×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén mérkõzött meg egymással 2017-03-06 08:38:02 https://www.profiboksz.hu/2017/03/06/hearn-wildert-vagy-parkert-akarja-bellew-nak/

Hearn Wildert, vagy Parkert akarja Bellew-nak

A múlt hétvégén mérkõzött meg egymással a meccs elõtt láthatóan komoly személyes ellentétekkel bíró David Haye vs. Tony Bellew párosítás. A találkozón Haye - mint utóbb kiderült - sérülten jelent meg, a hatodik menettõl pedig gyakorlatilag nem is tudott rendesen ráállni a lábára, ami természetesen végzetesen befolyásolta teljesítményét. A gyõzelmet azonban nem kell magyarázni, Bellew pályafutása csúcsára ért, és promótere, Eddie Hearn szerint számos opció áll elõtte, többek között nehézsúlyú világbajnoki ütközetek is: "Deontay Wilderék, Joseph Parkerék is hívtak már, mindenki Tony Bellew-val szemben akarja megvédeni az övét, a lehetõségek tehát jelenleg határtalannak tûnnek. A döntés most az õ kezében van, marad cirkálósúlyban, és megvédi a címét, illetve egyesíti a világbajnoki öveket, esetleg bokszol egy visszavágót Haye-jel, vagy - ami a legvalószínûbb - egy nehézsúlyú címmeccsen lép szorítóba. Tony-ban még van legalább 3-4-5 mérkõzés. Ezalatt meg kell keresnie annyit, hogy biztosítsa a családja jövõjét. Sokan nem hittek benne, hogy megverheti David Haye-t, aztán tessék. Akkor miért ne gyõzhetné le Wildert, vagy Parkert? Szerintem képes rá!" - nyilatkozta Hearn. Hogy Bellew mikor fog szorítóba lépni, az már más kérdés, hiszen Haye-hez hasonlóan állítólag õ is megsérült a mérkõzésen, a jobb keze eltört a harmadik menetben, így számára is egy hosszabb kihagyás következik.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"..de mi lett volna, hogy ha anno egy ritka szar format nyujto Wladot elver mondjuk Mormeck, vagy Vitalijt Adamek?.."

Hat ez orok rejtely marad, mint ahogy valoszinuleg mar az is hogy mire menne Bellew mondjuk Briedis, Gassiev vagy Usyk ellen.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-06 21:47:19

@Slajos: Haye is borzalmas volt magahoz kepest, no de mi lett volna, hogy ha anno egy ritka szar format nyujto Wladot elver mondjuk Mormeck, vagy Vitalijt Adamek? :-))
"annyi luftot utott csak az elso menetben hogy a Briteknek azota importalni kell a legyeket." :-))))))) ez jol sikerult

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-06 21:30:47

@zolimt: Mi a trollkodás abban hogy leírja a véleményét? A trollkodás amikor teljesen nyilvánvalóan a valóságtól elrugaszkodott dolgokat támasztunk alá olyan érvekkel amik max arra jók hogy fenntartsanak egy teljesen parttalan vitát. Azé' Chico nem ezt csinálja...

    2017-03-06 21:24:50

@Chico: Azt hiszem többször kértünk, hogy a Haye iránt érzett frusztrációdat ne itt vezesd le. Ismerjük a véleményedet, az elmúlt pár napban épp elégszer leírtad, úgyhogy vagy befejezed, vagy te is mehetsz a többi troll után.
Köszönöm

» zolimt   válasz erre
    2017-03-06 21:23:16

@bpjotruska: "..Bellew-nak Haye ellen sem volt semennyi eselye, es ez nem befolyasolta tulzottan a meccs kimenetelet.."

Ez igaz, csak azert azt ne felejtsuk el hozzatenni, hogy azert nem volt elozetesen esely adva Bellewnek mert nem arra a Hayere szamitottunk aki a ringben szerencsetlenkedett szombat este.
Mert ez a Haye koszonoviszonyban sem volt azzal aki 3 VB ovvel hagyta el a cirkalot anno, meg azzal se aki 5 evvel ezelott alkatreszeire szedte Chisorat nem egesz 4,5 menet alatt.
Tedd a szivedre a kezed ez az a Haye volt? Ez, aki annyi luftot utott csak az elso menetben hogy a Briteknek azota importalni kell a legyeket.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-06 21:15:41

Meg kell lovagolni ezt a félreérthető győzelmet, gondolom igy vannak vele. Nem Bellew volt olyan kiemelkedő hanem dávid nyújtott pocsék teljesitményt. Bellew biztos, hogy nagyon felkészült belőle és talán élete legjobb formájában láthattuk. viszont a nehézsúlyú bajnokok 3 menet alatt szétkapnák én azt gondolom. Cirkálóban is max 5 menetet jósolnék neki a top bunyósok ellen. Biztos vagyok benne, hogy a legnagyobb bevétellel kecsegtető ajánlatot fogják elfogadni amit meg is érdemel Tony mert eltakaritotta végre ezt a népbutitó celebet. Ezért szerintem jár neki a maximális tisztelet és egy nagypénzes meccs.

