×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Legutolsó meccsén nagyközépsúly után félnehézsúlyban 2017-01-05 08:31:06 https://www.profiboksz.hu/2017/01/05/ward-mindent-elertem-nem-is-kell-tobbe-bokszolnom/

Ward: mindent elértem, nem is kell többé bokszolnom

Legutolsó meccsén nagyközépsúly után félnehézsúlyban is csúcsra ért a veretlen Andre Ward, aki akkor Sergey Kovalevet gyõzte le. A találkozó ugyanakkor visszavágóért kiált - és a két fél szerzõdésében is benne van - hiszen Ward csapatát, három pontozót és egy maréknyi rajongót leszámítva mindenki vitatja a pontozásos végeredmény jogosságát. A jelenlegi félnehézsúlyú WBO/WBA/IBF bajnok azonban legutóbbi nyilatkozata szerint korántsem biztos, hogy valaha kesztyût fog még húzni: "Igazából itt abba is hagyhatom az ökölvívást, hiszen elértem mindent, amit akartam. Ez már nem a pénzrõl szól, hanem, hogy Isten olyan képességekkel áldott meg engem, hogy ilyen magas szinten tudom ûzni ezt a sportot. Idõre van szükségem most, alaposan meg kell gondolnom, hogy a döntések, amiket hozok, illetve a meccsek, amiket elvállalok tényleg megérik-e, van-e értelmük. Az ökölvívás nem játék, én pedig elég sok ideje csinálom ahhoz, hogy esetleg változzon a motivációm. A csapatomból mindenkinek a véleményét ki fogom kérni, beszélünk sokat a feleségemmel is errõl, imádkozom, és meg fogom hozni a számomra tökéletes döntést." - mondta Ward, aki a Kovalev elleni visszavágóról is ejtett néhány gondolatot: "Szeretném helyretenni a dolgokat, hogy senkiben ne legyenek kétségek, ki nyert és ki veszített. Mindig nagyon nehéz meggyõzni az embereket ezekrõl a dolgokról. Ha összehoznánk a visszavágót, az már személyes ügy lenne, hogy elhallgattassam Kovalevet, a csapatát és végleg lezárjam ezt a rivalizálást kettõnk között. Az emberek egy bizonyos részének azonban megvan a véleménye, amit nem lehet megváltoztatni, ezt én tiszteletben tartom."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

micheal yormark (promoter)szerint sem biztos hogy ward folytatja a boksz karrierjét.

off:
tyson fury megváltoztatta a nevét "gorga tys"-re.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-09 12:20:08

@Kane: Nem rémálma lesz csak sérti a személyiségi jogait.
Ugyanúgy mintha a fejét egy pornójelenetbe vágnák oda.
Érted: gusztustalan.
Ha ezt vki önző (saját népszerűséget, hírértéket, s így végül is piaci értéket növelő) és bántó (a másikat direkt megalázó helyzetben ábrázolva) céllal teszi, az szvsz nagyon is megérdemli hogy a jog azt mondja neki: stop Te kulturálatlan barom.
Persze ízlések és pofonok, van akinek a pankráció, vagy Haye levágott fejes pólói is bejönnek.
Nekem pont egyik sem.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-06 17:11:09

@Peacock: Nem hiszem hogy egy bokszoló annyira érzékeny hogy rémálmai lesznek egy ilyentől:) Beperelni meg halál ciki lenne ezért.

    2017-01-06 16:44:53

@dondannyboy: Inkább a ringben lenne ilyen kreatív a "rozsdás ágyú"...

» ogreface   válasz erre
    2017-01-06 08:58:18

Ez a fickó el is hiszi hogy Kovaljevet legyőzte? Ennél okosabbnak tartottam:D

» szikozoltan   válasz erre
    2017-01-06 06:44:57

@dondannyboy: Briggs inkább pankrátorként viselkedik, mintsem sportolóként. Ez a kocsival elütés meg véres fej pedig eléggé túl megy a jó ízlés határán. Wlad helyében lehet be is perelném.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-06 04:36:52

@dondannyboy: Ez jó betegre sikeredett. :) Bár szerintem Haye levágott fejes pólójával szemben ez még egy hajszállal belül van a humor határán.

    2017-01-06 01:05:27

@Thurman: Korábban én is azt gondoltam, hogy egy visszavágón Ward behúzná, de pont ez a nyilatkozat mutatja, hogy Ward sem bízik ebben, tehát érezhet vmit.

