küzdősport felszerelések

profiboksz.hu

Roach: nekem csak Crawfordot mondta Arum

2017-01-06 15:53:52 /
Freddie Roach, Manny Pacquiao edzőjének nyilatkozata alapján talán mégis reménykedhetnek, akik szívesen látnák a filippínó ökölvívót a kisváltósúlyú kiválóság Terence Crawford ellen. Mint arról lapunk is beszámolt, Pacquiao 20 millió dollárért vállalná ezt a találkozót, promótere, Bob Arum viszont legutóbb egy Jeff Horn elleni mérkőzést emlegetett, ami nyilván még a WBO jelenlegi váltósúlyú bajnokának legutóbbi, Jessie Vargas elleni nézettségi mutatóit is alulmúlná. Roach állítása szerint a Top Rank vezér neki csak egyetlen nevet mondott, mikor Pacquiao lehetséges ellenfeleiről beszéltek: "Mikor utoljára beszéltem Arummal, ő hívott és azt mondta, hogy a Crawford elleni mérkőzést szeretné tető alá hozni. Azt mondta nekem: 'Előbb, vagy utóbb úgyis ki fogtok állni ellene. Akkor már jobb lenne most lerendezni. Milyen súlyra gondolnál?' Én erre azt válaszoltam: 'Ha kiállunk ellene, akkor az 147 fontban lesz. Hozzuk feljebb egy súlycsoportot, hátha kicsit lelassul tőle.' Tudom, hogy vannak némi gondjai a 140 fontra való fogyasztással, de bízom benne, hogy váltósúlyban némileg lassabb lesz és talán nem is lesz így annyira jó, mint lejjebb." Jeff Horn nevét egyébként Roach szerint Arum nem is említette neki.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@gigaboly: Miután a Pac-Bradley III nagyon gyenge eladásán a Top Rank bukott vagy kb. 14-15 millió dollárt, nem is csoda szerintem... :)

Amúgy friss hír szerint, Arum tagadta, hogy Crawforddal beszéltek volna bármilyen összegről is a Pac-meccs kapcsán...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-08 14:31:39

ha azt nézzük Pac rendesen visszavett a Vargas elleni 4 milliójával hiszen előtte 20 alatt nem is boxolt

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-08 11:27:02

@foreman99: Itt mindent megtalálsz. :)
http://www.profiboks ...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-08 10:39:45

@Roy Jones Jr.: Már mint Vargas, Bradley és Algieri ellen :) Mert a Floyd meccs nem mérvadó :)

» foreman99   válasz erre
    2017-01-08 10:25:35

@Roy Jones Jr.: Igen egyetértek veled, hogy Pac 20 milliója már sok. Főleg hogy elv mindegy ki ellen, de ő min. ennyit akar keresni :/
Amúgy te ebben otthon vagy. Legutóbbi 3 meccsén mennyi volt a garantáltja?

» foreman99   válasz erre
    2017-01-08 10:24:43

@gigaboly: mondjuk posztolt mégegyet Crawford amibe már megkérdőjelezi azt amit előtte mondott...úgyhogy valószínű mégis 7 milliót kért...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-08 08:50:40

Crawford a twitteren azt írta ő nem kért 7 milliót a Pac meccsért és nem is beszéltek a Pac meccsről és szerinte ha valaki túlárazta magát az Pac a 20 millióval, érdekes hogy akkor most mivan?:)

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-08 07:38:43

Amúgy meg egyértelműen Pacquiao garantáltjával van a gond és valahogy meg kellene értetni vele, már nem 2010 környékén vagyunk, amikor 1 millió környékén voltak az eladásai akárki ellen, mert akkor még nem volt gond 20 milliót kigazdálkodni, de ma már igen. Crawford 7 milliós "vágyai", meg végképp minden alapot meg józan számítást nélkülöznek, ha nem tudnám, hogy Arum bunyósa, azt hinném Haymoné, de mindegy is, mert úgysem fogja megkapni, de még van ideje jobb belátásra térnie...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-08 00:39:13

http://www.boxingnew ...

