×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Legalább 4-6 hónap szünet következik most a korábban két 2017-03-06 08:41:36 https://www.profiboksz.hu/2017/03/06/visszavagot-szeretne-david-haye/

Visszavágót szeretne David Haye

Legalább 4-6 hónap szünet következik most a korábban két súlycsoportban is világelsõ David Haye számára, aki a múlt hétvégén Tony Bellew ellen idõ elõtti vereséget szenvedett, valamint a hatodik menetben a jobb lába is megsérült. A bunyós jobb lábában állítólag az Achilles-ín szakadt el, ami miatt mûtétre is szorult. A 36 éves Haye mindenesetre még nem egészen öt menetet végigküzdött Bellew-val, és a meccs után nagyon elismerõen szólt riválisáról: "Nem gondoltam, hogy ennyire bírja az ütést. Magasan jobb volt nálam ezen az estén. Tehetségesebbnek tartom magam nála, de ezen az estén sokkal nagyobbat küzdött, mint én. Kihordta a legjobb ütéseimet, visszatámadott és le is küldött. Ilyen meccsem soha nem volt még. De szeretnék visszavágni neki. Remélem, ad még egy lehetõséget, akárhol bokszolhatunk tõlem, Liverpoolban is. A szerzõdésünk nem rendelkezik visszavágóról, abszolút az õ kezében van a dolog tehát. A világbajnoki címmeccset egyelõre elfelejthetem, ahhoz elõször le kellene gyõznöm ezt a srácot, hogy egyáltalán gondolhassak erre."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Magasra taksáltam magam is Haye képességeit - különösen a Klitschko meccs után -, de most visszanéztem én is a visszatérő meccseit - mivel gyorsan megvolt :) - és szerintem a különbség csak az ellenfelekben volt, Haye azokon is kb. ugyanazt és ugyanúgy próbálta, mint Bellew ellen, csak a statikus nehézsúlyúak bokszzsákokként megálltak előtte, jól be tudta lőni-célozni őket, Bellew meg jobban védekezett elmozgással, elhajlással is és a támadással meg sem próbálkozó ellenfelektől eltérően, már fél perc után megkínálta egy jó ütemű, pontos és gyors kontrával, ami nyilván pont ellenkezőleg hat egy élő bokszzsákhoz képest és elbizonytalanítja a támadót.

» superman   válasz erre
    2017-03-08 10:54:07

@superman: Teljesen igazad volt és van hogy nem lehetett reális képet alkotni a formájáról, és ha tényleg ennyit tud csak, ezt nagyon benéztem. (Bár mindig kicsit Haye ellenes voltam azt hiszem jó okkal, de a képességeit nagyon magasra taksáltam.) És én sem állítom persze hogy csalt(ak), csak próbálok vmi magyarázatot találni arra, hogy jöhetett létre egy ilyen nonszensz párosítás a semmiből, hogy lehetett ilyen alap morális határokon átlépő nyilatkozatokat megszülni e tárgyban, hogy nyerhetett Bellew ha nem is bokszolt jól, hogy bokszolhatott Haye ennyire rosszul (azért vannak fokozatok...), ha sérült volt már előtte miért ugrált és spárgázott a kezdetektől, hova lett az ütőereje, hogy alakulhatott ki egyszer egy szinte 0 találatos közeli kétoldalú hirigpárbaj, mi volt ez a nagy összeborulás és hatalmas karakterváltás a semmiből, és hasonlóak.
Egyszerűen egy rakat kérdés felmerült bennem az eset kapcsán, és Ocham borotvája nekem most ezt dobta fel elsőnek, mert ebből a két emberi karakterből minden extra feltételezés (extra premissza beiktatása nélkül) nélkül kinézem a svindlit. Mert ezen dolgok szinte mindegyikére van ennél kézenfekvőbb, egyszerűbb válasz. Csak így összességében meg összefüggésében merül fel hogy talàn van egy mögöttes még egyszerűbb.
Amúgy ha Haye annyit tud ma amennyit az első 6-ban mutatott, én azt nagyon nem bánom, de akkor engem be kell vallanom most nagyon megcsalt a szemem. Pedig visszanéztem utóbbi két meccsét meg ezt is. Amit amúgy kár volt.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-07 22:48:38

