×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Rövid, ám annál látványosabb mérkőzést vívott 2017-03-12 11:00:56 https://www.profiboksz.hu/2017/03/12/lemieux-kiutotte-stevenst-gyozelemel-tert-vissza-yuriorkis-gamboa/

Lemieux kiütötte Stevenst, győzelemel tért vissza Yuriorkis Gamboa

Rövid, ám annál látványosabb mérkőzést vívott egymással szombaton este a volt IBF világbajnok David Lemieux, valamint az ex-világbajnoki kihívó Curtis Stevens. A new yorki Veronában összecsapó öklözők a várakozásoknak megfelelően nem taktikázták túl a 12 menetre kiírt középsúlyú találkozót, és az első perctől nyíltsisakos küzdelem alakult ki a kötélnégyszögben. A kemény ütésváltásokkal tarkított ütközetből végül a kanadai Lemieux jött ki jobban, miután a harmadik felvonásban egy gyilkos balhoroggal leütötte Stevenst, aki ájultan rogyott a padlóra, illetve a kötelek alá, a vezetőbíró pedig rövid számolást követően véget is vetett a mérkőzésnek.



A rendezvény programjában tért vissza hosszú, több mint egy éves kihagyás után a korábban több kategóriában is vb. övet szerző Yuriorkis Gamboa. A kubai klasszisra ezúttal a nicaraguai Rene Alvarado várt, és ugyan Gamboa meglehetősen rozsdásnak tűnt a könnyűsúlyú mérkőzés során, a 10., záró etapban pedig számolni is kellett rá, végül egyhangú pontozásos (97-92, 97-92, 97-93) zárta a találkozót.

A gálán két magyar öklöző is kesztyűt húzott, sajnos kevés sikerrel: a Profibox Promotiont erősítő nagyközépsúlyú Séra Zoltán a 4. menetben kapitulált D'Mitrius Ballard ellen, a könnyűsúlyban bokszoló Máté Ádámot pedig a 2. felvonásban léptették le Damon Allennel szemben.

Videó: Lemieux vs. Stevens
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Boxerone: Igen valóban ez a szégyenteljes igazság. Elszakmátlanodott a bokszvilág menedzsmentje, azaz a presztízs már nem számít, csak a bevétel. Ebben a megvilágításban, azaz hogy e szempontból sztárolod Canelot Golovkin fölé, beállsz a sorba. Persze jogod van hozzá, csak akkor nem kell zokon venni bizonyos jelzőket.

Canelo fantasztikus bunyós és nagyon kevesen vannak akik fel tudják venni vele a versenyt, a lehetséges végeredménytől függetlenül Golovkin pontosan ilyen ember. Ergó ez annyit is jelent hogy Canelo népszerűsége nem érdemi alapon nagyobb.

Ha úgy gondolod a laikus jelzőt azért tettem rád mert nem kedveled Golovkint akkor ismét idézlek:

"Ez itt lényeg!:)Golovkin soha nem lesz akkora sztár mint Canelo.."

A mondat egészét nézd. Ne csak a sztár szót, hanem az "ez itt a lényeg" kifejezést. Hát nem ez a lényeg egy szakmabelinek, de egy elfogult nézőnek, azaz laikusnak igen. Én ezt elszomorítónak tartom, mert ez a fajta nézőpont érvényesül a szakmai világban is. De bizonyos szempontból talán azért van mégis igazad velem szemben, mert amit képviselek, az ma már csak ideológia.

Hogy Golovkint nem kedveled, őszintén nem zavar engem, fogalmam sincs honnan vetted hogy emiatt kritizáltalak. Ha Canelo verni fogja Golovkint, akkor azt illő lenne a jelenben megtennie, volt is rá lehetősége amikor a címét kellett megvédenie. Halkan megjegyzem ez is a gusztustalan háttérvezérlet szüleménye, és sajnálatos dolog hogy Canelo itta meg ennek a levét. Ezek az emberek nem félnek senkitől és bárki elé odaállnak, mert hatalmas az egójuk és óriási sportemberek egyszerre. Ugyanakkor ha Canelo legyőzi Golovkint egy olyan érában amikor a kazah már hanyatlóban lesz, számomra az a győzelem már nem lesz hiteles.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-13 20:39:11

@Kane: benne van ez is a pakliban

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-13 18:10:53

@Boxerone: Ez mind nagyon király, de mikor fogja simán verni vöröske?:) 2024-ben?

