×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este a Quinlan vs Eubank jr. főmérkőzéssel jelzett gála felvezetőjében, 2017-02-05 09:14:55 https://www.profiboksz.hu/2017/02/05/hammer-megallitotta-price-t/

Hammer megállította Price-t

Szombat este a Quinlan vs Eubank jr. főmérkőzéssel jelzett gála felvezetőjében, a WBO Európa bajnok Christian Hammer ellen húzott kesztyűt a liverpooli óriás, David Price. A 33 éves Price karrierje megmentésén dolgozott és a győzelemmel talán esélye is lehetett volna egy nagyobb – pénzes – mérkőzésre, ám Hammer nem volt hajlandó asszisztálni a britnek a céljai eléréséhez. Price tetemes fizikai fölényben vágott neki a találkozónak, ám mégsem volt képes hatékonyan távol tartani Hammert, aki szórványosan ugyan, de betalálgatott a 2 méter fölötti ellenfelének. Az első néhány menet még Price akarata szerint alakult, de a menetek múlásával egyre fogyott az angol kondija, majd az 5. menetben egy tisztán beakadó felütéssel sikerült padlóztatni Hammert. A román visszajött a meccsbe és az erejével teljesen elkészülő Price egyre kiszolgáltatottabb célponttá vált, majd a hetedikben Phil Edwards leléptette a köteleken lógó, teljesen harcképtelen angolt.

Videó: a mérkőzés felvétele

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@cenzura: A meccsek elött Wlad cukrosvizet ivott, Sdunek pedig meghányatta magát?!
Hm...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-02-08 02:25:55

@Kane: Igen és a meccsei végére volt hogy eltünt a hasa annyi zsirt elhasznált,de szerencsére meccs elött meghányatta magát cukrosvízzel hogy legyen ereje D

» thurman   válasz erre
    2017-02-07 08:57:53

@zolimt: A hosszútávú kapálás és az ökölvívás eléggé eltérő típusú terhelést jelent. Hirtelen energiafelszabadításra legjobb a szőlőcukor, mert annak a lebontása az anyagcsere középponti folyamata. A zsírok viszont tömegegységre vonatkoztatva nagyobb energiatartalmúak, de valamivel hosszabb úton adják le.

» Untouchable   válasz erre
    2017-02-07 06:37:23

Ne temessétek még Pricet ez a lényeg.
Ilyen gyenge mezőnyben főleg ne.Felszed egy kis zsírt és lehet 4 menetre is jó.
Wilder szeme lassan Pricera fókuszál.Kinéz neki egy Wbc címmeccs és ott fog Price nagyot robbantani.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-07 00:28:29

@Peacock: Ha esetleg ez a friss kép segít:

http://brightcove01.brightcove...

Price a jobboldali, fehérebb bőrű, kétségtelen apró kis szőrös pocakot viselő, nem épp dagadó mellizmú, átlagos bicepszméretű, szakzsargonnal "fedett" úriember. (A baloldali meg egy visszavonult klasszis öltönyben.)

» Peacock   válasz erre
    2017-02-06 22:40:16

@cenzura: "Tényleg elfogy de semmi mikrokeringési zavarhoz nincs köze."
Ebben lehet hogy igazad van. Amit én felvázoltam az egy lehetséges opció a sok közül, jeleztem is.

"Ennyi hülyeséget egyszerre összegyűjtve rég olvastam."
Sajnálom ha így látod. Köszönöm az építő kritikát, jót beszélgettünk. (Mondjuk én utána is néztem annak amit írtam, de mindegy.)

"Pont,hogy zsírt kéne ennie és nem ilyen izmosnak lenni."
Price testzsírszázaléka teljesen átlagos, egyáltalán nem alacsony. Az izomzata sem emelkedik ki a mezőnyből egyáltalán. Így ezt nemigen tudom értelmezni.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-06 22:32:02

@thurman: Igaza van! Nézd csak meg Butterbean milyen fasza erőnléttel rendelkezett, Ray Leonard meg általában három menet után a seggén vette a levegőt:) Nem érteeed?

    2017-02-06 22:16:35

@cenzura: Klinsmann volt a kedvencem anno, de ezt nem tudtam róla!
Nem tudom, hogy jó e ez a technika, Klinsmann-nak bejöhetett de sztem Vladnak nem!
Õt csak azután nem csapkodták ki, miután már Emanuel Steward edzette és tette helyre fejben meg taktikailag! Igaz ettől kezdve lett dögunalom is a bunyója, de valamit-valamiért!

