×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Jeff Hornnak egyelõre nem kell lemondania a Manny Pacquiao elleni álommérkõzésrõl, 2017-03-30 09:35:10 https://www.profiboksz.hu/2017/03/30/arum-dontest-var-pacquiaotol-hornrol/

Arum döntést vár Pacquiaotól Hornról

Jeff Hornnak egyelõre nem kell lemondania a Manny Pacquiao elleni álommérkõzésrõl, ami egyszer már gyakorlatilag a kezébõl csúszott ki, mikor a filippínó bunyós úgy döntött, hogy nem kíván az ismeretlen ausztrállal küzdeni és inkább Amir Khan irányába nyitott, ám az a találkozó végül - befektetõk hiányában - meghiúsult. Pacquiao azonban hiába tudatosította Arumban, hogy szakmailag nem érzi ezt a lehetõséget elég motiválónak, a promóter - nyilván kõkemény üzleti szempontok miatt - nem tudott neki mást felajánlani a Horn-meccsen kívül, amit júliusban rendeznének meg, Ausztráliában. A Top Rank feje a minap kijelentette, hogy a WBO jelenlegi váltósúlyú bajnokának a héten döntenie kell, hogy élni kíván-e ezzel a lehetõséggel, vagy nem. Arum szerint, amennyiben összejön az ausztrál ütközet, a filippínók legendája novemberben húzhat majd ismét kesztyût, a nemleges válasz esetén életbe lépõ forgatókönyvrõl azonban nem tudunk egyelõre semmit.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@kovban: Nincs mit! ;)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-01 11:13:06

@zolimt: Értem és köszi a választ! Roy neked is köszönöm ismét a kimerítő elemzést :)

» kovban   válasz erre
    2017-04-01 08:28:18

@deontay: "Miért a Khan meccset csak úgy lehetne sikerre vinni, ha befektetök fizetnék a meccspénzt?"

Hát persze! Ha egy arab sejk vagy akárki pénzeli a meccset, akkor értelemszerűen nem lehet PPV-re rakni az USA-ban az időeltolódás miatt, hiszen a befektető is szeretné a veszteségeit csökkenteni (már amennyire lehetséges), azaz ottani idő szerint lesz este a meccs, ami az USA-ban reggel vagy délelőtt. Akárhogyis, semmiképp nem termel ki a gála 38 millió dollárt a helyszíniből meg nemzetközi közvetítési jogokból, ezért kell a garancia.

"Alvarez ellen Khan ha jól tudom 10M körül kapott, Alvarez 20M körül, és 600K lett a PPV"

Nem tudom, hogy jönnek ki ezek a számok, ha igazak egyáltalán, de akkor itt az USA-beli PPV-n kívül más egyéni bevételeket is hozzávettek a bunyósok pénzéhez.
Mert 600 ezres eladásnál - amit egyébként csak Oscar állít, de senki semleges mértékadó szereplő meg nem erősítette - mégha azt vesszük, hogy Khannak nincs promótere (Haymon) és 60%-ot osztottak szét, akkor is 23,5 millió az, ami a bunyósoknak mehetett.

Sajnos nem ismerjük az osztozkodás arányát, de ha 65:35-be ment mondjuk, akkor olyan 8,2 milliót kaphatott Khan az USA-beli PPV-ből, ehhez jöhetett valamennyi a BoxNationtől pluszba, illetve lehetett ugyanilyen arányú részesedése Khannak a helyszíni bevételből is, ami 7,4 millió dollárra rúgott, ebből 2,5 millió lehetett 65:35 mellett Khané. Így kijön nagyjából az a 11,2 millió dollár Khan meccspénzének, amit Zolimt írt a brit oldalakra hivatkozva. (De a helyszíni bevételek nem tartoznak a PPV-bevételekhez, mert totál kiszámíthatatlan, hogy mennyi lesz majd az százféle jegyár mellett, illetve azt, hogy kik és milyen mértékben részesülnek belőle az nem szokott publikus lenni és mindig megegyezés kérdése a helyszín és a gálát rendezők között.)