» kovban   válasz erre
    2017-01-05 22:13:03

off:
https://www.instagram.com/p/BO...

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-05 21:37:31

@Peacock: instan olvastam amugy ez sem rossz:
https://www.instagram.com/p/BO...

de shannon a legbrutalisabb:)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-05 21:32:42

@kovban: A meccs második felére kiismerte Ward, itt már nem tudott komolyan dominálni Kovalev nagyon pontatlanná vált,szerintem se nyert Ward,de abban biztos vagyok h egy visszavágon behúzná pontozással!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-05 21:24:27

@Thurman: Értem mire gondolsz, mondjuk ez a ritkább, de itt azért - legalábbis sztem - nem nyert több, de még csak ugyannyi menetet se Ward.

» kovban   válasz erre
    2017-01-05 20:45:42

Itt Kova nyert. Azt gondolom ezt senki nem vitatja. Belül még Ward sem...

    2017-01-05 20:42:29

@MrPerfect: Csakhogy a meccsen nem 10 készséget, hanem 12 menetet kell pontozni, és az kb. 7:5 arányban (+1 leütés) Kova felé mutatott.

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-01-05 20:24:34

@kovban: Lehet hogy pl.csak 5 menetet nyer,de azt több pontal,leütések szabálytalanság !

» Thurman   válasz erre
    2017-01-05 20:01:56

@kovban: Egen, azon a meccsen szerintem sem lehet 7 menetet odaadni Wardnak, akkor meg veszitett.
Viszont Thurman erre reagalt: "Az aki több menetet nyer egyértelműen mint a másik, az győzelmet érdemel." - es szigoruan veve igaza van, vagyis ez a kijelentes nem feltetlenul igaz :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-05 19:44:39

@bpjotruska: Nyilvan en nem erre ertettem, hanem arra hogy tobb menetet visz el valaki egyertelmuen. Bar sztem itt Kova teljesen tisztan elvitt legalabb 7 menetet.

» kovban   válasz erre
    2017-01-05 19:39:47

@kovban: Szerintem egy arnyalatnyi fogalamazasbeli kulonbseget nem vettetek figyelembe: "aki tobb menetet nyer egyertelmuen" az nem egyenlo azzal, hogy "aki egyertelmuen tobb menetet nyer" . Lehet egy olyan meccs, ahol az egyik bunyosnak van ket egyertelmu menete, egy-egy leutessel, a tobbi 10 pedig szoros, de inkabb a masik viszi. Az elso bunyos nyert "tobb menetet egyertelmuen" - kettot - de attol meg nem biztosan igazsagtalansag, ha a masik kap mondjuk 8 menetet es gyoz.
vilagos voltam, vagy meg jobban osszezavartam? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-01-05 19:32:16

Egy berezelt pojáca kismajom,ilyen jelzőket olvasok itt,így múlik el a világ dicsősége.
Nem volt égbekiáltó csalás,odaadták neki.
Az egykori p4p magára haragította a fél világot,akik nem őt látták jobbnak.
Gondolom ezt unta meg,valahol érhető is,szurkoljunk inkább sárdobálás helyett azért hogy ne vonuljon vissza,hisz ketten maradtak ebben a súlycsoportban,hátha még láthatunk egy revansot.
Ráadásul az én olvasatomban nem mondott semmi égbekiáltó hülyeséget ebben a cikkben.

» picker   válasz erre
    2017-01-05 19:30:05

Simán elbukta a meccset nagyon unszimpatikus lett Ward ezekkel a nyilatkozatokkal.

» nagygeza   válasz erre
    2017-01-05 19:25:11

@belizar: Sokan hajlamosak elfelejteni Vitalij fejét is a meccs végén.....
Egy TKO gyözelmet miért kell megmagyarázni?
A vártnál lényegesen jobb volt az Ukrán és nagyon jó meccset csináltak ez tény...vezetett is a pontozással,de ugye nem gondolod,hogy abban az állapotban képes lett volna további 6 menetet végig állni...
A visszavágó max csak annyiban állta volna meg a helyét,hogy ismét lásson a bokszvilág egy nagyon jó meccset nehézsúlyban.
Ezzel a meccsel meg párhuzamba hozni hülyeség...itt egy erősen vitatható pontozásos végeredmény született,ott meg egy egyértelmű TKO győzelem....