    2017-03-13 17:39:05

@dondannyboy: 2017 szeptemberében pedig 2018 szeptember lesz az időpont:))

    2017-03-13 17:33:40

@Peacock: odlh 2017 szeptemberre igéri de ahhoz canelonak le kell győznie "kis" chavezt.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-13 17:21:52

@Peacock: Amúgy Golovkinnak jellemző hibája hogyha megrendíti az ellenfelét elveszti a higgadtságát és erőből próbálja ledózerolni, ilyenkor általában benyel egy csomó ütést, Monroe ellen is ezt csinálta. Aztán a sarokban elmondják neki hogy ez így nem jó, újra higgadt lesz és akkor szinte mindig jön a kiütés pár meneten belül.

    2017-03-13 16:39:12

@superman: Igen, igazából Alvarez ellen ezért is lehetne különösen érdekes a meccs.
Azt hiszem ezzel most már Alvarez is csak veszít ha nem áll ki, így szerintem még idén összehozzák.
Amúgy én sem tartom esélytelennek a kazah ellen, bár Golo a favorit, de Brook ellen pld. nem remekelt (sok volt a bekapott ütés, és szerintem nem direkt vagy mert nem tartott tőle, hanem mert görcsösen bokszolt), szóval az adott formán is sok múlhat.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-13 16:34:25

@Boxerone: Ha érveket is hoznál, talán komolyan vennénk, és egy picikét hitelesebbnek tűnnél. Ez, hogy belekiáltod a levegőbe, hogy Canelo megveri Golovkint. Hát oké, elolvassuk, de erre nem lehet mit visszaírni, hiszen egyetlen egy érvet nem hozol.

    2017-03-13 15:31:15

@csakegybarom: Ez az igazság.Hamarosan láthatod az adatokat is.Canelo vs.Chavez és Golo vs Jacobs.Mint anyagi és nézettségi oldalról.És hgy melyiknek van nagyobb rajongó tábora?Mindenki tudja..Azért mert valakinek nem szimpi GGG már laikus?:)ejnye már.Simán verni fogja a vörös:)Na most megin laikus voltam...:S :D

» Boxerone   válasz erre
    2017-03-13 15:00:17

@Totti: Minden szóval egyetértek amit leirsz,mégis nagyon izgulok már most Goloért,mert meglepetések azért vannak.

» csotke   válasz erre
    2017-03-13 14:37:08

@Totti: amiket te írsz, még inkább helytállóak, bár nem az volt a jellemző, hogy Lemieux ütésein átgyalogolt volna Golovkin, hiszen azon a meccsen pont egy óvatosabb, elmozgós taktikát választott, de tény, hogy amikor betalált nagy ritkán Lemieux, annak nem volt semmilyen látványos hatása. Mindenesetre ez a taktikai váltás is csak Golovkin sokoldalúságát dicséri. Amit azért érdemes megjegyezni a sok dicséret mellett, hogy ezt a rendkívül meggyőző teljesítményt bármely más középsúlyúhoz képest masszív erő-, ütőerő- és keménységben mutatkozó fölényre alapozza és hogy az ellenfelei közt nem volt egyetlen klasszis bunyós sem.

» superman   válasz erre
    2017-03-13 13:45:21

@GGG: Én is GGG tartom, tartanám favoritnak, de valószínűleg nem alázná meg Alvarezt.
Nyúlbélának tűnhet a kazahhoz való viszonyulása miatt, de 100%, hogy a ringben oroszlánként küzdene.

....meg aztán, ha CSAK rajta múlna, szerintem már választ kaptunk volna kérdéseinkre....
Van egy olyan érzésem, hogy Canelo túl befolyásolható, nem elég szilárd karakter, s ezért Oszi s környezete "az orránál fogva vezeti".

