×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A 2016-os olimpiai játékok szupernehézsúlyú bajnoka, 2017-01-24 09:13:54 https://www.profiboksz.hu/2017/01/24/schaefer-megszerezte-tony-yokat/

Schaefer megszerezte Tony Yokát

A 2016-os olimpiai játékok szupernehézsúlyú bajnoka, Tony Yoka lett a korábban Golden Boy Promotionsnél vezérigazgatói címet betöltõ Richard Schaefer és David Haye új cégének, a Hayemaker Ringstar-nak az új igazolása. A 24 éves, francia származású sportoló elsõ mérkõzésére május környékén kerül majd sor, Yoka felkészülését pedig nem más, mint Andre Ward és Amir Khan edzõje, Virgil Hunter irányítja majd. "Készen állok rá, hogy keményen dolgozzak és alárendeljem magam a sportágamnak, hogy elérjem a célomat és vitathatatlan profi világbajnok legyek. Immár a lehetõ legjobb promóteri háttér áll mögöttem, a Ringstar személyében, illetve Virgil Hunter edzõvel dolgozom, aki a szakma legjobbja. Együtt fogunk ezentúl dolgozni, hogy én legyek az ökölvívás új egyénisége és megszerezzük ezeket az öveket. Az elsõ meccsemre három hónap edzésmunka után május környékén kerül majd sor, Franciaországban." - nyilatkozta a bokszoló.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Ivan Dychko is profinak állt, egy ausztrál promóterhez írt alá.

» northpaw   válasz erre
    2017-01-27 10:02:39

@Attilah: Ott a pont! https://youtu.be/erEP_H7loiU :)

» ogreface   válasz erre
    2017-01-26 11:16:23

@dondannyboy: De borzalmasan bokszol Nistor, mint egy bator kocsmai vagany par feles utan... igaz, olyan kemenynek tunik a feje, hogy megengedheti maganak ezt a stilust, es az utoereje is egesz jonak tunik. Joshua elleni fejvedos meccsen egyebkent osszeszedettebnek tunik, mint Yoka ellen, akivel inkabb kocsmai bunyot nyomtak, mintsem okolvivast.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-25 20:22:11

@gulogulo: ezt hogy a francba nyerhette meg yoka.

Nistornak van egy kis marcianos beütése:)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-25 20:10:19

@Attilah kosz az infot! nem gondoltam volna errola csokárol :D

» felix trinidad   válasz erre
    2017-01-25 19:04:40

@gulogulo: Szerintem Nistor tehetségesebb és látványosabb bunyós is Yoka-nál, viszont van vele néhány probléma: nem áll mögötte olyan komoly, fizetőképes, potenciális rajongó-bázis, mint pl. Joshua-nak, nincsenek komoly amatőr címei, egyelőre kérdéses a kondija - mindez a méret-hátrányával összeadódva szintén elbizonytalaníthatja a promótereket, hogy érdemes -e komoly pénzeket beleinvesztálni a felépítésébe, hisz ezek alapján bármikor becsúszhat neki egy-egy vereség. Ha viszont nem lesz komoly menedzsment mögötte, akkor a gyengébb felkészítés és menedzselés következményeként tényleg nagy eséllyel becsúsznak majd neki vereségek. Viszont olyannak tűnik, aki bárkit kicsaphat, ezért valószínűleg kerülni is fogják a jobb nevek, ami megnehezíti, hogy egy meglepetésgyőzelemmel berobbanjon a köztudatba.
De remélem, hogy mindezen aggályok és buktatók felesleges aggodalomnak bizonyulnak, mert egy ilyen látványos, nagyütő bunyóst érdekes volna látni a profik közt is.

» superman   válasz erre
    2017-01-25 17:19:09

Namost.
Szögezzük le, hogy az első számú spanyol bokszoló Poli Díaz (Policarpo Díaz Arévalo). Az mellékes, hogy VB címmeccset bokszolt Pernell Whitaker-rel, de a fő érvem az, hogy szerepelt a Torrente 1-ben is. Szerintem ez elég erős bizonyíték.
A.

