×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Április 29-én kerül sor az óriási érdeklõdéssel 2017-03-24 08:10:46 https://www.profiboksz.hu/2017/03/24/vitali-klitschko-evek-ota-nem-lattam-wladimirt-ilyen-elszantnak/

Vitali Klitschko: évek óta nem láttam Wladimirt ilyen elszántnak

Április 29-én kerül sor az óriási érdeklõdéssel kísért Anthony Joshua vs. Wladimir Klitschko IBF/WBA nehézsúlyú világbajnoki címmérkõzésre, méghozzá a 90.000-es befogadóképességû Wembley Stadionban. Sokan úgy gondolják, hogy az ellenfelénél cca. 13 évvel fiatalabb brit ökölvívó ifjú kora és brutális felépítése, ereje lesz az egyik döntõ tényezõ, ám Wladimir Klitschko bátyja, a korábbi világelsõ Vitali nem osztja ezt a nézetet: "Sokan úgy gondolják, hogy az izmoknak óriási szerepe van az ökölvívásban, pedig nem. Minden fejben dõl el. Wladimirt pedig évek óta nem láttam ilyen elszántnak. Remélem, hogy azért ilyen koncentrált és elszánt, mert tudja, hogy nagyon sok függ számára ettõl a mérkõzéstõl. Én remek teljesítményre számítok az öcsémtõl és meggyõzõdésem, hogy nyerni fog április 29-én. Wladimir nagyon rutinosan tudja kezelni a nyomást, az óriási közönséget, hiszen nem egyszer bokszolt már stadionban. Wladimir számára tehát semmi új nem lesz ebben a helyzetben, míg Joshua olyat fog tapasztalni, amit még nem látott."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Leáldozott az előző korszaknak mint Wladimir és Haye. A különbség csak annyi hogy Wladimir legalább egy normális nehézsúlyú ellen veszített és fog megint veszíteni, még Haye elvesztette a becsületét minden bokszrajongó szemében.

» nagygeza   válasz erre
    2017-03-25 13:15:48

@Roy Jones Jr.: Egyetértek!

De ezt annak idején saját magáról is megfogalmazta Wlad, amikor egy helyen azt nyilatkozta, hogy belőle hiányzik az a "harcos vér", ami a bátyjában megvan. Biztos vagyok benne, hogy a bátyó Lewis ellen is az utolsó csepp véréig harcolt volna,ha engedik, míg az öccse talán addig a sérülésig se jutott volna el és nem technikai vagy fizikai hiányosságok miatt.

» ogreface   válasz erre
    2017-03-25 11:02:38

Vlagyimirnál tényleg mindig különös jelentősége van a mentális dolgoknak. Egyetértek azzal a véleménnyel, hogy pl a Fury meccset már a meccs előtt, a lélektani hadviselés miatt elvesztette, annak az eredménye lehet egyébként az is, hogy képtelen volt meccs közben váltani. Itt eleve csodálkoztam, hogy bevállalta Joshuát, aki tényleg nagyon veszélyes, viszont aztán láttam, hogy Joshua volt a sparring partnere a Pulev meccs felkészülésénél, és azt gondolom, hogy ennek szerepe van abban is, hogy bevállalta, meg abban is lehet, ha esetleg sikerül neki túllépni saját magán a meccsen. Könnyebb egy már ismert dologgal szembenézni, mint egy tök ismeretlennel, főleg annak, aki (bocs, tudom hülye szó ez egy nehézsúlyú világbanokra) "parázós". Furynál ha jól tudom az ismeretlenbe lépett, egy mesterien felépített lélektani szituációba, itt olyan valaki lesz, akivel már bokszolt és aki nem is nyomja ezt a rettegtetős vonalat, szóval szerintem itt van rá esély, hogy tényleg egy bokszmeccset lássunk.

    2017-03-25 09:29:31

@csiga: a Fury meccsre meg azt a taktikát alkalmazta Banks,h a felkészéls alatt mind a 12(13) menetben ne üssön?Végl is fejlődés:)

    2017-03-25 08:50:26

Azt se feledjük,hogy pontozással majdnem esélytelen Wlad.
Mégha kiszúrkálná messziről Joshuát(régi stílus) akkor sem nyer pontozással Wembleyben ez biztos.
Ha tényleg győzni megy és nem csak a pénzért akkor látni fogunk egy jó meccset. A feszültség végig kézzel tapintható lesz.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-25 08:14:50