» Galamb   válasz erre
    2017-03-13 12:30:26

@Galamb: Nagyjából helytállóak, amit írsz szerintem is, viszont annyiban lenne más a helyzet, hogy most Canelo-nak nem Mayweather, Cotto, Khan, Mosley, Lara ellen kell majd küzdeni, hanem egy sokkal keményebb középsúlyúval. Így azok a pozitív dolgok nem tudnának kijönni GGG ellen amiket említesz. Virtuóz. Ezt mondjuk alapból nem értem. Canelo lába olyan mintha betonból lennének. Szerintem te arra gondolhatsz, hogy elég jó ütemben, és elég gyorsan szórja a változatos kombókat. (megjegyzem szerintem ez a legnagyobb, és talán egyetlen fegyvere) A többi viszont. Keményeket üt-e? Azt, hogy ő valóban romboló, nagy ütő-e, szerintem nehéz megmondani, hiszen szinte kivétel nélkül kisebbeket ütött ki, ráadásul Cotto-t és Mayweather-t nem sikerült neki. Bírja-e az ütéseket? Szintén nem egyszerű megválaszolni, hiszen nem nagyon találkozott ezidáig olyannal, aki komoly kárt tudott volna tenni benne, vagy egyáltalán padlóztatta volna. Persze nagyon jó bokszoló, ezt szerintem értelmetlen vitatni. DE GGG más világ véleményem szerint. ISZONYATOSAN kemény, romboló, pusztító ütései vannak. Egyszerűen látszik, hogy az ellenfelei pár bekapott pofon után, mennyire de mennyire máshol szeretnének lenne, mint egy ringben ezzel az "állattal". Elképesztően bírja a pofonokat. Annak a Lemieux-nek az ütésein gyalogolt át simán, akit a feljebbi videón láthatunk. A lábmunkája szintén kiváló. Zseniálisan zárja a szögeket, gyakorlatilag zsigerből vadászik. Testre hihetetlen mód jól bont. A test és fej ütéseket nagyon jól váltogatja, amiből általában legalább 1-el talál. Tehát róla azt mondani, hogy csak nagyot üt, szerintem nem okés. Igen is technikás bokszoló. Kondi problémát még sohasem véltem felfedezni nála, oké túl sok hosszú meccse nem volt. De valahogy nem érzem ezen az emberen, hogy bajban lenne bármikor is a ringben. Sosem féltem őt, mert mindig van valami, amit elő tud rántani a kalapból. Én Kovalev-nél szint mindenben jobb bokszolónak tartom őt. (ez nem azt jelenti, hogy megverné, még mielőtt nekem támad valaki) Lehet elfogult vagyok picit, mivel magasan ő a kedvencem ebben a mezőnyben, viszont úgy érzem, hogy objektíven nézem a dolgokat, és nagyjából érvekkel is alátámasztom. Aztán lehet csak az elfogultság miatt érzem így. :D Remélem ki fog derülni ki a jobb. Ennek a meccsnek létre kell jönnie, nem engedheti meg magának jelenleg ez a sport, hogy elmaradjon egy ilyen meccs. Mármint úgy értem legkésőbb 2018-ban. Utána már messze nem lesz ekkora sportértéke, csak úgy mint a Floyd-Pac meccsnél. Amit véleményem szerint nagyon eltaktikáztak, mert ha 2009 körül összehozzák, akkor is hozott volna rengeteg pénzt (lehet nem annyit), de az biztos, hogy jobb meccs lett volna, és sanszosan visszavágó követte volna. Szóval anyagilag nem biztos, hogy olyan nagyon jó döntés volt. Sportértékileg pedig a rajongók arcon csapása volt. Na mind1 is, az már a múlt. Ez viszont remélem a jelen, közel jövő...