Alvarez pénze pusztán a PPV-ből 15,2 millió dollár lehetett, amihez jöhetett a helyszíniből, jöhetett az Aztecától és máris 20 millió felett vagyunk. Más kérdés, hogy ez papíron ennyi csak, Alvarez ebből lead nem keveset Oscarnak.

"Szerinted nem nem menne bele Pac és Khan a 20-10M elosztásba, illetve nem tudnának bevonzani 600k elöfizetöt?"

Nehéz ezt megítélni. Az emberek nagyon "kényesek" lettek Floyd óta Pacquiao párosításaira és a Pac-Bradley III tapasztalatai nagyon kockázatossá teszik a tervezést. Khannak nem volt korábban PPV-s meccse, azaz nem számít húzónévnek és tele van vereségekkel, a Jóisten tudja, hogy megcsinálna-e 600 ezret, ha egyáltalán bevállalná a meccset 10 millióért. De ilyen gázsikat úgysem garantálna előre Arum (se más), hanem csak úgy szabad rögzíteni, ahogy az Alvarez-Khannál, hogy kicsi alapgarantáltak, amikből lehetnek komoly összegek a végén, ha jó eladásokat produkál a gála.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-31 20:58:09

@kovban: Nem tudom neked megmondani. Az angol lapok sokaig irtak rola, hogy kozel 9 millio fontot ( mai arfolyamon ez 11.2 millio dollar) keresett Khan. Kettejuk osszbevetele nagyjabol 30 milliot tett ki. Canelo 3.5 garantaltat kapott + az HBO ppv-bol es az Azteca-val kotott szerzodesebol jott ki a 15-20 millios osszeg. Khan 2m garantalt + HBO ppv+ Boxnation szerzodesbol befolyo osszeg

» zolimt   válasz erre
    2017-03-31 18:26:59

@kovban: A PPV 60 vagy 70 dollár volt, alsó hangon 36 millió volt a bevételük belőle.

    2017-03-31 17:10:21

@zolimt: Ez hogy sikerült 600.000 ppv-ből???

» kovban   válasz erre
    2017-03-31 16:59:42

Pacman életrajzi filmjében, ha jól emlékszem azzal poénkodik Arum, hogy mikor kit promótált a Pac-JMM meccseken. Az elsőn a mexikóit, a másodikon a filippínót, a harmadikon mindkettőt :)

    2017-03-31 15:19:29

3,5 es 2 milla volt a garantalt. Az angol lapok szerint kb 10-13 milliot kapott ppv-vel, Canelo a becslesek szerint 15-20 korul keresett.

» zolimt   válasz erre
    2017-03-31 14:59:12

@deontay: 600.000 ppv az kb 42 millio dollar, aminek kb a fele ami a bunyosoke, ez 21 milla. Nem tudom, ebbol hogy jon ki 20 es 10. De en ugy emlekszem Khannak 6 volt a garantaltja es melle a ppv, ami ilyen szamok mellett plusszban aligha lehetett még 4 milla. De igazad van, majd Roy elmondja:)

» kovban   válasz erre
    2017-03-31 14:53:20

@Roy Jones Jr.: Miért a Khan meccset csak úgy lehetne sikerre vinni, ha befektetök fizetnék a meccspénzt? Alvarez ellen Khan ha jól tudom 10M körül kapott, Alvarez 20M körül, és 600K lett a PPV. Szerinted nem nem menne bele Pac és Khan a 20-10M elosztásba, illetve nem tudnának bevonzani 600k elöfizetöt? Szerintem simán... de írd le ha tévedek, annyira nem vágom a tèmát mint te.

