×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Helyi idő szerint péntek délután mérlegre álltak a szombat 2017-02-25 00:08:23 https://www.profiboksz.hu/2017/02/24/wilder-vs-washington-merlegeles/

Wilder vs Washington mérlegelés

Helyi idő szerint péntek délután mérlegre álltak a szombat esti, birminghami (USA) gála szereplői, melynek főmérkőzését a legutóbbi meccsén számtalan sérülést összeszedő nehézsúlyú WBC világbajnok, Deontay Wilder (37-0-0, 36KO) vívja a szintén veretlen, korábbi amerikai focista Gerald Washington (18-0-1, 12KO) ellen. Nehézsúlyúakról lévén szó, a súlyhozás nem okozott problémát, Wilder 222 fonttal (~100.7 kg), míg Washington 239 fonttal (~108.4kg) mért be.
A napokban Jermall Charlo által hátrahagyott IBF nagyváltósúlyú világbajnoki övért száll harcba a veretlen Jarett Hurd (19-0-0, 13KO) és Tony Harrison (24-1-0, 20KO), akik hajszálnyi eltéréssel szinte azonos súllyal mérlegeltek, Hurd 153.6 fontot (~69,67kg), míg Harrison 153 fontot (~69.4kg) nyomott.
Az este másik nehézsúlyú találkozóján a korábbi világbajnoki kihívó Dominic Breazeale (17-1-0, 15KO – 263 font) és a makulátlan mérleggel rendelkező nigériai származású lengyel Izuagbe Ugonoh (17-0-0, 14KO – 230.6 font) csap majd össze.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@csiga: :D
Amúgy tényleg korai volt szerintem, de ezek szerint csak szerintem. Pedig többször is visszanéztem direkt.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-27 18:59:01

Legalább harc volt.A végén elkapta a hév,az nem volt szép:)Láttam százszor színvonaltalanabb vb meccset ugyan ilyen nonamek ellen.

    2017-02-26 11:59:20

@Peacock: Pedig érthető, miért állította le a bíró. Nehogy kapjon egy pofont véletlenül Wilder, és eldőljön. :)
Egyébként ilyen szép, szabályos kocsmai csapkodást, mint ami a végén volt, utoljára az angyalföldi szenes kocsmában láttam...

    2017-02-26 09:30:53

@CHUBAKKA: "hát Wilder most is megtalálta a győzelemhez vezető utat, a kiütést most is hozta,"
A kiutest? Hol? Mikor?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-26 09:27:20

@Peacock: ": Nekem gyanús az, hogy Parker és Izu akiket ugyanúgy Barry edz, tök eltérő adottságú, felépítésű bunyósok, mégis ugyanaz a fő hibájuk - elfogy a kondi, kiütik magukat."
Szerintem meg hasonlo adottsagu Parker es Izu. Mindketto jo felepitesu, mozgekony, gyorskezu, kombinativ bunyos, nagy, de nem letaglozo utoerovel. A kondijaval mindkettonek baja van, de Parker legalabb tud esszel bokszolni, es az alla is jobb. Izu teljesen agyatlanul boksozlt, kb mint Cshakiev szokott, ki is utotte magat 4 menet alatt, es az alla sem annyira acelos.
Brizli megerdemli az elismerest, finom szolva sem klasszis adottsagu bunyos, de fejben, taktikaban, kuzdeni tudasban nagyon ott van, latszik, hogy gondolkodik a ringben, nem esz nelkul csepel.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-26 09:00:53

@picker: Szerintem meg Wilder a sztrego:))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-02-26 08:46:22

@cenzura: Most már biztos hogy te sztrego vagy.

» picker   válasz erre
    2017-02-26 08:37:03

Már meccs előtt sejtettem de most már biztos a Wilder Ugonoh.
Aranykesztyű jah.....hülyeség:)))
Ez a meccs is megmutatta miért nem fogjuk sosem látni boxoló ellen Wildert.
Povetkint bemocskolják és szélhámoskodnak évek óta.
Remélem és kívánom neki,hogy a kézsérülése vessen véget a nem létező karrierjének.Mondjuk pont ma.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-26 08:23:32

Ugonoh ugy elfogyott a 3.menet végére mintha maratont futott volna. Azért jo kis meccs volt, bár nem ezt az eredemenyt vártam.

