×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A tervek szerint április 29-én, New Yorkban, Long Islanden teszi kockára 2017-03-16 09:47:24 https://www.profiboksz.hu/2017/03/16/adonis-stevenson-vs-sean-monaghan-kovetkezhet/

Adonis Stevenson vs. Sean Monaghan következhet

A tervek szerint április 29-én, New Yorkban, Long Islanden teszi kockára legközelebb címét a WBC félnehézsúlyú bajnok Adonis Stevenson, ellenfele pedig a helyi Sean Monaghan lesz. A szervezet szabályai szerint Stevenson a következő mérkőzésén kötelező kihívójával, Eleider Alvarezzel kellene, hogy bokszoljon, de ő állítólag önként (nyilván néminemű anyagi viszonzással megtámogatva) vállalta, hogy félreáll és utat enged a kanadai bunyós szabadon választott mérkőzésének a 35 éves, veretlen ökölvívó ellen. Ezt az eljárást abban az esetben szokták alkalmazni, ha a világelső egy-egy címegyesítő meccsen, vagy nagyobb kaliberű ellenféllel szemben szándékozik ringbe lépni, de a kötelező címvédés megakadályozza ebben. Jelen esetben erről aligha lehet szó, hiszen Monaghan - noha veretlen - nem tartozik még az élvonalba sem és igazán nagy skalpot nem láthatunk 28 legyőzöttje között. Alvarez egyébként már 2015 novembere óta szerepel kötelező kihívóként a WBC-nél, de úgy fest, egyelőre továbbra is asszisztálnia kell ahhoz, hogy csapattársa, (mindkettőjük promótere Yvon Michel) Stevenson minél tovább magánál tarthassa a címet.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@schneider999: Hoppp, ezt az ötletet osztom... ifjabb Kovács Józsi még viszonylag olcsó, jó a ranglista helyezése és kemény. Ha Chickenson nem akar az élmenők közül választani, akkor Kokovác Jóska logikus választás lenne a visszavonulás felé vezető úton. Ha meg, nyer, akkor elmondhatja, hogy majd fele annyi idős, erős, feltörekvő, B-hop verő suhancot vert...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-03-17 20:31:01

Adonis Stevenson=? Kis kockázat, jó pénz, többnyire hurkatöltés, takarékos, na! Ütni azt tud, de kopik rendesen, nem véletlenül nem áll ki egyetlen valamire való normális kihívóval sem. Néha-néha megy az "Ide nekem az oroszlánt is" szöveg, de ezt már senki nem veszi komolyan. Főleg ő nem.

» bandi1115   válasz erre
    2017-03-17 09:34:43

@Moorer: Édes jó Istenem:)))))))
Mikor látod már be,hogy Stevenson évek óta haknizik?
Még mindig azt hiszed Stevenson adja el a legnagyobb meccset?
Kiírta magát a kis kerítő gyerek a sztoriból.
A Hopkinst kiütő Smith-szel ma nagyobb pénzt lehet csinálni. Pont ennyit érnek az övek,semmit.
Név nélkül kiütsz egy legendát és bingó megérkeztél. Ez amerika. A Kovalev-Smithben több pénz van mint a Kovalev-(kerítő)Stevensonban.
Nem tényező ma már Stevenson de nézd csak tovább a parasztvakító kanadai gálákat engem nem zavar csak Kovalevet ne húzzad már le a montreali mocsokba:)))))

» cenzura   válasz erre
    2017-03-17 07:08:12

@Moorer: "Stevenson ki is ütötte volna és ezzel tisztába volt ő is."

Ebből arra következtetek, hogy szerinted Stevenson jobb, mint Kovalev. Nos, ha ez neked Magyarországról ilyen evidens dolog, akkor nem értem, hogy Stevenson miért nem likvidálta csóri Kovalevet, mikor lehetősége lett volna rá, miután a szted beszari Hopkinsnak már nem lett volna sansza őt elkerülni, majd pedig a vénembert is kiszórta volna a ringből, és akkor ma nem lenne min vitatkoznunk. Miért nem így történt? Miért került Stevenson olyan siralmas helyzetbe, hogy 1 db szerencsétlen övvel a derekán most annak a Kovalevnek kell szurkolnia, akivel anno nem akart megmérkőzni, mert ha ismét Ward nyer, aki ugye JayZ embere, esélye sincs a tehetsége alapján neki járó gigameccsre(promóteri összeférhetetlenség miatt) , ami megfelelő szakmai és anyagi elismerést is hozna neki. Ha szerencséje van, és Kova nyeri a visszavágót, kuncsoroghat egy lehetőségért, ha pedig nem, akkor sajnos így járt, mert ő is max egy lábjegyzet lesz a félnehézsúly történetében, mint pl Michalczewski, és csak boxfanok egy kis rétege fogja nosztalgiázva felemlegetni, hogy Stevenson talán meg tudta volna oldani a korszak igazi nagyjait.

