×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Amennyiben a kubai Luis Ortiz úgy dönt, hogy a WBC vonalat preferálja, 2017-02-06 09:05:04 https://www.profiboksz.hu/2017/02/06/ortiz-vs-stiverne-merkzes-johet/

Ortiz vs. Stiverne mérkõzés jöhet

Amennyiben a kubai Luis Ortiz úgy dönt, hogy a WBC vonalat preferálja, akkor a szervezet közlése szerint lehetõsége lesz megmérkõzni a ranglista elsõ helyén található Bermane Stivernével egy végsõ eliminátori meccsen, amelynek gyõztese majd a bajnok Deontay Wilder ellen próbálhat szerencsét. Ortiz számára azonban nem ez az egyetlen opció, hiszen a WBA-nál is kötelezõ kihívói pozícióban van, ugyanakkor nem biztos, hogy azonnal lehetõséget kap az Anthony Joshua vs. Wladimir Klitschko összecsapás gyõztese ellen, hiszen számukra az IBF is címvédési kötelezettséget írt elõ, Kubrat Pulevvel szemben. Ortiz számára azzal nyílt meg az út, hogy Alexander Povetkin B próbája is pozitív lett a tavaly decemberi doppingügyet követõen, így egész biztosan eltiltás vár majd a 37 esztendõs orosz ökölvívóra.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: egyetértek Oscar Rivas-al kapcsolatban szerintem is egy remek, tehetséges bunyós néztem róla összefoglalót elég jó a srác, és én is remélem, hogy továbblép! egyébként, ha jól rémlik tervbe volt egy Washington , majd egy mansour elleni mérkőzés is , de valamiért nem jött össze sajnos. :-( viszont előbb-utóbb szerintem össze fog jönni egy ilyen meccs neki, és akkor ismertebb lehet majd, és jöhetnek a még komolyabb kihívások! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-10 15:05:30

Ez egy rendkívül hiteles eliminátori lenne a mai felhozatalban. (Korábban írtam is vmelyik hírnél hogy miért nem ezt írják ki WBC mandatorynak ha már Povetkin nem lehet, és hogy ezt alighanem Hearn is támogatná, mert a tervezett Joshua-Ortiz csak izgalmasabb lenne ha egy esetleges újabb címegyesítés keretében kerülne rá sor - amiben persze még sok a bizonytalansági tényező, de akkor is.)
Talán a Parker-Takam eliminátori volt nehézsúlyban hasonlóan éles párosítás.
Hozzák össze, a győztes meg menjen Wilder ellen.
Stiverne alapban nem érdemli meg a meccset szerintem, de ha képes megvetni Ortizt (vagy képes lett volna legyőzni Povetkint): megérdemli a Wilder elleni revansot, ez tagadhatatlan.
Ha Ortiz Jennings és Scott után Stiverne-t is veri, ő meg még inkább.
És így Wilder meg ha legyőz végre egy kötelező kihívót aki ráadásul ilyen minőségi is, azzal a kritikusok nagy részét is elhallgattathatja. Ha meg kikap, az új bajnok sem egymeccses szerencsegyerek/csodagyerek lesz, hanem hiteles bajnok.
Alapvetően is így kéne ennek működni.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-08 02:03:47

@deontay: "Stiverne ütéseitől meg se rogyott, pedig van ütőerő a kanadainál"


Az egyértelmű, hogy Wilder nem papírállú, ebben egyetértek.
De Stiverne esetében azért szerencséje is volt, ha valaki megnézi a lassított felvételeket, láthatja, hogy Stiverne mindegyik érdemi ütése valahogy lecsúszott, egyik sem volt tökéletesen időzítve, vagy megfelelő helyen megfelelő erővel kivitelezve.
Nyilván ebben a magasságkülönbség is szerepet játszott, de még az utolsó menetben is volt egy jelenet, amikor Stiverne közvetlen közelről üthetett, de lecsúszott az ütés Wilder állárról.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-07 23:15:00

@Chico: Miből vonod le hogy Wildernek szar az álla? Stiverne ütéseitől meg se rogyott, pedig van ütőerő a kanadainál, Molina aki szintén jó ütő teljesen tisztán állon találta, és kb. egy másodperc múlva meg se látszott rajta a bekapott ütés. Duhaupas és Arreola ütései se hatották meg...