Joshua védekezésében azért vannak hibák! Láthattuk whyte ellen, hogy vannak rések a kesztyűk mögött! Szerintem károsan fog hatni Joshuára, hogy 90000 néző előtt kell bunyóznia, tartok tőle, hogy tulzottan izgulni fog. Wladimir megtudja oldani ezt a mérkőzést Joshuának még lehet kéne 2 év. Nálam 40-60 Wladimir felé.
A helyzetet csak súlyosbítja, hogy ha Wlad kikap akkor neki annyi volt!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-03-25 07:10:57

@La Cucaracha: Szerintem is igazad van abban, hogy Wlad koránt sem esélytelen.
(És talán a legelsô meccse ahol "végre" kicsit underdog.)
Ezért is lesz izgalmas ez a meccs és lesz valós tétje:)

» Peacock   válasz erre
    2017-03-25 00:54:24

@La Cucaracha: Én inkább azt láttam, hogy a többség szerint "vékonyan jobb" Joshua, ebben nagyjából egyetértés van, ez tehát azt jelenti, hogy mindenki szerint enyhe favorit a brit bunyós, ugyanakkor azt nem jelenti, hogy Wladimir ne nyerhetne, vagy biztosan le lenne tarolva egykét menet alatt.

    2017-03-25 00:51:49

@Peacock: Félre értés ne essék, én most nem egy "ki a jobb, Wlad vagy Lewis" vitát akarok generálni, csak nem értem, hogy itt egyesek már kb. Arnold Gjergjaj szintre teszik Wladot.
Sokan megfeledkeznek arról, hogy Joshuának az eddigi legkeményebb ellenfele bőven elmarad Wladtól (és ahhoz is kellett jó pár menet, hogy lerendezze). Azért mert valakinek nagy a szája, meg látványosan mozog a ringben, az bőven nem elég.
Persze az is benne van, hogy első menetben fekszik az öreg. De itt már minden hozzászóló olyan magabiztos, hogy azt hinném, bárki legyőzné Klicskót :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-03-24 22:05:00

@zolimt: Nem. Most néztem meg az interjút Radcsenkóval. Legalább azt is megtudtam, hogy Pulev egyik meccsén ő és Joshua voltak a szparringpartnerek, és azóta is jóban vannak. Szerinte Joshua egy tökéletes úriember, mentalitásban még csak nem is emlékezteti az afroamerikaiakra. :)

    2017-03-24 21:20:40

@csiga: Gassiev meg ugy sem volt hajlando utni, hogy Wova csak vedekezik?!?
Mondjuk szerintem en sem mernek... XD

» zolimt   válasz erre
    2017-03-24 21:16:46

@Leccgocsemp: Ami érdekes, hogy eddig Klicsko mindig 12 menetet szparringolt minden alkalommal, most pedig 13 menetet, de úgy, hogy az utolsó 4 menetben minden esetben félnehézsúlyúakkal bokszolt úgy, hogy ő csak védekezhetett. Szillah meg Gasszijev helyett lett, őt az első szparring után elküldték, mert nem ütött, csak védekezett.

    2017-03-24 21:11:44

@csiga: Köszi.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-03-24 21:03:55

@csiga: Faszom... most látom, milyen kibaszott jópofa gyerek vagyok. Elküldtem a hozzászólást nevek nélkül... bazze...

Klicsko szparringpartnerei Iszmail Szillah, és Szergej Radcsenko, Joshua két amatőrt, név szerint az olimpiai ezüstérmes Joseph Joyce-t és Fraser Clarkot kért fel a szparringokra.

    2017-03-24 20:53:49

@Roy Jones Jr.: Nem etalon (most épp sajnos), és manapság igen megkérdőjelezhető a listája szakmailag, mivel a GBP elkezdte sportmarketingre, sportpolitikára használni, vagy ha tetszik óvatosan elkezdett üzleti érdekeket kiszolgálni.
De igenis a legpatinánsabb listát vezeti, és meghatározó ma is. 1922-ben alapították, 1990 előtt saját Ring öveket adományozott (pont a sportpolitika által marketingben is háttérbe szorított óta kiemelkedő képességű bunyósoknak is esélyt adva, őket ismertté téve), majd 3 évtizede hivatalosan is p4p listát vezet. (Plusz visszajött azóta az öv is, amit vb övként kezelnek a bunyósok maguk is.)
Amúgy ha független lenne a lap kiadója, tulajdonosa újra, hamar visszanyerné az etalon státuszát is, ebben biztos vagyok. Persze ma már sok a konkurens, de ez jól is van így. Ezért nem tud többek között teljes népbutításba átmenni a dolog, mert így van külső szakmai kontroll. Bár én elhiszem hogy a belső független szerkesztői csapat is csak ritkán enged a nyomásnak.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-24 20:53:39

Egy esetleges Fury elleni visszavágón egy lyukas garast sem tettem volna Wladra, de Joshua ellen, már simán el tudom képzelni, hogy ő lesz az, aki idő előtti győzelmet arat.