    2017-02-06 21:39:02

@cenzura: Akkor szerinted Price azért fárad el ,mert nincs rajta elég zsír? Én meg ekkora hülyeséget nem hallottam már rég!D

» thurman   válasz erre
    2017-02-06 21:01:08

@zolimt: Igen, de o szilvapalesszel kezdte a napot, meg ebed elott is bevette gondolom, es mint tudjuk, az alkohol ol, butit es zsirral esztereket kepez. Az esztereknek meg nagyobb az energiatartalma, mint a dusitott urannak, ezert volt olyan jo eroben az oreg.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-06 20:51:56

@bpjotruska: Hulyesegeket beszelsz. Oregapam reggel-delben-este zsiros kenyeret, zsirszalonnat evett es egesz nap kapalt a foldon. Nem voltak kondi gondjai es olyan szalkas volt, mint a hajopadlo! Cukroktol tonkre megy a fogad ! :)

» zolimt   válasz erre
    2017-02-06 20:39:51

@Hari: Wladék cukros vízről regéltek.Wladdal itatta Sdunek meccs előtt.Aki meg pár perccel korábban jó szokásához híven meghányatta magát.
Ez érdekes kis hülyeség.
Jürgen Klinsmanról beszélték volt csapattársai,hogy rendszeresen meghányatta magát nagy meccsek előtt.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-06 20:23:18

@bpjotruska: Zsírból +cuccból.
Vegetarianizmus hülyeség.Ott esne össze első testütés után.
Bradleynél nyomták még ezt a vega hülyeséget közben meg tisztább izomzata volt mint a body builder világbajnoknak.Ne hidd el a vega tantrát.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-06 20:15:38

Nem pszichológus kell neki.
Edző bá-nak kell világosan mondania:Price fiam te max.3 menetre vagy jó profiban maradtál amatőr.
Ezt a 3 menetet kell megnyomniuk de nagyon.Úgy kell boxolnod mint Tyson az elején,te vagy a fehér Tyson.
Ha 3 .menetig nem üti ki az ellent akkor negyedikre nem szabad kiengedni mert úgyis kiütik.
Ebben a 3 menetben Price bárkit leüthet mert ereje megvan.
Nem lehet 12 menetre felkészíteni ez most már végérvényesen kiderült,amit egyébként Thompson óta úgyis tudtunk.
De 3 menetig Wilder ellen 50/50 meccs,Parker ellen is,Wlad ellen is,Joshua ellen is.
Ha addig nem ütöd ki őket Price fiam akkor magadra vess mert ezek kiütnek utána.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-06 20:11:05

@cenzura: Ahhoz, hogy zsirt hasznaljon energiatertalekkent, ket napnal hosszabb meccseket kene bokszolnia, arra meg a regi szep idokben sem volt pelda. Az izmok speciel egyszeru cukrok egetesebol nyerik az energiat, es ha jol tudom, a maj glikogen-tartaleka ( ami bomlik egyszerubb cukrokra szukseg eseten ) eleg kb ket napra.
Lehet en sem voltam egeszen pontos, de neked sem artana szerintem picit utananezni a dolgoknak, mielott hulyesegnek minosited amit leirt valaki.
Egyebkent Bryant Jennings tiszta zsirmentes szalkas izom, 100 kilo felett van, ha jol tudom vegetarianus ( amit hulyesegnek tartok, de nem ide tartozik ), es nem nagyon lattam kondiproblemakkal kuszkodni. O mibol nyeri az energiat?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-06 20:08:54

Madárnál azért nem volt ekkora gond-mindig csak végig tudta állni a meccseit (nagy szíve volt)és ha jól tudom ott is inkább pszichológiai okai voltak a kondi hiánynak, nem testi-felkészülésbeli (amit később helyre is tettek nagyjából).

    2017-02-06 17:21:55

@bpjotruska: Nem tartozik szervesen a hírhez, de mindenképpen meg kell jegyeznem a hozzászólásodra reagálva: minden igaz, amit írtál, és sokadszorra ismétlem önmagam, de minden valamire való magyar bokszolónál ez általános probléma volt (most nem Kokóra és Papp Laci bácsira gondolok, hanem a közelmúlt "nagyjaira", főként Erdei Zsoltra). A 6. menettől levegővétel a s.ggen keresztül.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-06 13:48:25

@Peacock: Ennyi hülyeséget egyszerre összegyűjtve rég olvastam.
Pont,hogy zsírt kéne ennie és nem ilyen izmosnak lenni.Nincs enegiatartalék a testében ennyi a baja.Tényleg elfogy de semmi mikrokeringési zavarhoz nincs köze

» cenzura   válasz erre
    2017-02-06 13:37:20

Nekem a Klitschko-Brewster meccs jutott az eszembe erről! Ott is valami hasonló történt! Lehet Pricenek Klicsektől kellene tanácsot kérnie!!!

