×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A 36 éves, korábbi cirkáló-, és nehézsúlyú 2017-02-08 09:01:02 https://www.profiboksz.hu/2017/02/08/haye-kihivna-a-joshua-vs-klitschko-gyzteset/

Haye kihívná a Joshua vs. Klitschko gyõztesét

A 36 éves, korábbi cirkáló-, és nehézsúlyú világbajnok David Haye még mindig nem tett le arról, hogy hivatalosan is õt tartsák a királykategória elsõ számú ökölvívójának. A brit bunyós három év kihagyás után tavaly tért vissza a szorítóba és kiütött két, az élvonaltól messze tanyázó ellenfelet. Haye márciusban, egy brit csúcsrangadón a korábbi ellenfeleinél jobb nevû, de tõle tudásban, erõben és rutinban messze elmaradó Tony Bellew ellen lép majd ringbe, gyõzelme esetén pedig úgy tervezi, kiáll a súlycsoport legjobbjával: "Mindig is az volt a célom, hogy én legyek a nehézsúly legjobbja. Wladimir ellen megvolt az esélyem, hogy ezt elérjem, de elbuktam és veszítettem pontozással. Szeretnék tehát még egy lehetõséget az ellen a bokszoló ellen, akit a nehézsúly elsõ számú alakjának tartanak. A Joshua vs. Klitschko összecsapás gyõztesét szerintem mindenki a legjobbnak fogja majd tartani. Ha ez így lesz, én szívesen kipróbálnám magam a nyertessel szemben. Nagy meccsek nehézsúlyban, jelentõs címekért, mindig ez volt a célom."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@cenzura: Mégegyszer mondom, ha nem tűnt volna fel a cikk egy jövőbeli (ha úgy tetszik bizonytalan) dologgal foglalkozik. Ha te ezzel nem foglalkozol, minek szólsz hozzá?
:)

Másrészt ha kérdeznek valamit tőled és azt mondod, nem tudsz rá válaszolni, az nem azt jelenti, hogy válaszoltál rá.

Itt arról van szó, ki lesz W-J JÖVÕBELI ellenfele.
Te Hayet fikázod, de jobb ötleted nincs. Ennyi.

    2017-02-14 00:15:45

@zappa: Rögtön kérdeztem.Arról nem tehetek,hogy nem elejétől olvastad.Kérdésed meg felesleges már válaszoltam rá.Bizonytalan dolgokkal minek foglalkozni?Meghagyom neked.Engem a bizonyos múlt érdekel mert érdemben arról lehet beszélni.Minden bizonytalanra eljövendőre vonatkozó kérdés egyben olcsó provokáció is lehet.Ahhoz nincs kedvem.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-13 22:58:53

@cenzura: Csak akkor kérdeztél, mikor éppen válaszolni kellett volna (de az nem ment:). Na a többi volt az okoskodás.
De mint utóbb kiderült, fölöslegesen.

    2017-02-13 22:23:56

@zappa: Kérdeztem.Kérdéssel nem lehet okoskodni.
Fogalomzavarod van.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-13 22:03:25

@cenzura: Végig okoskodsz. Olvasd el a cikk címét legalább hogy belődd magadnak miről van szó.
Kérdés a W-J győztese kivel meccseljen.

Persze mikor én kérdeztem tőled egy konkrét dolgot, te nem válaszoltál, hanem terelni próbáltál.
Azt kérdezted miért nem győzte le Haye Wladimirt. Erre tényleg választ vársz? Hülye kérdés. Nyilván azért mert Wladimir ott akkor jobb volt. Mint úgy általában mindenkivel szemben.

A kérdés most hogy ki az akit szívesen látnánk a W-J győztese ellen, ki az aki eséllyel indulhatna ellenük.

    2017-02-13 16:43:53

@Kane: "Povetkin annak lett az áldozata hogy Németországban mindent szabad az ukránnak, normális helyen azonnal figyelmeztették volna a tehénkedésért, ha tovább csinálja pontot is levonnak tőle..."

Ezek szerint nem csak Németországban, mert Povetkin pályáján, Moszkvában volt a meccs és bár 1 pontot le is vontak tőle :) Amúgy egyetértek, már évekkel korábban erőteljesebben kellett volna szankcionálni ezt a szokását, hogy később a bírók ne szokják meg, hogy az előző meccsén is ennyit engedtek, akkor én is.

» leibigabi   válasz erre
    2017-02-13 14:05:52

@zappa: De én nem okoskodtam fogalomzavarod van.
Kérdeztem valamit Hayejel kapcsolatban ami a lényeg is.Téged meg pjotruskát pedig zavarja mert kényes dolgot feszegettem.Láthatóan zavar,hogy nem mindenki szopja be ezt az ellentmondást amit Haye magában hordoz.Azt,hogy nincs értékelhető teljesítménye nehézben,de röpködnek a hihetetlen,csodálatos jelzők.Ha tényleg az akkor kiüti Wladot.Miért nem tette?

» cenzura   válasz erre
    2017-02-13 13:28:44

@Return422: Nagyon úgy tűnik te mérgelődsz valamin, ha képes voltál ezekért a tartalmas hozzászólásokért regisztrálni. (másodszor;-)
Milyen érdekes ugye, hogy cenzura után éppen kettővel...

    2017-02-13 06:54:33

@bpjotruska: Azt hiszed megijedek attól hogy letiltanak? Jézusom. Ne légy már ennyire cinikus. Nem kell azon mérgelődni hogy egyszerűen nem láttad a meccseket, mégis okoskodsz!

» Return422   válasz erre
    2017-02-13 05:49:35

@cenzura: Én nem a mi lett volna ha dologról beszélek, hanem arról amiről a cikk szól, meg amihez te is hozzászóltál. Érted, ha nem tetszik Haye mint lehetséges ellenfél, mondj jobbakat. ha nem tudsz, ne okoskodj!

Vagy akkor nálad marad Brewster.

Povetkin minden idők egyik legszarabb meccsét produkálta 0 megnyert menettel, és egy rakás padlózással. De tényleg hősiesen felállt belőlük.

Egyébként tényleg szívesebben nézek csajokat mint a Povetkin Wladimir meccset. :D

    2017-02-13 00:47:11

@zappa: Povetkin győzni ment a ringbe.Ez nagy különbség.Ütéstől esett el.Haye meg a szelétől összecsuklott. Serdülőben lenéztük az ilyet.Frankón csajos dolog csajok csinálnak ilyet.Nézzed csak neked való:))))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-02-13 00:18:30

@zappa: Mondtam,hogy nem beszélek bizonytalan dolgokról:)
Engem ilyen mi lett volna sztorikba nem lehet becsalogatni. Ez a ha öregapám az öreganyám lett volna történet.
Még mindig nem beszéltél arról ami történt.Miért nem verte Wladot ha olyan jók a képességei?