» Dirhanka   válasz erre
    2017-02-26 08:06:27

Jó oké nyert Wilder , az is oké hogy 38 győztes meccs makulátlan mérleg és ebből 37 KO de az már nem oké hogy még mindig Stiverne a legnagyobb név az ellenféllistájában az is már több mint 2 éve volt .. azóta Molina , Duhaupas , Szpilka , Arreola és most Washington . Nem vagyok "Wilder hater " de én ezt marha kevésnek érzem . Az hogy igazán mit tud még nagyon nem is domborodhatott ki mert mindig ilyen alsó B kategóriás csókákat hentel le és a kiütés pillanatáig azokat sem meggyőzően. ( lásd pl Szpilka majdnem hülyét csinált belőle az ominózus menetig )
Valamit már villantani kellene mert szép ez a rekord de így majd az utókor kb nem is emlékszik a nevére arra meg kb senki sem lesz kíváncsi , hogy " én kiálltam volna Povetkinnel is de a szemét meg doppingolt " .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-02-26 07:38:48

A leggyorsabb szerintem a súlyban,jókor jött a leállítás.
Ideje lenne a nagyobb neveknek.

» picker   válasz erre
    2017-02-26 07:09:15

derosszvolt

» fixpont   válasz erre
    2017-02-26 05:50:29

ez a befejezés... édes istenem, hadonászik Wilder azt leállítja.

» ricfisher   válasz erre
    2017-02-26 05:23:42

hát Wilder most is megtalálta a győzelemhez vezető utat, a kiütést most is hozta, ötödször is megvédte a címét, viszont most legalább hamarabb elintézte , mit a többi kihívót. Viszont most már jó lenne, ha mondjuk jönne egy kötelező kihívó, vagy pedig mjad egy címegyesítés a WBO bajnokkal . Ha meg sikerülne a WBO címét is bezsebelnie , akkor utána minden adott lenne egy meccs a Joshua-Klitschko meccs győztese ellen. A nagy meccs !!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 04:34:41

A boxingscene az első 4 menetet Washingtonnak adta amúgy.
Én a 3-4-et már Wildernek de csak mert otthon bokszolt, amúgy egál közeli menetek voltak.
A leállítást továbbra sem értem. Tiszta volt még Washington.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 04:24:25

Nálam az első 3 Washingtoné volt, viszont nem vagyok pontozó és teljesen csak érzésre mondom ezt. A leütés szép volt, és ez is jelzi, hogy veszélyes Wiler bárkire mert előtte viszont egy nagy kalap kaki volt.
Viszont ez a leállítás... Most mit mondjak? Meg volt beszélve? Washington nem ellenkezett, viszont számtalanszor lát olyat az ember, hogy ennél jóval több ütést kap egy bokszoló és kikéri magának a leállítást...
Nem kertelek, szar meccs és szar teljesítmény Wildertől...
MEGINT.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 04:18:24

Jajjj de gáz...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 04:13:37

Khm, nem lett ennek kicsit hamar vége?

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 04:13:00

ez de szar mecs volt

» miskacarus   válasz erre
    2017-02-26 04:12:11

A negyedik is talán inkább Wilder.
Washington jabjei már kevésbé dominálnak.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 04:09:44

Na megvolt a megjósolt kapaszkodós menet is. Ezt tuti Wildernek húzták.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 04:05:17

Köszi!
A 2. menet nálam Washingtoné.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 04:00:52

@Peacock: Nem... Washington többet próbálkozott de maszatolás az egész minkét oldalról.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 03:58:25

@Peacock: Nem... Washington többet próbálkozott de maszatolás az egész minkét oldalról.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 03:58:25

Lemaradtam az első menet nagy részéről. Volt vmi érdemleges?

