×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Legalábbis nyilakozata szerint nem kívánja a UFC mindenható ura 2017-03-17 11:09:28 https://www.profiboksz.hu/2017/03/17/dana-white-nem-all-a-mayweather-vs-mcgregor-meccs-utjaba/

Dana White nem áll a Mayweather vs. McGregor meccs útjába

Legalábbis nyilakozata szerint nem kívánja a UFC mindenható ura megakadályozni abban a bunyósát, Conor McGregort, hogy kiálljon a korábbi ökölvívó pound for pound bajnok Floyd Mayweather ellen. Korábban White ellenállása volt az egyik érv, amiért a meccs nem jöhetett létre, ő azonban elmondása szerint nem csinál ebből problémát: "Nekem ugyan ez semmilyen szinten nem üzleti érdekem, de mégsem fogom megakadályozni Conort abban, hogy egy jót kaszáljon. Nyilván van néhány jó lehetősége most. Ott van Tony Ferguson, meg ez az ügy Mayweatherrel, meglátjuk, hogy melyik fog bejönni. Úgy gondolom, hogy tető alá hozzák a Mayweather-meccset. Kemény dolog lesz megállapodni, mindkettőnek óriási egója van, ami nem teszi egyszerűvé a helyzetet. De hát nagyon sok pénz is van benne, szóval szerintem megkötik a szerződést. Bokszolni fognak, nem lesz rúgás, könyöklés, csakis ökölvívás. Conor McGregor óriási, 27 éves és pályája csúcsán van. Floyd 40 éves és mindig megszenvedett a balkezesekkel. Conor viszont fordított alapállású és borzasztó keményet üt. Ha valakit megcsap, annak vége."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Galamb: Fáradhatatlanul nyomul??? Te ezt el tudod képzelni? Mayweathernel elég lesz néha-néha elereszteni pár testütést és úgy el lesz fáradva Conor a harmadik menetre hogy az edzőnek már a kezében lesz a törcsi. Plusz a bokszkesztyűk nehezebbek is ha nem is sokkal, de rengeteget számít ilyenkor ez.

Aki ebben a meccsben bármilyen sportértéket vagy eldöntendő kérdést lát, az vagy ír származású, vagy nem tudja mekkora különbség van a két sportág ütéstechnikája között. McGregor kiemelkedően jó bokszoló a UFC-ben, de a technikai tudása biztos hogy nem üti meg egy magyar amatőr bunyósét sem, nem hogy FLOYD MAYWEATHER szintjét. Szerintem Judah még most is agyba-főbe verné.

    2017-03-21 14:49:54

Amúgy kétlem hogy Conor egyáltalán bír bunyózni 12 menetet. A Diaz elleni visszavágón egy teljesen higgadt, energiatakarékos, okos bunyót mutatott az első menetben, de még abban is elfáradt. Iszonyat jó képességei vannak a ketrecharchoz, de azon törtem a fejem akkor hogy láttam-e valaha ilyen szar erőnlétet élvonalbeli küzdősportolóknál.

    2017-03-21 14:43:01

@deontay: Fogynia is kell mert nagyobb mint Floyd.
Nincs benne 4 menet sem.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-21 13:51:34

@Romsy: De az nonszensz feltelezes, hogy egy bokszolo azert ut nagyobbat mert box-technikailag jobb. A boksz technikajanak a boksz merkozesen van szerepe es abban benne van az egesz mozgas, labmunka a vedekezes modja meg minden. Ez pedig egy olyan sportban ahol rugnak is es foldrevitel is van teljesen mas.

Mighty Mo sem volt bokszoloi szempontbol technikas bunyos azt ugy lecsapta Bothat mint a sz.rt.
Nem csak boksz technikaval lehet nagyot utni. McGregor ki tudja vitelezni az uteseit de technikailag o a k1 meg a kickbox-hoz all kozelebb. Nem azert nem tudna leutni pl. Mayweathert bokszban mert nem utne nagyot, hanem mert nem tudna rendesen eltalalni.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-21 11:38:30

ha nem tudja jól kivitelezni az ütést, erő sem lesz benne elég.

