×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén harmadik súlycsoportjában is világbajnoki 2017-01-31 14:40:37 https://www.profiboksz.hu/2017/01/31/mikey-garcia-kiallna-lomachenkoval/

Mikey Garcia kiállna Lomachenkoval

A múlt hétvégén harmadik súlycsoportjában is világbajnoki címet szerzett az elmúlt években meglehetősen hányattatott sorsú Mikey Garcia, akinek a rengeteg jogi hercehurca után végre rendeződni látszik a karriere. A veretlen ökölvívó a WBC könnyűsúlyú bajnoka lett, Dejan Zlaticanin kiütésével és mint elmondta, készen áll a nagy megmérettetésekre, köztük az egyelőre nagypehelysúlyban versenyző Vasyl Lomachenkora is. A helyzetet persze jócskán megnehezíti, hogy Lomachenko annak a Bob Arumnak az alkalmazásában áll, akivel Garcia az elmúlt éveket a bíróságon töltötte. "Hallottunk már Lomachenkoról, a médiából, a rajongóktól, de a Top Rank, vagy Lomachenko menedzsere még nem említette soha az én nevemet. Egyértelmű, hogy elfogadnám a kihívást, ha feljebb lépne 135 fontba. Õ most nagypehelysúlyú, én könnyűsúlyban vagyok, de ha feljebb lép és kapok egy ajánlatot, akkor miért ne? De egyelőre nem rajtam múlik, én nem tudok lefogyasztani 130 fontba, ha őt érdekli a meccs, akkor neki kell feljönni. Nagy meccs lenne, hiszen ő egy pokoli technikájú bokszoló. De az én fegyvertáramban is vannak még olyan dolgok, amiket eleddig nem tudtam megmutatni, most végre itt lenne rá az alkalom." - nyilatkozta Garcia.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Slajos: Szerintem amatörben sem találkozhatott Garciához hasonlóval de ez forditva is igaz persze,...

» Thurman   válasz erre
    2017-02-02 11:02:15

@patton: Ott még azért nem tart,vagy ott tart 15másik bunyós is.

» picker   válasz erre
    2017-02-02 07:14:04

Fél-off: lehet hinni a kósza híreknek? Lomachenko vs Sosa?

"MGM National Harbor, Oxon Hill, Maryland, USA view event
Super Featherweight Vasyl Lomachenko 7 1 0 S Jason Sosa 20 1 4 12

WBA World super featherweight title
WBO World super featherweight title" (boxrec.com)

    2017-02-02 00:31:24

@Thurman: Garcia piszok jo bunyos, jobb mindenkinel akivel eddig Loma a pro karrierje alatt talalkozott. Hogy meg tudna-e oldani vagy sem fogalmam sincs. Ugyanugy nem tudnam, hogy mit varjak mint ahogy a Walters elleni meccs elott sem tudtam.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-01 23:30:04

Loma egy korszakos zseni. Aki ezt nem látja be, irány csisztuzsuszi....

» patton   válasz erre
    2017-02-01 20:49:21

@Thurman: Az nem ilyesmi leforgásból történt, hanem abból hogy Pac ugyan azzal a mozdulattal kezdte azt a támadást amivel az első három meccsükön is számtalanszor, de az nem leforgás volt, hanem teljesen frontális támadás. A leforgásba pont azért nehéz beleverni mert általában akkor csinálja az ukrán, mikor az ellenfél horgából kiveszi a fejét, vagy amikor több ütéssel fedezékbe kényszeríti az ellenfélt. Ha kiütné Garcia az nem hinném hogy egy ilyen mozdulatból adódna.

    2017-02-01 15:17:20

@Thurman: Hát ott nem sok mellélépést láthattál.

    2017-02-01 15:14:08

@superman: Pontosan erről beszélek...
Ebből együtéses ko-k is gyakoriak lásd Pac Márquez..

» Thurman   válasz erre
    2017-02-01 15:06:24

@Thurman: nem pontosan ugyanarról beszélünk, de az igaz, hogy ha a mellélépést nem tökéletes időzítéssel és gyorsasággal csinálja a bunyós, akkor abba a mozdulatba is bele lehet verni.

» superman   válasz erre
    2017-02-01 13:49:02

@superman: Szerintem meg pont Garcia ellen kockázatos ez a bunyó,ahogy irtad elhejzez egy két ütést majd közellép, könnyen beleléphet egy végzetes ütésbe!

