×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Múlt hétvégén karriere legjelentősebb győzelmét aratta 2017-03-09 08:07:47 https://www.profiboksz.hu/2017/03/09/bellew-csak-valami-igazan-nagy-dobasert-terek-vissza/

Bellew: csak valami igazán nagy dobásért térek vissza

Múlt hétvégén karriere legjelentősebb győzelmét aratta a brit Tony Bellew, aki idő előtt intézte el honfitársát, a korábbi cirkáló-, és nehézsúlyú bajnok David Haye-t. Az egykor félnehézsúlyban versenyző, jelenleg a cirkálósúlyú WBC címet őrző Bellew még nem tudja, hogy most - a csúcson - abbahagyja-e az ökölvívást, vagy vállal még mérkőzést, de abban biztos, hogy ha szorítóba lép, akkor csakis valami nagyon komoly lehetőség és összeg fejében: "Valami nagyon nagy dobás kell ahhoz, hogy Cincinnatus visszatérjen az eke szarvától. Rajtam és a családomon múlik a döntés a folytatásról, nem pedig David Haye-en és az ökölvíváson. Nem mondom, hogy visszavonulok, de azt sem, hogy valaha még bokszolni fogok, mert igazából nem tudom még, hogy mi lesz. Időre van szükségem. Azt tudom, hogy az edzőm mit szeretne, ő úgy gondolja, hogy most, a csúcson kellene befejeznem." Ezzel együtt Bellew azt is jelezte, hogy szívesen kiállna Tyson Fury-val, aki elvileg májusban szándékozik visszatérni, bár a Brit Ökölvívó Szövetség szerint addig biztosan nem fog rá engedélyt kapni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@savo910702: hát igen, ott a pont! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-10 12:04:23

edig orult h boxolhat valakivel most meg márt válogat .... sokat fordult vele a vilag haye gyozelme utan

» savo910702   válasz erre
    2017-03-10 10:20:20

Nem tudom mi történhetett Haye-el... Elvileg a meccs előtt is sérült volt, ebben az esetben valószínűleg a nagy pénz meg az ismételt közszégyen (t.i.: Klicsek meccs után előjött a sérült négylábújául, amire egy ki sem tojt tojásból kikelt koraszülött, de megkopasztott csibe rálépett) miatt nem mondta le a meccset. Ha nem ezt volt és egyszerűen nem vette komolyan Bellew-t, meg az idő múlását és nem készült fel rendesen, akkor meg nagyon eltaktikázta. Sajnálom, szerintem több volt a karrierjében, de innen nem hiszem, hogy van számára visszaút. Bellew-nek meg respect. A legtöbb fölött hozott ki ebből a meccsből. Szerencséje is volt, de láthatóan felkészült. Azért, továbbra is intellektuális kútmérgezésnek tartom a csávót és ha már szellemi epicentrumként a római történelmi tankönyvekből idéz, akkor figyelmébe ajánlanám az újkori angol történelem egyik legnagyobb (na jó - legnagyobb) alakjának éppen ide és rá illő mondását "It is a good thing for an uneducated man to read books of quotations"... Bocs, de ez annyira ide illő, hogy be kellett dobjam

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-03-09 21:13:48

@bees: Nem tudom, mi értelme lenne egy középsúlyból feljövő arcnak egy, még a nehézsúlyban is kimagasló gólemnek számító arccal verekednie.

Tényleg, kezd ez az egész olyan lenni, mint a Muppet Show, szakmai alapok nélküli mérkőzések tömkelege...

...ráadásul már a hozzáértőbb bokszszurkolók is asszisztálnak ehhez.

Örülök, hogy nyert Bellew, nagy elégtétel volt Haye-t a kijelentései után (a ritka pillanat, amikor valamit visszaad a sors itt a földi életben) a földön látni, de szerintem még Bellew sem igazán tudja megmagyarázni, hogyan nyert valójában.