» cenzura   válasz erre
    2017-02-13 00:13:33

Amúgy ha már témánál vagyunk, szerintetek a Wlad elleni Haye legyőzte volna a Wlad elleni Povetkint? Csak mert pokoli érdekes párosítás lehetett volna ez anno. Egy technikás, mozgékony, kiválóan védekező kontrabunyós tisztelendő ütőerővel egy kombinatív, kemény, képzett presszer bunyós ellen.

Az hogy mennyire álltak helyt felfogás kérdése. Povetkin annak lett az áldozata hogy Németországban mindent szabad az ukránnak, normális helyen azonnal figyelmeztették volna a tehénkedésért, ha tovább csinálja pontot is levonnak tőle, vagy le is léptetik. Konkrétan az volt a taktika hogy rátehénkedünk az oroszra, a meccs is kb ennyi volt, szánalmas, undorító legalja mérkőzés volt, és kérem senki ne jöjjön elő azzal hogy ütött legalább egy szép balhorgot Klicskó. Haye egyszerűen nem bírta vagy nem merte rendesen megkontrázni, csak addig jutott el hogy szépen kerülte az ütéseket, ő teljes mértékben fair körülmények között kapott ki, Povetkin pedig egyértelműen nem, ezt azért ne felejtsük el. Povetkin többre is képes lehetett volna hogyha a mérkőzés szabályosan van vezetve.:)

    2017-02-12 23:06:50

Szegény Povetkin egyetlen menetet se vitt el azon a meccsen. De tényleg hősiesen felállt mindig.:D
És amire lehet hogy rácsodálkozol, de még csak több ütést se indított mint Haye.

    2017-02-12 22:26:35

lehet utálni Hayet, de attól ő még egy remek bunyós, és nem szabad őt leírni, lebecsülni. Igen Wlad ellen tényleg csalódás volt, de azért tényleg nem semmi volt ahogy sokszor kivette a fejét az ütések elől, és azért voltak szép támadásai, kombinációi, csak sajnos kevés volt belőlük. Viszont még így is sikerült párszor zavarba hoznia Wlad-ot, meg is fogta őt pl a 12. menetben is nagyon fognia, csimpaszkodnia kellett. Nem tudom mi lehetett akkor Haye-el valami nem volt rendbe nála, nem volt felkészülve még egy ilyen meccsre, nem bízott magában, meg nagy volt a méretbeli különbség, meg azért ugye a lába is sérült volt. Amióta Haye visszatért én úgy látom, hogy sikerült megújulnia, bár tudom, hogy az ellenfelei nem a legjobbak voltak Haye-hez képest. Én úgy látom, hogy most mintha agresszívebb lenne, keményebb, támadóbb felfogású, nemcsak a kontrákra épít, meg jóval erősebb is fizikálisan beleerősödött eléggé a nehézben, és éhesnek motiváltnak láton, és úgy látom, hogy ezzel az új edzővel Shane-el jól kijönnek. Meg ugye a sérülései is rndbe jöttek, szóval fog ő még szép sikereket elérni, szerintem. Aztán majd meglátjuk, ez csak az én véleményem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-12 22:21:40

@cenzura: Senki nem írt csodás képességekről. De mondom kár is ragozni, ha érdemben te se tudtad sorolni azokat a kihívókat akik esélyesebbek lennének W-J győztese ellen. Innentől minden értelmetlen amit írtál.

    2017-02-12 22:21:10

@Return422: Képes voltál azért regisztrálni hogy ezt megkérdezd tőlem? :D

    2017-02-12 22:18:25

@LennoxLewis: Az igen!:)
Akit 3 vagy 4 szer leüt Wlad és végigállja és megy előre attól jobban helytáll aki inkább összecsuklik félelmében 3-szor amikor az ütés szele meglegyinti.De nem az ütés csak a huzata!

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 21:53:04

@cenzura: Egen, nem volt egy veszett tigris, az biztos, de kozben olyan vedekezest mutatott, hogy az ukran joforman egy egeszseges utessel nem tudta rendesen eltalalni, amire nem nagyon volt pelda mas meccsein. Es az okolvivashoz a vedekezes is hozzatartozik, lassuk be, ezert nem kene olyan butasagokat allitani, hogy Haye semmit sem csinalt azon a meccsen. Nem tett eleget a gyozelemert, az igaz, de azert azt a "semmit" sokan megirigyelhetnek tole.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-12 21:45:30

@bpjotruska: Csakhogy Haye nemhogy más stílusban boxolt hanem egyenesen csalta,lopta a boxot.Povetkin meg odaállt,úgy,hogy az a meccs az első leütés után kb. el is dőlt.
Tudod miért hajtott mégis Povetkin? Mert nem szarta le a rajongóit.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 21:36:32

@zappa: Azért szóltam mert Hayeről és a boxoló ellen nehézsúlyban nem látott csodás képességeiről van szó. Sokszor olvastam már erről de még nem láttam.
És már zavart,hogy senki nem kérdezi meg miért nen Wladot ütötte ki?Nem volt kedve?
És mondjátok,hogy Joshua miatt tért vissza.De boxolni is akar majd?
Költői kérdések ezek nem kell válaszolni erre.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 21:31:23

@zappa: csak akkor írj ha már magadnál vagy:)

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-12 21:03:04

@Return422: Nekem is nagyon ugy tunik, hogy te nem vagy kepben, vahu lattad az emlitett ket meccset, ha meg lattad, es ugy irkalod ezeket az meg sulyosabb...
Ezt a stilust pedig inkabb ne eroltesd , mert nem sokaig fogsz itt maradni ( habar a nickbol itelve mar voltal kirakva, s visszatertel...).

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-12 20:59:42

@Return422: Inkabb te nem vagy kepben... Povetkin egy nezhetetlen meccsen (ebben az orosz is hibas) siman kikapott a padlot tobbszor is megjarva, Haye pedig par menetet el is vitt, ugyan a vege fele, mikor mar erezni lehetett, hogy pontozassal nem nyerhet, tobbet is probalkozhatott volna.
Osszessegeben Haye sokkal jobban helytallt az ukran ellen mint Povetkin, ezt kar tagadni.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-02-12 20:51:35

@zappa: Te magadnál vagy? Láttad te ezeket a meccseket? Szerintem azt sem tudod hgy kik ezek a boxolók. Nagyon nem vagy képben!

» Return422   válasz erre
    2017-02-12 20:37:37

@cenzura: Hozzáteszem, az általad emlegetett Wladimir Povetkin minden idők egyik legborzalmasabb nehézsúlyú címmeccse volt.
A Haye-Wladimir sztem látványosabb volt, és tovább volt nyílt, élőben sztem izgalmasabb is volt emiatt. Bár összességében nem volt egy nagy durranás.

    2017-02-12 18:10:18

@cenzura: Ha nem foglalkozol azzal kinek kéne A W-J győztese ellen bokszolnia, akkor minek szólsz bele a témába?
:D

Itt éppen erről van szó, amivel nem foglalkozol. Mégis, "osztod az észt".

Ha meg nem tudod sorolni a jobb bunyósokat, akkor kb azt gondolod amit én meg elég sokan itt.