@Peacock: Bár szerintem sem teljesen kizárható az összeesküvés-teória, azt gondolom, hogy azért pont ennél a párosításnál vélelmezed, mivel számodra túl valószerűtlen ez az eredmény, azok után, hogy Haye-t pl. esélyesnek tartottad Ortiz-zal szemben és úgy gondoltad, hogy azonos esélyekkel indulna Povetkin-nel szemben. Már akkor is megjegyeztem, hogy Haye esélyeit nem lehet reálisan megbecsülni, de a valódi formája még az én valószínűségi intervallumomhoz képest is gyengébb volt. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy láttunk már párszor ilyesmit, hogy egy kisebb súlycsoportban bokszoló és emiatt gyorsabb, mozgékonyabb bunyós megtréfált egy nagyobb nevű nagyobb bunyóst, különösen, ha utóbbi már leszállóágban volt, sőt, Haye-nek pont azok a megkopott tulajdonságai, amik a lomhább és jóval gyengébb nehézsúlyúak ellen fel sem tűntek, hatványozottan megmutatkoztak egy ilyen - mellesleg a korábbi ellenfelekkel szemben élvonalbeli - bunyóshoz képest. Az is idetartozik, hogy Bellew nagyon jól felkészült Haye-ből, taktikailag is, míg Haye valószínűleg némileg érthető módon félvállról vette őt. Ha bunda volt, Haye feltűnően jól játszotta a megkopott, kiégett, lelassult, formán kívüli bunyóst - amolyan Roy Jones-osan. Ami szerintem leginkább valószínűtlenné teszi az összeesküvés elméletet, az a Haye által elszenvedett verés mértéke, ezt nem hiszem, hogy elviselte volna, ha enélkül is ugyanúgy a pénzéhez jut...(ráadásul párszor belementek olyan adok-kapokba, ahol ha Haye-en múlik, Bellew simán beleléphetett volna végzetes ütésekbe is).

» superman   válasz erre
    2017-03-07 20:53:21

@Blackpanther: Ahogy ennyi erővel a te verziód is . Nem mondom , hogy nem lehet oltári baromság a teóriám de az igazság hiányában ugyanannyi eséllyel lehet igaz mint bármelyik más vélemény :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-07 15:28:19

@Ultrasberry1990: Ez az egész belemagyarázás, szerecsenmosdatás, konteó, stb...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-03-07 11:26:15

Te már trilógiát emlegetsz miközben Haye nem is biztos,hogy folytatja.Pont ezért nem gondolkodnak ennyire előre.
Lebundázzák a meccset osztanak szoroznak 2 meccsre levetítve (visszavágóval)kiszámolnak mindent oké mehet aztán egyikük karrierjének konyec sérülés miatt. Ez túl nagy kockázat szerintem elég ingatag.

Másik pedig.Ha nagy pénzt akar szakítani Haye akkor Gjergjaj meccset bundázza el. Mindegy engem ez nem érdekel mert hiába nyert volna Haye ,Klicskó beleköpött volna a levesbe így is úgy is. Ettől még lehet Joshua-Haye britt csúcsmeccs csak Haye sérülésből megy ha nem gondolja meg magát Joshua meg már nem lesz veretlen. Wembleyt így is megtöltik csakhát el lett számolva a matek.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-06 22:19:28

nincs minden veszve Haye számára, de nincs szabálykönyvbe írva hogy Haye mostantól nem boxolhat nehézsúlyúval mert Bellew megverte, persze a Joshua meccs elszállt, de mivan ha Wlad kiüti Joshuát mert ezzel senki nem számol, akkor Hearn mit fog csinálni vele, mindjárt visszakerül Haye a listára.
Parkerrel most is bunyózhat ha a kis Fury nem veri meg, jelenleg a nehézsúly nem olyan kemény hogy ne tudjon beférni, a rossz teljesítménye meg lehetett az edzés hiánya is sérüléssel együtt

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-06 22:05:13

@Peacock: Még annyi hogy ez nem a meggyőzés szándékával íródott. Felvetés, amibe bele van sűrítve jó adag kétely ami felmerülhet e sajátos meccsel kapcsolatban.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 21:40:54

@Peacock: Még annyi hogy ez nem a meggyőzés szándékával íródott. Felvetés, amibe bele van sűrítve jó adag kétely ami felmerülhet e sajátos meccsel kapcsolatban.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 21:40:54

@cenzura: Ez csak egy feltételezés, felvetés, semmi több. Némi érveléssel alátámasztva, ami magyarázatot próbál adni egy igen szokatlan meccsre.
A Joshua-Haye sehol se lesz ezután, igaz - max. ha Haye legyőzi Bellew-t a visszavágón? (Bellew és Joshua promótere mellesleg ugyanaz, de ezt ugorjuk.)
Na de ott kapott volna tényleg egy garantáltat meg PPV-t Haye (bár nem ő szabta volna a feltételeket mint kihívó). Itt meg ha összebeszélt Bellew-al, azt hiszem egyrészt PPV-ben bokszolva itt sem keresett rosszul; másrészt olyan irreális eredményre fogadhatott nagy szorzóval ami biztos bejött. Ha lesz visszavágó meg trilógia anyagilag is jobban járhat.
Amúgy Fury sem abból lett gazdag amit Wlad-tól kapott a K2-s szerződésben a győzelemért a vb meccsen, mert amennyire tudható-sejthető, az egyáltalán nem volt annyira sok. Hanem hogy fogadott magára, és underdog volt. Itt Bellew-ra kellett fogadni, mert ő volt pont ugyanolyan masszív underdog. (Persze biztos nem Haye fogadott rá mert az törvénytelen, de ez azért megoldható - már ha volt simli - különösen hogy ehhez akkor Bellew is kellett.)