    2017-03-13 12:23:43

@Galamb: Sok gondolatoddal egyetértek, de azért a vöröskét virtuóznak nem mondanám. Khan ellen sem volt egyértelmű a meccs, amíg nem jött az ütés. Számomra hozzá képest akkor már Khan tűnt virtruóznak (nyilván alacsonyabb súlycsoportból jött és kifejezetten gyors). Ami még kérdés számomra a mexikóival kapcsolatban, az az állóképesség. Mikor eredetileg nem nála kisebb súlycsoportú emberkékkel bunyózott, akkor (legalább 2 meccsén ezt láttam), a 8-9. menettől kezdett elfogyni. Golovkinnál ezt nem tapasztaltam. Szóval, ha tényleg valamikor összejönne a meccs és látványos, szikrázó összecsapás lenne (ahogy írod és amire szerintem is megvan az esély), az utolsó néhány menetben (ha eljutnak odáig) biztos nem Canelo-ra tennék.

    2017-03-13 10:09:05

Villogott Lemieux, mert Stevens -bár jó búnyós- nem egy fenomén. A kanadai-franciának Canelo ellen is kijönnének a határai, hiányosságai. Szerintem a mexikói legalább olyan erős mint Lemieux; emellett jóval képzettebb, sokoldalúbb, gyorsabb. Vagyis más kategória.
Szerintem GGG-t is megizzasztaná. Canelo kicsit le van sajnálva a kazah-al szembeni viselkedése miatt, s ez automatikusan tudásbeli megítélésére is negatívan hat, de meggyőződésem, hogy Canelo azért virtuóz szaki, és biztos vagyok, hogy ha valahogy mégiscsak összejön Golovkin-nal, akkor egy nagyon magas színvonalú , szikrázó keménységű szupermeccset fogunk látni, és előre nem írnám le a mexikóit.
Egy szó, mint száz: én Lemieux-t közel se tartom olyan jó bokszolónak , mint a mexikóit.

» Galamb   válasz erre
    2017-03-13 09:49:21

@Peacock: "Õ volt a tàmadó végig az első menetben, "

Ezt írtad,nincs ezzel baj csak nem igaz,minimum ugyanannyit hátrált mint ment előre.
Már az elsőben sem olyan volt mint szokott lenni,a másodikban meg már parázott,ezen nincs mit szépíteni.
Már egyre többször vagdalkozol ha valaki nem veled van egy véleményen.

» picker   válasz erre
    2017-03-13 07:33:24

@picker: Hát, feladtam.
Off
Ez a sokadik téma aminél beírsz vmi vitakeltő egy mondatot (jelen esetben: Lemieuxnél "tele volt a gatya"), aztán egy másik hozzászólásban még vmi meglepőt (Golovkin átaludta a kezdeti meneteket és le kellett volna támadni). Aztán ha próbál az ember az utóbbira jószándékkal reagálni (mert az előbbiről süt hogy annak az 1 mondatnak csak a figyelemkeltés volt a célja hiszen nem csak fals, de fogalmazásában is fura), akkor a válasz szinte sosem konstruktív hanem az érvekt is vak. Jelen esetben summásan: "nem igaz". (Nem az hogy "én nem úgy látom", pláne nem hogy "rosszul emlékeztem", vagy vmi tényleg érdemi reakció.) Nem hiszem el hogy még csak fel sem merül benned hogy vmi esetleg nem úgy van ahogy mondod, ez szerintem már szándékos, amit nem értek. Többet én nem keresek neked videót, meg nem érvelek konstruktív eszmecserében bízva, mert úgy látom sajnos kevés értelme van. Részemről tényleg megvolt a jószándék.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-13 06:14:11

@Boxerone: Írja ezt olyan valaki, aki a következőt írta:

"Ez itt lényeg!:)Golovkin soha nem lesz akkora sztár mint Canelo.."

Manapság ilyen típusú hozzáértőkkel van tele a világ...

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-13 05:34:02

@csakegybarom: Ha már a boxhoz nem ért:)

» Boxerone   válasz erre
    2017-03-13 04:42:52

@Kane: Soha nem bokszol hátramenetben,Golovkin sem,ott látszott hogy aki hátrál veszít.
Így is lett.
Taktikával nem lehet legyőzni a kazahot.