    2017-02-12 18:06:11

@cenzura: Povetkin egy regesreg nehezsulyu, kemenyfeju, kombinativ pressur-fighter, Haye egy kissebb sulybol erkezo, kevesbbe szivos, teljesen mas adottsagu bunyos, nem hiszem, hogy olyan nehez lenne megfejteni, miert bokszoltak taljesen mas stilusaban. Amugy igen, kockaztathatott volna tobbet Haye, foleg miutan latta h uszik el a meccs, de ha "gyozni megy" es ugy bokszol, mint Pov, jo esellyel borult volna par menet alatt.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-12 15:46:57

@bpjotruska: Povetkin mindenféle eposzi képességek nélkül győzni ment a vászonra.Ez nagy különbség.Ezek azok az apróságok amik számítanak és fals konklúziókra vezet hiányuk.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 12:26:05

@zappa: De én nem foglalkozok ilyennel,hogy kinek van nagyobb esélye mert ez a bizonytalan jövő.Azzal foglalkozok ami volt a tény.Mert ha belemegyek ebbe akkor meg kéne kérdeznem mi a garancia arra,hogy Haye megint nem azt a bohózatot adja elő amit láttunk tőle BOXOLÓ ellen?
Legyen értékelhető teljesítménye és akkor beszélhetünk a csodálatos képességeiről.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 12:21:27

Amikor megvolt a lehetősége hogy végre nagyot alkosson,nem verte meg Wladot,meg sem szorongatta,valami másfélét csinált bunyó helyett,ott csalódtak benne végképp sokan.
Ilyen meg olyan lehetőségeket érdemel,mert ő nagyon jó.
Pjotr-nak is mondtam már senkinek nem lehet fingja sem hogy egyáltalán bír e 3 menetet egyhuzamban,nem hogy azt hogy milyen marha jó még mindíg.
Az a régi Haye már nem most volt.
Csapkodott most párat bohócok ellen,de pl Briggs is,mégse mondja róla senki sem hogy bármit is megérdemelne.

» picker   válasz erre
    2017-02-12 12:20:22

@cenzura: Miért nem kell összefűzni?
Te érveltél azzal, hogy nem ütötte ki Wladimirt.

Figyelj eleve ha valaki lentebbről jön, nyilvánvalóan nem lehet olyan ellenféllistája az adott súlycsoportban, mint aki ott vívott 30 meccset mondjuk.

nem kell mellébeszélni. A kérdés kinek lenne a mai mezőnyből több esélye a W-J győztese ellen.
Hiszen a cikk erről szól, te is az ellen ágálsz, hogy Haye legyen az.

A saját mondandóba keveredsz bele, ezért is kérdeztem egy egyszerűt.

    2017-02-12 12:07:42

@bpjotruska: Miért nem ütötte ki Wladot?
Chisorát ki tudta.Ezt tudja felmutatni.
És ne a mezőnyről beszélj amikor én Haye képességeiről beszélek amiket nem láttunk.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 12:01:28

@zappa: Csakhogy ezt nem kell összefűzni.Nem azért nem tényező mert nem ütötte ki Wladot! Te viszont összefűzted,hogy belemagyarázz.
Nem volt értékelhető teljesítménye nehézsúlyban.Csodálatos képességeit pedig Wlad kiütésével bizonyíthatta volna.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 11:58:44

Mit akar ez Joshua vagy Wladimir ellen? Legutóbb mikor Klitchko ellen boxolt, csak azért nem lett kiütve mert pattogott mint egy gumilabda. Nem mert belemenni a bunyóba. Egész végig szegény Klitschkonak üldöznie kellett a ringben. Arról nem is beszélve hogy minden menetben kétszer hanyatt baszta magát mintha Wladimir nyomta volna le. Gyors a csávó de az kevés a jó boxolói kézségekhez. Azt hiszi hogy megverte a nagy óriás valuevet, aki valami betegség miatt akkora, nem pedig az edzéstől, akkor ő már nagy szám.És ha Joshua tényleg megveri Wladimirt, akkor szerintem hallani sem fogunk Hayeről. Sokat képzel magáról.

» Return422   válasz erre
    2017-02-12 11:51:43

@cenzura: De Chisora kb mindenkivel kiallt, akivel kellett, es soha senki nem utotte ki. Ezek szerint a mezony tobbi resze meg szarabb mint Haye, meg annyira sem tenyezo? Es pl Joshua, aki Martin ellen lett VB, es meg olyanokat sem vert mint Haye, o sem tenyezo? Csagajev sem volt az, hiszen o is csak papamaci Valujevet verte ( azert megneznek 1-2 p4p sztart, mit kezdenenek egy tetszolegesen bena, de 30 centivel magasabb es 40 kiloval nehezebb bunyossal...)? Vagy Povetkin aki sokkal simabb vereseget szenvedett Wlad ellen, mint Haye, o sem? Ertem en, hogy szigoruan akarsz ertekelni, de ezzel mar szinte kevered a p4p legjobb bunyosokat a "tenyezokkel".
Haye teljesitmenye, az elert eredmenyei valoban alulmuljak azt, ami a kepessegei alapjan elvarhato volt tole... Voltak szerenyebb kepessegu bunysook, akik tobbet hoztak ki magukbol ; de hogy nem volt tenyezo, ez szerintem nevetseges.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-12 11:45:51

@cenzura: Szted kik lennének azok, akik jelenleg nehézsúlyban nagyobb eséllyel indulnának a Wladimir-Joshua győztese ellen?

Gondolom ha ennyire Haye ellen vagy tudsz sorolni egy tucat nevet.

    2017-02-12 11:43:42

@picker: Lentebb többen leírtuk, hogy az okés, hogy Ortiz vagy még talán egy két ember jobb eséllyel indulna egy vb meccsen. De azért lássuk be a nagy átlag kihívónál bőven jobb Haye. (függetlenül attól, hogy nem ütötte ki Wladimirt).

    2017-02-12 11:42:34

@cenzura: "Haye nem volt tényező nehézsúlyban"

"Mi meg azt mondjuk,hogy nem Chisorát hanem Wladot kellett volna kiütnie."

Fűzd össze a saját gondolataidat!

Haye nem tényező, de az lenne ha Wladot kiütötte volna. Az meg csak egyértelmű, hogy ezekkel amellett érvelsz hogy nem érdemli meg a vb meccset.

    2017-02-12 11:40:47

@zappa: Ezt te állítottad:)))))))))))))))
Nagyon jó.És másokat trollozol.Kösz picker,hogy felhívtad erre a figyelmem elsiklottam felette.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 11:19:52

@zappa: Teljesen jól írtam mi a bajom.Picker megértette nálad van a baj.Olvasd el amit írt hátha rá figyelsz és nem csak kötöszködni akarsz.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 11:12:32

@zappa: Nem pont ezt írta,de mindegy is.
Haye egy jó és látványos bokszoló,azonban ebből nem láttunk semmit nehézsúlyban.
Gondolom ez a gondja,nehezen viseli a néphülyítést amit az angol képvisel.
Én megértem.

