×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBC nehézsúlyú világbajnok Deontay Wilder természetesen 2017-02-10 16:30:48 https://www.profiboksz.hu/2017/02/10/wilder-klitschkot-latja-eselyesebbnek/

Wilder Klitschkot látja esélyesebbnek

A WBC nehézsúlyú világbajnok Deontay Wilder természetesen kiemelt figyelemmel várja az áprilisban sorra kerülő Anthony Joshua vs. Wladimir Klitschko WBA/IBF nehézsúlyú összecsapást, hiszen a jövőben akár ki is nézhet neki egy címegyesítő mérkőzés a nyertessel szemben. A február 25-én visszatérő amerikai úgy látja, a találkozón a rutin és a fiatalság fog megütközni egymással, de ha választani kell, inkább előbbit látja sanszosabbnak: "Nem gondolnám, hogy Klitschkot a pályafutása jelenlegi szakaszában bármi is izgatná, az ellenfél, a helyszín, a szurkolók tömege, hiszen mindent látott már. Wladimir nagyon okos bokszoló, és mint tudjuk, a stílusok döntenek. Az ő stílusuk pedig elég hasonló, nagy meccset fognak játszani. Klitschkonak rengeteg rutinja van, Joshuával szemben, akinek hiányosságai vannak ezen a téren. Ezekkel az ellenfelekkel, akiket Eddie Hearn hozott neki, szerintem nem tudott felkészülni egy ilyen szintű ökölvívóra. De persze Joshua fiatal és Klitschkohoz hasonlóan elég nagyot üt. Mindenki azt kérdezi, kit tippelek győztesnek? Igazából Anthony-nak szurkolok, hiszen szeretnék majd egy nagy meccset vívni vele, vagy az Államokban, vagy Angliában. De meglátjuk. Nagyon oda kell figyelnie arra, amit csinál, hiszen komoly kihívás előtt áll. Klitschko az agyát is szétedzi erre a mérkőzésre, azt mondta, hogy ez lesz az ő nagy visszatérése. Bármikor látom, vagy hallom őt, mindig sugárzik róla a magabiztosság. Szerintem egyszerűen tisztában van vele, Joshua eddig kikkel bokszolt és úgy gondolja: 'Ezek közül egyik sincs az én szintemen.'"
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Jersey Joe: Stiverne a saját kajájába tette a cuccot már bocs csak el lett mismásolva.Povetkin is hunyó de nem értem minek tolta pont Stiverne ellen.Vagy 1,5 éve nem boxolt Stiverne és Rossy is leütötte.Povetkin ostobaságot csinált ha igaz.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 21:44:34

@Peacock: Hát, Stiverne mindenesetre nem volt elégedett vele..

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-12 18:50:09

@Jersey Joe: Nekem ez azért furcsa, mert én úgy tudom a két promóter tárgyalt egymással - Hearn és Don King (és nem Stiverne és Hearn). No és Molinának King épp annyira a promótere (alighanem ezért is mehettek mindketten Wilder ellen is, mert Haymonnal King láthatóan jóban van, de ez más tészta), mint Stiverne-é. A Molina-Joshua meccs meg ugye létrejött pont a Stiverne-Joshua meccs helyett...
Ergo a valódi ludas ebben alighanem King (aki miatt Stiverne karrierje úgy általában sem "szárnyal"), nekem legalábbis valószínűtlennek tűnik, hogy Hearn nem akarta volta a Stiverne-Joshuát. No meg erről a nagy átverésről Kinget sem nagyon hallottam nyilatkozni (persze lehet volt ilyen, hiszen Stiverne Hearn ellenes nyilatkozatáról sem tudtam), szóval vélhetően King tök elégedett volt a Molina-Joshuával is.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-12 18:33:44

@cenzura: szerintem meg nem. Legalább nagyon remélem, nekem is elegem van már az elmaradt meccsekből, de attól még nem úgy állok hozzá, hzogy na ez is rossz lesz. Amúgy Stiverne-vel kapcsolatban egyetértek, pedig az egyik kedvencem volt, de tojik magasról az egészre, sportra, szurkolókra , utoljára akkor láttam jó formában, és motiváltnak mikor megnyeret a címet Arreola ellen azóta meg leeresztett. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-12 17:27:15

@cenzura: Joshua ellen ringbe szállt volna és azért ott volt már Oroszországba is. Ki ne találd a végén, hogy ő csempészte bele Povetkin italába a doppingot...

