×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Külföldi hírforrások szerint január 13-án ismét 2016-12-27 12:01:09 https://www.profiboksz.hu/2016/12/27/nemesapati-vs-dirrell-januarban/

Nemesapáti vs. Dirrell januárban

Külföldi hírforrások szerint január 13-án ismét a tengerentúlon, az Erislandy Lara vs Yuri Foreman főmérkőzéssel fémjelzett gála felvezető programjában húzhat kesztyűt Nemesapáti Norbert (24-4-0, 17KO). A 21 éves budapesti öklöző a Premier Boxing Champions következő állomásán, a korábbi nagyközépsúlyú WBC bajnok, Anthony Dirrell (29-1-1, 23KO) ellen kap lehetőséget 10 menetre kiírt mérkőzésen. Nemesapáti a szeptemberben, Callum Smith ellen elszenvedett idő előtti veresége óta 3 győzelmet gyűjtött össze, míg Dirrell áprilisban, Caleb Truax-szal mosta fel a padlót, nem egészen 2 perc alatt.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@attila68: Lyaly, a retinám...

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-30 08:37:17

Bocsi srácok a kiábránditó szövegemért, de muszáj. Ez a srác egy játékautómata! Hejesbítek! Nyerőrép mégpedíg legális. Ez a profi box! Ez a kölyök még elhiszi hogy ő irányítja a dolgokat, de Feja ,,báttya" néhány évig még titokban tartja előtte hogy semmi köze a dolgok irányitásához! Pedig, tényleg tehetségnek indult a srác!

» attila68   válasz erre
    2016-12-29 21:55:01

@Roy Jones Jr.: "Ráadásul a képzetlenebb, de verekedősebb Dirrell ellen, hogy még jobban fájjon... "

Jah, ráadásul nem is annyira képzetlen a fiatalabb Dirrell, és hogy piszok kemény bunyós az biztos :) Talán még Callum Smith-nél is nehezebb választás, tapasztaltabb mint az angol legalábbis.. Norbi totálisan esélytelen megint..

» Amador   válasz erre
    2016-12-29 17:47:26

@Berki Ferenc: Úgy gondolom,hogy jól látja a helyzetet...de én inkább arra lennék kíváncsi,hogy Norbi mire menne egy másik edző irányítása alatt....
Szeerintem Fejának is pont aķkora szüksége lenne szakmai fejlődésre edzői munka terén,mint Norbinak technikqi fejlődés terén...

» mexico   válasz erre
    2016-12-29 17:40:16

@felix trinidad: Baranyi elverné.

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-29 12:33:11

@Berki Ferenc: Feját el kéne tiltani mindenfajta sporttevékenységtől és menedzserként alkalmazni, semmit nem tud arról hogyan kell valakit edzeni. Az ő kezei alatt senkiből nem lehet jó bunyós.

    2016-12-29 11:28:57

Baranyi ellen jomecset csinálnának, de gondolom annyi pénzt kernenek direkt h felix ne adja meg.

» felix trinidad   válasz erre
    2016-12-29 10:26:01

Meggyőződésem,hogy Norbi hozzáértő, lelkes, lelkiismeretes edző keze-, és ugyanilyen impresszár szárnya alatt élvonalbeli búnyós lehetett volna. Sajnos úgy tűnik, hogy ennek a lehetősége már a nullához közelít, vagyis sajnos annak befellegzett, hogy Norbi azzá váljon, amivé válhatott volna.
Kívülállóként nekem Norbi olyannak tűnik, mint aki -jelképesen szólva- hipnózis alatt vakon követi az utasításokat. Vajon tényleg nincs senki, aki felvilágosítsa, aki értésére adja, hogy ez így nincs jól?
Nagyon kíváncsi lennék, hogy maga Norbi hogyan látja ezt az egészet; hogyan vélekedik saját pályafutásáról.

» Galamb   válasz erre
    2016-12-29 05:00:59

Norbi egy kő kemény fickó,de nincs 22 éves
Sokkal lassabban kellett volna versenyeztetni es nem lett volna szabad a melyvizbe dobni
Meggyőződésem h ha pihentetnék es ujratervezes lenne a meccselések kapcsán egy év mulva látványos fejlődést mutatna
Mint mindenkinek Fejának is kell segitseg,egyedul nem lehet egy versenyzot sem megcsinalni
Az a kérdés h az egoját az edző h tudja a boxoloja szolgalataba allitani
Persze ez csak az én velemenyem,az is lehet h nem helytallo

» Berki Ferenc   válasz erre
    2016-12-29 00:15:07

@tomba: Nálunk jelenleg boxban jobban álló országokban a fejlődés mértékét nem abban mérik hogy hányszor kenetik el a száját az adott bunyósnak . Így még felépített karriert nem láttam . Pénzcsinálás megy sajna csak nem a jobbik módon .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-12-29 00:11:17

@tomba: Örülök, hogy több dologban is egyetértünk, és korrekt hangnemben tudunk véleményt cserélni.