Értem én, hogy köszöni szépen és jól elvan a Haymon féle csöveseket verek jó pénzért buliban, csakhát elvileg a küzdősportok királyának, - amit mind ennyire szeretünk - egyáltalán nem szabadna, hogy ilyen aspektusa is legyen, merthát nagy kár Stevensonért, úgy gondolom, hogy többre lenne hivatott mint amit elért, el fog érni.

Ja és persze vesszen Haymon.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-03-17 00:28:05

Az egyik kedvenc sorozatomból idéznék: (Califorgia)
Noble in thougt, weak in action, something has to change, something has to give.
undorító wilder is és Stevenson is. Megalkudnak, hogy jó pénzt keresnek, még így is feltételezem, nem veretik szét a fejüket, mert azért gondolom Kovalevnél nem csak az van, hogy veszít ellene, hanem agyrázkódás, vagy úgy jár neadjisten, mint Abdusalamov. És jogosan tartanak ettől az emberek, csak egyrészt, ne menjen boxolónak, de még ha boxol is, ráülni a világbajnoki övre, esélytelen emberek ellen kiállni, és hirdetni, hogy bárkivel bármikor kiállok, ez gusztustalan.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-03-16 23:49:17

Tűkön ülök.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-03-16 23:17:06

Alvarez mellett Joe Smith ellen is megnéztem volna Stevensont,azért nem rossz bunyós Smith jó felépítésú és elég jó tűzereje van,ott talán lenne esély is hogy eltávolítaná végleg a mezőnyből a kanadait.

» schneider999   válasz erre
    2017-03-16 23:10:02

Wilder kihívhatja a győztest (persze, csak ha Monaghan győz)! :-)

» Perkins   válasz erre
    2017-03-16 22:52:38

@Moorer: Szeretnék Én annyira képes lenni az Orosz ellen mint Õ volt!!!Írom ezt úgy, hogy nem lelkesedtem a Hóhér bunyójáért!!!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-16 20:55:33

@Kane: Láttuk hogy Kovalev ellen már semmire nem volt képes az öreg, Stevenson ki is ütötte volna és ezzel tisztába volt ő is.

» Moorer   válasz erre
    2017-03-16 20:22:12

@Moorer: Azt mikor említed meg hogy valójában Stevenson kerülte el Kovát?:) Már alig várom!

    2017-03-16 20:21:37

@Arcos Harcos: Akkoriban Stevensonban több pénz volt mint Kovalevben, ma már nem így van, bár ha megint kikap Wardtól akkor mehetnek a főnökasszonyával Haymonhoz kisírni egy meccset Stevenson ellen hogy legyen pénz.

» Moorer   válasz erre
    2017-03-16 20:18:52

@Moorer: Jaja mert Hopkins aztán sok embertől szarta össze magát:) Habár veled nem vitázok szívesen mert ha Stevensonról van szó, téged semmivel nem lehet meggyőzni...

    2017-03-16 20:06:35

@Moorer: Te vagy nagy tévedésben. Hopkins volt felháborodva, h Stevenson visszatáncolt, és így maradt Kovalev, akivel nagy érdeklődéssel övezett meccset tudott még csinálni. De most logikusan belegondolva, mi a faxért tárgyalt volna egyáltalán Stevensonnal, akit szted nehezebben verhetőnek tartott, ha Kovalev volt a cél? Ráadásul, ha már hinni kell vkinek, akkor inkàbb Hopkinsnál lehet az igazság, mert ha valaki, akkor ő az aki arról híres, hogy mindenkit bevállal, míg Stevensonra ezen attitűd ellenkezője a jellemző, lásd Kovalev előli menekvés.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-03-16 19:42:44

@Kane: Nagy tévedésben vagy pont hogy Hopkins kerülte ki Stevensont mert úgy gondolta Kovalev verhetőbb aztán jött a hidegzuhany.

