×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A kubai Luis Ortiz azonnal bejelentkezett a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay 2017-01-26 14:58:59 https://www.profiboksz.hu/2017/01/26/ortiz-kihivta-wildert/

Ortiz kihívta Wildert

A kubai Luis Ortiz azonnal bejelentkezett a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wildernél, hogy szívesen megküzd vele február 25-én. Ahogy arról lapunk beszámolt, Wilder ellenfele, Andrzej Wawrzyk doppingolás gyanúja miatt elesett a lehetőségtől, így az amerikai csapatának új ellenfél után kell nézni. Ortiz, akinek a karriere új lendületet vett, miután tavaly leszerződött Eddie Hearnnel, mint társpromóterrel, így üzent Wildernek: "Mondják csak meg neki, hogy én itt vagyok és február 25-én kiállok ellene. Jó lenne, ha nem vesztegetné a rajongók idejét ilyen lefutott meccsekkel." A Wilder-tábor egyébként gőzerővel keresi a beugró ellenfelet a világbajnoknak, aki a hírek szerint leginkább Gerald Washington lehet. A veretlen 34 éves bunyós mindenképpen bokszolt volna a gálán eredetileg is, de az ellenfelét még nem nevezték meg. Ennyiből tehát Washingtonnak könnyebb dolga is lesz, hiszen legalább már tudja majd, hogy ki ellen kell készülnie. Wilder egyébként nem először marad hoppon a riválisa doppingügye miatt, tavaly májusban, Alexander Povetkinnel meccselt volna Moszkvában, mikor kiderült, hogy az orosz bunyós nemcsak C-vitaminnal támogatta meg felkészülését. Povetkint aztán tisztázták a vádak alól, hiszen egy olyan szernek a kis mennyiségű jelenlétét találták nála, ami csak 2016 elejétől volt tiltólistás, azóta viszont - tavaly év végén - ismét megbukott. Wilder azonban - mint nyilatkozott - nem is akar az orosz kihívóval foglalkozni többé: "Tényleg nem tudom, mit mondjak róla. Nem érdekel többé, mint ellenfél. Nagyon remélem, hogy a WBC helyes döntést hoz, mert már másodszor bukott meg doppingellenőrzésen, szégyent hozva ezzel a sportágra. Ez egyszerűen szörnyű. Nagyon meglepődtem, hogy volt pót ellenfél, miután Stiverne visszalépett a mérkőzéstől." Mint ismeretes, Povetkin ellenőrzésekor - a Bermane Stiverne elleni szintén elmaradt találkozó kapcsán - a laboratórium 0,00000000001 gramm osterine-t talált. Ez ügyben jelen pillanatban bírósági eljárás folyik az USA-ban. Az elmaradt Wilder-Povetkin mérkőzést követően hosszas vizsgálódás után az oroszt felmentették mindennemű büntetés nélkül, és visszakerült a ranglistákra.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@picker: már hivatalos Gerald Washington lett az ellenfele.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-30 20:49:44

@bpjotruska: Legyen akkor Washington az ellenfél,úgysem tehetünk ez ellen semmit.
De motoszkál benne egy érzés hogy valaki mást húznak elő a kalapból,nem tudom miért de így érzem,valami ismeretlen nevet.

» picker   válasz erre
    2017-01-27 19:53:45

@Peacock: nekem se lenne gondom igazából azzal, ha Washingtont választanák Deontay-ék!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-01-27 19:37:33

@picker: Szerintem is. Keson kezdo es mas sportbol erkezo botcsianlta bokszolok altalaban nem birjak ha nyomas ala helyezik oket, es megcsapkodjak, Washington eleg jol kezelte a helyzetet, es a lassusaga ellenere is voltak szep talalatai. Wawrzyk pillanatok alatt szetesett Povetkin ellen, aki ugyan sokkal jobb bunyos Mansour-nal, de akkoriban ( 10 honappal a Huck meccs utan gyalulta le Wawrzykot ) nem volt meg olyan bika, mint az elmult par evben.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-27 19:28:24