Tökéletesen értem, hogy mit miért írsz, és mi zavar. Pont erre akartam rávilágítani, hogy hidd el, a többség - szerintem legalábbis - nem Norbira haragszik, ha haragszik egyáltalán, csak ő is része a "csomagnak". Nézd meg, sem az általad említett Darányi, sem Vető részéről nem bombáznak senkit totálisan elszállt, irreális (szándékosan nem akarok durvább kifejezést használni) nyilatkozatokkal, amelyek homlokegyenest szembe mennek a valósággal és a realitásokkal.

Vető Gábort is nagyon-nagyon sokat savazták az elején, sőt, elég komoly hadjárat folyt ellene az akkori menedzsere miatt is. Aztán ez megfordult, amikor kiderült, hogy Gábor milyen keményen melózik éjszakánként a bunyó mellett, most pedig visszatért, bokszol, de nem nyilatkozgat olyanokat, hogy milyen sztárokat ütött ki edzésen, meg hogy végig fogja verni a világot.

Szerintem itt van az egyik kutya elásva, a kommunikáció terén...

    2016-12-28 22:33:16

tényleg nem akartam többet, de megtisztelsz, hogy ilyen részletesen írtál az oldal álláspontjáról.

tehát, amivel egyet értek:
- tényleg túlsztárolták a rengeteg, de nem minőségi ellenfél elleni győzelmeket.
- szerintem sem a nyilatkozatok és a realitás feja legerősebb oldala
- tényleg túl sűrű (lehet mondani, hogy esetleges és nem átgondolt) norbi
versenyeztetése.
- teljesen biztos vagyok benne, hogy részedről teljesen korrekt volt a hozzáállás
minden esetben.
amit máshogy gondolok:
- az, ha egy erős amcsi promóter szerződtet valakit, az mindenképpen jelentős
menedzseri eredmény (más kérdés, hogy nem jött be, és utána szerintem sem
szerencsés mellébeszélni).
- nem haragszom, de nem hinném, hogy én az egekbe hájpolom norbit. szerintem, ahogy
többször leírtam, egy jó adottságú keményen edző fiatal srác, aki technikailag nem
kiemelkedő (de nem is kutyaütő), viszont bátor, nagy szíve van, tud és akar
küzdeni. azt hiszem, az zavar, és azt érezheted túlpörgésnek részemről, hogy
baromi igazságtalannak tartom, amikor vető és darányi teljesítménye folyamatos
örömujjongást vált ki (szurkolok nekik is, semmi bajom velük), miközben nemesapáti
semmivel sem rosszabb (jobb) ellenfelei és meccsei állandó fanyalgást.

igazából jó próba lenne ha a magyar mezőnyben is láthatnánk. arról, hogy erre eddig miért nem került sor homlokegyenest ellenkező magyarázatokat hallottam, fogalmam sincs mi az igazság.

    2016-12-28 22:19:30

@tomba: Bevallom, a legkevésbé sem akartam hozzászólni a témához, de mégsem tudom megállni.

Szerintem a negatív kommenteknek a legkevésbé sincsen köze ahhoz, hogy Norbinak nincsen amatőr múltja, ez Te sem gondolhatod komolyan. Az ok sokkal inkább az a kommunikáció, hype és totális félremagyarázás, ami évek óta megy, és amit ne haragudj, de Te is csinálsz. Hidd el, ezzel nem győzöd meg a kétkedőket, sőt...

Az, hogy az első amerikai meccs előtt milyen szintű bunyósnak lett beállítva Norbi, egy dolog, de az egész helyzetre jellemző, ami az Escalera vereség után történt. Amikor aláírták a szerződést DiBellával, ettől zengett a hazai bokszsajtó, de arról tudtommal a mai napig nem jelent meg egy szó sem (ha igen, akkor elnézést kérek!), hogy Escalera után azonnal fel is bontotta az amerikai fél a szerződést (nem én írtam alább, hogy DiBella nem hülye, és ne hogy már sikernek legyen az beállítva, hogy egyetlen egy derbi után vége volt az együttműködésnek, mert ez vastagon kudarc, szerintem). Amikor óvatosan rákérdeztem egy interjúban, hogy Dibella mit szólt a vereséghez, akkor Tibor simán kitért a válaszadás elől.

http://www.profiboksz.hu/inter...

"Profiboksz.hu: A közvetítésből nem derült ki, hogy Lou DiBella ott volt-e a gálán. Beszéltetek vele azóta, ha igen, akkor mit mondott, hogyan értékelte az eredményt és a látottakat?
Feja: Pontosan tudják, hogy Norbert mire képes, talán rajtam kívül a legtöbb információval Õk rendelkeznek Norbertről. Jobban ismerik őt mint a hazai közönség. Látták, hogy ez a Norbert nem az a Norbert. Tisztában vannak vele ráadásul, hogy 18 éves."