    2017-03-20 19:18:33

@Romsy: Az okolvivas szemszogebol valoban nincs azon a szinten technikailag McGregor mint Canelo vagy Malignaggi de az utoero nagysagat ebbol nem lehet megallapitani.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-19 15:07:44

@Slajos: onnan, hogy technikailag sehol sincs hozzájuk képest, és a jó kivitelezés is sokat dob az ütésen.

    2017-03-19 09:59:38

@Romsy: Attol fuggetlenul, hogy McGregor valoszinuleg el sem fogja tudni talalni Floydot rendesen, azt ugy mibol tudtad megallapitani ilyen pontosan, hogy Canelohoz kepest a fasorban sincs az utoereje?
Tovabba, hogy a papiroklu Malignaggi is lehet ut akkorat mint egy olyan bunyos aki 21 nyert meccsebol 18 -at ko- val abszolvalt? Ezeket a dolgokat igy ranezesbol meg lehet allapitani? Mert ha igen akkor erdekelne a modszer.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-19 03:57:51

@nobody: Ja igen. Hát ez tény, mindig benyög valamit, hogy reflektor fényben maradjon.

    2017-03-18 18:29:06

@zappa: Amit most csinál az egy show, semmi több. Vissza nem fog térni az tuti, mert 40 év után már a reflexek tompulnak de nagyon és ebben a sportban nagy szükség van rájuk.

Nekem az nem tetszik, hogy sokat beszél de semmi lényege nincsen. Vagy álljon ki vkivel vagy ne is dumáljon hülyeségeket. Persze olyan embernek aki a központban volt annak nehéz egy idő után úgy élni hogy senki nem figyel rá, dehát ilyen az élet.

» nobody   válasz erre
    2017-03-18 18:25:05

@nobody: Abban egyetértek, hogy ezzel előrébb nem viszi magát, de sztem le se járatja. Miért járatná le? Ali se járatta le sztem.
Persze tudom nézöpont kérdése. Én egy érdekességnek fogom fel, sztem ő már visszavonult a normás boksztól.
Persze tök jó lenne látni mondjuk pl. Thurman ellen, de sztem már nem bokszol éles meccset.

Sztem jobban lejáratná magát egy bunyós, ha mondjuk énekelne rosszul. Vagy gyenge színészi teljesítménnyel filmekben bénáskodna. De ez csak az én véleményem.

    2017-03-18 18:00:12

a tárgyalásokat nem Arum, vagy Mayweather hátráltatta, hanem hogy Pacquiao pár évente emberére talált, kipontozták, megosztott pontozással nyert, vagy kicsapták, így nem volt túlságosan olyan helyzetben a menedzsmentje, hogy ők bármiben is diktáljanak.

    2017-03-18 16:26:22

@Roy Jones Jr.: Azt hogy Mayweather feltételeket szabott, nyilván mindenki látja, ez soha nem votl kérdés.
De azt jól látod, hogy Arum végül jól lehúzta Pacquiaot. Javarészt házon belüli meccseken biztos jó pénzeket keresett vele, majd ment a nagy gázsiért.
Addig pedig eszébe nem volt Mayweatherrel meccseltetni.

De lentebb írtam is, hogy egy idő után sztem is mindkét fél szándékosan tologatta a meccset, a végső nagy kaszára.

    2017-03-18 16:16:19

"szaros 40 millió" :D

Pac akár 300-at is eltehetett volna, úgy látszik az ő szempontjából ugyanannyit ér, az egészből megmarad az utolsó számjegy. :D

    2017-03-18 11:36:39

@zappa: "Ha még most sem látja, valaki, hogy Pacquiaonak Arum mellett nem osztottak lapot, és hogy annak idején az öregnek komoly szerepe volt a meccs létre NEM jöttébe, az sztem minden csak nem józan ítélőképességű."