» mexico   válasz erre
    2017-01-05 18:59:15

@belizar: Lewisnak ezt megbocsájtható mivel olyan komoly karriert és ellenféllistát mutathat fel amilyet nagyon kevesen a boksztörténelemben, ő tényleg elért mindent amit el lehet a sportban.

    2017-01-05 18:47:24

@Beast_Pete: Nagyon jó a példa Lewis. Azt a sunnyogást, amit a hivatkozott úr évekig művelt, hogy ne kelljen Vitalíjjal visszavágóznia, már hajlamosak vagyunk elfelejteni.

» belizar   válasz erre
    2017-01-05 18:24:31

@Kane: "Az aki több menetet nyer egyértelműen mint a másik, az győzelmet érdemel."
Nem vitatom, hogy megérdemli a győzelmet az illető, viszont a pontozási szisztéma miatt előfordulhat, hogy csalás nélkül az ellenfelet hozzák ki ilyen esetben, azáltal, hogy a döntetlenhez közeli menetekből többet adnak neki. Szerintem a Kovalev-Ward is efféle meccs volt, Kovalev sokkal egyértelműbben vitt el meneteket, de olyan sok szoros menet volt, hogy részrehajlás nélkül lehetett döntetlenre és enyhe részrehajlással akár Ward-nak is pontozni a meccset.

» superman   válasz erre
    2017-01-05 18:21:00

Egy dologban mindenkinek igazat adok, éspedig, hogy kell a visszavágó, a többiről viszont más a véleményem. Inkább döntetlen szagú volt a meccs, de így sem történt égbekiáltó csalás. Méghogy berezelt, meg fél, nem is tudom ilyen hogyan pattan ki némely emberke fejéből ....

    2017-01-05 17:54:17

@Beast_Pete: Lewis pont benne van abban a kevésben, ha szigorúan vesszük (és úgy emlékszem tényleg anyukájára hivatkozott). Ugyanakkor ő már tényleg túl volt egy fényes karrieren, és életkorban is jóval Ward fölött volt.

A lényeg, hogy nem gyakori a feleségre hivatkozás kihátrálási indokként a visszavágó elől.

    2017-01-05 17:30:17

Sokat elért már Ward ebben a sportban tényleg nem semmi bunyósokat győzött le, nagy bajnokokat, és ezért is nagy bajnoknak tartom Wardot, de azért mégis úgy gondolom, hogy kell egy visszavágó!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-01-05 17:22:49

@Subi: "viszont azt tudom, hogy ilyen dumával, miszerint megbeszélik az asszonnyal (áthárítva ezzel a felelősséget) kevesen hozakodnak elő."

Én Lewisra emlékszem. Bár ő lehet, az édesanyjára hivatkozott.

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-01-05 17:16:17

@Thurman: De! Ne hordj itt össze hülyeségeket, ha lehetne kérnem!!

    2017-01-05 16:54:25

@Thurman: Szted nem feltétlenül érdemel győzelmet aki több menetet nyer???? Mi vaaaaaaan???

» kovban   válasz erre
    2017-01-05 16:50:56

@Kane: Ez nem feltétlenül igaz!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-05 16:02:00

@Thurman: Az aki több menetet nyer egyértelműen mint a másik, az győzelmet érdemel.

    2017-01-05 15:49:57

@Kane: Nem érdemelt győzelmet Ward, de Kovalev sem!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-05 15:47:52

@dondannyboy: Khm, engem ebben eléggé hidegen hagy hogy orosz de ha már választani kéne is inkább közelebb áll hozzám az amerikai mentalitás.
Son of judges - he-he, szerintem ez jó poén :D
Ezt most olvastam csak, én a ringbeli reakciójára és a és két tőle olvasott interjúra alapoztam ahol nem csalózta Wardot, önmagával szemben annál inkább kritikus volt (hiba volt visszavenni), csak annyit mondott hogy mindenki láthatta az eredményt.
De így már értem mire gondolhatott Ward hogy el akarja hallgattatni Kovát, köszi az idézetet.

Amúgy ha Kova lett volna picit gyengébb Wardnál ésmégis Kovát hozták volna ki nyertesnek mondjuk Oroszhonban, és ezután mondaná olyanokat mint Ward (kivételes vagyok, nyertem, igazi értelme nincs a visszavágónak), akkor ugyanúgy kritizálnám.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-05 15:43:32

"beszélünk sokat a feleségemmel is errõl"

Nem tudom melyik feleség mondaná azt, hogy tedd még kockára az egészségedet párszor a ringben, viszont azt tudom, hogy ilyen dumával, miszerint megbeszélik az asszonnyal (áthárítva ezzel a felelősséget) kevesen hozakodnak elő.