» picker   válasz erre
    2017-03-13 03:29:50

@Boxerone: De ő legalább le tudja írni helyesen a szavakat.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-12 22:53:51

@Boxerone: Ha neked az a legfontosabb ebben a sportban ki mennyit keres, akkor nagyon sajnállak, hidd el gyönyörű sportág volt ez akkor is, amikor nem a kockázatot hanem a lehetőséget látták egy-egy legyőzhetetlennek tűnő bunyósban:) Így születtek a legendák, és a kedvencedből pont ezért nem lesz soha legenda.:)

    2017-03-12 22:46:50

@picker: Hidd el, hamar elmegy a kedve bárkinek a közelharctól, aki mindig bekap pár ütést Golovkintól amint megpróbál belharcba kerülni. Nem beszélve arról hogy Golovkin lábmunkája azon a meccsen arra is jó volt, hogy ki-be mozogjon, mindig pont az optimális távolságot tartva. Lemieux ha jól emlékszem volt egy momentum amikor talált pár bombával, de Golovkinra kb olyan hatással voltak mintha melléütöttek volna. Esélye sem volt, sehogy nem verhette volna meg, mindenben jobb Golovkin. Nem a teli gatya miatt lett a meccs eredménye és képe az ami lett. Ha majrézott volna elkezd színészkedni annál az ütésnél amit Golovkin akkor vágott rá amikor földön volt.

    2017-03-12 22:43:03

@csakegybarom: Ilyet caskegybarom ír:)

» Boxerone   válasz erre
    2017-03-12 22:15:11

@Totti: Mind a ketto Oszi embere, csak rajta fog mulni.

» fixpont   válasz erre
    2017-03-12 22:14:52

@gigaboly: Én biztos, hogy a kanadaira fogok tenni, ha ez a meccs egyáltalán valaha is összejön. Biztos jó kis odds is lesz rá. Persze először várjuk meg mit kezd a kis Chavezzel. Nem lesz az olyan egyszerű meccs. Õ azért nem Khan, és Fonfara ütéseit is állta. (Bár igaz, ott nem kellett zombie-vá aszalódnia)

    2017-03-12 22:00:49

@zsiga32: Nagyon valószínű hogy jelenleg is Golovkin jönne ki győztesen, mert mindenki annyit bokszol a tudása mellett, amennyit az ellenfél stílusa és tudása is enged neki. Ez persze semmit nem vesz el az ő érdemeiből és soha nem is szabad lebecsülni őt - még Golovkinnak sem. Sokkal jobb harcos mint amennyire értékelik őt sokan.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-12 21:56:22

@gigaboly: Stevens egyáltalán nem gyenge ellenfél. Nyilván nem egy Golovkin szint, de senki nem mehet ellene biztosra.

» emgabor   válasz erre
    2017-03-12 21:50:34

@Boxerone: Ez teljesen egészében egy laikus elfogult butaság.

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-12 21:49:39

@dondannyboy: pontosan ez a baj, hogy a tehetségek nem érdemük alapján keresnek a világban, az aránytalanságról már nem is beszélve - természetesen nem Canelo érdemeit vitatom ezzel, de nem azzal lesz nagyobb vagy jobb bokszoló valaki a másiknál többet keres

» csakegybarom   válasz erre
    2017-03-12 21:48:26

Séra Zoltánról nem szeretne senki sem kommentelni? Hmm? Nagyot alakított pedig.. :D Máté Ádámot sajnálom, mert jó alapanyag lenne, csak hát ő sem főállású bokszoló, tudomásom szerint...

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-12 21:34:13

@gigaboly: De azert megnezned ellene nem? Ha Canelo befejezi a bohockodast es rendesen fog boxolni 160-ban, vevo lennel egy ilyen meccsre?

» fixpont   válasz erre
    2017-03-12 20:47:30

Jó volt Lemieux, De azt is nézni kell kit ütött ki, egy "gyenge" ellenfél ellen nem volt meglepetés a végeredmény, de hogy ezután simán verné Canelot? na persze

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-12 20:37:18

@Peacock: Megnéztem és nem igaz,többet hátrált mint jött előre.
Jól emlékeztem.

» picker   válasz erre
    2017-03-12 20:35:20

Szerintem Stevens a lehető legjobb ellenfél volt, végig ment a pofonért!Szerencséje, hogy az első menetben azt a nagy jobbos átfutott rajta.David szinte az összes ütését meghúzta, jó kis zúzógép a gyerek.de Vöröske ellen ez nem biztos,hogy elég lenne.