    2017-02-06 11:26:16

Ha Price így folytatja, még a végén WBC címért mehet majd.

» bandi78   válasz erre
    2017-02-06 09:27:28

Harrison,Kahn,Price eleinte mindegyik túlértékelt búnyós volt,mondjuk Kahn valamilyen szinten befutott! :)
Mára viszont csak kiütésre jók,igaz ha jól emlékszem Audley befejezte a karrierjét!

» Klitschkofun   válasz erre
    2017-02-06 09:25:52

@Galamb: Bocs, a második fele már nem kellett volna. Tévedésből újrament, mert elfelejtettem törölni.
:)))

» Galamb   válasz erre
    2017-02-06 07:10:48

@bpjotruska: Igen. Elsősorban nagyon gyors, erős és laza VÁLL kell a dobáshoz. Ez Price-nak megvan. Az ő termetével akár világcsúcsot is meg lehetett volna célozni például gerelyhajításban.



Én tudom : Agyátültetés. :)
Nyugodj bele, hogy Price reménytelen eset ! Ordít róla,hogy a lehető legszerencsétlenebb lelki alkat a küzdősportokhoz. Ezt már nagyon rég észre kellett volna vegyék azok, akik érdemben tehettek volna valamit, s még idejében számára megfelelő sportág felé kellett volna irányítani. Az ő fizikumával sokra vihette volna olyan sportban, ahol nem fontos az agresszívítás. Mondjuk atlétikában. Szerintem pl. kitűnő dobó lehetett volna.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-06 07:08:10

@Galamb: Tenyleg, aki ilyen magas, eros, mint a bivaly, es a keze is gyors - ugye dobasnal asszem a kezdosebesseg a legfontosabb - az valoban jo messzire tudna dobni.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-06 06:54:23

@CHUBAKKA: "hát nemtom Price-nak mi kéne"


Én tudom : Agyátültetés. :)
Nyugodj bele, hogy Price reménytelen eset ! Ordít róla,hogy a lehető legszerencsétlenebb lelki alkat a küzdősportokhoz. Ezt már nagyon rég észre kellett volna vegyék azok, akik érdemben tehettek volna valamit, s még idejében számára megfelelő sportág felé kellett volna irányítani. Az ő fizikumával sokra vihette volna olyan sportban, ahol nem fontos az agresszívítás. Mondjuk atlétikában. Szerintem pl. kitűnő dobó lehetett volna.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-06 06:24:06

@Miskolci: Egen, ezzel egyetertek, hogy jobb bunyos a roman, mint elso ranezesre mondana az ember, es valoban megvan a szive ahhoz, hogy kihozza a maximumot magabol.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-05 22:37:12

@Peacock: Nem hinném hogy ennyi Tko vereség ellenére nem fektettek volna hangsúlyt a megfelelő kondira,az a baj hogy amint bekap pár ütést,feladja fejben, a szervezete menekülő üzemmódba kapcsol,hirtelen stressz gyakorlatilag felörli a kondiját!
Siman eltudom képzelni hogy edzésen lebokszol 20-25 menetet is tét nélkül jobb ellenféllel!

» thurman   válasz erre
    2017-02-05 22:18:00

Fury meg 8 menetben, hogy elcicázott Hammer-el mi?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 22:16:27

@Miskolci: egyetértek, szerintem sem egy rossz bunyós Hammer!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 22:11:31

Egyébként jó kis Gate-keeper ez a galaci "német".
Jobb bunyós, mint azt sokan gondolják, nem megy senki ellen feltett kezekkel a ringbe és a jelenlegi top 20-25 bokszoló közül az egyik legkipróbáltabb, hisz már legalább 4-5 komolyabb bokszolóval is találkozott, megvívta a háborúit, hol nyert (Teper, Price, Johnson), hol veszített (Wach, Bidenko, Fury). Wilder nem találkozott több komolyabb bokszolóval, pedig az ötödik WBC címvédésére készül, hogy más dédelgetett "reménységről" ne is beszéljek. Azért tisztelem Christiant, mert tényleg odaáll bárki elé és kihozza képességeiből a maximumot.