@Sarkozi Robert: Lehet kritizálni, de szerintem ő egy teljesen elfogadható ellenfél lenne szabadon választottnak, és jóval veszélyesebb mint a lengyel. Ráadásul a boksztudása is lassan de folyamatosan fejlődik ha követed a pályafutását, az állóképessége és védekezése lehetne még jobb (az ütőereje aligha fog fejlődni, de fizikai ereje azért van a termete okán). Én a gyorsaságát és a mozgáskultúráját sem hasonlítanám Breazeale-hoz. (Aki meg inkább kemény ütő de se nem képzett, se nem gyors.)
Ezzel együtt ha Washington lesz az ellenfél, Wilder persze jó eséllyel kiüti. De ahogy szerintem Breazale is elfogadható választás volt (Joshuától) szabadon választottnak, úgy Miller és Washighton is az lenne (Wildertől). A gond hogy voltak ennél gyengébb választások és hogy ez már az ötödik. Szava nem lehetne senkinek ha bármely bajnoknál egy kemény (Haye, Ortiz, Ruiz, Takam, Povetkin, stb. kaliberű) kötelező kihívói meccset 1-2 Washigton, Breazeale vagy Miller szintű veretlen és legalább elfogadható szabadon választottak követnének.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-27 19:22:31

@bpjotruska: Az irónia mellett azt mondom azért elég jól helytállt Mansour ellen.

» picker   válasz erre
    2017-01-27 19:18:22

@Sarkozi Robert: Tenyleg borzaszto lassu es darabos, de nemi harci szellem es fizikai ero azert van benne. En Wawrzyk-nal egy hangyanyival jobbnak tartom.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-27 19:10:35

@tomba: Ennyit értettél belőle,hatalmas gratula:)

» picker   válasz erre
    2017-01-27 18:53:59

@csiga: Csak azé' mert meglátták milyen veszélyes valójában, nem azé' hogy Wilder megint egy veszélytelen ellenfelet kapjon te Wilder gyűlölő rasszista hater:'(( Érthetetlen ez a gyűlölet szegénnyel szemben:(((

    2017-01-27 18:48:14

@bpjotruska: Ez a csavo olyan mint egy lassitott felvetel es gyengen is mozog labon. Meg Breazale is komolyabb fenyegetes nala.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-27 18:43:24

@tomba: Az igaz, hogy Povetkint meguszta, de nezd csak meg Washingtont: fiatalabb, nagyobb, izmosabb, erosebb es negerebb mint Povetkin, es meg veretlen is - szoval nem mondhatjuk, hogy ne keresett volna komolyabb kihivast az orosz helyett:
https://www.youtube.com/watch?...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-27 18:32:53

@picker: nem érzed, hogy mennyire nyilvánvalóan azért fikázod povetkint, mert azt ünnepeled, hogy wilder nagyon úgy néz ki, hogy megúszta a vele való meccset?

kevesebb több lenne.

    2017-01-27 18:24:30

@Peacock: Wilder egy töketlen,kerülte az oroszt,igaz Povetkin is őt,mert nem volt hajlandó csak félévente bokszolni,ezt azért tegyük hozzá az igazság kedvéért,két szabadon választottja abból volt az ötből hogy egyszer Wach-al kötött szerződést,egyszer meg nem akart rá várni Wilder fél évet.
Kétszer is bukta volt a pisiből a lolka bolka hajúnak,így azért azt is hozzátenném hogy Povetkinnel már senki nem fog bokszolni,nem csak Wilder.
Neki reszeltek.
Helyi gálák sztárja lehet még de ez a max.

» picker   válasz erre
    2017-01-27 15:37:15

@bpjotruska: Hehe... Arreolát az 50. hely környékéről tette az első tízbe a WBC a Wilder meccs előtt...

    2017-01-27 14:01:25

Ortiz kiváló ellenfél lehetne, azonnal kiderülne Wilderről, hogy valóban méltó-e az övre v. sem? Ortiz egy igazi őserő, képzett bunyós, de nem az az igazán kiugró képességű bunyós, aki mondjuk egy évtizeden át tudná uralni a nehézsúlyt! Viszont így is azt mondom, hogy Wilderrel akár fel is törölhetné a padlót simán, ha igazán jó formában lépne ringbe ellene!
Másik nagyon jó ellenfél jelöltem Haye lenne Wilder számára, aki szerintem abszolút esélyesként lépne ringbe ellene!
Lehetne jó mérkőzéseket lekötni, igazán közönségbarát meccseket, ha lenne hozzá egy tökös bajnok, és egy kockázatot is vállaló gerinces menedzsment!! Igazából lóvéból is nagyobbat akaszthatnának így!!

