Egyébként Ward a profi karrierje korábbi szakaszában még azt tervezte, hogy egészen középsúlyig lemegy profiként, csak aztán nagyközépben voltak jobb lehetőségei.

» superman   válasz erre
    2017-04-04 15:01:16

@Sarkozi Robert: Így van. Õt sajnálom. :(

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-04 14:30:00

@GaiusM: Jones esete a legfajobb. Maradt volna inkabb nehezben, a teljestmenyere legalabb nem lett volna panasz. Abban a ligaban amiben Wilder bokszol, ket evi o is siman bajnok tudott volna maradni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-04 13:43:44

@fixpont: Hát igen, sok karrier elveszett már a fogyasztásban. Chambers, Byrd, vagy akár RJJ is.

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-04 13:17:55

Egyetértünk! ;-)

» All_in   válasz erre
    2017-04-04 13:14:30

@All_in: nem tud mar visszafogyni, mindegy mit mond az edzoje, nem kivanom neki azt, amit pl. Dawson csinalt ellene, lefogyott ugyan 168ra, de a laban alig allt es siman kikapott, lehet most azt, hogy hiszi menne es ugy is csucsformaban tudna maradni, de ennek nincs realitasa, neki amugy is Kovalev ellen kell bizonyitani, mert ott meg van mit

» fixpont   válasz erre
    2017-04-04 12:29:54

@superman: Emlékeim szerint már a 2004-es olimpiát is félnehézben nyerte.

Utána profiként nagyközép majd félnehéz.

Most már vissza kellene fogyasztania 168 font-ba.

» All_in   válasz erre
    2017-04-04 12:02:29

@GaiusM: Mindenképp Ward nyerne nem egy liga a két bokszoló.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-04 11:31:50

@superman: oké de ward már félnehézben van és volt egy nyilatkozata hogy szerinte ő már nem tudná hozni a 168-at.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-04 11:00:31

@GaiusM: szerintem nem lenne elhanyagolható ez a szempont, Kovalev ellen (is) látszott, hogy Ward sem a régi már, szoros meccs lenne, még ha jogosan győzne is Ward.
@dondannyboy: a 168 font nem félnehézsúly, hanem nagyközép, ami Ward eredeti súlycsoportja, tehát ha az edzője azt mondja, hogy ott meccselhetnének, akkor nagyon is lenne értelme két ekkora klasszist összehozni (persze csak ha Golovkinék is hasonlóképp látnák).

» superman   válasz erre
    2017-04-04 10:47:35

@dondannyboy: Persze, de nem bírok elmenni az általam említett tény mellett sajnos. :(

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-04 10:29:28

@GaiusM: amugy is nyerne ward félnehéz ggg meg közép és ott se tul nagy.
nincs értelme.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-04 10:01:50

Ha pontozás lenne, és ugyanazok pontoznák, mint a Kovaljov elleni meccset, akkor egyetértek, Ward nyerne....

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-04 09:45:58
Ugrás az oldal tetejére