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 03:57:07

Na a kiütés ellenére ez a Hurd engem nem győzött meg. A Charlo tesók (már csak egyik van a súlyban), Andrade, Lara biztos vernék, Canelo nem tudom meddig nagyváltó még, de róla nem is beszélve, sőt szemre nekem még Lubin is jobbnak tűnik.
Elsőre azt mondanám Haymon lufi...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 03:39:02

@Slajos: Igen, viszont Parker legalább ott bírta a pofont, a haverjáról már ugyanez nem mondható el ma... persze ez cseppet sem pozitívum Parkerre nézve, valószínű tényleg az edzőbá lehet a ludas.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 03:21:24

@Slajos: igen van benne valami amit mondasz-mondtok, mert tényleg Parker-nek is nem erőssége a védekezés, és a kondi! de attól még szerintem ők jó bunyósok, és sok szép sikert fognak elérni még, elérhetnek még! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 03:18:39

@LightsOutPrince: Ja hat igen. Meg ha ugy vesszuk mar Takam ellen sem lett volna rossz ha kisse jobban vedekezik.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-26 03:14:28

@CHUBAKKA: Harcos szivu de azer a feje is eleg kemeny. Joshua ellen nincsenek sokan akik annyi beszedett utest kialltak volna mint Brizli. Persze olyanok vannak akik nem kaptak be volna annyit, de a lenyeg hogy Dominic alla is nagy segitesegere volt ezen a meccsen is.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-26 03:13:21

@Slajos: Parkernek már lett is volna rá szüksége Ruiz Jr. ellen, csak ott lejtett a hazai pálya + Ruiznak nincs olyan ütőereje, hogy ki tudjon ütni bárkit a másodvonalból.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 03:13:04

@Peacock: Igen ebben van valami amit mondasz. Lehet hogy olyan edzo kene most mindkettejuknek aki nagyobb hangsulyt feketet a vedekezes gyaorlasara. Mer elobb utobb erre Parkernek is szuksege lesz.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-26 03:11:06

azért ez a Brizli gyerek nem semmi, nagyon nagy szíve van , szerintem látni fogjuk még őt jópárszor ilyen jó meccseken, nagy meccseken!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 03:09:27

@Peacock: Inkább taktikailag volt itt a baj szerintem. Ugonoh nekiesett az ellenfelének mintha ponthátrányból 3 menet alatt végeznie kellett volna, aztán kiütni nem tudta Breazeale-t, viszont védekezni teljesen elfelejtett. A kondi sem volt az igazi, de ilyen intenzitással nem sokan szoktak kezdeni...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 03:08:46

azért igen jó kis meccs volt, kár, hogy nem Wilderék előtt volt, jó kis kedvcsináló a főmeccshez szerintem!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 03:08:09

@Slajos: Ja, meg igen, egyikük védekezése sem épp világklasszis miközben támadó kombókat ütni nagyon tudnak. Ez szerintem megint csak Barry-re vezethető jó eséllyel vissza.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 03:05:29

@LightsOutPrince: Nekem gyanús az, hogy Parker és Izu akiket ugyanúgy Barry edz, tök eltérő adottságú, felépítésű bunyósok, mégis ugyanaz a fő hibájuk - elfogy a kondi, kiütik magukat.
Szerintem technikailag szépen fejleszti őket az ausztrál, de vagy túl edzi őket (én erre tippelnék), vagy nem mennek rá eléggé az etőnlétre (ez kevésbé valószínű). Lehet egy Ariza féle sztár erőnléti edző sokat dobna rajtuk. Meg taktikailag is fejlesztésre szorulnának szerintem mindketten.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 03:02:46

Na erre a Hurd-re meg borzasztóan kíváncsi vagyok... 194 cm-es reach azért nem akármi nagyváltóban.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 02:57:07

