×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy arról lapunk is beszámolt, Manny Pacquiao elképzelése szerint 2017-01-04 15:06:18 https://www.profiboksz.hu/2017/01/04/arum-horn-eselyesebb-mint-crawford-a-pacquiao-meccsre/

Arum: Horn esélyesebb, mint Crawford a Pacquiao-meccsre

Ahogy arról lapunk is beszámolt, Manny Pacquiao elképzelése szerint 20 millió dollárért mérkőzne meg a kisváltósúly jelenlegi legjobbjával, a pound for pound listákon előkelő helyet elfoglaló Terence Crawforddal. A filippínó bokszoló karrierét igazgató Bob Arum promóter azonban máris bejelentette, vélhetően nem lesz ilyen mérkőzés a következő 6 hónapban, és inkább a veretlen Jeff Hornt tudja elképzelni Pacquiao következő ellenfeleként: "Az év első felében biztos nem lesz Pacquiao vs. Crawford meccs. Ez csak akkor jöhetne össze, ha Pacquiao az USA-ban bokszolna legközelebb, de a terveink nem erről szólnak. Szerintem Manny Pacquiao most már több, mint ökölvívó, hiszen a Fülöp-szigeteket képviseli. Szeretném, ha a világ minden táján bokszolna, ahogy annak idején Muhammad Ali is tette. Hamarosan véglegesítjük tehát a következő helyszínt, ami attól is függ, ki lesz az ellenfél, de Ausztrália, Anglia, Mexikó is szóba jöhet. Nekem ezek a terveim így Manny karrierének végefelé. Jeff Horn jó ellenfélnek tűnik. Hamarosan elutazom a Fülöp-szigetekre és mindent véglegesítünk."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@foreman99: Nézőpont kérdése,tudom hogy sokan akarnák látni Crawford ellen,de én annak is örülök hogy bokszol még,feleslegesnek tartanám rögtön le is vágatni,hogy az amúgy sem népszerű amerikai pont az ő hátán tudjon PPV sztár lenni.
Fürdik még kicsit a népszerűségben,aztán majd ha a vén bábmester azt akarja hogy feküdjön oda a jenkinek akkor majd befejezi és kész.
Nincs ebben semmi hiba szerintem.

» picker   válasz erre
    2017-01-05 12:36:41

@picker: Pacnek a Bradley meccs lett volna egy szép befejezés. Õ egy klasszis ellenfél! De Vargas és Horn? és akkor ki tudja lesz e még hasonló ellenfél. Ezeknek semmi értelme. Ez nem tesz hozzá az örökségéhez ezzel talán egyetértesz. És mi van HA egy Vargas féle bunyóstól 41 körül kikap? Máris rombol a nimbuszán.
Hogy megérdemel e könnyű meccseket Pac? Természetesen, hisz egy legenda eleget adott már nekünk, de akkor ezeket ne vb meccen tegye. HA sima 10-12 menetes tét nélküli meccsek lennének ezek senki nem szólna egy szót se. Csak, hogy levezet. De ezek még vb meccsek, PPV-s gálák. Ha pedig előfizetnek az emberek akkor el várják a minőséget is szerintem.
Egyrészről a fiatal oroszlánokkal lévő összehasonlítása és képzeletbeli meccsei azért is vannakmert ő is a súlycsoport vb-je és szerintem Pac mai napig minimum felvenné velük a versenyt, spkukat meg is verné! (Ez esetben lenne értelme ennek a visszatérésnek).
A Crawford meccs valóban most lenne jó. De üzletileg Terence nézettsége nem fog csökkeni csak nőni erről az 55 000 környékéről. Pac pedig valószínűleg ezzel a 200-300 000rel stagnálni fog. Tehát Arum még pénzt vehet ki belőlük külön külön... az a PPV ami most összejöhet összefog jönni 2018ban vagy 2019ben is (lásd May-Pac). Arum akk majd visszavonultatja Pacet Crawfordal. Neki így éri meg. Most ki veszi belőlük külön külön a pénzt aztán Crawford lesz a következő PPV húzó neve.
Most még kockázatos lenne. Gondoljatok bele: Pac még verheti Crawforot...