    2017-03-06 20:22:46

Azt azért tegyük hozzá hogy Bellew nem nehézsúlyú és ezen a meccsen önmagához képest is kiemelkedően teljesített.
Õszintén szólva az első menetektől kezdve éreztem hogy itt lesz valami érdekesség,ahogy Haye ütötte a nagy parasztlengőket és amilyen könnyedén hajolgatott el előle Bellew.
Valamint amikor kegyetlenül betalált Haye,akkor sem rezzent arcizma sem.
Nyilván a nehézsúly legjobbjai ellen kevesebb esélye lenne,de ő nem is nehézsúlyú,Haye meg már nem tartozik a legjobbak közé,őt verte is.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 20:20:44

@ogreface: Valoszinu, hogy a nehezsuly elitje lemeszarolna, hiszen tobbnyire legalabb olyan jo vagy jobb bunyosok, mikozben erosebbek es nagyobbak is legtobben. Viszont cirkaloban eleg nagynak szamit, hiaba jott felnehezbol, a 191 centije kombinalva a jo mozgasaval, utesallosagaval, gyorsasagaval azert nem jelentene egyszeru feladatott meg a legtobb elvonalbelinek sem. Szoval en tulzasnak erzem az ilyen megallapitasokat, hogy ez-meg-az csontozna ki, es nulla eselye lenne az elvonal java resze ellen.
Szerintem nem a Haye elleni volt az utolso meglepetes, amit Bellew okozott.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-06 20:11:00

@bpjotruska: Én nem láttam benne semmi kiemelkedőt, talán az ütésállósága és az, hogy igencsak felkészült a híres "Hayemaker csapásra", mert szinte mindegyik elől elhajolt, mondjuk ehhez kellet az is, hogy David is lassabb volt és mindig úgy rákészült erre az ütésre, hogy már előre látható volt, hogy mire fog jönni. A sérült ellenfeléről is szinte minden ütése lepattant és egy egy roham után úgy elfáradt, hogy az hittük, mindjárt összeesik és talán még olyan menet is volt, amikor Haye egyhelyben állva is többet tett. Szerintem Wilder, Klicskó, Joshua, Ortiz, Parker, Pulev, Povetkin mind kicsapná, de még lehetne pár nevet sorolni...

» ogreface   válasz erre
    2017-03-06 19:58:29

@Peacock: Nem mondom hogy zsenialisan bokszolt, de ahhoz kepest, hogy sokan egy tehetsegtelen dagadt favagokent kezelik, aki veletlenul lett vilagbajnok, es nulla eselyt adtak neki Haye ellen... nos ahhoz kepest nem volt rossz. A labmunkaja kimondottan jo, szerintem egesz gyors is, jo szeme van a kontrakhoz, es kuzdeni is nagyon tud. Szoval o szerintem nem egy remek, hanem csak siman jo bokszolo, akit sokan alulertekelnek az ellenszeves stilusa miatt.
Peldaul ha belegondolok, nem vagyok biztos benne, hogy az oregedo Lebegyev - aki szerintem lathatoan lassubb nala - tudna kezelni a kozel 10 centis magassag-kulonbseget, mikozben Bellew labon is mozgekonyabb, nem ut kicsit o sem, es egy-ket jo utessel azert nem konnyu lecsapni. Gassiev ellen, aki mar meretben is partiban van vele, ott szarban lenne, de azert lenne neki keresnivaloja szinte barki ellen a cirkalo elitjebol. Usykot nem latnam hogy tudna megverni, mert o kb mindenben jobb, es nem is kisebb.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-06 19:34:58

@bpjotruska: Szerinted tényleg jól bokszolt Bellew Haye ellen?
Láttál benne megcsillanni vmi kiemelkedőt? Én speciel nem. Az hogy nyert persze kész csoda, de ha tényleg tiszta meccs volt is kellett hozzá egy nagyon durva sérülése (!) az amúgy is megkopott ellenfelének (!) ami nem ütéstől volt. Ez azért elég relatívvá teszi szerintem a dolgot.
Én úgy láttam nem küzdött heroikusat (Broner heroikusabb volt Maidana ellen). Hátrafele jó volt a lábmunkája ritmusból de előre azért már nem nagyon ment. Nem ütött hatalmasat, hihetetlen gyorsat, komolyan technikás vagy pontos kombókat. Talán még az ütésállóságát emelném ki. Meg volt pár jó kontrája. Én legalábbis így láttam.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 19:26:59