És jött a nagy hallgatás... A fenti interjú készültekor teljesen korrekt volt a viszony a szerkesztőség és Tiborék között (én a mai napig nem bántottam őket, nagyon szívesen készítek velük bármikor riportot, vagy fogadjuk a sajtóanyagokat), és úgy búcsúztunk, hogy nem kell őket zavarnom, jelezni fognak, ha Norbi ismét bokszol, és van bármi konkrétum. 2014 augusztusát írtuk, azóta szó szerint semmit sem kaptunk... Nyugodtan el lehet olvasni a korábban velük készült interjúkat, mindegyiket barátságos hangnemben készítettük (tehát ez nem lehet oka annak, hogy kvázi hátat fordítottak nekünk), sőt, ha valamiért kaptam pl. én személyesen kritikát, az amiatt volt, hogy miért nem kérdeztem keményebben.

Aztán mentek a találgatások, hogy él-e még a DiBellás szerződés, de továbbra sem kommunikáltak ezzel kapcsolatban semmit, pedig pl. a Digisporton gyakorta megjelentek. Aztán a Hyppolite meccs előtt zolimt kitalálta, hogy felhívja DiBellát egy interjúra, aztán jött a "meglepetés":

http://www.profiboksz.hu/inter...

Ezt így kell megtudni? Egy magyar portálnak, egy magyar bunyósról, az amerikaiaktól, kvázi véletlenül? Közben meg lett magyarázva, hogy a Hyppolite elleni vereségre mennyire szükség volt, és hogy az egy olyan lehetőség volt, amit senki sem hagyott volna ki. Aztán a súlycsoport... Egyszer az volt mondva (tavaly márciusban), hogy csak azért megy félnehézsúlyba Norbi, mert éppen akkor ott volt szabad öv, de soha többet (sőt, irány a középsúly), amiből az sült ki, hogy az elmúlt 10 meccséből kétszer mért be nagyközépbe, a többi meccsen félnehézsúlyban bokszolt... És ez csak pár szösszenet, ami szerintem kiverte a biztosítékot egy csomó embernél...

Erős menedzselés? Meg a nehezebb, de bátrabb utat választotta... Most komolyan... Augusztus 23-án 10 menetes meccs külföldön a veretlen Salamov ellen félnehézsúlyban, majd gyenge 3 hét múlva 12 menetesre kiírt nagyközépsúlyú címmeccs ismét idegenben, ismét veretlen ellen... Most vagy a bokszvilágban nem értenek a szakmájukhoz a top-promóterek, meccsszervezők, hogy eddig nem jöttek rá arra, hogy így kell valakit menedzselni, vagy...

Nem akarok arról véleményt alkotni, mert nem vagyok szakértő, hogy Norbi tehetséges, vagy sem, részemről az sem kérdés, hogy őszintén szorítok azért, hogy Feja Tibornak legyen igaza, és évek múlva egy sikeres magyar bunyósról írhassunk Nemesapáti személyében, de egy biztos: a totálisan fals kommunikáció (és ez nem egyenlő azzal, hogy egy menedzsernek illik jó színben feltüntetni a védencét, és már bőven a ló másik oldala), amivel a fáról is meg van magyarázva, hogy vaskarika, hosszútávon nem vezet jóra, és ezt a mostani hír alatti kommentek is nagyon jól igazolják, ugyanis nem kevesen vannak, akik konkrétan azt érzik, hogy hülyének vannak nézve...

    2016-12-28 21:42:12

@Thurman: Nem, én vagyok egyedül szakértő, mindenki más hülye, ez így működik! :D Félretéve a viccet, Nemesapáti messze van a tehetségtől, jó munkamorállal rendelkező, ambiciózus sportoló, rossz háttércsapattal. 21 éves, még bármi lehet belőle. Nekem ez a véleményem. Ha valaki nem tudja elfogadni, az már nem az én problémám :D Én elfogadom a te véleményed, max nem értek vele egyet.

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-28 21:14:52

@tomba: Sztem Norbi nem kiemelkedően tehetséges, de lehetne fejleszteni, ahhoz viszont egy valódi edző kellene. Feját csak a tv-ből ismerem, de amiket ott mondott, az ultra gáz. Norbin sajnos látszik, hogy nem iskolázott, de sztem Feja alatt nem is lesz. Ne haragudj, de sztem Feja is azt csinálja, amit Csepi, csak több pénzért és jobb ellenfelek ellen. Vagy szted az is a fejlődését szolgálja, hogy két komoly bunyós között a szomszédságot( portások, taxisok, vagyonőrök) aprítja?