» foreman99   válasz erre
    2017-01-07 23:36:26

Az a baj, hogy ez a visszavonulás-vissza térés bohóckodásnál már egyértelmű volt. Okosan Top Ranken belül meg lett oldva, hogy vb meccsen térjen vissza egy jó, de verhető Vargas ellen... szinte garantáltan újra vb lett. Most még jönnek Horn szerű ellenfelek aztán szerintem a terv szerint később levágatják Crawfordal.
Le nem rombolja amit eddig elért, de az én szememben határozottan ront az összképen. Továbbra is tartom, hogy a Bradley meccs után vissza kellett volna vonulnia, ezt a véleményemet csak akkor változtatom meg, HA idén kiáll Crawfordal és meg is verei vagy megszorongatja egy jó meccsen.
Sokan mondják, hogy ekkora karrierrel megérdemel egy kis levezetést meg, hogy kijár neki stb...
Ezzel is egyetértek, de akkor ne vb meccsen. HA sima, tét nélküli 10-12 menetes meccsekre tért volna vissza, levezetni és úgy áll ki Hornékkal akkor azt mondom semmi baj. De nekem így szúrja a szememet. Jelenleg világbajnok, és én hiszem hogy még fél évig-1 évig felveszi a versenyt Garciáékkal. Fiatal oroszlánok ide vagy oda én ellenük nézném meg. HA ki is kapna tuti nem egyoldalúan és azt mondanánk újabb ringháborút adott nekünk. De ezekkel a Horn mecsekkel semmit nem ér el...

» foreman99   válasz erre
    2017-01-07 23:33:41

@Roy Jones Jr.: Igen sajnos Crawford sokat kér, egyértelmű, hogy nem igen lehet kigazdálkodni ezt a 7 milliót. A 670-750 000 körüli PPV nem vagyok benne biztos hogy összejönne, és szerintem ez is a mérkőzés egyik bökkenője még most.
Crawford amúgy szerintem bokszolna Garciáékkal csak hát ugye érdéses, hogy promótrileg ezt mennyire lehetne összehozni.
Amúgy Broner többet hozna valószínűleg Crawfordnál a megosztósága miatt, de mivel nem volt még PPV meccse vele se mehetnek biztosra ezért se fognak neki 5-6 milliónál többet ajánlani.

» foreman99   válasz erre
    2017-01-07 23:27:54

@gigaboly: Nem hiszem hogy azt le tudja rombolni hogy 8súly csoportban világ bajnok lett. Ezt se Crawford sőt még May sem tudta lerombolni.. Abban eggyet értek hogy ilyen Hornokkal bohóckodni értelmetlen.. Neki ez még levezetésnek is gyenge..

    2017-01-07 22:08:05

@gigaboly: "még lerombolja ami megmaradt..."

Szerintem az nehezen fog elfogyni ami megmaradt:)
Ahhoz Crawford,vagy bárki más is igen kevés lenne.

» picker   válasz erre
    2017-01-07 19:20:32

egy új interjúban azt mondja Roach hogy Crawford túlárazta magát a 7 millióval amit Arum nem akar megadni, és Pacnek kell a 20 millio akárki az ellenfél, Arum Ricky Burnst akarja angliában?! vagy Jeff ausztráliában ez a 2 opció van... tényleg jobb lett volna ha nem tér vissza Pac innentől felejtős lesz amit csinál vagy még lerombolja ami megmaradt...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-07 19:09:54

Floyd lehet nagyobb eladast fog csinalni,a CBrown vs Souljaboy meccsel,mint Arum a Pac Horn talalkozoval.:-)vagy legalabbis nagyobb hasznot.

» miskacarus   válasz erre
    2017-01-07 16:36:31

@foreman99: "Crawford állítólag 7 milliót kár a Pac meccsért, Manny 20-at... az 27 millió."

Kizárt dolog, hogy ennyit garantáljon neki Arum, teljesen mindegy, hogy mit akar "állítólag" Crawford. Bradley sem kapott ennyit, egyik meccsen sem, pedig ő egy cseppet más PPV-kaliberű, mint Crawford. Ilyen összegek mellett kb. 750 ezres eladás kéne, ami sem most, sem 2 év múlva nem termelhető ki szerintem vagy legalábbis nagyon komoly skalpokat kéne Crawfordnak szereznie addig...

"és Broner meg sötét ló."