    2017-03-24 20:51:29

@miskacarus: Egyetértek! Én mondjuk Thurmant se tenném még a top 10-be és sajnos már Pacmant sem!:(

    2017-03-24 20:51:21

@Totti: Szerintem az első tuti nem! A második már közelebb áll a valósághoz-legalábbis, ami az én ízlésemet illeti!

    2017-03-24 20:45:59

sokminden előfordulhat egy ilyen nagy meccsen, szóval érdekes lesz, és legyen is, főként ko, akárki is győz, ne legyen 12 menet keringő, vagy mittomén!! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-24 20:43:33

@Leccgocsemp: De, tudom.

    2017-03-24 20:39:44

@Roy Jones Jr.: pontosan

» miskacarus   válasz erre
    2017-03-24 20:33:40

@miskacarus: Akinél Inoue befér a Top10-be, míg Keith Thurman nem, az sem lehet etalon! Inkább komolytalan...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-24 20:18:57

@Peacock: olyan patinas, hogy a kozepsulyu bajnokuk sosem boxolt rendes kozepsulyban de masszivan birtokolja az ovet, nem hivhatunk patinasnak plane nem mervadonak egy olyan siteot, ahol az a lineal bajnoki ov rendszer ami a Ringnel, nevetseges inkabb

» fixpont   válasz erre
    2017-03-24 20:08:51

Aki Ward-ot teszi elso helyre,az minden csak nem etalon

» miskacarus   válasz erre
    2017-03-24 19:25:46

@fixpont: Értem. Csak azért gondoltam, mert sokáig Chocolito-t tartották No1-nek, aki a ring-nél volt az. Szóval gondolom ezt tartják a legtöbben etalonnak.

http://www.ringtv.com/ratings/...

    2017-03-24 19:11:15

@fixpont: Azért a ring volt a mérvadó amíg De la Hoya befolyása nem vált érezhetővé.
De még mindig ez a legpatinánsabb azért.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-24 18:57:58

@Tigga: A Wlad meccs utáni megújult Povetkin favorit lehetett volna mondjuk a Williams elleni Tyson ellen, oké. (Ekkorra Tyson még mindig dinamikusan ütött, de nemcsak a kondi volt gyenge hanem az egykor villámgyorsan shiftelő láb is alvarezi szinthez közelített már).
De az alig 1 évvel korábbi, Huck ellen is szenvedő Povetkin még (!) nem lett volna nálam favorit mondjuk a Golota elleni Mike ellen sem. Kicsit olyan mintha Pov másodvirágzása az amatőr eredményeket leszámítva túl későn jött volna.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-24 18:56:26

@Totti: nincs olyan, hogy "igazi" :D minden sitenak van sajat es minden embernek is van sajat, a p4p sosem volt hivatalos lista, mindenki mas szempontokat vesz figyelembe

» fixpont   válasz erre
    2017-03-24 18:30:03

@Totti: Az oldalon volt nemrég egy ilyen voksolás, ott kiderült. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-24 17:47:46

OFF

Ezt most nem értem. Akkor mi számít az igazi p4p rangsornak??

Ez?
http://www.ringtv.com/ratings/...

Vagy ez?
http://www.ringtv.com/ratings/...

Vagy másik?

    2017-03-24 17:46:34

@bandi78: Jogos. Én mégis azt hiszem, hogy rendes ütés W részéről akkor lesz csak, ha annak biztos lesz a helye. Minden egyéb esetben maszatolni fog. Másfél éves rozsda egy technikai vereség után, a megszokott kényelmi szinten kívül... nem az ő meccse.

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-24 17:42:43

@Roy Jones Jr.: Egyetértek, remekül megfogalmaztad.

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-24 17:37:10

@Peacock: Nagyjából egyetértek, de nálam Povetkin valószínűleg feljebb van értékelve, mint nálad, tehát egy leszállóágban levő Tyson ellen konkrétan favoritnak is tartanám.