» deontay   válasz erre
    2017-03-31 14:32:31

@Roy Jones Jr.: Nem tudom, nem emlékszem pontosan a reszletekre csak arra hogy Pac meg Muhammad között nagy volt a balhé aztán mikor hosszabb távra aláírt akkor tele volt vele a sajtó (a pksz is) mert már majdnem borítékolható volt hogy a GBP-hez megy.. És ez már kb a Barrera 1 utan volt, sokan akarták Pacquiaot már akkor..

De lehet hogy tévedek, utánakeresni meg lusta vagyok ;)

» menyus   válasz erre
    2017-03-31 13:42:38

@kovban: Így van, aki igazi karriert futott be az vagy végig a Top Ranknél volt, vagy az alapjait Arum rakta le. Még írhatjuk Cotto-t (a kezdetektől 2011-ig, meg Moralest is (a kezdetektől 2007-ig), nekik is példaértékű karrierük volt.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-31 12:26:05

@menyus: Én is így tudom, hogy akkor aláírt valahány meccsre, aztán a hosszútávú szerződést meg a Morales III után írta alá, persze azért közben történt egy s más: Golden Boy-jal aláírás 2006 szeptemberében, amikor nem is lehetett volna, mivel Arumnak opciója volt még egy Pac-Morales III-ra; Oscar be is perelte Pac-ot szerződésszegésért, aztán a bíróság érvényesnek/jogosnak találta Arum opcióját, viszont a GBP-t is kártalanítani kellett; nem tudom hány meccsig/évre volt érvényben, hogy amikor Pacquiao nem GBP-s bunyóssal bokszolt, akkor valahány %-ot kellett fizetni a bevételből a Top Ranknek. Szóval brutális egy történet...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-31 12:03:16

@menyus: Én úgy tudom, hogy azóta van Arummal, mint Roachal az pedig 2001 májusa.
Persze az is lehet, hogy igazad van :)
A lényeg akkor is, hogy a Barrera meccsel robbant be igazán. Aztán PPV téren Oscarral.
A mostani helyzete viszont kicsit siralmas és elszomorító. Azért az is elgondolkodtató, hogy jelenleg se HBO se ShowTime nincs mögötte... és csak a kérdőjelek vannak

» foreman99   válasz erre
    2017-03-31 11:57:14

@foreman99: "Pacquiao 2001 áprilisában írt alá a Top Rank-el.."

Tuti hogy nem igy van, pontosan nem emlekszem de vmikor a Barrera meccs utan volt amikor alairt a TR-el, a Ledwaba meccsen meg Muhammad volt a promotere, ott is allt vele a ringben, de sztem meg a Barrera meccsen is

» menyus   válasz erre
    2017-03-31 11:33:45

Még annyit, hogy a nagy PPV áttörés pedig nyílván Oscar ellen történt meg nála is...

» foreman99   válasz erre
    2017-03-31 10:49:01

Pacquiao 2001 áprilisában írt alá a Top Rank-el és májustól már Freddie ROach volt az edzője. 2001. június 08-án szóltak neki, hogy június 23-án be kéne ugrani egy USA gálára Lehlo Ledwaba ellen egy IBF címmeccsre. Pac elötte április 28-án bokszolt Wethya Sakmuangklang ellen tehát képzelhetjük emnnyit tudott így egyáltalán készülni az ellenfelére. Õ azonban oda állt és megcsinálta, 6 menetben csúnyán elverte Ledwabat!
Ezzel ugyan felkelltette az emberek érdelődését, de túlzás azt állítani, hogy szuper sztár lett innentől. Nem sokra rá bokszolta a vitatott mérkőzését Agapito Sanchezzel, ami döntetlen lett és az akkor kicsit vissza is vetette. Pár mérkőzésre még a Fülöp-szigetekre is vissza vitte Arum népszerűsíteni, erősödni őt.
Az igazi áttörést 2003-ban érte el, amikor kvázi esélytelenként megverte Marco Antonio Barrerat. Neki ő volt az áttörés a szuper sztárrá váláshoz. Pl. többek között egyszer Pac mondta, hogy sokat köszönhet Barreranak és ezért is adott neki visszavágót 2007-ben.

