×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A tervek szerint június 10-én, Kazahsztánban eddigi három öve 2017-03-29 11:28:56 https://www.profiboksz.hu/2017/03/29/golovkin-edzoje-de-la-hoyaek-megint-csak-el-akarjak-kerulni-ggg-t/

Golovkin edzője: De La Hoyáék megint csak el akarják kerülni GGG-t

A tervek szerint június 10-én, Kazahsztánban eddigi három öve mellé a WBO középsúlyú világbajnoki címét is begyűjthetné a helyiek kedvence, Gennady Golovkin, aki e cél érdekében Billy Joe Saundersszel kellene, hogy összemérje erejét. Az év második felére azonban tervben van egy Canelo Alvarez elleni gigameccs is GGG számára, ami eddig általa soha nem látott bevételekkel kecsegtetne. Az Alvarezzel tervezett összecsapás már néhányszor kútba esett, és a mexikói ökölvívó promótere, Oscar De La Hoya ismét kilátásba helyezett egy hasonló forgatókönyvet, hiszen szerinte ha Golovkin kiáll június 10-én Saundersszel, akkor túlzottan leharcolódhat és ezzel komolyan megnehezítené a szeptemberi összecsapást megelőző promóciós munkát. Abel Sanchez, Golovkin edzője azonban úgy gondolja, De La Hoyáéknak ez csak egy újabb ürügy a meccs alól történő kibújásra: "Láttuk, hogy Eubank suskusolt a háttérben. Sokféle módon ki lehet bújni egy meccs alól. Egyáltalán nem kell az embernek bevallani, ha nem akar egy mérkőzést, lehet ezerféle kifogást találni. Chris Eubank Sr. is megtalálta a maga útját és Oscarnak is volt már 3-4 magyarázata. Mondhatnak, amit akarnak, előhúzhatnak bármilyen ürügyet, az biztos, hogy Golovkin készen áll a mérkőzésre, Canelo pedig úgy tűnik, hogy nagyon nem."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@ManU1: Canelo októberben? Ugyan már! Canelo átvette May helyét a májusi és szeptemberi gálák esetében, mert akkor vannak a mexikói nemzeti ünnepek. Nem fog bokszolni sose máskor csak május elején és szeptemberben.

» kovban   válasz erre
    2017-03-30 16:41:48

Ez a téma már túlontúl agyon van elemezve,tárgyalva.

» Galamb   válasz erre
    2017-03-30 09:45:34

nem arra megy ki az egéssz hogy canelo boxoljon sandersel? mert ugye ha GGG megveri sanderst akkor minden öv nála lesz és igy canelo elesik egy övtöl és akkor már ki kell neki állni mindenféle képen GGG-vel ha az öv közelébe akkarnak kerülni :D :D

» professor   válasz erre
    2017-03-30 07:48:49

@Boxerone: Már ha túljut Chavezen. A nézettség biztos csúcs lesz, de nem azért mert csúcsmeccs. Hanem azért, mert Mehikóban nemzeti sportnak tekinthető a profi boksz és van pár ember arrafelé.

» batka1   válasz erre
    2017-03-30 07:41:44

Én még mindig azokkal értek egyet akik a Saunders meccset szeretnék elsőre. Bármennyire is ki vannak vesézve a lehetséges forgatókönyvek, ez lenne a legbiztosabb, ráadásul meg lenne a 4 nagy öv.
Tovább menve a GGG Vs Canelo meccs önmagát eladná, mindenki erre vár, mindenki azt lesi süket dumák helyet mikor lesz aláírás, épp ezért szerintem Caneloéknak sem kellene annyira ragaszkodni a szeptemberhez, ha nagyon akarnák akkor megegyeznek egy október végi dátumban és lesz idő promotálni, Golovkinnak meg "felépülni".
Az is eszembe jutott, mi van ha Caneloéknak Saunders öve kell, most megfúrják a Golovkin-Saunders meccset majd aláírnak ők utóbbival, náluk lesz az öv és még magasabb lóról fognak tárgyalni.