» deontay   válasz erre
    2017-02-07 22:41:04

@CHUBAKKA: "nem verte ő sem végig a mezőnyt "


Ki verte végig a mezőnyt?

Egy ilyen sincs.
Még Povetkin kezdett egy szép aprításba, de az első igazán jelentős megmérettetés előtt kétszer is bukott (Wilder, majd Stiverne).

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-07 22:36:39

Derric Rossy ellen is olyan erőseket ütött ,hogy alig tudta hozni pontozással a meccset, de lényeg, hogy mi volt Arreola ellen 3 és 4 éve

    2017-02-07 21:15:09

@bpjotruska: "Pedig Stiverne a stilusabaol adodoan sokkal kevesebbet ut es talal, mint vitalij es Arreola," Mint Vitali es Wilder akart lenni.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-07 20:45:34

@H Gebi: Es a B-kategorias mexikoit meg ki utotte ki Stiverne-en kivul? Vitalij es Wilder ellen is allva fejezte be, pedig toluk nem annyi pofont kapott, mint Stiverne-tol... Stiverne ahanyszor rendesen eltalalta Arreola-t, az vagy megrogyott, vagy padlozott. Az elso meccsen is lecsapta egyszer csunyan, a masodik meccsen pedig mar az elso menetben spagettive valt egy pillanatra a mahikoi laba, egy balhorogtol ha jol remlik. Pedig Stiverne a stilusabaol adodoan sokkal kevesebbet ut es talal, mint vitalij es Arreola, de amikor talal, akkor nehez nem eszrevenni, milyen ero van az uteseiben.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-07 20:44:32

@H Gebi: hát szerintem azért jó adottságú bunyós Stiverne, és jó az ütőereje is, vele inkább az inaktívitása, motiválatlansága a gond. Persze nem verte ő sem végig a mezőnyt ez igaz. Viszont remélem, hogy összejön ez a meccs Ortiz ellen, én nagyon örülnék neki, főleg a sok elmaradt meccs után! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-07 18:29:54

Érdekes h azért mert Arreolát kiütötte,többen itt ko királynak képzelik Stivernét...a "B" kategóriás mexikóin kivűl senkit sem ütöttt ki

» H Gebi   válasz erre
    2017-02-07 18:15:28

@Kane: Gondolom te is keltem már bal lábbal, és hibáztál el olyasmit, ami amúgy rutinszerű. Szerintem nem attól kell tartania, hogy megint alibizik egész meccsen és nem üt, hanem attól, hogy sokat hagyott ki és nem lett fiatalabb. Egy meccs alapján általánosítani már csak azért sem szerencsés, mert gondolom ő is észrevette, hogy karcsú volt a menetenkénti másfél ütés, gondolom nem fog kétszer ugyanabba a hibába esni.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-07 15:18:59

@pipee: hát hallod nem lepne meg egyébként, ha mondjuk Ortiz esetleg kötelező kihívói pozicióba kerülne, és ő is elbukna , mint Pov!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-07 15:10:54

@bandi1115: Eltaláltad, az.

    2017-02-07 15:07:20

Mennyi eliminátori, interim, regular meccset kell még vívnia a kubainak ahhoz, hogy egyszer végre egy adott szervezet teljes jogú bajnokával megküzdhessen? Vagy az a cél, hogy teljesen megkopjon, kiöregedjen, aztán már jöhet?

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-07 15:05:13

@LightsOutPrince: Akkor miből kéne következtetést levonni? Wlad legutóbbi meccse az volt, nem mert ütni, támadni mert félt hogy kap párat az arcába Fury erőtlen kalimpálásaiból. Fury a leggyengébb ütő kb nehézsúlyban. Ha azoktól ennyire félt, és nem tudott mit csinálni csak mert valaki nem volt teljesen statikus és nem volt egy fejjel kisebb nála, abból bizony elég komoly következtetéseket le lehet vonni az emberről.

