×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Minden híresztelés ellenére az eddig négy súlycsoportot 2016-12-20 08:18:44 https://www.profiboksz.hu/2016/12/20/chocolatito-kevesli-az-ajanlatot-a-cuadras-visszavagora/

Chocolatito kevesli az ajánlatot a Cuadras-visszavágóra

Minden híresztelés ellenére az eddig négy súlycsoportot végigverő Roman Gonzalez egyelőre korántsem biztos benne, hogy március 18-án ismét megmérkőzik Carlos Cuadrasszal, akit idén szeptemberben győzött le. A WBC kongresszusán Mauricio Sulaiman biztosra jelentette be ezt a találkozót, de Chocolatito szerint olyan alacsony összegről szóló ajánlatot kapott érte, amivel nem tud mit kezdeni: "Mauricio Sulaiman azt mondta a WBC kongresszusán, hogy ez lesz számomra a következő mérkőzés, azért, mert ő így akarja. Tőlem megfoszthat a címtől, nem számít, mert nem fogok akármilyen kis pénzekért kiállni. Ha Isten is úgy akarja, és rendesen megfizetnek, akkor lesz mérkőzés. De akármilyen alacsony összegekért nem fogok visszavágózni vele. Akkor már inkább elmegyek Japánba, és kiállok ugyanilyen kis összegért, mert mire az USA-ba levonják azokat a jó magas adókat, nagyon kevés marad. Annyiért, amit most az HBO ajánlott, nem tudom elfogadni a visszavágót. Én vagyok a pound for pound listavezető, de meg kell feszülnöm, hogy normális pénzdíjat kapjak. A gyerekeim és családom jövőjére kell gondolnom, négyszeres világbajnok vagyok, de nem akarnak megfizetni. Ha elveszik a címemet, hát vegyék, majd megyek más szervezethez. Cuadras már rábólintott a visszavágóra, de ő az a típus, aki 50.000 dollárral is boldogan megelégszik, én viszont nem."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Totti: Nem tudom, hogy ezek az infók honnan vannak, de vannak itt elég komoly tévedések, amiket helyre kell tenni...

NYSAC (1920) - New York állam
NBA (1921) - más szövetségi államok hozzák létre, akik rivalizálni akarnak New Yorkkal

- ezek tekinthetőek a kiinduló szervezeteknek

WBA (1962) - az NBA átnevezi magát WBA-ra és innentől mint világszervezet lép fel

WBC (1963) - a NYSAC kvázi utódjának tekinthető az USA-részében, plusz még egy rakás ország által létrehozott világszervezet

IBF (1983) - a WBA-ból válik ki, miután az USBA elnöke elveszti a választást a WBA elnökségéért

WBO (1988) - szintén a WBA-ból válik ki (puerto ricoi meg dominikai "szakadárok")

IBO (1988) - függetlenül alakul meg, számítógépes alapú ranglistával

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-12-25 15:44:20

@Totti köszi :)

» felix trinidad   válasz erre
    2016-12-23 00:55:59

@Hatton: "értem én hogy a sok hülye tudatlan antibokszoló otthon a nagydarab fiúkat nézi meg, mert azok szerintük tudnak ütni"

Ez nagyon nagy igazság :) És nagyon szomorú is ,hogy így van ez.

    2016-12-21 22:09:37

@felix trinidad: NBA - National Boxing Association 1921 ---> ebből lett
WBA - World Boxing Association 1962
WBC - World Boxing Council 1963
USBA - United States Boxing Association 1976 ---> ebből lett
IBF - International Boxing Federation 1984
WBO - World Boxing Organization 1988
IBO - International Boxing Organization 1988

Valahogy így azt hiszem. Gondolom, mivel a WBA és a WBC a legrégebbi, ezért.

    2016-12-21 17:30:19

joltenne ha dobna a wbc ovet , egyre nívotlanabb szervezet...
off: japánban sokaig mért csak a wba es wbc címeket ismerték el?

» felix trinidad   válasz erre
    2016-12-21 16:53:40

@Gergoke: Szerintem a példád hibás, ugyanis a bokszoló a patkolókovács, az acélmágnás meg a menedzser, akinek az istállójába tartozik a "jómunkásember", aki az átlaghoz képest ugyan igen jól keres, de az igazán nagy pénzt a gazdája teszi zsebre.
A másik az, hogy hiába fantasztikus valamiben, ha arra igen kicsi a kereslet, lehet valaki nála sokkal gyengébb abban a szakmában, ha olyan dolgokat csinál, amire ugranak a tömegek. Ez ebben az esetben ezek a súlycsoportok közötti különbségek, sokkal kevesebb embert érdekel az, hogy két zseniális technikájú "minimanó" parádézik a ringben, mint az, hogy két mázsás favágó próbálja egymást lebombázni, szinte csak erőből.