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 21:39:35

@dondannyboy: Valószínű,hogy Õ így is gondolta!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-06 21:27:01

Agyrém ez az összeesküvés elmélet:)
Ott bukik az egész,hogy ezután Haye-Joshua mégis hogy?
El kéne inkább fogadnotok a legegyszerűbb magyarázatot:Haye nem edzett félvállról vette Bellewt,azt hitte 4 menet alatt kiüti.Ezért is esett neki rögtön csak egy balhorogtól újratervezett és ebből lett a tanácstalanság.De tudta már az első menet után,hogy ezt elcseszte.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-06 21:12:27

"A világbajnoki címmeccset egyelõre elfelejthetem, ahhoz elõször le kellene gyõznöm ezt a srácot, hogy egyáltalán gondolhassak erre."
Komolyan egy cirkalosulyu legyozese nehezsulyu vb mecset jelentene:(

» dondannyboy   válasz erre
    2017-03-06 19:30:17

@picker: ?

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 19:02:44

@Peacock: Pár hét múlva azért remélem nem fogod ezt is kész tényként tálalni mint a Povetkin sztorit.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 18:47:24

@Peacock: Az utolsó szóig egyetértek ! :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 18:42:48

@Ultrasberry1990: Meg 1-1 furcsa dologra (irreális párosítás kialakulása és semmiből való sikeres felépítése, túlzott és értelmetlen gyűlölködés, Haye irtózatos formahanyatlása, ütőerő eltűnése, szűk ütésrepertoár, szellőztethető sérüléssel ellentétes lábgyilkos taktika, drámai morális javulás mindkét bokszoló részéről külön-külön a meccs után, stb.) lehet magyarázatot találni önmagában (mindre), csak így együtt sok valahogy ennyi fura irrealitás. Nekem.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 18:31:08

@Peacock: Plusz a bíró ! Amikor Haye meg volt fogva plusz a lábai is cserben hagyták annyi ütést kapott , hogy a negyedétől leléptetnek ma egy bunyóst . A kezeit nem tette fel , benyelte az ütéseket és válasz sem jött a bírón még csak szándékot sem láttam hogy odaugrik és véget vet ennek .
Nem egyszer azt láttam mint ha Haye nem húzná meg az ütést és basszus egész pályafutása alatt nem ütött ennyi luftot mint itt 2-3 menet alatt . Az elején még az volt az álláspontom , hogy Bellew kidumált egy meccset kap egy gyors KO-t a pénzt felmarkolja és csókolom de nem . Láttam én már nagy formahanyatlást de ez számomra sokkal nagyobb mint ami még normális lenne , kb mint valami C ligás bokszoló abból sem a legjobb fajta . Én kiindulva magamból ha valakit ennyire rühellek , hogy a sajtóban a kórházat emlegetem neki stb és ha elver az mégjobban piszkálja az egomat és meccs után még dühösebb vagyok rá . Nem ez az amerikai hoolywood szitu hogy összeölelkezünk aztán jó spanok leszünk stb ..

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 18:14:30

@HunFighter: Na ja, és hát az erőnlét, legalább az rendben lett volna, de az se volt sehol... (vagy legalábbis nem ezt mutatta)
Meg lehet egy ideig bolo punchokra játszani, meg hayemakerezni, de hogy csak ez a kettő van plusz a beugrásból is tolt (még csak nem is vmi stiff) jab...
Mondjuk az utóbbi év padworkos videói sem voltak épp agyonkombinálósak a párostól. De azt hittem az csak etetés. Most meg már nem tudom mit higgyek.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 18:03:13

@Ultrasberry1990: Na, csak nem vagyok akkor egyedül ezzel a gyanúval, megnyugodtam :)
Pont úgy látom mint Te. Ráadásul mindkét karakterből kinézem hogy meglépik ezt. Míg a Fury-Wladon ami hasonló meglepetés volt ott Wladnál azért ezt inkább kizártam.
A sérülés persze alighanem valós volt, de nekem is az volt a gyanúm már a 3. menet vége felé, hogy nem beszéltek ezek össze...?
Amúgy spirtfogadással nagyot lehetett egy ilyen eredménnyel kaszálni. Bellew Ko, ráadásul egy elhúzódó meccsen. Persze ez csak feltételezés, de azért volt olyan közeli hirigük is ahol minden ütés max. súrolt ha jól emlékszem. Meg ez a spárgányi terpeszekben nyomott beugrásos biztonsági jabelés az egyik korábbi legnagyobb ütőtől már meccs előtt sérült lábbal... nekem ez is fura. Meg - ahogy Totti írta - az egész. Felvezetésestől, gyűlölködésestől, kicsit sérülésestől, meg Haye ütőerejének és boksztudásának eltűnése is fura. Kondi meg nem is volt? Ja, és Bellew egész egyszerűen nem bokszolt annyira jól, hogy ne legyenek legalább nyomokban kételyeim. Meg a dráma is annyira kontrasztosnak és túljátszottnak tűnt, mintha csak ki lett volna találva. A primitív Bellew aki Grál lovagként nemcsak felhívja Haye figyelmét hogy adja fel, nem akarja bántani, de még a promótere köszöntése elől is Haye karjaiba veti magát percekig ölelkezve. Haye pedig aki a szövetség figyelmeztetése ellenére is tovább nyomta a gonosz halálosztó szöveget, erkölcsi piedesztára állva még csak meg sem említi a hőt látványos sérülését, csak gentlemanként gratulál (mikor korábban lábujjait is mutogatta).
Õk szerintem nem ilyen emberek. És Haye ennél ma is jobb és nagyobb ütő bokszoló mell legyen, ha nem is a régi, vagy ha nem is top 10.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 17:52:21

@Ultrasberry1990: Nem csak a tiédet...