» picker   válasz erre
    2017-02-12 11:00:19

@cenzura: Én azt nem mondtam. te viszont tényleg azt írtad, Haye azért nem tényező, mert nem győzte le Wladimirt. Aki nem tényező ne legyen kihívó.
Ez esetben Brewstert vagy Fury-t kell mindenképpen előkaparni.

(egyelőre nem tudom eldönteni, hogy troll vagy, vagy tényleg ennyire....)

    2017-02-12 10:54:03

@zappa: A mérleg nyelve továbbra is a következő:
Csodálatos képességek Chisora kiütése

És ez a tény amit láttunk.A mi lett volna nem játszik az van ami volt és ez a lényeg.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 10:49:46

@bpjotruska: De most komolyan:)
Papamaci tityi-totyi Valuev megverése ekkora dolog?
Vagy csak a címet nézed?
Mert Martin is volt Vb.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 10:40:24

@bpjotruska: Ez így tényleg hülyeség amit írtam. Viszont Hayere vonatkoztatva igaz.
Lehet rosszul fogalmaztam de Pulev meg a többi itt most nem számít ,neked viszont pont jó,hogy eltereld a lényegről a szót:)
De ha meg okoskodni akarok azt mondanám ebben a hitvány mezőnyben sok tényező van.Csak ezek is ki ellen bizonyítottak meg mit?:)

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 10:38:06

@cenzura: "Az a tényező aki odaáll megveri a legjobbakat,évekig uralkodik."
Akkor viszont a "legjobbak" nem tenyezok, hiszen kikaptak a "tenyezotol". tehat nem tenyezo Haye-en kivul, Povetkin, Ortiz, Wilder, Joshua, Parker, Pulev, Takam stb. hiszen egyik sem verte meg a legjobbakat es uralkodott evekig. Az elmult 10 evben akkor a ket Klicsko volt tenyezo, esetleg Fury felig, miutan megverte a legjobbat, de elmulasztott evekig uralkodni.
Szerintem ezen az elmeleten meg dolgozzal, igy kisse nyersnek hat. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-12 10:18:56

Ahany kamu meccs meg parositas van nehezsulyban az utobbi evekben, ahanyan odajutnak abszolut nulla teljesitmennyel, Haye boven az a kategoria aki megkaphat egy ilyen meccset. Nem o az aki itt lefele kilog.

» fixpont   válasz erre
    2017-02-12 10:18:28

@cenzura: "Aztán lehetőséget kap ezt bebizonyítani a legjobb ellen."

Egyszerűen csak fordítsd meg. Lehetőséget a bizonyításra nem egy kihívó (Haye) adja a bajnoknak, hanem a bajnok (Klitschko vagy Joshua) adja a kihívónak, Haynek vagy éppen másnak. A kihívók csak bejelentkeznek, hogy készen állnak :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-02-12 10:18:21

@cenzura: Fogjad, haver, rafer szerintem...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-12 10:10:33

@cenzura: Mind Klitschko , mind Joshua komoly megmérettetésre készül. Bármelyikük nyer, következő ellenfélnek belefér egy könnyebb meccs. És az miért ne lehetne Haye? :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-02-12 10:06:24

@Kane: Az a tényező aki odaáll megveri a legjobbakat,évekig uralkodik. Nem kell ez a feltételes mód,hogy bárki ellen eséllyel indulna.Álljon oda és verje meg a bárkit.
Mi Haye legnagyobb nehézsúlyú tette? Kiütötte Chisorát.Bravo!Ki fog erre emlékezni 10 év múlva? Chisóra senki.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 09:57:42

@zappa: Mondom te mit állítasz:
Adott egy ragyogó képességű ember.Gyors minden,hiper szuper.
Aztán lehetőséget kap ezt bebizonyítani a legjobb ellen. Amit pedig ott bemutat az a nehézsúlyú bunyó epic failje.
Aki nem bizonyítja a ringben ragyogó képességeit az nálam nem létező dolog.Ja és ne portások ellen bizonyítsa mert abból ma is van:)

» cenzura   válasz erre
    2017-02-12 09:52:24

@cenzura: A tényező az, aki a mezőnyből bármelyik bunyós ellen jó esélyekkel indul. Ezt a kategóriát Haye bőven kimeríti, a hurkatöltésével együtt is. Sajna Tottinak van igaza, csak egy Joshua elleni meccsért jött vissza a kasszáért:)

    2017-02-11 10:56:52

Így utólag nem vagyok benne biztos hogy Haye kiütötte volna Furyt, pedig kb mindenki azt mondta a meccs előtt mint amit most a Bellew meccse előtt...

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-11 10:54:25

@cenzura: Tehát aki Wladimirt nem üti ki, az nem tényező nehézsúlyban.
:D

Mindegy szerencsére akadnak majd Pianetták, Leapai-ok, Wach-ok Charok, stb, akik jobban megérdemlik és érdekesebb meccseket produkálhatnak majd nehézsúlyban mint Haye.

    2017-02-11 10:35:48

@cenzura: De most komolyan emberek!
Mit számít,hogy Haye kiütötte Chisót?????
Miért nem ütötte ki akkor Wladot is?
Nem volt kedve hozzá???????

» cenzura   válasz erre
    2017-02-10 18:04:39

@bpjotruska: Nem is tank volt az hanem űrállomás,a MIR.
Én így hallottam.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-10 18:02:06

@LennoxLewis: De vannak nem Haye haterek is mint én.Mi meg azt mondjuk,hogy nem Chisorát hanem Wladot kellett volna kiütnie.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-10 17:59:17

@bpjotruska: Fogom a fejem haver.Ki ellen lett vb?
Ezeket kéne helyretenni.Pont mint Wildernél.Ott a kiindulási alap,hogy volt egy jó ellenfele.Csakhogy Stiverne sem jó:)

» cenzura   válasz erre
    2017-02-10 17:50:11

@LennoxLewis: Meg Vitali sem, aki megbizhato szemtanuk szerint tavaly, az ukrajnai esemenyek soran puszta okollel totalkarosra zuzott egy orosz tankot, egyetlen utessel. Most majd jon az, hogy Chisora egy favago, akit mindenki elvert, es Vitali meg oreg es serult volt, azert nem utotte ki... :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-10 15:09:02

@LennoxLewis: Haye egy jó képességű bunyós volt. De számomra egyértelmű, hogy ő már az ég világon semmit nem akar a profi boksztól, csak és kizárólag a Joshua elleni meccset. A nyugdíjas éveit alapozná meg, utána pedig menne Froch után hülyeségeket beszélni egy mikrofon mögé. Szerintem Haye sem hisz abban, hogy megverhetné Joshuat. AJ nagyobb nála és jóval fiatalabb, ráadásul igen jó képességű bunyós. Egyértelműen erre a meccsre hajt, ami valahol érthető is. Hogy megérdemli-e? Kétlem, hogy az érdemek döntenének ebben a kérdésben, sokkal inkább az érdekek.

