×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Továbbra is felszínen vannak a Floyd Mayweather vs. Conor McGregor találkozóval 2017-01-30 16:15:50 https://www.profiboksz.hu/2017/01/30/mcgregor-szerint-ev-vegen-osszejohet-a-mayweather-meccs/

McGregor szerint év végén összejöhet a Mayweather-meccs

Továbbra is felszínen vannak a Floyd Mayweather vs. Conor McGregor találkozóval kapcsolatos tervek. A már visszavonult egykori pound for pound bajnok és a jelenlegi UFC sztár ütközete már hónapok óta beszédtéma, de egyelőre a megvalósulásnak még a közelébe sem jutott. McGregor azonban úgy véli, annyi pénz van az ügyben, hogy nem fogják kihagyni és év végén, vagy 2018 elején össze fogják hozni a találkozót: "Most egy dolog érdekel leginkább, a Mayweather-meccs. Floyd 15 milliót ajánlott, Dana 25-öt, én pedig csak ülök és nézem, hogyan pörögnek a milliók. Valószínűleg le kellene ülnünk Floyddal személyesen és kitalálni a részleteket, ahogy Manny-vel is kimunkáltak mindent személyesen. Aztán, ha megegyeztünk a számokban, akkor mehetünk a közvetítőkhöz, a promóterekhez, stb. Én ezt a mérkőzést akarom és bízom az esélyeimben. A fiatalság, a karhossz az én oldalamon van és a magabiztosságom is kikezdhetetlen. A stílusom pedig kiszámíthatatlan, erre Floyd nem tud készülni. Szerintem év végén, vagy jövő év elején összejön ezt az ütközet. Az öklöm nagyobb, mint Floyd feje. Pontosan tudom, eddig milyen ütésekkel kapták el a pályája során. Mindent tudok róla. Nem érdekel, milyen szabályrendszerben akar meccselni. Megmutatom neki, mi is az igazi harc. Ha egyszer kupán vágom, meg fogja tanulni egyből. Tudok várni miatta egy évet. Bizonyos helyzetekben türelmesnek kell maradni, ez pont egy olyan. Hiszem, hogy a Floyd elleni mérkőzés összejön, és én kész vagyok várni rá."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Persze nekem is van favoritom,,de nem szeretnék elfogult lenni,igy azt irom le,,,amit teknikailag,,,és az eredmények alapján látok,,,floyd összes mérkőzését láttam,,,és Gregornak is..nagyon kemény Gregor,,viszont lassú,,,bizony ha betalálna floydnak,,csak egyszer ,,,,töléletesen,,az bizony megrenditő lehetne,,de floyd nem az a kategória,,,aki ott marad.Hihetetlen rexfelxei vannak,,és mögötte mondjuk van háromszor,,,,négyszer annyi mérkőzés,,,igy tapasztalatban is bővelkedik...ha egy ütésből nem nyer Gregor,,biza Floyd lefogja iskolázni,,,,ahogy anno a világ egyik legjobbját,,,Manyt-(sajnos).Bár az összes ellenfele top 10 -es volt,,,aki megtudta szoritani,,az ricky hatton volt,,,,de mindenkit kivert,,,,,..Én szurkolok,hogy összejöjjön a meccs,,és azon vitatkozni,hogy ki mennyire jobb??Ez nem vitás,,hisz nézzük meg ki kivel boxolt,,,hány menetet,,,,hány emberrel,,,,hányszor nyert???Vagy veszitett,,,,és ki mennnnnnnyit tudott összebunyózni......

» simontemplar   válasz erre
    2017-04-18 18:36:03

@Kane: A saját súlyában a legjobbak közt van, de P4P viszonylatban nincs All Timeba meg végképp nincs (pedig a UFC hype nagyon ezt akarja mutatni ).

