×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Johnathon Banks, a korábbi ökölvívó, illetve jelenleg Wladimir 2017-03-16 09:53:10 https://www.profiboksz.hu/2017/03/16/klitschko-edzoje-szerint-jacobs-nehezebb-falat-mint-canelo-ggg-nek/

Klitschko edzője szerint Jacobs nehezebb falat, mint Canelo GGG-nek

Johnathon Banks, a korábbi ökölvívó, illetve jelenleg Wladimir Klitschko edzőjeként tevékenykedő szakember úgy gondolja, hogy a hétvégén sorra kerülő találkozón Gennady Golovkinnak nehezebb dolga lesz Daniel Jacobs ellen, mintha Canelo Alvarez lenne az ellenfele. Banks szerint Jacobs egy nagyon jó ökölvívó és naturális középsúlyú, míg Alvarez esetén ez nem feltétlenül igaz: "Mindenekelőtt jegyezzük meg, hogy Jacobs lesz Golovkin valaha volt legjobb, legkeményebb és legerősebb ellenfele. Eddigi karriere legnagyobb feladata következik. Méretben ugyanakkora, mint ő, de gyors, ügyes és jól képzett is. Nyilván ütőerőben Golovkinnál van az előny, de Jacobs is igen keményen üt. Ha szigorúan a számokat nézzük, nem hiszem, hogy Jacobs van olyan ütő, mint Golovkin, de igazából minek is kellene akkorát ütnie, ha így is megvan a KO ereje? Ha GGG túljut Jacobson, akkor nem lesz gondja Canelo Alvarezzel. Jacobs szerintem keményebb, mint Canelo és ő a nehezebb feladat. Ezzel egyáltalán nem akarok rosszat mondani Caneloról, hiszen ő is világklasszis bokszoló, de Jacobs igazi középsúlyú, amit Caneloról nem mondhatunk el."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Most a ringben nem úgy fog kinézni, mint egy igazi félnehézsúlyú, ebben biztos vagyok.

    2017-03-18 09:57:49

Kivételesen egyetértek Klitschko edzőjével. Jacobs igazi középsúlyú, Canelo pedig igazi nagyközépsúlyú. A GBP üdvöskéje viszont lehet, hogy mellényúlt, mert Kiscsávez viszont igazi félnehézsúlyú...

» bandi1115   válasz erre
    2017-03-17 09:30:25

@Ultrasberry1990: Szerintem az elő meccsek is egész jók lesznek. Én mondjuk kedvelem Gonzalez stílusát így engem ő is érdekel akár még Lee is érdekes lehet, de persze mindenki a főmeccsre kíváncsi leginkább. Ha 2-kor végzel szerintem ezeket mind látni fogod :)

» foreman99   válasz erre
    2017-03-17 09:11:22

@foreman99: Köszönöm a segítséget . Na azért bebiztosítom én a munkám végét 2 órára így látom az összes meccset hátha lesz még valami gyöngyszem . Pl Chocolatitot nagyon látni akarom és bár az ellenfele is egész jó KO aránnyal rendelkezik de ahogy látom az egyetlen nagy név ellen ki is kapott ( Cuadras ) . De lesz itt Andy Lee és a veretlen Ryan Martin is :P

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-17 05:01:36

@csakegybarom: Pirog - Ishida 12 menet

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-16 22:30:20

Ismét egy érdekesség - következtetni nem érdemes belőle - de az esélyeket valamiképp talán tükrözheti, ha nem nézzük a stílusokat meg azt hogy kinek mi fekszik. Következtetni nem szabad.

Pirog mérkőzött Jacobssal és kiütötte őt /TKo/. Pirog mérkőzött Nobuhiro Ishidával, ami végigment. Golovkin is mérkőzött Ishidával és az első negyedben durván kiütötte őt.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-16 22:29:10

@Kane: A Trout meccs jó példa.
https://www.youtube.com/watch?...
De én úgy emlékszem Trout még több jabbel talált. Most hogy csak beletekertem, is ez jött le nekem, persze a tévedés jogát fenntartom mert nem néztem újra az egész meccset. Bár mondjuk a compubox (ami azért sokszor csalóka) is alátámasztani látszik, hogy pont Trot jabjei azok amik jobban ültek:
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
Több mint kétszer annyi jabet indított Trout (416/207 - vagyis próbálta felmérni és távol tartani mikor lehetett Alvarezt) és kétszer annyit is talált (59/28, vagyis a találati hatékonyságuk kb. azonos volt).
Csakhogy Alvarez a jabeket ha jól emlékszem itgt is arra használta hogy duplával lehetőleg bevesse magát közelre (ami ritkán sikerült azért, mert elég szoros meccs volt), míg Trout ténylegesen távoltartásra. De sem hatékonyságban, sem romboló erőben nem érték el szerintem egyikük sem Golo jabjeit.
Alvarez amúgy szerintem középtávból azért szeret indítani, mert akkor könnyen beléphet közelre a testütésekhez és test-fej kombókhoz;)
Szvsz ha okosan bokszol Golo, ezt eléggé meg tudná akadályozni a távoltartással, ami azért elveszi az ember kedvét ha a jabek olyan erősek és pontosak mint Lemieuy ellen voltak pld.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-16 19:14:29

@Kane: Lemieux sehogy nem lesz alkalmazva Alvareznél. Nagy kockázat.

