×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén Deontay Wilder korábbi kihívóját, 2016-12-14 09:01:33 https://www.profiboksz.hu/2016/12/14/wilder-ha-joshua-megveri-klitschkot-akkor-kiallok-vele/

Wilder: ha Joshua megveri Klitschkot, akkor kiállok vele

A múlt hétvégén Deontay Wilder korábbi kihívóját, Eric Molinát győzte le második címvédésén az IBF nehézsúlyú világelső Anthony Joshua. A brit bunyósnak némileg előbb és meggyőzőbb teljesítménnyel sikerült Molinát abszolválni, mint WBC bajnok amerikai vetélytársának a 2015 júniusában megrendezett találkozón. Joshua következő meccsére április 29-én kerül sor, méghozzá nem kisebb név, mint Wladimir Klitschko ellenében. Wilder egyelőre tavaly nyáron, Chris Arreola ellen szerzett sérüléseiből épülget fel, de ha minden jól megy, márciusban már szorítóba léphet. Az amerikai bokszoló természetesen figyeli angol konkurensét és úgy gondolja, ha Joshua legyőzi Klitschkot, akkor kettőjük között kell eldönteni, ki a legjobb nehézsúlyú: "Ha Joshua nyer Klitschkoval szemben, akkor Deontay Wilder lesz a következő. Akkor akár mérget is vehetnek a Joshua vs. Wilder összecsapásra. És akkor meglátjuk, ki a legjobb. Én bármiben le merem fogadni, hogy legyőzöm Joshuát, mivel tudom, hogy én vagyok a legjobb. Egyesíteni fogom a címeket a súlycsoportban. Én nem beszélek a levegőbe, eddig bármiről beszéltem, azt utána tettekkel is igazoltam. Megígérem tehát mindenkinek, hogy én leszek a nehézsúly vitathatatlan bajnoka."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@fcs2000: Egyszerre!

    2016-12-15 16:11:05

@mikike1: Na hogy őt nem fogja lecsapni az szentisten:))

    2016-12-14 23:55:16

Wilder legfeljebb úgy lehet vitathatatlan bajnok, hogy ő maga nem fogja vitatni, hogy bajnok. Mindenki más igen

» emgabor   válasz erre
    2016-12-14 22:40:03

@deontay: Egy legendát rebesgetnek Wilder következő ellenfelének. Visszatér MccCall.

» mikike1   válasz erre
    2016-12-14 21:28:23

@kovban: áhh na ne már a kis Fury legalább egy veretlen, fiatal, magas is, és azért elég jó bunyós, ismert is ugye azért Tyson miatt is. Meg azért lehet, hogy jó meccs is lenne, mert azért Fury-ék nagy stratégák, ezt láthattuk mikor Fury megviccelte Wladot. Szóval én azért azt mondom, hogy Miller, és a kis Fury abszolút nem lennének rossz kihívók! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-12-14 21:14:10

@dondannyboy: Akkor megteszem AJ-t:)

» kovban   válasz erre
    2016-12-14 21:05:45

Joshua kiüti Klicskót is meg Wildert is....

» fcs2000   válasz erre
    2016-12-14 20:32:07

lennox szerint wladimir kiüti aj-t.

Szoval joshua fog nyerni.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-12-14 20:28:00

@CHUBAKKA: Hughie Fury esetén egy szót se szólok. De asszem, hogy nem ő jön, hanem egy újabb taxisofőr:)

» kovban   válasz erre
    2016-12-14 20:26:05

@bpjotruska: :D:D:D

» kovban   válasz erre
    2016-12-14 20:24:45

@deontay: Így van ,ez történt.

» picker   válasz erre
    2016-12-14 20:13:15

@deontay: Ez mar a mult, uh semmi gond. Nemsokara visszater Wilder, lecsapja Povetkint, majd Joshuat, utana szabadon valasztottkent Hayet, arra meg visszater Fury is, es ot is lecsapja majd egyesiti az oveket. Asszem nyilatkozatilag mar mindet verte, a meccsek mar-mar formasagnak szamitanak. Persze azert lehet, hogy Travis Kauffman es Chazz Witherspoon mar edzesben van, just in case ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-12-14 20:07:55

amúgy kíváncsi vagyok, hogy ki ellen fog visszatérni Wilder tavasszal, mert szerintem akkor még nem a Povetkin-Stiverne győztese ellen fog menni. Hughie Fury-t, meg Miller-t is emlegették mint lehetséges ellenfelet, na azért ők jó ellenfelek lennének szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-12-14 19:56:57

@picker: Wilder eseteben nem volt mit ferditeni....