» deontay   válasz erre
    2017-02-01 16:07:21

@Sarkozi Robert: gondolom az nem maradt meg az emlékezetedben, hogy kecskepofát 2szer is a gong mentette meg,plusz az egyik pontozó is döntetlenre adta a meccset!Alvarez nyilatkozata:Az én teljesítményemet illetően pedig őszintén szólva csak annyit mondhatok, hogy kurvára elcsesztem. Semmit sem úgy tettem, ahogy készültem, a tökéletes ellenkezőjét csináltam annak, amit napi szinten terveztünk 10 héten át. Összegezve a terv az volt, hogy „menj balra és legfőképp birkózz.” Ehelyett (Conor) balja felé mozogtam, és főleg bokszoltam. Úgy küzdeni, mint ahogy tettem, halálos ítélet volt, és az eredmény ehhez méltó.a kihívásokat keresi Mcgregor? hát álljon ki Nurmával,vagy Fergusonnal,de ahogy a nyilatkozataiból lejön esze ágában sincs! Az meg hogy Wilder megfutamodik vicces,ő kiállt volna Povetkinnel,ha az nem bukik le!Nem állt ki Ortizzal?Egy bajnok se választ Ortiz szintű bunyóst szabadon választottnak...

» deontay   válasz erre
    2017-02-01 16:03:57

@deontay: Oké hogy nagy az arca meg nem a szokványos karfiolfülű kidobó kinézetű ketrecharcos feelinget kelti, lehet ezért utálni de azt mondani hogy nem tartozik a legjobbak közé az nem más mint egy óriási baromság amit te sem gondolhatsz komolyan azután hogy lenullázta és szétütötte Alvarezt is:)

    2017-02-01 15:24:36

@deontay: "toltak egy full egál meccset,amit Mekkeleknek adtak,nyilvánvaló okokból"

Nem tudom milyen okokból beszelsz amikor 5 menetbol 3-at elvitt Conor es 3x ütötte le Diazt. De ezek szerint az Alvarez meccsre sem emlekszel mert ott IS megkiserelték levinni A földre csak Nem jott ossze. Ezutan és A szamolatlan pofon utan Alvarez nagyjabol lelekben fel IS adta A meccset. Wilder rajongoként eleg visszas leszolni egy olyan embert aki folyamatosan A kihivasokat keresi és 1 év alatt 3 sulycsoportban győzött le Top ellenfeleket mialatt Wilder folyamatosan futamodik meg Top ellenfeleket elol(most Ortiz tavaly Pov) és harmadvonalasokkal hizlalta A rekordjat.
Levezettem miert lehet eselye Conornak(40-41 éves Floyd 2 év kihagyassal) aki eleg regota benne van A temaban az ertette mirol beszelek. Elegge jol ismerem May-t az biztos h sokkal jobban mint te Wilder...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-02-01 14:57:13

@Sarkozi Robert: Nem azért,de Diaz meg is verte egyszer,utána meg toltak egy full egál meccset,amit Mekkeleknek adtak,nyilvánvaló okokból.Valóban úgy gondoltam,hogy Alvarez megveri,ebben tévedtem!Azt viszont nem árt megjegyezni,hogy pont azt kezdte el csinálni a kecskefejű ellen,ami a taktika szöges ellentéte volt,így nyilván nem nem nyerhetett (kb.olyan volt,mint ha Mayweatherrel Maidana leáll vívni...).Vicces hogy te beszélsz elfogultságról,ill.elfogulatlanságról! Wilderről te se tudsz objektíven írni,mert utálod.Az meg hogy látsz bármi esélyt is arra,hogy Mayweathernek nehézséget okozzon ez a pali az azt mutatja,hogy vagy full elfogult mekkelek rajongó vagy,vagy nem ismered Floydot,de mivel minden MayPac vita alatt írtál,gyanítom tudod ki az a Floyd Mayweather Jr.

» deontay   válasz erre
    2017-02-01 13:11:56

@zappa: mert rövidebb lenne?

    2017-02-01 12:12:42

Lentebb felmerült, hogy Pacquiao meccselne McGregorral. Azt a meccset egyébként jobban megnézném, mint a May-McGragort.

    2017-02-01 11:26:42

@Slajos: Pedig volt olyan hir hogy annyit kért, Csak már nem emlékszem melyik oldalon olvastam. :)

» istvan10   válasz erre
    2017-01-31 22:36:36

@deontay: Wildernek mikor lesz egy olyan ellenfele mint Mcgregor-nak Aldo, Diaz vagy Alvarez? Illetve mit szolsz ahhoz hogy Wilder most eppen Ortiz elol futamodott meg?