    2017-02-10 14:04:17

@bpjotruska: Es azert Chisora-t sem csapta ki rajta kivul senki, Haye pedig 5 menet alatt lerendezte, ezt szeretik elsumakolni a 'Haye-haterek'.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-02-10 12:47:50

@cenzura: Ja, vilagbajnok az volt, tenyezo meg nem... okos :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-10 12:40:55

@leslie: Csak te ott tévedsz,hogy nem neki kell bizonyítani ki jobb Hayenél nehézben hanem Hayenek kellett volna ezt bebizonyítania.
Csűrheted csavarhatod a szavakat de a szomorú valóság az,hogy Haye nem volt tényező nehézsúlyban.
Ezek a bámulatos képességek is...khm khm.Kik ellen?
Ott volt a lehetőség a bámulatos képességek bebizonyítására Wlad ellen.És bohóckodott szó szerint.Ment a látványpékség a kenyér meg közben szénné sült:)

» cenzura   válasz erre
    2017-02-10 08:39:22

@zappa: "..De főleg Briedis és Dorticos még olyan kipróbálatlan...Bellew bár cirkáló, de ott a legjobbak között van.."

Hat azert olyan nagyon meg Bellew sincs kiprobalva cirkaloban. A legkomolyabb nev akit megvert az Makabu es szerintem az afrikai nem igazan top 5-os oklozo. Dorticos szerintem kepzetebb bunyos Bellewnel es ut is akkorat mint az angol. Ellene Bellew max. pontozoi csalassal nyerhetne ami mondjuk azer benne lenne a pakliban angliaban.
Briedis pedig olyan tuzerovel rendelkezik amilyennel Bellew meg sohasem talalkozott. Raadasul o sem marad el kepzettsegben az angoltol es Makabuval szemben o birja is az utest.

Bellew utoereje nem rossz cirkaloban es noha nem egy technikai fenomen de azert tud bokszolni. Viszont szerintem nem eleg kemeny, nem eleg utesallo ahhoz hogy sokaig vilagbajnok maradjon ebben a mai mezonyben, amiben van minimum 5-6 olyan tudasu oklozo mint o (raadasul egyik-masik eleg nagy tuzerovel) es legalabb 3-4 jobb es/vagy tapasztaltabb nala.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-10 00:14:21

@Slajos: A fene tudja, nagyon nem akarok vitázni ezen, mert nem sok értelme van. Nálam jelenleg Lebedev se jobb. De főleg Briedis és Dorticos még olyan kipróbálatlan. (mondjuk 1-1 meccsüket láttam, ezért se akarok okoskodni.)
Sztem azért Bellew bár cirkáló, de ott a legjobbak között van.

Vele kapcsolatban csak azt akartam mondani, hogy pl. mikor Pinaetta Wladimir előtt Nelson Dario Dominguez ellen bizonyított, vagy Wach Tie Fields ellen az jobb volt mint Hayenek Bellew?
És Charles Martin Glazkov után vb lett. :)

    2017-02-09 21:45:17

@leslie: Én már sokszor leírtam az utolsó hozzászólásomból is csemegézhetsz nem fogom újra mikor láthatóan álomvilágban képzelegsz vele kapcsolatban. A tények meg téged nem zavarnak és elferdíted a valóságot. Kik vernék szerintem biztosan jelenleg? Klitschko, Joshua, Wilder, Ortiz, Povetkin, Fury. De még lehet , hogy Briggs is :) Nem véletlen nem mert vele kiállni Haye csak szokásához híven ígérgetett aztán visszalépett mint a Fury meccstől is. Inkább hősiesen kiáll egy olyannal akivel még félnehézsúlyban is felnyalatták a padlót. Ettől bizony el kell ájulni , ez aztán a meghatározó teljesítmény. Mikor biccentenék elismerően? Ha növesztene gerincet és tököket. Ennyi elég lenne.

    2017-02-09 18:26:35

@zappa: Nalam Bellew az elso 5-ben biztos hogy nincs benne az elso 10-nek is csak inkabb a vegere raknam.

Usyk, Briedis, Gassiev, Lebedev, Dorticos...Glowacki, Huck, Durodola, Kudryashov, Mchunu.

Ebbol a listabol szerintem az elso 5 megverne a masik ottel pedig ki-ki meccs lenne ezert ugy igazabol az egyik ele sem tudnam Bellewet helyezni.

Meg egy visszavagon azert Makabu ellen is nagyon rezegne az a lec ha az afrikai higgadtabban menne a ringbe.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-09 18:19:23

@Chico: igen, az, ezt szoktam mondani mikor valakit nem "zavarnak" a tények, és csak emocionális alapon bizonygatja az igazát.
Haye 2008-ban WBA super champion, WBC, WBO bajnok volt. Egyedül az IBF öv nem volt nála, de az se rajta múlott. Nem véletlenül ment fel nehézsúlyba, gyakorlatilag elfogytak a releváns/elérhető ellenfelek. Jelenleg is 30-28-2-es mérlege van, ami azért annyira nem szar. Ha ez szerinted mind ló...asz, akkor mondd, szerinted mi nem az? Mivel lennél elégedett? Mikor biccentenél elismerően?
De tudod mit? Fordítsuk meg a dolgot! Kezd el sorolni a Hayenél egyértelműen jobb nehézsúlyú profi ökölvívókat. Várom a listát. Jó hosszú lesz, remélem beleférsz majd a 5000 karateres limitbe... :-)
Nem Haye miatt tart ott a nehézsúly ahol tart, ezt te is pontosan tudod.
Én elhiszem hogy utálod, biztosan meg is van rá az okod, de azért ne baszd át magad. A tények makacs dolgok Pelikán... csak hogy a klasszikussá vált Virág elvtársat idézzem. ;-)

» leslie   válasz erre
    2017-02-09 17:27:59

@bandi78: Persze, Ortiznak én is jobban örülnék. Ez egyértelmű, hogy pl. ő sokkal jobban megérdemelné a címmeccset, de nagy átlaghoz képest aye szerintem még mindig nagyobb erőt képviselhetne, több izgalmat, stb. Nekem mint boksznézőnek ez a lényeg.

Én a Wladimir-Joshua meccs győztesét Ortiz ellen nézném meg legszívesebben.
Ezen kívül Wilder, Parker Haye ellen is érdekes lenne sztem.

Õszintén szólva Takam Povetkin elleni meccs kevésbé hozna lázba.

    2017-02-09 16:11:05

@thurman: Ki az a 10 cirkálósúlyú aki jobb szerinted Bellewnél?

    2017-02-09 16:04:36

nem azt mondtam, hogy Haye az aki az elmúlt két év teljesítménye alapján leginkább megérdemelné, de egy rakás nála rosszabb bunyós kapott lehetőséget már.
Haye Fightnewsnél a 9. ring magazinnál 8. nehézsúlyú, WBO 1. IBF 5. WBA 6.

Bellew ugye WBC bajnok, fightnews szerint 4. a súlycsoportjában, ring magazin szerint 3 legjobb cirkáló. (persze nem nehézsúlyú tudom)

Nem tudom Leapai Pianetta vagy Wach mennyivel tűntek érdekesebb (erősebb) kihívónak.