@picker: Ez inkabb azt mondanam, hogy 4 menet utan, meg a serules elott sokkal nyitottabb volt a meccs, mint az elore varhato volt, es akkor mar szerintem joval tobb eselyt lehetett Bellew-nek adni, mint elozetesen. Ha nem is vezetett, de Haye nyilvan gyors kiutesre hajtott, Bellew meg a meccs nyujtasara es az ellenfelet elbizonytalanito kontrakra, es hat inkabb ugy alalkult a meccs, ahogy o akarta, mintsem Haye akarata szerint. Aztan hogy ki gyozott volna serules nelkul, az rejtely marad.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-06 19:14:32

@bpjotruska: Így van,nem árt mostantól óvatosabban esélyt latolgatni ha Bellew-ról van szó.
Szerintem ha végigmegy a meccs akkor is behúzza simán.
Nem a sérülésen múlt.

» picker   válasz erre
    2017-03-06 18:52:27

@HunFighter: "Akkor nagyjából leírom, hogy Bellewnak kik ellen semmi esélye cirkálóban az elitből: Usyk, Gassiev, Briedis, Lebedev, Dorticos, Kudryashov."
Tekintve, hogy Bellew-nak Haye ellen sem volt semennyi eselye, es ez nem befolyasolta tulzottan a meccs kimenetelet, azt hiszem, hogy ettol sem fog megilletodni, hogy te most leritad kik ellen nincs semmi eselye :-)
A felsoroltak kozott amugy akad olyan, aki semmivel sem jobb bokszolo, mint Bellew, max. erosebb, csereben lassubb.
Kicsit ugy erzem, divat itt Bellew-t utalni, ill. lesajnalni, holott gyorsasagban, labmunkaban, kuzdeni tudasban, de meg vedekezesben sem ugorjak meg azt a szintet joparan, amit o mutatott Haye ellen.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-03-06 18:44:07

@Dr Evil: Alapvetően igazad van. De Parker kötelező kihívója volt Haye ranglistavezetőként, így most várhatóan Bellew lett az, ebben szerintem van ráció. Még ha nekem sem tetszik.
Wildert pedig nem hibáztatom, ez most ilyen gyorsan Haymon lépése kell legyen. Nem meglepő hogy kapva kapna az alkalmon.
Bellew-t szerintem mindkettő simán verné.

» Peacock   válasz erre
    2017-03-06 18:18:41

@Slajos: Akkor nagyjából leírom, hogy Bellewnak kik ellen semmi esélye cirkálóban az elitből: Usyk, Gassiev, Briedis, Lebedev, Dorticos, Kudryashov. Akik ellen azért adnék kb. 10% esélyt: Huck (ő elég nyílt sisakkal bokszol és könnyen bele tud nézni egy nagyütésbe), Glowaczki (talán őt ki tudná pontozni, de itt sem ő lenne az esélyesebb), Cunningham (szar a menedzsmentje, szval ha végigmenne ellene egy meccs, akkor biztosan nem őt hozzák ki :D), Shumenov (ő még az elitbe tartozik? :D). Na, Bellew cirkálóban szerintem valahol ezen nevek után következik, ha az "elitet" nézzük. Az meg megint másik kérdés, hogy van egy rahedli amerikai, kelet-európai meg posztszovjet államokbeli underdog a súlycsoportban, akik könnyedén kicsontoznák... :D Ráadásul cirkálóban kevesebb a pénz. A "királykategóriából" amúgy is kevesebb nevet lehetne megemlíteni az "elitből", akik ellen tényleg 0% esélye lenne...

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 16:39:56

szerintem meg inkább egy Haye elleni visszavágó kéne neki! ott is jó pénzt fog keresni , Wildert a helyében elkerülném, meg Parkert is!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-06 16:35:11

@Slajos: Briedis kicsapná szerintem.

    2017-03-06 15:52:09

@HunFighter: Nyilvan nem fog visszamenni ha van egy csoppnyi esze. En csak azert szeretnem, hogy egyertelmuen kideruljon hol is van o ugy igazan cirkaloban, mert eddig az egyetlen komolyabb nev akivel ott merkozott az Makabu volt es hat az minden volt csak sima gyozelem nem, vabank volt az a javabol.