    2017-02-07 14:44:06

Wilder képzetlen és finoman szólva sem gránitállú. Ha nyeregben érzi magát olyan szinten elkezd kalimpálni, hogy a részeg kocsmai bunyó hozzá képest magas színvonalú ökölvívás. Szana szét is törte pár év alatt a kezeit. A sok álmodozónak akkor fog nyilvánvaló lenni, hogy Wilder mekkora hatalmas lufi ha kap legalább egy B kategóriás ellenfelet akit nem tud messziről lekalimpászni. Vagy ,ha elkezdni akkor nem tojik be hanem képes beleverni a szellős védekezésébe egy szűk kontrát. Akkor majd a pipaszár lábai spagettilábak lesznek. De ,ha Wlad 10évig tudta uralni a nehézsúlyt hurkák ellen akkor ezt neki is összehozhatja Haymon meg Suleiman.

    2017-02-07 14:03:01

@bpjotruska: "En igazan nem kedvelem Wildert, de keves bunyos lenne, aki ellen nem favoritkent lepne ringbe."


Sajna, én is így látom...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-06 20:53:59

Ortizt meg fogják buktatni a cuccal :-)

    2017-02-06 19:43:02

@Kane: Még mindig nem hiszem, hogy abból az egy botrányos mérkőzésből kéne bármilyen következtetést levonni. Meg lennék lepve, ha Joshua ellen is ugyanúgy bunyózna, akkor a pénzen kívül semmi értelme nem lenne a meccsnek Wladimir számára.
Mindenesetre ezzel a kiegészítéssel már értem mit akartál mondani.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-06 19:19:40

@HunFighter: En igazan nem kedvelem Wildert, de keves bunyos lenne, aki ellen nem favoritkent lepne ringbe. Eppen ezert rohadt idegesito milyen ellenfeleket hoznak neki, pedig o nem egy Price vagy Dimitrenko, hogy kiusse barmelyik jobb masodvonalas. Szerintem aki le tudna ot gyozni az Povetkin - de o kiesett, Wlad - aki szerintem Joshua utan visszavonul, szoval marad Joshua, esetleg Haye. Ortiz-ban nem vagyok biztos, nem annyira gyors es robbanekony a kubai, ha Scott-ot nem tudta levadaszni, lehet Wilder-t sem tudna. Lenne meg eselye Takamnak es Pulevnek, viszont ok a legjobb formajukat kene hozzak, Wilder meg valami hasonlot mint Molina ellen, es akkor egy hosszura nyulo meccse talan az o kondija fogyna el hamarabb. Egyiket sem latnam favoritnak, de boven tobb eselyuk lenne, mint az eddig valasztott kihivoknak.
Meg egy embert mondok, aki egy kiprobalaltlan fekete lo, de az adottsagaival szerintem veszelyes lehetne Wilderre: Oscar Rivas. Kar, hogy semerre sem halad evek ota, pedig egy tehetseges, robbanekony, kemenyen uto ugyes bunyos. En remelem, hogy hamarosan megprobal szintet lepni, es esetleg betor az elvonalba.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-06 18:56:48

@LightsOutPrince: Nem kiállni majrézik, hanem bokszolni.
2015.11.28. Düsseldorf, Espirit Aréna...

    2017-02-06 18:54:23

@HunFighter: Wilder esélyeire max tippelni lehetne,biztosan kijelenteni bármit is nem nagyon.

» picker   válasz erre
    2017-02-06 17:39:41

@Kane: "Wlad beszari hogy vele egyméretű ellenféllel bunyózzon"
Te most hülyéskedsz?
2017.04.29. London Wembley...