» Attilah   válasz erre
    2017-01-25 16:38:50

@Sarkozi Robert: Whyte pontozassal verte, csak leutotte egy alkalommal.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-25 16:15:54

@gulogulo: Ezek szerint Joshua sem birja valami jol a pofonokat. White is TKO-zta amatorben es azert voltak gondok a masodszorra is.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-25 15:32:48

Ez a Nistor az edzők rémálma. Csapkod össze-vissza, nyomja a parasztlengőket, koncepció nélkül megy előre... Kb. mintha pár hónapja kezdett volna, és mégis hatékony a stílusa, hihetetlen!

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-25 14:28:34

@northpaw: Olyan magas mint Povetkin.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-25 12:37:19

@gulogulo: Nistor jo kis presszer bunyos lehetne a profik kozt. Gyorsan kozel tud kerulni az ellenfelhez, kezekkel is gyors, utoereo is van. Ha birna magas tempoban 12 menetet akkor barkire veszelyes lehetne a mai mezonyben. Ilyen Martinokat meg Breazealeket mar most is siman legyalulna szerintem.

Az o stilusaban csak az a kerdes, hogy mennyire tudna kondiban felfejlodni mert pl. Usyk ellen azert elegge elfaradt a WSB-s meccs utolso, 5.-ik menetere. De vele is latvanyos, porgos meccset csinalt. Egy menetet el is vitt (a birok szerint a 3.-at, szerintem meg inkabb a 2.-at).

» Slajos   válasz erre
    2017-01-25 12:32:21

Cirkálóba a kis Savon sem jönne rosszul.

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:47:10

@northpaw: Joshuának azért néha elérte a fejét... :-)

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:39:50

Persze ha nem ütik ki. https://www.youtube.com/watch?...

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:39:11

@gulogulo: Nistor túl alacsony ahhoz, hogy sikeres legyen az óriások által dominált jelenlegi nehézsúlyban.

» northpaw   válasz erre
    2017-01-25 11:38:12

Yoka-ról annyit: ha nem ütik ki simán világbajnok lehet ekkora pontozói hátszéllel...

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:31:31

https://www.youtube.com/watch?...

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:25:20

https://www.youtube.com/watch?...

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:23:34

Namost. Én profi szinten a román Mihai Nistorban többet látok... Mi a véleményetek?

» gulogulo   válasz erre
    2017-01-25 11:22:57

nekem a 2015 os vb -n nyujtott teljesítmenye tetszett.

» felix trinidad   válasz erre
    2017-01-25 06:31:05

@Chico: "..mind adoptált németek én őket ezért nem vettem bele akkor már Dariuszt is ide lehet.."

Azert Dariusz esete kozel sem ugyanaz. Michalczewski 20 evesen szokott at a nemetekhez egy nemzetkozi amator bajnoksagon ahol Lengyel szinekben volt jelen. Ot a lengyelek neveltek ki mint bokszolot.

Csakhogy Abraham, Sturm, Huck es Arslan sosem bokszoltak a szulohazajukban. Fiatal gyerekkorban koltoztek Nemetorszagba es teljes egeszeben a nemet iskola nevelte ki oket. En ezert tekintem oket nemet bunyosnak ellentetben mondjuk Dariusz-al.

Stieglitz pedig valojaban nem orosz hanem Oroszorszagban szuletett, nemet nemzetisegu bunyos. Olyan mint pl. a romaniai vagy szlovakiai magyarok. Csak nala azt nem tudom, hogy hol kezdett el bokszolni, mivel o mar tizen eves kora vegen koltozott Nemetorszagba.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-24 23:41:22

@Chico: Igazandibol Maggie Fitzgerald szetverte a hollandot csak az piszkos modszereket hasznalt ezert tudott veretlen maradni.

https://www.youtube.com/watch?...