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-31 22:25:48

@deontay: Az mar bebizonyosodott hogy te nem tudod realisan megitelni McGregort mert utalod. Tavaly azt mondtad hogy Diaz-t es Alvarez-t keptelen lenne megverni erre mindkettot megverte. hiaba lett 2 sulycsoport bajnoka te azota is nyomatod hogy nem tartozik a legjobbak koze. Erdekes a merced amugy mert Pont rola allitod ezeket amikor Wilder ez ido alatt(kb 2 ev) egy ertelmes kihivoval nem bokszolt(es sokaig nem is fog) es az eggyetlen nagy nev a rekordjaban egy pontozasos gyozelem egy olyan ember ellen aki 1db volt vilagbajnokot nem gyozott meg le. Iden lett volna ra lehetoseg de o is szedte a satorfajat moszkvabol csakugy mint a Bronz Bombazo.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-31 22:19:54

McGregor egy bohóc! Floyd hülyét csinálna belöle, ö Minden idök egyik legjobbja, kecskepofa meg egy hurka lenne profiboxban. A saját sportágában se tartozik a legjobbak közé, nem hogy boxban... Fedor sokkal jobb boxtechnikával rendelkezik, bpjotruska be is linkelte.

» deontay   válasz erre
    2017-01-31 21:53:08

@picker: McGregor 22 milliot keresett tavaly, tobbet mint Canelo Alvarez. Hulye lenne kiallni Floydal 15 millaert.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 20:50:29

https://www.youtube.com/watch?...

Floyd tegnap nyilatkozta hogy ez az egyetlen harc ami erdekli. Szerintem ossze fogjak hozni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-31 20:42:23

https://scontent-lga3-1.xx.fbc...

» miskacarus   válasz erre
    2017-01-31 19:38:42

@Slajos: Szerintem nem keres 15milliókat,UFC ben pedig közel sem röhögve.

» picker   válasz erre
    2017-01-31 18:45:35

@istvan10: Nem tudom hogy kert-e 100 millat Connor a May elleni meccser, ha igen az nyilvan irrealis. Viszont May 15 millat ajanlott az meg nevetseges McGregor szempontjabol, amikor a ketrecben rohogve megkeres annyit. Szerintem olyan 30-40 milla az az osszeg amennyiert McGregor hajlando bohocot csinalni magabol Floyd ellen.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 14:32:20

@Slajos: Jah, egy morzsányi :D csak a pénz elosztás lessz érdekes, Az tuti hogy May aprópénzért nemlép ringbe, (megis értem) de ez a tökös mákos 100 millákat kér, akk a may helyében aztmondanám hogy megkapod a 100 millát ha előbb leversz egy boxolót. egy nyugdijas marqezt, vagy valami másod vonalas bunyóst :)

» istvan10   válasz erre
    2017-01-31 13:23:54

@istvan10: De kis kesztyukben legalabb nem lenne abszolut mismatch, mivel ugy a kettos fedezek es a shoulder roll sem mukodne olyan hatekonyan. Ugy sem adnek sok eselyt az irnek de legalabb valami morzsanyi lenne neki.

Persze a boksz szabalyai szerint gondoltam kis kesztyukben, hiszen mma-ban vagy K1 szabalyok szerint May eselytelen lenne.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 13:06:27

@Slajos: May-nek box kesztyükben is állandóan lesérülnek a kezei.. kitmenet alatt tönkreverné a kezeit MMa-s kesztyükben. és akk mitjavasolnál? May csak rughasson, Mcgregor meg csak üthessen?? :D

» istvan10   válasz erre
    2017-01-31 12:38:06

@Romsy: "..nem tudom mennyit ad ki magából az ír, de ilyen kis embert ilyen lassúnak lenni nem nagyon láttam még.."

McGregor az mma-ban is lassunak szamit, legalabbis en lassunak latom a meccsein a tobbi top bunyoshoz kepest. Viszont kivalo az idozitese, jo labakon es nagyon koncentralt. Csak hat May ellen ezek mit sem fognak erni egy bokszmeccsen.
Hulyet fog belole csinalni Floyd de ugy latszik, hogy annyi penzert megeri neki.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 11:24:21

Amcsiban csinálnak erre egy nagy gálát, mondjuk úgy, hogy egy kis stílus keverés legyen benne, boksz meccs lesz a ketrecben. Zabálni fogják és iszonyú pénz lesz benne! Mindenki megfogja nézni, bármelyik sportág elkötelezett rajongója is legyen, legfeljebb úgy veszi, hogy ez egy érdekesség, csak egy bemutató mérkőzés és szinte biztos vagyok benne, hogy ez egyiküknek se fog bekerülni a rekordlistájába az eredmény.
Sajnos ez ma a "vonal" és szerintem ha ez a gála kiemelkedően nagy pénzt fog hozni, akkor egyre több hasonlót fognak szervezni, tökre leszarják a sportértékét...
Tényleg, nem tudja valaki, hogy például mennyit kaszát May a Big Show elleni bohóckodással?