» Moorer   válasz erre
    2017-03-16 19:07:54

Igen nem egy világverő ellenfél dehát ez a divat mostanság,mindenhol szinte, Golovkin váltósúlyúakkal bokszolgat Wilder a sokadik hajléktalant veri meg, de hát amég ezért fizetnek nekik addig ne is várjunk csak néhány évente talán egy jó meccset.

» Moorer   válasz erre
    2017-03-16 19:05:57

@Totti: Ne haragudj ezekre,inkább röhögd ki:)))))))
Buta,pénzéhes általában így jár.Nem látják a fától az erdőt.
Én örülök,hogy sok ilyen van mert nekem ennyivel kevesebb konkurencia:))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-03-16 17:45:37

Háháháhááá:))))))
Isten igazságot tett!
Stevensonnak lefőtt a kávé vonuljon vissza!
A félnehézsúly haknikirálya volt így fog megmaradni emlékeinkben.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-16 17:41:08

Nem lehet egyszerre valaki adonis meg jó üzletember is!:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-16 15:39:47

@fixpont: Meg Kovalev abban a szerencsés helyzetben van, hogy Klimas segít neki befektetni a pénzeit, meg abban is hogy nem egy idióta hedonista majom aki felél egy éven belül 5 millió dollárt. Most vette pár napja a második autóját életében, egy kb 30 millió forintos BMW-t, ami azért sok így kereső bunyóshoz mérten is elég szerény választás. Példának okáért Jennings egy 100 milliós Bentley-vel furikázik. Az a baj az amerikai bokszolók többségével hogy fogalmuk sincs hogy kell bánni a pénzel, ezért hamar felélik majd a következő meccsükön hisztiznek a nagyobb pénzért.

    2017-03-16 15:21:30

@fixpont: Most meg már mindegy ha megfeszül sem tehet többet.
Haymon rabigába hajtotta a fejét,ott nem lehet ugrálni.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 14:54:53

@picker: neki sem olyan jo, mert Kova mar legutobb joval tobbet keresett nala, es a Ward visszavagon is sokkal tobbet fog

» fixpont   válasz erre
    2017-03-16 14:37:57

@Dr Evil: Azt azért megértem hogy jó pénzért bokszol csak,ez neki jó,szurkolói szemmel nem,de ez ma már nem szempont.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 13:19:18

Úgy két éve még ezt nyilatkozta Stevenson Kovalevről:
"Nézzék meg a srácot, van három világbajnoki címe, mégis le merem fogadni, hogy félmillió dollárnál nem keres több pénzt. Ami engem illet, az utolsó meccsemen már 1 millió felett kerestem. Ez pedig úgy sikerült, hogy Al Haymon a menedzserem, aki mindent elintéz nekem. Õ a legjobb a szakmában."

Most meg lehet nézni hol tart ő és hol tart Kovalev! Ezzel a mentalitással és azzal, hogy teljesen Haymonra bízta magát elpocsékolt egy ígéretes karriert.
Kíváncsi lennék mennyit kap ez ellen a Monaghan ellen!

» Dr Evil   válasz erre
    2017-03-16 13:12:57

@sziporka: Haymon nem pénzel semmit, ő egy menedzser. Persze hogy megéri neki, minden egyes bunyósa meccspénzéből zsebretesz 10-20%-ot. Az már más kérdés, hogy a befektetőknek (Waddell & Reed) miért éri meg. De ők valószínűleg nem értenek a bokszhoz, ezt rábízzák Haymonra meg a promóterekre.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-16 12:33:39

@picker: Vannak még páran,de igen,igy is lehet nézni a népszerűséget:)

    2017-03-16 12:32:32

Nem vagyok bennfentes, nem látom a hátteret, de az érdekelne, hogy Haymonnak ez valóban megéri? Komolyan kérdezem, mert Stevenson és Wilder a top bunyósai közé tartoznak, és most ki a jó élet kíváncsi a hurkatöltéseikre??? Vagy a tv-s bevételekből annyi bejön neki, hogy ezt az egészet tudja pénzelni? Mert ugye nem csak a bunyósok gázsiját, a saját és az infrastruktúrája költségeit kell fizetnie, hanem lefizetni egy Alvarezt, hogy álljon félre, gondolom a WBC megkapja a sápját, ahogy a Povetkin esetben is... és emellett még profitot is gondolom zsebre akar tenni.