» Valero   válasz erre
    2017-01-27 13:26:06

@Titok: Épp azért most (fura ez, de) Wlad picit sötét ló lett, lehet nagyon veszélyes, lehet nem. De Joshua bevállalja a meccsel azt is, hogy Wlad felszívja magát és igazán jó formában tér vissza akár csak 1-2 meccsre. Tette ezt úgy hogy még szó nem volt a WBA övről (amit csak Wlad szabott feltételnek), és ez szerintem becsülendő.
És hát ezt megtehette volna Wilder is Haymonnal, de eszükbe nem jutott, pedig eléggé helyreállította volna Wilder renoméját ha Wlad ellen bokszol.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-27 13:11:16

@Peacock: "A Wilder-Haymon duóban meg nem Wilder utasítja vissza biztos a Haymon által hozott nagy neveket, na de vajon kéri azokat?"

Ez nagyon jó kérdés. Sokáig úgy képzeltem, hogy Wilder bevállalós lenne, csak hát az a fránya menedzsment... De mióta kinyitotta a nagy száját Povetkinnel kapcsolatban, azóta elég egyértelmű, hogy a legenyhébben fogalmazva is örül, amiért elkerülte az oroszt.

    2017-01-27 12:41:04

@Peacock: Szerintem ha egy Haymon bunyós pattog, nem lesz neki jó sorsa. Manapság visszaestek a bokszmeccsek amiket szervez, aztán ha nagyon pattog úgy járhat mint mondjuk Gamboa vagy Mickey Ward Arummal. Kényszerpihi. Szerintem csak az teheti meg hogy dirigáljon aki annyira ismert és akkora pénzek vannak benne hogy nem éri meg kényszerpályára rakni, mert nem tudják helyettesiteni 4 másikkal se. Mint mondjuk May, vagy Canelo.

Persze ha Joshua Wlad után kiáll valakivel még az élvonalból, mondjuk Ortizzal, vagy ilyesmi, akkor elismerem hogy ő onnantól bevállalosabb lesz, de most még nem tűnik annak. Egyébként nagyon jóképességű srác, csak még a profik közt véleményem szerint kipróbálatlan, és azért nem örülök Wlad meccsnek, mert nem tudjuk mennyit vett ki az öregből az elmúlt két év, és igy nem tudjuk majd hova belőni Joshua képességeit.

    2017-01-27 11:41:13

@ogreface: így van, ott a pont! a szakácsnak meg a halszálkáját nekije! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-01-27 10:56:10

@Titok: Plusz a másik felvetésre: Ortiznak akkor promótere sem volt (pont, hogy a menedzserével egyeztetve Hearn segített neki ezután meccseket szervezni), és úgy rémlik Ortiz eleve nem szerepelt szabadon választhatóként az IBF top 15-ös listáján (de ha igen, tárgyalóképes képviselet nélkül meccset lekötni nemigen lehetett volna neki). Ráadásul WBA vonalon már októberben kifejezte Hearn hogy össze akarja hozni Joshuát Ortizzal, és jelen állapot szerint is azon munkálkodik, hogy ez összejöjjön - ha megszerzi s WBA címet Joshua Wlad ellen, pont nemrég bólintott rá a világszervezet hogy az első WBA címvédésén a bajnoknak jelen állapot szerint Ortizzal kell majd bokszolnia. Addig persze bármelyikük kikaphat, de hogy a Joshua-Hearn duó nem akarna jó ellenfelekkel bokszolni, az nem igaz.
A Wilder-Haymon duóban meg nem Wilder utasítja vissza biztos a Haymon által hozott nagy neveket, na de vajon kéri azokat? Vagy kényszeríti bárki hogy ne menjen más promóterhez ha elégedetlen? Vagy egyàltalán felment ez egy világbajnokot bármilyen kritika alól ilyen hosszú távon, miközben nem mondja egy szóval sem hogy úgy érzem a promóterem visszafog? Aligha.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-27 10:48:39

Baromira meglepődnék, ha Wilder csapata igent mondana, ami azért elég gáz (hogy meg kell lepődni)...