Ha nehezbe kicsapjak, megmondjak hogy azer mer kicsi, de attol meg cirkaloban a legjobbak kozt van. Kozben meg valoszinu, hogy cirkaloban sincs o olyan jo mint ahogy azt paran a vb ove miatt gondoljak. Ha megverne Briedist vagy Huckot akkor azt mondom hogy a szuk elitbe tartozik a sulyban, de addig nalam csak egy top 10 vegi oklozo akinek jott egy szerencse hullama meg van neki Eddie Hearnje.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-06 15:38:50

@Slajos: Cirkálóba visszamenni? Többen kivégeznék ott, mint nehézsúlyban, és nem csak a ruszkik... :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-06 14:54:28

@Slajos: Hülye lenne visszamenni cirkálóba, a ruszkik ott kicsontoznák. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2017-03-06 14:16:36

@superman: Az is egy verzió. Lehet maga sem hitte, hogy megnyerheti (azért küldte nyaralni a családot) és azért lett eufórikus hangulata a végén. Nyilván most olyan helyzetbe került -ha jól ki tudja használni-, amikor pár meccsel többet kereshet, mint eddig összesen. Ha már visszavonulást tervezett, akkor ez erősen motiválhatja.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-06 13:47:15

Ha minel tobb penzt akar kihozni abbol az 1-2 meccsbol amit meg terveznek neki, akkor egyertelmu hogy Parker, Haye vagy Wilder fele kell mennie. En leginkabb cirkaloban szeretnem latni ahogy kiall a kotelezo kihivojaval de az kis penz es nagy riziko lenne a szamara, ugyhogy nem valoszinu hogy azt valasztja.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-06 13:43:10

@bandi78: szerintem arról van szó, hogy Bellew azt mondta a Haye-meccs előtt, hogy az lesz az utolsó meccs, vagy esetleg még 1 címvédés még, ez a 3-4-5 nyilván ehhez viszonyítva lett feldobva, hiszen most nagyon megugrott Bellew piaci értéke.

» superman   válasz erre
    2017-03-06 11:54:54

Briggs is hitelesebb világbajnoki kihívó lenne. Én szívesen megnézném, mit alkot az "öreg" ellen.

    2017-03-06 11:49:46

cirkuszzz......barkit kap ki fogjak utni ......de el mondhatja h kiutotte haye.t ennyii

» savo910702   válasz erre
    2017-03-06 10:47:28

@bandi78: Hát ha Wilder ,Parker szintu nehézfiukban gondolkodnak ,akkor 3-se!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-03-06 10:36:23

"
"Van benne legalább 3-4-5 mérkozés" :D Ez mirol beszél ? 34 éves Bellew még egy tucat meccs alsóhangon is van benne ,persze cirkálóba mert azért nehézbe kicsi és ott már az utoereje is elenyészo mint az szombaton láthattuk.
"
Lehet jobban tudják, emnnyire van jó állapotban Bellew szervezete, mint mi,a képernyőn túlról.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-06 10:19:30

"Van benne legalább 3-4-5 mérkozés" :D Ez mirol beszél ? 34 éves Bellew még egy tucat meccs alsóhangon is van benne ,persze cirkálóba mert azért nehézbe kicsi és ott már az utoereje is elenyészo mint az szombaton láthattuk.

Én a helyébe visszavágóznék Haye-el a nagy dohány reményebe aztán vissza cirkálóba ott még kiskirálykodhat egy darabig...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-03-06 10:05:29

@Dr Evil: Pont beleillik Wilder ellenfeleinek a sorába. Nem az a szégyen, ha valaki nehézsúlyú világbajnok akar lenni és ennek hangot is ad, hanem az, ha érdemi teljesítmény nélkül kapja meg rá a lehetőséget.
Amúgy nem annyira példa nélküli történet, hogy összehoznak egy nehézsúlyú világbajnokot egy lentebbi súlycsoportból jövő világbajnokkal. Haye is hasonlóan lett WBA világbajnok amúgy anno.

» bandi78   válasz erre
    2017-03-06 09:54:25

Wildertől ez a megszokott,ő talán egy malomkörzéssel elkapná Bellevet valószínűleg,inkább a Joshua Klicsko győztesénél jelentkezne be.

    2017-03-06 09:51:37

@Dr Evil: Wilder ha tehetné szalmasúlyú világbajnokokat is kihívna. Nincs benne szégyenérzet.

    2017-03-06 09:40:41

Megvert egy David Haye-t, akinek sok éve nem volt értékelhető meccse és rögtön világbajnoki meccset akarnak neki??? Nevetséges már ami profi bokszban megy. Parkaer meg Wilder csapta meg rögtön ugrana a könnyű prédára…

» Dr Evil   válasz erre
    2017-03-06 09:32:46
Ugrás az oldal tetejére