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 17:28:51

@savo910702: Ajánlok csapj fel egy helyesírás szótárat mielőtt beböfögsz akármit is .
1-1 szót bárki elronthat de nálad 4 szóból kettő totál hibás ami lehet csak az én szememet zavarja de azt nagyon .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 16:52:21

mas mart hamarabb ki utote volna hayet elleg szomoru h csak a 11 dikbe tuta bellew le utni... tutti parker wilder ketos valamejikevel boxol majd akik ki csapjakk de nem h ok meg szerintem Usyk siman verne ezt a bellewet ....

» savo910702   válasz erre
    2017-03-06 16:38:51

@cchhiixx: Dehogy kell neki, kis penz nagy veszely :D

» Slajos   válasz erre
    2017-03-06 15:42:40

@Hatton: ja, és Hayre fogadtam. de ne csapjuk már be magunkat azzal, hogy biztos 4. státiumos végbél rákos volt Haye mert kikapott. ez egy sima ko vereség egy senkitől egyébként, aki nála sokkal jobb ma már.

» Hatton   válasz erre
    2017-03-06 15:24:19

@Chico: én cirkálóban nagyon csíptem Haye-t, most is jó képességű bunyósnak tartom, de tényleg nem értem a fanokat. Nem értem hogy vakíthat el valakit egy ismeretlen imádata. Bellew magabiztosabb, erősebb, sokkal gyorsabb volt és ami meglepő, hogy brutál mennyivel nagyobbakat ütött. nem voltak egy kategória. az első menetben már lehetett érezni, ha ez így megy tovább, akkor esélye Hayenek max lucky punchra van. semmilyen sérülés nem volt, egyszerűen ennyi volt Haye pályafutása. évekkel ezelőtt biztos jobb volt, de ennek vége, roló lehúz.

» Hatton   válasz erre
    2017-03-06 15:22:23

Usyk kell Bellewnak,

» cchhiixx   válasz erre
    2017-03-06 14:57:52

Na végre tegnap este megnéztem. A 2. menettől láttam. Az ominózus menetet és az ötödiket szerintem oda lehetett adni Bellew-nek is. Amit észrevettem: Haye rendkívül pontatlan és lassú volt korábbi önmagához képest, ennyire ötlettelenül sosem láttam még bokszolni. Sokszor beleesett az ütésekbe, súlytalannak tűnt, viszont nagyot küzdött. A visszavágónak lenne értelme, hogy lássuk, egészséges lábbal mire megy a "felhízott cirkálósúlyú" ellen, vb álmok viszont álmok maradnak ebben a gyenge felhozatalban is. A vége egész emberi lett Bellew-nek köszönhetően, aki sportszerű volt nagyon, és még a mélyütést is indulat nélkül lekezelte. Szimpatikus lett egyszeriben, még akkor is, ha összességében nem egy nagy mutatvány, és a bajnokok megeszik, ha Hearn ragaszkodik az esztelen tervéhez, és összeereszti Parker-rel vagy Wilder-rel.

» bandi1115   válasz erre
    2017-03-06 14:45:23

Most hasra kéne esni ettől a nyilatkozattól? Mi mást mondhatna egy ilyen szánalmas teljesítmény után? Túl sokára ,de visszanyalt a fagyi és most kénytelen valami normálisabb stílust is felvenni. Azért kíváncsi leszek pár nyilatkozattal később is megmarad-e ez? Akinek elszakad az Achilles ín az abban a pillanatban hatalmas kínok közt a földön fetreng. Max sérülhetett neki, de szerintem ez is túl van álmodozva, hogy a celebfanoknak könnyebb legyen megemészteni a történteket. Remélem megkapja a visszavágót mert most is csodás napot hoztak össze nekem. Akik pedig azt képzelgik, hogy csak a sérülés miatt volt ilyen Haye teljesítménye azoknak továbbra sincs szemük ehhez és nagyon nagyot fognak lepődni ,ha létrejön a visszavágó.

    2017-03-06 14:40:21

@Galamb: Hayről ugyanezt kérdeztem a meccs előtt,hogy kíváncsi lennék rá a visszatérése óta hol venné a levegőt a harmadik menetben.
Az eredményt tudjuk.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 14:32:19

@cenzura: Én úgy gondolom Joshua még nem lett úgy igazán letesztelve . Az eddigi legnagyobb teszt Whyte volt aki el tudta kapni egyszer de mivel Anthony sem isten így azt mondom ez ne kicsinyítse le az érdemeit . Megnézném Takam ellen pl de Ortizt és Vladimirt ne is említsem . Wilder nálam meg egy igazán sötét ló , hiába az a sok győzelem és KO engem kicsit sem győz meg .
Haye meg vonja le a következtetést . Csak ő tudja mi volt vele valóban , hogy tényleg ennyire sérült volt, vagy rossz felkészítés , vagy a maga hanyagsága , esetleg érzi hogy elszállt az idő és megkopott .. de ezek alapján hozza meg a döntését . Ha ennyit tud mára akkor szerintem ildomos lenne nem világbajnoki esélyekkel jönni mert amilyen ütéseket beszedett Bellew ellen azt a mai nehézsúly elvonala kb KO-val büntetné 100%-ban .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 14:28:27

@HunFighter: Igen, lehet, hogy elég lett volna erőnléti trénernek alkalmazni őt, a szakmai részt pedig másra bízni.