» ogreface   válasz erre
    2017-01-31 11:11:06

nagyon furcsa ez a van Heerdenes sparring, nem csak azért, mert "McGregor darabos", hanem mert a vak is látja, hogy az ellenfelet ki fizeti, mert teljesen visszafogja magát, meg gondolom úgy van direkt vágva, hogy ne nézzen ki túl borzasztóan McGregorra nézve, csak ez nem sikerült.

nem tudom mennyit ad ki magából az ír, de ilyen kis embert ilyen lassúnak lenni nem nagyon láttam még. szerintem bármelyik félixes gyerek is elverné és nem csak azok, amelyikek szétdominálják a világbajnoki ranglistákat.

    2017-01-31 10:37:44

ha nem jönne össze akkor Pacquiao is kiállna vele, Arumnak is tetszik az ötlet:

http://www.tmz.com/2017/01/30/...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-31 04:12:34

Legalabb bokszolhatnanak mma-s kis kesztyukben ugy talan meg egy kis izgalom is lehetne a meccsben.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-31 02:53:28

@picker: Egyetertek.Emellett azt latom hogy a vilagban jobban vevok erre a meccsre mint itthon. Ezen az oldalon tizenvalahany cikk jelent meg ezzel kapcsolatban az elmult 9 honapban. Nemzetkozi mediaban sokkal nagyobb pr munka van benne és egyre tobb erdeklodo. Meg a vegen letrejon...sajnos...

» faceload   válasz erre
    2017-01-30 23:26:12

@Sarkozi Robert: Ha igazadvan. akkor nemlessz ilyen mecs ;) lehet hogy rohadt nagy az egója Floydnak (okkal) de legalább olyan okos mint egós. ő nemfogja megveretni magát :) Õ fogja legelőször megérezni azt hogy már nem megy ez ugy mint rég, és akkor mérkőzés nemlessz :) ha meg lessz mérkőzés akkor egy este alatt 5 ilyen MMA-s Mcgregort kiboxol majd :)

» istvan10   válasz erre
    2017-01-30 21:45:14

Ezt a baromságot elsütik időnként és amíg ennyi kommentet generál,itt is és világszerte,el is fogják sütni.

» picker   válasz erre
    2017-01-30 21:40:41

@Moorer: mindig 1 utes valaszt el a gyozelemtol. Ezt talan Moorer tudja a legjobban :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-30 21:36:15

@Sarkozi Robert: Mayweather akkor is simán megverné ha 10 évig nem bokszolna, két teljesen más sportágat nyomnak.

» Moorer   válasz erre
    2017-01-30 21:32:32

Most lehet sokan hulyenek fognak nezni, de szerintem izgalmas is lehet akar ez a merkozes, ket okbol. Az eggyik az hogy Mcgregor stilusa tenyleg idegen egy normal bokszolotol, raadasul tenyleg hasznal olyan uteseket amiket egy bokszolotol ritkan latni. A masik hogy azert abba is gondoljon bele mindenki hogy mire ez a meccs osszejon Mayweather legalabb 2 eve nem bokszolt es lesz vagy 40-41 eves. Elegge valoszinu hogy mar nem olyan lesz May formaja mint utoljara es ez inkabb egy izgalmasabb meccs fele billenti a merleg nyelvet. Tovabbra is ugy gondolom hogy May magasan eselyesebb de azert az izgalmi faktor is magasabb lesz mint ahogy azt sokan gondoljak

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-30 21:28:26

Nem tudom mi bajotok ezzel a sparringal, Van Herdeen szepen keresztbe lett verve parszor. Szerintem egesz jol bokszol Mcgregor(igaz nem May szint). Ez a srac egyebkent egesz jo meccset nyomott Errol Spence-el en ugy emlekszem(lehet rosszul). Latta valaki azt a merkozest?

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-30 21:22:15

szerintem nem lesz ilyen mérközés

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-30 20:58:11

Pretty Boy-on múlik a dolog. Mindegy hogy a ketrec harcias mit hisz vagy gondol... osztán lehet hogy van az a pénz, csak még cseppet hype-olni köll érte... :D

» grabanc   válasz erre
    2017-01-30 20:56:07

@Peacock: Érdekes, Vitor Belfort mozgása pl. nem darabos, de még tudnék jó pár MMA-st felsorolni, akik nem darabosak, szóval azzal szemben vitába szállnék, hogy az MMA-soknál törvényszerű a darabosság...