    2017-03-24 17:13:15

igen lehet, hogy Wlad nagyon elszánt most, de azért gondolom, hogy AJ is gőzerővel készül, és ő is legalább olyan elszánt, és motivált. Wladimir jóval tapasztaltabb, sokkal több meccse volt, és sokféle bunyóssal találkozott itt a profik között, meg sok hosszabb meccse is volt. Viszont én bízon AJ képességeiben, szerintem meg tudja csinálni! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-24 17:10:34

@La Cucaracha: Azért van némi különbség;)
De tény, hogy Lewis Tyson ellen ugyanazzal a Steward által tanított lefogásos taktikával kezdett, mint Wlad Povetkin ellen. Csak ő (az intés hatására is) képes volt komolyabb gond nélkül váltani. És hát az akkor még nem szárnyaló Pov nem az akkor már leszálló ágban lévő (de azért veszélyes) Tyson. Pont ahogy Wlad sem Lennox.
Wlad valahogy sosem volt igazi harcos alkat. Ha már felemlegetted: Lewis visszavágott Rahmannak és Maccallnak (de Holynak is). Wlad nem vágott vissza Purittynak, de ami fontosabb: az őt detronizáló Sandersnek sem.
Lewis bokszolt még veszélyes korukban olyan nevekkel mint Vitalij, Tua, Holy, Botha, Briggs, Golota, Akinwande, McCall, Morrison, Tucker, Bruno, vagy épp az egy pár menetig azért még veszélyes Tysonnal.
Wladimir nem bokszolt a veszélyes tesójával (így könnyebb volt uralkodni azért, akkor is ha érthető hogy nem verték össze egymást), ennek okán nem bokszolt Lewissal sem, a visszavágóból kifarolt Sanderssel, és ha belegondolsz nem sok igazán veszélyes név található a listáján (persze ott van Botha, Haye, Povetkin, Chagaev, Peter, de ez azért nem ugyanaz).
Így is karrier szempontból óriásként magasodik Joshua felé (és büszke is lehet az eredményeire), de ez azért nem egy Lewis-i karrierív.
Joshua nem tudom mire viszi. A Fury meccs idején biztosra vettem volna hogy Wlad nagyon megveri. De azóta Wlad kikapott nem is akárhogyan Furytól, béna kacsaként rohangálva a ringben. Kihagyott több mint egy évet, és persze meg is öregedett.
Joshua pedig azóta mégiscsak bajnok lett, és bár nem épp veretes ellenfelek ellen, de meggyőzően győzedelmeskedik.
Szerintem 60-40 arányban Joshua ma már a meccs esélyese.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-24 16:52:20

Imádom hogy olyanok okoskodnak itt, akik életükben nem boxoltak még egy percet sem, maximum otthon az asszonnyal. Itt mindenki túl okos.

» WRITER   válasz erre
    2017-03-24 16:42:08

@La Cucaracha: :))) Wlad ha jól emlékszem háromszor padlózott Peter ellen is, pedig még tiszta ütések sem voltak. Lewis pedig összehasonlíthatatlan Wladdal, a nehézsúly egyik legerősebb mezőnyében volt ő a legerősebb láncszem. Csak pár név: Ruddock, Bruno, McCall, Morrisson, Golota, Briggs, Holyfield, Tua, Vitali. Az idegbajos kokainfüggő Tysont nem számítom bele, de ez akárhogy is nézed, egy olyan névsor amivel csak nagyon kevesek versenyezhetnek a nehézsúly történelmében. Lewis nem majrézott az ütéstől, ha fogott is akkor is mindig benne volt a kiütés a bunyójában, ő nem szabálytalanságokkal hanem zseniális technikai megoldásokkal nyerte a meccseit. A két kiütéses veresége miatt nem emlegetik minden idők legjobb nehézsúlyú bunyósaként, Wlad olyan messze áll tőle mint Makó Jeruzsálemtől.:)

    2017-03-24 16:39:58

@szabinar: de nekem is az az erzesem, hogy Vladimir behuzza ezt ha valahogy eles tud lenni megegyszer, utoljara :) Ha tenyleg nyer, akkor nekunk is es neki is jobb, ha azonnal visszavonul :D

» szabinar   válasz erre
    2017-03-24 16:35:31

@WRITER: "Egy megszállott ember nagyon veszélyes tud lenni!" A kocsmaban igen itt azert tobb fog kelleni :)

» szabinar   válasz erre
    2017-03-24 16:33:37

Ezzel annyit akartam mondani hogy szerintem jó mérkőzés várható!