Broner nem teljesen sötét ló, hiába nem volt még PPV-s meccse. Ő azok közé tartozik, akit relatíve sokan néznek a sima tv-n, mert megosztó és amúgy nem rossz képességű bunyós. Nyilván az ő személye sem ér 10 milliót, de 5-6-ot talán igen, de azt kevésnek tartotta...

"Szerintem Arum akar Pacnek egy két Horn szerű ellenfelet, kiveszik belőle a 200 000 körüli PPV-ket."

Már, ha az USA-ban lesz a meccs, mert amúgy nem... A másik dolog, ha csak 200 ezres az előfizetés, akkor ezeken a gálán csak minimális hasznot lehet csak realizálni és szerintem ártalmas is lenne egy jövőbeli Pac-Crawfordra nézve...

"Közben Crawford is nyer egy két meccset, reménykednek hogy nő a népszerűsége és akkor összehozzák ezt a meccset."

Ehhez Broner, D.Garcia, Thurman, Porter szintű bunyósok kellenek és váltósúlyban...

"Teszem azt ma hozna 450 000 körül a Pac-Crawford akkor 1-1.5 év múlva szintén hoz annyit.

Hiába hozna ennyit, ez nem elég egyáltalán! Még (20+4)-gyel is kb. 670 ezres előfizetés kellene.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-07 14:09:57

Én teljesen egyetértek, Pac levágása Crawford által lesz, arra meg még lehet várni egy kicsit.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-01-07 10:35:08

@Roy Jones Jr.: Nagyjából egyetértek az eléleteddel, annyit hozzá tennék, hogy Crawford állítólag 7 milliót kár a Pac meccsért, Manny 20-at... az 27 millió.
Broner meccs lenne 20+10-be.
Crawford ugye azzal az 55 000-resPPV-vel nem valami egetrengető, Pac is 300 000-er körül van most... és Broner meg sötét ló.
Szerintem Arum akar Pacnek egy két Horn szerű ellenfelet, kiveszik belőle a 200 000 körüli PPV-ket. Közben Crawford is nyer egy két meccset, reménykednek hogy nő a népszerűsége és akkor összehozzák ezt a meccset. Teszem azt ma hozna 450 000 körül a Pac-Crawford akkor 1-1.5 év múlva szintén hoz annyit.
Illetőleg most még pont anyagiak miatt túl nagy kockázat van ebben a meccsben. HA Pac veri Crawforot azaz amerikai karrierjét visszaveti talán (azért csak vereség - mint pl Canelo May, tuti összeszedé magát de pl 1 év érdemi rész kiesne). Ha pedig Crawford veri Pacet akkor vissza is vonultatja...
Ezért most még kiszipolyozza az utolso centeket Pacből aztán mehet. Persze ezt csak én látom így, ettől nem biztos hogy így van.

» foreman99   válasz erre
    2017-01-07 05:07:06

@gigaboly: Nézd, egy Pacquiao-Broner (20 és 10 milliós gázsival), hogy ne legyen veszteséges, legalább kb. 840-850 ezres PPV-előfizetés kell 60-70 dolláros árral számolva. És nyereségről nem is beszéltünk...

Ezt tudja valaki garantálni, hogy hoz legalább ennyit, amikor Bronernek még nem volt soha PPV-s meccse? Mert innen könnyű nekünk beszélni, a Top Rank meg kőkemény milliókat bukhat, ha nem jól mérik fel a dolgokat...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-07 00:14:33

azokat a számokat Floyd se tudná ma hozni szerintem, Arumnak lehet nehéz dolga van de amit csinál az értelmetlen, ha nagyot akarnak szakítani akkor ellenfél kell, a promoter dolga hogy összehozza, és igen Broner 10 milliója lehet hülyeség de az a meccs legalább 3x annyi érdeklődés lett volna mint Crawford meg Vargas iránt, nem csoda hogy Konczék őt akarták, ha Arum ezt a jeffet összehozza akkor elmehet a oda, Haymon 2.