» kovban   válasz erre
    2016-12-28 21:12:33

három tökellentétes vélemény. az enyémmel együtt 4. akkor most kinek van igaza?

szerintem norbi egy jó alapképességű, erősen menedzselt srác, aki nem fél sem a munkától, sem adott esetben a veréstől.

nem az amatőr bokszból jött (szerintem ez a fő oka a durva ellenérzéseknek), - ahogy én sem (ez meg az én hozzáállásom magyaráztata lehet.

21 éves, és ebbe már belefért egy erős amerikai menedzsment - ami végül nem jött össze. bőven fejlődhet, és szerintem fejlődni is fog. hogy ez mire lesz elég azt nem tudhatjuk, én szurkolok neki.

    2016-12-28 20:26:55

@tomba: Mindig ki szoktam allni a magyar bunyosok mellett, de Norbi eseteben szerintem Te vagy most elfogult, lehet a szemelyes ismerettseg, erintettseg miatt.
Escalera ellen a masodik menettol kezdve gyakorlatilag utest sem inditott, Hyppolite ellen 11 menetben passzivitit jatszott. Ehhez kepest valoban elorelepes, hogy Smith ellen mar utott is, igaz menetet ott sem nyert.

A nemzetkozi porondon Norbi meg nem tett semmi olyat, amire igazabol buszkek lehetnenk. Abban igazad van, hogy nem biztos, hogy folyton basztatni kene ot, es Fejat, de ennek az egyik kivalto oka az a hype, es az interjuk, amiket a mediaban nyilatkoznak.
Nem a magyar piacbol elnek, ugyhogy valojaban mindegy is nekik, hogy mi mit irogatunk itt ossze. Felnott emberek, azt csinalnak, amit akarnak.

"és szerintem a teljesítménye alapján nem azt érdemli egy bokszoldaltól, mit kap"
En is ugy latom, ahogy mar elottem is leirtak, hogy Norbi a hihetetlen utesallokepessegebol, es az eros idegrendszerebol el, az okolvivoi kepessegeit viszont nagy mertekben fejleszteni kellene.
Ha Magyarorszagon nincsenek meg az ehhez szukseges feltetelek, sparring partnerek, es edzok, akkor mindezt a ringben, elesben fogja elsajatitani, es csiszolni, mint pld. most Dirrell ellen? Csak erdekel, hogy mi is a koncepcio...

Termeszetesen szurkolni fogok nekik Dirrell ellen, de nem tudom, hogy is csinaljam... Abban remenykedek, hogy amit Smith ellen lattunk, az egy fejlodesnek az elso lepcsofoka volt.

» 4man4ever   válasz erre
    2016-12-28 17:57:49

@HunFighter: Azt nemértem hogy mindenki szakértő itthon de bunyósaink mégsincsenek!D
Nyilván nem egy Roy jones jr.de hogy tehetségtelen az túlzás.
Sztem ha egy jó edző ráncba szedné még fejlődhetne,nyilván nem félnehézben Callum Smithek ellen!

» Thurman   válasz erre
    2016-12-28 17:53:50

@Thurman: Nem értek egyet, nagyrészt Hattonnak adok igazat. Technikailag nagyon alacsony színvonalon mozog, valóban nincs fejlesztve a reflexe, kb. szarnak rá, a kognitív képességei sem a legjobbak, nem igazán gondolkodik a ringben (pedig az elég fontos lenne, főleg akkor, amikor 0,01 mp alatt kellene jó döntést hozni), mindenféle koncepció nélkül bokszol... Nem üt iskolázottan, a védekezése hanyag, az erőnléte sem az igazi - ezek mind-mind edzői hibák egyébként! Ami jó benne, az az akaratereje és a nagyon nagy tűrőképességű idegrendszere, az agresszívabb felfogása... De hát ez nagyon kevés ehhez a sportághoz. Kéne neki egy jó edző.

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-28 16:33:02

@Hatton: Szerintem pont hogy az alapképességei jók, csak úgy ment nagyágyuk ellen,h nem lett rendesen felépitve és technikailag még volna mit fejlődnie.

» Thurman   válasz erre
    2016-12-28 15:51:26

@tomba: igen. az alapképességeiben alapból gyenge, amiről nem tehet. ezek bár fejleszthetőek, de csak minimális szinten. ilyen lassú aggyal és lassú reflexekkel nem lehet még közepes eredményeket sem elérni bunyóban.

» Hatton   válasz erre
    2016-12-28 15:37:34

@Hatton: tehetségtelen?
figyelj már.lehet, hogy feja túlhájpolja (bár menedszerként monduk ez benne van a munkaköri éleírásában szerintem), de hogy tehetségtelen lenne, az azért elég erős.

di bella meg nyilván hülye.

    2016-12-28 15:22:54

@Valero: Baranyit agyonvágná.