Lehet egyébként, hogy McGuigan azért lett kiválasztva, mert fiatal, felnéz Haye-re, tiszteli, és éppen ezért nem elég keménykezű vele, Haye pedig annyit edz, amennyit akar és úgy, ahogy ő gondolja. Lehet, hogy mással nem ment volna ez a "farok csóválja a kutyát" helyzet...

"Legalább a statikus-izometrikus gyorserőfejlesztések et csinálhatták volna + valami mobilitásfejlesztő gyakorlatokat, ezek a kifejezetten erőnléti és ügyességi sportokban rendkívül fontos, hát még küzdősportokban! Lehet izmokat növelni, nincsen baj ezzel, de ezzel együtt a vérkeringést, mobilitást, elasztikusságot, robbanékonyságot stb. fejleszteni kellett volna, ez most nagyon kimaradt!"

Pontosan, ahogy pl. Marquezzel, vagy Pacquiaoval is megcsinálták ezt...

    2017-03-06 14:22:07

@Galamb: És ezt te mi alapján szűrted le?
Mert boxolóval még nem találkozott. Brizli meg Whyte együtt talán kitesz egy boxolót.És volt tántorgás így is.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-06 14:14:17

@picker: De tudjuk:
Az orrán. Esetleg a száján. :)
Volt már két hétmenetes meccse, melyből egyik épp eléggé strapás volt, de nem horpadozott ritmusra a gatyája. Volt még szufla több mint 5 menetre is.

» Galamb   válasz erre
    2017-03-06 14:05:20

@Galamb: Jelenleg valóban ő a legjobb példa erre! Joshua mögött egy egész profi szakmai csapat áll (amely bokszedzőkből, erőnléti edzőkből, humánkineziológusokból, dietetikusokból és egyéb szakemberekből áll), de ezt így is kell csinálni!

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 13:45:36

@Galamb: "Így van. Joshua-ék a legpozitívabb példa, hogyan kell ezt csinálni."

Azt még azért nála sem tudhatjuk hogy a nyolcadik menetben hol venné a levegőt.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 13:45:16

@HunFighter: "Lehet izmokat növelni, nincsen baj ezzel, de ezzel együtt a vérkeringést, mobilitást, elasztikusságot, robbanékonyságot stb. fejleszteni kellett volna, ez most nagyon kimaradt!"


Így van. Joshua-ék a legpozitívabb példa, hogyan kell ezt csinálni.

» Galamb   válasz erre
    2017-03-06 13:24:58

@BlaZe: "A nagy felfújt izomzat pedig nem ahhoz a bunyóhoz való, amit ő tud(ott régen)." - A felfújt izomzat igazából semmilyen bunyóhoz nem való :D De igazából nem a kinézetével volt gond, mert nagy keresztmetszetű izomzattal is lehet bunyózni, ha az funkcionálisan is megfelelően működik. Csak itt az volt a baj, hogy az erőnlétfejlesztésnél jó pár dolog kimaradt... :/

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 12:58:05

@greg: Nekem tényleg az a furcsa Shaneben, hogy nemcsak papírja van a komoly szakmai tudásáról, hanem elég jó helyen szakmai gyakorlatozott erőnléti edzőként... Ehhez képest meg testépítőt kezdett faragni Hayeből. Legalább a statikus-izometrikus gyorserőfejlesztéseket csinálhatták volna + valami mobilitásfejlesztő gyakorlatokat, ezek a kifejezetten erőnléti és ügyességi sportokban rendkívül fontos, hát még küzdősportokban! Lehet izmokat növelni, nincsen baj ezzel, de ezzel együtt a vérkeringést, mobilitást, elasztikusságot, robbanékonyságot stb. fejleszteni kellett volna, ez most nagyon kimaradt! A stratégiai-taktikai felkészítésről meg már említést sem teszek, mert az no comment kategória. Lehet, hogy nem rossz edző alapvetően ez a fiatal srác, Framptonnal is ő foglalkozik, de David nem lesz jó referencia neki...