» Miskolci   válasz erre
    2017-02-05 21:48:38

@thurman: Én is ezen a véleményen vagyok.
De azóta kicsit gondolkozva, nem zárnám ki az orvosi problémát sem. Aki már volt megütve és szédült, zúgott a feje (lehet csak a füle de az akkor épp fejnek hangzik a mikrokeringési zavar miatt) az tudja, hogy ettől automatice leáll, lefagy az ember. Nem szédül annyira, hogy elboruljon, sőt járni is jól tud, de a szervezet lekapcsolja a finommozgást, nagyokat lélegez az ember (nyugtató reflex), az ember szeme záródna és mikor néz mégis, csak zavartan, fókuszálatlanul tud "koncentrálni" (mentálisan is amúgy, eljátszva a külvilágnak hogy nincs baj), a perifériás látás szinte eltűnik, és a szervezet egésze átvált kicsit pániküzemmódva.
Ha ez előfordul több "kis" (igazából nagy, de nem KO értékű) fejütés következtében rendszeresen, azt nemcsak mentális gyengeség okozhatja, hanem MRI-vel is kimutathatatlan ismeretlen eredetű (idiopátiás) mikrokeringési zavar is, aminek lehet egyebekben oka ismert, ám egyebekben tünetet nem okozó fejlődési rendellenesség (hypoplassia - ez ekkora embereknél nem ritka, mint bjoptruska is írta), amit felerősítettek az évek során kialakult, a bekapott ütésektől keletkező mikrosérülések. A lényeg hogy ha fennáll ez a zavar, akkor pár nagyobb ütés következtében bármikor előállhat ez a mikrokeringési deficit és ez a robotállapot. Én mintha ilyesmit látnék Price-on, és nem klasszikus pánikreakciót (ami jellemző pld. Wladra), de nem sima fizikális elfogyást (az következmény, de mégsem klasszikus kondi KO ha a ringből lemenet pld. simán le tud vki futni 10 km-t miután elfogyott - én speciel nem lepődnék meg ha Price-nál ez lenne a helyzet, bár szerintem picit többet gyúrhatna alap kondíciófejlesztésre is a testsúlya alapján).
De persze ez csak tipp, valószínűbb a sima mentális szétesés következtében előálló kondielfigyás.

» Peacock   válasz erre
    2017-02-05 21:26:45

@bpjotruska: Edzés meg éles meccs az nagyon nem ugyanaz!
Nem testi baja van hanem,egyszerűen mentálisan gyenge a pali nincs "vére" a bunyóhoz!

» thurman   válasz erre
    2017-02-05 20:09:40

hát nemtom Price-nak mi kéne, de az biztos, hogy kondira rá kéne gyúrni nagyon . Az kéne, hogy fel tudjon építeni egy hosszabb meccset is Price, hogy ne csak a kiütéses győzelemre legyen beállva. Hanem, ha pl nem sikerül az elején kiütnie akkor is ne legyen kétségbeesve, ne görcsöljön hanem ossza be az erejét . Ha esetleg mégegyzser nekifut Price, és nem adja fel, hanem ad magának egy utolsó esélyt . szerintem, de aztán lehet, hogy neki tényleg nem kéne bokszolnia többet, nem jó ez a ko vereségek. majd meglátjuk.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 19:26:19

*nem híznia...

    2017-02-05 18:56:11

Sok volt a súlygyarapodás ami azért megdolgoztatja a szívet rendesen. Neki híznia kellett volna hanem a kondira edzeni de rengeteget. Ekkora mérettel tökéletes kondival már csak jabekkel bárkire veszélyes lehetne. De ha ilyen semmilyen tempótól is 4 menet után elfárad akkor nincs miről beszélni, Price kuka. Mikor Briggs másodvirágzását élte és valami 125kgra volt felkokszolva akkor ring közepén állva a menetenkénti 3jabtől meg egy kiszámítható lassú megindulástól is el volt fáradva.

    2017-02-05 18:55:12

@bpjotruska: Mentálisan fárad el es ezért nem bírja. Éles meccsen nem bírja szerintem. Valszeg edzésen tudna nyomni simán 12 menetet is.

» gulogulo   válasz erre
    2017-02-05 18:29:36

@bandi1115: Szerintem itt mar nem segit semmifele pszichologus. Nem tudom elkepzelni, hogy egy evek ota profi, nem eppen zoldfulu bunyos egy elvileg 12 menetre kiirt, kozepes tempoju meccsen hogy a feneben lehet olyan faradt 5 menet utan, hogy esik ossze? Nem hiszem, hogy csak fejben fogy el, es adja fel mentalisan, az 5. menetben mar ugy nezett ki, mint aki konkretan nem bir megallni a laban, egyszer ugy is majdnem osszerogyott a koteleknel, hogy Hammer hozza sem ert. Felkeszules kozben sosem sparringol 8-10 meneteket? Vagy ott birja, s eles meccsen nem? fura ez az egesz. Tenyleg lehetseges, hogy egyszeruen ilyen a szervezete, tul nagyra nott testileg, es a szive meg a tudeje nem aranyosan fejlett, elfogy a levego bizonyos ido utan.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-02-05 17:32:18