OFF: Az ott a kepen nem az az Al Bernstein akit Parker par eve csunyan kiutott? :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-12-14 19:26:48

@Jersey Joe: Nem így volt! Wilder megvédte Molina ellen az övét első ízben, majd rá 3 hónapra meccselt Duhaupassal októberben! Wilderék decemberben akartak meccselni Povetkinnel, de az orosz akart még egy felhozó meccset, és mivel Wilder nem szokott nagy szüneteket hagyni két meccs között, ezért kért még egy szabadon választhatót, mert nem akart a ruszki miatt fél évet kihagyni. Május végére ki is tűzték az időpontot, csak hát valaki megbukott a teszten, és az nem Wilder volt...

» deontay   válasz erre
    2016-12-14 19:25:28

@Totti: Nem kell védenem,csak az elvakultság és gyűlölet miatt sokan ferdítik a kronológiai és történési tényeket.

» picker   válasz erre
    2016-12-14 19:01:54

@picker: Nagyon sajnállak téged. Piszok nehéz feladat lehet Wilder-t védeni. :D

    2016-12-14 18:37:08

@CHUBAKKA: lásd Joshua-Klitschko, vagy épp Povetkin-Stiverne

Egyelőre még nem voltak ilyen meccsek.
Majd utána.

» picker   válasz erre
    2016-12-14 18:32:12

@Jersey Joe: Természetesen nem így volt.

» picker   válasz erre
    2016-12-14 18:31:03

de ha annyira nagy bokszoló Wilder, annyira nagy tehetség, egy nagy bajnok, egy igazi tálentum akkor miért nem ő döntötte le Wladot tíz év uralkodás után. Miért a mindenki által lesajnált, és bohócnak tartott Fury hmmm? Ha össze akarnak hozni egy meccset, és tényleg mindkét fél, mindenki akarja akkor meg lehet egyezni elég gyorsan lásd Joshua-Klitschko, vagy épp Povetkin-Stiverne ők sem tologatták évekig, legalább is én így látom, szerintem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-12-14 18:18:12

@picker: Ez tényszerűen nem így van, Povetkinék semmi nem tologattak.

A Wach meccs azért volt, mert Wilder edzéslehetőséget kapott már a WBC től Szpilka ellen, ami az egyik legnevetségesebb döntés a sporttörténelemben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-12-14 18:04:07

@superman: Mindketten tologatták az időpontokat,Povi meg kokszolt,így nem volt meccs.
kb ennyi,amúgy a jövő szempontjából semmi jelentősége.

» picker   válasz erre
    2016-12-14 17:54:34

Nem tudok róla, hogy Wilder azért nem állt ki korábban Povetkinnel, mert Povetkin nem akart a WBC övért bunyózni, hanem inkább a felsoroltakkal (amin nagyon meglepődnék, hiszen Takam kb. Wilder szintje, csak éppen jóval kisebb pénzt és dicsőséget jelent legyőzni). Persze ha ti mondjátok...

» superman   válasz erre
    2016-12-14 17:35:58

@superman: Povetkin és csapata tehet róla jobb ha elfogadod ezt. De én mind2t megértem Wilder nem egy nagy bokszoló de mindenkire veszélyes nagyot üt és gyors atletikus nem merik nagyok ellen küldeni csak ha van elég pénz benne addig meg gyűjtögeti a zsebpénzt ha 2 cím Joshuanal lesz biztos vagyok benne h összejön a meccs. Mert az már megéri a kockázatot . Povetkin se akart kockáztatni hiszen ha Wilder ne adj isten kiüti akkor már ő se lett volna ekkora név.

    2016-12-14 16:59:23

@Chico: Szerintem Wilder nem méltó erre a címre

Melyik vb méltó rá?
Mi kell ehhez?