» Slajos   válasz erre
    2017-01-24 22:58:04

@Slajos: "Azer a nemetek nem allnak olyan rosszul ami a bokszot illeti. Masken es Ottken kivul meg ott van Abraham, Sturm, Braehmer, Huck, Stieglitz, Beyer, Arslan"

Azért írtam Tiozzonál, hogy igazi francia :) Akiket felsoroltál. Abraham (Avetik Abrahamyan)Örmény, Sturm(Andan Katic) Bosnyák, Huck(Muamer Hukics) szerb, Stieglitz (Sergej Shtikhlits)orosz, Arslan meg török, mind adoptált németek én őket ezért nem vettem bele akkor már Dariuszt is ide lehet. A Rocchigiani fivérek Braehmer meg Beyer voltak még németek és bajnokok ,de az ő címeik sorsa a tárgyalóasztalnál dőlt el sokszor. Mondjuk Braehmerben több volt mint amit ki tudott hozni magából Õ valóban nagyon jó német bunyós volt csak a magánélet...

    2017-01-24 22:03:39

@Chico: Igen a BJJ a brazilok nemzeti buszkesege es biztos sok tehetseget elsziv a boksztol. De mint irod is egy 200 millios orszagban azert az eleg meglepo, hogy ennyire nincs kozuk a profi bokszhoz. Raadasul kickboxban is eleg jok a K1-ben is szerepeltek sikerrel.

Azer a nemetek nem allnak olyan rosszul ami a bokszot illeti. Masken es Ottken kivul meg ott van Abraham, Sturm, Braehmer, Huck, Stieglitz, Beyer, Arslan akik mind voltak vagy eppen vilagbajnokok. Nehezsulyban ott volt meg nemreg Axel Schulz is ha nem is a top 10-ben. Jelenleg is eleg sok pro bunyos van a nemeteknel meg ha eleg sajatos is a piacuk.

Persze mondhatjuk azt, hogy Abraham, Sturm vagy Huck eredetileg nem szuletett nemet, viszont ott nottek fel es ott is kezdtek el bokszolni, vagyis nemet boksziskola nevelte ki oket. Stieglitz mondjuk fele-fele, felig orosz - felig nemet, mar ami a boksz-sulit illeti, mivel junior koraban koltozott at Nemetorszagba, de azt hiszem hogy a bokszot oroszoknal kezdte. Viszont o meg nemzetisegileg eredeti nemet (oroszorszagi nemet).

A briteknel szinten van eleg sok magas szinten levo pro oklozo jelenleg es a kozelmultbol is, mar ha egy "csomagba" rakjuk az eredeti briteket es az ott nevelkedett bevandorlokat. Szerintem pedig nyugodtan megtehetjuk ezt, hiszen mondjuk Amir Khan vagy Hamed a budos eletben nem lett volna profi vb meg olimpiai bajnok, Pakisztanban meg Jemenben nove fel es tanulva az okolvivast. Az se biztos hogy van ezekben az orszagokban egyaltalan boksz.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-24 21:46:45

@HunFighter: "A holland is egy érdekes nemzet ebből a szempontból... Bár nem olyan nagy népességű ország, de ott tényleg nem volt eddig mérvadó bunyós"

Érdekes mert férfiban nem ,de a világ eddigi legjobbjának tartott női bunyósa viszont holland.

http://boxrec.com/boxer/18459

    2017-01-24 21:11:59

A holland is egy érdekes nemzet ebből a szempontból... Bár nem olyan nagy népességű ország, de ott tényleg nem volt eddig mérvadó bunyós, pedig egyéb más küzdősportokban remekelnek. Mondjuk lehet, hogy mostanság lesz egy Nieky Holzken meg egy Tyrone Spong, akik valamire vihetik még (mindkettővel Pedro Diáz foglalkozik jelenleg).