» picker   válasz erre
    2016-12-28 14:56:59

@Hatton: Azért én ezt a tehetségtelen nagyszívű srácot szemrebbenés nélkül össze merném ereszteni Baranyival, v. Kelemen Balázzsal, bár utóbbi elvileg visszavonult.
Utóbbival szemben meggyőződésem, hogy 100%-os győzelmi esélyekkel lépne ringbe!
;)

» Valero   válasz erre
    2016-12-28 14:51:28

@tomba: egy tehetségtelen, de nagyszívű srác...ennyi. ha nem lenne ekkorára fújva, akkor még én is elismerően írnék róla, mert tényleg nem veszíteni készül. de köszönőviszonyban sincs az, amit mondanak (pl te is) róla, meg amit tud. még Harcsáék vagy Baranyi szintjén sincs. respect a melóért, amit elvégez. respect azért, hogy harcolni megy a ringbe. de...ezzel együtt semmi köze szegénynek a bokszhoz. Hiába szeretnél belelátni többet.

» Hatton   válasz erre
    2016-12-28 14:41:34

@tomba: "...smith ellen kifejezetten jó taktikával, és azt jól megvalósítva küzdött. oszt leütötték testen, van ilyen." - WTF??? Norbi egy menetet sem nyert Smith ellen, Callum minden menetben egyértelműen jobb volt minden szempontból Norbinál, milyen jó taktikáról beszélünk??? O.o A testen való leütés már a megváltás volt Norbi számára, ha végigmegy (amire 0% esély sem lett volna, olyan erőnléti és technikai különbség volt a két bokszoló között), kb. hordágyon vitték volna le szerencsétlent... És akkor nemhogy jó, de "kifejezetten jó" taktika kerül képbe a meccs vonatkozásában?? No comment...

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-28 12:35:33

@zolimt: ok.

    2016-12-28 12:08:38

@Hatton: szerintem groznijban jól bokszolt, nem volt alárendelt. smith ellen kifejezetten jó taktikával, és azt jól megvalósítva küzdött. oszt leütötték testen, van ilyen.

    2016-12-28 12:08:26

@tomba: "nem azt érdemli egy bokszoldaltól, mit kap. "

Az oldalt ne keverd a kommentelokkel es az olvasok velemenyevel...

» zolimt   válasz erre
    2016-12-28 11:14:36

@tomba: és hol látsz fejlődést?:)

» Hatton   válasz erre
    2016-12-28 10:57:19

Dirrell egyébként szintén csúnyán helyben fogja hagyni... Nem tudom, hogy mi abban a büszkeség, hogy valaki nagy nevekkel bokszolhat, úgy, hogy egyébként felmossák vele a padlót... Úgy már megérteném, ha legalább meg tudná szorongatni a nagy neveket és úgy kapna ki, akkor érteném a gondolatmenetet, de erre büszkének lenni? Kb. ez olyan, hogy Rocco legalább elmondhatja, hogy bokszolt Golovkinnal, nagy büszkeség, tényleg...

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-28 10:52:00

Valaki itt azt írta, hogy Nemesapátit még nem verték el nagyon... Hát nem tudom, Callum Smith alaposan helyben hagyta, aki egyébként nagyközépsúlyú. Nagy szíve van, de ez édes kevés ehhez a sportághoz.

» HunFighter   válasz erre
    2016-12-28 10:49:48

@Romsy: Értem. És ha mondjuk IMiKeT, mint semleges fél csinálna vele egy hosszabb interjút? IMiKeT ez felhívás keringőre:D

» Henry1987   válasz erre
    2016-12-28 10:21:50

@Ultrasberry1990: de miért lehetett volna. 21 éves, és fejlődik.
feját meg eleve utálják páran, a többi csak sallang.

    2016-12-28 09:18:04

Én tényleg nem sajnálom Norbitól sem a pénzt sem azt ,hogy elmondhassa magáról mekkora nevekkel bokszolt de ezeknek a meccseknek nem sok értelmét látom és inkább féltem a srácot . Nyilván tudjuk , hogy nem lenne belőle világbajnok stb. de talán ennél többet ki lehetett volna belőle hozni és tomba nem azért szidják itt Feját is mert ilyen nevek ellen bokszoltatja Norbit hanem azért amiket lenyom a digin és ezeket komolyan is gondolja .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2016-12-28 09:14:23

@tomba: Értem, az meg nekem nem úgy jött le akkor :)

    2016-12-28 09:05:02

@bpjotruska: mint már írtam, ismerem személyesen, nem közelről, de lényegében gyerekkora óta. egy tök normális srác, nem az a megvezetett hülye, mint akinek próbálják páran beállítani.
megy egy úton, keményen dolgozik, ami majd elvezet valahová.
és szerintem a teljesítménye alapján nem azt érdemli egy bokszoldaltól, mit kap.

még ha egy csomóan utálják is az edzőjét (aki szintén nem a patás ördög).

    2016-12-28 08:51:35

@Romsy: de láttam. mindkettőben osztott is rendesen, és tényleg elfáradt, de nem volt az egy epikus verés. kikapott, továbblépett. nyilván dibelláék úgy döntöttek, hogy ez nem elég nekik, de ez benne van a bokszban.