@CHUBAKKA: Azert az utolso 2 menetben latszott hogy a lengyel igyekszik visszavenni, hogy sporoljon az erejevel es csak a menet masodik felet huzta meg. Tamadasban eleg jo es eleg gyors is Izu, de sajnos a vedekezeseben komoly lyukak talalhatoak. Az utesalloasaga sem az erossege. Breazeltol komolyabban kepzett bunyosok hamarabb le fogjak kuldeni ha nem javit a vedelmen.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-26 02:56:15

@LightsOutPrince: hát nemtom, majd meglátjuk , szerintem mindenképp folytatnia kell Izu-nak, lehet ebből tanulni is! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 02:54:03

@CHUBAKKA: Minden verségből vissza lehet kapaszkodni, de Breazeale 2 bogrács szerencsével győzte le Mansourt, valamint majdnem 6 és fél mentet állt Joshua ellen... ha valaki ezt a szintet sem üti meg, az valószínűleg nem fog hamvaiból feltámadva vb aspiránsá válni.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 02:51:47

Izu gyozelmet vartam es a tudas es technikai folenye meg is volt hozza. De Breazeale-nak joval kemenyebb az alla mint az ellenfelee volt es hat azert a lengyelnek is kijottek a vedekezesbeli hianyossagai. Egyik sem vilagbajnok anyag de Ugonoh meg fejlodhet valamit, Breaze mar nem nagyon fog.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-26 02:50:42

@Peacock: igen tényleg eléggé kiütötte magát Izu, szinte minden ütését meghúzta, nem jól osztotta be az erejét! Breazeale azért ilyen szempontból tapasztaltabb volt, neki voltak már hosszabb meccsei, jobb ellenfelei, nyert ő már padlóról ugye Mansour ellen pl! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 02:47:07

@LightsOutPrince: szerintem ne írjuk le azért még Izut, de egyébként abban igazad van, hogy az eddigi ellenfeleihez képest Breazeale, azért jóval keményebb, és komolyabb kihívás volt! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 02:44:59

@CHUBAKKA: Azért volt meglepő mert Izu végigverte testen-fejen full erőből, padlóztatta is, aztán így is szinte egy ütéssel fordítani tudott az amerikai. Izu alighanem kiütötte kicsit magát kondiban, kár érte. Simán nyerhetett volna egy kicsit taktikusabb boksszal, kicsit jobb kondival. A boksztudásbeli és gyorsasági-ügyességbeli különbséget zongorázni lehetett kettejük között. De hát ez nehézsúly, egy ütés mindent vihet, és az ütésállóság is egy komoly tényező, adottság.
Remélem azért kap még lehetőséget Izu.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:44:33

több ilyen meccset kéne összehozni! ez jó volt!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 02:43:34

Sok volt a hurkatöltés... nagy ugrás volt ez, és Breazeale sem tűnt annyira lassított felvételnek mint azelőtt, ráadásul jó nagyot üt. Breazeale max B kategória, Ugonoh meg ezek szerint még az sem.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 02:43:12

viszont Izu is nagy harcos, jó bunyós, nem szabad elkeseredni ilyen a bunyó, nem kell még őt leírni, lehetne akár egy visszavágó is majd!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 02:39:46

hát ez nem semmi volt, le a kalappal a srácok előtt, nagy meccs volt! nekem nagyon tetszett! Breazealenak nagyon nagy szíve van! szerintem azért akkora nagy meglepetés nem volt, én írtam is, hogy ez egy nem lefutot meccs, miktr írták, hogy lesz ilyen meccs!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 02:38:17

Ott reménység...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 02:37:31

Breazeale iszonyú strapabíró arc hogy ezt így meg tudta fordítani

» menyus   válasz erre
    2017-02-26 02:37:20

@Peacock: És bakker, na ez meglepetés!!! :(
Nagy meccs volt!