Számomra nem lett ezzel nehézsúlyú élmenő, inkább látnám már egy visszatérő Drozd ellen, vagy ilyesmi.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-03-09 20:31:49

Meg fogja ő még verettetni magát. Most fog kapni olyan ajánlatot, hogy így legyen.

» batka1   válasz erre
    2017-03-09 20:27:08

Bellew nincs abban a helyzetben hogy visszavonuljon, Hayenek a műtét után felépülés jön egy ideig, addig Bellew mehet akivel csak akar és Hearn tutira fog menni, vagy egyből nagyágyú ellen viszi vagy nem boxol amig Haye visszajön, most kell verni a vasat és kiállni címért, ha kiütik a Haye meccs még mindig ott lesz utána majd, 2-3 tuti meccs van előtte ami most vagy soha pénz kereseti lehetőség, hülye lenne kihagyni.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-09 20:04:06

Furynak is jó lenne egy visszatérő meccsre, mielőtt elkalapálja Wildert és Joshuát.

    2017-03-09 19:24:39

@bandi78: Kihozta magából a maxot, amiért kalapot emelek előtte. Nem folytatom, mert valóban nem túl elegáns, de ettől még nem változik a véleményem.

    2017-03-09 18:48:12

Értem, amit mondani akarsz, de folyamatosan fikázod Bellew-t, ami szerintem nagyon nem fair.

"Persze az is hozzátartozik, hogy Bellew meg élete formájában volt, de ez nála azért nem akkora dolog. "
Szerintem az bárkinél nagy dolog, ha túl tud lépni a korlátain vagy ha kimaxolja, ami benne van. De nem akarok ebbe belemenni.

Igen, Haye magának köszönheti a vereséget, de ha Bellew csak asszsztálni ment volna oda, mint ahogy kb próbálod beállítani, akkor azért csúnyán ki lett volna ütve.

Egyik bunyós sem kedvencem, de az, amikor valaki kihozza magából a képességeihez mért maximumot az egyre ritkább a mai bokszban, ezért is tetszett ennyire Bellew teljesítménye. És ez azért már ne sikkadjon el amellett, hogy Haye így meg Haye úgy. Na, nem akarok ebbe a vitába jobban belemenni, már így is messze jobban sikerült, mint szándékoztam. Peace :)

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 18:28:45

Ügyesen taktikázik a Bellew team, ha az angol szövetségtől megkapná az engedélyt Fury és Londonban nyomnának egy meccset, abból szerintem több pénz esne le Tonynak, mint bármelyik világbajnok ellen.

» ogreface   válasz erre
    2017-03-09 18:28:27

@bandi78: Nem tudom jobban kifejezni magam. Ha ennyi sor után sem érted, amit mondani akarok, akkor nyilván hiába írok még pár sort, akkor sem fog átmenni a közlendőm.

Ezt úgy gondoltam, hogy saját magát verte meg Haye a linkségével. De mindegy is. Haye a múlt, Bellew meg mit tudom én mi. Ezen kár is vitázni.

    2017-03-09 18:12:59

"Haye ha egyedül van a ringben akkor is kikap. "
Tényleg eljutottunk addig, hogy Bellew ott sem volt. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 18:05:48

@Totti: Eszem ágában sincs Bellew-t valami verhetetlen ördögnek beállítani,én csak azt mondtam megoldotta Haye-t a többiről nem tehet,csak kezdik már egyesek elmismásolni az érdemeit,lehet hogy ezek után kikap ahányszor ringbe lép de én csak a szombatról beszélek.
Haye is küzdött amíg tudott,de szerintem az első 5 menetben nyújtott teljesítménye a mai valóság nála.
Személy szerint nem szeretném többet ringben látni,régen szerettem,s talán pont ezért nem.

» picker   válasz erre
    2017-03-09 17:08:31

@picker: Van az a mondás, hogy mindenki annyit tud bokszolni, amennyit az ellenfele enged.

