×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Úgy fest, végre találtak ellenfele a félnehézsúlyú 2017-03-24 08:00:28 https://www.profiboksz.hu/2017/03/24/enrico-koelling-lesz-beterbiev-ellenfele/

Enrico Koelling lesz Beterbiev ellenfele

Úgy fest, végre találtak ellenfele a félnehézsúlyú IBF ranglistán 2. helyet elfoglaló Artur Beterbiev számára. Az orosz bunyós elleni eliminátori lehetõség elõl ökölvívók sokasága zárkózott el, legutoljára például Sullivan Barrera, akivel a kõkemény öklû Beterbiev április 21-én meccselt volna. Az IBF szervezet már-már azt helyezte kilátásba, hogy ha senki nem vállalja a Beterbiev elleni összecsapást a ranglistáról, akkor meccs nélkül juttatja õt világbajnoki lehetõséghez. A német Koelling azonban élni kívánt a lehetõséggel, bár a Sauerland bunyósának ellenféllistáját elnézve, ez egy hatalmas szintugrás lesz számára.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Roy Jones Jr.: hu ezt tenyleg benéztem.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-25 18:05:43

@dondannyboy: Nem, az már tiszta pénz. :)

Nehéz megítélni. Ha anno ő került volna a Top Rank szárnyai alá és nem Korobov, ki tudja mi lenne ma már vele...

Hopkins már Tarverrel bokszolt, mikor Golo az első profi meccsét bokszolta, szóval az irreális, ahogy egy Pavlik elleni meccs is, de Chavez Jr. beleférhetett volna.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-25 14:32:26

@Roy Jones Jr.: amugy szerinted ggg jól volt menedzselve?

mert szerintem ha kezdetektől az usaban bokszol akkor akár hopkinsal is lehetett volna egy ringben esetleg chavez jr.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-25 14:08:44

@Roy Jones Jr.: oké azt tudtam hogy bruttok de azt irtak fél milkából a negyede maradt kovanal. na abból a negyedből ő még adozik vagy az már netto.(promoterek menedzserek edző licenszek sparringpartnerek labor stb szepen lehuzzák)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-25 14:06:49

@northpaw: "Ezt elfogadom (ha már itt tartunk, kizárt hogy Ward kitermelne 5 milliót, de ez már más téma)"

Nyilvánvalóan nem termel ki, de nem ilyen egyszerű ez! Wardnak nem egy szimpla, átlagos promóteri szerződése van a Roc Nationnel, ahogy Cottonak sem. Ward leszerződött x évre vagy meccsre y millió dollárért, amit Jay-Z is szeretne viszontlátni (kvázi befektetett Wardba). Ezt simán csak HBO-s pénzből nem lehet visszahozni, kellenek a PPV-re tett meccsek, de ez eleve egy magasabb garantáltat is feltételez neki, másrészt ő stabilan 2 millió körül keresett már korábban is ellenféltől függetlenül, nem úgy, mint Kovalev. De az USA-beli bunyósok másképp esnek a latba. Ward birtoklása presztízskérdés az HBO-nak.

Ami a Golovkin és Kovalev eltérő felfutását illeti, nem látok bele, de Golovkin valszeg megnyerőbb az amcsiknak, mint Kovalev. Én nem érzem úgy, hogy Duváék nem promótálták eléggé Kovalevet, mert nem egyszerű dolog egy orosz bunyóst felfuttatni az USA-ban. Én úgy érzem, hogy akiket el tudott neki hozni, azokat elhozta, a többi meg a tv-k meg a bokszpolitika miatt nem jön össze, ahogy Golovkinnál sem.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-25 13:44:25

Ward remélhetőleg minnél hamarabb kiáll a visszavágóra mert ezt kivánja a nézők legnagyobb része és a tisztesség is tőle. Nem nyerte megazt a meccset de adassék neki még egy esély hogy bizonyíthasson. Ha nem áll ki a visszavágóra akkor hiteltelen ember lesz félnehézsúlyban.

» nagygeza   válasz erre
    2017-03-25 13:19:51

@Roy Jones Jr.: "Az a 2 millió dollár nagyon is jó pénz Kovalevnek, mert egyszerűen nem termel ki többet"

Ezt elfogadom (ha már itt tartunk, kizárt hogy Ward kitermelne 5 milliót, de ez már más téma), de a kérdés, hogy miért nem termel ki többet. Szerintem ha Golovkint fel lehetett futtatni úgy, ahogy a K2 tette, akkor ezt Kovalevvel is meg lehetett volna tenni, aki jóval erősebb divízióban bokszol, nevesebb ellenfelekkel is találkozott eddig. De egyszerűen Kovára nem kíváncsiak az emberek, ha pusztán neki kell eladnia egy gálát, az esélytelen, lásd azt a pár embert aki lézengett a Mohammedi elleni meccsén, ugyanez viszont Golovkinnak megy, lásd Wade ellen. Pedig Wade és Mohammedi ugyanaz a noname hurka kategória. Ezért is írtam azt, hogy egy kelet-európai bokszoló helyében nem igazolnék a Main Eventshez.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-25 13:13:53