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:36:20

@Peacock: Egész jó meccs, viszont tipikus nehézsúlyú "betegség"... fejvadász mind a kettő, testre csak akkor üt ha lecsúszik.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 02:36:13

Huh ez hogy jött össze? :)

» menyus   válasz erre
    2017-02-26 02:35:43

Bakker amit az amerikai lábon kihord, a leütéssel együtt...
Ha nyer, Izu lesz az egyik új kedvencem :D

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:35:17

@LightsOutPrince: De így már van miből választani :)
Izu amúgy rohadt gyors és ügyes, élmény nézni a bokszát, kb. állva hagyja Breazeale-t, max. az ütőereje valahogy nem az igazi.
Na közben meg volt birkó, földrevitel, mélyütés, gong utáni hátbaverés, hát... lassan tiszta MMA ;)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:31:41

@Peacock: Nekem meg valamiért ezt nem akarja megenni a gépem, de ez telefonon és gépen tesztelve megy, igaz idegtépő francia kommentárral:
http://www.sportingvideo.org/2...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 02:22:17

@CHUBAKKA: Már megy!

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:21:04

@Peacock: Konkrétan:
http://www.vipbox.mob i/boxing/458385/1/deontay-wilder-vs-gerald-washington-live-stream-online.html
De a többit is érdemes talomban tartani (van ott ESPN-re mutató, meg több link ahol közvetítik a meccset, ha akadna az egyik a másik tuti megy majd).

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:10:40

@LightsOutPrince: Az oldalon amit linkeltem azon belül a 02:00-ás, Wilder-Washington feliratú menün belül az első, AlphaTvHq feliratos link HD-ben a Skysports 1-et adja, és már a stúdióbeszélgetés megy, szóval lassan kezdődnek a meccsek :)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 02:08:00

kb mikor kezdődik a Breazeale-Ugohnoh meccs ? jó kérdés mi?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-26 01:57:48

@Peacock: Később igyekszem majd visszatérni egy biztosan működőképes stream-el, de ugye ez sokszor csak akkor biztos, ha már ténylegesen megy rajta aminek kell... remélem nem alszok el addig. Azért köszönöm a linket, hátha a a kettő közül működik majd valamelyik. :)
A kezdés gondolom a szokásos 3 felé várható.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 01:43:57

@LightsOutPrince: Csak nem megy, most ezekkel molyolok, hátha:
http://www.vipbox.mob i/sports/boxing.html

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 01:31:18

@Peacock: Próbálj frissíteni nekem nem kért semmit, jelenleg valami foci megy rajta...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 01:27:31

@LightsOutPrince: Köszi, de regisztrációt kér sajnos...

» Peacock   válasz erre
    2017-02-26 01:23:30

@Peacock: Hát a minőség még kérdéses de mennie kell; http://www.sportingvideo.org/2...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-26 01:13:09

C.Plant (1,01) - T.Awimbono (17,00)

J.Hurd (1,53-1,67) - T.Harrison (2,20-2,62)

D.Breazeale (2,75-3,25) - I.Ugonoh (1,33-1,44)

D.Wilder (1,05-1,07) - G.Washington (8,00-11,00)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-02-25 23:11:04

@Peacock: Rekordsullyal merlegelt Washington, sosem volt ilyen keves. Tobbnyire 110-115 kilo kozott mozog, most 108.4. Egy meccsen volt nemreg ekorul, de Chambers feleakkora mint o, es az o erejetol nem kellett tartania, Wilder ellen inkabb pluszba kene par kilo, mint minuszba, mert gyors ugysem lesz, mindegy mit csinal.
En erre a kepre gondoltam:
http://image.al.com/home/bama-...
Nezd meg, a csipoje korul szinte olyan, mint a kissebb sulycsoportokban kemenyen fogyaszto bunyosok, nehezsulyun ritkan latni ilyent.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-25 21:32:33

Azért látjátok puhosnak Wildert mert most nem mertek cuccozni.
Povetkinék gondolom minden lehetséges csatornán szóltak,hogy kéne a srácot is tesztelni normálisan.
Csak akkor érdekes ez a meccs ha Washingtonnak jó kondija lesz mert cuccoktól megvont Wilder lehet,hogy a 8 menetben csak totyog mint Valuev.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-25 20:17:58

Washington meccseit néztem. Ütés közben picikét kiemeli az állát, a hátsó kezes ütéseket kb. zsebből indítja. Szerintem nagyon bele fog szaladni egy Wilder-féle kaszálásba és nagy borulás lesz. Nem annyira rizikós ellenfél Wilder számára, de hozzátenném, egyáltalán nem rossz bunyós Washington, de Wildernek nem méltó ellenfél. Örülnék, ha Deontay végre kapna egy tisztességes ellenfelet...