Itt ezt azért nem tartom teljesen helyénvalónak, mert Haye ha egyedül van a ringben akkor is kikap. Nevetségesek voltak a horgai, a mozgása, az egész úgy ahogy volt, rossz volt nézni a palit. És ehhez semmi köze nem volt Bellew-nek. Valljuk be gyakorlatilag az ég világon semmit nem csinált. Jól elmozgott, néha visszavert (pár kontra valóban szép volt), és kihordott lábon pár pofont, amitől nekem mondjuk sanszosan villanyleo lett volna. De ennyi. Ezzel nem fikázom Bellewt, de hát könyörgöm, azért annyira nem volt extra teljesítmény. Vagyis én nem láttam nála semmi kiemelkedőt. Ettől persze elismerem, hogy nyert, és nagyon szépen fog nála mutatni, de hogy ezzel ő tényezővé vállt volna, azt kétlem. Főleg nem nehézben.

Tudom nehéz szétválasztani a két dolgot sokszor, hogy az egyik volt rossz, vagy a másik jó. Itt inkább Haye volt rossz szerintem, ha már választani kell. Persze az is hozzátartozik, hogy Bellew meg élete formájában volt, de ez nála azért nem akkora dolog.

Azért hasonlítottam a 4 éve bokszolt Haye-jel, mert semmilyen más kiindulási alapom nincs. Akkor ez az ember jól bokszolt. Majd jött 2 meccs, amit hagyjunk. Majd ez, ahol nem nagyon lehet eldönteni, hogy ennyire leromlottak a képességei, vagy csak ennyire link volt. Ezt szerintem még most sem lehet megítélni (főleg a sérülés miatt). Na mindegy is. Remélem lesz visszavágó. Az végérvényesen eldöntené a dolgokat, és Haye sorsát is.

    2017-03-09 16:19:56

Bellew azért egyvisszavágót adhatna Haye-nek szerintem! hisz Bellew is mennyit könyörgött, mennyit dumált, és szidta agyba-főbe Haye-t, hogy kapjon egy lehetőséget, most ő is adhatna egy esélyt a revansra David-nek ám szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-09 15:58:51

@bandi78: "..Bellew önmagához képest maximális teljesítményt nyújtott és ezt én mindig becsülöm egy sportoló esetében, akkor is, ha éppen veszít.."

Ezzel teljes mertekben egyetertek.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 15:05:40

@Slajos: Én nem tartom Bellew-t top bunyósnak, de attól még volt egy nagy győzelme, amiért le a kalappal előtte, akkor is, ha Haye elég ramaty volt magához képest. Szombaton top teljesítményt nyújtott. Bírta kondival is meg fejben is. A ló egyik oldala Bellew-t az egekig magasztalni, a másik meg csak és kizárólag Haye formájára fogni a szombatot. Az igazság valahol a kettő között van, két ember volt a ringben. Erről a Lewis - Klitschko meccs jut eszembe. Vitali talán élete meccse volt, Lewis meg talán élete legszarabb formájában, mégis hatalmas meccs lett belőle és ketten kellettek hozzá.
Bellew önmagához képest maximális teljesítményt nyújtott és ezt én mindig becsülöm egy sportoló esetében, akkor is, ha éppen veszít. Akkor is nagyot alakított Tony, ha elméletileg más cirkálósúlyú is le tudta volna nyomni Haye-t szombaton. Legalábbis én így gondolom.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 14:56:36

@Slajos: "Mert a Haye elleni meccsben nem az volt a nagy meglepetes, hogy Bellew sokkal jobb lett volna mint azt elozetesen vartuk, hanem az hogy Haye volt sokkal szarabb!"

De igen önmagához képest is jobb volt,senki nem veheti el az érdemeit,nem is kissebítheti,még te sem.
Ettől nem extraklasszis nyilván de nagyon jól bunyózott és megérdemelte a győzelmet.
Haye mindent önmagának köszönhet,Bellew-nak ehhez semmi köze,ne akard így beállítani.