Arumhoz: róla el lehet mondani sok jót és sok rosszat is. Pac eddigi karrierjét elnézve nem merem azt mondani, hogy egy GBP-nél vagy Haymonál jobban járt volna. Viszont, ami a jövőt illeti lehet benne valami, de ez is 50-50%, és szerintem ő nem fog váltani.
Hisz miért tenné? Neki a garantáltja 20 millió, ezt elmondta. Ha pedig ezt megkapja Arumtól, akkor minden oké. Illetve azért ott lebeg neki egy Crawford meccs, ami nagy meccs lehet.
Broner, Garcia, Khan meccsek üzleti szempontból nem jöttek össze. Lehet ha házon belül lennének se sikerülne összehozni. Mayweather még nyugdíjban van így ő is felejtős, Canelo túl nagy hozzá, bár benne lenne a legtöbb pénz.
Horn. Vargas stb... meccseknek pedig nem sok értelme van. Én örülök, hogy még látom őt bunyózni meg minden, de tőle nem ezeket szoktuk meg. Nem hiába késlelteti ő is ezt az aláírás dolgot. Érzésem szerint nem kellett volna ez a "kamu" visszavonulás aztán visszatérés dolog. Bizonyított ő már eleget. Persze ha hiányzott neki, meg kell a pénz akkor nincs mit tenni. Egyébként szerintem még így is a váltó talán legjobbja.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-31 10:45:51

@Sarkozi Robert: Canelon kívül senkiből nem csináltak sztárt. Mayt és Oszit is a Top Rank futtatta fel. Ami Oszihoz kötődik, az az hogy legyőzték és így kvázi "megörökölték" tőle a nagyobb ppv-t. Osziból pedig a Top Rank csinálta a ppv generátort! Látod minden út a Top Rankhez vezet, még visszafele is:)

» kovban   válasz erre
    2017-03-31 07:52:00

Én azt gondolom sok olyan háttér infó van, amik hozzánk nem jutnak el. Pl. miért tűnt el az arab befektető, vagy kivel miért nem tudnak megegyezni. Miért kerül képbe Horn.

Rafináltam kavarás van érzésem szerint a háttérben, mint azt a kipakolt infókból itt bárki igyekszik összerakni.

Pacquao véleményem szerint ha más utat választ is felfutott volna. Nyilván bizonyos mértékig Arum emelte fel, majd ugyanakkor gátat is szabott neki. (sztem most is benne van).

    2017-03-31 06:46:18

Persze Arum szemszögéből biztos jó ez így hogy most Horn aztán Crawford novemberben, de mint Pac fan ez egy katasztrófa, nem értem Horn hogy került egyáltalán Arum listájára? igaz sokan túlárazták magukat de Thurman pl bejelentkezett lehet neki elég a 4 millió, Pac Thurman elég nagy meccs lenne mivel Thurman Garcia nagyon nagy nézettséget produkált, igaz nem PPV volt de talán 400-500 ezer körüli számmal lehetne számolni ha Vargas ellen volt 300 ezer tv nélkül, de Arum szerint Thurman unalmas volt és senkit nem érdekel a cím egyesítés.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-31 01:14:09

Ha a GBP-hez ir ala akkor is minimum ekkora sztar lett volna belole ugyanugy ahogy May is igazan a GBP-vel valt igazan nepszeruve. mint lentebb irtak ott is lettek volna komoly utkozetek es Arum is nyilvan ugyanugy nyitott lett volna ezekre az osszecsapasokra. Hiaba a GBP egy penzehes csurhe de az teny hogy ertik a modjat annak hogy kell valakibol sztart faragni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-03-31 00:07:20

@Roy Jones Jr.: Realitashoz nyilvan nincs kozuk, azert teoriak :)