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-12 20:33:21

Írtátok,h.a kanadai nem egy technikai zseni...ezen a mérkőzésen szenzációs wolt.Elképesztő ütőerő,és nagyon jó ütésekkel kóperált...Ha a közeljöwőben Golowal újra meccselne,nem biztos,h.Golora tenném a házam.Fantasztikus kiütés...

» zsiga32   válasz erre
    2017-03-12 19:30:44

@Titok: én sem láttam, fogalmam sem volt, hogy ekkora felhozóember lett belőle, mert évek óta nem hallottam róla, csak most néztem meg a boxrecen, hogy rendszeresen 1-2. menetes KO vereségeket hoz külföldön.

    2017-03-12 19:27:30

@picker: Esetleg nézd meg a meccset újra:
http://www.hbo.com/boxing/figh...
Õ volt a tàmadó végig az első menetben, Golovkin viszont nagyon keményen büntette a megindulásokat pontos, kemény jabekkel, amikkel nem tudott mit kezdeni, Nem volt ő félős, ment előre, de ez nem volt elég. A kazah már az első menetben is nagyon éles volt, semmi átalvás.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-12 19:20:20

@picker: Bar utolag mar tokmindegy.

» picker   válasz erre
    2017-03-12 19:08:45

@Kane: Az elejen le kellettvolna allnia vele,lesz ami lesz,Golo atalussza az elso meneteket,lehet ugy sincs sok eselye de taktikaval meg semmi.

» picker   válasz erre
    2017-03-12 19:07:58

@fixpont: Nem,szerintem sem.Stevens volt inkabb kicsi.170lb.

» miskacarus   válasz erre
    2017-03-12 19:05:10

@Kane: "..Szegény pont kifogta Golovkin élete legjobb formáját.."

Nem hiszem, hogy ez tortent. Szerintem inkabb az volt hogy Goloek tudtak hogy a kanadai ellen nem jo otlet olyan nyiltan leszarni a vedekezest mint ahogyan azt o altalaban teszi. Mint azt lathattuk tud a kazah zartabban vedekezve, joval kevesebb bekapott utessel is meccselni nekem jobban is tetszik amikor ugy bokszol. Brookot meg hamarabb is kiuthette volna ha az elso komolyabb bevitt talalat utan nem kezdi eroltetni a nagy uteseket.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-12 19:01:37

@miskacarus: Az nem kiugro 160-on, de azert sok. GGG ~173 szokott lenni.

» fixpont   válasz erre
    2017-03-12 18:54:16

@Kane: " Megállt Golovkin előtt"

Ez baromi rossz ötletnek tünik.

Szerintem csak annyi történt hogy nem volt b terv

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-12 18:39:58

@menyus: 177lb volt tegnap este

» miskacarus   válasz erre
    2017-03-12 18:35:59

@picker: Szerintem nem volt tele, csak tudta hogy nem bunyózhat ilyen nyíltsisakos stílusban ahogy pl. tegnap is. Megállt Golovkin előtt, próbált első sorban technikailag fölé kerekedni, nem sikerült, megkontrázni sem tudta mert Golovkin úgy bokszolt ott ahogy se előtte se utána eddig. Szegény pont kifogta Golovkin élete legjobb formáját, esélye nem lett volna ott, akármit is csinál. Viszont nem játszotta el a hattyúhalálát amikor Golovkin telibeküldte amikor térden volt már, ezért max respect neki.

    2017-03-12 17:59:56

Kemeny csoka a francia,kar hogy tele volt a gatya anno a kazah ellen.

» picker   válasz erre
    2017-03-12 17:55:02

@Totti: hát igen én is csak néztem, mikor kerestem a tv műsor rovatban, hogy nincs ott Goloék meccse, pedig őt azért szokták közvetíteni!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-12 17:24:20

OFF

A sport tv most komolyan nem fogja adni a Golovkin gálát??