» picker   válasz erre
    2017-03-09 14:32:42

@bandi78: Mivel Bellewet nem tartom jobbnak a mai top 10-be sorolhato egyik cirkalotol sem (a top 5-tol szerintem kikapna a tobbi 3-4 -el meg ki-ki meccset csinalna), ezert nem nagyon ketlem, hogy ok ne lettek volna kepesek arra amire Bellew is kepes volt.

Attol hogy Bellew egy ki-ki meccsen kiutotte Makabut es most megverte Hayet meg ugyanaz a bunyos marad aki eddig volt. Bellew nem mesefigura, hogy 34 evesen hirtelen megtaltosodjon. O ugyanaz a bunyos aki 2x is szoros meccset csinalt Cleverlyvel es kikapott Chilembatol (persze papiron nem) ami azer eleg jol bearazza a kepzettsegbeli szintjet. Nem mondom hogy Clev vagy Chilemba rossz bunyosok (orulnenk ha most lenne hozzajuk hasonlo Magyarban) de azert egyik sem klasszis ugyanugy ahogy Bellew se.

Tonynak harcos szive van, viszonylag jo utoereje, tud hidegfejuen varni es nem szarik be egy kis utesvaltastol sem de attol, hogy most leverte a rem gyenge Hayet meg ne kialtsuk ki valami extraklasszisnak. Valakik itt mar ugy nyilatkoznak rola mint aki ecc-pecc kitakaritana a meg talan soha ilyen suru cirkalot, mikor egyetlen-egy normalisabb bunyost gyozot le ott, raadasul nala is rezgett a lec.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 14:12:01

@Chico: "haknikirály"

Ez gonosz:)))))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-03-09 14:05:44

Nem értem én,hogy jön ide az X évvel ezelőtti Haye?
Bellew ezt a Hayet verte meg és kész. Most bunyóztak nem 4 éve.
Ezen az alapon minek ment boxolónak Bellew? Az 1960-as Ali megette volna pörköltnek:)))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-03-09 14:03:45

@Totti: Egyetertek, a 2012-es Haye egesz mast hozott volna a ringbe. Hogy kepessegei romlasa avagy az elhanyagolt edzesek okoztak-e ezt a gyenge produkciot nala, arra igy kivulallokent nehez valaszt talalni.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 13:54:23

@bandi78: Volt, hogy egy hármas kombóval tisztán betalált Bellewnek és az még csak meg se rezzent, hátramenetbe kényszeritette, de ennyi. Alább be is linkelte gigaboy. Nem értem miért kell dávidba belelátni olyat ami a hétvégén bebizonyosodott, hogy már régen nincs meg benne. A Top 10 cirkáló is hülyére verné szerintem. Nem prtydrogokkal meg örömlányokkal kellett volna éjszakázni, hanem normálisan felkészülni, de mindenki maga dönt.

    2017-03-09 13:53:18

@Slajos: "Miert? Mi olyat lattal Hayetol a hetvegen az elso 5 menetben amivel tudott volna gyozni a mai legjobb cirkalok ellen? "
Azt írtad, hogy a top 10 cirkálósúlyú leverte volna. Ahhoz kellett azért, hogy Bellew ne menjen le Haye ütéseitől és az is, hogy vissza tudott ütni akkorát, ami Haye-t azért kicsit visszafogta. Hogy erre mindegyik top 10-es cirkálóslyú képes lett volna, na azt azért erősen kétlem. Usykból nézem ki egyedül, hogy 10-ből kilencszer leverte volna a szombati Haye-t és legalább egyszer ott is betalált volna Haye egy olyat, amitől Usyk kifekszik. A végén még kijön az is, hogy tulajdonképpen a top 10 cirkálóból meg a top 3 félnehézből is lenyomta volna. Ja, meg a szomszéd néni is lassan. Haye a vége felé is dobott el olyan ütéseket (igaz, maga repült is utánuk), amik ha betalálnak, akkor jó eséllyel leküldik a legtöbb bunyóst cirkálóból. Azért bárki nem nyomta volna le még így sem (cirkálósúlyúakról beszélünk).