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-24 20:46:37

@Chico: Spanyoloknál szerintem aki még mérvadó volt, az Javier Castillejo... :)

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-24 20:42:48

@Sarkozi Robert: Jajj tényleg Campillo! Most szégyellem magam ,hogy kifelejtettem mert egy nagyon szimpatikus jó képességű pontozói csalások nélkül többszörös világbajnok bokszoló.

Biztos volt még egy kettő akikről nem tudok , de egy 200milliós népességű Brazíliában van egy Acelino Freitas aki maradandót írt az ökleivel a boksz történelemkönyveibe az ahogy lejjeb írják valóban nem sok.

Megnéztem ez tényleg őszinte brutális meccs volt Loma ellen.

    2017-01-24 20:10:12

@Chico: Spanyoloknal ott van meg Campillo. Illetve egy korabbi hozzaszolasra reagalva a Braziloknak lett most egy olimpiai bajnokuk Conceicao aki nagyon jo meccset nyomott Lomachenkoval amatorben. Amit ott kiosztottak egymasnak az felelmetes volt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-01-24 19:41:26

@Slajos: A braziloknak a foci mellett a BJJ a nemzeti sportjuk. Kb. mint a kinaiaknak a kung-fu. Gyerekkorban oktatják már ,vannak is mindkettőben szép számmal bajnokok illetve mesterek akik tudják továbbvinni a hagyományokat. Pl. Mexicóban viszont bokszolókon kivül nem nagyon találni más küzdősportban kiemelkedő egyéniségeket. Franciák, Spanyolok és Olaszok meg a fociban kiemelkedőek ,de a Németek is. Nem is nagyon jut eszembe Tiozzon kivül olyan aki "igazi" francia lenne. A spanyoloknál meg talán Kiko Martinez. Olasz olasz az egyedül Benvenuti ugrik be. Németország sem kicsi aztán volt egy Ottkéjük meg egy Maske Schmelling óta akik ismertebbek. Ahhoz képest, hogy a britek "élesztették újra" a bokszot náluk sincs olyan kiemelkedően sok bár igy is jóval több mint a felsorolt háromban összesen. Amerikás "sport" lett ez.

    2017-01-24 18:42:08

Nem olyan jó a srác, de nem is ez a lényeg. Simán csinálhatnak belőle egy celeb bajnokot arra tökéletesen alkalmas lesz. A tudás és a rutin meg van hozzá a főnökségben. A franciák úgy is kekék a bokszhoz pénzcsinálásra meg nagyon is megfelel majd.

    2017-01-24 18:17:12

@bpjotruska: Igen a spanyolok is eleg gyengek ahhoz kepest hogy a nagyobb europai nemzetekhez tartoznak, raadasul hodito multtal. A lengyelek pl. hasonlo nepessegu orszag es ok sokkal jobban allnak jelenleg ezen a teren.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-24 17:14:17

@Kane: Ezzel azért vitába szállnék, mert a francia tüntetések pont az ellenkezőjét mutatják... :) Továbbá a harciasság megvan bennük, küzdősportokban azért középkategóriás nemzet, mert nincsen meg a megfelelő technikai felkészültség náluk. Akik sikeresek voltak bármilyen küzdősportban, azok mind külföldi edzőkkel dolgoztak. Fizikálisan és mentalitásban nincsen baj velük, csak nem túl eszesek a bunyósaik.. :)

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-24 17:04:29

@Kane: Ne vicceljünk!

Franciaországban már egy csomó afrikai, arab van, ahogyan korábban a briteknél is.

A brit ökölvívást is nem kevéssé a bevándorlók vitték fel, ma a brit nehézsúly leginkább egy David Haye, egy Anthony Joshua, vagy egy Dillian Whyte miatt van ott, ahol, de Lennox Lewis sem a eredeti angolszász vére miatt került a legjobbak közé.