    2017-03-30 07:05:55

@Peacock: Igen olvastam amit írtál, közvetlen a kommentem után, de kicsit másnak ítélem meg a helyzetet.
Smith esetében nem is kellett akkora promo, mert garantáltan nem volt egy giga meccs, magyarán akkor sem lett volna nagyobb bevétel ha van + 1 hónapjuk.
A Cotto meccs már nagyobb kaliber, de ott Miguel régen nem bokszolt és meg volt a közel 3 hónap promó.
Ha most megnézzük akkor ugyanennyi idő lenne a GGG meccs promózására és azért ezt jobban be kell promózni. Valóban csábító, hogy sok öv stb... de ez a rajongók kisebb rétegének fontos tényező csak sajnos. A legtöbb embert nem érdekli kinek hány öve van csak, hogy a várhatóan nagy meccset láthassák. Cottonak és Canelonak akkor már volt saját PPV generáló képessége, amihez egy kis promóval ki jött a 900.000 előfizető. Viszont GGG PPV generálja kisebb Cottoénál és nem garantált, hogy a sok külsős (értsd pártatlan) előfizető kiegyenlíti a különbséget. Félő, hogy a 800.000 előfizető sem lenne meg a Canelo-GGG meccsen. Már pedig, ha Golonak 10-15 milliót akarnak adni, vagy relatív igazságos % leosztást akkor bizony min 800.000-1.000.000 előfizető kellene.

Tehát én abban egyetértek, hogy rosszkor jönne most ez a Saunders meccs, viszont abban is egyetértek, hogy GGG-éknek kéne valami biztosíték a meccsre, különben két szék közé esés lesz. Nem könnyű helyzet az biztos...

» foreman99   válasz erre
    2017-03-29 22:38:32

@Peacock: Igen, Smithnél nem számít mert sokkal többet nem hozott volna amúgy se, Cottonál volt szűk 3 hónap de Cotto nem bunyózott augusztus 24 én, míg Golo junius 10. én bunyózik és attól számítjuk a 3 hónapot, szünet kell nekik akkor is ha könnyebb ellenfélről van szó. A Schaefer interjúval egyet lehet érteni akkor ha Oscar valóban akarná a meccset akkor dobni is kell Saunderst, a baj az hogy semmi nem garantálja hogy megegyeznek és Saundersel meg most kell mgállapodni mert junius 2 hónap, szóval nehéz helyzetben vannak mi legyen, de szerintem Canelot akarják mert ha az ugrik akkor kell másik ellenfél és Jacobsal már nem akarnak visszavágózni semmiképp.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-29 22:19:44

@foreman99: Olvasd el amit írtam a 3 hónapról. Cotto és Smith ellen sem volt ennyi, de több semmiképp...

» Peacock   válasz erre
    2017-03-29 21:48:52

@Binyu: Csak menjen le a Chavez Vs. Alvarez..Koppani fog a Goló team!MEglesznek a PPV adatok rögtön aláírják még a 10m is.Amúgy meg bevannak tojva hgy a vörös elkalapálja:)Remélem úgyfogja kicsapni kazahot mint Khant:D

» Boxerone   válasz erre
    2017-03-29 21:46:48

@Peacock: Õ, Jacobs helyett értsd mindkét helyen: Saunders.
Ui.: nem hiába botlott meg Shaefer nyelve hogy Golo júliusban bokszol, és ki kellett javítani hogy június elején Te drága...
Meg amit mond mikot kérdezik hogy nem gondolja-e hogy csak show ez a May-McGregor mismatch, és méltatlan 50.-nek, akkor az a simlis médiaduma hogy May ellen úgyis mindenki mismatchet nyom, akkor nem tök mindegy? :D Hát nem bakker.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-29 21:45:42

Itt nem leharcoltságról van szó... Hanem, hogy lenne 3 hónap a felkészülésre és a promóra együtt véve, ami lehet, hogy kevés lenne. Kellenének turné állomások, HBO forgatás stb, stb...
Pl a Canelo-Chavez Jr szerintem nagyon jó PPV-t fog hozni és ehhez azon kívül, hogy két mexikói bokszol hozzá jön majd az is, hogy rengeteg idő volt a promóra. Én GGG helyében még áprilisban alá írnék egy elő szerződést a GBP-vel (pl az említett 15 millióért) és akkor lenne egyfajta biztosítéka szeptemberre. HA pedig nem kap előszerződést akkor jöjjön Saunders és akkor 2018 májusára kell berendezkedni Canelo ügyben...
OFF: Luis Ortíz alá írt Al Haymonhoz.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-29 21:44:09