» picker   válasz erre
    2016-12-14 16:29:06

@superman: Povetkin már Takam ellen megszerezte a silver övet két évvel ezelőtt. utána egy perc alatt leradírozta Perezt amivel megerősítette a heléyt, de erre is több mint fél évet várt. Utána fél év múlva jött Wach aminek és akkor sem láttam és most sem látom semmi értelmét. Szerintem a wilder meccset kellett volna erőltetniük nem pedig újabb felesleges meccseket beiktatni ennyi idősen. Most megint egy éve nem bunyózott mert doppingot mutattak ki a szervezetében mindegy mit és ,hogy mennyit ,tiltólistán volt benne volt és kész. Õ nem a WBC kegyeltje mint pl. Vargas aki még úgy is megküzdhetett Salidoval. Most Stiverne következik 37 évesen. Utána megint majd fél év szünet? Szerintem Wilder nem méltó erre a címre és mindent elkövettek, hogy ne kelljen nem csak Povetkinnel, de még épkézláb kihívóval se megmérkőznie ,de szerintem Povetkinék sem igazán akarták ezt a meccset különben nem jött volna Perez meg Wach meg több mint fél év szünetek.

    2016-12-14 16:12:29

@Dr Evil: "Baszki, azt hittem őt látom."

Nekem bejönnek az ilyen stílusú poénok. Először azt hittem poénnak, aztán kiderül nem annak szántad. De nem baj, akkor is jó volt :)

» leibigabi   válasz erre
    2016-12-14 15:51:11

@Chico: amennyiben? (szerintem semmiképp nem áll, hogy ugyanannyira hibás, hiszen ő bunyózott volna Wilder-rel, Wilder pedig kihátrált a meccsből, tehát ha hibás is valamennyire, semmiképp nem olyan mértékben, mint Wilder-ék)

» superman   válasz erre
    2016-12-14 15:35:44

Azt azért ne felejtsétek el ,hogy a Whyte vs Chisora a WBC kötelező kihívói pozícióért ment. Felesleges Povetkinben és Stiverneben gondolkodni. Amúgy szerintem Povetkin és csapata legalább annyira hibás, hogy nem jött létre a Wilder elleni meccs mint az amcsi csapata.

    2016-12-14 14:29:43

Már látom magam előtt a következő Wilder szöveget: " Nekem ez a győzelem nem volt elég meggyőző, verje meg még Ortizt Povetkint, Pulevet, aztán talán megküzdhet a világ legjobbjával is, azaz velem!" :P

» ogreface   válasz erre
    2016-12-14 14:22:06

@Dr Evil: Al Bernstein van a képen,aki amerikai,legalábbis asszem.

» picker   válasz erre
    2016-12-14 14:17:11

@superman: Baszki, azt hittem őt látom. Meg is lepődtem, hogy angol kommentátor. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2016-12-14 13:23:08

Nem kell ennyire eloresietnie Deontaynak. Ha legyozne Joshua Wladot es rabolintananak a Walder elleni meccsre az ugy is csak a jovo ev masodik feleben jonne ossze leghamarabb. Addig meg Wildernek van ideje kiallni a Povetkin vs Stiverne gyoztesevel.

» Slajos   válasz erre
    2016-12-14 13:18:55

@superman: Szerintem elég "Botha" képe van szegénynek...

    2016-12-14 13:18:30

Aha ez eddig oké! Aztán mi van ha Klitschko nyer? Mert ez is vastagon benne van, akár belátják ezt az emberek, akár nem! Az ukrán úgy látszik nem játszik szerepet az elképzeléseiben, pedig ezt rosszul gondolja! :D De meggyőződésem ahogy másnak is, hogy Wilder csak egy hanta király, egyenlőre nem hiteles bajnok, csak van egy öve, meg egy erős menedzsere!

» Valero   válasz erre
    2016-12-14 11:42:12

Azt hittem, hogy valami időcsapdába kerültem, még akartam is írni, hogy kifejezetten jó áprilisi tréfa volt és majdnem elhittem, nem úgy, mint Fury könyvtárának leégését, de láttam, még mindig december van. Viccnek ez azért kicsit durva. :)
Papíron ez az ember már mindenkivel kiállt, mindenkit lenyomott, a "mi lenne, ha...?" meccsek koronázatlan királya, ki sem kell állnia senkivel, mert olyan evidencia, hogy bárkit lenyomna egy meneten belül, hogy időpazarlás ennek a bizonyítása. Charlie Zelenoff is mennyit ugrált, hogy ő a legjobb aztán hogy lenyomta Wilder... Áááááááááááááááá... ha nem csak a száját járatná folyamatosan, hanem végre kiállna valami épkézláb emberke ellen, akkor sokkal szimpatikusabb lenne, miután kiszámolják. Fury-nak is folyamatosan járt a szája, de csak kiállt Klitschko ellen. James Toney is folyamatosan szövegelt, de ott teljesítmény is volt... Wilder előbb teljesítsen szerintem, utána szövegeljen...