» Valero   válasz erre
    2017-03-24 16:32:02

Érdekes dolgokat olvasok...Itt néhány ember szerint Wlad egy szinten van Charles Martinnal, és rosszabb bunyós, mint Dominic Breazle :D Azért 3-4 mentet jósolni...hát érdekes gondolat. Persze, tudjuk, hogy Wlad üvegállú, hiszen majdnem 20 éve 3-szor is lepadlózott a világ egyik legnagyobb ütője ellen, ráadásul állandóan birkózik, nem is tud boxolni. Még szerencse, hogy pl. a Wlad fikázók kedvence, Lennox Lewis soha nem birkózott, és nem ütötte le senki, megalázó módon :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-03-24 16:13:44

@gulogulo: Szerintem ez lesz a Tyson-Holmes meccs 21. századi változata. Persze Joshua elmarad Tysontól, ahogy Wlad is messze elmarad Holmestól, de valami olyasmi meccsképet várok, Joshua túl fiatal, túl nagy és túl erős Wladnak, ha nem is tartom a legtechnikásabb bunyósnak, de fizikailag mindenképp toppon van, ami egy kiöregedő, mentálisan kissé instabil, ütésektől látványosan majrézó letűnt kor bajnoka ellen több mint elég lesz.

    2017-03-24 16:05:03

@mola: .... mint Peter ellen? :-)

» gulogulo   válasz erre
    2017-03-24 15:40:27

Aki először igazán betalál az fog nyerni! Joshua még sosem volt igazán megütve, ha kap 1-2 nagyobb ütést szerintem hátramenetbe fog kapcsolni és Wlad bedarálja, viszont ha Klischko lesz megütve, nos hát akkor tudjuk mi lesz, láttuk már korábban!

    2017-03-24 15:10:06

@greg: "Jennings ezt észrevette és folyamatos mozgással gyakorlatilag csomót kötött Klitschko kezeire, Fury pedig ezt tökéletesítette tovább és nyert is vele."
En inkabb ugy mondanam, hogy Furynak megvolt az a +15 centi magassaga Jennings-hez kepest, amivel egyutt mar eleg volt ezt a taktikat alkalmazni. Tudasban nem latom jobbnak Furyt, sot, Jennings a kis rutin es kesei kezdes ellenere talan meg jobb okolvivo is, csak hat a vallaig er kb Furynak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-24 14:59:09

@bandi78: én meg úgy látom ha nem húzza ki ezt a lapot,akkor elkönyvelik a világ beszarijának.Mégis hogy vonuljon vissza?
Amúgy sztem nem akkora hőstett a Joshua elleni meccs,ahogy korábban is írtam,az angol még nem lett megtesztelve.Mégis ki ellen lett volna?
Ennek ellenére simán vernie kéne Klicskót,mivel jobb boxoló.
Nagy kiütést én sem várok,Klicskó olyan rutinos birkózó lett az évek alatt,h végig tudja fogni a 12 menetet.
Joshuát meg sajna nem tartom akkora ásznak h legázolja mint anno Sanders.Remélem rámcáfol.

    2017-03-24 14:50:33

@GaiusM: Ha Vitali mentalitásából egy kicsit kölcsönkaphatna a meccsre Wladimir, akkor jóval nagyobb esélyei lennének, az igaz. A szétesésre való hajlam az valóban benne van, de a Fury elleni meccsből nem indulnék ki, ott nem a meccsen esett szét, Fury szisztematikusan tette tönkre az idegeit már jóval a meccs előtt. Mondhatni a meccs előtti meneteket Fury ko-val nyerte és a meccsre sem tisztult ki belőle Wladimir.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-24 14:48:16

@leibigabi: :D

    2017-03-24 14:47:14

@GaiusM: Majd meglátjuk, én örülnék, ha egyértelműen enyerne Joshua, jót tenne a boksznak, de Wladnak sokan lassan már a nagyütők esélyét sem adják meg, pedig ha Whyte is be tudott találni akkor esetleg Wladnak is van erre némi-nemű esélye.
" Én egy olyan Wladra számítok, aki most nagyon bizonyítani akar majd, az első 1-2 menetet végighadonássza-szur kálja, de az első nagyobb Joshua találat után (ami hamar eljöhet a ringrozsda miatt - és Fury ellen is eléggé gyenge volt már) bepánikol, és rálép egy bombára, 3-4. menet környékén KO vereség.
"
Hadonászik, szurkál, Joshua meg bombázik :) Azért az is lehet, hogy Klitschko is elereszt 1-2 olyan ütést, ami a hadonászáson meg szurkáláson túlmutat? A forgatókönyv az mindig abból indul ki, hogy Klitschko semmi esetre sem tud(hat) érdemi kárt okozni Joshuának. Remélem Joshuáék azért arra is készülnek, hogy mi van, ha Wlad nem csak hadonászik meg fog, hanem esetleg ütni is fog.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-24 14:39:39