Egyébként egy Ortiz - Stiverne meccs nem lenne lefutott, mert Stiverne egy nagy ütésben végig bízhatna. Puncher's chance, ahogy mondja az angol... de alap esetben Ortiz szerintem azért behúzná, ha nem lép rá egy nagyra.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-02-06 17:38:17

@CHUBAKKA: Szerintem még esetleg Takamnak lehetne jó esélye... Ortiz az utolsó meccsén engem egy kicsit elbizonytalanított, ha a régebbi formáját nézzük, akkor simán verné Wildert, de így megkopva, nem tudom. Haye-nek meg tényleg egy ütés kéne, és borulna a bronz bombázó, 92-93 kg-san nem is értem, hogy lehet ilyen brutálisan nagyot ütni. Viszont szerintem Parkert meg tudná oldani.

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-06 16:58:54

egy ilyen meccset pl be is lehetne nyomni a Joshua-Wladimir gálára szerintemmm! ;-) Ortiz-Stiverne! király!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-06 15:33:57

ja bocsánat, hogyy a hírhez is hozzászóljak , szóval részemről, nekem tetszik az ötlet , engem érdekelne egy ilyen meccs ! főleg most, hogy Povetkin megint kiesett, szóval igen itt lenne már az ideje Wilder-nek , hogy megmérkőzzön egy kötelező kihívóval is!! addig meg papírbajnok! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-06 15:32:06

@Jersey Joe: Milyen közhelyekről beszélsz? :)
Ami tény ,hogy Stiverne még a lufi Wildertól is tükörsimán kikapott és az is több mint két éve volt. A többi képzelgés meg álmodozás vele kapcsolatban mert értékelhető teljesítménye nem volt. Egy meccset vívott jóval több mint egy éve ahol a padlót is megjárta egy felhozó ellenfél ellen. Soha nem győzött le semmi említésre méltó bokszolót.

    2017-02-06 15:28:34

@HunFighter: Parker, Ortiz, Haye nekik jó esélyük lenne szerintem .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-06 15:26:02

@HunFighter: Ortiz simán kiütné szerintem, teljesen más bunyós mint Stiverne. Wlad beszari hogy vele egyméretű ellenféllel bunyózzon, Wilder meg atom képzetlen, nem tudom annak mi lenne a vége. Povetkin szerintem megborította volna, megvan a megfelelő képzettsége hogy közel kerüljön hozzá, Szpilka is kibokszolta amíg nem jött a nagy ütés. Haye képességeiről jelenleg semmit nem tudunk, de ha fele annyira élesen tud kontrázni mint anno akkor szerintem ő is esélyes lenne. Ruiz szerintem felejtős lenne, Parker nem tud védekezni egyáltalán.

    2017-02-06 15:21:20

Btw... Kicsit OFF: Wildert szerintetek Joshuan kívül ki tudná megoldani? Félretéve azt, hogy próbálják hypolni mindenféle kamuellenféllel, kicsit objektíven nézve a dolgot. Elég magas, hosszú kezei vannak, elég nagy ütőereje is van, kimondottan kellemetlen ellenfél, főleg a nagy, széles csapkodásaival, ráadásul kondiban sem rossz. Egy Ortizt szerintem ugyanúgy megoldana, mint Stivernet, Klitschko nem tudom, hogy most milyen formában van, szóval részemről ez elég bizonytalan, Parker védekezése nem a legjobb, bár bírta Takam ütéseit is, szerintem Wilder ütéseitől sem torpanna meg, de szerintem sok felesleges és látványos ütést kapna az amcsitól... Povinak meg szerintem szintén nem feküdne az amerikai stílusa, mert túl alacsony Wilderhez szerintem, folyamatosan megelőzné az oroszt és nem menne bele Wilder egy adok-kapokba, inkább próbálná erőltetni a külharcot. Esetleg David Haye el tudná kalapálni, de szerintem az utóbbi időkben eléggé belassult, nem biztos, hogy edző szempontjából Shane McGuigan megfelelő választás lett volna. Ruiz Jr. szintén baromi alacsony Wilderhez... Takam? Szerintetek?