@Kane: Szerintem meg az imidzsét a promóciója is gyártotta Golovkinnak, Kovalevnél ez elmaradt, az orosznak az imidzse a csak kiütéseire, a ringbeli brutalitására épült. De szerinted Golovkin magától talált ki ilyen szövegeket, amik azóta szállóigévé váltak, mint hogy "Big Drama Show" vagy "Mexican Style"? Szerintem nem, ezeket úgy találták ki neki az image makerek, és ezzel tovább népszerűsítették, pl. a Mexican style-lal az volt a cél, hogy a mexikóiakkal is megkedveltessék, ami amúgy be is jött, mert sok néző volt kíváncsi a Wade elleni meccsére Inglewoodban, és főleg latinok voltak ott.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-25 13:04:20

@dondannyboy: Igen, a meccspénzek mindig bruttók, amiből még lejön az adó, a menedzser pénze, az edző pénze, meg egyéb, ha van.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-25 12:59:04

@northpaw: "Már azt, hogy Haymon nem ajánl pénzt, azt úgy értettem, hogy nem a saját pénzét viszi a vásárra, hanem a befektetőékét (Waddel & Reed), amelyből Haymon is zsebretesz x %-ot a meccspénzekből."

Igen, de ezt vegyük most az ő pénzének (mégha konkrétan nem is az övé, de valszeg szabad felhasználásba kapta, ki tudja mennyi időre).
Igen, a szerződései szerint 15%-ot, 100 ezer feletti meccspénzekből.

"Amúgy szerinted Michelnek nincs nagyobb beleszólása a dolgokba, mint az amerikai promótereknek, akik csak a gálákat szervezik?"

Szerintem lényegében nincs, hanem neki az a feladata, hogy Haymon elképzeléseit (vagy amiket közösen megbeszéltek) a másik féllel való tárgyalásokon képviselje/ végrehajtsa. Akik meg csak adott gálákra lesznek egyes bunyósok promóterei, azok meg csak végrehajtók, ott Haymon közvetlenül tárgyal. Haymonnak egy promóter csak arra kell, hogy legyen valaki, akinek a nevén fut a gála (mivel az övén nem mehet), és hogy használhassa az általa megbízott promóter licencét, amivel gálát tud rendezni egy adott államban.

"Ezzel nem értek egyet. Nézd meg Kovalevet, mennyire alul van fizetve... $2 milliót kapott a Ward elleni PPV meccsért, úgy hogy nála voltak az övek."

Szerintem egyáltalán nem volt alulfizetve! :) Az a 2 millió dollár nagyon is jó pénz Kovalevnek, mert egyszerűen nem termel ki többet. Hiába van akárhány öve, csak az számít, hogy mennyi előfizetőt tud összehozni és Warddal is csak 160 ezer sikerült. Egyébként csak megjegyzem, a Ward-Kovalev nem termelt profitot, mert minimum 200 ezres PPV-hez lettek belőve a garantáltak...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-25 12:53:09

@northpaw: Ez inkább a kettejük kommunikációján múlik szerintem mint a promóción. Golovkin mindig úgy viselkedik ahogy kell ahhoz hogy egy szimpatikus romboló imidzsét nyújtsa. Kovalev erre nem képes, egy rakás félreérthető nyilatkozatot tett eddig, így az emberek fejében olyan kép él róla mint egy pszichopata állatról. Robert Garcia is mesélt erről, azt mondta amikor Kovalev először ment le hozzájuk edzeni, mindenki azt hitte egy agresszív hülye állat, aztán jöttek csak rá hogy ez nem igaz, mindenkivel tisztelettudó és átlagos ember benyomását kelti. De szerintem ez inkább Kovalev hibája mint a Main Eventsé.

    2017-03-25 12:48:29

@Kane: "A Ward elleni 2 millió pedig bőven elég volt neki"

Ja hát ha nem bánja, hogy lehúzzák, akkor bőven elég neki persze... Ward kapott $5 milliót úgy, hogy nem volt nála öv, és Wardot sem lehetne nevezni sztárnak. Sosem tudta eladni az összes jegyet a saját városában, Oaklandben sem, a meccseit (pl. Barrera ellen) jóval kevesebben nézik az HBO-n, mint Golovkinét, akkor is ha Golo noname hurkák ellen megy, mint Wade. Nyilván Kovalev sem sztár egyáltalán, de azért ez a különbség a meccspénzekben durva.