@greg: szerintem is nagyon fájó veszteség Klitschko számára az a régen olyan jó ütemben és pontosan kilőtt jab, amit egyre kevésbé képes hatékonyan alkalmazni - ezért inkább nem is nagyon próbálja, miként írod.

» superman   válasz erre
    2017-03-24 13:57:28

Nem tudja valaki, kivel készültek, sparringoltak, a felkészülés alatt? Amúgy azt várom az általános véleményekkel ellentétben, hogy Wlad pontosan mást akar majd bokszolni mint ahogy megszoktuk, mert tudja, hogy azzal nincs nagy esélye. Kérdés, hogy élesben mennyire képes bevállalni a rizikót, hogy ha ez az utolsó esélye, és ha Joshua betalál, tud -e majd válaszolni. Nem hiszem, hogy Wlad arra számitana, hogy megússza majd bekapott pofon nélkül Joshuától. Ha erre mentálisan is fel van készülve alaposan, lehet egy nagy meccs, kétesélyes győzelemmel.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-03-24 13:39:43

Wladimirt mostanában igazából azok a bunyósok tudták komolyan összezavarni, akik véletlenül sem álltak meg előtte, nem statikus célpontot nyújtottak neki, mivel Klitschko - a biztonsági bunyót preferálva - be kell, hogy mérje biztosra az ellenfelet, mielőtt támad. Korábban, mikor még gyorsabb és dinamikusabb volt, azért a jabekkel nem takarékoskodott, és lődözte őket folyamatosan (ez leginkább Haye ellen látszott, ott alapvetően ez volt a taktika, hogy ne jusson levegőhöz az angol), de mióta láthatóan nehezebb már neki mozdulni, azóta a balosokat is kétszer átgondolja és pozicionálgatja.

Jennings ezt észrevette és folyamatos mozgással gyakorlatilag csomót kötött Klitschko kezeire, Fury pedig ezt tökéletesítette tovább és nyert is vele.

Joshua egyrészt egész biztos, hogy nem fog folyamatosan elmozogni, másrészt olyan tűzerővel fogja Wladimirt támadni, amilyet az ukrán - szerintem - utoljára Sandersnél tapasztalt. Viszont Joshuának technikája, némi fizikális előnye is van, ami még megnehezíti Klitschko dolgát.
Nem adok tehát sok esélyt az ukránnak, mégis úgy látom, hogy ezen a meccsen több keresnivalója lehet Wladimirnek, mint egy Fury elleni visszavágón lett volna. Azzal a stílussal szemben most már tökéletesen hatástalan lenne, az előtte megálló és támadó Joshuának azonban akármikor beakadhat egy balhorog, vagy jobbegyenes...

    2017-03-24 13:34:43

megint mennek a kőkemény szlogenek, nemsokára jön a 110%-os edzésmunkát végeztem, a szurkolóimért csinálom, a hazámért és népemért a véremet adom szövegek, majd a meccsen meg jönnek a majré ütések, félelem fogások...ha nyer, ha veszít: vicc

» Hatton   válasz erre
    2017-03-24 13:31:08

Szerintem is kétesélyes a dolog. És ha az idei meglepetés meccseket nézem, ott is mindig volt egy bombabiztos favorit, aztán vagy nem nyert, vagy végigment a meccs.
Ha Joshua úgy érzi, hogy nem fogja tudni folyamatosan támadni Vladimirt, úgy, hogy az ne tudjon fogni, akkor jobban teszi, ha az elkövetkező hetekben egy 110 kg-os homokzsákkal a hátán boxol, mert lehet, hogy bikaerős, de az ő erejéből is kivesz majd sokat, ha végig lóg rajta egy 110 kg-s tőkesúly.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-03-24 13:26:15

Én sem hiszek Wlad vad rohamaiban-sztem ő ahogy már az előbb írtátok, nem mer a komfortzónájából kilépni, még ha tudja, hogy nem nyerhet máshogy, akkor sem!
Klicsek nagyon megtanult vigyázni magára, épp ezért nem gondolok itt Joshu ko-ra sem! 12 menet pötyögés lesz ez max az elején (1.-2. menet) lehet vmi kis izgalom!
Sajnos :(((

    2017-03-24 13:22:43

Én azért nem tennék egy centet sem Joshua győzelmére! Senki sem verhetetlen, Joshua sem az. Az eddigi ellenfelek nem találtak rajta fogást, szerintem Wladimir fog. Egy megszállott ember nagyon veszélyes tud lenni!