    2017-01-27 10:36:05

@Titok: De hát Joshuáék akartak is Parkerrel bunyózni (Parker választott másik utat), ők kezdték el felépíteni is a meccset, Wilder pedig kényszerből lett volna hajlandó kiállni az orosszal, de azt is addig húzta amíg lehetett (versenytárgyalás, plusz meccs kérés) és mikor jött a doppingvád sem várta meg a WBC állásfoglalását, hanem egyből hazautazott és közölte hogy a meccs törölve (pedig később maga a WBC is csak halasztást jelentett be) és sosem bokszol Povetkinnel. Mikor felmentették a doppingvád alól is kifejezte hogy akkor sem bokszol vele ha rajta áll, és mit ad Isten sikerült is elintézni hogy még egy eliminátorit vívassanak Povetkinnel. Szerintem az az igazságtalan ha ezt a kettőt ugyanazon helyzetnek tituláljuk.
De persze elfogadom ha szerinted az normális hogy egy WBC nehézsúlyú bajnok az ötödik szabadon választott ellenfelére készül, és akiket eddig választott azok direkte előzetesen is könnyen verhetőek, vagy épp pont ezért a listára pakoltak (Arreola pld.).

» Peacock   válasz erre
    2017-01-27 10:30:04

@Titok: "Ezzel együtt lehet még igy is kihivás lesz Joshuának "

A végén eljutunk oda, hogy Joshuának magyarázkodnia kell, hogy miért választ ilyen könnyű vénembereket ellenfélnek. Azért na... A jelenlegi mezőnyben nála hitelesebb ellenfél nem igazán akad, akkor sem, ha 41 éves. Fury szerintem fejben verte meg Wladot még jóval a meccs előtt és a Cunningham elleni meccshez képest a Klitschko ellenire jóval jobban felkészült.
Ha ennyire le van írva Wlad, akkor nem értem, Wilderék miért nem csaptak le már régen az öregre :D

» bandi78   válasz erre
    2017-01-27 10:04:12

Mostanában az a baj ezzel a sporttal, hogy az igazán komoly meccsek maximum a kihívásig jutnak el. Olyan, mintha vacsorára beígérnének egy jó steaket, előre csettintesz a nyelveddel, de mire a tányérodra kerül, addigra egy szelet megégett pirítós kenyér lesz belőle, amin még egy kis fokhagyma sincs, viszont a szakács ezért is a nemes sült árát rakja a zsebébe...

» ogreface   válasz erre
    2017-01-27 09:50:49

@Peacock: "Joshua és Hearn már le akarták kötni a veretlen, veszélyes, azóta vb Parkert címvédésre..."
Ez kb olyan mint hogy Wildernek le volt kötve Povetkinnel a meccs, csak aztán jött a dopping vád.

"A harmadik vb meccsén meg már címet próbál egyesíteni Wladdal. Ez azért kicsit más pályaív."
Éreztem hogy ezt fogják mondani páran, de azért vegyük észre azt is Wlad már nem annyyira veszélyes mint az elmúlt pár évben. Csak vegyük azt hogy az utolsó meccsén a bohockodó Fury lezsákolt rajta, szó szerint hülyét csinált belölle a ringbe. Ugyan az a Fury akit a cirkálósúlyban se nagyütőként elkönyvelt Steve Cunningham letudott ütni, de Wlad már hozzá érni se nagyon. Ezzel együtt nem lépett ringbe Wlad az elmúlt másfél évbe és nemsoká tölti a 41. születésnapját. Ezzel együtt lehet még igy is kihivás lesz Joshuának, de valljuk be, nem a top Wlad ellen rég ringbe.

A külömbség annyi, hogy Anthony menedzsere okosabb, és jobban választ ellenfelet. Nem hiszem hogy Wilder áll úgy a meccsekhez hogy a menedzsere viszi neki a jobbnál jobb ellenfeleket aztán ő sirva löki vissza, hogy nem, mert bántani fog...
De Eric Molina elleni meccse elött ha jól dereng, bár lehet tévedek, de olyasmi rémlik hogy Ortiz Joshuának is mondta hogy kiállna ellene.

De ne értsetek félre, én is szeretném ha Wilder jobb ellenfelekkel bokszolna, de az a sok rossz amit mondanak róla, szerintem nem jogos.

    2017-01-27 09:30:01

@Tron: Február 1-én fogják felbontani Povetkin B-mintáját, ha minden igaz.

De ez már egy bohózat, engem nem igazán érdekel már.