Szerintem a józan ítélőképesség hiányát tartogassuk azoknak, akik még most sem látják, hogy Floyd kizárólag a maga feltételeivel akarta ezt a meccset, akkor és ahogy, amikor ő akarta. Olimpiai szintűnek hazudott kamu doppingteszteléssel, ami csak rá nem vonatkozott! Még van, aki ezt el akarja ezt hazudni, hogy a doppingolása nyomait tüntette a Pac meccs előtt a vízhajtózással?! Meg az ilyen kisstílű pitiáner 40 milliós flat fee-ajánlatai egy végül 600-700 millió dollár bevétellel záró meccsen? Lehet, hogy Arum is hátráltatta a meccs létrejöttét, a maga önös érdekeiből, hogy ő is minél többet kaszáljon, meg sokszor faszságokat beszélt, de a végén Pacquiao - még Arum 27-28%-a után is - hazavitt 125 milliót, nem a szaros 40-et és ezt mind Arumnak köszönhette.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-18 11:16:13

@Peacock: Persze értem én vödör "mondanivalójának" a lényegét, de az idő nem neki dolgozik és ha valóban beakarja húzni (ebben biztos vagyok) az ötök Xet (és ezzel történelmet csinálni) , akkor azt mielőbb kébe megtenni, mert az idő nem neki dolgozik. És valljuk meg: a mostani fiatal bunyósok nagyon erősek és nagyok tudnak ütni. May pedig kopik az idő múlásával. Így gyorsan kéne lépnie, mert ha nem akkor az lesz vele is mint Hopkinssal. A dicső távozás helyett a megszégyenítő vereség lett a vég.
Amit most csinál az nem más mint bohóckodás. Mert mióta visszavonult azóta mindíg ennek vagy annak a neve merül fel hogy összemérik az aggancsukat, de soha nem történt még egy telefonhívás sem az ügyben.
Elhiszem hogy vannak kiadások, és szereti a pénzt de sztem ezzel nem viszi előbbre az imidzsét. Ezzel csak lejáratja magát.

» nobody   válasz erre
    2017-03-18 10:59:01

@nobody: 49-0-val, ezzel a TBE nem kicsit megjátszott (beképzelt?) műegóval és mindent akarok pénzéhséggel ő szerintem nem vonult sosem vissza. Arra blazíroz, hogy az 50. meccsén egy nagyot szakítson. Ez a show jó lehet neki erre. Sajnos. Szerintem az ő mentalitása, pénzügyi sikerei, példája az egyik fő felelős azért, hogy ma már a legtöbb profi bokszoló is elsősorban nem teljesítményarányosan fizetett sportoló hanem irreálisan kőgazdag pénzember akar lenni, így is gondolkodik, és magas lóról üzengetve, nem kicsit elszállva a boksz helyett az image-re, a veretlenségre, a könnyebb utas marketingre koncentrál. Pedig az a promóter meg manager feladata lenne inkább.
Persze May mögött valós teljesítmény áll, de ez az általa felépített image attól még káros. Mert minta és sokan majmolják. (Egy Thurman, egy Golo, vagy épp egy Parker veretlenül sem csinál kizárólag pénzügyi kérdést a sportból, mi több emberien képesek elmondani is ha tetszik a műimage kialakulásától elzárkózás, hogy ők emberek és valahol az sem baj nekik ha becsúszik egy vereség, mert a pénz MELLETT a sportban a kihívásokat is keresik. Ezzel szemben egy Broner, Stevenson vagy Alvarez már nyíltan a pénzre megy és A sideozik. Ez lesz a cél és az érv is. Egy csomóan meg építik a 0-s mítoszukat ügyes ellenfelekkel.)

