×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Miután az Amir Khan ellen tervezett összecsapás - a befektetők meghátrálása, 2017-03-16 09:50:06 https://www.profiboksz.hu/2017/03/16/arum-megint-jeff-hornt-ajanlgatja-pacquiaonak/

Arum megint Jeff Hornt ajánlgatja Pacquiaonak

Miután az Amir Khan ellen tervezett összecsapás - a befektetők meghátrálása, vagy inkább valótlansága miatt - szétesett, Bob Arum ismét visszatért a kezdővonalra és felajánlotta védencének, Manny Pacquiaonak, hogy mérkőzzön meg júliusban Jeff Hornnal Ausztráliában. Mint ismert, Pacquiaonak - Horn ismeretlensége miatt - korábban sem tetszett az ötlet, ezért indított szavazást közösségi oldalán és kezdte el úgymond privát úton szervezgetni a Khan elleni találkozót. A Top Rank vezér szerint a labda most Pacquiao oldalán pattog: "A Hornnal való megegyezés be van tárazva, remélhetőleg júliusra össze tudjuk hozni. Most Pacquiaon áll, vagy bukik a dolog, várom a válaszát. Lehet, hogy inkább kihagyja a dolgot és év végén kiáll egy amerikai ellenféllel, aki Broner, vagy Terence Crawford lehet."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"Arum megint Jeff Hornt ajánlgatja Pacquiaonak". Kár. Legyen inkább most Mr. "The Problem Mayweather felhígított változata vagyok" Broner. Õt már úgyis régen láttam feküdni. De ezt a Hornt ne már, könyörgöm!!!

» bandi1115   válasz erre
    2017-03-17 09:25:43

@cenzura: "Ha Pac nyer az ellenfél sérült,zavart,rokkan t volt....bla bla bla "

NEm az nem Pac, az Bellew! :)

De kopik Pac fura is lenne ,ha negyvenhez közel nem romlana a teljesítménye és ezzel párhuzamosan szerintem az ellenfelei minősége is. Csak ezek egész jól csengő nevek a divatdrukkereknek akik felé igazából szól az egész profiboksz manapság és ezért még mindig lehet egy bizonyos szinten éltetni a legendát.

    2017-03-17 08:44:17

@sziporka: Ja persze:))))))
Ha Pac nyer az ellenfél sérült,zavart,rokkant volt....bla bla bla
Ilyen nehéz elfogadni,hogy még mindig megverne bárkit a "nyugger"?

» cenzura   válasz erre
    2017-03-17 07:18:11

Hülye ez az Arum.Pacman úgysem lesz haknikirály annyi beleszólása bőven van.
Valaki ebben az óceániai térségben nagyon lapátolja a pénzt a bunyóba.Ha jól emlékszem Parkert is megvette Arum kilóra.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-17 07:14:58

Szerintem Pacman még most is megverne mindenkit a súlycsoportjaban.Thurmant és ugy gondolom Crawfordot is.En mondjuk szivesen megnézném Canelo ellen.Nagy név mindkettő,azaz nagy pénz,és ha kikap sincs nagy baj mert canelo sokkal nagyobb.Többet keresne ezzel a meccsel mint Thurmann Crawford Brook 3-assal.Sok ideje nincs már a bokszban neki es azt gondolom hogy az ilyen meccsért érdemes visszatérni.Horn ellen nem adnám a nevem és még lóvé sincs benne,ezt mutatták az elmúlt meccsek számai is.

» hszabi   válasz erre
    2017-03-17 04:28:20

@picker: Egyetértek, nem éri meg ilyen ellenfelek ellen visszatérni, tiszta szégyen úgy ahogy van, de sajnos lehet hogy anyagi gondjai vannak és kell neki az 5 millio is, akkor lehet elmegy ausztráliába és ha Horn nem rossz akkor akár el is csalhatják a meccset. Én biztos nem mennék el a helyében és elküldeném Arumot valahova... Van más ellenfél mint opcio ha a pénz kell, ha meg nem akkor maradjon otthon, vagy kérjen tanácsot hogyan kell lopni otthon mint senátor, mindenki azt csinálja...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-16 19:47:42

Szerintem még mindig feladná a leckét bármelyik fiatalnak

    2017-03-16 18:44:33

"Lehet, hogy inkább kihagyja a dolgot és év végén kiáll egy amerikai ellenféllel, aki Broner, vagy Terence Crawford lehet..."

akkor én azt mondanám hogy hagyja ki...