    2017-02-09 16:03:45

@Totti: Mondjuk eloszor a ringben vette hulyere...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-09 15:40:15

@leslie: Ostoba hozzállás ez? Ostoba hozzáállás Celebdávidot Mayweatherhez hasonlítgatni bármiben is és előre megmondani, hogy mit gondolnának róla, ha visszatérne. Haye nem volt undisputed cirkálóban. KEttő ilyen bokszoló volt. Holyfield és Bell mondhatta el magáról egy rövid ideig. Nehézsúlyban meghatározó teljesítmény? Ki ellen? Wlad ellen? Vagy az ezer éves kiégett őszhajú Ruiz ellen? Barrett aki ellen padlón is volt akit Solis lerendezett két menetben? Gyilkosbal Harrison ellen a bundázott meccsen? Valuev ellen az ajándékgyőzelemmel a menetenkénti 2 ütéssel és sétálgatással? Bámulatosan védekezett Wlad ellen? Ütőtávon kívül ugrálgatott meg mutatványozott. Potyautat akar egy vb meccsig mert másképp nem jut el odáig. Ez meg, hogy Bellewwel kiáll egy gyáva ellenfélválasztás ,de még ez is meg van magyarázva.
Azt ilyenek miatt tart nagyon rossz irányba a profiboksz mint celebdávid.

    2017-02-09 15:29:18

végül is megértem azokat is akik kritizálják haye-t, mert azért okozott csalódást a rajongóinak pl ugye a Wlad elleni meccsen, nem tette úgy oda magát, vagy a sok inaktívitás. Meg az elmaradt meccsek is. Viszont most én örülök, hogy visszatért bár én is szerettem volna már jobb ellenfelek ellen látni. Viszont nem hinném, hogy ne akarna vb lenni újra, vagy ne akarna kiállni akár AJ ellen, szertne ő bizonyítani szerintem. Van már neki épp elég lóvéja szerintem megszedte ő már magát, meg ugye van egy boksz vállalkozása is a seriff gyerekkel, szóval én azt sem érzem igaznak, hogy csak a pénzért bunyózna. Ennyie erővel, ha nem akar kockáztatni akkor inkább Parker nevét emlegetné őt hívná ki, aki ellen szerintem sokkal jobbak az esélyei, mint pl AJ ellen.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-09 15:10:43

@bpjotruska: Furcsa lenne, ha valaki Wlad-ot venné elő azért, mert egy drogos, puhos testű szarházi hülyére vette őt és a rajongókat...

    2017-02-09 15:10:16

@bpjotruska: igen csak Wlad 10 évig uralt egy súlycsoportot,becsúszott egy vesztes meccs,majd jött is volna a visszavágó,ha az a hájas bohóc nem mondja le minden szarra hivatkozva a meccset,szóval Wlad kényszerpályán volt.

» deontay   válasz erre
    2017-02-09 14:44:21

@bpjotruska: Mondom, hasra mondtam Tuát és Briggs-et, Hurka Gyurkát kellett volna :)
Wlad helyzete meg azért teljesen más tészta, de ezt ne kelljen már megmagyarázni, bár ezt már csak kekeckedésnek írtad oda :)

» bandi78   válasz erre
    2017-02-09 14:31:21

@bandi78: En sem orvendek, hogy Pov, Ortz vagy Takam egymast verik agyon egy VB-meccsert, eselytelen favagok meg ajandekba kapjak azokat. Haye is ajandekba kapna, de az o eseteben legalabb annyinak orvendhetunk, hogy o nem lenne eselytelen senki ellen. Vagyis o a ket veglet kozott van. Az egyik akik semmit sem tettek egy VB-meccsert, es eselytelenek is, a masik veglet meg akik barki ellen eselyesek, de kemenyen harcolniuk kell a lehetosegert. Szoval ne csinaljon divatot Haye, de ha mar valaki ajandakba kap nagy meccseket, inkabb o legyen, mint Wawrzyk, Brizli meg Molina...
Briggs-hez es Tuahoz azert nem haosnlitanam, mert neki megsem 10+ eve voltak utoljara komoly meccsei. Wlad-nak is mire Joshua ellen kiall, pont 2 eve nem lesz gyoztes meccse, megsem basztatja senki :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-09 14:15:29

@bpjotruska: "Briggs az elmult par evben nem olyanokat apritott mint Haye, hanem olyanokat, mint Haye ellenfelei - DeMori es Gjergjai szep merlege is hurkak ellen lett felepitve. Ez azert nem teljesen mintegy. Tua nem tudom hogy jon a kepbe, Monte Barrett-el nem birt evekkel ezelott, majd Usztinov nullara verte. Haye utoljara Klicskotol kapott ki, o azert nem Usztinov... "

Úgy jött a képbe, hogy az elmúlt évek eredményeit nézve, az elmúlt években Haye Mark de Morit, Arnold Arnold Gjergjaj-t nyomta le és Bellew a következő. Ezt a hármast lehet, hogy Tua vagy Briggs is lerendezné mondjuk pár héten belül (hasra mondtam két veteránt). Ha ők ennyit mutatnának fel (plusz régi nagy csatékat, mint Haye), akkor ők is legitim kihívók lennének? Nálam az elmúlt évek teljesítménye számít, abban, amit Haye letett az asztalra mostanság, semmi kiemelkedő nincs. Más is meg tudja csinálni. Ha odajut Bellew legyőzése után a címmeccsig, akkor elismerem, hogy nagyszerű üzletember, de nekem nem fog tetszeni, hogy megkapja a lehetőséget -mikor egy Povetkin vagy egy Ortiz kb el van lehetetlenítve. Kicsit régimódi lehetek, mert azt szeretem, mikor valaki nem a könnyű úton jut a vb címmeccsig. Vannak persze kivételes esetek, de Haye a tehetségéhez és az adottságaihoz képest vérlázítóan kerüli a nagy kihívásokat - legalábbis nehézsúlyban és legalábbis szerintem.
Megverte Barettet => Valuev.
Ruiz, "now" Harrison => Wlad
most meg Bellew=> ismét vb cím?
Jó bunyós Haye, szó se róla, de véleményem szerint minimum illene egy másik, legitim kihívót lerendezni egy vb címmeccs előtt. Ez az én véleményem, más mást gondol. Ennyi.

» bandi78   válasz erre
    2017-02-09 13:24:15

Én nagyon bírom hayet, de cunninghamel nem. Boxolt cikaloban, pedig akkor ő volt a másik legjobb a súlyban, nehezben meg uss nek komolyabb ellenfelei voltak.