Az a vicces, hogy még egy ilyen harmatgyenge ellenfél is pénzt hoz Wilder-éknek, mert vannak olyan "hülék", akik még egy ilyen mérkőzés alá is benyomnak 80 kommentet...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-01-26 22:54:20

@Titok: Molina nem volt annyira szuper jó ellenfél Joshuának. Joshua és Hearn már le akarták kötni a veretlen, veszélyes, azóta vb Parkert címvédésre, de ő elment a WBO öv irányába. Így lett Molina, aki amúgy felértékelődött a Wilder és Adamek elleni meccsei után, ezt is vedd figyelembe. A harmadik vb meccsén meg már címet próbál egyesíteni Wladdal. Ez azért kicsit más pályaív.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-26 22:49:49

@Titok: Stiverne-re egyebkent ugy mondtak hogy legyozne Vitali-t hogy elegge leszalloagban volt az ukran(kb ket eve mar csak a szar meccseket nyomta). Vitali fenykoraban kb ugyanugy jart volna Stiverne mint Arreola...Ettol fuggetlenul szepen legyozte Wilder de mindjart latszott az is hogy a brutalis atutoero amivel elotte a hurkakat toltotte, top ellenfel ellen mar nem eleg egy kiutesre.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 22:26:46

@Titok: Joshua-t most teljesen ertelmetlenul hoztad fel mivel a 3.-ik cimvedesen mar az elmult 10 ev eggyik legmeghatarozobb nehezsulyu bunyosa ellen fog bokszolni. Wilder eseten meg az 5.-ik cimvedesen meg ugy sem merul fel egy eros top ellenfel hogy jelenleg 1 honappal a meccs elott hoppon maradt, es pont vallalna egy(Ortiz). Biztos hogy sokkal kevesebb negativ kritikat kapna Wilder ha tavaly nyaron nem akadalyoztak volna meg a Povetkin meccset(mint utolag kiderult teljesen mondvacsinalt okkal) es azota nem hangoztatna mindehol hogy Povetkin mar szoba sem johet mint ellenfel(miutan felmentettek miert is?!).
Amit Wilder-Haymon-ek csinalnak az mar egyenesen nevetseges kb egy Nagy Durranas vagy Csupasz pisztoly szintu vigjatekokba illik.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 22:17:02

@Titok: "Annyira nem akarok belefolyni, de valami hasonló kommentek mentek amikor Stiverne volt a WBC bajnok. Aztán miután legyőzte, el is lett felejtve, de Wilder azóta is rossz meg lufi."
Stiverne elott azert szituk, hogy allandoan hurkat tolt, es nem lehet tudni mire lenne kepes normalis bunyosok ellen. Aztan legyozte Stiverne-t, es vilagbajnokkent folytatja a hurkatoltest, nehogy ez mar pozitiv fejlemeny lenne :-) 37 meccsbol az egyetlen veszelyes ellenfele pont az az egy volt, akit nem valaszthattak, hiszen Stiverne volt a cimvedo... normalis dolog ez?
"Malik Scott, aki szoros meccset bokszolt Chisorával, vélenyem szerint jobban is állt mig a biró be nem szüntette a meccset."
Kicsit pontositva a biro azert szuntette be a meccset, mert miutan Scott le lett utve, elszamolt 9-ig es Scott akkor kezdett felallni. Lehet fel maodperceken vitatkozni, hogy a biro volt-e hulye, vagy Scott, vagy mindketto, de a vegeredmeny az, hogy Chisora kiutotte Scott-ot. Miert nem bokszolt vele is egyet Wilder - az angol hivta ki ot tobbszor is - nem lett volna erdekesebb, mint az altala kiutott, papiroklu Scott haverja ellen menni? Csak hat le volt az zsirozva a WBC-nel, hogy egy veszelytelen meccsel keruljon oda VB-cimert bunyozni.
"Eric Molina aki a meccs után legyőzte Adameket is, és Joshuának azért jó ellenfél volt...
Johann Duhaupas aki azért ledurrantotta Helleniust," Ezt sosem ertettem, hogy hogyan lehetett szempont Wilder ellenfel valasztasanal az, hogy a jeloltek mit csinaltak AZ UTAN, hogy vele bokszoltak. Duhaupas az a Duhaupas volt, aki kikapott Pianeta-tol - na az a meccs lehetett szempont, mivel az AZ ELOTT volt, hogy Wilderek ot valasztottak volna.
"Meg persze Stivenre akire meccs elött még nem tudom milyen magasra raktak, még régebben azt is olvastam kommentelőktől hogy Stiverne Vitalit is meg tudná verni nagy eséllyel." Nem tudom ki irt ilyeneket, de hogy a betonfeju, menetenkent 70-80 utest indito es 2 meter magas Vitalijt hogy a menkube gyozne le egy fel fejjel kisebb, olomlabu es szereny munkatempoju bunyos, az orok rejtely szamomra. Stiverne az utoerejevel sok mindenkire veszelyes, tlan Vitalij az, aki ellen nullahoz tartottak volna a gyozelmi eselyei.
Joshua pedig fele annyi meccsnel tart mint Wilder. Egy valoban komikus bunyostol szerzett VB-ovet, es ket gyenge bunyos ellen vedte meg azt. DE o nem csak pofazik arrol, hogy kivel es hogyan fog kiallni, es a legjobbakat akarja, hanem hamarosan az elmult 10+ ev meghatarzo bajnoka ellen lep majd ringbe. Kozben Wilder keszul az 5. hurkatolto cimvedesere... persze nem o tehet arrol, hogy elmaradt a Povetkin meccs - de szerinted fog most egy normalis ellenfelet valasztani? Elarulom: nem fog.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-26 21:25:45