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 12:48:28

@Ultrasberry1990: Én részleges achilles-ín szakadásról olvastam, azért ott más a helyzet. A fáslival meg annyira szerintem össze tudták rakni, hogy legalább tudjon állni rajta.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-03-06 12:46:34

Haye sérülés nélkül sem lenne partiban már az elittel.
Most kihúzott a saját és Joshua zsebéből is egy kalap pénzt,de az idő nem múlik el nyomtalanul.
Borzasztóan lelassult,darabos lett,ezt már nem lehet visszacsinálni,sosem lesz a régi.
Szerintem visszavonul,bárki ellen is bokszolna jövőre,az már csak bohóckodás lenne,ez hogy ezen a meccsen is már csak önmaga karikatúrája volt,beleégett az emberek retinájába.
Abba kell hagyni,csak remélni merem hogy ez a gondolat meg az ő agyába ég bele.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 12:46:26

@HunFighter: Az is ezt támasztja alá, hogy ennél kb csak jobb formában láttam Hayet mérlegelésen. Lehet csak nekem tűnt így, de én inkább nagynak láttam az izomzatát, mint definiáltnak, ami azért korábban jellemző volt rá. A nagy felfújt izomzat pedig nem ahhoz a bunyóhoz való, amit ő tud(ott régen).

    2017-03-06 12:32:51

@Hari: Igen én is erről írtam lejjebb hogy achilles szakadással kb a földön fetrengene nem pedig ütne, hajolgatni meg ellépegetne ha pedig mégis valami csoda folytán bírta így ( aminek kb esélye 0 ) akkor a ringsarok amatőr ahogy van ...

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 12:13:26

@gigaboly: Nem mondhatja azt, hogy sérülten lépett ringbe, akkor sem, ha így volt! Pacquiaot is beperelték azonnal, amikor elkezdett arról beszélni, hogy sérülten lépett ringbe Floyd ellen, Arumnak úgy kellett helyette magyarázkodnia. Nem is tudom, egyáltalán megszűnt-e már az ügy azóta...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-06 11:38:14

Natena!!!
Megjött az esze Dávidnak?!
Épp ideje volt...

» Galamb   válasz erre
    2017-03-06 11:35:44

@cenzura: "Klicskót ne féltsd.Nem éjszakázik,nem iszik,nem szívja a csíkot. Joshua be lesz vízszintezve."

...merthogy AJ bizonyára javában züll, ugye?
Megnyugtatlak, hogy Joshua pont olyan keményen készül, talán még keményebben.
Láttam néhány edzésvideóját s elárulom neked, hogy olyan intenzív és komplex edzésmunkát én másnál sose láttam.
Úgyhogy majd elválik melyikük lesz vízszintezve...

» Galamb   válasz erre
    2017-03-06 11:33:13

Gyerekek, egy achilles ín szakadás azzal jár, hogy lefittyen az ember sarka, fél perc alatt megtelik vérrel, mint ha egy lufit töltenél meg vízzel és a cipőt is ollóval kell levágni róla, mert beledagad a láb-és utána már nem ugrál a paraszt!
Szval itt max részleges szakadás vagy erős húzódás lehetett, persze az is erősen hátráltatja az embert és nem lehet vele semmilyen jó teljesítményt nyújtani! Viszont ha ez tényleg így történt, akkor igen szarul kellett vna bemelegítenie Hayenek (amit el sem tudok képzelni ezen a szinten) vagy amit valószínűbbnek tartok, hogy nem volt megfelelő a felkészülése és a teste is rosszul reagált már a terhelésre!

    2017-03-06 11:32:55

Én nem láttam azt hogy az első menettől kezdve nem állt volna stabilan a lábán Haye, azt viszont igen hogy gyenge a kondija és nagyon ponttatlan, ötlettelen, kicsit hasonlóan boxolt mint Whyte néha, összevissza dobálja az ütèseket mint valami kocsmabunyós.... Aki rossz formában van könnyebben is sérül meg... De arra jó volt ez hogy keresett valamennyi dellát megint...

» PedroMagi   válasz erre
    2017-03-06 11:32:26

@HunFighter: Érdekes, amit írsz és valószínűleg igaz is. Nyilván Haye az elejétől nem állt túl stabilan a lábán és ezért nehéz volt kihozni magából a robbanékonyságot, de mikor közel ért, a kezei is irtó lassúnak tűntek. Úgy ütötte azokat a csapottakat, meg horgokat, mint a Nimfas Corporation tagjai. Nekem óriási csalódás volt ezt látni. Valószínűleg - a te infóid alapján - izomzatilag és erőben rendesen felépítették, de a többi tényező hiányzik.

Haye-nek egyébként szerintem leginkább egy jó stratéga kellene maga mellé, Booth nem volt az, McGuiganről nem is beszélve. Látszott, hogy teljesen ösztönből bokszolt most is, le akart nyomni erővel Bellew-t, de mikor ehhez kevés volt, nem igazán tudott váltani (a sérülésig, utána mindegy volt).

    2017-03-06 11:11:01

@Totti: Klicskót ne féltsd.Nem éjszakázik,nem iszik,nem szívja a csíkot és folyamatosan edz.Joshua be lesz vízszintezve.

» cenzura   válasz erre
    2017-03-06 11:06:54

nem tuddd megujjulni hayee es a visszavagot sem erdemli meg .... bellew nem fogg belle menni vissza vagoba legalabb is nem mostt ,,,,o inkabb parker vagy wilder valamejikevel akkar majd boxolni de inkabb parker lesz a befutó nala azert valamivel tobb eselye lenne ....