» felix trinidad   válasz erre
    2017-02-09 12:38:20

@leslie: mondasz valamit, jár a pont! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-09 12:35:59

@Kane: Bocsánat, azért Haye legyőzött pár nagyobb nevet.
Cirkálóban undisputed bajnok volt, csak ez önmagában igen komoly tiszteletreméltó eredmény!
Felment nehézsúlyba és ott is sorra nyerte a meccseket, úgy, hogy -10kg-al legalább le volt maradva. Vladot nem tudta megverni, ez azért nem olyan nagy bukta, igen sokan nem tudták a komoly fizikai hátrány miatt. Ettől függetlenül összességében nehézsúlyban is meghatározó volt a teljesítménye.
Ok, nagy volt a pofája, ami sok szurkolónak nem tetszett (soknak meg igen), és a Vlad meccsen csak a védekezéssel foglalkozott (megjegyzem azt igen bámulatosan csinálta), támadásban nem sokat csinált, tény hogy alulmúlta a várakozásokat, csalódást okozott. Mindössze ennyit lehet a számlájára írni.
De ebből azt a következtetést levonni, hogy rossz bokszoló, nem érdemli meg a lehetőséget, szájhős, stb. azért igen erős és baromira nem fedi a valóságot.
Kb. olyan mintha May 1 év múlva visszatérne és azért nem engednénk egyből világbajnoki mérkőzést vívni, mert az elmúlt 2,5 évben nem vert meg senki. Persze, igen, de előtte meg mindenkit... ostoba hozzáállás ez, lássuk be!

» leslie   válasz erre
    2017-02-09 12:13:58

@bandi78: Briggs az elmult par evben nem olyanokat apritott mint Haye, hanem olyanokat, mint Haye ellenfelei - DeMori es Gjergjai szep merlege is hurkak ellen lett felepitve. Ez azert nem teljesen mintegy. Tua nem tudom hogy jon a kepbe, Monte Barrett-el nem birt evekkel ezelott, majd Usztinov nullara verte. Haye utoljara Klicskotol kapott ki, o azert nem Usztinov...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-09 12:03:59

@zappa: "Ja, és addig még bokszolna Bellew-vel. Oké, ő cirkáló, de mégiscsak vb két súlycsoportban. Cirkálóban biztos ott van top 5-ben Bellew. "

Ha mondjuk Briggs csapná ki Bellew-t egy menet alatt és utána vb meccset kapna, akkor is jogosnak éreznéd? Vagy Tua visszatérne, lecsapna 2 taxist meg Bellew-t, mondjuk egy hétvége alatt, jogosan menne vb címért? Nagy bokszoló Haye, de egyelőre a ringen kívül többet alkot, mint azon belül.
Maradjunk annyiban, hogy Bellew -ismét- egy biztonsági választás Haye részéről és Bellew-t szerintem mindenki simán lecsavarná azok közül, akik a nehézsúlyú vb cím felé kacsintgatnak. Még Briggs is simán kivégezné szerintem. De hogy Povetkin vagy King Kong mit tenne vele, ha azt mondanád nekik, hogy h kicsapják Bellew-t, akkor mehetnek az övért, abba bele sem merek gondolni.

Bellew után valamelyik legitim kihívót ha lerendezi Haye, akkor szívesen megnézem bármelyik akkori vb ellenében, mert látványos meccsei vannak és jó bunyós. De ha érdemi meccs nélkül kerül oda, akkor tovvábra sem lesz a szívem csücske -és akkor finoman fogalmaztam-, de elismerem, hogy jó üzletember.

» bandi78   válasz erre
    2017-02-09 10:57:00

@Galamb: "Ha bokszadottságaihoz a ringben mondjuk "miketysonos" rámenősség, bátorság is társulna, szó szerint életveszélyes lenne. "
A bokszadottságokhoz hozzátartozik, hogy Haye sokkal törékenyebb, mint Tyson volt, tehát egy hasonlóan rámenős stílussal nem csak az ellenfelére nézve volna életveszélyes :)

» superman   válasz erre
    2017-02-09 10:56:28

@zappa: Biztos hogy nincs a top-5ben még a top-10be se tenném!

» thurman   válasz erre
    2017-02-09 10:33:52

Ja, és addig még bokszolna Bellew-vel. Oké, ő cirkáló, de mégiscsak vb két súlycsoportban. Cirkálóban biztos ott van top 5-ben Bellew.

    2017-02-09 09:51:13

@bpjotruska: Így van. Hayenél gyengébb emberkék is lehetőséget kaptak már nem egyszer. Ha azt nézed ranglistákon Haye ott van az első 6-ban 3 szervezetnél.
Én megnézném ezt a meccset.

    2017-02-09 09:46:29

Tagadhatatlan, hogy Haye különleges tehetségű búnyós. Ha bokszadottságaihoz a ringben mondjuk "miketysonos" rámenősség, bátorság is társulna, szó szerint életveszélyes lenne.

Celebdávidozás ide-oda, én tisztelem a csávót azért (amint a mostani megszólalásában is olvasható), alázattal beismeri, s mindig is beismerte: alulmaradt Wlad-dal szemben.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-09 06:59:49

@GaiusM: "Ezzel még mindig az a baj, hogy milyen alapon hívhatja ki a győztest?"
Hat pl olyan alapon, amilyenen Brizli is kihivta Joshuat, vagy Arreola kihivta Wildert + kb 10x annyi penz lenne benne :-) Haye-nek legalabb felhozok ellen nem volt szuksege pontozoi hatszelre, meg ugy altalaban, pontozokra.
En is megneznem mar Haye-t egy komolyabb bunyos ellen, de ha netan kikapna, az neki is, meg Joshuanak is sokmillio fontos veszteseg lenne. Tetszik vagy sem, ez egy ilyen sport, Haye is egy nagy penzes meccsert tert vissza, amit valoszinuleg meg is fog kapni, hisz masnak is jo sok penzt general, nem csak maganak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-08 20:38:32

"mindig ez volt a célom."
Dehogy volt,ahhoz kicsit sűrűbben kellett volna ringbe lépni.
Köztudott hogy egy Joshua elleni meccs és a nagy málna reményében tért csak vissza,ebbe azonban Wlad belerondíthat,vele pedig nem fog már kiállni még egyszer mert ugyanúgy kikapna.
Azonban mivel manapság inkább a nevek számítanak,nem a produkció,sanszosan nagy nézettséget generálna egy Joshua elleni meccs majd,erre apellál ő is,ez lenne az utolsó nagy dobása,utána sosem hallanánk róla többet,erre mindenki mérget vehet.

» picker   válasz erre
    2017-02-08 20:28:02

@Bruneor: Ebben igazad van.

» GaiusM   válasz erre
    2017-02-08 18:32:43

@GaiusM: A penz beszel es Haye neve meg mindig generalja a bevetelt.

» Bruneor   válasz erre
    2017-02-08 18:31:18

@Bruneor: Ezzel még mindig az a baj, hogy milyen alapon hívhatja ki a győztest? Hívja ki a vesztest, verje meg, és majd esetleg akkor. Semmit nem tett le az asztalra ahhoz, hogy ilyeneket nyilatkozgasson. Én nem gondolnám, hogy egy Bellew elleni esetleges győzelem azonnal odaröppenthetné a kapuba. Verje meg Bellewt, verje megy a vesztest, az már valami.

