×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Január 13-án, Yuri Foreman ellen készül legközelebb szorítóba 2017-01-04 15:08:13 https://www.profiboksz.hu/2017/01/04/laraek-ismet-kihivtak-golovkint/

Laráék ismét kihívták Golovkint

Január 13-án, Yuri Foreman ellen készül legközelebb szorítóba lépni a nagyváltósúlyú WBA bajnok Erislandy Lara. A kubai bunyós és csapata azonban már némileg túltekint ezen a találkozón és nagy tervekkel vág neki a 2017-es évnek. Erről Luis DeCubas Jr. menedzser a következőket mondta: "Jelenleg Yuri Foremanre koncentrálunk, aki kiváló bokszoló, korábbi bajnok és remek meccset csinált Miguel Cottoval. A későbbieket még meglátjuk. Nagyon szeretnénk egy mérkőzést a veretlen Demetrius Andrade ellen, vagy középsúlyban megütközni Gennady Golovkinnal, egy igazi szupermeccsen. Mindenki azt mondja, hogy Golovkint széles ívben kerülik, de mi készen állunk rá. Larának tökéletes stílusa van ahhoz, hogy felvegye a versenyt, sőt, legyőzze Golovkint középsúlyban. Ha a pénz rendben van, mi állunk elébe a GGG elleni összecsapásnak."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

18 hónapon belül ggg 168 fontra fog fellépni. sanchez szerint.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-08 21:46:43

@fixpont: Ezzel egyetértek.

De Canelo javára kell írni, hogy szépen tudott váltani, és megtalálta a receptet egy nála gyorsabb, technikásabb, hosszabb ütőtávval rendelkező bunyós ellen.

» sziporka   válasz erre
    2017-01-08 17:35:34

@dondannyboy: igaz, de az nem lenne könnyű-Lara menekülne sztem végig a meccs folyamán!!!

    2017-01-08 17:07:33

off:

eubank jr. nagyközépbe IBO vb övért megy

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-08 15:48:22

@Hari: ha kiütné akkor már megcsinálta azt amit még a vörös sem tudott.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-06 20:42:43

egy nagyon szoros meccs volt, amelyen iksz mellett inkább Lara nyert, de Canelo is kaphatta szűken. Lara-t mindenki kerüli. Unalmas, szinte nézhetetlen, de nagyon nehezen verhető, kiváló képzettségű bunyós.

» Hatton   válasz erre
    2017-01-06 13:03:38

@sziporka: En nem mondom hogy Lara nyert, csak, hogy szoros meccs volt es az a felvetes, hogy csak futkosott majd hisztizett, eros tulzas.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-06 04:53:54

@fixpont: Neked meg a compuboxból a powerpunchok aránya.

» sziporka   válasz erre
    2017-01-05 14:21:23

@Cookiebacsi: neked jutaom a compubox: https://goo.gl/M6ToAg

» fixpont   válasz erre
    2017-01-05 10:10:24

@Cookiebacsi: "Jó sokat felsoroltál biztos ez? :D Bocsi, de hihetetlen h ennyi vak pontozó lenne, kicsit lehet többet odaírtál..úgyse néz utána senki :D"

ring (ebben irjak a showtimeos pontozast is): https://goo.gl/Axsj4M
ustoday: https://goo.gl/Axsj4M
boxinseder: https://goo.gl/Axsj4M
badlefthood: https://goo.gl/Axsj4M
fighthype: https://goo.gl/Axsj4M

» fixpont   válasz erre
    2017-01-05 10:07:10

@fixpont: Pedig amit Lara ott leművelt az szánalom volt, nem akart bokszolni az ember, kivonta magát a küzdelemből, hogy lehet így mérkőzést nyerni??
Jó sokat felsoroltál biztos ez? :D Bocsi, de hihetetlen h ennyi vak pontozó lenne, kicsit lehet többet odaírtál..úgyse néz utána senki :D De ha így volt az az ő kritikájuk, mert az a meccs Lara győzelem nem lehetett!!!Szoros meccs talán, de egy percig nem volt kérdéses ki érdemli meg a győzelmet

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-01-05 09:30:00

Lassan nem rad középtől nagyközépig bokszoló, aki nem hívta volna ki Golovkint, de egyelőre Brookon kívül egyiknek sem volt fért a faszában ringbe is lépni ellene. Alvarez, Chavez jr., Eubank, Saunders, Lara, a Kék osztriga bár portása, "és valahány név a naptárban." Ugyan....

    2017-01-04 23:43:09

@picker: Neki is azert meg kellene boxolni pl. VALAKIVEL.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-04 21:47:20

@Kane: A ring magazinnal (2 kulonbozo pontozonal) a us todaynel, a showtimenal, a badlefthookon es a boxinsideren is Lara nyert 115:113-ra a live pontozasban a fighthypeon dontetlen lett. Ezt csak arra mondom, hogy ugy beallitani mintha az valami egyertelmu dolog lett volna az tulzas.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-04 21:46:36

Én Andrade ellen nézném meg Golovkint.

» picker   válasz erre
    2017-01-04 21:42:02

Remélem nem jön össze!!! Kaka meccs lenne és GGG-nek semmi haszna nem lenne belőle!
Lara ellen nem is lehet "jó" látványos meccset csinálni a stílusa miatt!
Ha GGG simán nyerne akkor:na persze, megverte azt, akit minden nagy bajnoknak kötelező!
ha meg nyögvenyelősen akkor meg az jönne:még Larával is megszenvedett!

    2017-01-04 19:54:51

@Kane: Szóról szóra egyet értek.Canelo ellen amit csinált Lara az minden volt csak profiboksz nem.Bevolt tojva,menekült végig aztán azt nyilatkozta hgy úgyanúgy iskolázta mint Floyd..pff.