@Titok: Csakhogy kérem szépen Povetkin hivatalosan is fel lett mentve.
Most folyamatban van egy per illetve a B minta.Utóbbira hiba lenne tényszerűen ítélni mert nincs még hivatalos verzió.
Tehát kérem szépen legyünk következetesek.Az doppingol aki lebukik.És én ezt kiegészítem kérem szépen,hogy az a tiszta akit felmentenek.

    2017-01-26 21:10:08

@Galamb: "Ha most bevállalja Ortiz-t,minden eddigi "bűne" törölve."

Annyira nem akarok belefolyni, de valami hasonló kommentek mentek amikor Stiverne volt a WBC bajnok. Aztán miután legyőzte, el is lett felejtve, de Wilder azóta is rossz meg lufi. Igaz nem a legjobb ellenfelei voltak azóta, de azért van ott az ellenfél listájába mint
Malik Scott, aki szoros meccset bokszolt Chisorával, vélenyem szerint jobban is állt mig a biró be nem szüntette a meccset. Illetve legyőzte az öreg Thompsont, és Ortiz is "csak" kipontozni tudta.
Eric Molina aki a meccs után legyőzte Adameket is, és Joshuának azért jó ellenfél volt...
Johann Duhaupas aki azért ledurrantotta Helleniust, bár Povetkintől kikapott, de beugros volt. Illetve legyőzte azt a Manuel Chart aki Klichko kihivója is volt.
Vagy Spilka aki szintém Adameket győzte le.
Meg persze Stivenre akire meccs elött még nem tudom milyen magasra raktak, még régebben azt is olvastam kommentelőktől hogy Stiverne Vitalit is meg tudná verni nagy eséllyel.

Nem azt mondom hogy húúúú világverő ellenfél listája van, de annyira nem szégyen ahogyan itt be van állitva.
De ott van akkor az égig emelt Joshua. Õ kiket győzött le?
Charles Martin akinek a boksza szerintem egészen komikus. Persze egyéni vélemény de meghallgatok más véleményeket is róla.:)
Dominic Breazeale aki Amir Mansour legyőzésével büszkélgethet.
Eric Molina akiről már beszéltem, Wildernél még szégyen ellenfélválasztásnak minősitették.
Dillian Whyte, aki a kiöregedő Chisorátol véleményem szerint kikapott. Bár a meccsük jó volt Anthhonyval, nem volt olyan lefutott, főleg hogy megrenditeni is megtudta.
Gary Cornish Aki Csala Zoltán legyőzésével kiérdemelt egy meccset Anthony ellen.:)
És ott volt még a szuperfiatal Kevin Johnson is. Persze ilyen mércével Wildernél is még be kellett volna irni a megemlitendő neveknél Audley Harrisont vagy a volt világbajnok Siarhei Liakhovichot.:)

Ez a lista is veszélyes.:)
Persze ezzel nem azt mondom hogy Wilder a jó, Joshua meg a szemét, csak hogy annyira lehúzzátok az egyiket aztán a másikat meg annyira felemelitek.

A Doppingolos ügyével meg Povetkinnel kapcsolatba, még tényleg legyen Wilder a szemét, mert az orosz lebukott a doppinggal. Az egyik testépitő mondta hogy mindenki egészen addig natural, amig le nem bukik. Itt is igy megy. Egészen addig nem doppingol a sportoló, amig le nem bukik.