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-06 15:12:55

Van uj WBC ranglista:
http://wbcboxing.com/wbceng/in...
Jobban megnezve, szerintem az Ortiz-Stiverne mellett meg ki kene irjanak egy Pulev-Takam eliminatort is. A ket gyoztes talalkozna egy vegso eliminatoron, a vegso gyoztes pedig nyerne egy ingyenjegyet a Wilder vs Fujimoto cimmerkozesre.
De most komolyan, eszem faxom megall ettol a ranglistatol... nagy szervezet nehezsulyu ranglistajan #12 Fujimoto, aki megosztott pontozassal verte a kozepsulyu Ishidat... hihetetlen. Az elso 15-bol eppencsak kimarado Oscar Rivas kb megolne a ringben a sracot, nem megverne...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-06 15:07:05

@Chico: A legutóbbi meccse 1,1/4 éve volt... Ne ezeket a kōzhelyeket puffogtassuk màr..

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-06 15:07:04

Stiverne a legutóbbi meccsén pocsék formában volt egy szinten tartó ellenfél ellen is ami jóval több mint egy éve volt. Ezek a lónyugtatózásra emlékeztető edzésvideói pedig nem valami meggyőzőek, de tudom biztos csak altat... Ortiz sem volt valami meggyőző az elmúlt meccsein úgyhogy szerintem egy alacsony munkatempójú öregfiúk totyogása lenne ebből amíg valamelyik kondija teljesen ki nem pukkad. Ez megint csak arra lenne jó, hogy Wilder addig is lenyomhasson egy szabadon választott címvédést, hogy formában maradjon címszóval.

    2017-02-06 14:38:47

@Totti: Nem vagy egyedül. Ortiz kiváló bokszoló, de én is osztom azt a véleményt, hogy nem a legjobb a súlycsoportjában. Viszont én annyira nem vagyok biztos abban, hogy Povi verné Ortizt. Povi bármennyire is jó, szerintem Ortiz stílusa neki nem kicsit lenne kellemetlen. Nem azt mondom, hogy Ortiz jobb, egyszerűen Povi stílusa nem biztos, hogy a legideálisabb lehet Ortiz ellen. Képes lenne legyőzni a kubait, de szerintem nem lenne neki könnyű falat. Nagyobb eséllyel oldaná meg a kubai az oroszt. Szerintem.

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-06 14:02:13

Szerintem Povetkint el lehet felejteni ami a profi bunyót illeti.

» picker   válasz erre
    2017-02-06 14:00:11

@Jersey Joe: Ezt így kijelenteni... hát érdekes... Én biztos, hogy Povetkinre tennék Ortiz ellen. Sőt. Szerintem kiütné a kubait. Messze föl van fújva az ő tudása. Persze technikás meg minden, de már öreg, és amit az elmúlt meccsein mutatott az messze volt a klasszis teljesítménytől. Én Povetkint keményebbnek érzem, és Ortiz védekezése szintén nem klasszis.

Tudom egyedül vagyok a véleményemmel, de nekem kicsit furcsa ez a nagy Ortiz imádat meg csodálat. Gyakorlatilag még életében nem találkozott top ellenféllel.
Félreértés ne essék, nagyon jó bunyósnak tartom, de azt gondolom, hogy ő ekkora tiszteletnek még nem igazán tett eleget. Kicsit furcsálom ezt az "Ortiz mindenkit verne" dolgot.

Például itt van Golovkin. Bár szerintem ő nagyobb nevekkel bokszolt a súlyában, mint Ortiz, de igazi naggyal még ő sem. Viszont nála én egyértelműbben látom azt, hogy bárkit kinyírna, és nem igazán veszélyes rá senki. Ortiznél én nem érzem. Sőt szerintem Povetkin verné.

De ez csak egy vélemény, amivel szerintem egyedül vagyok.