Talán még pont Fury lenne a kivétel a maga fura stílusával és kivagyiságával, ő legalább megtestesít valami egyedit.

Sajnos, előbb-utóbb a franciák is jók lesznek ezek miatt a bevándorlók miatt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-01-24 17:01:07

@bpjotruska: De a braziloknak kissebb sulyokban sem nagyon van figyelemre melto bunyosuk. Mondjuk en a legkisebb sulyokat nem igazan kovetem ott lehet hogy van de az utolso nagy nevu bunyosuk, legalabbis akire en emlekszem az Freitas volt. Annak meg mar van jo 10-15 eve, azota meg semmi, sot elotte se nagyon.
Ez azer eleg erdekes ahhoz kepest hogy mekkora orszag es az mma-ban meg hemzsegnek minden sulycsoportban.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-24 16:53:21

@Slajos: En egyebkent a spanyolokon lepodtem meg nagyon ; a multkor neztem boxrecen, asszem 1db nehezsulyu bunyosok sincs , pedig harcias nepnek gondolom oket. Persze jellemzo, hogy a feher emberek kozott a deliek vekonyabb alkatok, az eszakiak robusztusabbak, de azert fura, hogy ennyire nincsenek nehezsulyu bunyosaik ( 2 van, megneztem kozben, cirkaloban meg 6 ).

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-24 16:20:41

Egyetértek!

» kopi58   válasz erre
    2017-01-24 15:46:36

@antonio: Mert a francia nép mentalitása alkalmatlan bármiféle harcra.

    2017-01-24 15:43:16

@prof: Rossz a sportág "martekingje"...

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-24 15:03:10

@HunFighter: ...ahogy a jó fizikumú magyar sportolók sem lettek/akartak nehézsúlyú bokszolók lenni. :)
Vízilabda, kézisek: szép szál legények.

    2017-01-24 14:42:36

@bpjotruska: Érdekes, mert MMA-ban nem kevés nagy izomtömeggel rendelkező brazil sportoló van... Ezek szerint a jó fizikumú braziloknak nem vonzó annyira az ökölvívás... (?)

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-24 14:25:20

@Slajos: A brazilokkal sztem az a baj, hogy a naturalis nehezsulyu alkat ritkasag arrafele, nehezben egy csomo kover felnehez es cirkalosulyu bokszol... ezert van, hogy egy-egy picit jobb/erosebb bunyos otthon eljut 20-0ig, majd amikor kiteszi a labat braziliabol, agyonverik mindenhol.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-24 14:21:59

@antonio: Igen ez tenyleg igy van es erdekes jelenseg. Peldaul a brazilok kozt is nagyon keves a top szintu profi oklozo ahhoz kepest, hogy mekkora orszag es hogy milyen nepszeruek naluk a kuzdosportok.

» Slajos   válasz erre
    2017-01-24 14:17:40

@antonio: A tavalyi olimpián volt egy két tehetséges francia, többek között az is, aki Bacskait verte.

Yokában én sem látok sokat.

» northpaw   válasz erre
    2017-01-24 14:06:27

Franciák valahogy bokszban nincsenek ott a szeren pedig nem kevés a lélekszámuk. Légyszi Mormecket ne említse senki! :)

» antonio   válasz erre
    2017-01-24 14:04:42

Én sem láttam benne soha akkora potenciált amivel meghatározó lehetne a profik között. Mindenesetre meglátjuk, nem tehet rosszat még egy tehetséges feltörekvő.

» THE LION   válasz erre
    2017-01-24 13:25:00

@prof: Talán egy új Audley Harrisont látsz benne? :)

» ogreface   válasz erre
    2017-01-24 13:16:20

Nem vészmadárkodásként, de Yokának amatőrben is voltak véleményes meccsei...
Nem feltétlen ő lesz az új vitathatatlan, még csak a nehézsúlyúaknál sem.
De cáfoljon meg! :)

    2017-01-24 12:53:06
Ugrás az oldal tetejére