    2017-03-16 16:36:41

@csiga: Nem biztos, Canelo alkalmazta Stevens-t sparring partnerként és elvileg mindig hatalmas veréseket kapott az amerikai, tisztában van vele hogy nem túl jó bokszoló. Mondjuk veszélyt jelent kevés pénzért viszonylag, szóval offos:(

    2017-03-16 16:06:27

@Totti: Lemieux kizárta magát a lehetséges ellenfelek közül Alvareznél. Talán akkor jöhetett volna szóba, ha 10 menetet bokszol Stevens-szel, de így?

    2017-03-16 15:57:43

@Galamb: Én nem tudom kire tennék, Jacobs több skillel rendelkezik, de biztos hogy nem bírná ki ha Lemieux betalálna, a védekezése meg nem világklasszis és abban sem vagyok biztos hogy van ereje feltartóztatni a kanadait. Ha büszkeségből leállna vele hirigelni abba biztos bele tudna verni Lemieux az pedig a meccs végét jelentené.

    2017-03-16 15:45:26

Amint lentebb is írtam, nem vagyok biztos, hogy Jacobs jobb, mint Lemieux.
Ha esetleg így van, akkor az se biztos, hogy GGG eddigi legnehezebb meccse következik.

Szerintem a Jacobs-Lemieux meccsnek erős ki-ki színe lenne, sőt lehet ha a kanadai-franciára voksolnék. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-03-16 15:34:15

@Peacock: Érdekes felvetés, pár dologgal nem értek egyet. Canelo a nagyváltós meccsein amikor szüksége volt rá, pl Trout ellen, nagyon jó jabeket ütött, félelmetes robbanékonysággal. Erő nem tudom mennyi volt benne, de gyorsnak gyors volt nagyon. Emellett szerintem Alvarez középtávból dolgozik a legjobban, viszont Golovkin vadászterülete is főleg ez, aki rendkívül furcsa, sokszor teljesen ismeretlen technikákat is tud alkalmazni, amik hatékonyak, az ütőerejével párosulva pedig gyilkosak. Canelonak szerintem nagyon kemény testütésekkel kéne operálnia Golovkin ellen, de akkor meg szabadon marad a feje, vagyis rendkívül veszélyes gameplan lenne, de az egyetlen is ami győzelemre vezethetné a mexikóit.

    2017-03-16 15:08:38

Hát, nem tudom. Jacobsot szvsz könnyebb legyőznie Golovkinnak de nagyobb az esélye is hogy kikap tőle - merthogy a 0-nál minden nagyobb, és Alvarez egyelőre nem áll ki;)
Komolyra fordítva: én valamiért bízom benne hogy idén már összejön a meccsük. (Ebbe persze Jacobs és Chavez is beleszólhat, nemcsak DLH).
Összességében amúgy Alvarezt jobb ökölvívónak tartom, szerintem egy jó meccsen de legyőzné Jacobst. Golovkin ellen viszont a stílusok kiegyenlítik ezt a relatív Alvarez fölényt, mert a kazah ellen lábon olyan statikusan bokszolni mint azt Canelo teszi, eléggé rossz ómen (Golovkin jabjei erősek, gyorsak és rombolók ha sokat talál vele). Könnyen ki lehet jabelve ha a kazah taktikusan áll hozzá és nem tudnak valami újat előhúzni a kalapból (Alvareznek a hajlított karú ütések az erősségei ráadásul, vagyis egy jabpárbaj is valószínűtlen).
Jacobs ellenben mozgékonyabb, kifejezetten táncoslábú a ringben. Alvarez szerintem őt megoldaná (mert beugrásokkal operál és nem jabel annyit az amerikai, jó eséllyel ezért közbe lenne verve jópárszor). Jacobs jó lábmunkája azonban Golovkinnak okozhat gondot, őt nem lesz olyan könnyű feltartó ütésekkel lebontani mint Lemieuxot (közbeverésekben és közeli kombinációkban pedig Alvarez kicsit jobb mint Golo, aki több stílust tud mesterien váltogatni ellenben Alvarez a közeli belharc mestere).
Első blikkre azért jó meccs lesz ez:)

» Peacock   válasz erre
    2017-03-16 14:56:55

@foreman99: akkor sem, a fomeccs adott idore kezdodik mindig

» fixpont   válasz erre
    2017-03-16 14:05:34

@Ultrasberry1990: Szerintem úgy kb reggel 5 órakkor. Előbb nem hiszem, persze ha mindenki kiüt mindenkit akkor lehet :P