    2017-03-12 17:19:24

@udvari: Iszonyatosan kemény bunyós a kanadai (valóban nem francia, elnézést). Mindenki ellen adnék neki minimum 50%-ot. Kivéve persze GGG-t, de azt hagyjuk.

    2017-03-12 17:17:25

Hát ez szűk balhorog volt :)
Ám rombolt keményen !

» udvari   válasz erre
    2017-03-12 17:10:59

@sziporka: Erdekes, en nem ereztem bantonak a meretkulonbseget, mondjuk osszevetve az elotte levo Andrade meccsel.

» fixpont   válasz erre
    2017-03-12 17:05:44

Durva bunyós tud lenni Lemieux, simán összetörte Stevens-t. Nem emlékszem hogy eddig bárki is ilyen egyoldalúan ilyen hamar lemészárolta volna, Golovkinnak is szépen visszaütögetett az amerikai anno. Azért nem árt figyelni a kanadaira, Golovkinon kívül bárkire veszélyes lehet.

    2017-03-12 16:45:22

@sziporka: szerintem senki és semmi nem kényszeríti Stevens-t, hogy középsúlyban bunyózzon. Tényleg nem látszik naturális középsúlyúnak, de a karrierje első szakaszában még félnehézsúlyban(!) bunyózott.

» superman   válasz erre
    2017-03-12 16:13:41

Attól függetlenűl, hogy nagyon bírom Lemieux stílusát, és egy látványos, szórakoztató meccset vívtak Stevens-szel, de azért volt itt egy nem elhanyagolható méretbeli különbség a jét bunyós közt. Nem gondolnám, hogy ezen múlott, de nem szeretem azt nézni, amikor két bokdzoló úgy néz ki a ringben, mintha tök más súlycsoportból jönnének.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-12 15:20:50

Kíváncsi lennék Lemieux ringsúlyára, sztem messze az eddigi legmagasabbat hozta, vaszleg ezért sem nagyon volt kockahas..

Ezzel a meccsel - habár Stevenst azért helyén kell kezelni - visszarakta magát Lemieux a térképre rendesen. Amugy nagyon bírom a kanadait, jó kis bunyós, borzasztó nagyot üt jól is variálja, sztem technikailag sem akkora faék mint sokan mondják bár igaz hogy nem egy Mayweather de nem is kell hogy az legyen..
Szeretném Saunders, majd utána Canelo ellen látni, előbbit sztem kicsapná mint a büdös sz@rt,utobbival meg nagyon nagyot meccselne kb 50-50, sajnos elképzelhető hogy egy ilyen teljesítmény után sokan kerülni fogják mint a leprát mert mindkét kezében bármikor benne van a Ko.
Én mindenesetre drukkolok neki nagyon mert baromi szórakoztató a stílusa.

» menyus   válasz erre
    2017-03-12 15:10:12

@Master of Disaster: Furcsa is volt nekem, hogy egy francia jó bunyós! :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-03-12 14:46:43

@Romsy: Linket nem tudsz küldeni nem találtam róla videot.

    2017-03-12 14:36:35

@emgabor: Egyetértek, szerintem Stevens nem készült fel úgy erre a meccsre, mint Lemieux, aki egyébként hatalmas formában volt. Azt gondolom, hogy Stevens pár dologban tehetségesebb Lemieux-nél, de összességében többre hivatott a kanadai és ezt most elég látványosan bizonyította. Örülök, hogy nem törte meg Golovkin.

» superman   válasz erre
    2017-03-12 14:06:20

Klassz meccs volt. Annak ellenére, hogy tudtam az eredményt, érdekesebb volt, mint a legtöbb, amelyet élőben látok. Fizikailag láttam már szálkásabbnak is a kanadait, ahogy írták előttem, kíváncsi lettem volna, hogy kipukkad-e néhány menet múlva. Nekem idáig messze az év kiütése. Remélem, sok győzelme lesz, mert számomra öröm nézni. Nem egy technikai zseni, de abszolút közönségszórakoztató a stílusa és semmilyen kihívást nem kerül el. Gratulálok.