» Peacock   válasz erre
    2017-03-18 10:09:36

Nevetséges és szánalmas méjvödör, mióta visszavonult mást se csinál mint nyilatkozgat, hogy ezzel meg azzal bunyózik. És közben szart se csinál. Akkor vagy álljon ki vki ellen vagy fogja be, mert ennek semmi értelme.

» nobody   válasz erre
    2017-03-18 09:02:47

ha ez a mérkőzés összejön, amit azért kétlek, nagyon pici esélye lesz Gregornak... csak szerencsés ütésben bízhat, egyébként esélytelen...

» leslie   válasz erre
    2017-03-18 07:59:34

@Peacock: Lehet hogy igazad van. Sajnos ezt nem tudjuk már meg. Nyilván van egy elképzelésem hogy MI LETT VOLNA, de nem egyszer ért már engem is meglepetés.
Én úgy érzem May behúzta volna. De ki tudja....

    2017-03-18 07:53:54

@Sarkozi Robert: Egyrészt azt mondtad, nem fogsz velem vitatkozni többet. Tök jó ötlet volt! :)
Másrészt, te magadat a témában mint józan ítélőképességű beállítani, hát elég viccesen hangzik.

Ahogy kovban is leírta, itt nem azon ment a vita, hogy Usada vagy nem Usada.
Az idő összekuszálja az emlékeket úgy látom. Javarészt az ment, hogy Pacquiaoék mindent elfogadtak, mikor Mayweather más ellen aláírt. Majd mikor újra egyezkedtek, szartak ara amit korábban mondtak.
Volt ott kezdetben Mayweatheréktől 28 napos teszt nélküli időintervallumra javaslat.
Ott nem az USADA-val volt gondjuk, hanem a tűfóbiával, a kisember nagyobb vérveszteségével, lelki megterheléssel stb....:) egy vicc volt

Ha még most sem látja, valaki, hogy Pacquiaonak Arum mellett nem osztottak lapot, és hogy annak idején az öregnek komoly szerepe volt a meccs létre NEM jöttébe, az sztem minden csak nem józan ítélőképességű.

    2017-03-18 07:52:42

@Galamb: Láttál te valaha Mcgregor meccset?? A 2. Menet után a seggén veszi a levegőt, kb boxban 4-5 menetre lehet kondija!

» deontay   válasz erre
    2017-03-18 07:23:31

@Galamb: * nem a régi.

» Galamb   válasz erre
    2017-03-18 06:25:51

Ha lesz ilyen meccs, megnézzük. Legalábbis én megnézem. Ez kuriózum jellegű, értékű összecsapás lenne. Akár egy tudományos kísérlet. Legalább kiderülne, hogy mit ér egy fiatal, pályafutása csúcsán lévő UFC kiválóság egy már részben visszavonult, öregedő bokszzseni ellen. Ne feledjük, hogy ha McGregor leüthetetlennek bizonyul May nem túl acélos ütéseitől, akkor hiába teszi fel McGregor fejére menetéről-menetre minduntalan a bohócsapkát, mert ha lassan fáradni kezd, az ír pedig könyörtelen pitbull - ként, fáradhatatlanul nyomul és nyomul, akkor a meccs előrehaladtával lehetnek gondjai az erejével elkészülő nem épp ífjú amerikainak. Meglátjuk.
Én minden esetre nem látok ebben a párosításban olyan nagy okot a felháborodásra. Egyébként is May már annyiszor és annyit bizonyított, hogy neki már minden jól áll.
Õ megteheti ezt is. :)
És higgyétek el nem lesz sétagalopp , mert az ír gyerek roppant szívós, May pedig már meg a régi.

