×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/PacquiaoKhan1.jpg Pár napja még csak kérdőjeles formában szerepelt a hírekben, 2017-02-26 14:57:23 https://www.profiboksz.hu/2017/02/26/aprilis-23-an-johet-a-pacquiao-vs-khan-osszecsapas/

Április 23-án jöhet a Pacquiao vs. Khan összecsapás

Pár napja még csak kérdőjeles formában szerepelt a hírekben, mára azonban gyakorlatilag hivatalossá vált, hogy összecsap egymással a WBO váltósúlyú világbajnok Manny Pacquiao és Amir Khan, a megállapodás tényét utóbbi öklöző meg is erősítette a Twitteren. Ahogy arról többször is beszámoltunk, eredetileg úgy tűnt, az ausztrál Jeff Horn ellen teszi kockára övét Pacquiao, azonban végül Khan lett a befutó, így a két öklöző április 23-án találkozik a kötélnégyszögben. A mérkőzés helyszíne jelenleg még kérdéses, ugyanis az Egyesült Arab Emírségek, az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok is a lehetséges opciók között szerepel.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Chico: Ez simán benne van a pakliban. Ha abból indulok ki, hogy Pacman-nel csapattársak voltak, és a friss váltósúlyú filippínó is kicsapkodta a naturál ellenfeleit, akkor már annyira nem is hihetetlen a dolog.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-28 08:31:54

Hearn még mindig azt mondja nem lesz ebből semmi, mondjuk ki kell hogy derüljön hamarosan mert kevesebb mint 8 hét van hátra a tervezett időpontig

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-28 04:57:29

@bandi1115: Maidana ellen úgy tele volt Khan mint a "déli busz" azért bírta csak ki azt amit azon a meccsen kapott.

    2017-02-27 15:58:42

@bandi1115: Szerintem mindhárom tényezőnek szerepe van Khan ko vereségeiben, amik általában ilyenekhez vezetnek: az általad említett mentális tényezők, a nem túl erős áll és amiről ezúttal nem volt még szó, a védekezési hiányosságok (ezeket sajnos egy edző sem tudta orvosolni). Többnyire a meccsei első részében a "legjobb védekezés a támadás" alapon defenzívába sikerül szorítania az ellenfeleit (de ugye ilyenkor is voltak már, akik meg tudták kontrázni), de a meccsek előrehaladtával már nem képes fenntartani a támadásai intenzitását, lábon sem tud már elmozogni és olyankor a jobb ellenfelektől elkezd ütéseket beszedni. Pacquiao ellen is könnyen ez lehet a végzete. Egyébként ez a meccs szerintem vízválasztó lesz Khan számára, mert ha megint kiütik, akkor már nem fogják komolyan venni, viszont ha legyőzné Pacquiao-t, akkor ismét visszakerülhetne az elitbe. Remélem, hogy ehhez a téthez mérten fog készülni a meccsre, mert egyébként nem úgy nyilatkozott mostanában, mintha nagy tervei lennének még a karrierjével.

» superman   válasz erre
    2017-02-27 15:46:33

@Galamb: Szerintem lesz. Khan ebbe tutira belemegy, nem keres vele rosszul, és még győzelmi esélye is van. Valóban levitézlettek mind a ketten, és bár egyik sem a szívem csücske, de mindkettőt elismerem, mert óriási meccseket szoktak csinálni.
Az üvegáll dolog az meg megint csak furcsa számomra. Amit a pakisztáni kapott Maidana ellen a 10. menetben, azt túlélni... Hát nem biztos, hogy sokan talpon maradtak volna. Ez nála amolyan mentális dolog lehet, mint a kis Klitschko-nál, bár ezzel a véleményemmel lehet, hogy egyedül maradok.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-27 12:19:49

@ogreface: Koszi mindkettotoknek, akkor rosszul emlekeztem, egyben bocsanat!

» vadifukk   válasz erre
    2017-02-27 11:23:26

Két virtuóz meccse lesz (ha lesz), tehát szakmailag bizonyára magas szintű összecsapásra lehet számítani - ami ugye fontos szempont, viszont számomra már nem annyira várós, mivel
-mondhatni- két levitézlett búnyós, így személyesen engem nem csigáz fel túlzottan. Ezelőtt néhány évvel sokkal nagyobb tétje lett volna; sokkal inkább lázba hozott volna.
Ettől eltekintve szerintem is érdekesebb lesz, mint Horn-al lett volna. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-02-27 10:57:20

80/20 max. 70/30 lesz a pénzelosztás Pac javára.

pl.: 24/6 vagy 21/9 millió dollár.