De ha már itt tartunk, még egy érv ahhoz, hogy ne igazoljon valaki a Main Eventshez: zongorázni lehet a különbséget Golovkin és Kovalev promóciója (népszerűsége) között. Pedig Kovalevnek voltak a nevesebb ellenfelei eddig...

» northpaw   válasz erre
    2017-03-25 12:34:13

@northpaw: Hát azért gondolj bele, Hopkins ellen ő csak egy feltörekvő ígéretes orosz volt akit kevésbé ismertek a tengeren túlon, Hopkins pedig egy komplett karrierrel a háta mögött, Philadelphiából érkezve, ami amúgy is sokat dob a nézettségén, oda a kesst inkább Hopkins hozta, elfogadható így mennyi pénzt kapott érte Kovalev. A Ward elleni 2 millió pedig bőven elég volt neki, főleg hogy Klimas befekteti az ő pénzét is, így nyilván hosszútávon többet fog keresni ezekből az összegekből. Az hogy nála vannak az övek sajnos nézettség szempontjából nem sokat számít. Kovalevnek ezek az összegek szinte felfoghatatlanok, annak viszonylatában milyen körülmények között nőtt fel, szerintem ő siznte bármilyen összegre legyintene. A Chilemba elleni meccspénzét fel sem vette hanem elutalta Simakov családjának például, nem hiszem hogy annyira motiválná már őt a pénz, így a követelései sem túl nagyok.

    2017-03-25 12:22:59

@northpaw: "Hopkins ellen kapott fél milliót, aminek végül a negyedét tarthatta meg."

de ez a negyede már adozott vagy ebből még jön az adó?
loma akkor mennyit tarthatott meg az 1 milkaból walters ellen?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-25 11:58:41

@Roy Jones Jr.: Már azt, hogy Haymon nem ajánl pénzt, azt úgy értettem, hogy nem a saját pénzét viszi a vásárra, hanem a befektetőékét (Waddel & Reed), amelyből Haymon is zsebretesz x %-ot a meccspénzekből. Amúgy szerinted Michelnek nincs nagyobb beleszólása a dolgokba, mint az amerikai promótereknek, akik csak a gálákat szervezik?

"Ha meg az USA-ban, akkor a Main Events is egy jó választás lett volna."

Ezzel nem értek egyet. Nézd meg Kovalevet, mennyire alul van fizetve... $2 milliót kapott a Ward elleni PPV meccsért, úgy hogy nála voltak az övek. Hopkins ellen kapott fél milliót, aminek végül a negyedét tarthatta meg.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-25 11:50:59

@northpaw: "Haymon nem ajánl senkinek pénzt, ő egy menedzser (papíron tanácsadó). Itt Beterbiev promótere lesz a ludas,"

Haymon jóval több, mint egy menedzser és a PBC az ő sorozata, ő finanszírozza a meccseket, ő szerződött le a tv-kkel és ő dönti el melyik közvetíti, szóval hiába Michel a promóter, Haymon tudta/áldása nélkül semmi sem zajlik. Az USA-beli bunyósoknak nincs is promóterük, mindig meccsről meccsre tartoznak éppen ahhoz a promóterhez, aki épp a gálát szervezi, amelyiken bokszolnak.

"Ezt bizony Beterbiev rontotta el, nem ehhez a figurához kellett volna szerződnie"

Ha Beterbiev elsősorban Kanadában akart befutni/ érvényesülni, akkor a legjobbhoz szerződött. Ha meg az USA-ban, akkor a Main Events is egy jó választás lett volna.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-25 11:12:00

@kovban: Haymon nem ajánl senkinek pénzt, ő egy menedzser (papíron tanácsadó). Itt Beterbiev promótere lesz a ludas, Yvon Mitchel, aki amúgy Adonis Stenvenson promótere is ugye. Ezt bizony Beterbiev rontotta el, nem ehhez a figurához kellett volna szerződnie, hanem mondjuk Arumhoz, ahogy sok kelet-európai bunyós is tette, és a jobbaknak bevált.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-25 10:57:46

@zolimt: Barrera képviselője a következőt válaszolta ma Beterbijevéknek:

"Artur, úgy gondoltad kiteszed a különféle közösségi oldalakra a történteket, de a te szemszögedből. Lehet, hogy a te propagandád működik Oroszországban, vagy Kanadában, de nem az USA-ban. Hogy ez a mérkőzés miért feslett el még a legelején, azt kérdezd meg a hazudós promóteredtől. Ez a te promótered meg sem kísérelt tárgyalásokat folytatni Barrera promóterével, hanem egyből versenytárgyalást kért. Te azt híresztelted, hogy a mérkőzés március 4-én lesz Brooklyban. Sullivan hozzálátott a felkészülésnek, de még csak szerződéstervezetet sem látott.