» Galamb   válasz erre
    2017-03-18 06:23:48

@zappa: Nyilvánvalóan van köztünk véleménykülönbség és másnak is szurkolunk volna. De ezzel együtt is az első két mondatod maradéktalanul igaz, May stílusa sosem feküdt volna Pacnek. Szerintem épp ezért csak a csúcsidőszakukban lett volna esélye ellene, de akkor én 50-50-re adtam volna a meccs esélyét. Kár hogy nem jött össze, talán maradjunk ennyiben.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-17 23:53:25

Mayweather nem akarta a meccset ezt minden jozan itelokepessegu ember atlatja. Eleve egy olyan feltetelhez ragaszkodott az elejetol kezdve ami ellehetetlenitette az osszecsapast lévén az USADA a Golden Boy-os bunyosok pozitiv mintait probalta tenyszeruen tobbszor elmismasolni. A legfőbb kitétele az un "Olimpiai szintu" doppingvizsgalatnak amihez May ragaszkodott volt hogy csak ők végezhetik
a viszgalatokat, senki mas nem johetett szoba. Pacquiao ebbol sehogy sem johetett volna jol ki és nem akart kockaztatani. Később miután kiutotta Marquez és miutan May pénzelosztási feltételei is eleggé lazultak már belement a meccsbe. Számomra az h ebbe vegul belement semmi mást nem bizonyit csak azt h ő egesz biztos tiszta volt nemúgy mint May aki az nála talalt injekciokat a 2-3 fontos dehidratalasi tünetei enyhitesevel probalta magyarazni. Nem veletlen h olyan bunyosok mint Tyson egyszeruen csicskanak titulaljak Mayt mert ők tokeletesen tisztaban vannak vele mi folyik a hatterben

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-03-17 22:54:50

Pacquiaonak soha nem feküdt volna Maywetaher stílusa. Egy jóval nagyobb ütőtávú kontrabunyós. Egyértelmű hogy Pacquiao kopott akkorra már, de éppen lábmunkában, reakcióidőben Mayweather is, ami kulcsfontosságú a kontrabunyóban.
Ezzel együtt én is azt gondolom, Mayweather stílusa időtállóbb volt, vagy legalábbis jobban áthidalta a kopást.

Pacquiao viszont fénykorában is az olyan bunyósok ellen szenvedett vagy maradt alul, akik másodszándékból nagyon jók voltak.
May ebben volt zseniális.

Az meg hogy Mayweather azért nem vállalta korábban..., elég fura, miután az ő feltételei lényegében nem változtak. Szóval nem az történt, hogy várt amíg Pacquiao kopik, majd elengedte elvárásait, hanem gyakorlatilag mikor Arum érezte, hogy itt az ideje eladni Pacquiaot, akkor össze is jött a meccs. És üzletileg ebben igaza is volt, a felhypeolt meccs hatalmas bevételt hozott, de utána drasztikusan rosszabb lett mindkét bunyós eladhatósága.

Meg kell nézni most is mi folyik Pacquiao körül. Õ egy báb volt mindig is, Arum kezében.

    2017-03-17 22:09:05

@Kane: az szerintem senkinek sem kérdés, én csak a fenti nyilatkozatra írtam, hogy hiába mondja ezt a pusztító ütőerőt, nagyon nincs így, lehet még Malignaggi is üt akkorát, mint ő.

    2017-03-17 21:38:56

@Peacock: Ez egy jó hozzászólás, én is így látom.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-03-17 19:53:39

@foreman99: Mind az egyéni stíluserősségek (milyen tul.-okra építenek amik kophatnak vagy épp kompenzálhatóak), mind az egyéni karrier során történt elhasználódottság (szintén a képviselt stílustól is függ ki mennyire vívott komoly ringháborúkat), mind az egyéni megkopottság mértéke meghatározza azt, ki mennyit romlott a klasszis csúcsidőszakához képest. Pac szerintem mértékekkel többet romlott a fenti 3 tényező okán, számomra ez egyértelmű. Ugyancsak szerintem: May ezért vállalta be ilyen későn. Én így látom. Max komplexebb ökölvívó, a stílusa is időtállóbb, kevésbé is lett elhasználva. Szvsz fénykorában Pac ki-ki meccset vívhatott volna vele, fizikailag, robbanékonyságban annyira félelmetesen lehengerlő volt. Veszélyes. May nemhiába küzdött szerintem motivációs gondokkal a Big Show-os művisszavonulás idején. Ezt azért elég sokan így látják, mert valahol világosan argumentálható, azt gondolom.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-17 18:52:28