Sok igazsag van abban amit irsz, nem mellekesen ez egy "mi lett volna ha" tortenet es mint olyat sosem szabad tul komolyan venni.. de az hogy kizarolag(!) Arumnak koszonheti a sztarstatuszat az sztem picit tulzas, sztem minden adott volt Pacquiaonal hogy nagy szamokat generaljon: szegeny sorbol felemelkedo jofiu, hiperaktiv hiperagressziv stilus, bomba utoero stb. A GBP-nek nem is volt ilyen kaliberu alapanyaga soha (Canelo sem az, csak ugye o meka meg voros). Az mar mas kerdes hogy ok hogyan hasznaltak volna ki/futtattak volna fel, ezt nem tudhatjuk.
Pac sem a Morales meg a Marquez meccseken lett PPV sztar hanem amikor kiporolta Oszit (Floydnak is o volt a vizvalaszto). Ha nem a Top Ranknal fut karriert akkor lehet kimaradtak volna az elejen a Morales meg a JMM meccsek, de vaszleg lett volna mas helyette (Casamayor, Corrales, Freitas?..esetleg kisvaltoban Judah vagy Gatti?) ..ez is mind csak spekulacio..
Az sincs kizarva hogy ha nem a TR-nal fut ekkora szeriat akkor a Floyd meccs is idoben osszejon.. kitudja? :)

Mindenesetre annyiban igazad van hogy Arum kihozta belole a legtobbet, de neha erdekes elgondolkodni ezeken a "mi lett vilna ha"-dolgokon

» menyus   válasz erre
    2017-03-30 23:47:13

Amikor olyanokat olvasok hogy Porter nem Pac szintje(total igaz) es Garcia nem vallalta ellene a meccset elgondolkozok azon hogy valszeg Pac Jelenleg (meg igy 6 evvel tul a fenykoran) is a legjobb valtosulyu bunyos. Õk Ketten May-el egy teljesen mas dimenziot kepviseltek mint a jelenlegi Top Valtosulyuak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-03-30 23:29:39

Nem a masodik marquez meccs utan irt ala Arumhoz?

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-03-30 23:24:32

@menyus: "ez azert nem teljesen igy van, Pacquiao mar tobbszoros vilagbajnok es eleg nagy sztar volt mikor alairt a TR-hoz"

Abban igazad van, hogy már 2-szeres világbajnok volt, de fel nem tudom fogni, hogy lehet azt megkérdőjelezni bárkinek, hogy kizárólag Arumnak köszönheti, hogy az lett aki. P4P top 1-2, meg dollár tízmilliókat kereső PPV-sztár... :O

"Itt el lehet spekulalni hogy mi lett volna ha masik promoternel kot ki.. erdekes teoriak vetodnenek fel"

Nem, nem igazán lehet, mivel a Golden Boy nem épített senkit PPV-sztárrá Alvarezen kívül, őt is csak a Floyd meccs utántól (2013) tekinthetjük egyáltalán annak. Pacquiaot meg 2004-2012 között kellett volna azzá tenni, csak nem tudom a 3 Morales- meg 2 Marquez-, meg Cotto-, Margarito-meccs nélkül, hogy sikerülhetett volna másnak?

Szóval azokkal az "érdekes teóriákkal" csak az a baj, hogy semmi közük nincs a realitáshoz...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-30 22:23:29

@deontay: Már százszor le lett írva, de te csak azért is újra felhozod...

Arum nem Hornt kereste meg eleve, hanem ő már csak egy sokadik opció, érted? Megkereste Bronert, aki azt mondta 10 milliót akar, de azt nem lehet kitermelni Pacquiao 20 milliós meccspénzével együtt, amihez viszont ragaszkodik Manny.

Danny Garcia szintén kevesellte a 4 milliót, holott se ő, se Broner nem keresett a közelében sem ennek, se nem volt PPV-s meccsük soha. Akkor mi faxomat csináljon Arum, ha ez a két nyomorult túlárazza magát a semmire???