@gigaboly: Végighallgattam, de mielőtt vki túl komolyan venné: a Smith elleni szeptember 17-ei PPV meccset tavaly pld. június 24-én jelentették be anno Canelóék. (Értelemszerűen azelőtt promotálni sem lehetett - maradt rá 2 hónap és 3 hét.)
A szintén PPV-s de nagyobb jelentőségű november 21-ei Cotto-Alvarezt pedig (2015-ben) augusztus 24-én. (Vagyis ezt sem tudták tiszta 3 hónapon át promotálni, de adjuk meg: majdnem.)
Na most ha Golovkin június 10-én bokszol és nyer, akkor van 3 hónap + 1 hét promotàlni az Alvarez-Golo derbit. De tovább megyek: az egyesített négy öv csak segíti a promotálást, nem akadályozza. Ráadásul már a 2015-ős Cotto meccs óta mindenki az Alvarez-Golot várja, hypolja, építi, pont ez a meccs ami eladja önmagát.
Plusz ne mondja senki hogy kell idő tárgyalni a Jacobs meccs után, mert:
1. Évek óta tárgyalnak, és addig minden kis részlet ELÕRE leegyeztethető, a szerződés előkészíthető aláírásra. Vagyis nem akkor fognak a részleteken agyalni már ha komolyan akarják a meccset.
2. Létezik IF -THERE típusú szerződés, ami ELÕRE aláírható (ha teljesíti Golo a Jacobs elleni nyerési feltételt és nem sérül le, életbe lép a szerződés, különben semmis.) Ez ráadásul már májustól promotálható.
3. Alvarezéket, avagy a GBP-t semmi hátrány nem éri ha készülnek B tervvel, ez máskor is így van.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-29 21:40:21

Schaefer interjúban elmondta miért nem jó ha Saundersel bunyózik és ha nem jön össze a Canelo meccs azt Golovkin csak magának köszönheti, akit érdekel nézze meg:

https://youtu.be/csm-ZXZMvYc?t...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-29 20:53:52

@lufigg: Megint kezded a hülyeséged,ha elfogadták volna,akkor más lett volna a kifogás,mint az hogy kicsi még középbe,de már nem kicsi nagyközépbe,mindig van és lesz magyarázat,ahogy neked is a hülyeségeidre

    2017-03-29 20:53:51

el kelett volna fogadni a 15 millát nem másra kenni a meccs elmaradását.

» lufigg   válasz erre
    2017-03-29 20:39:24

Szerintem meg pont annak örülnének ha leharcolt lenne,de nem hiszem hogy Saunders le tudná harcolni,ő nagyon gyenge bajnok,és nem hiszem hogy 5 menteig elmenne a meccs,Oszkáréknak mindig lesz kifogás,most ez,és jöhet a szöveg a sajtóban hogy ők akarták,de Golo ment Saunders ellen stb,pedig tényleg nem lenne esélytelen Alvarez,bár szerintem Golo behúzná,Alvareznek nincs jó lábmunkája mint Jacobsnak volt,álló célpont lenne,teknikásnak Golo is van olyan mint ő,de valószínűleg a közös sparringból kiderülhetet már vmi,ezért húzzák Alvarezék

    2017-03-29 20:27:15

@Totti: azzal is érdemes számolni hogy ha előbb lesz jacobs II akkor nem biztos hogy lesz canelo elleni meccs.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-29 20:01:49

@Totti: Nem csupán a meglátás helyes teljes egészében hanem összeszedetten a napnál is világosabban érveltél.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-29 18:42:13

@Dirhanka: Egyetértek, hagynám az egészet hadd menjen a maga menetében minden és a vitathatatlan bajnoki státuszra mennék rá. Ezen a szinten már nem foglalkoztatna az hogy Canelo háttere mit mondogatna.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-29 18:31:26

Golovkin A BAJNOK minden kétséget kizáróan, Jacobs ellen is győzött és nem csak a bírók jóindulatából!!! Saunders igazi középsúlyú, és világbajnok a WBO-nál!
Lehet nagyobb pénz van Alvarezben, de nincs neki VB öve, Golovkin pedig egyértelműen kijelentette, hogy ő akar lenni minden nagy szervezet bajnoka!
Meggyőződésem, hogy eddig se volt, és ezután sem lesz pénzben hiánya GGG-nek, vélhetően nem fog senki könnyeket hullajtani Alvarezék miatt! Alvarez ráadásul még kockázatos is, mert ha netán végig menne a mérkőzés, állítani merem hogy kihozzák győztesnek a mexikóit masszív hátrányból is! Bár az ő esetében nem hinném hogy végig menne a mérkőzés, szerintem őt betudná darálni Golovkin.