biztos az 50-0 ért fog menni, de ha véletlen Conor nyerne akkor Floydék megpróbálnának mindent hogy mégse kerüljön be a vereség mert ez a meccs nem ért.. Conor lehet nagyot üt de ez önamgában nem sokat ér, profi ökölvívók nem tudták igazán eltalálni majd pont Conor tudná? Bár ha Maidana módon boxolna tulakodva piszkosan lehet beakadna egy ütés, félő hogy ez elindíthat egy lavinát és több hasonló meccset látunk majd a jövőben...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-17 18:45:45

@dondannyboy: Sajnos az a baj, hogy utólag mindegy lesz mikor vállalta be, hisz ott van a rekordjában és x év múlva csak ez számít majd. Amúgy meg én azt merem mondani, hogy ha 1-2 ellenfelét előbb vállalja be Floyd akkor is megverte volna őket, mert volt annyival jobb és nyert annyira nagy flénnyel, hogy ezt ki merem következtetni. De ez csak az én véleményem.

Tyson-McBride akkoriban az egyik legnagyobb csalódás volt nekem. Imádtam Tysont az egyik kedvencem volt, de az már más tészta. Ott Mike ki volt égve, túl volt már gyurva stb...
Floyd ellenfeleinél ennyire leamortizált állapotról nem beszélhetünk. Hatton veretlen volt pl, Corrales, Gatti is eléggé csúcsközelben voltak. De La Hoya sem volt annyira lent mint Mike (bár kicsit már túl a zeniten akkor). Akit nagyon felemlegetnek sokan az Mosley és Pac. De szerintem őket korábban is verte volna, nyílván szorosabban. De sokan mikor azt mondják, hogy Pac ennyit és annyit kopott a Floyd meccsig elfelejtik, hogy bizony Floyd is kopott.
Én nem akarom ezzel őt védeni. Szzerettem a bunyóját, elismerem őt nagyon, de ez a McGregor meccs és az 50-0- kísérlet nem kéne.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-17 17:43:03

@Tom Cormie: Hehe. Egyszer azt kérdezte tőlünk Mérő László, hogy kinek adnánk több esélyt, egy bokszolónak vagy egy birkózónak (kötetlen szabályrendszerben)? Ez nem volt nehéz kérdés. Utána megkérdezte, hogy egy birkózónak vagy egy dzsúdósnak? Ez már fogósabb volt. Szóval azóta tudom azt, amit leírtál ;)

    2017-03-17 16:51:11

@Hatton: Maradjunk annyiban, hogy Bacskai Benjit sokan nem tudnák megverni ökölvívó szabályrendszerben.. :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-17 15:12:02

@GGG: Igazad van. Viszont Te ütőerő fejlesztést írtál, ezért reagáltam rá. Meccsen viszont már nincs ütőerő fejlesztés :)
Amúgy nem hinném, hogy Connor esetében ez túl sokat számítana, hogy itt tudja, hogy nincs rúgás és földharc, ezért jobban beleállna és nagyobbat ütne. Ufc-ben nem számít rossznak a keze, és itt most csak bokszra kell koncentrálnia, de ettől még nem lesz igazán sem technikásabb sem nagyobb ütő.