    2016-12-28 08:47:43

@Chico: nem. a te hsz-edben írtak elfogadhatóak, mint írtam is, az általános hozzáálláshoz írtam, mintegy veled egyetértve.

    2016-12-28 08:44:29

@Henry1987: Fejáék addig álltak szóba az oldal szerkesztőivel kb amíg mindenki nyalta a seggüket, meg a kommentelők nem írtak rosszat rájuk. digi sportos haknijait nyomon lehet követni, de lehet hogy oda meg már nem hívják.

    2016-12-28 01:11:30

@tomba: Hyppolyte és Escalera ellen nem láttad? mindkettő rendesen végigverte a ringen, egyik ellen le is léptették 8-10 menet verés után, szerintem ezeknél kisebbet is bőven lehet nagy verésnek nevezni.

a másik 3-4 zakóját nem láttam, mert ezek még érdekeltek mire van Fejának akkora arca ezzel a gyerekkel, de ezek nagyon kemény verések voltak szerintem.

    2016-12-28 00:58:33

@Istvan: Milyen doppingot, Pityu?

    2016-12-28 00:26:59

Nem lehetne Norbival csinálni egy interjút? És ott rákérdezni ezekre a dolgokra, kíváncsi lennék, hogy ő látja a karrierjét, illetve a lentebb leírtakat. Lehet jobban megértenénk 1-2 dolgot.

» Henry1987   válasz erre
    2016-12-27 23:55:30

@tomba: "és bocsi, ha nem lesz világbajnok, akkor semmit sem ér a munkája?"

Ezt miért kérdezed? Mi alapján? Miért tőlem? Mondtam én ilyet? :)
Valamit nagyon elnéztél szerintem.

    2016-12-27 23:43:20

@tomba: Kicsit sokallom a minuszokat en is, bar ertem, hogy a tobbseg - en is - mas nezoponton van ebben a kerdesben, mint te.
Ami a legtobb embernel kiuti a biztositekot ebben az egeszben, az szerintem elsosorban Norbi kora. Lenyegeben egy gyereket veretnek ossze sokkal magasabb szinten allo bunyosokkal. Oke, mindig is voltak felhozoemberek, es jogilag a srac is felnott, de azert valljuk be, hogy a 20-21 eves eletkor jellemzoen nem a bolcs dontesek idoszaka. Engem nem zavart pl az, amikor Nagy Jozsi a karrierje vege fele pocakosan cirkaloban verette el magat sokkal erosebb es jobb bunyosokkal, de felteteleztem, hogy 30 felett mar csak tudja mit csinal, es az o baja. Norbirol nem vagyok annyira meggyozodve, hogy tisztaban van a dolgokkal.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-27 23:41:07

oh boy...

» fixpont   válasz erre
    2016-12-27 23:35:13

@picker: hát, ilyen a szelavi. nem kell mindig egyet érteni. csak szerintem túlpörgik sokan a sarazását, nem érdemli meg.

    2016-12-27 22:48:24

@tomba: 16mínusz azért befigyelt,bár én sem igazán értem miért.

» picker   válasz erre
    2016-12-27 22:44:43

@tomba: kopp kopp kopp

    2016-12-27 22:03:01

@kovban: szerintem nem kapott ő olyan sok nagy verést (igazából egy meccsre sem emlékszem, amikor szákolatlanul nyerlte volna az ütéseket).
eddig jóval kevesebb ütést kapott, mint mondjuk én annak idején, kb 10 év aktív thaiboksz és boksz múlttal és egy pár nehéz győzelemmel, meg pár alapos veréssel.
egyelőre jól vagyok, 52 évesen.

    2016-12-27 22:02:34

@Chico: ezzel egyet értek, valszeg nem lesz világverő (bár még csak 21 éves). ettől függetlenül tiszteletre méltó küzdőszellem van benne, és technikailag is fejlődik.

és bocsi, ha nem lesz világbajnok, akkor semmit sem ér a munkája?

    2016-12-27 21:56:58

@mikike1: bocs, őt tényleg elfelejtettem, szégyellem. az egyik legjobb, és szerintem pont akkorra ért be, mint profi, mikorra a sérülések és a betegség miatt abba kellett hagynia.

    2016-12-27 21:53:37

tök egyértelmű amit gigaboly ír, szerintem is ezzel a doppingos közelmúlttal Povetkinnek vagy kevesebb cuccal kellett volna készülnie, vagy nem ennyire kicentizni az ellenőrzéseket. az ő csapata balféksége miatt nem az ellenőrző szervezeteken kell gúnyolódni, hanem mondjuk Povetkin fodrászán.