» GaiusM   válasz erre
    2017-02-08 18:28:15

Haye csak akkor teheti jova az eddigi nevetseges ellenfel valasztasokat ha valoban bevallalja a gyoztest es tisztessegesen helytall.

» Bruneor   válasz erre
    2017-02-08 18:18:47

Celebdávid most is mint mindig csak elkígyózna meg szájkaratézna a kihívások között a nagypénzes meccshez. Szánalmas és szomorú ez a hozzáállás. Közben a hiteles kihívok mint Povetkin, Takam, Ortiz el vannak lehetetlenítve.

    2017-02-08 16:00:49

A profi boksz egyik sírásója... Nevetséges ez a pali, minden képessége ellenére is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-08 15:23:01

@Subi: Ahogy azt is tudja, hogy üzleti szempontból sokaknak érdeke összehozni őt a győztessel a piaci értéke miatt. Shame.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-02-08 13:42:06

Mára már elég nagy vicc lett a nehézsúly,minden nagyobb szájú bunyós rögtön vb cimért akar bokszolni,előtte le kellene valamit tenni az asztalra skacok!

» Klitschkofun   válasz erre
    2017-02-08 13:39:40

Nem értem, mi ez a fene nagy bizalom Haye felé, ha nyilvánvalóan ő sem bízik magában. Megint csak nyilvánvalóan, nem ok nélkül. Haye-re sok mindent lehet mondani, de alapvetően nem hülye, pontosan tudja, hogy messze van már a régi formájától.

    2017-02-08 13:34:14

@Valero: Majdnem mindenben egyetértek, viszont az utóbbi időkben lassult, a reflexeiben meg nem vagyok biztos. Viszont az tuti, hogy piszok kemény bunyós, nagyon jó problémamegoldó-képességgel rendelkezik, komplex bunyós. Nekem cirkálóban az egyik nagy kedvencem volt anno. Btw egyébként cirkálóban szerintem - ha még meglennének 100%-osan a régi képességei - mindenki ellen esélyesebb lenne... Talán Usyk stílusa nem ízlene neki nagyon, de az meg kinek? A többieket megoldaná!

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-08 12:03:25

De tudtam előre... Sőt igazából abban is 99%-ig biztos vagyok, hogy szerinte Joshua meg fogja verni Klicskot, és ellene akar valójában kiállni (ahogy egyszer korábban mondtam is). És ha esetleg úgy alakulna, hogy AJ kikap, akkor Haye is majd másfelé gondolkozik. Klicsko ellen nem fog keresni semmit az első meccsükön nyújtott teljesítménye alapján, neki kell egy angol házimeccs, nagy lóvé és viszlát.

» GaiusM   válasz erre
    2017-02-08 11:25:26

Ez mind szép és jó, de két taxisofőr és egy cirkálósúlyú lekaszabolása aligha ér világbajnoki címmeccset:)

    2017-02-08 10:55:21

Szerintem pedig álljon be ő is a sorba és küzdjön meg a kihívói posztért! Előbb győzzön le nagy fölénnyel egy valóban jegyzett nehézsúlyú bunyóst, először együk meg a levest, mielőtt rátérnénk a pecsenyére!

Viszont szinte biztos vagyok benne, hogy Angliában akár egy Joshua elleni hazai rangadó, vagy egy Klicskó elleni visszavágó is sokkal több pénzt hozna mindenkinek, mint bármelyik más nehézsúlyú meccs és szerintem ez lesz a döntő.

» ogreface   válasz erre
    2017-02-08 10:50:58

Lecgocsemp2, vicc ez a pali :D

    2017-02-08 10:42:17

Jó bunyós Haye de 5éve volt utoljára normális ellenfele ,szerintem Fury is kipötyögné a ragyogó képességeivel együtt!

» thurman   válasz erre
    2017-02-08 10:32:08

Ragyogó képességekkel, de sokkal kevésbé ragyogó személyiséggel rendelkezik. Álljon ki legalább 1 emberrel a top 10-ből (nehézsúlyban) bárki, aki címért megy. Vagy legalább 2-vel a top 20-ból. Nem szeretem a nagyszájú potyalesőket a cím környékén, akkor sem, ha jó bunyósok.

» bandi78   válasz erre
    2017-02-08 10:24:49

előbb mehetne majd a WBO címért, és akkor címegyesítés lehetne! Haye jó bokszoló , nagyon jó képességei vannak, senki ellen nem írnám le, ha beleadja a 100 %-ot! Az egyik leglátványosabb bunyós, nehézsúlyba csípom a bunyóját, Haye, Ortiz, és AJ akik szerintem nagyon komoly adottságuk vannak.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-08 10:11:11

Én is egyetértek.Nagyon jó Haye !
Mindenki ellen adnék neki legalább 40%-ot.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-02-08 10:10:51

haye ugyanaz a gyökér mint amir khan,azt képzeli,hogy neki is minden jár a szép buksiáért,és senkivel nem kell előtte megküzdeni,hanem neki azonnal a legjobbal kell meccselni,aztán évek óta nem csinált semmit.
kapott már egy klicskó meccset ahol csak szövegelni tudott,aztán jött a nagy nulla teljesítmény a kötelek között.most mitől lenne másképp?

    2017-02-08 09:49:12

@Valero: kb mindenben egyetértek, de...Haye-nél valami akkor sem stimmel, mert azokkal a képességekkel, amiket te is írtál már simán egyeduralkodónak kellene lennie a nehézsúlyban és kb nincs sehol hosszú évek óta és nem is volt tényező sem. szerintem ő már nem fogja befutni azt, amit sokan vártunk évekkel ezelőtt. lehet hogy vérbeli problémái vannak, vagy egyéb pszichés ok, nem tudom, de kb ahhoz képest amit tud kb 10%-ot nyújt.

» Hatton   válasz erre
    2017-02-08 09:38:16

A képességei ellenére nagyon óvatosan választanak ellenfeleket, ez alól Bellew se lesz kivétel!
Klitschko legutóbbi produkcióját elnézve, simán eltudom képzelni, hogy agresszívebben bunyózva egy visszavágón Haye nyerne, akár ko-val is!
Joshuával szemben is még esélyesebbnek tartom! Rutinos, nagyon gyors, jók a reflexei, jó az ütőereje, ez utóbbi a pontos gyors ütéseinek köszönhetően nagyon veszélyes Haye! Sokan nem értenek egyet majd velem de nem baj! Szoktam nézni Haye youtubos videóit, nagyon komoly bokszoló ez az ember!

» Valero   válasz erre
    2017-02-08 09:34:32

Szerintem 90-10-es pénzelosztásban lehet esélye...a meccsre

» Gaggggggga   válasz erre
    2017-02-08 09:27:53

"Szeretnék tehát még egy lehetõséget az ellen a bokszoló ellen, akit a nehézsúly elsõ számú alakjának tartanak."

A rögös utat nem kedveli, hanem csak "szeretné" a lehetőséget. Esetleg írhatna a Mikulásnak.

    2017-02-08 09:24:05
Ugrás az oldal tetejére