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 13:48:58

@Totti: Jól összefoglaltad, amit lényegesnek gondolok, hogy ilyen mértékű teljesítményromlás után, ebben az életkorban már nem szoktak visszatérni a csúcsra ökölvívók, legalábbis az olyan típusú bunyósok, mint Haye, akiknél a gyorsaság, reflexek, robbanékonyság, dinamika volt a sikereik kulcsa, semmiképp. Amennyire valószínűnek tűnik, hogy tudott volna/tudna ennél lényegesen jobb formát is hozni, éppolyan valószínű, hogy a legjobbak ellen már nem fog labdába rúgni.

» superman   válasz erre
    2017-03-09 13:36:16

@northpaw: 3 hozzaszolassal alattad leirtam hogy mit gondolok errol.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 13:12:27

@Slajos: Kínos volt Haye. Szánalmat éreztem iránta. Amit művelt azon a meccsen az nem volt méltó önmagához képest. Hogy ez miért volt, arra szerintem összetett a válasz.
1. Egyáltalán nem vette komolyan az ellenfelét
2. Egyáltalán nem vette komolyan a felkészülést
3. Sérült volt már a meccs előtt (?)
4. Meccsen sérült meg (bár már előtte sem volt túl acélos a teljesítménye)
5. Már öreg (?)
6. Négy éve volt utoljára normális meccse
(7.) Átbaszás volt az egész (Csak az inyenceknek :D)

Azt gondolom, hogy senkinek nem lehet kétsége afelől, hogy az a Haye, aki megalázó módon, full egyhangúan hülyére verte Chisorat 2012-ben, az ne verte volna meg, akár ezt a most tényleg egész jól muzsikáló, de még is nagyon korlátolt Tony Bellew-t.

Ma már úgy tűnik más a helyzet. Lehet Haye-nek hagyni kéne már a bunyót, és valami kisebb nevű ellenfél megverésével, szépen vissza kéne vonulni.

Ha ez volt a maximum amit mutatott legutóbb, akkor mindenféleképpen!

    2017-03-09 13:12:06

@cchhiixx: "..HAYE meg ha visszafogy 100kg alá, 96-97körül, és visszaszerzi azt a dinamikát, pontosságot, akkor lehet esélye pár nagyobb név ellen.."

A kerdes az hogy azert volt-e annyira szar mert ellinkeskedte az edzest, mint irtak is itt paran, vagy azert mert mar csak ennyi maradt benne mara? Ha linkeskedett akkor lehet hogy meg tud jo formaba kerulni, de ha nem akkor neki mar lottek.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 13:11:22

@bandi78: Miert? Mi olyat lattal Hayetol a hetvegen az elso 5 menetben amivel tudott volna gyozni a mai legjobb cirkalok ellen?

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 13:05:01

@Slajos: Ez hogy Bellew-nak nem jó az álla, ezt honnan gondoljátok? Félnehézben volt kiütve, de abban a súlyban le volt aszalva, ami nem tesz jót az ütésállóságnak, nem az volt az ideális súly számára, mint ahogy kiderült utólag. Oké, cirkálóban is leütötte Makabu (aki nagyütő), de egyből felkelt és kitisztult utána.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-09 13:03:55

Ha eleget keresett, akkor megértem, de most van esélye még 1szer jól keresni, mert mindenki őt akarja, s ha kap jó ajánlatot, miért ne.Ki is kaphat akár, de a zseb teli lesz.
HAYE meg ha visszafogy 100kg alá, 96-97körül, és visszaszerzi azt a dinamikát, pontosságot, akkor lehet esélye pár nagyobb név ellen, de ez már nem biztos, hogy menni fog neki. Most túlsúlyos, túl masszív, viszont még mindig elég jók a reflexei.