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-06 21:08:23

Pedig lassan fel kell ebredni a bokszoloknak,meg a promotereknek is.
Soha,senki nem fog olyan eladast produkalni,mint Floyd.
Egy nagy nevvel nem lehet jo eladast csinalni,ket jol eladhato bokszolo meg nincs egy promocional.
Pacnak csak az lenne szarabb valasztas,ha nem bokszolna.
Amerikaban a nepszerusege a 0 hoz kozelit,most meg Brisbane-be fog bokszolni egy helyi senki ellen.Szoval ezzel nem tudjak epiteni a Crawford elleni meccset.
De Crawfordot sem tudja Arum epiteni,mert nincs kivel.Lenne persze,csak nem hazon beluli.
Pedig kurvara raferne,mert igaz,hogy szepen,es jol bokszol,de akkor is csak egy szurke sportember.

» miskacarus   válasz erre
    2017-01-06 20:39:28

Ha az ember belegondol egyáltalán nincs könnyű dolga Arumnak, mert a jónevű bunyósok túlárazzák magukat, de ha mégha bele is mennének, Pacquiao is megkérné az árát és a kettő együtt már túl sok. Itt van a Crawford elleni meccs, amit mindenki látni akarna, de Pacquiao (vagy Koncz) máris 20 milliót kér, hozzátéve még ehhez a 4 milliót, amennyi kb. Crawford pénze lenne, ezt nem lehet kigazdálkodni nyereségesen, Crawford jelenlegi népszerűségi szintjével... Ezt a meccset még muszáj építeni egy ideig!

Danny Garcia kevesellte a 4 milliót, Broner 10-et akart, esélytelen ezeket kigazdálkodni...

Akár Floyd és Pac csalódást okozó meccse, akár valami más az oka, manapság vért kell izzadni egy félmilliós PPV-előfizetésért, az 1 millió feletti eladás meg az álomkategóriába került.

Az ilyen Jeff Horn-ok elleni meccsek is csak azért merülhetnek fel, mert itt Pac sem kérhet csúcsgázsit, de még így sem lehet teljesen biztosra menni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-06 19:47:17

@Totti: "Canelo-nál téged ez sosem zavart. Akkor szerintem Pac-nek sem szép felrónod..."

Canelonál ez sosem zavart?? Ez nem is értem h jön ide! vagy mi ez a hasonlat.
Pac teljes mértékben a karriere végén jár, és ha már nem bunyóztatják a legjobbakkal akkor ennek már nem sok értelme van, de nem hogy a legjobbakkal , de ki ez a Jeff Horn? Félő hogy a végén 1 Roy Jones-os karrier lesz belőle.

Visszatérve Canelora, ha a Khan és a Smith meccsre gondolsz mert másra nem hiszem h gondolhatsz, a Khan meccsnél is írtam hogy 1 missmatch kb annyi értelme volt mint a Golovkin Brook elleni meccsnek, de legalább Khan-t és Brookot az emberek nagyrésze ismeri. A Smith meccs az szintén 1 csalódás volt és ott is írtam h értelmetlen a párosítás ég és föld a 2ökölvívó, nem repdestem ott sem örömömben. Alvareznek viszont még simán belefér 15 meccs a a korából kiindulva és biztos h lesznek még neve nincs ellenfelei de az is tuti h hatalmas meccsei is. Míg Pac nek igencsak megvannak számlálva a bokszolással eltöltött napjai és nem kellene ilyen ellenfeleket hozni.

» czir88   válasz erre
    2017-01-06 18:47:31

@czir88: Canelo-nál téged ez sosem zavart. Akkor szerintem Pac-nek sem szép felrónod...

    2017-01-06 18:05:11

Én követem az ökölvívást és imádom is, de hogy honnan jött ez a Jeff Horn ötlet el sem tudom képzelni, megérteném a párosítást ha egy szellem súlycsoport lenne ez a váltósúly és környéke, de talán a legsűrűbb a mostani és az elmúlt 10év alatt.
Nem a bokszoló dönt az ellenfélről az egyértelmű, de csak tán tudna ellenkezni a Pac gyerek is, "h srácok ez komoly!" mert ha ilyen ellenfelek jönnek ezt jobb lenne abba hagyni.
Lehet elkellene szégyelnem magam, de azt sem tudom ki ez a Jeff Horn!

» czir88   válasz erre
    2017-01-06 16:40:08

@emgabor: Neki sem mindegy mennyit keres... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-01-06 16:12:53

Roach tisztára Crawford rajongó lett a Postol meccs óta :)

» emgabor   válasz erre
    2017-01-06 16:03:18
fel