Belement volna a Khan-meccsbe is, de amikor cselekedni kellett volna, akkor senki sem tette le az arabok közül a 38 millió dollárt, amit állítólag a hozzá nem értő Koncz "letárgyalt"...

Mit a túrót csináljon Arum, ha a neves ellenfelek túlárazzák magukat, az állítólagos befektetők kamuajánlatokat tesznek és Pacquiao sem hajlandó engedni a régi nagy PPV-eladásaihoz kialakított garantált meccspénzéből, amit már rég nem tud produkálni?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-30 21:53:25

@sziporka: Köszi ;), de látod olyan ez, mint a falra hányt borsó, a lényeg, hogy lehessen Arumozni...

Mindenki másnak: A Horn-meccs (részletei) le van tárgyalva már, csak konkrét időpont és helyszín kell, miközben az idő sürget. Pacquiao csak bizonyos időszakban ér rá bokszolni, ezért "erőlteti" Arum a választ. Így van mód addig pénzt keresni és aztán novemberben újra bokszolni. Vagy nem lesz meccs nyáron, mivel Pacquiao a kongresszusi teendői miatt máskor már nem ér rá...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-30 21:41:14

Érdekes hogy Pac nem válaszolt még Arum új szerződs ajánlatára, ilyen még nem volt korábban... Én is azt mondom ott kell hagynia Arumot ha még akar egy pár komolyabb meccset, Haymonhoz akár Oscárhoz kell szerződni egy pár meccsre, ott pénzt is kap meg ellenfelek is lennének, Top ranknél már visszavágók sincsenek, hogy miért jó a Horn meccs azt fel lehet vázolni de tény hogy 5 millióról beszélünk, ha legalább nagy lóvé lenne benne akkor ok de gombokat fizetnek, legalábbis Pacnek, lehet az öreg is kap ugyanennyit zsebre azért akarja annyira...
Legjobb lenne ha Haymonhoz szerződne pár meccsre, Arumnak már nem tartozik, eleget fizetett neki vissza + Bradley 1 csalás, nyugadtan menjen, feltéve ha nem írt alá újabb szerződést vele 25 évre..

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-30 19:55:56

Roy Jones Jr. nevű kommentelő társunk elég szépen leírta már, hogy miért is éri meg a Horn meccs, szerintem olvassátok el, többször is megosztotta velünk. Csak a háborgóknak mondom. Meg a promóterváltás mintha akkora megoldás lenne.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-30 14:47:27

@menyus: Így van, Pacquiao saját maga csinálta meg a szerencséjét azzal, hogy amikor teljesen ismeretlen, a mérlege alapján felhozóembernek tartott, utolsó pillanatban beugró bokszolóként meghívták az USA-ba, azért, hogy az ő legyőzésével futtassák fel az addig veretlen dél-afrikai Ledwabát az HBO-n. Ledwabát tehetségesnek tartották, gyors volt és bokszolni is tudott, de teljesen más stílusú ellenfél ellen készült fel, aminek az lett a vége, hogy Pacquiao nagyon csúnyán megverte azon a meccsen, amit eredetileg arra szántak, hogy az népszerűségét növelje az amerikai nézők előtt. Ezután a dél-afrikai sosem volt a régi, Pac pedig sztár lett.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-30 14:41:32

@Kane: "akinek mindent köszönhet kb és aki felkarolta amikor még pékségekben dolgozott"

ez azert nem teljesen igy van, Pacquiao mar tobbszoros vilagbajnok es eleg nagy sztar volt mikor alairt a TR-hoz, ha jol emlekszem valamikor az elso Barrera meccs kornyeken mikor osszerugta a port Murad Muhammaddel az akkori promoterevel.. Meg a Golden Boy is versenyben volt erte, sot sokan arra szamitottak hogy hozzajuk megy de aztan Top Rank lett belole.
Itt el lehet spekulalni hogy mi lett volna ha masik promoternel kot ki.. erdekes teoriak vetodnenek fel

» menyus   válasz erre
    2017-03-30 14:28:01

@deontay: Ha valakivel érdemes lenne bokszolnia az Crawford, nem más. Õ pedig Arumnál van, ez az összecsapás jóval értékesebb mint az általad felsorolt bokszolók elleniek összesen. Haymonnál ez lehetetlenné válna.