» cchhiixx   válasz erre
    2017-03-09 13:03:38

@Slajos: Persze, csak sokan mondtak meccs elott, hogy "felnehezben is kiutottek, mit akar Haye ellen?"... nos hat ezt akarta, es ossze is jott. Nem mondom hgy betonallu, de azert eleg jo feje van szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-09 13:02:05

@bpjotruska: Ha olyan komoly ereju utesek voltak akkor annyibol csak padlozott volna mar 1x vagy nem? Nem azt irtam Bellewrol hogy szar alla van hanem azt hogy nem kimondottan betonallu ami igaz is.

Tonyt 5 kulonbozo bunyos is leutotte pro-karrierje soran volt aki tobbszor is. Ha uvegallu lett volna akkor a legtobbol fel sem kel, de o felkelt meg Stevenson utanibol is. Viszont ez jelzi hogy azert utheto a gyerek. Makabu is lekuldte es nem hiszem hogy o nagyobbat utne mint a top Haye utott anno.

Lassuk be Haye rettento szar volt a regi onmagahoz kepest es nem a 6. menet utani dolgokra gondolok hanem az elso 5-re. Lassu volt es a labmunkajat, robbanekonysagat, utemerzeket pedig elhagyta valahol utkozben az elmult 5 ev pihenese soran.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 13:00:00

1

» cchhiixx   válasz erre
    2017-03-09 12:59:20

@GaiusM: Lebedev mar kicsit le van harcolva azert. Az utobbi meccsein ugyan megint jo formaban volt de ki tudja meddig fog ez nala tartani.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 12:49:35

@picker: úgy-úgy.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 11:58:28

@Slajos: "Ezt a szombati Hayet barmelyik top 10-es cirkalosulyu leverte volna. "
Azért ez így, ebben a formában...

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 11:58:13

@bandi78: Egyetértek,sajnos itt a személyéből fakadóan,könnyebb szidni,mint elismerni.
Amikor Fury kibokszolta Klicskót,ott is könnyebb volt mondani hogy az ukrán volt szar,nem az angol jó.

» picker   válasz erre
    2017-03-09 11:48:45

Nagy tettet vitt véghez mikor helyére tette a haknikirályt és ezzel pár laikus álmodozónak is felnyitotta a szemét. Bár sokan még foggal körömmel ragaszkodnak a kis álomképükhöz szembe menve mindennemű ténnyel, de ettől Bellew nem lesz kevesebb. Nyugodtan vonuljon vissza,ha úgy érzi, de én azért örülnék, ha egy visszavágó kedvéért újra ringbe lépne és ismét bearanyozná az egyik hétvégémet.

    2017-03-09 11:45:25

Csak a pelda kedveert: Guillermo Jopnest is utotte ki 70 kilos ellenfel, oszt mit kihirdott labon a 90+ kilos Lebegyev ellen.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-09 11:32:20

@bandi78: Persze hogy Bellew fel volt keszulve de hiaba lett volna 110%-os ha a regi Haye ellen all ki. Ezt a szombati Hayet barmelyik top 10-es cirkalosulyu leverte volna.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 11:28:10

@Slajos: Mondtam a meccs elott, hogy egy KO-veresegtol meg nem lesz szar alla valakinek... ezek meg ugy is komoly utesek voltak, hogy Bellew jo rianyba mozgott, amikor bekapta oket, vagyis probalt elhajolni, kivenni fejet.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-09 11:28:07

@Slajos: Azért Bellew is ott volt a ringben, nem? Ha nincs 110%-osan felkészülve, akkor valószínűleg Haye még így is simán elverte volna. Szerintem igenis Bellew lényegesen jobb volt, mint ahogy azt előzetesen várták az emberek, Haye rossz formája csak annak volt akkora nagy meglepetés, aki nem olvasta a cikkeket arról, hogy inkább bulizik mint edz vagy aki nem akarta meghallani ezeket a híreket, esetleg nem vette figyelembe, hoyg 4 éve nem volt épkézláb ellenfele. Szerintem Bellew igenis minden elismerést megérdemel. Ott volt, jól felkészülve. Az, hogy az ellenfél mennyire volt felkészült vagy mennyire nézte le őt az nem az ő hibája.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 11:21:08