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-30 20:54:48

mégis lesz aki megveszi és nagyobbat csalódnak majd mint a Pac meccsben amint kiderül hogy ez nem mismatch hanem csak egy bohóckodás lesz ppv-ben, nyílván kell a pénz és Pac Canelon kívül ez a meccs amin sokat kereshet Floyd, aki megveszi ne siránkozzon utólag mert kb mindenki elmondta már a véleményét mi várható...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-30 20:40:46

@Peacock: Baromi nagy technikai hátrányban lenne May, nem csak fizikai erőben lenne kevés, de a földön, vagy összekapaszkodva pillanatok alatt masnit kötnének belőle. McGregor boxa esetében benne van a pakliban, hogy tisztes helytállást tud produkálni, de szerencsés ütésen kívül ez a max amit várhatunk ettől a meccstől.

    2017-01-30 20:34:03

@Jersey Joe: Egyetértek a jelentőségüket tekintve May magasan veri a saját sportágukat tekintve (persze McGregor még aktív).
De ettől még May nagyon kikapna MMA-ban, jobban mint McGregor boxban, az tuti.
Én is azt gondoltam korábban hogy a ketrecharc súrolja már a sport határait, és kicsit gladiátor feelinges, de azóta finomodott a véleményem. Ma se nagyon nézem, de gyakorolom és elismerem.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-30 20:07:46

@bpjotruska: Én amúgy szívesen megnéznék egy szájkaratét közöttük :)

    2017-01-30 19:57:56

@bpjotruska: Hát ez nem kicsit minőségibb boksz, az igaz :)
De hát Fedor az Fedor (és hát Lebedev sem akárki).
Bokszban ugyanakkor 12 menetben fejvédő nélkül továbbra is egyértelműen Lebedev nyerne. Ez viszont egy kiegyenlített sparring volt.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-30 19:57:43

Még ha hosszabb a karja, és mégha akkorát is üt mint Mike Tyson.. azzalsem ér semmit, mert ez a bohóc 50 menet alattsem tudná megütni Floyd-ot :D

» istvan10   válasz erre
    2017-01-30 19:52:24

@Kane: Persze, de itt en inkabb az okolvivo-tudasukat es a mozgasukat hasonlitottam ossze, es abban (is) Fedor tunik jobbnak, pedig nem ugyanaz 70 kilot vagy 100 kilot mozgatni. Valahogy harmonikusabb, lazabb, kevesbbe erotletett Fedor mozgasa - vagy en vagyok elfogult vele.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-30 19:34:20

@Istvan: Egy sorivo versenyen viszont szinte biztos meglenne May elso KO-veresege :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-30 19:30:08

Ha lesz ilyen meccs, akkor azt cirkuszban kellene rendezni, mert az nem sport, hanem bohóckodás.

» nobody   válasz erre
    2017-01-30 19:27:43

En mar csak azt varom hogy valami fozomusor szabalyrendszerben megmerkozzenek. Bar ahogy ismerem az ir konyhat, nem lenne sok eselye McGregornak.

» Istvan   válasz erre
    2017-01-30 19:17:44

@bpjotruska: Meg azért McGregornak bőven van még mit az asztalra raknia hogy egy lapon említsük Fedorral...:)

    2017-01-30 18:55:26

Mcgregor mit akar????Persze lóvét,és el lehet adni mert magy a hype körülötte...sajnos ma már majdnem minden erről szól.Először álljon ki Nurmagomedovval akinek az MMA rekodja (24-0).Persze nem fog mert a földön megfojtja.Sokszor hallottam mma legjobbja Conor,de persze azert mert jo a pr....Egy igazi celeb és a mai vilagban csak ez számít...Szánalmas...

» hszabi   válasz erre
    2017-01-30 18:52:21

Nyilvan a cirkuszra megy, Mcgregor sokadvonalas helyi erö maximum, mint "ökölvivo".