    2017-01-26 20:21:35

ebből is látszik hogy mindig lenne jó ellenfél de nem akarnak bevállalni senkit, Ortiznak esélye sincs hogy Wilder bevállaljam, nem is fognak erre reagálni hanem bejelentenek valami ismeretlent

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-26 19:09:09

@bpjotruska: Köszönöm az infót.
Amúgy -gondolom lejött- én átvitt értelemben értettem. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-01-26 19:07:04

@Galamb: Nem taxi, hanem helikopter, es nem sofor, hanem szerelo ( az volt a szakmaja korabban, a hadseregben melozott helikopter-szerelokent ).

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-26 19:01:31

@Sarkozi Robert: Ugy emlekszem, hogy Washington mar elegge regota top-15os a WBC-nel ; Haymon-bunyos o is, ott kell tartani a tuzkozelben, hiszen barmikor jol johet Wildernek egy cimvedesre. Egyebkent nem tartom rosszabb bunyosnak, mint Wawrzykot, sot... a lassusaga miatt joforman eselytelen lenne o is, de Wawrzyknal egy picivel talan tobbet tett le az asztalra ( Chambers nem 10-15 eve van kiegve, mint Wawrzyk "jonevu" legyozottjei ; de Mansour ellen is kuzdott derekasan ).

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-26 19:00:31

@bpjotruska: Az a kerdes mar csak hogy 1 hèttel ezelott is 10-ik volt vajon? ;)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 18:53:34

@bpjotruska: Akkor is Washington csak "taxisofőr".
Legfeljebb "kamionsofőr".

Viszont Ortiz ÖKÖLVÍVÓ....

» Galamb   válasz erre
    2017-01-26 18:51:21

@fcs2000: Nem vedeni akarom Widlert, de elobb meg kene nezni azt a ranglistat:
http://wbcboxing.com/ratings/r...
Washington a 10. helyezett jelenleg.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-26 18:43:39

@Sarkozi Robert: Nekem nem lenne muszáj legyőzze.
Õszintén megsüvegelném, ha csak ringbe lépnének.

» Galamb   válasz erre
    2017-01-26 18:43:31

@Subi: Ne essünk túlzásokba!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-01-26 18:36:37

@Galamb: Ha most Wilder bevallalja Ortizt es legyozi Akkor en is befogom a szamat. De sajnos meg arra is keves az esely hogy elfogadja a kihivast...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 18:35:44

@deontay: Na, de tényleg!
Nagyon kíváncsi vagyok, szerinted mekkora az esélye, hogy bevállalja Ortiz-t ?

Ne azt válaszold, hogy nem tőle függ!
Már ő is megunhatta a sok cikizést, ideje lenne az asztalra csapnia.
Szerinted megteszi?

» Galamb   válasz erre
    2017-01-26 18:35:31

@Galamb: Ha Ortiz átmegy a doppingvizsgálaton! Povetkint is bevállalta, aztán... nyugtával dicsérjük a napot.

» bandi78   válasz erre
    2017-01-26 18:32:43

En is szeretnek egy olyan vilagban elni ahol indenki doppingol kiveve a bronzszobor testu kedvencemet, David Copperfield pedig hatalmasabb varazslo Gandalfnal...

» sarkozi robert   válasz erre
    2017-01-26 18:32:23

@deontay: Ha most bevállalja Ortiz-t,minden eddigi "bűne" törölve.

» Galamb   válasz erre
    2017-01-26 18:29:33

Ki a t****m ez a Washington? Ez WBC vb címmeccs. Nevetséges.
Wilder küzdjön meg valakivel aki a ranglistán is rajta van...

» fcs2000   válasz erre
    2017-01-26 18:28:22

Ortiz doppingol :)

» bandi78   válasz erre
    2017-01-26 18:22:36

Már megint Wilder a mocskolódás tárgya... tényleg szánalmas ez a gyűlölet az irányába.

» deontay   válasz erre
    2017-01-26 18:14:48

A múlt héten én is kihívtam Wildert, de nem merte vállalni mikor meglátta a nem létező Facebook profilomat a 85 kilómmal ....
Szóval nem untátok még meg ezt a csúfolást?
Aláírom, hogy Wilder is tehet a jelenlegi helyzetéért, de minden hírnél fikázni amikor gyakorlatilag semmi köze az egészhez az már szánalmas..

    2017-01-26 18:08:07

@bpjotruska: Mármint Gerald Washington?

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-26 18:07:34

@Sarkozi Robert: Mindegy te értsd az a lényeg.