@joeyy: Kifelejtetted,hogy vak is:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-09 11:12:57

@bandi78: Nincs baj Tony hozzaallasaval es azzal hogy most szeretne nagy penzeket keresni. Hulye lenne ha nem ezt akarna. Csak attol meg lehet helyen kezelni a dolgokat.
Mert a Haye elleni meccsben nem az volt a nagy meglepetes, hogy Bellew sokkal jobb lett volna mint azt elozetesen vartuk, hanem az hogy Haye volt sokkal szarabb!

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 11:10:06

Lassan már Bellew-nak kell elnézést kérnie a produkciójáért...
Tök esélytelennek kikáltva, megtöltve az O2-t, Angliában egy angol szupersztár ellen, valószínűleg élete legnagyobb gázsijáért egy olyan produkciót nyújtva, amire sokáig emlékezni fognak nyert, az azért nagy dolog. A mostani meccse mindenképpen az eddigi pályafutása csúcsa.
Vagy tényleg vissza akar vonulni -amihez minden joga meg van- vagy még szeretne valami igazán pénzes meccset, amihez sok sikert kívánok neki. Nyilván próbál ügyeskedni, ha tud. Lehet csak csali ez a nyilatkozat. Lehet, hogy nem. Majd kiderül. De azért letett valamit most az asztalra, amire nem sokan számítottak, szóval könnyű messziről szidni. Ha jól tudom, neki is eltört meccs közben a keze, de csak Haye volt féllábú...

» bandi78   válasz erre
    2017-03-09 11:03:44

@Slajos: Elnézve a Lebedev-Gassiev meccset, én egyikük ellen sem adnék sok esélyt Bellewnek.

» GaiusM   válasz erre
    2017-03-09 10:56:41

@mola: Ne vicceljunk mar. Usyk ellen mar az is nagy teljesiteny lenne Bellewtol ha 1-2 menetet szorosra tudna hozni. Gaasiev erosebb, kepzettebb meretben ugyanaz mint Tony. Ellene tudna meneteket nyerni de a meccs feletol esne-kelne. Lebedev lehetne ki-ki meccs attol fuggoen hogy Dennis milyen formaban van.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 10:54:58

azért ez a nyilatkozat kemény volt... :-)

» leslie   válasz erre
    2017-03-09 10:49:02

" cincinnatus ... ahogy az köztudott"

    2017-03-09 10:47:44

Én nem tartom őt annyira rossznak, cirkálóba bármelyik jelenlegi bajnokot el tudná intézni, nehézsúlyban viszont nincs esélye egyik nagyágyú ellen sem, viszont ha pénzt akar keresni most kihasználhatja ezt a hírverést!

    2017-03-09 10:30:16

Fury ellen nem tudom miben reménykedne... Chisorát is úgy pötyögte ki, mintha valami könnyű kis edzőmérkőzésen lenne, miközben annak cipóra dagadt a feje, és ki sem jött a 11. menetre. Márpedig a nagy "Haye verés" ellenére, még Chisora is kiszórná Bellewt a ringből.

Szerintem ha józan eszére hallgat, visszavonul. Nem mond ő azzal hülyeséget, hogy most van a csúcson.

    2017-03-09 10:05:58

a csúcson kellene befejezni? :D te jó isten.nyert az ember egy féllábú haye ellen és meg van elégedve magával.

másról sem olvas az ember manapság mint a nagy visszavonulásokról, amik tartanak kb. '2 hétig' aztán meg a visszatérésekről.rém szar meccsek után mint ez vagy a fury klicskó
visszavágót meg aztán marha nehezen akar bárki is adni a másiknak, lásd a ward kovalev,fury klicskó

    2017-03-09 09:40:20

Haye már sérülten lépett ringbe,az nem Bellew hibája,ráadásul kiviláglott Haye igazi mai tudása,ami már igen kevés,Bellew ellen is akár.
Erőn felül teljesített,Haye-ből meg ugye láttuk mennyi maradt mára.
Teljesen jól teszi ha vár a nagy málnára,meg is kapja előbb utóbb,nagyon jól csinálja.
Azért ne csináljunk egy pár napja még tök esélytelen bunyósból,egy senkit mára,ő megtette amit tennie kellett,Haye meg nem.