    2017-01-05 15:29:14

@dondannyboy: Ward meg egy tévés műsorban azt mondta ne mutogassanak neki képeket Kovalevről mert már elege van a pofájából:)

    2017-01-05 15:19:03

"Isten olyan képességekkel áldott meg engem, hogy ilyen magas szinten tudom ûzni ezt a sportot."

Mi a f@szról beszél ez a pojáca?? Egy ilyen meccs után inkább fogná a pofáját, és összetenné a kezét, hogy elcsalták neki a jenkik. Iszonyatos szerencséje volt, hogy Kovajevvel valami nagyon nem stimmelt. Ellenkező esetben nem hagyta volna el a lábán a szorítót. Ha lesz visszavágó, amit nagyon remélek, biztos vagyok benne, hogy Kova kicsapja. Egyszerűen valami nem stimmelt az orosszal, és a 4. menet után visszavett a tempóból.

""Isten olyan képességekkel áldott meg engem, hogy ilyen magas szinten tudom ûzni ezt a sportot.""

Ez a kijelentés meg. Hát kemény... Egyáltalán nem olyan jó bokszoló szerintem Ward, mint azt hiszi magáról. Hihetetlenül mocskosan bokszol.
Az meg hogy ő lenne a No1 nevetséges.

Floyd 1000x jobb bunyós nála, pedig őt is kimondottan rühellem.

    2017-01-05 15:06:11

@Peacock: "(miközben ő pont nem dobálja a sarat hanem igen emelt fővel viselte az elpontozást és keresi a visszavágást, pontosabban az újbóli odavágási lehetőséget)."

hagyjuk már ezt son of judges meg egy csomó ilyen és ehez hasonló jelzőkkel illeti wardot.

Azért mert orosz nem kell erkölcsi felsőbrendűséggel illetni.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-05 15:05:15

Megeszem a kalapom, ha ez a kis majom kimer még egyszer állni Kovalevvel!!!
De ha még is így lesz (amit nagyon remélek) akkor Kova nem hibázhat és le kell gyalulja Wardot, nincs mese!!!
Jó meccs is lehetne ám!!!

    2017-01-05 14:48:40

@Thurman: Ja, olyan pontatlan lett hogy a 10. menetben például kb kétszer annyit talált mint Ward:) Egyszerűen nem tudom úgy pontozni ezt a meccset hogy Ward ötnél több menetet nyerjen pedig próbáltam már párszor. A meccset egyértelműen Kovalev nyerte, elcsalták, ez van. Ward már olyat is mondott azóta hogy nehézsúlyban akarja a visszavágót...

    2017-01-05 14:38:29

@sziporka: Döntetlennel nem értek egyet (1 vagy 2 menettel plusz a leütéssel nyert nálam Kova, de 6-6 esetén is Kovának kellett volna nyernie a leütés miatt). De az lett volna az a mértékű kis csalás a hazai pálya javára amit még a többség (én is) lenyelt volna.
Ha valaki tisztes helytállással (mert azért olyan lenyűgöző teljesítmény Ward sem nyújtott), de egyértelmű kikapott egy ilyen nagy jelentőségű meccsen, ráadásul úgy hogy előre aláírta a visszavágási opciót amivel a vesztesnek kihozott fél élhet, akkor kommunikatíve ügyes, de tartalmilag visszás az a nyilatkozat pont a kettejük összecsapása kapcsán hogy "Isten egyedülállóan magas szintű képességekkel áldott meg engem"; "Igazából abba is hagyhatom az ökölvívást mert mindent elértem"; "nem tudom van-e még értelme meccselnem mert olyan qva jó vagyok" (kb. ez a pojáca szemantikai tartalom is benne van); "egy visszavágónak csak annyi lenne az értelme hogy személyes ügyként elhallgattassam Kovalevet" (miközben ő pont nem dobálja a sarat hanem igen emelt fővel viselte az elpontozást és keresi a visszavágást, pontosabban az újbóli odavágási lehetőséget).
Az, hogy ügyesen beleteszi a tompító mondatokat a nyilatkozatba, a kommunikációs tartalmat még nem igazán változtatja.
Respect neki a nagyközép uralásáért, a super six megnyeréséért, azért hogy kiállt Kovával, respect a tisztes helytállásért, a többnyire tisztes sportemberi nyilatkozatokért, de amit itt kifejtett azért nálam csak nem. Én mindössze ezért téptem ezen a számat, hogy a véleményem elmondjam a véleményéről :)