Whyte-ot leverné szerintem, Ortiztól kikapna (tőle bárki kikapna sztem) elég jó eséllyel, de teljesen megértem, hogy Hearnnel nem akar közösködni már.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-12 17:18:24

@Peacock: Stiverne nyilatkozott is Hearn tárgyalási moráljáról még augusztusban.
Az akkor opcióként felmerült Stiverne vs Joshuá-ból faroltak ki Molina irányába.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-12 17:16:33

@Peacock: Stiverne nyilatkozott is Hearn tárgyalási moráljáról még augusztusban.
Az akkor opcióként felmerült Stiverne vs Joshuá-ból faroltak ki Molina irányába.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-12 17:16:33

Ez a Stiverne is egy vicc:)))))
Kapja a lehetőségeket és volt 1 db értékelhető ellenfele.Az a Wilder volt aki ritkán látható síma meccsen intézte el.
2016 a nehézsúly szégyenéve volt. De 2017 még szörnyűbb lesz attól tartok.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 09:36:49

@Jersey Joe: Lemaradtam, Hearn tényleg átverte őket vmikor? (Csak mert mondod hogy visszaadta így a pofont.)
Amúgy hirtelen azt mondanám hogy ha nem Joshua, Tyson Fury, Parker vagy Wilder az új ellenfél, akkor Stiverne és King nagyon bután farolt ki ebből a lehetőségből (már csak az eddigi aktivitásukat is nézve). Vagy ha egy noname ellen kell eliminátorit vívnia (vagy azt sem) Wbc vonalon Ortiz helyett, akkor meg megint Wildert védik hogy max. Stiverne legyen a mandatory.
Ortiz pedig sajnálom hogy hoppon hagyják (de hátha megkapja a kihívói jogért a meccset, mivel Stiverne kifarolt, vki más ellen.)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-12 09:03:58

@Return422: Shakespeare-t parafrazálva: Tesód a Te jó anyád.
Amúgy meg értelmezd amit írtam. Várd nyugodtan a meccset, drukkolj szabadon, írd le ki miért nyer szerinted, ez több mint normális. És akkor normális reakciókat is kapsz majd. Csak hagyd ezt a stílust.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-12 08:19:49

@Peacock: Tesókám én már azóta várom Klitchko meccsét mióta Fury ellen alul maradt. Azóta vártam a visszavágót, most pedig ezt a meccset. Mindennap megnézem a híreket hogy van-e valami hír a meccsel kapcsolatban. Szóval te csak ne okoskodj hogy mit várok és mit nem. A véleményemet pedig ezután is kifogom fejteni mert ahhoz senkinek semmi köze. Ha nem tetszik, ne olvasd el!

» Return422   válasz erre
    2017-02-12 06:36:47

@Galamb: Elég merész kijelentés az hogy a legmegbízhatóbb és legstabilabb mivel elég fiatal és az eddigi ellenfelek sem voltak valami nagy számok.

» Return422   válasz erre
    2017-02-12 06:31:48

@Peacock: Stiverne visszaadta a pofont Hearn-nek: Sem Whyte-tal, sem Ortiz-zal nem bokszol.

Ez nekem jó hír, valaki más "nagy hal" van kilátásban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-11 20:45:26

szerintem akárki is fog győzni, az nem lesz egyszerű, én úgy gondolom

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-11 19:28:05

@Peacock: A stílus maga az ember,ez igaz,mondjuk utána normálisan kommentelt.

» picker   válasz erre
    2017-02-11 18:46:44

@picker: Te most tényleg nem érzed a szakadéknyi különbséget aközött ha vki azt mondja hogy szerinte rosszul gondolja a többség és eltérő eredményt tippel, ill. ha azt mondja hogy a "pofátokba röhögök"???
Vagy ha azt mondja egy bokszolóról hogy sok gyengesége van és kipróbálatlan, vagy ha azt írja róla hogy "hülyegyerek"?
A stílus, a jelző, a szóhasználat provokáló, nem a vélemény.
Ha egy kocsmában ott állsz az ajtóban ahova be szeretnék menni, nem ugyanaz ha azt mondom hogy "elnézést/szia/bocs, be szeretnék menni" vagy ha azt mondom "idefigyelj köcsög húzz a büdös francba mert qvára útban vagy".
Az első esetben a bemenetel a valódi célom, a másodikban a provokáció.
Mert azzal a véleménnyel, hogy Wlad inkább az esélyes, vagy hogy ő fog nyerni, semmi baj nincsen, sőt érvelni is lehet mellette, pld. én sem tartom kizártnak.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-11 16:53:52

@Peacock: Nem gondolom hogy ha hatarozottan Wladra tippel es nem ugy gondolja ahogy te,akkor az provokal.
Szerintem is sokkal simabban nyer az ukran ahogy azt itt sokan gondoljak.
Tessek,provokaltam.