» ogreface   válasz erre
    2016-12-21 10:58:13

@dondannyboy: Maximum nem kapod meg, de jogod van!! Amúgy 800 e-t kért. Nem nagy pénz, simán ki tudjak gazdalkodni, csak szeretik kihasználni a bunyosokat. A nagy Tysont is kihasználták. De nem baj, ügy se érted

» matador1   válasz erre
    2016-12-21 08:53:42

Boldog Karácsonyt !!

» matador1   válasz erre
    2016-12-21 08:47:22

@Totti: Mit jelent, hogy túl van fizetve? Mennyi lenne akkor elég?
Majd a piac eldönti. Azért keresnek egyesek milliárdokat labdakergetésért, mert a munkáltatóik, szponzoraik, stb. még így is többet keresnek velük, és a piaci versenyben ez az "ár" alakult ki. Magán cégek fizetik, innentől kezdve nem értem kit és miért zavar ez a dolog. Megérdemli, mert ő jutott el oda, hogy ennyi pénzt keressen.
És be kell lásd, hogy az általad felsorolt ligák is folyamatosan, és egyre több pénzt termelő üzleti vállalkozások. Ha majd sz.rabbul megy a szekér akkor a piac korrigálja a fizetéseket.
Nem ez a beteg, hanem az, hogy sokan jóval kevesebbet kapnak, mint amit megérdemelnének...

"Az élet nem igazságos. Bár azt gondolom, hogy a világon nincs olyan tevékenység, amivel az ő képességeivel többet keresne. Furcsa dolog ez."
Az is egy képesség, hogy megtaláld azt, amivel a legtöbbet hozhatod ki magadból és ezt véghez is vidd. Mindenki előtt ott a lehetőség.

» Gergoke   válasz erre
    2016-12-21 02:29:06

@ogreface: "Mi köze mondjuk egy patkoló kovácsnak egy acélmágnáshoz?"
Pont annyi mint egy hobbistának Roman Gonzaleshez. A patkoló kovács is fémmel dolgozik, azt munkálja meg és hasznosítja ahogy az acélmágnás is. Csak a szint más.

Hozhatunk fel példákat, de nem hiszem, hogy ne értenéd/ tapasztalnád; ha valaki a pályája csúcsán, illetve csúcsposztján van, az kiemelkedően sokat is keres. A világ legjobb vasút karbantartója? Mondjuk New York fő pályaudvarának a főmérnöke/technikai igazgatója? Gondolom qurvasokat. Õ is csak az állomás biztonságáért felel, ahogy mondjuk a "vonatkerék kopogtató"(bocs, nem tudom a pontos titulusát).
Roman Gonzales is csak egy ökölvívó, ahogy a mi Rokkónk is.

» Gergoke   válasz erre
    2016-12-21 02:09:15

@Kane: Én elfogadom a véleményed, és nem pontozlak le. Csak nem értek egyet vele. Szerintem nem érdemlik meg. És azzal sem értek egyet, hogy mindenki annyit ér, amennyit keres. Én más alapján ítélem meg az embereket.

    2016-12-21 01:14:20

@Totti: A sokat kereső sportolók azért keresnek sokat mert az embereket érdekli amit csinálnak, ezért jegyet vesznek vagy előfizetnek a meccsekre, ilyen egyszerű. Szerintem teljesen megérdemlik azt amit kapnak, még ha most jól le is leszek pontozva. Azt a pénzt nem ellopják, elcsalják az áfából vagy támogatásból, hanem istentelen kemény hosszú évekbe telő munkával keresik meg, és olyanoktól kapják ezt a pénzt mint te például, ha jegyet veszel egy focimeccsre. Egymillió sportolóból egy jut el idáig. Ne mond hogy nem akarnál elmenni egy Barca-Real rangadóra ha éppen megtehetnéd. Onnantól hogy megveszed a jegyet, hozzájárulsz ahhoz hogy a játékosok megkapják a heti mittudomén hánymilliós fizujukat.

    2016-12-20 23:13:08

@ogreface: Szerintem chocolitatos bejglit szeretne :)

» mikike1   válasz erre
    2016-12-20 22:03:49

@Gergoke: "Mittal bácsi pl.?"

Mi köze mondjuk egy patkoló kovácsnak egy acélmágnáshoz?

Mennyit keres a világ legjobb szénbányásza és vasútkarbantartó munkása? :)

» ogreface   válasz erre
    2016-12-20 22:01:55

@matador1: Úgy látom, hogy problémáid neked vannak, főleg az idegeiddel, nem nekem! Egyél egy szelet bejglit és nyugodjál meg szépen, jönnek az ünnepek!