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-25 19:34:26

@Jersey Joe: Én ellenben örülnék egy működő streamnek, ha vki tud ilyet, kérem ossza meg :)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 19:22:58

Azert hihetetlen, hogy egyszeru fotok alapjan milyen komoly kovetkezteteseket tudtok levonni :)
Egyszeruen a szakall es kicsit mas megvilagitas a szokott arc kifejezeshez kepest teljesen mas benyomast kelthet.
Szerintem pedig elegge elszant Wilder tekintete, es a metakommunikacojaval sincs gond, szoval nem hiszem, hogy gondjai lesznek.

» traveler   válasz erre
    2017-02-25 17:51:21

Nem ilyen ellenfelek ellen kell jó formában lennie,őt hozták neki,szerintem nem veszi komolyan,de félvállról véve sincs fikarcnyi esélye sem Washingtonnak.

» picker   válasz erre
    2017-02-25 16:49:09

@Slajos: Poénként jó... :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-25 16:32:52

@Jersey Joe: "..Wilder következő ellenfele már eldőlt?.."

Meg nem..majd este fog a ringben :D

» Slajos   válasz erre
    2017-02-25 16:27:12

@Jersey Joe: hát kíváncsi vagyok, remélem valami jó kis ellenfelet sikerült találnuk neki ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-25 16:26:58

@Peacock: Annyira lufi mérkőzés ez, hogy felkészülés nélkül is hoznia kellene Wildernek elvileg.
Ez egy népbutító, vicc meccs, még felvételről sem nézem meg majd.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-25 16:25:00

Wilder következő ellenfele már eldőlt?
Elvileg ma Stiverne valamilyen bejelentésre készül, remélem, nem a Wilder vs Stiverne II-re...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-25 16:23:34

@zolimt: Igazad van! Viszont az edzés videokon jó gyorsnak tűnt,szóval nem aggódom a végeredmény miatt!

» deontay   válasz erre
    2017-02-25 16:10:10

@Peacock: Bár Wilder példájából kiindulva az nem túl örömteli, hogy Ízu nemrég Haymonhoz igazolt.
Amúgy ezzel lehet összefüggésben, hogy Parker (aki Izu haverja és az edzőjük is ugyanaz a Kevin Barry, ezért is sparringolnak és készülnek együtt rendszeresen) és Wilder nemrég találkoztak, és ha minden igaz Parker majd Wilderrel tervez pózolni a ringben a meccs után. Meg vannak "közös terveik":
http://m.nzherald.co.nz/sport/...
Mondjuk promónak nem rossz, és ha minden igaz Wilder is viszont meghívást kap a Hughie elleni meccsre, de két tök elkentétes karakter... és az azért árulkodó hogy abban maradtak hogy úgy döntenék le az angol dominanciát, hogy ha csak lehet előbb Parker menjen Joshua ellen, aztán a győztessel esetleg majd Wilder :D
Vajh miért nem lepődöm meg ezen a leosztáson? 😉

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 14:58:13

@Ultrasberry1990: Szerintem most dől el, kell-e vele számolni tényleg. Én drukkolok neki mint a legtöbb más küzdősportból a bokszba érkezőnek.
Parkerrel már most igen jókat szokott sparringolni, szóval szerintem tényleg komoly öklöző is válhat belőle.
Whyte, Miller, Izu - szerintem mindegyikben van egy nagy meccs (Whytenak már megvolt Joshua ellen).