» foreman99   válasz erre
    2017-01-05 12:15:11

"Szerintem Manny Pacquiao most már több, mint ökölvívó, hiszen a Fülöp-szigeteket képviseli. Szeretném, ha a világ minden táján bokszolna, ahogy annak idején Muhammad Ali is tette. Hamarosan véglegesítjük tehát a következő helyszínt, ami attól is függ, ki lesz az ellenfél, de Ausztrália, Anglia, Mexikó is szóba jöhet. Nekem ezek a terveim így Manny karrierének végefelé."

Ezek fényében akkor lehet ezt úgy venni, hogy Pac már nem az igazi kihívásokat fogja keresni, hanem az országát és a sportágát fogja népszerűsíteni a világ minden táján, hazai jó mérlegű, de gyakorlatilag veszélytelen kihívók ellen. Szép elképzelés, de akkor senki se álmodjon például egy Crawford elleni mérkőzésről...

» ogreface   válasz erre
    2017-01-05 10:10:02

Uramisten Jeff Horn....hát beszarok..milyen alapon???Ki ő? Kit győzött le?
Komolyan mondom tiszta vicc lassan ez a profibunyó

» Cookiebacsi   válasz erre
    2017-01-05 09:32:42

@batka1: Mit vétett a kis filippinó? Neked is össze törte valamelyik kedvenced?

    2017-01-05 07:48:49

@batka1: No,mivel bántott meg?

» picker   válasz erre
    2017-01-04 23:57:13

Soha nem csíptem Pac bunyóját, de mostanában az embert sem nagyon.

» batka1   válasz erre
    2017-01-04 22:19:35

@sziporka: Igen mindenki csalódott volt a gyenge ellenfélválasztás miatt mert búcsúmeccsnek volt meghirdetve,szerintem te is.
Bradley-t és Vargas is jobb ellenfél volt mint Berto,aki köztudott hogy haverja,Maynek,odavitte a húsosfazékhoz még a végén őt is hadd merjen belőle.
Hát ezekkel a nevekkel biztos hogy nem rontja a nimbuszát Pac.

» picker   válasz erre
    2017-01-04 21:08:40

@picker: "Azzal meg hogy ezekkel a győzelmekkel hosszútávon,megörege dve rontaná a nimbuszát,abszolút nem értek egyet."

Érdekes, amikor May Bertoval ment, akkor bezzek nem voltak ilyen mondatok, csak savazás...

» sziporka   válasz erre
    2017-01-04 20:57:44

Pont Arum az oka a gyenge PPV nek, amikor elvitte ázsiába akkor zuhant le 300 ezerre, most megint az usán kívül lesz ráadásul ezt a hornt senki nem ismeri(lehet még a hazájában sem hallottak róla) aztán saját ppv tehát promotálva se lesz a meccs, komolyan ezt hogy gondolta.... Crawford tényleg jobb választás lett volna, ha már Pac nem legalább Koncz meg Roach felléphetnének ez ellen mert a hülyeségnek is van határa

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-04 20:35:13

@foreman99: Igaz, hogy Crawford nem elég népszerű még, és hogy a népszerűsége még sokat ugorhat, de szerintem ez nagyrészt pont egy Pacquiao-skalpon keresztül vezet. A mostani Pac még mindig óriási név, és még nagyon jó boxoló bármennyit is kopott, de Crawfordnak van keresnivalója ellene bőven. Viszont 2-3 év múlva már semmi értelme nem lesz egy 40-41 éves Pac-et elverni. Szerintem a népszerűsége szempontjából Crawfordnak is minél előbb kellene a Pac-meccs.