» Boxerone   válasz erre
    2017-01-04 19:46:44

@LightsOutPrince: Az egy szoros meccs volt így van.

» picker   válasz erre
    2017-01-04 17:27:50

@Kane: Ha más véleményen voltak, ha nem, én azt a meccset jóval szorosabbnak láttam akkor és most is, mint ami a pontozólapokon megjelent, de az most már lényegtelen is, én a futkározás dologban, valamint a túlértékeltség kapcsán nem értek veled egyet.
"inkább futólépésben iszkolt el minden esetben előle ezzel elkerülve néhány nagy találatot"
Ezt egyfajta védekezésként is lehet értelmezni szerintem, de nem akarok cinikusnak tűnni. Na de mit kellett volna tennie? Ottmaradni és üttetni magát? Meg na... ez a futólépés kifejezés sem állja meg a helyét, de persze kinek hogy, valakinek Rigo unalmas, valaki meg rajong érte.
Túlértékeltnek sem tartom, legalábbis én még nem hallottam, hogy tömegek állították volna, hogy klasszis és megver bárkit, szóval nem vettem észre hogy agyon lenne hype-olva. Amit viszont nem lehet elvenni tőle jelen esetben az csak annyi, hogy legitim világbajnok nagyváltóban, és Golovkin kapcsán oda már ő is eljutott, mint Canelo, Eubank Jr., vagy Saunders, történetesen, hogy szóban kihívta.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-01-04 17:14:36

@CHUBAKKA: kovalev ward -160k ppv 50/50 meccsnek tippelték.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-04 17:09:31

@emgabor: "ami mondjuk nekem furcsa "

miért fura?
amerikában bokszol 4 éve a háta mögött kazah zászló az etnikuma meg orosz/koreai.

ha fekete lenne és angolszáz all time klasszis lenne és 2-3x annyi ppv eladást produkálna mint lemieux ellen.

amugy a jacobs elleni ppv eladás érdekes mérőszám lesz.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-04 17:01:09

pedig Golonak jó stílusa van látványos, csak nem nagyon van számára ellenfél akivel jó meccset csinálna, vagy pedig nem állnak ki ellene ! majd nagyközépben, és félnehézben igen!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-01-04 16:59:46

Hát én is megnézném a meccset, de úgy sem fog összejönni.Laráék majd biztos kitalálnak valami lehetetlen összeget, amit biztos hogy nem lehet kigazdálkodni. Még Golovkinért sem sokan fizetnek - ami mondjuk nekem furcsa - de Laráért meg aztán tényleg senki gyakorlatilag.

» emgabor   válasz erre
    2017-01-04 16:50:24

@LightsOutPrince: Amit May csinált a mexikói ellen na az volt a technikás bunyó elmozgásokkal. Lara mivel közelről sem rendelkezik olyan képességekkel amivel leiskolázhatta volna Canelot inkább futólépésben iszkolt el minden esetben előle ezzel elkerülve néhány nagy találatot, aztán verte a nyálát hogy elcsalták. Nézd meg miket kommenteltek a meccs alatt anno itt, nem sokan voltak más véleményen.

    2017-01-04 16:17:10

@mexico: lara évi 2 meccset bunyozik így sajnos már csak 2018ra lenne esélyes a meccs.
Vagy laranak kéne süritenie a mecseket vagy ki kell hagyni a nagyobb súlyban való beleerősődést.

(amugy a tippem nem lesz ilyen mecs)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-04 16:04:46

Én ezt megnézném csak hozzák össze!

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-04 15:58:37

Megnézném Larát Golovkin ellen,de csak úgy,ha előtte már kipróbálta magát más komolyabb név ellen is középsúlyban és sikerrel vette az akadályokat...

» mexico   válasz erre
    2017-01-04 15:54:05

@Kane: Mért lenne túlértékelt? Alvarez és ő elég hasonló szintet képviselnek (miként az egymás elleni meccsükből is látható) és nézd meg melyikük hol tart.
Az meg, hogy a lehető legnagyobb szakmai kihívást jelentő ellenfeleket keresik (a sokkal erősebb, nagyobb, mindenkit kiütő Golovkin és a méltatlanul háttérbe szorult, de annál tehetségesebb, elkerült Andrade) kifejezetten példamutató és tiszteletreméltó.

» superman   válasz erre
    2017-01-04 15:53:06

@Kane: GGG elverné Larát szerintem is, a többiben viszont nem értek veled egyet.
A futkározás szöveg nekem mindig is blamának hatott, amíg meg nem láttam Ajtait Shiming ellen, igaz a különbség fényévnyi, de ahhoz képest Lara oroszlánként küzdött. :D
De egyébként meg a sok elmozgásra épített taktika az hagy ne legyen már egyenlő a futkározással. A kézsérülés utáni May is gyáván futkározva nyerte meg a meccseit szerinted?

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-01-04 15:48:55

Aha...:) Lara elől Canelo is sokszor le tudta vágni a ringet aki Golovkinhoz képest ebben maximum ügyes kezdő lehet. Másik meg hogy Lara belassult Canelo testütéseitől, és abban is jobb Golovkin. Lara baromi unszimpatikus pali, a mexikói ellen szó szerint köröket futkosott néha ütött egy jabet aztán kijelentette hogy leiskolázta a mexikóit, az nem technikás bunyó hanem gyáva futkározás volt. Golovkin maximum 7-8 menet alatt becserkészné aztán gyufásdobozban kéne összekaparni a kubai maradványait. Lara egy kicsit túlértékelt bunyós.

    2017-01-04 15:31:48

Ezt nagyon megnézném

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2017-01-04 15:25:31
Ugrás az oldal tetejére