» picker   válasz erre
    2017-01-26 18:06:29

@picker: Ez kb olyan realis verzio mint mikor par napja komentelo azt irta nehezen elkepzelheto hogy a bunyosok mintait Haymon titokban laborosnak oltozve tudja megvarialni :). Talan az a verzio eszedbe sem jutott hogy az elsportban elengedhetetlen a dopping? Vagy talan ugy gondolod h ha Warschxk es povetkin doppingol akkor Wilder nem? Most vagy jatszod a naivat vagy nem sok olyan embert ismersz aki probalt mar ki barmilyen tiltott teljesitmeny novelot.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 18:01:51

Kivancsian varom mi lesz Haymonek valasza. Eddig mindig mindenkire volt kifogas, az egyik nemreg bokszolt, a masiknak lekotott meccse van, a harmadik nem vallalta, a negyedik neger, stb. stb. Most halljuk, hogy 5. szabadon valasztott cimvedesnek miert nem felel meg egy jol rangsorolt epkezlab bunyos?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-26 17:58:49

Holnap Ortiznál van a vada és pozitív eredményt fog mutatni a vizsgálata:D

» nobody   válasz erre
    2017-01-26 17:56:51

@HunFighter: :)

» picker   válasz erre
    2017-01-26 17:52:55

@Sarkozi Robert: Na de nem értem miről beszélsz.
Ha kiderül valakiről hogy anyagozik,lebukik,mondja azt az ellenfél hogy semmi baj,én is cuccolok,bunyózzunk!
Vagy miről beszélsz?

» picker   válasz erre
    2017-01-26 17:52:15

@Sarkozi Robert: Szerintem Wilder tiszta, és én most jelenleg a Profiboksz.hu weboldalát látom.

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-26 17:26:22

@picker: Nezd aki komolyan azt hiszi hogy Warwrxck es povetkin doppingol de Wilder nem az nem latja a fatol az erdot...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 17:12:54

@Sarkozi Robert: "Doppingolasra hivatkozni a legnagyobb beszarisag amit el tudok kepzelni a profibokszban."

Nincs is ennél nagyobb beszariság,sőt szemet kéne hunyni felette:))
pfff

» picker   válasz erre
    2017-01-26 16:31:25

Povetkint teljesen blokkolták ezzel a dopping kamuval! Nagyon rosz irányba megy az ökölvívás.

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-01-26 16:10:11

Micsoda szornyuseg ami Wilderrel tortenik lassan minden jeloltjuk lebukik(sanszos Ortiz is) mikozben Wilder naiv modon mindig tisztan lepett ringbe. Pfff. Nevetseges ami itt folyik. Doppingolasra hivatkozni a legnagyobb beszarisag amit el tudok kepzelni a profibokszban.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 16:04:43

@Cookiebacsi: Sok nagy ko volt így van.

» picker   válasz erre
    2017-01-26 16:02:00

@HunFighter: Vagy ha nem akkor majd most fog:)

» picker   válasz erre
    2017-01-26 16:01:39

@Cookiebacsi: :D

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-26 16:00:15

Nem lesz ilyen mérkőzés, mert Ortiz doppingol.

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-26 15:57:52

@picker: fuu pedig azért attól messze áll, hát micsoda K.O.-k voltak itt az elmúlt 10 évben..

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-01-26 15:53:23

@TheChesapeakeRipper: Annyira hülyére vette hogy a múlt év 10 legnagyobb ko-ja szavazáson az első vagy második lett ha jól emlékszem.

» picker   válasz erre
    2017-01-26 15:49:10

Wildernek nincs ennyi vér a hímvesszőjében sajnos :/ Pedig mocskosul kiváncsi lennék, ha egy Szpilka így hülyére vette, akkor egy Ortiz mit csinálna vele.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-01-26 15:38:28

Ja és természetesen Ortiz esélye a találkozó létrejöttére hajszálpontosan annyi, mint ahány gramm osterinet találtak Povetkin vérében. Csak itt nem gramm, hanem százalék a mértékegység (0,00000000001%).

    2017-01-26 15:26:26

Nem értem, Ortiz miért akarja, hogy doppingvétségen kapják.

    2017-01-26 15:23:17

HA ez í]y igaz, akkor elválik a búza a ocsútól...
vagy nem.

» tizedes   válasz erre
    2017-01-26 15:08:14
Ugrás az oldal tetejére