×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Tom Loeffler, a Gennady Golovkint képviselő K2 Promotions vezetője szerint - noha 2017-03-31 08:37:46 https://www.profiboksz.hu/2017/03/31/loeffler-nem-mondunk-le-a-saunders-elleni-meccsrol/

Loeffler: nem mondunk le a Saunders elleni meccsről

Tom Loeffler, a Gennady Golovkint képviselő K2 Promotions vezetője szerint - noha Oscar De La Hoya ezt sugallta a médián keresztül - a Golden Boy Promotions elnöke, Eric Gomez nem mondta nekik egy szóval sem, hogy elleneznék a kazah bunyós júniusra tervezett, Billy Joe Saunders elleni címegyesítő mérkőzését. Loeffler szerint tehát a Saunders elleni június összecsapás nem lehet akadálya a szeptemberre, Canelo Alvarezzel tervezett találkozónak: "Nagyszerű lenne, ha össze tudnánk hozni Saundersszel ezt a mérkőzést, főleg, ha Gennady meg is nyerné azt. Ez Golovkin álma, hogy minden cím nála legyen és persze Canelo skalpja is. Nagyon szerettük volna tavaly összehozni az Alvarez elleni összecsapást, de ha idén szeptemberben sikerül, mi benne leszünk. Tudom, hogy Oscar mit nyilatkozott a médiának, de ez nem köszönt vissza az Eric Gomezzel folytatott tárgyalások alkalmával. Ha Gennady-nak össze tudjuk hozni a júniusi meccset, és valóra válhat az álma, hogy egyesített bajnok legyen, akkor meg fogjuk csinálni és kész. Egyelőre Caneloval még nem írtunk alá semmit, tehát minden gond nélkül összehozhatuk a Saunders elleni találkozót. Elég nagy szamárság lenne lemondanunk egy lehetőségről egy olyan meccsért, amiről még nincs aláírt szerződésünk."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Saunders szövegel csak nem akarja a meccset.
Főleg nem Kazahsztánban,ezért kamu az egész. Amiben bízhatna az egy angol rendezés és ha netán végigállná akkor hazapontoznak neki. Neki ez a max. ebben a sztoriban.Nem szabad foglalkozni velük. Csak én ugyanezt gondolom a másik bandáról is.
Golo vagy megdönti Hopkins rekordját vagy fellép.Neki meg kb. ez a max.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-04 07:52:05

@dondannyboy: TROLL.

    2017-04-04 04:28:23

@Binyu: az alvarezes meccs elhuzásán golo/k2 is közrejátszik.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-01 11:12:57

@dondannyboy: Azért ez nem így van,egyesítette az öveket az aktuális bajnokoktól,Alvarez,Saunders és Eubenk jr és visszalépet,elsőre Jacobs is húzta a dolgokat,úgyhogy nem Golon múlik hogy elmaradnak a "nagy" kihívások

    2017-04-01 09:58:01

@Dave28: "és keresi a kihívásokat."

egy üres súlycsoportban van.
Ha még csiga irna ilyet elfogadható lenne mert részben orosz.
Golo is nagy pénzt akar hidd el csak nem olyan népszerű hozzá+nem hemzsegnek a súlycsoportban a nagy nevek.
golo nem tesz meg mindent és nem keresi a kihivásokat.
ő is mint minden bokszoló pénzt akar keresni ami nem baj.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-01 08:40:16

@gigaboly: Van egy olyan érzésem hogy a GBP célja épp az, hogy Golovkin két szék közé huppanjon.
(Így idővel Alvarez is mehetne egy biztonságos középsúlyú övért, hiába kerüli Golót.)
Mivel most Golovkinnak a Saunders meccs legalább biztos lenne, meglenne a negyedik öv, kívülről úgy látom arra kéne koncentrálni.
Saunders ugyanis sajnos nem arról híres hogy ne keresne kifogásokat ha kifarolhat egy meccsből. Ergo ha már veri magát, az rossz jel, most kéne elkapni, amíg tényleg kész lehet aláírni.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-01 07:40:38