» savo910702   válasz erre
    2017-03-06 11:04:52

Még egy meccset? Miért is, vagy mazoista, vagy hülye Haye? 1 vagy 2 jó ütése ha volt ami pontos, de semmi extra nincs ebben a fickóban.

Amúgy ez a nyilatkozata egy rossz fát túzre tett kisfiú bocsánatkérő megnyilvánulása az anyuci felé:D Szánalmas, hogy amilyen nyilatkozata volt még a meccs előtt és majd utána amikor szarrá verte Bellow.

Most kellene megkérdezni Tőle, hogy amit mondott a meccs előtt azokkal a dolgokkal mi van? Nevetséges egy bohóc semmi több.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-03-06 11:02:52

@emgabor: Ez is egy lehetséges kimenetel egyébként és lehetséges de sajnos a totál igazságot nem fogjuk megtudni :D Ha lesz 2.meccs azt még el lehet adni mint revans lehetősége a már fitt Hayenek onnan már csak megint egy heroikus meccs kell és jöhet a trilógia . Fene sem tudja majd az idő választ ad rá :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 10:54:30

@gigaboly: Az egész meccs, úgy ahogy volt furcsa volt.

    2017-03-06 10:41:22

Korrekt nyilatkozat, De említést tehetne a sérülésről, lehet hogy sérülten ment bunyózni de nem akart úgy járni mint Pac a vállával, a meccs előtt volt orvosnál majd lesérül és meccs után ugyanazzal a problémával műtik, elég gyanús. A meccs utáni ölelkezés is érdekes volt, persze voltak kibékülések korábban de Haye vagy 5x átöleli Bellewet aki majdnem elsírta magát mikor a bíró leállította a sántikáló Hayet, majd ahelyett hogy ünnepelt volna inkább puszilgatta Haye arcát, lehet csak nekem nagy a kontraszt, nem tudom furcsa volt...

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-06 10:36:04

@Totti: Az igazságot szerintem soha nem tudjuk meg maximum sejteni lehet de persze ennek hiányában ez is egy örök szóbeszéd marad majd mint sok más meccs ami már elmúlt . Ráadásul az achilles sérülés nem olyan egyszerű dolog . Megeshet hogy csak részleges szakadást szenvedett ez is már koordinálatlan mozgással jár valamint így a teljes testét sem tudja beletenni az ütésekbe ezzel lehet magyarázni dolgokat és az ütőerő hiányát viszont ha teljesen elszakadt legyen akármilyen kemény azzal még 2 lépést sem nagyon fog járni nemhogy ütni . Kb minden kisebb irányváltás hatalmas fájdalommal jár és a fájdalom mindig kiül az arcra is. ( amit én nem láttam Haye arcán olyannyira)
Persze tényleg meg lehet gyanúsítani , hogy el akarom rontani ezt a Bellew győzelmet de annyi fura eset után ami az utóbbi években történt a profiboksz táján , én már ritkán tudok egy meglepetés meccset úgy kezelni hogy nincs benne simli . Vagy már örülnöm kéne mert egyáltalán nem mondják le előtte 2 héttel valami ürüggyel ? :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 10:33:27

@Ultrasberry1990: Nem lett volna sok értelme így megrendezni a meccset előre.
Haye megalázó vereséget szenvedett - ami nyilván nem tesz jót a megítélésének - és ráadásul egy jól jövedelmező VB meccs lehetőségét is elbukta.

Ennyit nem ér egy esetleges Bellew trilógia.

» emgabor   válasz erre
    2017-03-06 10:22:48

@Ultrasberry1990: Az egész nagyon furcsa volt az biztos. Kíváncsi lennék az igazságra. Kicsit olyan volt, mintha Haye elfelejtett volna bokszolni. Nekem is ez a legfurcsább amúgy, hogy a sérülését fel sem hozta. Ha elszakad az achillesem, hát csak megemlítem a nyilatkozatomban, nem?

    2017-03-06 10:21:18

@Ultrasberry1990: Azért volt "személyes ügy" mert el kell adni a jegyeket és a reklámidőt.

    2017-03-06 10:13:13

Lehet én vagyok a hatalmas nagy összeesküvés elmélet gyártó de nekem ez az egész olyan megrendezett . Na persze nem a sérülés mert az jöhetett tényleg , de meccs előtt beígérte a kórházat stb aztán most meg ilyen elismerően nyilatkozik . Ezekben a sportolókban ( nagy részükben ) van akkora ego , hogy nem fog meccs után nyalni . Aki olvasta a meccs előtti szópárbajt és hogy személyes ügyként kezeli a meccset , azt egy ilyen vereség nem fogja törölni ráadásul ha én tudom , hogy azért kaptam ki mert megsérültem de amúgy sokkal jobb vagyok nem hiszem hogy utána kb körbeugrálom az ellenfelet akit előtte kb koporsóba akart tenni . Meg a legjobb ütéseit kihordta lábon?
Ha ezek voltak Haye legjobb ütései akkor soha a büdös életben nem lett volna még csak vb közelben sem , ez olyan blőd kijelentés volt tőle .
Darabos volt , annyi eldobott ütése volt hogy csak pislogtam rajta másrészt pedig egyáltalán nem volt éles a sérülése előtt sem . Bellew nem rossz bunyós elismerem de itt vagy Haye kopott meg ennyire durván ( akkor inkább fejezze be mint a Roy Jones pályát kezdje el ) , vagy pedig egy jó trilógia van épülőben . Nos meglátjuk idővel . :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-03-06 10:07:25

Egy jókor jött pofon csodát tud tenni az emberrel. Nem gondoltam, hogy Haye tud ennyire normálisan is nyilatkozni.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-06 09:54:59

@HunFighter: hát el...