    2017-03-30 14:14:12

@deontay: Garcia nem akart bokszolni Pacmannel, nem fogadta el az ajánlatot, ez a meccs tárgytalan. Khan már rég olyan sem mint régen volt amikor ezeket az eredményeket elérte. Azóta ő is rengeteget romlott, aztán felrándult középsúlyba ahol megkapta élete legbrutálisabb kiütését. Porter jó, de bőven nem Pacman szintje, Broner pedig egy lufi, neki van mind közül a legkevesebb esélye.

    2017-03-30 14:12:04

@Kane: Hát nem tudom, Khan, Porter, és Garcia mind TOP 10-es váltóban, bármilyen listát is nézel, Khan korábbi egyesített világbajnok, látványos, és közönségszórakoztató stílussal, Porter szintén látványos, nagyütő, korábbi vb. Broner 4 súlycsoport korábbi világbajnoka. Nem tudom miért ne lenne szakmailag helyénvaló 2 top 10es váltósúlyú összecsapása...

» deontay   válasz erre
    2017-03-30 14:04:32

@Kane: Én azért szívesen megnézném, ahogy Pac beveri a pofáját Broner-nek.

    2017-03-30 13:42:54

@deontay: Khm...:) Porter és Broner ellen abszolút érdektelen lenne szakmailag, pénzügyileg megérné, de engem nézőként nem túlzottan érdekel kivel keres többet.:) Khan se valószínű hogy sokáig tanusítana ellenállást, főleg a Canelo elleni horror KO után, úgy hogy az előtt Algierivel is csak vért izzadva "bírt el". Garcia nem kívánt ellene bokszolni pedig volt rá lehetősége, Thurman ellen lenne egyedül érdekes, de ő meg örülne egy ajánlatnak Pac részéről, hiszen élete meccspénzét kereshetné, akármennyit is kap érte. Az még összejöhetne valamikor, anélkül is hogy Pac otthagyja Arumot, akinek mindent köszönhet kb és aki felkarolta amikor még pékségekben dolgozott. Nem hiszem hogy megtenné ezt Pacman valaha is.

    2017-03-30 13:39:42

Nem vette észre ez a vén marha, hogy senki nem kíváncsi a Horn meccsre?? Semmi értelme nincs! Pacman utolsó meccsei következnek, és nem ilyen névtelen bunyósokkal akar meccselni, se anyagilag, se szakmailag nem hoz neki semmit! Nem véletlen lett utolsó a szavazáson Horn, még egy Bradley 4nek is több értelme lenne! Pac helyében lelépnék Arumtól, és aláírnék Haymonhoz! Ott lehetne összehozni Thurman, Garcia, Porter, Khan, vagy Broner meccseket, amik mindenkit érdekelnének, nem értelmetlen visszavágók, és ismeretlen hurkák elleni "derbik" lennének...

» deontay   válasz erre
    2017-03-30 13:06:20

Biztos valami jo uzlet van kilatasban ausztraliaban

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-03-30 13:04:45

Mi ez a becsipodes Arumnal Hornnal kapcsolatban? Ki kivancsi erre a merkozesre?

    2017-03-30 12:01:24

Mit lát az Öreg ebben a Horn-ban?
És minek erőlteti?

NEM

» All_in   válasz erre
    2017-03-30 11:17:33

Pac tobb mint 10 eve bokszolt utoljara olyan ellenfellel aki nem volt elotte semmilyen ov birtokosa. nem csodallom hog nem motivalja ez a merkozes.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-03-30 10:45:58

Pac helyében inkább Arumról hoznék döntést.

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-30 10:05:49
Ugrás az oldal tetejére