@GOLD 70: Pont jó helyre faroltak amikor a másik mexikóit választották:)))

    2017-04-01 00:05:23

Saunders új üzenetet küldött Goloéknak hogy küldjék már a szerződést, ha sokat várnak akkor könnyen meggondolja magát Saunders és lefújja a meccset...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-01 00:00:26

De a sorrend ok:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-31 21:46:34

@Binyu: Szerintem itt van egy kakukktojás!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-31 21:45:29

@Kane: Igen,igazad van,attól hogy kikap valaki nem veszìt a népszerűségéből,ha méltósággal teszi és végig harcol,amúgy Floyd,Cotto Alvarez,nagyjából ők kezdték el ezt az egész üzlet dolgot

    2017-03-31 21:03:35

Az első keringők közé tartozott Hamed és menedzsmentje látványos kifarolása Marquezék elöl, és azóta ez a folyamat olyan mértékű lett, hogy most már imádkoznunk kell az igazi ütős csatákért!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-31 20:40:33

@Kane: Tökéletesen látod a dolgokat. Onnantól lett kiherélve a boksz, amikor a bokszolóknak fontosabb lett, hogy makulátlan maradjon a mérleg, mint az, hogy a legnagyobb kihívásokat keressék. Pedig ez lenne a sport lényege, nem csak az ökölvívásé, hanem az összesé. Sugar Ray Robinson a 41. meccsén kapott ki először. Elgondolkodhatott volna a visszavonuláson is akár, de inkább még lenyomott több mint 150 meccset... :)

Persze ez nagyon régen volt, és ahogy haladunk az időben úgy lesznek a bokszolókból üzletemberek. Golo megmaradt bokszolónak, és ezért ilyen népszerű. Õt nézve még mindig inkább az jön le, hogy szereti amit csinál, rohadt sok munkát belerak, és keresi a kihívásokat.

Alvarez és csapata pedig nem akkora üzleti zseni mint amilyennek sokan gondolják. Amikor Mayweatherrel bokszolt akkor csak a ringkötelet találta el... Tehát a verhetetlenségi mítosz már rég a kukában van. Ezzel pedig amit Golovkinnal csinálnak szerintem többet veszít a népszerűségéből mint amennyit veszítene akkor ha kiállna a kazahhal és kikapna.

» Dave28   válasz erre
    2017-03-31 20:01:50

@Binyu: Engem csak az zavar, hogy sokan teljesen jó érvként hozzák fel Canelo mellett azt, hogy pénzügyileg meg üzletileg nem érné neki meg, meg hogy ő amúgy is sokat keres akkor minek bunyózzon Golovkinnal. Szerintem ezzel megölik a bunyó lelkét. Ennek a sportnak kizárólag akkor van igazán értelme ha valaki keresi a kihívásokat és a saját határait. Nem feltétlen bűn ha megbotlanak benne, akkor sem dől össze a világ. Csak ahhoz igazán oda kell magad tenni, fanatikusként edzeni és bunyózni. Leonard nem egyszer állította fejre a meccs előtti szorzókat, minden kihívást bevállalt, és volt hogy kikapott vagy megszenvedett, de ezt azért nem rója neki senki fel, mert ilyen helyzetben sem tört meg vagy blokkolt le, tudott változtatni bunyó közben is, ha kikapott, készen állt visszavágni érte.

    2017-03-31 17:50:46

@Kane: Teljesen egyet értek veled!!