» Peacock   válasz erre
    2017-01-05 14:12:42

@mola: Na meg opciós szerződésük volt. Ha emelt fővel akar visszavonulni, akkor tisztázni kell Kova ellen a dolgokat. Egyéb esetben elég keserű lesz a bokszrajongók szájíze. Ez nem pénz kérdése, hanem becsületbeli ügy. Ha ez nem elég motiváló számára, akkor mi?

» batka1   válasz erre
    2017-01-05 13:35:25

Én azt gondolom, hogy lesz visszavágó, mert van az a pénz, Ward minél többet szeretne kapni!

    2017-01-05 12:36:18

Ezek egy berezelt ember szavai.

» belizar   válasz erre
    2017-01-05 12:32:33

A meccsről kifejtettük a véleményünket sokan és sok helyen. Szerintem felesleges tovább tépni a szánkat. A valóságban Kovalevnek meg kellett volna tartani az öveket, 1 menetes győzelemmel vagy döntetlennel, de Ward nagyon szépen visszajött a mérkőzésbe, a meccs második felében, már inkább ő volt a jobb, és sok menetben 1 ütés volt a különbség, ezért a hazai pályán nem történt égbekiáltó csalás.

Viszont azt nem értem, hogy ezzel a nyilatkozattal mi a bajotok. Nem mondott Kovalevre semmilyen sértőt, nyitottságot mutatott a visszavágóra, a végén még mondta, hogy az ellenzői véleményét is tiszteletben tartja.

» sziporka   válasz erre
    2017-01-05 12:30:29

Ha visszavonul anélkül hogy visszavágózna kovalevvel, konkrétan minden tiszteletemet el fogja veszíteni. Pedig egyenes embernek gondoltam.

» THE LION   válasz erre
    2017-01-05 12:18:23

Megértem Ward dilemmáját, most már közvetlen tapasztalatai vannak Kovalev-ről és azt is tudhatja, hogy a visszavágón mindent elkövetne majd az egyértelmű győzelemért. Jelenleg Ward-nál vannak a félnehézsúlyú övek is, veretlen maradt, bár szoros, vitatható meccset bunyózott Kovalev-vel. Nem csoda, hogy inkább így fejezné be, minthogy a visszavágón egyértelműen verje, netán ki is üsse Kovalev, romba döntve Ward nimbuszát, amire elég nagy esélyt látok. Az is, hogy ilyesmin gondolkodik Ward, feltételezi, hogy Kovalev sokkal motiváltabb is lesz/lenne a visszavágón, ami szintén felé billenti a mérleg nyelvét (hasonló helyzet volt a Klitschko-Fury visszavágó előtt, a motivációban meglévő látható különbségek ott is Klitschko esélyeit növelték, pedig ő Kovalev-vel ellentétben tükörsimán kapott ki).

» superman   válasz erre
    2017-01-05 12:00:40

@Kane: Így visszanézve a meccs másodikfelébe Wardnak több tiszta találata volt ;amivel simán vitte a meneteket és Kovalev nagyon pontatlanná vált szerintem döntetlen lett volna reális!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-05 11:42:19

Ez nem volt egy szerencsés nyilatkozat...

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-01-05 11:20:36

@dondannyboy: Ward sokkal többet nyelt be a jabekből is, akkor nyomta le az orosz Wardot amikor mélyre hajolva beugrott és fel akarta rántani a fejét ahogy ezt rengeteg alkalommal eljátszotta hogy "vétlenül" lefejelhesse az ellenfelét.

    2017-01-05 11:18:38

Visszatöröltem kihez hasonlítanám Roy Jones találó meglátása nyomán és miért...
Röviden: beképzelt és unszimpatikus megnyilvánulás egy ilyen ajándékba kapott "győztes" meccs után, melynek szerződésébe ráadásul eleve benne foglaltatott a visszavágó opció.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-05 10:59:01

10ből ketten tudnak visszavonulni így,vagy mert öregek már,vagy mert kiújuló sérüléseik,betegségeik vannak.
Ward még nem tartozik közéjük szerintem.
Én biztos voltam benne hogy a következő meccset Kovalevnek adják,aztán le lehet húzni a dologról még egy bőrt,mindent eldöntő meccs néven.
Ebben az üres súlycsoportban úgysem történik semmi érdemleges.