» liviano   válasz erre
    2017-01-30 18:45:02

@Peacock: Hat ez sebessegre, dinamikara felnehezben sem lenne nagy eresztes...
Ha mar MMA vs boksz, itt a Lebegyev - Fedor E. sparring:
https://www.youtube.com/watch?...
Szerintem Fedor nem mozog es bokszol rosszabbul, mint McGregor, pedig van vagy 30-40 kilo kozottuk. Ja, es bokszolokent o sem sok sot evett volna meg a legjobbak ellen.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-30 18:26:38

úgy néz ki hogy Floyd is hasonló véleményen van, egyre nagyobb az esély hogy ez létrejön és fog generálni kb 2 milliót mert mcgregort akik eddig nézik azok tuti előfizetnek az 1 millió plusz Floydra jön egy másik millió, így akár lehetne 50/50 hiszen mindig az van hogy a számokat kell nézni nem azt ki kicsoda, a 15/100 millió osztás kicsit túlzás Floydnak ezért a "showért"

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-30 18:21:16

@Peacock: Ezt nehéz összehasonlítani, a boksz kevésbé direkt sportág, mint az MMA.
Maradjunk annyiban, hogy Mayweather jóval nagyobb alakja a boksznak (szakmailag), mint McCgregor lesz az MMA-nak hosszú, sporttörténeti távlatokban.

(Bár az MMA-t én nem tartom sportnak, túl durva ahhoz már.)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-01-30 17:57:45

A McGregor sparring:
https://m.youtube.com/watch?v=...
Az ellenfél:
https://m.youtube.com/watch?v=...

Nagyon darabosnak tűnik, de hát ez törvényszerű egy MMA specialistánál (aki földön is birkózik, embereket mint súlyokat kell emeljen-kibillentsen-földrevigyen, eleve könnyebb kesztyűkhöz szokott, meg ahhoz hogy az alapállása rúgás és földrevitel indítására és kivédésére is alkalmas legyen) egy jobb bokszolóval szemben. (Aki meg egy igen sűrű súlyban top 30-as öklöző.)
Ezzel együtt is McGregor borítékolhatóan jobban teljesít persze bokszolóként, mint May vagy van Heerden birkózószőnyegen.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-30 17:26:55

@Kane: Azért ha valamiben,akkor tálán ütőerőben szerintem nem lenne rossz

    2017-01-30 17:22:14

@Kane: Ez egy nevetséges hülyeség, beszélni is kár róla, hülyéket csinálnak az emberekből.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-01-30 16:56:54

@Hatton: Valószínűleg ugyan azt a sparringot láttad amit én, és tényleg így van, a kisváltósúlyú IBO bajnok simán megverte a bődületes méretkülönbség ellenére is, McGregor nyert egy junior ír bajnoki címet, és technikailag pontosan ott is maradt. A bokszban az ütőereje sem nagy cucc, Canelo kb akkora mint ő, tízezerszer akkorát üt és pontosan annyiszor jobb bokszoló is, May pedig simán elverte... Vicc már egyáltalán az is hogy egy ilyen meccsről beszélünk mint lehetőség.

    2017-01-30 16:53:13

lóvé lóvé:) azért a közel dollármilliárdosok megtehetnék már hogy kihívások elé nézzenek a cirkusz helyett. nem csak rájuk értem. persze hogy üzlet a profiboksz és nem sport, de azért ez a meccs már a gusztustalanság határait is túllépné szerintem. McGregornak kb annyi köze van a bokszhoz, mint Mayweathernek a jiuhoz (remélem tényleg nem tud jiuzni:) Láttam McGregorról pár sparring videót és a nulla és a vicces között van a srác bokszban. de hát mint tudjuk a Birodalom alaptétele majd 4000 éve a cirkuszt és kenyeret (cirkuszból egyre többet, kenyérből egyre kevesebbet) úgyhogy lehet összejönne egy ilyen meccs. de aki élőben megnézi és/vagy fizet érte azt én úgy tekintem mint aki elárulta a profibokszot.

» Hatton   válasz erre
    2017-01-30 16:44:31

w'da f*ck cares?

» fixpont   válasz erre
    2017-01-30 16:32:02

Igazán csodálatos hír hogy egy ketrecharcos meccselni akar az utóbbi korszak legjobb bokszolójával azért hogy megtömje a zsebét, mert esélye az semennyi nincsen. Vicc az egész amit leművelnek Mayweatherrel, ha létre is jönne ez a meccs, nagyon gázos lenne ha beleszámítana Mayweather mérlegébe...

    2017-01-30 16:20:26
Ugrás az oldal tetejére