» Blackpanther   válasz erre
    2017-02-27 10:52:45

Szerintem Khan kiüti,de pontozás biztos hogy nem lesz.

» picker   válasz erre
    2017-02-27 10:41:02

Sokkal jobb lenne Khan, mint Horn, de hiszem, ha látom!

» ogreface   válasz erre
    2017-02-27 09:39:57

@vadifukk: Tévedsz! A bíró az utolsó menetben kiszedte Cottot, TKO lett a végeredmény! https://youtu.be/XLEfilZP0Zg

» ogreface   válasz erre
    2017-02-27 09:37:19

@vadifukk: tko volt.

» picker   válasz erre
    2017-02-27 09:33:22

@bandi1115: Cotto padlozott, de a meccs vege pontozasos lett.

» vadifukk   válasz erre
    2017-02-27 09:15:08

Nem tudom, mikor volt a filippínónak utoljára KO-győzelme? Talán még Cotto ellen. Persze benne van a pakliban mindig a kiütés, de ezen a meccsen nem tartom valószínűnek. Akárhogy is, ennek a párosításnak nagyon örülök, ezt a három felsorolt országban kajálni fogják, mindegy, hol lesz. Én várom.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-27 08:22:17

Ez remek hír!! Szerintem Khan megoldja már Pacmant, nagy kedvencem a filippínó, de sajnos már nem az aki volt! Khan pont egy olyan bunyós aki nem fog feküdni Pacnek, gyorsabb mint ő, jóval hosszabb a keze, és jól mozog lábon. A k.o.t se tartom ma már túl valószínűnek, Pac évek óta nem ütött ki senkit, Khan pedig Alvarez pofonjait is szépen állta. Bármelyik nyer örülni fogok neki, mind a kettő nagy kedvencem. Lehet szídni Khant, meg dumálni arról hogy kerüli a kihívásokat, de ez szerintem komikus Pacquiao, Alvarez, Garcia, Maidana, Alexander, Peterson, Judah, Collazo, Barrera ellenféllistával...

» deontay   válasz erre
    2017-02-27 01:02:45

Khan pontozásos győzelem vagy Pacman KO győzelem :)
Sztem már nem fogja megoldani ezt a gyorsaság+reach hátrányt, de kiderül, hogy kicsapja-e :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-02-26 22:50:49

@gigaboly: Igen, mert Pac nélkül Arum töredék annyit sem fog keresni mint vele, mivel már rég nem nézik annyian ezt a sportot mint anno, köszönhetően a sok üzleti érdekből elkövetett buziskodásnak, ami által szinte soha nem jönnek létre időben a nagy meccsek, már hogyha létrejönnek egyáltalán.

    2017-02-26 22:41:14

@Roy Jones Jr.: Nagy változást lehet látni, Arum nélkül valóban nincs meccs, de úgy látszik már nem az van amit ő akar, Crawford ellen akarta küldeni de Pac csapata ellenállt és Vargas lett, most meg Arum háta mögött megegyeznek Khannal úgy hogy a Horn meccs "majdnem" hivatalos volt.

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-26 22:31:46

ha 3-4 éve van ez a meccs sima Pacquiao győzelem, de azért Khan se piskóta, Canelo ellen a kiütésig nagyon szépen helytállt szem vezetett is a pontozóknál, Pac pedig Vargasban sem tudott kárt tenni+ 8 év korkülönbség sem hanyagolandó, minden azon múlik h Khan túl tudta tenni magát a legutóbbi zakón és Pac milyen formában lesz mert ha úgy mint Vargas ellen az sztem nem lesz elég de azért Hajrá Pacman!

    2017-02-26 22:26:31

Sima Khan zakó !

» udvari   válasz erre
    2017-02-26 21:40:17

Már fent van a boxrec-en. Elvileg már hivatalos, de a horn meccs is az volt...

» kopi58   válasz erre
    2017-02-26 20:58:39

@Cookiebacsi: Igen, én is örülök hogy vele bokszol Pacman, ennél jobban csak Brooknak örültem volna, de neki is van bőven dolga a filippínón kívül is szerencsére:)

Lehet úgy nézni, de általában az ilyen horror kiütések után az jellemzőbb a bunyósokra, hogy szarabb lesz a regenerálódó képességük, hamarabb szétesnek fejben kapott ütések hatására. Például miután McClellan iszonyatosan kiütötte Jacksont, az utóbbi álla sosem lett a régi, sokszor ki lett ütve utána, olyan ütésektől is összezavarodott amit azelőtt simán kibírt volna talpon. Szerintem pszichés alapja van az egésznek, nem bírja valaki feldolgozni ha szabályosan megsemmisítik a ringben, és amikor komolyabb ütést kap, elkezd pánikolni, nem tudja összeszedni magát. Mivel Khan védekezése nem túl jó, és Pacquiao sokkal jobb bokszoló nála, biztosan kapni fog rendesen, és szerintem nem fogja kibírni talpon a meccset.