» Valero   válasz erre
    2017-03-29 17:29:18

@Totti: A hsz-ed is bizonyítja mennyire kontraproduktiv Osziek politikája (vergodese). Szerintem is gusztustalan amit csinalnak. Nehéz elkepzelni mar, hogy ne romlott volna Alvarez megítélése ennyi mellébeszélés után amit Oszi eloadott eddig.

» Dirhanka   válasz erre
    2017-03-29 16:46:53

@Dirhanka: Egyértelmű. Főleg Oscar nyilatkozata után. Ne, hogy már ők mondják meg, hogy kivel bokszolhat Golo. Kicsit el vannak tévedve azért, sok kommentelővel egyetemben. Azért azt nem kéne elfelejteni, hogy GGG-nek valóban, kétségkívül a legnagyobb suskával ez a meccs járna, viszont a mexikóinak is. Ráadásul Alvarez csak és kizárólag GGG-vel tudná helyre rakni a renoméját. És csak és kizárólag akkor, ha 1 éven belül összejön. Persze fontos a pénz nagyon, de kizártnak tartom, hogy Canelo-t ne idegesítené már ez a helyzet. Nyilván bízik magában, és szeretne bizonyítani. Értem én, amit sokan mondanak, hogy ez egy üzlet, de ezt amit ők művelnek nem lehet a végtelenségig csinálni. Floyd (aki 1000x tehetségesebb szerintem) is rácseszett véleményem szerint ezzel a Pac dologgal. Rengeteg pénzt keresett, de az embernek hiány érzete van vele kapcsolatban. Simán lehet, hogy 2009-ben is ilyen nagy fölénnyel nyert volna az amerikai, de pontosan ezzel cseszett rá, hogy ez már sosem fog kiderülni. Lehet mondani, hogy őt ez egyáltalán nem érdekli, és lubickol a milliókban, lehet, én nem ismerem, de magamból kiindulva engem idegesítene a dolog. Canelo ugyanebben a helyzetben van. Az egész pontosan olyan kellemetlen, és arcpirító, mint az volt. Ez a nézők meglopása.

Arról nem beszélve. Roy eléggé otthon van a pénz eloszlásokban, amiket mond logikusnak tűnik.
Viszont. Abba senki nem gondol bele, hogy itt talán nem 1 mérkőzésbe kéne gondolkodni?
Van amikor engedsz egy kicsit, utána megtérül. May-Pac meccsből is csak 1 lett így, ami ha 2009-ben létrejön, akkor biztosra veszem, hogy lett volna revans. (akár több is).
Ha ezt kiszámoljuk lehet még sem jártak jobban így?
Egy biztos mi nem!

Sajnos nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezzel a meccsel is ugyanez lesz. Megvárják míg tényleg megöregszik GGG. Viszont ha egy 37 éves GGG-től ki fog kapni a 29 éves mexikói...

    2017-03-29 15:59:45

A vitathatatlan bajnoki cím többet ér, mint Canelo elleni meccs. Szerintem. Kaparjon a GBP,nekik is érdekük ez a meccs. Ha lehetne szavazni akkor en a Saunders elleni meccsre szavaznék.

» Dirhanka   válasz erre
    2017-03-29 14:40:48

Hova gondol ez az ember, Canelo egy bátor mexikói harcos, ők sosem bújnának ki egy ütközet elől sem :D :D :D

» bandi78   válasz erre
    2017-03-29 14:22:35

@Slajos: Amíg Golovkin mozogni tud, addig biztosan nem.

    2017-03-29 12:11:10

"..Chris Eubank Sr. is megtalálta a maga útját és Oscarnak is volt már 3-4 magyarázata. Mondhatnak, amit akarnak, előhúzhatnak bármilyen ürügyet, az biztos, hogy Golovkin készen áll a mérkőzésre, Canelo pedig úgy tűnik, hogy nagyon nem.."

Van abban valami amit Sanchez mond. De azert meg remenykedek benne, hogy osszejon a GGG vs Canelo.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-29 11:49:07
Ugrás az oldal tetejére