    2017-03-12 14:05:36

@emgabor: Na akkor T9-et kikapcsolva:

Stevensnek nem sok köze volt ehhez a meccshez-többet vártam tőle. Szegény Jacksonnak se sok sikere volt manapság.

Kíváncsi vagyok Lemieux meddig bírta volna ezt a tempót és intenzitást.
Én is megnézném Canelo ellen, de valahogy nem tudok hinni benne, hogy tiszta meccset csinálhatnának. A GGG elleni felkészülésben viszont sokat segíthetne Alvareznek (ha lesz ilyen valaha)

» emgabor   válasz erre
    2017-03-12 13:53:15

ez a Máté Ádám sem így indult, most meg már rendszeresen őt intézik a leghamarabb el a Csepis istállóból.

    2017-03-12 13:39:29

@dondannyboy: Azért ezt kicsit elnagyoltad!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-12 13:37:37

Stevensnek nem sok köze volt ehhez a meccshez-többet vártam tőle. Szegény Jacksonnak se sok sikere volt manapság.

Kíváncsi vagyok Lemieux meddig bírta volna ezt a tempót és intenzitát.
Én is megnézése Candle ellen, de valahogy nem tudok hinni benne, hogy tiszta meccset csinálhat árak. A GGG elleni felkészülésben viszont sokat segíthet e Alvareznek (ha lesz ilyen valaha)

» emgabor   válasz erre
    2017-03-12 13:25:00

Nagyon jó kis bunyós Lemieux, látszott, hogy nagyon ki akarja ütni Stevenst, gyakorlatilag minden ütését meghúzta, gondolom a sok meccs előtti beszólogatás után elégtételt akart venni.
Canelo ellen én is megnézném és egyáltalán nem tartanám esélytelennek ellene, az meg hogy ki mennyit keres, engem pont nem érdekel, nem a keresete miatt fogok sokra tartani egy bokszolót sem, hanem azért, ha nem kerülgeti az ellenfeleit és kiáll bárkivel.

    2017-03-12 13:14:18

@batka1: sztárnak sztár de nem szupersztár mint tyson floyd pac alvarez

majd a ppv adatok után többet tudunk meg.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-12 13:10:58

@Totti: Én is nagyon megnézném Alvarez ellen. Egyébként , érdekességként Lemieux csak annyiban francia, hogy vér szerinti apja francia, bár állítólag sose látta. Õ maga az angol-francia kétnyelvű kanadai Montrealban (Quebec)született, kanadai állampolgár. Ha "viszonylag" jó francia nyelvtudással hallod nyilatkozni, az pusztán az előzőek miatt van

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-03-12 12:53:14

@Boxerone: Már most akkora sztár.

» batka1   válasz erre
    2017-03-12 12:40:42

@dondannyboy: Mégsem lesz úgy becsülve a szakmában és semleges szurkolók által, mint a felsoroltak.

» batka1   válasz erre
    2017-03-12 12:39:35

@Slajos: Kórházba vitték, azt írták 'responsive' volt, szóval remélhetőleg oké minden.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-12 12:28:08

@dondannyboy: Valóban csakis ez számít a sportban. Jól beszélsz.

    2017-03-12 12:27:47

@dondannyboy: Ez itt lényeg!:)Golovkin soha nem lesz akkora sztár mint Canelo..

» Boxerone   válasz erre
    2017-03-12 12:26:08

@Totti: canelo se ggg-vel se lemieuxal se andredaval se a charlokkal nem fog kiállni mégis több pénzt fog keresni mint az előbb felsoroltak eggyüttvéve.
.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-12 11:54:13

Azért amikor azt mondják, hogy Golovkinnak nem voltak kemény ellenfelei, azoknak megmutatnám a franciát. Szerintem ez a csávó úgy lecsavarná Canelo-t, hogy sokan elsírnák magukat mexikóban. Ha nem áll ki GGG-vel, nagyon remélem, hogy Lemieux-t elé fújja a szél, és akkor kiderül mire megy olyan ellenfél ellen, akivel egy divízióban van.

    2017-03-12 11:47:23

Remelem Stevensnek nem esett komoly baja, nagyon sokaig nem volt maganal.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-12 11:29:11
Ugrás az oldal tetejére