    2016-12-27 20:36:56

@csiga: amúgy a 0.000000001 érték azt jelenti hogy amúgy szedi az ostefaszomat és épp kiürülés előtt lehet amikor még minimális mérték kimutatható, az usadával kell tesztelni, ott még senki nem bukott meg

» gigaboly   válasz erre
    2016-12-27 20:13:41

@bpjotruska: Más közeg,magyarként ez nagyobb varázslat.

» picker   válasz erre
    2016-12-27 19:37:37

@csiga: És ha Wilder otthonában tartanák a meccset, akkor meg elutazik?

    2016-12-27 19:19:33

@csiga: Szoval tamogatod a doppingot. Jo tudni.

» Istvan   válasz erre
    2016-12-27 18:35:49

@Romsy: :D :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-12-27 18:12:05

@bpjotruska: Viszont arra nagyon kell figyelni, nehogy 0,0000000000000000000000000001 nanogramm meldoniumot, vagy 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 pikogramm ostefaszomat találjanak Nemesapátiban, mert akkor aztán Wilder duzzogni kezd, és azonnal hazautazik!

    2016-12-27 18:06:16

boxrec-es

    2016-12-27 17:44:01

@nekemindegy: ennek még a boxrecet profilképe is lehetne inkább olyan, hogy épp fekszik a földön meg kiszámolják.

    2016-12-27 17:43:43

@Bubu: Hát persze. Csak tudod én azt gondolom, hogyha Norbi így folytatja, akkor ő lesz Magyarország történetében az első bokszoló, aki 30 éves kora előtt parkinsonos lesz :(

» kovban   válasz erre
    2016-12-27 17:36:05

Le a kalappal Norbi előtt 21 évesen már,most komolyabb ellenfelekkel küzdött mint a hozzá hasonló pálya társai pl-Vető Gábor holott ő és Feja Tibor is választhatta volna a könnyebb utat de nem.Tudom nem minden esetben ez a jó út,és nem marad makulátlan az eredmény,de ez a sport ha valaki elkezd komolyan valamit az legjobbakkal kellene hogy tegye és ő ezt az utat járja.Úgyhogy hajrá!!!

    2016-12-27 17:06:00

@picker: Ilyen alapon Zack Page promotere egy igazi varazslo, a ficko merlegen talalunk amator es profi vilagbajnokot, olimpiai bajnokot, europa bajokot, egy rakas veretlen bunyost, cirkalobol es nehezbol egyarant. Ot is eljuttatta valaki addig, vagy realisan nezve felhozoembernek vittek egy csomo sokkal jobb bunyosnak. Pont mint Norbit.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-27 16:43:20

@picker: :D

» batka1   válasz erre
    2016-12-27 16:31:13

Promóteri szempontból azért nem semmi Direllig elvinni a srácot.

» picker   válasz erre
    2016-12-27 15:59:11

eddig sajnos nem hallottam Joseph Sovijus-ról, de figyelemreméltó karrier az biztos :)

» nekemindegy   válasz erre
    2016-12-27 15:32:02

@felix: Ja, hátha. :) Tényleg, Szellő mikor kerül végre a "hátha" útra? Mondjuk rá én is azt mondanám, hogy hátha.

» batka1   válasz erre
    2016-12-27 15:16:19

@tomba: Azért egy Nagy Jani pl. megvert 2szer egy Chacont egyszer pedig Tonchevet, Kovács Attila egy Thiamot és Conwayt, Bognár Gomezt, Gálfi Catleyt, Szabó Matthewst, stb... Nemeseapáti még nem vert meg nagy nevet csak boxolt velük! Ettől függetlenül szurkolunk neki! ;)

    2016-12-27 14:23:14

Idealis felhozomeccs Norbinak a Deontay Wilder elleni nagy meccs elott. Mert ha ilyen utemben "fejlesztik" tovabb, jovoben gondolom az kovetkezik.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-27 14:22:22

Feja sok lépcsőfokot ugratott egyszerre Norbival és ennek látjuk is az eredményét, de ha lettek volna előttük kicsit gyengébb ellenfelek azok is megverték volna valószínűleg Nemesapátit,van benne spiritusz de csak gyenge közepes ökölvívó.

Viszont Félix is kb ugyanezt csinálja, bohócok ellen bokszoltatta Bedákot(és még ott is volt szoros meccse) aztán Donaire lehentelte, és ugyanezt csinálja Baranyival meg Szellővel is, szóval tőlem neki sem jár a taps.

» mikike1   válasz erre
    2016-12-27 14:03:37

@Chico: " Én Norbit sohasem hallottam még panaszkodni a helyzete miatt. Lehet ezt agymosásra fogni, de szerintem tisztában van Õ a helyzetével és így döntött ,hogy ezt az utat járja. "

Ez így van !

» mikike1   válasz erre
    2016-12-27 13:59:08

@tomba: Balzsay, ő is volt világbajnok.

Amúgy csatlakozom előttem szolokhoz, Norbi hiába kap ki, jobbtól kap ki, odateszi magát, és nem lefeküdni megy.