» Thurman   válasz erre
    2017-02-01 12:36:05

@Thurman: a mellélépésnek pont az a lényege, hogy kikerül abból a síkból, ahova az ellenfél fókuszál és ahova el tud helyezni ütéseket. Ha már mellélépett, a másiknak először utána kell fordulnia és csak utána tud támadni, kontárzni, de természetesen ezt Lomachenko sem várja meg, hanem miután elhelyez 1-2 ütést, általában leforog, vagy közellép stb. Ehhez persze nagyon jó reakcióidő, lábmunka, gyorsasági fölény kell, hogy az ellenfél ne tudja időben lereagálni és eleinte biztos odafigyelne erre Garcia, de szerintem a mérkőzésük előrehaladtával ellene is meg tudná csinálni Lomachenko.

» superman   válasz erre
    2017-02-01 11:23:24

@Slajos: Loma hajlamos mellélépni és onnan pötyögni, játszani szerintem ezt Garcia ellen nem teheti meg ,Garcia ütőereje ütemérzéke miatt benne van hogy bármikor bekaphat egy gyilkos kontrát!
És azért rengeteget számit közelharcan ki üt erősebbet!

» Thurman   válasz erre
    2017-02-01 11:00:31

szerintem legyőzné Lomát.

    2017-02-01 10:29:34

Na lássuk ! ;)

Garcia egy zseni Loma meg a legjobb ökölvívó akit valaha láttam.
Évtized meccse :) Ahol az összes létező és nem létező pénzem feltenném Loma győzelmére ha 1.25 felett lenne a szorzója.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-02-01 03:31:33

@fixpont: Leutni meg kiutni nem ugyanaz. Donaire is leutotte de nem volt megfogva. A japan ellen sem volt komoly gondban. Lehet hogy padlozott volna Loma ellen is de en inkabb azt tartom valoszinunek hogy vegigment volna a meccs.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-01 00:00:46

@Slajos: Nem igy latom, nem ment volna vegig, Rigot tobbszor is leutottek a palyafutasa alatt, ha Lomanak sikerult volna ki is uti....es Rigo nem utotte volna ki ot elobb. Nem tudom melyik lett volna a valos forgatokonyv, de szernitem nem ment volna vegig.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 23:48:45

@picker: Keteselyesnek tartottam a meccset akkor is es ma is. Az ok Lomachenko kepzettsege, komplex tudasa.
Rigo soha nem talalkozott olyan szintu bunyossal mint Loma sem amator, sem profi koraban es persze Loma sem olyannal mint Rigo. Ezert lett volna az egy nagyon vart meccs.

Mivel mindket oklozo technikailag a legmagasabb szinten van en egy taktikus, nehezen pontozhato, szoros meccset lattam volna a legrealisabbnak. Egy ilyen meccsen pedig Lomat nagyobb esellyel hoztak volna ki gyoztesnek a mar lenn emlitett okok miatt.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 23:41:59

@kovban: Nem, jelenleg a bemeresnel, nem tudom hogy mennyit rehidratalnak, roluk pl. semmi infom nincs, de megprobalok rakeresni majd jo is hogy szolsz.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 22:28:45

@fixpont: 5 font a ringsúlyban? Hááát......

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 22:17:32

@patton: Ha Loma hisz benne, hogy megverheti ki kellene allnia, mert hasonloan eros nev sincs 130-ban, a karrierjen Garcia legyozese lenditene a legtobbet. A sulydifi 5 font.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 22:03:23

Hatalmas a súlydifi. Ennek ellenére Loma megoldaná. De nem lesz ilyen meccs.

» patton   válasz erre
    2017-01-31 21:55:26

@Kane: Hát az biztos nem hogy Loma óriási fölényben lett volna,mint amit te gondolsz.
Persze az idő sok mindent kozmetikázik,már most is,pedig nem volt rég.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 21:53:32

@Slajos: És Lomát melyik meccsből kiindulva tartottad volna esélyesnek Rigo ellen?
Rigot szerintem soha senki nem fogja megverni,úgy is fog visszavonulni.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 21:51:36

@Thurman: Szerintem meg gyorsabb Loma, labakon biztosan. Ezenkivul jobban is vedekezik mint Mikey es kozelharcban is jobb. Viszont Garcianak nagyobb az utoereje es tenyleg remekul kontrazik. Nagy meccs lenne az biztos.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 21:02:56

@kovban: Szerintem ez igy tulzás h gyorsabb meg képzettebb,inkább a stilusukból adódoan Loma támadóbb kombinativ látványosabb stilusú, Garcia remekül kontrázik, belecsalja az ellenfelét az ütéseibe egy fölösleges mozdulata sincs,ja és a balkeze fenomenalis!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-31 20:45:18