» WRITER   válasz erre
    2017-03-24 13:11:47

én Vitali ellen sem írtam volna le AJ-t abszolút, de hát ilyen meccset sajnos már nem látunk. Wladimirtől meg nem várom, hogy vérszomjas oroszlánként küzdjön, és egy igazi nagy meccset csináljon, belemenjen nagy ütésváltásokba stb.. Szerintem , ha AJ nem néz be valami nagy ütést, akkor legyőzni Wlad-ot kb 6-7 menet alatt , én ezt várom. AJ jóval másabb , mint a KLitschkok, sokkal ötletesebben bokszol, színesebben, jól feltalálja magát, jól kombináélja az ütéseket, és ő közelharcban is ott van, nem olyan sablonos, robotszerű. Remélem, hogy AJ fog nyerni, nagyon várom már a meccset!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-24 12:56:45

Szerintem Vitali magából indul ki vagy magáról beszél. Õ meg tudta tenni azt, hogy 4 év kihagyás után rögtön a regnáló Samuel Peter ellen menjen és győzzön, méghozzá fölényesen! De ő ilyen mentalitással bírt egész életében...

A szlogen, amit Wladimir pólóján lehet látni az elmúlt években, hogy "Failure is not an option!" az Vitali-ról szól, nem róla, mert ő - ahogy superman is írta - akkor sem tudott kilépni a passzív biztonsági bokszából és merni változtatni, amikor a nyilvánvaló és elkerülhetetlen vereség várta...

Most el fog telni neki boksz nélkül 1,5 év, komoly ringrozsda + mentális teher a legutóbbi megalázó vereségéből fakadóan, miközben 41 éves és Fury-hoz képest egy fenomén ragadozó várja...

Szóval én leginkább abban látom elszántnak Wladimirt, hogy besöpörje azt a 20 millió dollárt, amivel végleg kiszállhat...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-24 12:34:31

Szűk egy hónap múlva itt a meccs.
Klitschko -akit a fél világ öregez,nyugdíjba küld stb- sarkából semmiféle sérülésnek híre sincs.
Nagyon rossz vége lesz ennek Joshua!

» cenzura   válasz erre
    2017-03-24 12:31:06

@bandi78: Nem tudom... Én most úgy érzem, hogy a leköszönő exbajnok és a feltörekvő titán meccse lesz. Azt ne feledjük, hogy Joshua is eredményes amatőr múlttal érkezik, és profiként is beleszokott már a ringbe. Nyilván a tapasztalat Wlad mellett szól, de azért nagy kérdés az, hogy milyen tapasztalatot tudott levonni az utolsó 20 meccsből. Maximum azt, hogy kell azonnal tehénkedni, ha balul ütne ki valami. Nem vitatom én el a tehetségét, sem az alázatát a sport iránt, aki ennyi ideig tud őrizni egy övet bárki ellen, az nagy bajnok.
De a vereség utáni többszöri halasztgatás ennyi idősen neki sem tett jót. Én egy olyan Wladra számítok, aki most nagyon bizonyítani akar majd, az első 1-2 menetet végighadonássza-szurkálja, de az első nagyobb Joshua találat után (ami hamar eljöhet a ringrozsda miatt - és Fury ellen is eléggé gyenge volt már) bepánikol, és rálép egy bombára, 3-4. menet környékén KO vereség.

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-24 12:26:36

Huhuhú de ki lesz ütve Joshua.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-24 12:26:01

Wladimir nagyon rutinosan tudja kezelni a nyomást. Ja főleg Fury ellen.

    2017-03-24 11:48:44

@Valero: "Tökéletesen ismerik egymás erősségeit, gyengéit, hatalmas a bizonyítási vágy bennük, nagyon jó meccs várható!"

Ezzel azt akarod mondani, hogy Klitschkot látványosan leverik? Máskülönben ha ő az egyik résztvevő, nehéz elképzelni, hogy nagyon jó meccs lesz :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-03-24 11:34:40

Tökéletesen ismerik egymás erősségeit, gyengéit, hatalmas a bizonyítási vágy bennük, nagyon jó meccs várható!