    2017-02-06 13:52:51

@Jersey Joe: Baj van!
Ez a Stiverne egy B kategóriás totyogó papa maci a vásznon.
Kiütött egy szerencsétlen sárkányfűárus küllemű Arreolát aki a sérült beteg Vitalij ellen mondhatni jó volt.És ebből a lábon búgócsiga Stivernéből te összeraktad,hogy micsoda bunyós lehet ha Arreolát aki szintén csak B verte.
Ezáltal a Wilder egyenesen Istenkirály ha azt a Stivetnet símán verte aki nem semmi Arreolát kicsapta.
Wilder,Stiverne Arreola mind B.
Povetkin A,Ortiz meg felkészültségfüggő.Alapból A de Scott ellen B volt.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-06 13:47:20

@Kane: Én Wilder ellen nem tenném. Õ legyőzte a félelmetes Arreolát. Molináról nem is beszélve. Hát még Duhaupas (btw azon tényleg meglepődtem, hogy kiütötte Heleniust)!

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-06 13:37:33

@cenzura: És akkor mi van?:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-06 13:34:11

@Jersey Joe: Nincs igazad

» cenzura   válasz erre
    2017-02-06 13:30:38

@Jersey Joe: orosznak

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-06 13:29:24

@Galamb: Ortíz kivégezné Povetkint. Az orosz màr Stiverne is sok lehetett volna, Ortíz szinte mindenben jobb a horgokat kivéve.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-06 13:28:50

@Galamb: Tényleg érdekes lenne, de szerintem a kubai győzne. Szerintem szélesebb technikai fegyvertárral rendelkezik, lábmunkája is megvan hozzá hogy távoltartsa, vagy épp felütésekkel kivégezze Povetkint, akit amúgy szintén remek bunyósnak tartok. A kubai szerintem a legtechnikásabb nehézsúlyú a mai mezőnyben, mindenki ellen rá tenném a pénzem.

    2017-02-06 12:57:01

@Jersey Joe: Én azért nem vennék mérget arra, hogy Ortiz legyőzné Povetkin-t. Nagyon ki-ki meccs lenne szerintem.
Sőt, én inkább az oroszra tippelnék.
Minden esetre talán ez lenne az egyik legérdekesebb párosítás a jelenlegi mezőnyben. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-02-06 12:33:25

Hm, én félteném Ortizt picit, Stiverne-t nem fogja valszeg kiütni, és csak egy akadjon be Ortiznak, hiába van kemény álla Stiverne nagyon nagyot üt. Én rámennék a távolság tartására, és a kipontozásra Ortiz helyében.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-02-06 12:20:14

Nem lenne érdekes most, Stiverne màr idõtlen-idõk óta nem bokszolt, Ortiz pedig jobb Povetkinnél.

Kōzvetlenūl nem ōrūlnék ennek a meccsnek, esetleg, ha Stiverne lenyom valakit, utàna.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-02-06 11:56:28

Remek otlet! Az osszes igazi elvonalbeli bunyos verje keresztbe egymast, a Brizlik, Wawrzykok es Washintonok pedig bokszoljanak csak szepen VB-cimert masfel masodvonalas "legyozese" utan!

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-06 11:18:07

@Subi: A kép elkészülésének időpontja előtt egy nappal belenyúlt egy törött bútordarabba...

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-06 11:03:23

Szerintem Ortiz már soha nem lesz nagyobb szervezetnél bajnok,lassan 7 éve tökölnak vele,ha eddig nem tudták betolni egy vb meccsre már nem is fogják tudni.
Ráadásul elég veszedelmes is,így meg be sem vállalja senki.

» picker   válasz erre
    2017-02-06 10:13:03

@Subi: Nemsokára jön majd, hogy valamelyik mintája pozitív lett a Vada szerint. Már ha a WBC vonalat választja :)

» bandi78   válasz erre
    2017-02-06 09:23:12

Ortiz egyébként szokatlanul szálkásnak néz ki a képen.

    2017-02-06 09:14:22

Tegnap belefutottam egy Youtube videóba, ami ennek a párosításnak a létrejöttét taglalta, de gyorsan átugrottam, mert azt hittem kamu. Pedig érdekes mérkőzés lenne. Remélem összejön!

    2017-02-06 09:13:13
Ugrás az oldal tetejére