» ogreface   válasz erre
    2016-12-20 21:56:33

@Totti: Canelo csillaga korán megtépázódott a Mayweather ellenni fiaskóval. Túl hamar volt a meccs igazi tapasztalatok nélkül, ha előbb vannak a Lara Cotto meccsek akkor több eséllyel szálhatott volna szembe vele. Az sem volt egy szép dolog hogy Mayweather leaszaltatta őt.

» Moorer   válasz erre
    2016-12-20 19:42:13

@Gergoke: Az ami a profi sportokban folyik az nevetséges. Foci, F1, NHL, NBA, NFL, Golf, Box...(+színész, énekes, CELEB)
Olyan szinten túl vannak fizetve, hogy az valami botrányos. Nem normális a világ.
Az, hogy valaki több mint 10 milliárd forintot keressen azzal, hogy egy labdát, egy kapuba juttat több mint túlzó. (imádom a focit egyébként)
Megérdemli? Ezt ti se gondolhatjátok komolyan.
VISZONT az hogy beteg a világ az nem Roman Gonzalez hibája.
És az hogy egy Canelo több milliót kap egy noname ellen, ő pedig egy sokkal komolyabb ellenfél ellen, sokkal nagyobb kockázatot vállalva a töredékét sem, ez nem igazságos.
És megértem, hogy cseszi a csőrét.
VISZONT, ha egyszerűen az emberek nem fizetnek elő a meccsére, akkor bizony nincs mit tenni. Canelo iylen szempontból a legszerencsésebb országba született, ráadásul egy normális súlycsoportban bokszol. (Caneloweight-en :D) Na szóval nem olyan kicsi súlyban bokszol, mint Gonzalez. Kicsit megszívta ezt. Az élet nem igazságos. Bár azt gondolom, hogy a világon nincs olyan tevékenység, amivel az ő képességeivel többet keresne. Furcsa dolog ez.

Ui.: Ezeket nem irigységből írom.

    2016-12-20 18:43:03

@ogreface: A világ legjobb kovácsa, a példáddal èlve, mennyit keres? Mittal bácsi pl.? De ha te leszel bármiben a világ 10. legjobbja kb. bármiben, akkor garantálom, hogy jobban fogsz keresni mint a világ 10. legjobb ökölvívója.

» Gergoke   válasz erre
    2016-12-20 17:27:44

@Roy Jones Jr.: igazad van, szuper gázsit nem kaphat "még" ahhoz a promóternek is sokat kell tennie és a legjobbak között kell lennie, hogy érvényesíteni tudja a védence érdekeit, de a 400.000 dolcsi akkor sem sok!
Annyit még Madár is kapott az Universumtól, amikor kakák ellen mérkőzött és csak Németországban és Magyarországon érdekelt bárkit is a gála!

    2016-12-20 16:36:53

@matador1: joga van
neked is jogod van 70%-os fizetésemelést kérned a fönöködtől.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-20 16:14:17

@Roy Jones Jr.: Nem csak a bokszvilágra igaz, lehet mondjuk egy énekes is, akinek a világ legjobb hangja van, ha nem veszik a jegyét, vagy nem ismerik, akkor bizony nem lesz gazdag. És ez igaz bármilyen szórakoztató tevékenységre.

Mint ahogy lentebb is volt egy példa a kovácsokkal, a kovácsok azért keresnek annyit amennyit mert ők a munkájukat árusitják, és nem vesznek az emberek jegyeket hogy nézzék hogyan kovácsol. Igazából nem neház megérteni, ha valaki megakarja.

    2016-12-20 14:39:24

@matador1: Nem tudom, miért kell azért betámadni Ogrét, mert leírta a mindenkori bokszvalóságot. Gonzaleznek - mégha önmaga részéről jogosan is kér nagyobb anyagi megbecsülést - nem érdemes túlságosan panaszkodnia, mert ha tavaly az HBO nem karolja fel, ma is fillérekért bokszolna Nicaraguában vagy Japánban...

Meg kell értenie, hogy az ő nevét korábban csak a fanatikusok ismerték és ilyen kis súllyal csak nagyon nehéz és hosszadalmas dolog befutni az USA-ban, ha egyáltalán be lehet még. És bármennyire is megérdemli azt a pénzt, amit szeretne, attól még minden résztvevőnek meg kell, hogy érje anyagilag.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2016-12-20 14:28:40

joga van

» matador1   válasz erre
    2016-12-20 14:05:16

@ogreface: Szerintem a világ egyik legjobb bokszolójának joga több pénzt kérni, ha ez neked nem tetszik, a te gondod és problémád. Te arra se lennél méltó, hogy vidd a törölközőjét. Boldog Karacsonyt !!!

» matador1   válasz erre
    2016-12-20 14:04:41

@dondannyboy: Loma ukrán,Rigo kubai,ők soha nem is fognak csillagászati összegeket keresni.