@Sarkozi Robert: Salido-nak köze nem vol Garcia-hoz sztem nézd ujra!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-31 20:35:06

@Sarkozi Robert: Nem utotte ki Garcia Salidot de nagyon nagy folenyben volt. Igaz hogy jott fel Salido a vegere de inkabb csak egalkozelire hozta az utolso meneteket mint hogy azokat egyertelmuen vitte volna. Mer azt nem mondanam hogy pl. a 8.at vitte volna.
Ha nem fejeli szarra Garcia orrat, akkor vegigmegy es sima pontozasos vereseg, meg akkor is ha megnyeri az utolso 4 menetet. De az is konnyen lehet hogy meg parszor padlozott volna Mikey kontraitol.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 20:35:00

@fixpont: Garciától nem hallottam még bunkó megnyílvánulást, így ez érthető hogy most sem volt alpári a stílusa. De ettől még provokálhat ha intelligens módon is teszi azt. Bár nevezzük bárminek egy a lényeg hogy jöjjön össze a meccs.:D

» nobody   válasz erre
    2017-01-31 20:33:33

@picker: Rigoban egyetértünk. De sztem Loma technikailag képzetebb, sztem gyorsabb és kombinatívabb is, mint Garcia. Garcia mellett max a fizikai erő szólhat, de az sztem kevés.

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 20:27:52

@picker: Ha szerinted addig semmi nem történt a meccsen akkor nincs valami jó szemed ehhez a sportághoz:)

    2017-01-31 20:21:36

@picker: En nem tudtam volna egyertelmuen Rigora tippelni akkor sem amikor szo volt rola hogy esetleg meccselnek cca 2-2,5 evel ezelott. A Donaire meccsbol nem lehet kiindulni ha a Rigo vs Lomat akarjuk megtippelni.
En szoros, nehezen pontozhato, egal koruli meccsre szamitottam volna, ahol nagyobb esellyel az ukrant hoztak volna ki gyoztesnek, Rigo gyengebb hattere es kisebb beveteli potencialja miatt.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 20:18:08

@kovban: Én Rigora tippeltem volna amikor még nem volt feltuningolva az ukrán,magyarul nem volt ekkora méretkülönbség köztük,Garcia ellen fogalmam sincs,nagy klasszisokkal egyik sem találkozott.
Walterst sosem tartottam annak,azóta sem értettem miért adta fel,az utolsó előtti menetben már nagy verést kapott,ott valami eltört benne,addig gyakorlatilag semmi nem történt a meccsen.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 20:06:46

@Slajos: Raadasul ha azt vesszuk Garcia ki sem utotte Salido-t. ha pedig vegigmegy akar ugyanugy szoros is lehetett volna a vegeredmeny mert Salido jott felfele mielott leleptettek.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-31 20:06:33

@kovban: Szerintem meg Rigo ellen is eleg nehezen megjosolhato fifty-fifty lett volna. Garcia ellen regebben, Loma pro karrierje elejen, Mikeyt tettem volna favoritnak, ma mar talan inkabb Lomat.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 19:58:53

@Thurman: fejben fejlodni is fejlodes, sot, talan az a legnagyobb fejlodes

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 19:58:29

@Thurman: Azért ezt talán Walters-től is meg kellene kérdezni :)

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 19:56:29

@picker: Bocs, mégse:(, félre néztem, Rigo ellen nem tudnám megmondani, míg Garcia ellen Loma UD-t vizionálok.

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 19:55:40

@fixpont: Szerintem magabiztosabb,lett Salido meccs óta ezért tünhet ugy h feljődött,holott csupán felszabadultságából adódoan hozza azt a boxot ami amatörként is világklasszissá tette!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-31 19:55:14

@picker: Ezzel most teljesen egyetértek:)

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 19:52:52

@miskacarus: :DDDDDDDDDD

Ez volt a nap aranykopese :DDDD

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 19:47:59

@Thurman: Felnott izmot novesztett

» miskacarus   válasz erre
    2017-01-31 19:47:13

@Thurman: "..Azért ha azt vesszük hogy Lomát legyőzte Salido, Garcia meg bohócot csinált Salidoból és kiütötte.."

Azert ha azt vesszuk hogy Salidot legyozte Martinez, Loma meg bohocot csinalt Martinezbol es kiutotte..

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 19:44:51

@nobody: Akkor lenne az, ha utana jonne a fikazas, hogy "amennyiben nem all ki akkor egy gyava szar" vagy ehhez hasonlo. Ez annyi volt, hogy en lassan megyek 140-be es van egy utolso alkalom bunyozni es ha akar akkor csinaljuk, ha nem akkor sincs semmi. Ez minden volt csak nem provokacio, foleg hogy a vegen elmondja, hogy azert van a meccsnek letjogosultsaga mert Loma annyira jo.