Tehát még egyszer: ez ilyen jól fizet neki? Ekkora a bevétele, mert én jelenleg csak a kiadási oldalát látom.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-16 12:18:15

@Binyu: Wilder sokkal népszerűbb,ha negatív értelemben is,látod nem győzöd minden cikknél felhozni a nevét,ha kell ha nem:))

» picker   válasz erre
    2017-03-16 12:07:01

@northpaw: Igazi balek. Akinek a tehetsége meglett volna, ahhoz hogy valóban nagy dolgokat érjen el. Ezekre az emberekre haragszom a legjobban.

    2017-03-16 11:54:13

@HunFighter: Saját magának köszönhetően. Senki sem kényszerítette arra, hogy írjon alá Haymonhoz, és hagyja ott az HBO-t, amikor megegyeztek a Kovalev elleni meccsben.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-16 11:47:37

Annak örülök, hogy Monaghan végre be lesz árazva, de annak nem, hogy ki által... Stevenson hamarosan kiég, kiöregszik, nagyon szép karriert futhatott volna be, de Haymonnak köszönhetően ez már sohasem fog megadatni neki...

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-16 11:43:56

Stevenson beleszürkül a saját hurkatöltésébe, egyre rosszabb produkciókkal áll elő, a következő élbunyós akivel szembenéz, szerintem elintézi. Adonis pedig saját maga szerződött át Haymonhoz, pedig volt esélye Hopkins és Kovalev ellen is. A harmadik Haymon volt, és azt választotta. Szóval ez az egész az ő gyávaságán is múlt jó nagy részben.

    2017-03-16 11:34:47

Tehát eredetileg úgy volt, hogy Eleider Alvarez volt Stevenson kötelező kihívója. Erre ahelyett, hogy kiállna ellene, választhatta ezt Monaghant. Haymonék minden bizonnyal fizetettek Alvareznek, hogy álljon félre, azért hogy Stevenson folytathassa a hurkák aprítását, amibe természetesen belement a WBC. Szánalom a köbön, szokás szerint.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-16 11:29:41

@picker: Tévedsz,volt és még most is lenne ideje,csak a Wilder féle bóhockodás megy vele is,kerülik a jó ellenfeleket,és folyamatosan azt hajtogatják hogy ők a bajnokok és bárkit megvernek stb,persze ehez Hajmon is kell és a Wbc,akit nem tudnak pénzel fèlre állítani,úgy mint Povetkint,azt is megoldják,szégyen ez az egész

    2017-03-16 11:26:10

Úgy látom, hogy nagy divat lett "ráülni" a WBC vb öveire, nagyokat mondani és kicsiket teljesíteni...

» ogreface   válasz erre
    2017-03-16 11:23:17

Szánalom és szégyen.

    2017-03-16 11:11:24

@foreman99: Kár érte valóban így van,azt gondolom kijelenthetjük hogy az ő pályafutásából már hiányozni fog a "nagy dobás".
Egész egyszerűen nincs már rá ideje.

» picker   válasz erre
    2017-03-16 11:03:08

Nagy gáz, ha halvány fogalmam sincs arról, ki is az a Sean Monaghan? Pedig igyekszem valamilyen szinten képben lenni... :/

» bandi78   válasz erre
    2017-03-16 10:55:51

egy ujabb Stevenson vs kiafaszomezermarmegint meccs, sokadik a sorban, biztos jo lesz

» fixpont   válasz erre
    2017-03-16 10:34:48

Szomorú. Sajnálom, ami Stevenson körül megy. Nem tudom, hogy a háttere vagy ő éri be ennyivel, de nagy kár. Amikor bajnok lett és szóbajött az elején a Kova elleni meccs én akkor még Adonist tartottam volna esélyesebbnek kettejük meccsén. De azt is mondtam, hogy az idő Kovának fog kedvezni... így pedig, hogy Stevenson hurkákat tölt még jobban beszürkül. Már nem fiatal így az első nagyobb ellenfele szerintem le fogja gőyzni. Kár, több is lehetett volna benne.

» foreman99   válasz erre
    2017-03-16 10:06:52

Stevenson egy jó példa arra mennyi kárt tesz Haymon ebben a sportban, aláírtak vele jó pénzt kapnak és húrkát töltenek, anno simán boxolhatott volna Kovával, ha kikap semmit sem veszít, húrkát most ugyanúgy tölthetne, persze kell a pénz de a karrierje véget is ért.. kár érte

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-16 10:06:13
Ugrás az oldal tetejére