    2016-12-27 13:48:22

Nem tudom, én ezen nem tudok kiakadni. Norbinak ez a szintje a bokszba, nyereget, aztán nagypénzért kikap. Ennyi. Sose volt egy szupertehetséges srác, igy legalább jó pénzt keres, világot lát, és élményekkel gazdagodik, mert azért nem akárkivel bokszolgat.

    2016-12-27 13:29:14

szerintem smith ellen sokkal jobban harcolt mint wladimir fury ellen.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-27 13:28:35

Lassan be kéne látni, hogy Norbinak ez a max amit kihozhatnak a karrieréből. Azt gondolom, ha nem lett volna látatlanba úgy besztárolva az elején akkor teljesen már lenne a megítélése. Õ egy megélhetési bokszoló egy nagyon kemény srác ezt sokszor bizonyította egyik vereségéért sincsen oka szégyenkezni nem lefeküdni ment mint sajnos sok másik magyar megélhetési sporttársa. Lehet ,hogy egy másik háttérrel edzővel aki a boksz alapoktól kezdi vele a munkát taktikus ellenfél választásokkal többet ki lehetett volna hozni belőle, de nem így történt. Most egy volt világbajnok felhozóellenfelének megy és ezt így kell elfogadni. Ha több lenne benne DiBella biztos nem hagyta volna elúszni, de Escalera ha tetszik, ha nem beárazta Norbit. Így is sokkal jobban keres mint mondjuk a másik menedzser bunyósai akiket külföldön harmadvonalasok csapkodnak ki két-három menet alatt itthon meg emberkednek meg kifogásokat gyártanak. Én Norbit sohasem hallottam még panaszkodni a helyzete miatt. Lehet ezt agymosásra fogni, de szerintem tisztában van Õ a helyzetével és így döntött ,hogy ezt az utat járja.

    2016-12-27 13:23:41

Most -hogy írom ezeket a sorokat- amolyan "Fejásan" mosolygok.

Hát mit tudtok ti a nagy filmekről?!

Norbinak ez csak egy újabb lépés a sztárrá váláshoz vezető úton! Akkor csapná ki Dirrelt, amikor csak akarná -de nem így van megbeszélve. Neki még szoknia kell az ütéseket, hiszen "az a legény, aki állja"!

» Perkins   válasz erre
    2016-12-27 13:20:35

én edig nem láttam, hogy norbit bárki is ronggyá verte volna. amennyire én látom minden vesztes meccsén komoly munkára kényszerítette az ellenfelét.

és ezt nem sokan mondhatják el magukról a hazai mezőnyben.

egész pontosan tud bárki kokon és eredein kívül olyan profi bokszolónkat mondani, aki hasonló szintű ellenfelekkel bokszol, és nyer?

    2016-12-27 13:14:59

Az utolsó mondat tényeihez egy kis plusz számtan: Nemesapáti legutóbbi 3 győzelménél az ellenfelek összesített mérlege: 4 győzelem, 75 vereség, 4 döntetlen.
A 2 perc alatt elsöpört Caleb Truax mérlege 26-2-2 volt.

    2016-12-27 13:09:25

Szomorú hogy Dirrell idáig csúszott le... Nem volt rossz bunyós.

    2016-12-27 12:57:59

Levágatják. Fél éven belül 2x. Szomorú.

    2016-12-27 12:52:46

@felix: Szerintem igazából nekik sem...úgy gondolom,hogy ebből a meccsből szakmailag nem profitál egyik fél sem.
Max. Nemesapáti 50 év múlva elmesélheti az unokáknak,hogy egyszer egy ringbe volt Direllel...90 másodperc erejéig.
De ha Feja továbbra is ezen az úton terelgeti,akkor nem biztos,hogy megéri a nyugdíjkort vagy ha mégis,akkor nem biztos,hogy képes lesz beszélni...

» mexico   válasz erre
    2016-12-27 12:44:47

Izgalmas, jó meccs lesz, ez biztos!

Ja, nem...

    2016-12-27 12:42:27

@mexico: Direlléknek! ;)))

    2016-12-27 12:33:06

Gondolom most ért be a gyermekizomzat....
Most komolyan....ez Feján kívül kinek jó?

» mexico   válasz erre
    2016-12-27 12:29:25

Ez nagyon szomorú, ami Norbival történik. Ráadásul a képzetlenebb, de verekedősebb Dirrell ellen, hogy még jobban fájjon...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-12-27 12:21:15

Gondolom legalább ez nagyközépben lesz, viszont más pozitívumot nem tudok mondani.
Bírom Dirrell bunyóját, remélem hamar kicsapja Nemesapátit, és nem veri hülyére... bár lassan már nem vagyok biztos benne, hogy nem késett el ezzel.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-12-27 12:14:05

Hát ennek nem lesz jó vége...

» Wade03   válasz erre
    2016-12-27 12:12:39
Ugrás az oldal tetejére