(He's got a lot of skills, tremendous skills.) - Valasztekos szohasznalat es fokozas mutatja hogy mennyire tiszteli Lomat. Nem latom a provokaciot ebben.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 19:40:50

@Thurman: A fejlodes nem olyan egy szint utan, hogy tudsz valamit amit addig nem, hanem mindent jobban csinalsz mint elotte, nem csak az eronlete es az erobeosztasa fejlodott, de az is ahogy kiismeri az ellenfeleit olvassa a bunyojukat es alkalmazkodik es eloszedi az ellenszert. Nagyon komoly ellenfele lenne Garcianak, megjosolhatatlan a gyoztes, de nagyon kozonsegbarat latvanyos meccset csinalnanak.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 19:36:26

@fixpont: De miben feljődött azóta amit eddig nemtudott?

» Thurman   válasz erre
    2017-01-31 19:17:57

@kovban: Nem tudom,minden féle esélylatolgatás fikció,amíg nem lesz ilyen meccs,ráadásul megjósolhatatlan lenne a végkifejlet,Rigo ellen tudtam volna jósolni ha kiáll vele az ukrán,Garcia ellen nem.
Crawford ellen nézném meg Garciát,jelenleg.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 19:15:57

@kovban: Figyelj Loma szoros meccsett boxolt Salidoval kész boxolóként,nem technikailag fejlődött azóta, hanem ráérzett milyen iramban boxolhat 10-12 meneteket!
Abban egyetértek h ma már legyőzné Salidot!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-31 19:12:05

@fixpont: A meccs miatt. Nekem 1 picit annak tűnik.

» nobody   válasz erre
    2017-01-31 19:00:38

@kovban: Semennyire. Ez nem is kerdes, foleg mert Loma rengeteget fejlodott azota.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 18:59:03

@picker: Sztem is célozgatott arra, hogy ez is egy lehetőség. Ez önmagában nem baj, csak sztem rossz megközelítés.

De akkor most hagy kérdezzem meg tőled, hogy szted mennyire vonható megalapozott következtetés egy Garcia-Loma meccsre a kettőjük Salido elleni meccseiből?

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 18:50:38

Kiveeeel??? Ez most már tényleg hogy jön ide?! Rózsapatron pufi...

» grabanc   válasz erre
    2017-01-31 18:25:16

Ha Haymon lennek azt tanacsolnam Garcianak ez elott erdemes par evig hulyenek nezni a rajongokat es degeszre keresni magat. Ha szivembol szolok akkor le a kalappal a hozzaallasa elott...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-31 18:04:13

@Peacock: Igen, de a kihagyása elég hosszúra sikeredett, ez alatt jó pár kilót felszedett, maga is azon viccelődött hogy ha így folytatja akkor Wilder kihívója lehet mire visszatér, nameg el is szokott a keményebb fogyasztásoktól, meg szerintem ki is nőtte azt a súlycsoportot.

    2017-01-31 17:39:54

@czir88: Loma egyertelmuen fejlodik meccsrol meccsre, talan senki nem fejlodik ilyen latvanyosan mint o, mara mar semmit nem szamit a Salido meccs.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 17:31:47

@Thurman: Azért ha azt vesszük hogy Lomát legyőzte Salido, Garcia meg bohócot csinált Salidoból és kiütötte,..

Az én véleményem h teljesen jó időben jött az a vereség, ennek következménye hogy látszik minden meccsének minden menetében hogy a maximálisat nyújtja és ennyi idősen is meccsről meccsre jobb, szerintem a szalido meccs tárgytalan én nem is vagyok rá kíváncsi, csúnyán 1 oldalú lenne, vannak helyette más jobb meccsek. mint pl ez is az lenne, brutál gyorsan kipattanna a szemem hajnalban ha erre kellene felkelni, de ettől függetlenül teljes mértékben @Kane szavait osztom, jelenleg nincs aki megverné Lomachenkot. Brutálisan komplex ez az Ukrán srác.

» czir88   válasz erre
    2017-01-31 17:29:25

@nobody: Miert?

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 17:20:00

@fixpont: Tulajdonképpen ez már Garcia részéről provokáció.

» nobody   válasz erre
    2017-01-31 17:12:35

@kovban: Igen arra következtetett hogy Garcia jobb mint az ukrán.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 17:10:19

@picker: Ne haragudj, de ebből pont, hogy egy következtésre célzott, mert anélkül ennek nem sok értelme lenne.