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 14:24:05

@Kane: Igen, ez jó felvetés. Ahogy az életkor és a kihagyás összejátszása, meg a félkomoly felkészülés lehetősége is az. Meg hát van még egy ötletem miért lehet kicsit dehidratált tekintetű egy nehézsúlyú ;) de ezt inkább hagyom is.
Meg ezek párban is igazak lehetnek. Mindenesetre benne van, hogy ha elhúzódna a meccs, akkor egy szokásosnál gyengébb fizikai állapot komoly kondigondokat is okozhat.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 14:19:04

@Peacock: Wilder tekintete arra hasonlít mint amikor kisebb súlyokban nagyon durva fogyasztás után mérlegelnek bunyósok. Szerintem lehet hogy valami betegséget kapott be az utolsó hétben, az akár az alacsony súlyt is megmagyarázná.

    2017-02-25 13:50:08

Hát, szakállban biztos erősebb mindkető mint eddig.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-02-25 13:35:06

Hát valóban nem úgy tűnik mintha élete formájában lenne Wilder... remélem így azért Washington legalább egy tisztes helytállásra jó lesz.
Ugonoh vs Breazeale viszont érdekesebbnek ígérkezik szerintem. Breazeale a 7. menetig húzta Joshua ellen, elég jól nézne ki ha Ugonoh hamarabb befejezné, de persze még az is kérdéses, hogy elbír-e az amerikaival. Nagy szintugrás lesz ez a "lengyelnek", pedig Breazeale még messze nem vb szint, Joshua meccs ide-oda.

Na és ki az a Jarrett Hurd? Még soha nem hallottam róla, amíg rá nem kerestem most a youtube-on... Egyetlen ellenfele mond valamit számomra, mégpedig Ionut Dan Ion, aki szintén nem nagy ász. Nem értem milyen algoritmus segítségével választották ki pont ezt a párost egy megüresedett vb címre.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-25 12:59:02

@bpjotruska: Én nem látom túl szálkásnak, pontosabban már egy ideje ilyen Washington fizikuma.
Abban viszont van ráció, hogy némi plusz tömeget lehet érdemes lett volna felpakolnia Wilder ellen. Persze nem rá készült alapban, meg biztosan mérlegelték a lehetőségeket John Pullman-el, aki nem egy sztáredző, de Washingtonnal azért jó munkát végez és ahogy az alábbi interjúban is kifejti, tényleg elég "gondolkozós" öklözővé nevelte Washingtont.
https://m.youtube.com/watch?v=...
Amúgy a szintén elég brutál fizikai paraméterekkel bíró (kb. Wilder szint) ex-takewandós Skipp Scott ellen azért lehetett látni hogy Washigton egy magas bokszoló ellen nem épp zártam védekezik, de az ütemérzéke nem rossz amivel tartja a távolságot és kontrázni is tud, viszonylag okosan is bokszol (azóta is fejlődött ebben), és ha az ütőereje nem is épp acélos, a fizikális ereje rendben van közelharcban.
https://m.youtube.com/watch?v=...
Persze Wilder ellen ez a védekezés lehet kevés lesz.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 12:14:00

@deontay: Wilder fedettebb, mint akkor és izomtömegre sem akkora, mint Stiverne ellen. Lehet, hogy könnyebb, de közel sincs olyan jó formában...

http://image.al.com/home/bama-...
http://image.al.com/home/bama-...

» zolimt   válasz erre
    2017-02-25 12:13:25

Wilder súlya alacsonyabb,mint a Stiverne meccs óta bármikor,szerintem semmi baj a formájával látszatra.BooombSquaaad!

» deontay   válasz erre
    2017-02-25 12:03:43

@Ultrasberry1990: Nem csak jol nez ki, hanem nagyon mozgekony is. Valoszinuleg a kick-boksz multja miatt is olyan tancoslabu, ha mar rugni nem szabad, legalabb mozog a ringben :-)
Nem vagyok otthon a kick-boksz vilagaban, es nem tudom mi szamit ott "igazi" vilagbajnoki cimnek, de ugy tunik nem volt eredmenytelen a karrierje:
"In 2009, in the Austrian city of Villach, he won the Kickboxing World Championships gold medal in the formula K-1 Rules to 91 kg.[1] In 2010, he became European champion in the same formula in Baku."