» picker   válasz erre
    2017-02-11 16:26:30

@Galamb: igen a ringben Wladimir elég sebezhető !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-11 14:38:18

@CHUBAKKA: A mikrofon előtt mindig magabiztos.
A ringben pedig -ha nem is mindig- de néha bizony mamlasz. Ezúttal pedig nagyon a szeren kell majd lennie minden téren, már csak a tisztes helytálláshoz is.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-11 14:36:44

ja hát elég sokan látják Klitschkot az esélyesebbnek, de ezzel nincs is semmi baj szerintem. Az meg ,hogy milyen nygodt, vagy magabiztos, szerintem Wlad általában mindig ilyen szokott lenni a sajtótájékoztatókon.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-11 13:01:57

@deontay: A nyilatkozat valoban korrekt, kiveve talaln azt, hogy Wlad es Joshua hasonlo stilusu, ezt maskepp latom. Viszont soha egyetlen riporter sem teszi fel azokat a kerdeseket Wildernek, amit azert fel lehetne egy vilagbajnoknak, aki a 40. profi meccsehez kozeledik: mikor fog mar elvonalbeli bokszolo ellen ringbe lepni? Szerintem erre nagyon sokan kivancsiak vagyunk.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-11 12:53:40

@deontay: Nyilatkozni bárki tud. Tettek beszélnek...

    2017-02-11 12:16:47

@bpjotruska: Nem értem egy korrekt nyilatkozat után már megint miért kell elkezdeni Wildert ekézni...

» deontay   válasz erre
    2017-02-11 11:36:23

@Return422: "Joshua erős, izmos, gyors."


Tehát akkor mégse hülyegyerek ???
Amúgy a két hozzászólásod közt akkora minőségbeli különbség van minden szempontból az utóbbi javára, mintha nem is te írtad volna mindkettőt.
Az második olyan, mint egy illemtudó, korrekt srác hozzászólása;
viszont az elsőt mintha egy hülyegyerek írta volna. :)))

Én az elkövetkezőkhöz az utóbbi hozzászólásod stílusát ajánlom.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-11 11:07:04

@Galamb: Azt írta a Joshuát esélyesebbnek tartóknak hogy a "képükbe röhög" meg egy eleddig eredményes és épp élete eddigi legnehezebb meccsére készülő (amit ő választott mint kihívást) fiatal bunyósról aki olimpiai és profi világbajnok hogy "hülyegyerek".
Szerintem ez az a stílus amivel nem sok értelme van foglalkozni mert láthatóan nem a boksz érdekli vagy hogy ki nyer, hanem hogy kiélhesse itt magát. Frantisek Latkával értek egyet.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-11 10:43:24

@dondannyboy: Hidd el hogy nem is fog Wlad úgy készülni erre a meccsre hogy csak tehénkedjen.

» Return422   válasz erre
    2017-02-11 10:34:06

@Galamb: Joshua erős, izmos, gyors. Ez mind szép és jó. De: nem boxolt még olyan bunyóssal mint Wlad. Lehet hogy sparringolt már 12 menetet de egy 100%-os meccset még nem vívott meg. Wlad nem az a fajta aki kidől az első pár menet alatt. Nem akarok veszekedni de azért az érem másik oldalát is megszokták nézni.

» Return422   válasz erre
    2017-02-11 10:32:33

@Return422: aj-re nem tud tehénkedni:)
ez olyasmi mecs lesz mint hopkins vs smith.
wlad örülhet ha a ringben fektetik ki:)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-02-11 10:31:13

@Galamb: vall...vagy provokációra......

» Frantisek Latka   válasz erre
    2017-02-11 08:29:56

@Return422: Nem sok sanszot adok neked a röhögésre.
Ne komolytalankodj!- : ha Joshua hülyegyerek, akkor a többi mi???

Megértem, hogy nem kedveled, de nem elismerve profi mentalitását; igyekezetét; korrekt nyilatkozatait; az ellenfelekkel szembeni tiszteletét hülyegyereknek nevezni pont őt, aki a mai harmatos felhozatalban -mondhatni- legmegbízhatóbb, legstabilabb tényező, csőlátásra vagy rosszindulatra vall.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-11 08:19:31

Mindenki leírja Klitchkot. Majd akkor fogok a képetekbe röhögni mikor kicsinálja ezt a kis hülyegyereket!

» Return422   válasz erre
    2017-02-11 07:18:33

"Bármikor látom, vagy hallom őt, mindig sugárzik róla a magabiztosság"- mondja Klitschko-ról.