» leibigabi   válasz erre
    2017-03-17 14:40:06

@GGG: Mindig az a sporttárs van előnyben, akinek a szabályrendszerében a mérkőzést rendezik. Mi Judosok, párszor edzettünk együtt a birkózókkal. "Gatyában" esélyünk sem volt ellenük földharcban, de amikor felvették a Judogit, megfordult a képlet. Nekünk szokatlan és idegen volt csupasz felsőtestet fogni, nekik halálos volt, hogy kabátot és hajtókát fogtunk, amikor beöltöztek.

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-03-17 14:31:59

@leibigabi: Tényleg tökjó, amit írtál, de utólag belegondolva, picit másra gondoltam. Az ütés kivitelezésekor (meccsen) jobban bele tudja-e adni az ember az erejét az ütésbe, ha tudja, hogy bizonyos módokon nem támadhatják.

    2017-03-17 14:23:58

@leibigabi: Köszi ;)

    2017-03-17 14:13:41

@GGG: "Lehet, hogy most butaságot írok, de jobban lehet ütőerőt fejleszteni, beleállni, stb., hogyha az ember tudja, hogy rúgásra, földrevitelre nem számíthat közben. "

A klasszikus boksz ütésekhez az ütőerőt az ufc-sek is ugyanolyan gyakorlatokkal fejlesztik, mint a bokszolók, így közben azoknál a gyakorlatoknál nem kell számítania rúgásra v. földrevitelre. Viszont a bokszolóknak mivel nem gyakorolnak rúgni és földharcra sem készülnek, ezért sokkal több idejük marad az ütéseik fejlesztésére.

» leibigabi   válasz erre
    2017-03-17 14:07:49

Golovkin vs. Canelo - MINEK AZ????

Mayweather vs. McGregor - EZAZ!!!!!

Istenem. :(

    2017-03-17 14:00:14

@Romsy: Igen, nyilván ez egy fontos szempont, ami megkülönböztet egy bokszolót egy UFC-stől :)

Lehet, hogy most butaságot írok, de jobban lehet ütőerőt fejleszteni, beleállni, stb., hogyha az ember tudja, hogy rúgásra, földrevitelre nem számíthat közben.

Szintén lehet, hogy furi lesz, de azt is gondolom, hogy azért könnyebb kiütni egy UFC-st McGregornak, mert ő nem cask az ütésre figyel (még akkor is, ha McGregor egyértelműen legerősebb fegyvere az ütés), hanem minden egyébre (ne rúgják meg, ne vigyék folder, stb. Több mindenre figyelni sokkal több mentális energiát von el. Ha csak az ütésre kell majd figyelnie Floydnak (aki a védekezés nagymestere), hááááát.... ha finoman akarok fogalmazni, akkor kevés a valószínűsége, hogy betalál az a balos :S

    2017-03-17 13:56:07

Conor McGregor Bacskai Benjit sem tudná megverni boksz szabályrendszerben. Vicc hogy egy ilyen párosításról még beszélünk is egyáltalán.

» Hatton   válasz erre
    2017-03-17 13:53:03

@foreman99: "(mindegy mikor, megtette)" barimira nem. Ezek szerint akkor kevin mcbride jobb ökölvivó mint tyson??

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-17 13:49:39

@Kane: nem lehet mindenki leonard van aki testőrök mögül kiaabállja i am the best ever.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-17 13:47:38

@Romsy: Boxtudásban mégjobban elmarad. Bohóckodás ez az egész, Mayweather pedig szánalmas hogy ilyeneket bevállal. Lejáratja a sportágat és cirkuszt csinál belőle.

    2017-03-17 13:39:59

@GGG: én most nem ilyesmikre gondoltam, hanem szerintem pl Canelohoz képest a fasorban sincs ütőerő szempontjából, pedig hasonló méret a kettő.

    2017-03-17 13:34:03

@Chico: Az én TBE-m három éves inaktivitását törte meg hogy kiálljon a két súllyal felette regnáló világbajnokkal, aki a súlycsoportja történelmének szerintem legjobbja volt...:) Floyd meg visszatér egy iszonyat szánalmas bohóckodásra valaki ellen aki bokszolni sem tud. Ide "fejlődött" a sportág...