    2017-03-31 17:40:53

@Boxerone: Floydért azért fogyasztottak volna, mert ott tényleg értelme van a köztes súlynak, mert Golovkin egy naturális középsúlyú tank, míg Mayweatherben pehelysúlyú korszakában sem volt akkora erő mint benne középsúlyban, ez azért nagyon más szitu. A tudása miatt lett volna érdekes, amivel Alvarezt nevetve leiskolázta például.:) Gyűjti ő az öveket, az egyiket pont Canelotól kapta ajándékba, harc nélkül.:) Ez olyan szégyen, amit sosem mos le magáról, egyszerűen nem fér össze a mexikói mentalitással. El tudod képzelni hogy Morales leadja az övét bárkinek is harc nélkül?:))))) Éles a különbség. Morales elsősorban bokszoló volt, egy igazi harcos aki bármikor odaállt bárki elé, Canelo pedig elsősorban üzletember, aki mérlegelt, és nem tartotta arányosnak a kockázatot a haszonnal, ezért dobta oda az övét az önbecsülés legapróbb szikrája nélkül. Amúgy pedig a kedvenc bunyósom volt előtte, de mint minden egészséges embernél, nálam is elvágta magát ezzel véglegesen.

    2017-03-31 17:04:10

@Valero: Floydért lefogyasztották volna Golo-t.Tehát a pénzről szól nekik is.Alvarezben lesz élete legnagyobb meccspénze nemfogják kihagyni.De gyűjtse csak öveket.Ha húzzák az időt az csak a vörösnek kedvez:)

» Boxerone   válasz erre
    2017-03-31 16:44:05

@dondannyboy: Ward akkor fogyaszt be 168ba mégegyszer amikor Canelo váltósúlyba.:) Kinőtte a nagyközepet, el kell fogadni, nem arra alapozni hogy majd levágja a saját fejét a mérlegelésre, úgy talán tudná hozni. Azt mondta az amcsi hogy még a félnehézbe is nehezen fogyaszt be, ezek után esélytelennek tartom ezt a meccset.

    2017-03-31 15:13:34

Mindenképpen a WBO övet részesíteném előnyben a helyükben, azt még begyűjtené GGG, és onnéttól már teljesen megkerülhetetlen lesz középsúlyban! Persze bokszolgathatnak mindenféle ideiglenes címekért, de aki A BAJNOK akar lenni, az Golovkint kell hogy legyőzze! Minek is lépne feljebb, v. lejjebb a súlyokban, ráér akkor váltani, ha már nehezen hozza a súlyt és problémás lehet a teljesítményére nézve. Miért ő ugráljon egyesített bajnokként? Persze van a pénz amiért érdemes, de meggyőződésem, hogy eddig se szenvedett hiányt pénzben a Golovkin team, nincsenek rákényszerülve hogy kiadják a kezükből az irányítás mondjuk a simlis Goldenboy, és Alvarez kedvéért! Vigyék csak végig a terveiket, nem hiszem hogy rosz úton járnak! ;)

» Valero   válasz erre
    2017-03-31 13:50:03

@Totti: Valóban is megverhetné mááá Ward Kovalevet!

» Gaggggggga   válasz erre
    2017-03-31 12:02:39

@dondannyboy: Canelo az ő ellenfele, nem Ward. Ward verje meg Kovalev-et, neki pedig az a dolga!

    2017-03-31 11:29:43

loaffler canelo után lehetségesnek tartja a ggg vs wardot 168-on.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-31 11:22:13

Nem kérdés. Nem szabad kihagyni a Saunders meccset. Oscar iszonyatosan átlátszó és gátlástalan.

    2017-03-31 10:01:32

A legjobb amit tehetnek, de sietni kéne mert Saunders határidőt adott nekik és ha sokáig húzzák akkor meggondolja.. Saunders egy olyan bunyós akivel csak egyszer lehet majd bunyózni mert akkora lufi hogy Golo kiüti pár menet alatt olyan Brook féle meccs lesz, utánna Canelo már nem tud saundersel bunyózni mert a kutyát nem fogja érdekelni, 2 éve nála van a WBO öv, már rég el kellett volna venni tőle...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-31 09:47:20
Ugrás az oldal tetejére