Ez vicc. Klitschko és a magabiztosság. Két külön fogalom...
Még ha Joshuára mondta volna, akkor ok lenne. Sőt nagyon ok.

Meg hogy hasonló stílusuak...
Valójában épp, hogy nagyon is különböző stílusúak!

Látom vannak, akik korrekt nyilatkozatnak érzik, én pedig elég fonáknak.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-11 06:17:18

@bpjotruska: És tényleg :D

» Peacock   válasz erre
    2017-02-10 22:51:04

Megkerdezhette volna a riporter, hogy mit gondol arrol, hogy Joshua a 19. profi meccsen Wlagyimir Klicsko ellen bokszol, o meg a 38. meccsen Gerald Washington ellen :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-10 22:28:05

"Klitschkot a pályafutása jelenlegi szakaszában bármi is izgatná, az ellenfél, a helyszín, a szurkolók tömege, hiszen mindent látott már."

igen,németországban:)

" Ezekkel az ellenfelekkel, akiket Eddie Hearn hozott neki, szerintem nem tudott felkészülni egy ilyen szintű ökölvívóra.Szerintem egyszerűen tisztában van vele, Joshua eddig kikkel bokszolt és úgy gondolja: 'Ezek közül egyik sincs az én szintemen.'"

ez biztos így van.remélem pofára esik ismét:)

    2017-02-10 17:45:21

@Peacock: Ez szerintem is így van,ezt mindenki megunta,ők is.

» picker   válasz erre
    2017-02-10 17:40:11

Korrekt nyilatkozat, van benne igazság. Kivéve azt hogy ezek hasonló stílusú bunyósok, a felépítésükön kívül semmi nem közös bennük, főleg nem a stílusuk.

    2017-02-10 17:35:44

@Jersey Joe: Én is hasonlót éreztem a Parker-Takam előtt (két kedvenc bokszolóm volt), szóval megértelek.
De én azzal nyugtattam magam, hogy ez nem is annyira igazságtalan, mint inkább szerencsétlen dolog, és ettől még lehet izgalmas, főleg hogy tétje is van. És hát itt is lesz tét, szóval legalább az egyik jobban jár, és az már jobb, mintha mindketten maradnának továbbra is a parkolópályán.
Szerintem az Ortiz-Stiverne ráadásul izgalmas párosítás is, bár nekem kettejük közül csak Ortiz a kedvencem (és persze az esélyesebb is). Stiverne ütőereje és ütésállósága Ortiz lassú kopásával párosítva kicsit azért kiegyenlíti az esélyeket. Szóval meglepetés sem kizárt.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-10 17:29:42

Ergo: Wilder Tony-tól tart jobban. Jobban örülne az ukránnak, mert előtte van még a Fury elleni tesze-toszasága. De belus30-nak adok igazat. Ugyan miért állna ki olyan ellen aki veszélyes lehet rá? (és ez mindegy hogy a promóció vagy az ő hibája - egyszerűen gáz)

» grabanc   válasz erre
    2017-02-10 17:23:01

@Peacock: Nem változik semmi.Mondta már,hogy kiáll bárkivel ezelőtt is.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-10 17:17:28

Egyre biztosabbnak tûnik az Ortiz vs Stiverne, amit én nagyon sajnálok.

Stiverne edzésben van màr, Hearn is ezt favorizàlja.

Nagyon igazsàgtalannak érzem, hogy a két kedvencem egymàs ellen nyomja.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-10 17:07:02

@professor002: Nekem is az jutott elsőnek eszembe, hogy Wildernek ez a nyilatkozata is rendben van (korábban ugye ez volt hogy ő a világ egyetlen igazi hiteles nehézsúlyú bajnoka), és a Washigton utáni Parker felé való címegyesítési terv is rendben van.
Vagy pozitíve változott a gondolkodása (nem zárom ki), vagy ők is érzik hogy ez már sok (bajnokként is kockázatkerülő teljesítmény és 5 szabadon választott címvédés zsinórban) ideje bevállalósabbnak lenni, vagy ez csak egy amolyan altató dumás időszak. Én az első két lehetőséggel kiegyeznék:)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-10 17:03:45

Én is.

» picker   válasz erre
    2017-02-10 17:02:08

Nemhogy a győztessel de a vesztessel se fog ő kiállni :D

» belus30   válasz erre
    2017-02-10 16:56:23

Na végre egy normális nyilatkozat, csak azzal van baj hogy nem nagyon akar ö kiállni a gyöztesel xdxdxd

» professor002   válasz erre
    2017-02-10 16:44:25
Ugrás az oldal tetejére