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-25 11:59:40

@bpjotruska: Hát sajnos ja:(

    2017-02-25 11:41:49

@Peacock: Néztem képeket erről az Ugonohról és elég keményen néz ki , persze a kinézet még nem egyenlő a boxtudással de így minden szempontot mérlegelve vele még számolni kell a jövőben .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-02-25 11:11:48

@Dirhanka: Én is Wp2-re tettem.
Breazealenek elég kemény feje van és nagyon kitartó - mentálisan nagyon rendben van szerintem. Én nem számítok kiütésre.

» emgabor   válasz erre
    2017-02-25 11:07:19

@Peacock: Nem fiatalodik Wilder sem, es a serulese miatt par honapig biztos edzeni sem tudott, szerintem ez latszik a fizikuman, mintha picit puhosabb lenne ( persze igy is kiemelkedoen jol nez ki nehezben ). Washington viszont tul szalkas, tulsagosan lefogyasztott szerintem, hastajekon furan nez ki. Nem hiszem, hogy jo otlet volt, gyorsasagban ugysem lesz partyban Wilderrel, a nyers eronek tobb hasznat venne, bar a gyozelmi eselyei minimalisak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-25 10:49:39

@Dirhanka: Izunak ez az első komolyabb szintfelmérő lesz. Ha viszonylag simán veri a nagydarab Breazealet (aki azért nagyot üt és bírja is az ütést, és szerintem a másik lassított gólemet, Martint pld. legyőzné), akkor tényleg komoly tényezőnek fog onnantól számítani. Sima top 20, aki hamarosan címmeccs kapujába érhet.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 10:36:21

Lehet csalókák a képek, de mintha Wilder nem lenne kirobbanó fizikai formában (már korábbi önmagához képest) és több képen a tekintete is olyan mintha épp altatás után lenne (szóval nem éles, kihívó, mint szokott lenni):
http://www.al.com/sports/index...
http://www.al.com/sports/index...
http://www.al.com/sports/index...
http://www.al.com/sports/index...
http://www.al.com/sports/index...
http://www.al.com/sports/index...
Ennek persze lehet oka az is, hogy nem veszi komolyan Washingtont (végül is ismerik egymást, kb. tudja mire számíthat) és amolyan edzőmérkőzésre készül.
Én amúgy relatíve örülök hogy Washington az ellenfél (már a lengyelhez képest, mert amúgy persze Ortiz, Joshua, Parker, Wlad, Haye, Povetkin, vagy legalább Takam, Jennings szintű ellenfelet várna már az ember joggal), egy fokkal érdekesebb meccsnek ígérkezik mint Molina, Dunhaupas vagy Arreola ellen. Washington technikailag azért szép lassan csak felfejlődött ex-amerikai focistából egy elfogadható szintre, mégiscsak veretlen, tud küzdeni is, és fizikálisan is pariba lehet Wilderrel (ha netán le kéne fognia, ezt ekkora embereknél el tudom képzelni ha nem pattan ki egy bomba). Kár hogy se ütőerő, se dinamika tekintetében nem épp kiemelkedő...
Persze valószínűbb hogy tök unalomba fullad az egész vagy Wilder a kezdeti menetekben kicsapja, de ha hosszabban végigállja, és bírja kondival is, még némi esélye is lehet mivel Wilder szerintem nincs kirobbanó formában. (Stiverne elleni formájában bucira verné Washingtont, de szerintem ez a Wilder már nem az a Wilder, hanem fokozatosan romlik.)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 10:27:39

Lesznek ma jó meccsek, remelem sikerül egy megbízható streamet találni. Izuagbe Ugonohra Kíváncsi vagyok Breazeale ellen. Wp2 tippeltem, de most már inkább WI2re gondolok. Jó szurkolás mindenkinek!

» Dirhanka   válasz erre
    2017-02-25 10:05:02
Ugrás az oldal tetejére