» picker   válasz erre
    2017-01-05 10:54:55

@MrPerfect: Btw, megnéztem volna egy Ward vs. Stevenson összecsapást... :D :D :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-05 10:52:39

@Kane: azt kova is bőven csinalta ja és a jabaket is szépen nyelte.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-05 10:39:09

Egyben biztos vagyok, ebből nem lesz Pac vs Marquez sorozat...

» ogreface   válasz erre
    2017-01-05 10:22:42

@MrPerfect: Csak ha az a 2-3 készség meghatározza az ütközetet (fizikailag, pszichésen), akkor nem a többségében Ward melletti adottságok döntik el a csatát.

» djanko   válasz erre
    2017-01-05 10:16:34

@MrPerfect: Ehhez képest a meccsen arra kényszerült hogy fogásba meneküljön és fejelni próbáljon mert sem fizikálisan sem technikailag nem tudta felvenni a versenyt az orosszal:)

    2017-01-05 10:12:49

@bandi78: Amennyiben szándékozik visszavágózni csak a meccs iránti érdeklődés növelése kapcsán ad ilyen nyilatkozatot, akkor más a leányzó fekvése, ha lesz visszavágó, eredménytől függetlenül nem lesz annyira unszimpatikus már.

» bandi78   válasz erre
    2017-01-05 10:11:16

Ha 10 készség van..abból minimum 6-4 7-3 8-2 Ward felé billen....Kova..ütőerőben..talán ütésállóságban jobb..másban nem igazán...Egy lejjebbi súlyban megnézném GGG ellen szívesebben..de az nem vállalja szerintem Golo...
Hurkát tölteni minek? Stevenson nem fog kiállni...
Jönnek az újak...

» MrPerfect   válasz erre
    2017-01-05 10:10:25

1-2 nyilatkozat rendesen kiveri nálam a biztosítékot. Ez pont olyan lenne, ha nem számítottam volna valami hasonlóra tőle eleve. Ez után a nyilatkozat után sem tudtam túlzottan megkedvelni.

» bandi78   válasz erre
    2017-01-05 10:08:19

vicc

    2017-01-05 10:07:54

Megnéztem megint, még csak szoros sem volt, ő max 4-5 menetet vitt halványan, a többit Kova, és a leütést még bele se számoltam. Ekkora csalást!

» cchhiixx   válasz erre
    2017-01-05 10:05:38

-

» cchhiixx   válasz erre
    2017-01-05 10:03:09

Úgy arcoskodik mintha merevre ütötte volna Kovát vazze

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-01-05 09:33:55

Én sose szerettem Wardot, és most igazolja is, hogy miért.

» GaiusM   válasz erre
    2017-01-05 09:29:53

Azért egy ilyen pontozással zárult meccs után ilyeneket nyilatkozni....én csíptem Ward-ot, de lassan úgy látom már nem "isten fia"-ának képzeli magát hanem istennek bazze... csak azt nemtom miért is? Mert ajándékba megkapta ezt a meccset??Ezekután kutyakötelessége lenne, elvállalni a visszavágót, és megpróbálni bebizonyítani, h igenis le tudja győzni Kovát....és nem csak a pontozólapokon...

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-01-05 09:20:26

Nekem úgy jött le ebből az interjúból, hogy kicsit azért nyitott lenne egy visszavágóra... Gondolom, van az a pénz.

» HunFighter   válasz erre
    2017-01-05 09:07:05

a meccs utáni nyilatkozatai nem voltak szimpatikusak ahoz képest ahogyan nyert, de azóta jött 1-2 olyan beképzelt nyilatkozat...hogy visszavonul mert nincs értelme mégegy Kova meccsnek meg ő az A side és nem az lesz amit Kova menedzsere akar stb, úgy néz ki "visszavonulással" kerülné ki a kova visszavágót, amit Ward a múltban elért azt ezekkel le is rombolta teljesen...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-05 08:41:52

Egyszerűen csak fél Kovátol

» Dynamite16   válasz erre
    2017-01-05 08:32:54
Ugrás az oldal tetejére