» Valero   válasz erre
    2017-03-24 11:23:29

Ez nagy meccs lesz, mindkét résztvevő sokat kockáztat. (Azért a veretlen reménységek közül mégis Fury vállalta be Wlad-ot elsőnek, mikor még kb. verhetetlennek tűnt.)
Ha Vitali lenne a ringben (még pár évvel fiatalabban persze), akkor simán megtenném a Klitschko győzelmet, szerintem kiütné Joshuát. Wladimir ellen meg abszolút kétesélyes a történet. Bár én Joshuát favorizálom és őt tartom a közeljövő nagy bajnokának, nem írnám le Wladimirt. Van egy olyan olyan érzésem, hogy tizenkilencre lapot húzott és mégis megcsinálja. Sokan úgy gondolják, hogy Wladimirnek egyszerűen nem tűnik az fel, hogy Joshua nagydarab, gyors, bitzang erős, fiatal, motivált és bokszolni is tud. De, szerintem bokszol Wlad annyi ideje, hogy mindezzel tökéletesen tisztában legyen. Nem veszteni megy a ringbe. Lehet, hogy elbukik, de nem feltett kézzel teszi. Sosem tartottam nagy bajnoknak, a jabelős-fogós stílusa kifejezetten irritált, de az, hogy bevállalta Joshuát és lehetőséget ad neki arra, hogy a későbbiekben ne mondhassák, hogy de Klitschkóval nem bunyóztál, stb... Ez tiszteletet érdemel.
Én 50-50%-os meccsnek látom. Érzésre Wladimir meglepi a világot. Vagy azzal, hogy nagyon hamar kapitulál vagy azzal, hogy lenullázza Joshuát.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-24 10:41:43

@superman: Azon a bizonyos Pulev elleni meccsen nagyon durván kiütközött az amiről beszélünk is! Pulev olyan szinten ideges, feszült volt, hogy minden mozdulatán látszódott! Az egyéb hibái mellé ez már nagyon nem hiányzott neki! :D
Klitschko pedig agresszíven, koncentrálva, jól bunyózott!

» Valero   válasz erre
    2017-03-24 10:28:31

@leibigabi: Csak nehogy a spam mappában kössön ki

» csikimacko   válasz erre
    2017-03-24 10:23:34

Én nem sok esélyt adok Wladnak. Kiöregedett már. Joshua össze fogja törni.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-03-24 10:22:49

Szerintem van rá esély, hogy végigmegy. Joshua eddigi legnehezebb ellenfelét kapja és Klitschko jelenlegi stílusának leglényegesebb alakítója az a törekvés, hogy őt ne lehessen kiütni, de még keményen megütni se nagyon. Fury ellen láthattuk, hogy a biztonsági bunyóját még egy kilátásban lévő vereség elkerülése érdekében sem képes feladni.
De ezen a meccsen azért mégis van erre esély, mivel ha Joshua agresszíven fog támadni és Klitschko nem fogja tudni fogással semlegesíteni, akkor kénytelen lehet ő is támadásba menekülni, ahogy az Pulev ellen is történt...

» superman   válasz erre
    2017-03-24 10:03:08

Abszolút kétesélyes, vagy simán és egyértelműen nyer Wladimir Klicsko, vagy egy korszaknak végleg vége szakad és akár szögre is akaszthatja kesztyűit, ebből megosztott pontozás, stb biztos nem lesz, nem megy végig a 12 menet!

» Sayajin   válasz erre
    2017-03-24 08:54:39

@leibigabi: :D

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-24 08:40:28

Wladimirre ez különösen igaz!
Ha fejben egyben lesz, akkor Joshua nehéz este elé fog nézni!
Egyébként én Fury-t lényegesen kellemetlenebb ellenfélnek tartom Wladimirre nézve, mint Joshuát!

» Valero   válasz erre
    2017-03-24 08:32:53

@GaiusM: "Így van. Sokszor fejben dől el."

Nem sokszor, hanem mindig ott dől el. A fej küld egy e-mailt a testnek, hogy mit csináljon :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-03-24 08:27:45

Így van. Sokszor fejben dől el. Joshuát simán képesnek tartom arra, hogy bármikor betaláljon, és onnan kezdve nem hiszem, hogy mentálisan Wlad jobb tudna lenni. Én annak örülnék, ha egy jó nehézsúlyú csatát láthatnánk, Joshua győzelemmel.

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-24 08:14:34
Ugrás az oldal tetejére