» picker   válasz erre
    2016-12-20 11:56:01

@picker: Az elfuserált anyámasszony katonái nehézsúlyról még nem is beszéltem.

» picker   válasz erre
    2016-12-20 11:55:04

@dondannyboy: Úgy tudom /Rigo-t nem/ hogy kb 1 milliót keresnek az általad felsoroltak meccsenként,vagy többet,egy ranglistavezető ne kapjon 400at.

» picker   válasz erre
    2016-12-20 11:54:07

@picker: Ezzel nem értek egyet amíg olyanok vannak a pályán mint rigo loma pac golo kova ward crawford addig miért lenne ő a legjobb?

Masreszt mindenki annyit ér amennyit fizetnek érte.

loma meg rigo se fog soha annyit keresni mint may pedig tudásban egy szinten vannak.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-20 10:34:33

@Hatton: Valahol igazad van, de nagyon jól tudod te is, hogy általában nem teljesítmény alapján fizetik ezeket a fiúkat, hanem eladhatóság alapján és hiába a világ egyik legjobb bokszolója Gonzalez, minimum váltósúlyúnak kellene lennie ahhoz / nem beszélve nála a piár szinte teljes hiányáról /, hogy ne csak a "bokszkockák" ismerjék a nevét és fizessenek érte. Sajnos ez van!

» ogreface   válasz erre
    2016-12-20 10:25:31

@Chico: Teljesen jogos,csoki ma a súlycsoportoktól független legjobb,fizessék is meg.

» picker   válasz erre
    2016-12-20 10:24:15

@Hari: És rendkívül elszomorító. A mérhetetlen következetlenség, pénzéhség, hazugság, rajongók hülyére vétele. És az ahogy egyeseket a szárnyai alá vesz ez a szervezet, másokat meg simán kisemmiz, valami elképesztő. Tiszta politika. Nincs itt már sport. Megszűnt létezni.

    2016-12-20 10:17:27

@Chico: Chocolitónak előírják a W"B"C-nél, hogy kivel kell boxoljon legközelebb és azt is, hogy mennyiért!!!
Másnak azt, hogy az apja nem lehet a sarokban a meccsen!
Van akinek 3 eliminátori meccset kell boxolnia, mire talán lehetőséget kap igazi címmeccsen!
Ezekkel szemben olyan "bajnok" is van aki azt csinál, amit csak szeretne-nincs kötelező címvédés (vagy egy elmaradt meccset tudnak be annak).
Szégyen lett ez az egyik legrégebbi és legnagyobb múlttal bíró szervezet!!!
Számomra hiteltelen!

    2016-12-20 10:09:16

@ogreface: Úgy általában igazad lenne, de ebben a konkrét esetben talán még sem:)
A ma élő egyik - ha nem a legjobb bunyósról van szó, aki mindig mindenkit bevállalt és mit keres szinte bárkihez képest...? Pl egy Fury vs Klicskó bohózat szakmailag nem összehasonlítható Gonzalez által nyújtottakkal és a pénz sem, amiket kapnak csak az éppen fordított értelemben. értem én hogy a sok hülye tudatlan antibokszoló otthon a nagydarab fiúkat nézi meg, mert azok szerintük tudnak ütni, de azért a fizetség akkor sincs rendben.

» Hatton   válasz erre
    2016-12-20 10:07:29

Szomorú ez. Màsok meg kamumeccsekért milliòkat tesznek zsebre.

    2016-12-20 09:59:52

Szinte minden második hír arról szól, hogy ennyiért nem vállalják a meccset. Akkor javasolnám nekik, hogy dobják el a kesztyűt, lehet menni krampácsolni vagy kovácsműhelyben dolgozni, bányászni stb., ami hasonló mennyiségű fizikai megterheléssel jár, csak sokkal kevesebb pénzt kap érte, mellékes se nagyon van, reklám pénzek és a többi, a kutya sem fogja ismerni és rajongani érte, nem zaklatják, mindjárt könnyebb lesz az életük. :P

» ogreface   válasz erre
    2016-12-20 09:58:42

@zolimt: a 400ból mennyi marad nála?
adó engedély promoter menedzser stb.?
30-40%??

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-20 09:42:44

@Antuofermo: Gonzalez 400.000 Cuadras 250.000 . Az uj ajanlatrol egyelore nincs info

» zolimt   válasz erre
    2016-12-20 09:28:44

"Akkor már inkább elmegyek Japánba"

az még városabb lenne:)

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-20 09:28:41

Lehet tudni hogy az első meccsen milyen pénzdíjat kaptak? És most milyent?

» Antuofermo   válasz erre
    2016-12-20 09:00:46
Ugrás az oldal tetejére