» leslie   válasz erre
    2017-03-16 16:39:43

@picker: Nem lenne etikus, de sajnos ma már nagyon is reális forgatókönyv. Én még a visszatérésnél írtam, hogy nekem már a Vargas ellen tér vissza dolog sem tetszett, de azt még lehetett magyarázni a bajnoki cím visszaszerzésével... aztán mikor képbe jött Horn mondtam én is, hogy jobb lenne abbahagyni. Az a baj, hogy Thurman, Garcia, Brook stb meccseket nem fog neki engedni Arum még ha akarná sem. Horn-ok ellen meg tényleg csak azért nézik meg mert jó látni őt még a szurkolóknak, de enm azért mert izgalmas jó meccs lenne és ez szomorú. Régen pont azért nézte az embert Pac-et mert mondjuk tudtuk, hogy Marquezzel bokszolhat 10x is akkor is izgalmas lesz. Sajnos ma már valahol egy termék lett Pac-ből.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-16 13:31:48

@fixpont: Hát kb igen,ez már méltatlan az ő pályafutásához.
Nem beszélve arról ha Horn kiterítené a filippínót,az mekkora szégyen lenne.
Valami gáz lehet Pac háza táján ha ilyen meccseket még bevállal.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 13:17:06

@picker: Meg nyugdijba menni is meltobb mint egy Jeff Horn meccs, ez kb arconkopes.

» fixpont   válasz erre
    2017-03-16 13:12:09

@foreman99: Egyértelműen az öreg mondja meg kit hogy mivel,mikor,megvan a magához való esze,ez sosem volt kérdés,sokan szidják mert a promóter-szurkoló kontakt mindig is hálátlan feladat volt,de hát nyilván sokat köszönhetünk neki ami a meccseket illeti az évtizedek során.
Én személy szerint Pac nyugdíjba menetele mellett kardoskodtam mindig is így nekem tökmindegy ma már kivel bokszol,a Crawforddal való pár év múlva történő levágatását pedig nem tartom etikusnak,már ha tényleg nem csak egy termékként,eladni való áruként tekint Arum Pac-ra.
Bár valószínűleg igen.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 12:55:08

@picker: Igen ebből a szempontból anyagilag ott Arum is járhatott volna sokkal jobban, de félek hogy ő már semmilyen esetleges két esélyes meccsbe nem akarja betenni Pac-et... végülis a sok kicsi biztossal is nyerhet annyit, mint egy naggyal ahol a kockázat is nagyobb. Illetve szerintem tervei vannak az ausztráliai piaccal is.
Neki mindig kell (ahogy a legtöbb promóciónak) húzóember. Ilyen a GBP-nél Canelo és ilyen volt a Top Ranknél Pacquiao. Most, hogy Pac megy kifelé arra még jó neki, hogy "kockázat nélküli" meccseken sok kis pénzt kivegyen belőle, új helyszínekre vigye (pl Ausztrália vagy akár majd Új-Zéland) és ezzel népszerűsítse a promóciót és az ökölvívást. Aztán 2018 környékén összehozni Crawforddal mert ő lesz a Top Rank következő húzója. Noha 1 milli előfizetőt meg sem közelíthetnek a fél millió körüli akár reális is lehet... ami ma már jónak számít. És HA Crawford verné Pac-et szerintem szépen nőne a népszerűsége... 40+ év ide vagy oda. Viszont tavaly vagy az idei év első felében kockázatosabb lett volna ezt összehozni, mert Pac-nek most még elég jó győzelmi esélyei vannak. Egy szó mint száz ugyis az lesz, amit Arum mond.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-16 12:38:52

@sziporka: A minap azt nyilatkozta, hogy célja a Brook-Spence győztese vagy Thurman, Pacquiao... rögtön az jutott eszembe, hogy Arum képes és novemberre összehozza a 4. Pac-Bradleyt... nem az két nagyon jó ökölvívó, jobb is lenne mint Horn de mégsem úgy nézném meg, hogy na ezt mennyire vártam.
A kopás dologban lehet valami, bár hozzátenném, hogy a 3. meccsen maga Pac is nagyon jó volt (az utóbbi évek formáját nézve).

» foreman99   válasz erre
    2017-03-16 12:31:51

@Chico: Szerintem is így van. A 3. meccsen Bradley nagyon gyenge volt. Magához képest is. Nem tetszett a bunyója, ötlettelen volt. A második meccsükön ezerszer jobban bunyózott, az egy szoros meccs volt. Ahhoz képest teljesen lejtmenetben van Tim. Szerintem neki mentálisan vannak gondjai, nem lepődnék meg, ha ez (is) oka lenne, hogy jó régóta nem láttuk bunyózni.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-16 12:21:33

@Totti: Szerintem Pac a Mosley meccs óta lejtmenetben van. Bradley is a második Pac meccs óta nem igazán állt ki csak B kategóriás bunyósokkal és emiatt lehet sokaknak ez megtévesztő. Szerintem Õ is kifelé tart egy ideje. Ilyen Chaves Vargas Rios elleni teljesítményéből nekem az jött le, hogy már ő is távolodik a csúcsformától. Van akinél ez hirtelen következik be, nagyon látványosan és van akiknél lassabban ezért nehezebb felismerni. A Bradley elleni harmadik meccsük üzletileg mindenképp tökéletes volt arra, hogy a legenda tovább éljen sokak szemében, de szerintem mindketten kopnak rendesen.