Ha a briten egy jó képességű sportpszichológus sem tud segíteni, akkor felhozóembernek még elmegy, de komoly szervezetnél, komoly világbajnoki övre, de még címmérkőzésre sem lesz esélye többé. A kora alapján lenne még pár éve, főleg nehézsúlyban, csak amit nyújtani tud, az még ebben a nem túl acélos mezőnyben is kevés. De ugye nem csak világbajnokok léteznek, kellenek a felhozóemberek és a kapuőrök is.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-05 17:19:10

@zolimt: hát igen valahogy így van. jól összefoglaltad. talán lehet, hogy Pricenak tényleg vissza kéne vonulni, mert ezek a ko-s vereségek nem tesznek túl jót az egészségének! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 15:28:07

@CHUBAKKA: Én úgy látom, hogy a kondija mellett mentálisan is gyenge. A meccseit általában az első pár menetben nyeri, összesen 5 meccse volt, ami 5 menetnél tovább tartott - és azokon vagy szenvedett, vagy kikapott. Szerintem ahogy fogy a kondi, úgy esik kétségbe és válik egyre görcsösebbé, amitől még jobban fogy a szufla. Thompson fültövön vágta, tiszta ko, Teper tisztán állba vágta és eldőlt mint a zsák - ezeken nincs mit magyarázni. A Thompson 2n jobb volt, le is ütötte Tonyt, de nem tudta befejezni a meccset és kifulladt - kondi KO. Tegnap este szinten vezetett, de kiütötte magát és ahogy a teste elfáradt, úgy fejben is feladta - ujabb kondi KO.

» zolimt   válasz erre
    2017-02-05 15:23:03

Korrekt. Price egy felfújt senki.

» patton   válasz erre
    2017-02-05 14:58:05

viszont azért másrészről meg gratula hammernek, aki a padlóról állt fel egy kemény leütés után, és meg tudta fordítani a meccset! van szíve a srácnak, szép volt!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 14:21:38

@Valero: hát igen lehet, hogy sajnos az lesz, felhozóember, bár nem hinném, hogy ezt szeretné. Viszont igaz amit mondasz le lehet gyalulni, elég sebezhető, és Price egy ismert név azért! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 14:15:54

Price nem tudom miben bízott? Sosem lesz képes felzárkózni az élvonalhoz, viszont felhozó ellenfélnek tökéletes lesz, frankón le lehet gyalulni! :)
Hammert szívesen megnézném Golyó ellen, szerintem egy abszolút elérhető ellenfél lehetne Golyóéknak, és egy jó belépő az európai élvonalba!

» Valero   válasz erre
    2017-02-05 14:04:27

valami nagyon nem ok Pricenál ezt mindenki láthatja, talán főként fejben esett szét, vagy én nemtom . A vereségek nem tettek jót neki az biztos, de azért egy Hammert illett volna legyőznie. Nem jó ezt látni ami Priceal történik, nem tud védekezni, pedig a támadásai, kombinációi azok nagyon ott vannak. Hát nem tudom, hogy hogyan tovább majd Davidnek, mert, ha egy Hammert nem tud legyőzni, akkor ezek után mi értelme?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-05 13:54:40

Mar irtam, ez a meccs forditott PPV volt. Aki megnezte, annak fizetniuk kene.

» Istvan   válasz erre
    2017-02-05 11:46:31

Rossz volt nézni szegény Price csetlését-botlását.

    2017-02-05 11:30:56

Na, vajon Hammer is megbukik majd a doppingteszten?

    2017-02-05 11:19:32

Évek óta napnál világosabb, hogy Price pályatévesztett.

» Galamb   válasz erre
    2017-02-05 11:17:25

Szerencsétlent már minden, valamire való másodvonalas bunyós kiüti...
Nem tudom nekivág-e mégegyszer, de már biztos, hogy úszott neki az angol "csúcsderbi".

» Dr Evil   válasz erre
    2017-02-05 11:15:45

Szegény Price, lassan tényleg mehet vízvezetékszerelőnek, ahogy Fury mondta. Emlékszik még valaki a "David Price: The next big thing" című dokumentumfilmre?

» northpaw   válasz erre
    2017-02-05 10:36:31

Nem mondom, hogy vonuljon vissza, de ideje más pénzkereset után nézni... Még edzőnek elmehet, ha van hozzá esze meg végzettsége. De a DM-ben mindig van felvétel! :D :D :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-05 10:17:14
Ugrás az oldal tetejére