» picker   válasz erre
    2017-03-09 09:25:34

@gigaboly: Az erdekes az, hogy amilyen tisztan eltalalta az meg sem kottyant a nem kimondottan betonallu Bellewnek.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 09:24:12

itt van lassítva Haye talán legjobb ütése amit bevitt Bellewnek:

https://youtu.be/OlE0KRwtZSI?t...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-09 09:20:31

Haye hibát követett el azzal, hogy visszavágási opció nélkül kötötték le ezt a mérkőzést. Bármi megtörténhet a bunyóban, ahogy meg is történt ezen a mérkőzésen! A sérülés nagyon keresztül húzta Haye számításait, bár lehet olyanokat is hallani, hogy már eleve nem volt tökéletes a lába amikor ringbe lépett! Ha ez utóbbi volt, akkor szintén rossz döntést hoztak, bár tény hogy becsülettel küzdött! Bellew viszont csak akkor fog visszavágózni szerintem Haye-el, ha az a lehetőség hozza neki a legtöbbet a konyhára! De én úgy gondolom egy bajnoki cím lehetőségét nem fogják eldobni Haye miatt, és Haye háttérbe fog szorulni a címmeccsek lehetősége miatt. Továbbá mire felépül, már Bellew valószínűleg túl lesz a következő nagy meccsén, aminek az eredménye szintén befolyásolni fogja a karrierjének további szakaszát. Haye-nek bele kell majd húznia ha vissza akar kerülni a tűz közelébe, és nem lesznek hozzá elegendőek a negyed rangú felhozó emberek!

» Valero   válasz erre
    2017-03-09 09:20:22

"..Cincinnatus visszatérjen az eke szarvától.."

Hm..erre nem szamitottam Tonytol :)
Van egy olyan erzesem, hogy fog o meg azert bokszolni iden valamelyik nehezsulyu vilagbajnok ellen.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-09 09:19:34

Milyen művelt Bellew :D Egyébként az edzőjének igaza van, a csúcson kell abbahagyni és kedves Tony, neked ez a csúcs! :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-09 09:09:45

Megvert egy hat évvel korábban bajnok bokszolót, aki tök látványosan lesérült (és nem ütéstől). Nagy dolog, mert Hayenek nagy neve volt így is, de mégsem egy regnáló nehézsúlyú bajnokról volt szó, és nem vmi remek boksszal vette ki a méregfogát és alapozta meg a masszív fölényét (pedig Haye irtó Tompa is volt), hanem egy lábsérülés jött közbe. Na most erre ilyen büszkének csak nem kéne lenni.
Furyval amúgy tuti elbohóckodnának ringen kívül és belül is az tuti (a két nem túl jól bokszoló meglepetésember, annyira mint boksz engem nem érdekelne), és nagy pénz is lehetne benne. De ott van Wilder vagy Parker valódi vb meccsre akik nem túl nagy kockázatot vállalva már kihívták, és persze a rehabilitálódó Haye elleni visszavágó lehetősége is.
Szetintem nem vonul vissza. Vagy csak úgy ahogy szoktak: bombasztikus visszatéréssel.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-09 08:57:46

Mondjuk ha Joshua-t csapta volna ki a szorítóból, akkor megérteném hogy a"csúcson kell abba hagyni.. De ez csak David Haye volt. Ez nem a csúcsok csúcsa:D Ennél lehet feljebb lépni ember!!! (persze az ő képességei is korlátozottak)

» szikozoltan   válasz erre
    2017-03-09 08:30:25
Ugrás az oldal tetejére