    2017-03-16 12:05:49

@Chico: Bármelyik mostani "sztárral" fel tudja venni a versenyt, ezt bizonyította Bradley ellen. Kérdés hogy még meddig?
De ha ilyen kretén módon intézik a dolgait, akkor ennek nem lesz jó vége.
Pac-el egyébként mindig is gond volt az, hogy nem egy eszes srác, és baromira kihasználják. Szerintem ő egy álomvilágban él. Egyébként nem is csodálom, az az imádat ami őt övezi otthon, szerintem feldolgozhatatlan. De ettől függetlenül ő nagyon messze van az üzletember jelzőtől.

Én elhiszem, hogy ő szeretne a legjobbakkal bunyózni még most is, csak sajnos nem nagyon tud érvényt szerezni az akaratának.

    2017-03-16 11:50:13

@Chico: "sokan még beleképzelgik, hogy Pac most is ilyen meg olyan szuper még mindig ,de ez nem így van."

Bradley 3?

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-03-16 11:38:56

Pacnek lefőtt a kávé ezért nem nagyon kapálózhat vagy azt teszi amit Arum mond vagy azt teszi amit Arum mond... Gondolom elkopott a sok pénz a sleppre ezért is térhetett vissza, rájött , hogy a politika nem fizet olyan jól. Szerintem Brook, Spence, Thurman , Garcia mind vernék ma már. Khan elleni meccsére viszont még kíváncsi is lettem volna. Ilyen Horn féle C kategóriás bunyósok ellen nem igazán érdekel. Vargas is egy gyenge B kategória, aztán ellene sem volt valami meggyőző persze sokan még beleképzelgik, hogy Pac most is ilyen meg olyan szuper még mindig ,de ez nem így van.

    2017-03-16 11:31:41

Lehet itt szavaztatni a közönséget, morgolódhat Pac, akkor is az lesz, amit Arum akar...

» ogreface   válasz erre
    2017-03-16 11:17:03

@foreman99: "Hornnak kisebb igényei vannak, mint Khannak Pac-nek se kell annyit adni Horn ellen, mint Khan ellen."

Khan ellen neki is több maradt volna,mert ugye ott nagyobb lett volna a kalap is,nem kicsivel,ezért szerintem ezt nem ő fúrta meg.
2019ben 42éves lesz Pac,nem gondolom hogy Crawford az ő hátán lépne fel a parnasszusra és lenne sztár,most sem mondanám annak,akkor meg főleg nem.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 10:59:10

elmondhatom hogy en mit ajanlok Arumnak? :D

» fixpont   válasz erre
    2017-03-16 10:36:11

ki tudja meddig szól a szerződése a Top Rankel, legutóbbi dátum 2016 vége volt, ha igaz akkor jobb ha más irányba mennek mert se Horn se Crawford nem érdekes opció, akivel boxolni kéne azokkal nem fog, Arum elmondta hogy Thurman ellen semmiképp nem viszi Pacet pedig 2 öv van nála. A mostani állapot egy jó indok lenne szakítani és felhívni mást akár Oscárt, lefogadom mindjárt összejönne Thurman meg Khan...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-16 10:26:43

Arum nagyon akarja ezt a Horn meccset. Azt se tartom elképzelhetetlennek, hogy megfurta a Khan dolgot. Hornnak kisebb igényei vannak, mint Khannak Pac-nek se kell annyit adni Horn ellen, mint Khan ellen... Nagy eséllyel hosszú évek után jöhet az első KO... Betőrnek az Ausztráliai piacra. Üzletileg értem én, hogy ez mennyire egy jó dolog lehet, de sportszakmailag szomorú.
Itt van egy még 40-hez közel is világklasszis Pac aki még így is lehet hogy a váltó legjobbja és ahelyett, hogy utolsó éveiben jó kis meccseket látnánk tőle Horn félékre pazarolja az idejét. Még mikor visszatért írtam, hogy szerintem Vargas szintű ellenfelei lesznek aztán 2018-2019 körül Arum levágatná az új sztárjával Crawforddal, aki addig védegeti a címeit, nyeri a meccseket aztán Pac ellen berobban. Én ezt látom valószínűnek.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-16 10:00:57
Ugrás az oldal tetejére