Majd miután a versenytárgyalást megnyerte a promótered, azonnal közölte, hogy a meccs április 21-én lesz New York-ban, de a helyzet ugyanaz volt, szerződéstervezet sehol. A te promótered ezután a szponzoroktól tette függővé a mérkőzés idejét és helyszínét, ami egyébként az IBF szabályai szerint tilos. Miért próbált oldalvizen meccset szervezni Yvon Michel, ahelyett, hogy küldött volna egy normális szerződést? Még a díjazásról sem esett egyetlen szó sem. Nevetséges.

Artur, te egy remek bokszoló vagy, remek jövővel. De ha nem fogsz a félnehézsúly élmezőnye ellen bokszolni, akkor ugyanazt az itat fogod bejárni, mint Stevenson. Ahelyett, hogy hazugságokat írsz a közösségi oldalakon, inkább követeld a prómóteredtől, hogy az igazat híresztelje a leendő ellenfeleidről. Barrera ellenféllistája arról árulkodik, hogy kiáll a legjobbak ellen. 2016-ban, amíg te argentín farmerek ellen bokszolgattál, Barrea ringbe lépett Andre Ward ellen, és nem vallott szégyent, utána pedig kiütötte a nagy reménységnek tartott Sabranszkijt.

Ne legyen kétséged afelől, hogy Barrera ellened is szívesen ringbe lép, de csak akkor, ha emberként, és nem egy darab húsként kezelitek. Ha te és a promótered friss húsra vágytok, akkor nincs más, menjetek Argentínába."
» csiga válasz erre (4 pont) 2017-03-11 20:43:42

    2017-03-24 20:45:45

@zolimt: Ne viccelj, ennyit valszeg Csepi is kapott Briggs ellen :D

» kovban   válasz erre
    2017-03-24 19:44:40

@Roy Jones Jr.: Mitchell így nyilatkozott az ESPN-nek:

"Barrera never signed his contract to fight Beterbiev and we know now never intended to fight Beterbiev. He is the latest of a long list of contenders who turned down an opportunity to fight Beterbiev for the IBF mandatory position. After we have won the purse bid, Barrera kept pretending on social media he was preparing to fight Beterbiev but refused to sign the IBF contract. Then they requested a Florida state contract. He got it and never signed it either. He could find any kind of excuses in the world, but the truth is he refused to fight for his share of the bid, the risk being too high for the compensation. If he would have believed he could beat Artur, he would have taken the fight."

az igazság pedig valahol a kettő között van...

» zolimt   válasz erre
    2017-03-24 19:37:30

@zolimt: "Barrera nem írta alá a szerződést és két hete visszalépett a meccstől úgy, hogy nem adott semmilyen indoklást a miértre."

A Barrera-csapat üzent azért Beterbievéknek:
http://www.boxingnews24.com/20...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-24 18:55:28

@kovban: Yvon Mitchell nyerte a purse bidet 251.000 dollarral, amibol 75-25 aranyban reszesedtek volna,igy Barrera 62.750 dollarert uttette volna ki magat. Lehet, hogy ezert lepett vissza, de hivatalosan mem indokolta meg az IBF-nek.

» zolimt   válasz erre
    2017-03-24 17:51:07

@zolimt: Nem azért, mert Haymon keveset ajánlott Barreranak?

» kovban   válasz erre
    2017-03-24 17:40:11

@Kane: "Barrera meccs nem tudni ki hibájából nem jött össze"

Barrera nem írta alá a szerződést és két hete visszalépett a meccstől úgy, hogy nem adott semmilyen indoklást a miértre.

» zolimt   válasz erre
    2017-03-24 16:18:15

@Totti: Ja, Beterbiev családja 100 évre visszamenően kőgazdag. Nem a szülei menedzselik, szerintem inkább egy csomó körülmény áldozata, elsőnek hogy valami rejtélyes oknál fogva Haymonnál van, másrészt a Barrera meccs nem tudni ki hibájából nem jött össze. Amúgy papíron nem sokára világbajnoki övért mehet, annyira szarul azért nincs menedzselve, inkább szerencsétlenül jön ki a lépés már elég hosszú ideje neki.

    2017-03-24 15:36:44

Nem ez a csávó van tele pénzzel? Hogy lehet ilyen szarul menedzselni?

    2017-03-24 15:24:48

Szomorú hogy megint ez jutott Beterbievnek...

    2017-03-24 14:31:50

Ennek a meccsnek semmi értelme, jobb lett volna ha meccs nélkül odaadják a kihívói lehetőséget Arturnak.

» kovban   válasz erre
    2017-03-24 12:54:24
Ugrás az oldal tetejére