» bandi78   válasz erre
    2016-12-14 10:27:58

@Dr Evil: ja, de a képen nem Botha van :)

» superman   válasz erre
    2016-12-14 10:24:04

@superman: Nem húznám a szám ha Povi helyett Joshuával állna ki a több pénzért..

    2016-12-14 10:12:55

Azért mérget inkább nem vennék rá...
A kép jó. Öreg Botha 1-2 éve még bokszolt is. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2016-12-14 10:09:30

@Kane: persze, de jobban megéri utóbb, mint előbb. Igaz, egy veszélyes kihívó is vár Wilder-re, ha őt nem sikerül tovább kerülgetni, akkor lehet, hogy érdemesebb lesz inkább előre menekülni a nagyobb bevételt jelentő címegyesítő meccsbe...

» superman   válasz erre
    2016-12-14 10:08:42

Én el tudom képzelni hogy kiáll vele a meccs után, ha Joshua kiüti a ukránt azzal baromi nagyot robbantana és mindenki megismerné a nevét. Minden adott hozzá hogy népszerű legyen, ergo több pénzt jelentsen vele keresni, annyit is amennyiért megéri Haymonnak levágatni vele Wildert.

    2016-12-14 09:58:58

Baromság!!!

    2016-12-14 09:50:37

"... tettekkel is igazoltam..." Egyszer igen. Legyőzte a kérdéses formában lévő Stiverne-t, azt ennyi. Elbohóckodott azzal a Molinával, akit Arreola egy menet alatt tönkrevert, és akit még Joshua is lerendezett 3 menet alatt. Továbbra is azt mondom, látok fantáziát Wilderben ebben a mai nehézsúlyban, viszont nem ártana lassan kiállni mondjuk a kötelező kihívóval.

» bandi1115   válasz erre
    2016-12-14 09:48:38

"Én bármiben le merem fogadni, hogy legyőzöm Joshuát, mivel tudom, hogy én vagyok a legjobb." Fury is beszélt baromságokat, de ő legalább nem utazott haza a Wlad meccsről, mert nem tetszett neki valami (bár tartottam tőle:), hanem odaállt és nyert. Wilder ennyire magabiztosan pakolt és repült haza pár nanogramm meldonium miatt, ami persze az első tervezett összecsapásuk idején még nem is volt tiltott...

    2016-12-14 09:43:33

Akkor márciusban szerintem megint valami könnyű ellenfél következhet azzal indokolva ,hogy 8 hónap kihagyás után szüksége van neki erre. Povetkin vagy Stiverne pedig parkolópályán marad. Szerintem Whyte fog Wildernek következni március körül. A WBC pedig továbbra is asszisztál ehhez a bohózathoz ami wilder körül zajlik. Povetkinék csapata pedig tényleg "töketlen" hogy ezt eddig is és ezután is hagyják.

    2016-12-14 09:38:38

"eddig bármiről beszéltem, azt utána tettekkel is igazoltam"

Valami párhuzamos dimenzióban ugrálhat az életem ,mert tök az ellenkezőjére emlékszem.

» dirhanka   válasz erre
    2016-12-14 09:25:05

@gigaboly: povetkint is úgy megverte, mint szódás a lovát.

    2016-12-14 09:13:42

"én nem beszélek a levegőbe" :))) hú szegény mit fog kapni ma

» gigaboly   válasz erre
    2016-12-14 09:12:15

Wilder dehogy fog kiállni Joshuával amikor Hearn-nek kell több mint a fele bevétel, hülye lesz Haymon ha engedi ezt, ha nagyon kihívást akarnak ott van Parker, Ruiz, CHisora meg White esetleg Stiverne ha nyer!

» gigaboly   válasz erre
    2016-12-14 09:10:24
Ugrás az oldal tetejére