    2017-03-06 09:53:27

@Valero: Shane McGuigannal anno azt nyilatkozat valami kisebb vlognak, hogy az ökölvívásban is leginkább a test formálásának lehetőségét látja... O.o Õ anno versenyszerűen bokszolt amatőrben, de állítása szerint őt a személyi edzősködés jobban érdekelte, mint az ökölvívás. Az eredeti szakmája tehát személyi edző, a későbbiek folyamán kezdett el bokszedzőnek tanulni, később meg erőnléti edzőnek. Az angolszász országokban a legmagasabb erőnléti edzői licensszel rendelkezik, az Egyesült Államokban szakmai gyakorlatozott egy elég nagy profi amerikai futball csapatnál egy nagyon neves erőnléti edzőnél, de már nem emlékszem, hogy melyik csapat volt az. Az a baj Shanenel, hogy ezt a bokszedzősködést kicsit rossz szemszögből közelíti meg és valahogy az erőnléti edzést is valahogy rosszul csinálhatta, hiszen pont a gyorserőfejlesztés maradt ki pl. Hayenél, ami alap az erőnléti edzések során. Lehet, a személyi edzősködés jobban menne neki, de itt Hayenél valamit nagyon elrontott...

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 09:43:25

Korrekt, egyenes beszéd. Ritka ma az ilyen. Az a nagy kérdés, hogy ezen a meccsen a csillagok álltak nagyon rosszul és kicsit ellinkeskedte a felkészülést, vagy a sok év kihagyás után, és a kor előrehaladtával ennyi maradt benne. Ez ki fog derülni. Egy biztos ezzel a teljesítménnyel nem szeretném még egyszer ringben látni, borzasztó érzés volt. Ezt halmozottan éreztem Hopkinsnál (az utolsó meccsén), RJJ-ról nem is beszélve. És még sokan vannak, akik nem tudják mikor kell abbahagyni. Szörnyen kínos így látni őket. Ez a sport nagyon kegyetlen. Akár egy év alatt olyan szinten romolhatnak képességek, hogy rá sem ismerni az emberre. Nagyon remélem, hogy Klicskóval nem ez fog történni, és szépen helyt fog állni egy jó meccsen.

    2017-03-06 09:38:03

Ez a beszéd! Nekem Haye arcai közül ez a Dr. Jekyll sokkal szimpatikusabb, mint a Mr. Hyde-os!

» ogreface   válasz erre
    2017-03-06 09:31:26

Korrekt nyilatkozat.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 09:28:21

"A világbajnoki címmeccset egyelõre elfelejthetem, ahhoz elõször le kellene gyõznöm ezt a srácot, hogy egyáltalán gondolhassak erre."

Szerintem világbajnok meccsre csakis olyan szempontból érdemes gondolnia még egy sikeres visszavágó után is, hogy melyiket nézné meg szívesen.

    2017-03-06 09:19:57

Talán így kellett volna hozzáállnia Tonyhoz a meccs előtt is akkor nem lett volna ilyen csúfos vereség a vége!

    2017-03-06 08:59:03

Újra néztem a meccset-a legnagyobb probléma a sérülésig az első két menettel volt-kiváltképp az elsővel.
Szerintem ha azokban is legalább olyan arányban talál, mint a harmadik-negyedikben,ki tudta volna ütni Bellew-t.
Akkor sem lett volna túl meggyőző teljesítmény, de azért a biztos győzelmet bezsebelte volna Haye.

Azt gondolom Bellew számára a visszavágó lehet a legjövedelmezőbb opció. És ha ott Haye győz, simán lehet hogy összehoznak egy meccset Wilder vagy Joshua ellen.

» emgabor   válasz erre
    2017-03-06 08:56:11

Nem várt, korrekt nyilatkozat.

Az élettől kapott pofonok gyakran csodát tesznek az emberrel. :)

    2017-03-06 08:52:53

Szerintem ha lesz is visszavágó, azt nagyon gondolja meg Haye hogy továbbra is ezzel az edzőjével vág-e neki?! Nem látom ebben a srácban azt a tehetséget, amit Adam Booth-ban, és határozottan állítom, hogy rosszabb bunyóssá vált az edző váltás után Haye, de ha igaz amit Peru írt korábban, akkor linkebb is lett. Sok javítani valója lesz neki ha győzni akar Bellew ellen!
Díjazom viszont az őszinteségét!

» Valero   válasz erre
    2017-03-06 08:52:22
Ugrás az oldal tetejére