    2017-03-17 13:31:07

Ez tényleg hír?

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-03-17 13:19:45

@deontay: Azért lenne kárörömöm, mert valóban nem méltó "kihívás" egy rekorddöntéshez. Tudom, hogy nem nekem jött a kérdés...

    2017-03-17 13:15:38

Közben mayweather a csecsen tömeggyilkos főgangstával és gyerekeivel bratyizik annak palotájában (kadyrov - putyin áldásából csecsenföld helytartója)
Gusztustalan. Tényleg nagy lehet a baj, ha már ennyire kell a pénz.

www bloodyelbow com/2017/3/16/14951916/floyd-mayweather-meets-with-chechen-dictator-ramzan-kadyrov-boxing-mma-news

    2017-03-17 13:10:19

@Chico: Miért lenne jó ha egy ilyen amatőr szintű "boxoló" verné meg Floydot?

» deontay   válasz erre
    2017-03-17 13:10:05

A minap elv Floyd azt mondta, hogy HA lesz meccs akkor azaz 50-0-ért fog menni. Én nagyon szerettem Mayweather stlusát, egy legenda, akinek olyan névsora van, ami nem mindennapi. Kiállt mindenkivel, aki számít (mindegy mikor, megtette) és megverte őket! Az utolsó Berto meccsre sem háborodtam fel, hisz levezetésnek egy ilyen karrier után egy kétszeres váltósúlyú világbajnok ellen szerintem nem volt annyira ultragáz.
Viszont HA McGregor ellen éri el ezt az 50-et, akkor azért én is csalódott leszek.
Ez nem több, mint egy nagy gála meccs (mint a Big Show meccs is volt) és ezt úgy is kéne kezelni.
McGregor a saját sportjában szintén nem egy kutyaűtő. UFC-ben történelmet írt és ott nagyon is jó! Van is még pár éve a csúcson. Viszont az ökölvívás az más tészta. Nagyobb 12Oz-s kesztyűkkel kell ütni, amivel akaratlanul is tompább lesz az a borzasztó kemény ütés... és hát nem kell magyarázni, hogy Floyd mennyivel előrébb van technikai téren.
Megnézné mindenki (én is) hisz egy látványosság, de azért mégse örülnék ha beleszámítana a rekordjába. Kicsit olyasmi, mint annó a Muhammad Ali vs. Antonio Inoki mecs, bár ott ugye nem csak sima boksz ütés lehetett.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-17 12:24:20

@Romsy: Én is ezt gondolom. Akármikor is egy "kevert sportágból" vagy "rokon sportágból" pl. északi összetett sízes (síugrás + sífutás), rallisok túraautóban, stb. alulmaradtak az aktuális bajnokkal szemben. Egy világbajnokságra emlékszem, ahol a biatlonisták (Lars Berger és Ole Einar Bjoerndalen) indultak a sífutó vébén és Lars Berger nyert, mert korábban indult indult, mint a sztárok és közben leesett a hó és lelassult a pálya. Ez kb. a lucky punch kategória a bokszban...

    2017-03-17 12:23:46

Connor "borzasztó kemény" ütése nem hiszem, hogy bokszban megállná a helyét.

    2017-03-17 12:15:20

Komolyan ennyi embert érdekel ez a meccs, hogy dollármilliókon kell ezeknek vitatkozniuk? Én egy szaros forintot nem adnék ezért a meccsért! Ha annyira bunyózni akarnak intézzék el egymás között a hátsó kertben...

» Dr Evil   válasz erre
    2017-03-17 12:14:55

Röhögnék,ha Conor bekalimpászna egy olyat amitől Mayweather kifeküdne. 49-1 lenne a rekordja a mű TBE-nek. :)

    2017-03-17 12:08:27
Ugrás az oldal tetejére