» Dave28   válasz erre
    2017-01-04 18:18:39

@foreman99: Szerintem meg nézzük el neki hogy "csak" az utóbbi két név ellen győzött a műtétje után,ne akarjuk már a legkeményebb fiatalok ellen küldeni.
Megérdemli....
Azzal meg hogy ezekkel a győzelmekkel hosszútávon,megöregedve rontaná a nimbuszát,abszolút nem értek egyet.

» picker   válasz erre
    2017-01-04 18:08:21

Én már korábban is azt írtam, hogy Pac visszatérése egy kamu. Már mint ez egy részről nem is volt kihagyás, más részről pedig amikor bejelntették a visszatérést rögtön kommenteltem is, hogy ennek semmi értelme már.
Egyrészről már sport szakmailag nem sokat tehet hozzá az eddigi karrierjéhez, másrészről pedig hosszú távon rombolhatja azt amit már eddig elért. Visszatért egy Jessie Vargas ellen, aki jó bokszoló, de nem egy nagy szám, borítékolható volt hogy simán veri, ezért se kellett már az HBO-nak és a ShowTimenak sem. A PPV-n is meglátszott, hogy Pac előfizetői bázisa is csökkent valószínüleg bár ezt egy meccs után még nem venném garanciának.
Aztán meccs után írtam is, hogy vagy jönnek a hurka töltések vagy visszarángatják Floydot. És akkor most elkékeztünk oda, hogy Horn.

Jeff Hornról egyébbként annyit érdemes tudni, hogy még 4 éve sem profi, teljesen középszerű bunyós, eddig csak Ausztráliában-Új Zélandon bokszolt. 28 éves, de csak 16 meccse volt. Egyszóval egy pillanatig sem méltó ellenfél még a kifelé menő Pacnek sem. Viszont kötelező kihívó a WBO-nál.
Szerintem amúgy Ausztráliában hozzák össze ezt a meccset, hogy legyen érdeklődés iránta. Lehet az ausztrálokat érdekelné, ahogy egy helyi "hős" kiáll az élő legendával.
Sajnálom Pac visszatérését. Még megkopva is talán a legjobb váltósúlyú, de én szívesebben nézném (promóteri háttereket most nem nézve) Garcia, Thurman, Brook, Spencer stb ellen.
Crawford meccs nagyon rizikós. Össze fog jönni e felől kétségem sincs, DE még Arumnak pénze van Pacben. Nézzük a tényeket: Pac még megkopva, hurkák ellen bokszolva, öregedve, kicsit a nimbuszából veszítve is hoz 300 000 körüli PPV-t. Crawford a csúcson, fiatalként hoz 55 000-ret... Tehát Pacben még mindig több pénz van. 1-2 évig még megéri Arumnak Pacet boszoltatni ilyen nevek ellen Ausztráiában, Mexikóban és Angliában 200-300 000-res PPV-k mellett. Addig Crawford még népszerűbb lesz és amikor szépen lassan ő lehet Arum következő aranytojás tojója akkor majd összehozza a meccset és ha úgy tetszik levágatja Pac-et.
Ez sajnos üzlet már keményen. Azért azt is nézzük hogy mst sokan mondjuk, hogy Pac simán hozná a kisváltót, ami meg is lehet, de azt is vegyük figyelembe, hogy az anyagcsere lassulás stb miatt 38-39 évesen már minden fogyás nehezebb és megterhelőbb.

» foreman99   válasz erre
    2017-01-04 17:40:35

Horn neve hallatán ez jutott eszembe:
https://www.youtube.com/watch?...

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-01-04 16:48:51

Parker-Ruiz gálán boxolt a múltkor. Fél füllel elcsíptem a meccs utáni nyilatkozatát és ha jól értettem már akkor is Pacquiaot emlegette. Szóval gondolom, hogy ez már korábban is szóba került és így ő lesz a befutó... Pedig de jó lett volna egy Pac-Crawford.

» Dave28   válasz erre
    2017-01-04 15:49:29

@Kane: Én se láttam még bokszolni.

    2017-01-04 15:37:34

Ki a rák az a Jeff Horn?

    2017-01-04 15:27:42
Ugrás az oldal tetejére