» foreman99   válasz erre
    2017-03-16 13:40:44

Szerintetek kb hány óra felé fog jönni a főmeccs ?
Tudom előre így hülye kérdés de éjszakázok szombaton és így ütemezném a munkámat , hogy végezzek addigra :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-16 13:28:26

@ogreface: Ja, értem. Jogos. Akkor "sértődik meg", ha kifizetik :)

» bandi78   válasz erre
    2017-03-16 13:14:21

@northpaw: Én is erre céloztam. Cserébe mínuszokat kaptam. Pedig én nem bántani akarom Canelo-t, csak egyszerűen én nem értem mire alapozzák egyesek azt a feltevést, hogy Canelo mindenkit verne középsúlyban. Lemieux, Jacobs, Charlo testvérek? Szerintem mindegyikkel erősen ki-ki meccset vívna. Nem azt mondom, hogy nem nyerne, de azért szerintem közel sem biztos ennyire. Nagyon bízom benne, hogy egy Lemieux elleni meccs összejön. Most a kanadai bejelentkezett, sokkal többet ő már nem tud tenni az ügy érdekében.

    2017-03-16 13:04:32

@Totti: Alvarez eddigi legnagyobb darab ellenfele Erislandy Lara volt, akitől számos néző/szakértő szerint csak papíron nyert, a valóságban nem.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-16 12:19:55

@gulogulo: Nem értelek titeket. Hogyan lehetek ebben ennyire biztosak? Canelo még az életben nem küzdött ekkora emberrel, mint Jackobs. Õ igazi középsúlyú. Canelo-t még egy középsúlyú ellen sem láthattuk. Az ütésállóságát sem tudom, hogy miből ítélitek meg. Õ itt középsúlyban még életlében nem bokszolt. Várjunk még addig szerintem.

    2017-03-16 12:00:00

Canelo elintézné Jacobst. Ha már itt tartunk. ☺

» gulogulo   válasz erre
    2017-03-16 11:55:54

"Jacobs igazi középsúlyú, amit Caneloról nem mondhatunk el."

Ezzel egyetértek. Szerintem Canela egy nagyközépsúlyú bunyós akit a mérlegelésekre a sok tiltott szerek segítségével leaszalnak nagyváltósúlyúnak. Aztán a tiltott szerek segítségével másnapra visszatöltenek nagyközépsúlyúnak. De neki szabad mert Õ egyenlőbb az egyenlőknél. Undorító...

    2017-03-16 11:53:57

Vöröskét jobbnak tartom Jacobsnál!Kompletteb technikásabb,ütésállóbb!Mondjuk lábon elég lassú,de összegezve nem egy kávéház a két harcos!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-16 11:52:07

@bandi78: Szerintem a "piszkálás" csak akkor működik, ha azt vastag bankókötegekkel együtt teszik. Minden egyes "csicska, gyáva, senki" és egyéb jelző mellé oda kell rakni egy köteg pénzt, csak lesz a végén egy olyan összeg, amiért már érdemes megsértődni. ;-)

» ogreface   válasz erre
    2017-03-16 11:30:13

@picker: Johnathon Banks-nek aztán rohadt fontos, hogy sokan előfizessenek erre a meccsre...

    2017-03-16 11:15:07

Néha szakemberektől is lehet balgaságokat hallani.
Nem első eset.

Mellesleg talán valóban Jacobs lesz az eddigi legjobb ellenfele (bár egy Lemieux - Jacobs meccset szívesen megnéznék s nem lenne egyértelmű tippem), viszont szerintem Canelo azért "más tészta"...

» Galamb   válasz erre
    2017-03-16 11:14:36

@bandi78: Szerintem nem érdekli és nincs is szüksége egy Golovkin elleni meccsre,vagy ha van is,a gazdái nem engedik oda.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 11:06:13

@picker: Meg nem árt piszkálni Canelót, hátha egyszer megjön a bátorsága.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-16 10:53:27

Kell a hype a meccshez és hogy elhiggyék az emberek hogy Jacobsnak fikarcnyi esélye lehet.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 10:49:42

@Untouchable: masik hatranya a labmunka, nagyon statikus

» fixpont   válasz erre
    2017-03-16 10:37:50

Alvarez egyetlen számottevő hátránya, hogy ringsúlyban magánál kisebb ellenfelekhez van szokva. Más kérdés, hogy melyikük mennyire bírja a pofont; Jacobs álla nem éppen híres.

» Untouchable   válasz erre
    2017-03-16 10:28:54

@Dr Evil: Alvarez kisebb mint Jacobs ha a fizikai paramétereket vesszük alapul, nem a súlyt. De lehet hogy súlyban is nagyobb.

    2017-03-16 10:19:38

Szerintem Alaverez van legalább akkora mint Jacobs és jobb bunyós is a mexikói.
Ettől függetlenül, tényleg kemény ellenfél Golovkinnak.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-03-16 10:07:47
Ugrás az oldal tetejére