    2017-02-26 20:57:39

@fixpont: Ezt nem értem, miért írod. Õ Pac promótere, nélküle nem lesz semmilyen meccs. Gondolom a Horn-meccsről azért beszélt úgy ahogy, mert akkor még csak az az ajánlat létezett és valamit már le kell kötni, mivel 2 hónap van a meccsig és nem lehet májusban...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-02-26 20:50:10

@Roy Jones Jr.: Mostanaban Arum is lekuzdotte magat arra a szintre hogy vagy az lesz amit mond vagy nem, vagy elhiszem vagy nem.

» fixpont   válasz erre
    2017-02-26 20:42:49

@gigaboly: Igazából csak akkor lesz hihető ez az egész, ha Arum is azt mondja, hogy ez jön. Egyébként baromi jó lenne tudni, hogy mennyi pénzt dobtak fel a meccsre, mik a garantáltak, ha vannak, stb...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-02-26 20:34:15

Arum mindjárt cáfolja az egészet:)

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-26 19:43:24

@cenzura: Sztem pont Khan nem lesz "gügyögős", mivel elég hamar le szokott menni, így nincs idő annyira szétverni a fejét, hogy kakukk legyen :D

» kovban   válasz erre
    2017-02-26 19:26:53

Ez nagyon jó:))))))
Khan megint megkapja az év kiütését.Évek óta megy ez a duma,hogy gondot okozhat Pacmannek.Na hála Istennek ápr.23-án ennek vége lesz:)))))
De ez az ember nem normális,mazochista.Mire megy a rengeteg pénzzel ha 33 éves korára gügyögősre verik a fejét?Mert erősen arra tart hogy hamarosan beszélni sem tud majd.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-26 18:44:45

Tök jó, nagyon örülök ennek a párosításnak! Khan jó kis bokszoló, sajnáltam anno, h May nem vele,hanem Maidanaval bokszolt... Az álla érzékeny, az tuti, meglátjuk ezt mennyire tudja kompenzálni sok mozgással.Pac meg persze már jó ideje nem a régi, de még mindig egész jó, szóval végre érdemes lesz virrasztani egy meccsért!

    2017-02-26 17:29:23

@Kane: Nem tudom, azért Pacman is "fogatlan oroszlán" már, persze a régi önmagához képest...meg úgy is lehet nézni, h Alvarez pofonjai után Pacman ütései már csak szúnyogcsípések...de majd meglátjuk, örüljünk, h ez a meccs lesz, nem a Horn elleni talákozó :)

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-02-26 16:40:04

@Cookiebacsi: Én bőven tennék. Khan mindig is üvegállú volt, és senki állának nem tett még jót az hogyha brutálisan kiütötte őt egy sokkal nagyobb ember, általában ilyenkor még kevésbé bírják a pofont profi bunyósok mint előtte, ami Khan esetében azt jelenti hogy akkor is padlózik hogyha egy pillangó száll rá az orrára.

    2017-02-26 16:33:19

@Kane: azért arra sem tennék egy lyukas garast sem, h Pacman kiüti Khant...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-02-26 16:29:59

100x inkább mint a Jeff Horn elleni találkozó, és sztem bármi előfordulhat azon kívűl h Khan győz kiütéssel :)

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-02-26 16:27:59

Sokkal jobb meccs lesz ez mint a Horn meccs lett volna, mondjuk én már kezdem borítékolni hogy Khan itt is borulni fog...

    2017-02-26 16:20:51

@Sarkozi Robert: Így van, 1947-ig még India volt Pakisztán. Khan etnikailag indiai származású, főleg mert punjabi, ami meg az indiai-pakisztáni határnál van.

» sziporka   válasz erre
    2017-02-26 16:02:54

@HunFighter: Khan pakisztáni származásu tehát nem arab. Sokkal közelebb állnak az indiaiakhoz csak ők muzulmánok nem hinduk.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-02-26 15:27:47

na végre!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 15:08:43

Khannak nagyon jó a menedzsmentje, most megint kaszálhat egy csomót a kis arab! :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-26 15:06:09

YES! Jó kis meccs lesz, ez 100%.

    2017-02-26 14:58:21
Ugrás az oldal tetejére