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 16:40:14

@Kane: A nyilatkozattal az a baj, hogy a nagyobb ember hívja ki a kisebbet. Így nem sportszerű. Én általában annak a híve vagyok, hogy mindenki a naturális súlyában versenyezzen, ne a szomszédba nézegessen. Van, hogy egy versenyző a korosodással egyre nehezebben fogyaszt és följebb lép, de ilyenkor legyen az ő joga kihívni a nagyobbat.

» Untouchable   válasz erre
    2017-01-31 16:39:49

@szikozoltan: Nem latom a problemat, kifejezetten ovatos a fogalmazas, nem kihivta Lomat, azt mondta ha az ukran akarja a meccset megvarja, mielott tovabblepne, de ha nem, akkor nem.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 16:37:24

@kovban: Gondolom arról beszélt mi van a statisztikákban,nem arról mi lenne ha.....

» picker   válasz erre
    2017-01-31 16:36:30

@Thurman: Te most ugratsz? A mostani Loma még az akkori Salidot is kicsapná max 6 menetben!

» kovban   válasz erre
    2017-01-31 16:35:15

Jó meccs lenne az biztos,mindkettejük legkomolyabb kihívása.
Ebből fakadóan,valószínűleg sosem lesz ilyen meccs.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 16:30:41

@Thurman: Inkább egál volt az a meccs, és ma már borítékolható hogy simán legyőzné;)

» Peacock   válasz erre
    2017-01-31 16:08:19

@Kane: "Garcia maximum úgy tudna befogyasztani az ukránhoz ha kivenné pár belső szervét"
Azért ez túlzás, pályafutása döntő részét Loma jelenlegi súlya alatt bokszolta, mindössze 2 meccset vívott Loma súlyában (amiről most beszélünk hogy be tud-e fogyasztani), aztán egy nagy kihagyást követően egy súlycsoporttal feljebb tért vissza.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-31 16:07:06

@Kane: Azért ha azt vesszük hogy Lomát legyőzte Salido, Garcia meg bohócot csinált Salidoból és kiütötte,..

» Thurman   válasz erre
    2017-01-31 16:03:49

@szikozoltan: Garcia maximum úgy tudna befogyasztani az ukránhoz ha kivenné pár belső szervét, szerintem nincs semmi baj ezzel a nyilatkozattal.

Amúgy Lomachenko győzelmét tippelném itt is, remek bunyós Garcia, de az ukrán földönkívüli képességekkel rendelkezik, mára mondhatni nincs semmiféle hiányossága, nem tudom elképzelni hogy bárki is legyőzze.

    2017-01-31 15:48:15

@fixpont: Tökös beszéd persze, de csak úgy ha Lomacsenkó Garcia súlyába megy, tehát "idegen" területre. Ez így már nem is annyira szép beszéd, de viszont ravasz:D Gyere át az én pályámra játszani, ott úgyis én vagyok előnyben.

» szikozoltan   válasz erre
    2017-01-31 15:39:34

@fixpont: Tudom hogy Garcia jelezte eme tervet de nem biztos hogy igy is fog tenni az ev vegen. Nyilvan fugg attol is hogy milyen penzeket es cimeket kereshet majd konnyusulyban.
Loma pedig csak akkor fog fellepni rovid idon belul 135-be (a Pacman meccset kiveve) ha nem fognak tudni neki oszehozni cimegyesito meccseket 130-ba.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 15:02:03

@Slajos: Nem tud osszejonni 2 ev mulva, mert Garcia jelezte, hog megy tovabb kisvaltoba, ez vagy most jon ossze vagy soha (esetleg ha Loma is elmegy kisvaltoig). Loman mulik, a legnagyobb kiraly ha bevallalja, de ha nem az sem jelent semmit, minden bunyos meg tudja itelmi, mi az ami mar sok neki, de Loma azt mondta, hogy Pac miatt hajlando lenne 135ig elmenni, lassuk Garcia miatt elmegy-e.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 14:54:09

"..Mikey Garcia kiállna Lomachenkoval.."

Mi pedig orulunk ennek. De en annak orulnek meg jobban ha most Garcia a konnyusuly kitakaritasara fokuszalna, Loma pedig nagypehelyben tenne ugyanezt (mivel mindkettejuknek realis eselyuk van ra hogy veghezvigyek) es majd kb. 2 ev mulva jonne ossze a kettejuk rangadoja.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 14:50:26

korrekt hozzallas, tobb Mikey Garciat a bunyoba

» fixpont   válasz erre
    2017-01-31 14:43:36
Ugrás az oldal tetejére